قصتي مع عمتي الميلف بعد طلاقها الفصل الثالث 3 قصص محارم جريئة
قصتي مع عمتي الميلف بعد طلاقها الفصل الثالث 3 قصص محارم جريئة
البارت الثالث
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
ثم ذهبنا للشاليه وأنا مطأطا رأسي لأسفل وقلت أنا آسف يا عمتي لقد أثارتني الفتيات وفي الماء عندما إلتصقت بي أحسست بأن بلبلي بداخلك قالت لا عليك يا هاني اللي حصل.. حصل وأنا كمان البنات حركوني وحسيت إنهم عاوزين يخدوك مني لتمارس الجنس معهم فتحركت شهوتي ووجدت كسي يقترب من زبك كالمغناطيس ولا أدري كيف دخل كله جواه وكمان قذف زبك لبنه ..ثم قالت تعالى خش معايا الحمام لنستحمى من لبنك قلت أدخلي إنت الأول قالت خش معايا يا هاني خلاص زوبرك عرف طريق كسي ..وكسي لقى عوضه وذاقه ..ودخلت معها الحمام ونزعنا عنا ملابسنا ونزلت تحت الماء معها فإنتصب زوبري ووجدتها تنزل علي ركبيتها وتمسكه وتفعص في رأسه وهي تعض على شفتيها ثم وجدتها تقول زبك يجنن يا هاني دا لما دخل جوة كسي كان حيعورني من ضخامته ومن طوله حسيت أنه كان بيخبط بعنق رحمي قلت يا عمتي أنا
عارف إن الست المتعودة على الزوبر وينقطع عنها دخوله في كسها مدة طويلة كسها بيضيق قوي ويبقى زي كس البنت البكرية قالت ما إنت وسعته يا حبيبي بزبك المفتري ثم أخذت تلعب به وتدعكه ثم وقفت في حضني وإستلمت شفتاي وتجاوبت معها ثم وجدت يدي تسرح لبزازها ثم قالت لي مصهم وإرضع منهم وأخذت أرضع وأمص وأشفط في حلماتها المنتصبتين نزلت يدي لكسها تفركه قالت لازم تمص بظري وتدعك راس زبك فيه عشان تخرج لي شهوتي ورفعت أحد ساقيها على حافة البانيو ونزلت لبظرها وكسها ألحس فيهما ثم مسكت رأس زبي ودعكته على بظرها وشفرتي كسها حتى إنتفضت وأنزلت لبنها ثم فنست وأعطتني طيزها وهي مستندة على البانيو وقالت دخله في كسي من ورا وشدني من وسطي عليك عشان أحس بزبك بس بالراحة خالص وإنت بدخله يا هاني دخل راسه بشويش خالص عشان كسي لسة ضيق مش حيستعمل طخانة زوبرك ودخلته بالراحة كما طلبت ثم خرجته ودخلته بالراحة مرة أخرى حتى إتسعت فتحة مهبلها لتبتلع زوبري ثم أدخلته لغاية نصفه ثم أخرجته ثم دخلته لغاية ما بيوضي ضربت شفايف كسها وعملت طرقعة ثم أخذت أسرع بالدخول والخروج وهي تصوت وتقول أح ..أح بالراحة مش بالقوي كدة يا هاني أنا مش أدك زوبرك بيحرقني في كسي آه يا كسي ووجدتها تدعك في بظرها بيدها حتى إرتعشت وإرتعشت معها وقذفت بقوة في كسها الشرقان للزوبر.. ثم توقفت للحظة وزوبري داخل كسها ولم ينم فحركته دخولا وخروجا مرة أخرى فقالت هاني كفاية يا حبيبي أنا خلاص عرفت سكتك كفاية كدة دا كسي إرتوى من لبنك أكثر من ليلة دخلتي..زبك لسة جوة كسي ما نامش ..قلت عمتي أنا قذفت لبني فيك مرتين أنا خايف من الحمل ..قالت يعني يا سي هاني معقولة حسيبك ترمي لبنك جوايا من غير ما أكون عاملة حسابي ماتخافش أنا في فترة الأمان ..وحتنتهي كمان يومين بس الأحوط آخد حقنة منع حمل فكرني آخذها بكرة في الصيدلية..
ونزعت زوبري من كسها الذي ما زال منتصبا ..وقالت ما تزعلش مني يا حبيبي لسة اليوم بطوله ،وطلبت مني أن أتصل على أحد محلات الأكل وأطلب سمك وإستاكوزو وجمبري عشان نتغدى ،وكانت تلك بداية لمتعة حقيقة ، أخيرا فزت بكل ذلك الجمال ، اعرف الآن أنها لن تكون النهاية ولكنها البداية لأنها ذاقت المتعة فقد دخل زبي في عرينها وأرجعت لها إحساسها بالنشوة والشبق ، وخرجنا من الماء وهي محتضنة يدي وعيناها كلها حب وشهوة وقالت لي موعدنا الليلة لازم أتذوقه صح يا بلاش …بس عاوزة أسألك وجاوبني بصراحة قلا أكيد قالت بزمتك هي دي أول مرة تمارس فيها الجنس ؟قلت وليه السؤال ده يا عمتي قالت أصل مش ممكن تكون دي أول مرة !! دا إنت كل حاجة عملتها معايا زي الكتاب ما بيقول ..قلت عمتي فعلا دي أول مرة أمارس الجنس المهبلي مع أنثى وأكيد أنا شاب وثقفت نفسي في الجنس من خلال القراءة ومواقع الجنس على الإنترنت ..والمشاهدة المستمرة لفيديوهات ومقاطع الجنس وكمان بأحب أقرأ في قصص الجنس العربي بمنتديات الجنس يعني كل النظري والمشاهدة خللاني خبير..
- لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (قصتي مع عمتي الميلف بعد طلاقها)