قصة نكت المدرسة بتاعتي الفصل السادس 6 قصة سكس حقيقية
قصة نكت المدرسة بتاعتي الفصل السادس 6 قصة سكس حقيقية
البارت السادس
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
وقفنا الجزء اللي فات لما اتضربت بالقلم وروحت عند شهد وخدت الابتوب بتاعها ودخلت علي الدرك ويب يلا بينا نبدا
شهد : هو اي ده ياميدو
انا : الدرك ويب
شهد : درك ويب؟ انت دخلته ازاي
انا : هقولك بعدين بس استني علشان في ملف عاوزة
شهد : تمام
انا قعدت ادور علي الفولدر لان انا كان معايا فولدرات كتير لي اشخاص كنت بهددهم لقيت الفولدر اللي عاوزة دخلت عليه وشهد اتصدمت من اللي شفته
شهد : اي الصور دي
انا : استني ياشهد بس
(تعالا بقي اقولك الفولدر فيه اي الفولدر ده فيه صور للعيله كلها معادا خالاتي وبنت خالتي وامي وابويا اول واحد مهاب نحكي الحكايه بتاعته مهاب كان بيبعت ادد لي بنات كتير علي الفيس وفي مرة بنت قبلت دخل كلمها (ده علي حسب الاسكرينات اللي معايا) قعد يتعرف عليها وهيا اتجاوبت معاه وهيا بدأت تتكلم معاه في الجنس
وقالتله اي رأيك نبعت لي بعض صور لي اجسامنا وهو وافق وبعتلها صور لي كله وبعتلها صور طيزة كمان وبعد ما بعت الصور الواد قاله بص ياكسمك تبعتلي 1000جنيه بدل ما افضحك ومهاب خاف وبعتله الفلوس هتقولي عرفت كل ده منين هقولك لينك اتبعت علي جروب العيله انا عامله في فيرس وكلهم اغبيه دخلو عليه
تاني واحد ام مهاب دي بقي حكايتها حكايه دي بقي بتخون جوزها مع واحد وبتعبتله صور لي جسمها وتقولي تعالا نتقابل انا تعبانه وبتهزق جوزها تقوله ده بقي خيخه
بقي مبيعرفش ومرة في اتقابلو وعرفت انها اتناكت منه تالت واحد خالي الصغير وده عادي معملش حاجه وحشه اوي يعني بينيك الناس الشواذ ويبعتلهم صورهم وياخد منهم فلوس كده انا عرفتك الفولدر فيه اي تعالا نرجع لي قصتنا )
لقيت ليلي بتكلمني رديت عليها
انا : اي يا ليلي
ليلي بتعيط : تعالا خدني من هنا يانديم
انا : في اي مالك
ليلي : بيضايقوني تعالا خدني
انا : مين اللي بيضايقك
ليلي : مهاب
انا : ماشي ياليلي مسافه السكه وهكون عندك
ليلي : متتأخرش عليا
انا : حاضر سلام
ليلي : باي
قفلت معاها
شهد : هو انت هتنزل تاني
انا : ايوة بس قومي البسي علشان هتيجي معايا
شهد :هنروح فين
انا : هجيب بنت خالتي من عند ستي
شهد : حاضر
شهد قامت تلبس وانا نقلت الصور والاسكرينات عندي علي التليفون
شهد ندهت عليا روحتلها
انا : اي ياشهد
شهد : هو انت هتبات معايا النهارده ولا هتعمل اي
انا : مش عارف ياشهد اخلص بس الحوار ده واقولك وكده انتي معايا
شهد : تمام يلا انا خلصت
انا : يلا
خدتها ونزلنا ركبنا العربيه وروحت عند بيت ستي ووصلت
انا : معلش ياشهد اركبي ورا علي بنت خالتي بس رجليها مكسورة
شهد : حاضر
انا : هطلع اجيبها وانزلك علي طول
شهد : تمام متتأخرش
انا : حاضر وانتي متتكلميش مع اي حد
شهد : حاضر
نزلت وطلعت بيت ستي رنيت الجرس وامي فتحت
امي : انت ليك عين تيجي هنا تاني
انا : انا مش جاي لي حد فيكو انا اشوف مين اللي قالك اني متربتش
مهاب : انا اللي قولت
انا : انت اللي قولت امممم طب انت مفيش حته ابوك يضربك فيها
مهاب : وابويا يضربني ليه
انا طلعت تليفوني ووريت ابوة الصور
ابوة : اي ده يابن الوسخه
مهاب بي ارتباك : اكيد فوتوشوب انت هتصدقه
انا : فوتوشوب وسرقه ابوك في ال1000 جنيه كانت فوتوشوب برضو
ابوة نزل عليه بالاقلام وقعد يضرب فيه لي لما ستي خليته يسيبه
انا : اخش عليك بي المفأجاه التانيه ولا بلاش
خالي : مفأجاه اي
ستي : ما خلاص بقي يانديم
انا : لا مخلصتش علشان نشوف مين اللي اتربي ومين اللي مترباش
امي : انت جيت الحاجات دي ازاي
انا : عرفتها زي ما عرفتها انا جاي ارجع كرامتي
وروحت عند مهاب اديته نفس القلم واقوي ومحدش عارف يتكلم ولا يجي جمبي
انا : بعد كده انا كبير العيله ولما تشوفني في اي حته تحت راسك في الارض فاهم يالا
مهاب : ماشي
خالي الكبير : اي المفأجاه التانيه اللي بتقول عليها
انا : ابقي اعرفها انت انا كده خدت حقي وكرامتي رجعت بس ابقي شوف تليفون مراتك واللي بتعمله من وراك
مرات خالي : ما تلم نفسك يالا
انا : يالا ؟ طيب انا كنت ناوي مفضحكيش بس انتي اللي جبتيه لي نفسك
وبعت الصور والفديوز علي واتساب خالي
انا : ابقي شوف الواتساب بتاعك
انا : انا جيت اعرفك مين اللي اتربي ومين اللي مترباش وعليتك دي متلزمنيش
روحت لي ليلي
انا : اي ياحبيبتي ايه اللي عمله مهاب
ليلي : بيقولي نديم اللي فرحانه بيه العيله كلها مبقتش عاوزة وانا كبير العيله وقعد يقول كلام ضايقني
انا : خلاص دلوقتي انا كبير العيله وانا رجعتلك حقك يلا نمشي
ليلي : طب ما تخليك قاعد معايا
انا : انا معايا واحده تحت وبعدين العيله دي مبقتش تلزمني
ليلي : واحده مين
انا : صحبتي
ليلي : طب خليها تتطلع نقعد ونبقي نروح مع بعض
انا : لا لا مش هينفع
ليلي : خلاص خليني هنا وانا هروح مع ماما
انا : متاكده
ليلي : اة
انا : تمام ياقمر
بوست راسها ونزات وسبت الدنيا بتولع
نزلت ركبت العربيه
شهد : فين بنت خالتك
انا : مرضتش تيجي
شهد : تمام يلا روح علي البيت
انا : تمام
روحت بيت شهد وطلعنا قعدنا وانا قفلت كل حاجه وخرجت برة الدرك ويب
شهد : انا هقوم اعمل الغدا
انا : تمام
انا قعدت علي التليفون وابويا كلمني رديت عليه
انا : اي ياحج
ابويا : اي اللي انت عملته ده
انا : عملت اي
ابويا : اي الصور والفديوهات دي اللي امك قالتلي عليها
انا : كنت باخد حقي وانا قولتلك هستخدم الكارت الاخير
ابويا : وانت كده مبسوط
انا : مبسوط جدا
ابويا : تمام لما اجيلك بس
انا : تيجي بالسلامه
ابويا قفل في وشي
قعدت علي التليفون وشويه شهد جابت الاكل وقعدنا كلنا وبعد كده شربنا نسكافيه وقعدنا نتفرج علي التليفزيون وانا نايم علي رجليها
شهد : بقولك
انا : قولي
شهد : هنروح المدرسه بكرة
انا : ايوة
شهد : طب انت مش معاك حاجه المدرسه
انا : ما انا شويه وهقوم اروح
شهد : مش انت قولت هتبات معايا
انا : خليها مرة تانيه
شهد : طب ما تيجي نفكس للمدرسه بكرة
انا : لا خلينا نروح بكرة
شهد : ماشي
انا : هقوم امشي انا بقي
شهد : ما تخليك قاعد معايا شويه
انا : لا علشان الحق اروح
شهد : تمام ياحبيبي توصل بالسلامه
انا : سلام
شهد : باي
نزلت ركبت العربيه وروحت البيت وصلت وطلعت الشقه وفتحت الشقه ودخلت ولقيت نورا نايمه علي الكنبه والتلفزيون شغال طفيت التلفزيون
وشيلت نورا من علي الكنبه وهيا فاقت كده شويه ودخلتها الاوضه وحطيتها علي السرير
نورا : حمد**** علي السلامه ياحبيبي
انا : **** يسلمك ياحبيبتي
نورا : اعملك حاجه تكلها
انا : لا ياحبيبتي انا واكل
نورا : طب غير وتعالا علشان ننام
انا : ماشي ياحبيبتي
غيرت ودخلت نمت جمب نورا ونمت علي طول وصحيت تاني يوم علي صوت المنبه صحيت
انا : قومي يانورا
نورا : هيا الساعه كام
انا : 6
نورا : سبني شويه
انا : ماشي
قمت استحميت وخلصت وخرحت علشان اقوم نورا
نورا قامت ودخلت استحمت وانا حضرت الجدول وعملت الشاي ونورا خلصت وخرجت عملت الفطار وانا لبست وهيا لبست ونزلنا روحنا المدرسه
ولقيت عدنان وندي وشهد موجدين حضرنا الطابور وطلعنا الفصل حضرنا اول محاضرة في التانيه في التالته والرابعه كانت ميس مريم
دخلت شرحت الدرس وكانت الفسحه خلاص جت كلو نزل وانا كنت بلم حاجتي مكنش فيه حد في الفصل غيري روحت لي ميس مريم
انا : وحشتيني يامزة
ميس مريم : وانت كمان وحشتني اوي
انا : طب هتيجي امتي
ميس مريم : يومين وهكلمك
انا : هستني مكالمه منك
ميس مريم : تمام يلا انزل
انا : سلام يامزة
ونزلت الفسحه روحت اقعد في مكاني المفضل وندي ونورا وعدنان جم
عدنان : انت هنا واحنا بندور عليك ياعم
انا : ما انت عارف اني بقعد هنا
عدنان : عارف ياعم كده متسألش عليا
انا : كنت مشغول يسطا وبعدين انت كنت مقضيها
عدنان : عندك حق تعالي يانورا نتمشي شويه
انا : اقعد ياةة محدش متحرك من هنا
عدنان : ليه يعني
انا : هو كده اقعدو
عدنان : ماشي
ندي : وانا مش موجوده
انا : لا موجوده
ندي : يعني مش معبرني ولا بتكلمني
انا : معلش ياندي قولتلك كنت مشغول
ندي : ماشي ماشي
انا : الفسحه خلصت انا طالع يلا ياعدنان
عدنان : انا قاعد شويه
انا : يلا ياعدنان
عدنان : حاضر
طلعنا انا وعدنان وهما طلعوا ورانا حضرنا باقي الحصص وخلصنا اليوم الدراسي انا لميت حاجتي بسرعه ونزلت قبليهم وعدنان بيقولي استني استني نزلت ولقيت نورا نازله ورايا خرجنا من المدرسه انا ونورا وقفت بعيد عن المدرسه علشان اشوف هو هيعمل اي هو وندي شويه ولقيته خرج هو وندي وقعدو يدورو علينا انا ونورا وقعد يتكلم كلام كتير كده شويه وبعد كده خد ندي ومشي من طريق بيته انا روحت وراهم بس من بعيد لي بعيد لي حد ما وصلو للبيت بتاع عدنان ودخلو الشقه
نورا : هما جايين هنا ليه
انا : معرفش بس خلينا نستني خمس دقايق
نورا : انا قلقانه
انا : اهدي يانورا بدل ما حد يشك فينا
نورا : حاضر
انا : تعالي نخش
نورا : هنخش ازاي الباب مقفول
انا روحت عند السجاده اللي قدام الباب وطلعت المفتاح الاحتايطي بتاع الشقه
نورا : يابن اللعيبه
انا : نهدي بقي
فتحت باب الشقه براحه ودخلت انا ونورا وسمعت صوت ندي وهيا بتقوله ابعد عني
انا جريت علي الاوضه لقيت عدنان بيحاول يبوس ندي ويقلعها
انا روحت عليه مسكته وقعدت اضرب فيه ووقعته علي الارض ومسكت راسه وقعدت اضربها في الارض لي حد لما اغمي عليه
وندي منهارة
انا : اسكتي يابت بدل ما اقوملك روحي يانورا هاتي ميه
راحت نورا تجبيب ميه وانا بضرب عدنان بالقلم علشان يفوق مفاقش نورا جابت الميه وانا رشيتها عليه فاق
انا : قوملي ياكسمك
عدنان : انت دخلت ازاي
انا : ملكش فيه ياعرص انت من النهارده ولا انا صحبك ولا اعرفك ونورا وندي لو شوفتهم تحط عينك في الارض
عدنان : وانت مالك بي نورا نورا تخصني
انا : تخص مين ياروحمك نورا خلاص مش عاوزك
عدنان : ملكش دعوة بي نورا
انا ضربته بالقلم : الكلام اللي بقول عليه يتنفذ
عدنان : حاضر
انا : خشي اغسلي وشك واعدلي لبسك ياندي
ندي دخلت الحمام
انا : طلع تليفونك يالا
عدنان : ليه
انا : انجز يالا طلع تليفونك
عدنان طلع تليفونك وفتحه
انا خدته منه ودخلت عملت بلوك ليا ولي نورا وندي وخرجته من الجروب ومسحت ارقامي انا ونورا وندي ومسحت صورة مع نورا ومعايا واديته التليفون
انا : كلامي لو متنفذش متزعلش
وندي خرجت من الحمام خدتها وخدت شنطتها ونورا وخرجنا من الشقه
روحت انا وندي ونورا علي عربيتي ركبنا العربيه وندي قاعده بتعيط
انا : متهدي بقي يابت ما انا جبتلك حقك
نورا : خلاص ياندي اهدي مش هينفع تروحي بي منظرك ده
ندي هديت شويه
انا : ايه اللي واداكي معاه البيت
ندي : هو قالي ان انتو بتجيبو حاجه هتيجو البيت
انا : في حاجه اسمها تليفون وانتي غلطانه برضو
ندي : انا اسفه
انا : بلا اسفه بلا زفت
نورا : خلاص يانديم هيا غلطت اة بس برضو هو ضحك عليها
انا : ماشي يانورا اهدي ياندي علشان اروحك امك مش هينفع تشوفك كده
ندي هديت خلاص وقعدت تتأسفلي وانا سامحتها وروحتها البيت وسلمت علي نورا ونزلت ونورا جت قدام
وانا رجعت الشقه تاني وطلعنا انا ونورا وانا دخلت استحميت وخلصت ونورا دخلت بعدي وخلصت وانا لبست وقولتلها اني هروح لي بنت خالتي وشويه وجاي
نورا : تمام في حاجات كنت عاوزها اجبها
انا : ماشي انا كده كده مش هتأخر شويه وهجيلك اخدك وننزل
نورا : تمام خد بالك من نفسك
انا : حاضر
ونزلت ركبت العربيه وروحت عند بيت خالتلي وطلعت رنيت الجرس وخالتلي فتحت
خالتي : تعالا خش
انا : عامله اي ياخالتي
خالتي : كويسه يابني
دخلت لقيت امي قاعده علي الكنبه
انا : عامله اي يا امي
امي : كويسه
انا : دايما
امي : روحت المدرسه النهارده
انا : ايوة روحت وميس الشئون قالت اننا لازم ندفع تأمين التابلت
امي : ماشي هروح ادفعها بكرة
انا : ماشي انا هخش اشوف ليلي
خالتي : تمام
دخلت اوضه ليلي لقيتها قاعده بتذاكر
انا : القمر بتاع العيله
ليلي : وحشتني
انا : وانتي كمان وحشتيني ياحبيبتي رجلك عامله اي دلوقتي
ليلي : اتحسنت وبقيت بقدر امشي عليها
انا : يعني اسبوع كده وافكلك الجبس
ليلي : يومين احسن
انا : ماشي ياقمر بتذاكري اي
ليلي : عربي
انا : طيب سيبك من المذاكرة شويه وتعالي نقعد مع بعض
ليلي : اوكي
ليلي قامت علي المكتب وقعدنا علي السرير نتكلم شويه وسألتها علي الواد لو كلمك او عمل حاجه وشويه لقينا باب الاوضه بيتفح ومهاب اللي دخل
انا : ايه اللي جابك هنا يالا
مهاب : انا جاي لي ليلي
انا : ليلي مش عاوزة تشوف حد
مهاب : احنا ولاد خال خلينا نرجع حبايب
انا : احنا عمرنا ما هنكون حبايب وانت مش ابن خالي
مهاب : انا اسف يانديم
انا : اخرج من الاوضه
ليلي : شكرا لي سؤالك يامهاب انا بقيت كويسه
انا : انا قولتلك تتكلمي
ليلي : لا
انا : طب اكتمي بقي اخرج برة علشان هيا مش ناقصه
مهاب : حاضر
خرج مهاب وقفل الاوضه
انا : حد قالك تتكلمي
ليلي : لا بس هو ابن خالي وجاي يطمن عليا فا انا حبيت اشكره
انا : تشكريه ماشي ياليلي انا ماشي
ليلي : ليه احنا ملحقناش نقعد سوا
انا : لا كفايه كده
سبت ليلي وخرجت من الاوضه وسلمت علي امي وخالتي وكنت نازل سمعت صوت حله وقعت من المطبخ
انا بصيت لي خالتي وقولتلها
انا : شكلك عندك فار في المطبخ
خالتي : ايوة في فار
انا : طب استني اطلعهولك
خالتي : لا مش لازم انت شكلك متأخر
انا : عندك حق انا متأخر فعلا
وفتحت باب الشقه وقفلته ولقيت مهاب خرج من المطبخ واتفأجأ لما لقاني
انا : ده الفار طلع كبير اهو
خالتي : يا بني ده ابن خالك برضو ومن حقه يطمن علي بنت خالته زي ما انت اطمنت عليها
انا : وانتي تستأمني عيل زي ده علي بنتك
خالتي : دي بنت خالته اكيد مش هيعملها حاجه
انا : طلما انتي شايفه كده يبقي براحتك وانا مش جايلكو تاني وسبتهم ونزلت وركبت العربيه وروحت عند البيت وكلمت نورا
انا : البسي يانورا وانزلي انا تحت البيت
نورا : حاضر ربع ساعه بس البس وانزل
انا : تمام ماشي
نزلت روحت اقرب فرع فوري وسحبت فلوس ورجعت تاني العربيه واستنيت نورا لي حد لما نزلت نورا ركبت العربيه
انا : هنروح فين
نورا : روح السوبر ماركت الاول
انا : عيني
روحت علي السوبر ماركت
دخلنا السوبر ماركت وهيا جابت شويه طلبات وخلصنا وحاسبنا وانا حطيت الطلبات في العربيه وركبت وقالتلي روح علي الصيدليه عاوزة اجيب حاجه
روحت علي الصيدليه وهيا قالتلي هات 200 جنيه اديتها الفلوس وهيا نزلت جابت الحاجه وانا مشوفتهاش وحطيتها في شنطه العربيه وبعد كده روحنا
فتحت شنطه العربيه وشيلت الشنط انا ونورا وطلعنا الشقه ونورا دخلت خبت الحاجه اللي جبتها في الاوضه وبعد كده حطت الاكل والعصاير في التلاجه
وعملت اكل علشان ناكل انا وهيا وكلنا وقعدنا نذاكر شويه وبعد كده قعدنا علي التليفزيون وهيا حطت راسها علي رجلي وقعدت تتكلم معايا شويه
نورا : احنا هنروح المدرسه بكرة
انا : ايوة
نورا : طب مش نقوم ننام
انا : يلا
قمنا علشان ننام وكانت الساعه 10 بدري يعني مش متأخر دخلنا الاوضه وكنا هنام تليفوني رن وكانت خالتي الصراحه مكنتش هرد بس رديت
انا : اي ياخالتي
خالتي : الحقنا يابني
انا : في اي
خالتي : تعالا بسرعه
انا : حاضر حاضر
قفلت مع خالتي وخدت مفتاح العربيه ونزلت بي هدوم البيت ونورا بتقولي في اي وانا مردتش نزلت جري ركبت العربيه وروحت علي بيت خالتي بسرعه طلعت والباب كان مفتوح دخلت لقيت واحد زقني بي رجلو علي الارض وقعت بصيت اشوف مين اللي وقعني كان مهاب كنت هقومله لقيت اللي بينزل عليا ضرب وانا مش قادر ادافع عن نفسي لي حد لما جسمي اتكسر وهو قالهم خلاص وكانو حوالي 3 اللي شوفتهم وكنت عارف واحد من اللي واقفين كان معايا في الجيم وجالي وقالي
مهاب : علشان تفكر تتحداني وتخلي ابويا يطردني برة البيت علي كلب زيك
انا تفيت عليه وهو خالهم يكملو ضرب فيا وانا اغمي عليا مصحتش غير وانا في المستشفي وكلهم حواليا معادا مهاب وامه
انا جسمي متكسر ومش قادر اتحرك
خالتي : ارتاح يابني
انا : انا مش ابن حد ومحدش يقولي ارتاح اطلعو برة كلكو اةةة ( اةةة دي وجع من جسمي علشان عارف تفكيرك )
كلهم طلعو برة معادا خالي و امي قاعده وبتعيط
امي : انا اسفه يابني
انا : متتأسفيش يا امي انتي مهما عملتي انت امي برضو بس سيبيني ارتاح وخلي الدكتور يكتبلي خروج بكرة
امي : الدكتور بيقول اقل حاجه اسبوعين
انا : لا هو بكرة كويس
امي : حاضر بس ارتاح
( ومن حظي اني مكنش في اي كسر كله كضدمات )
خالي الكبير ابو مهاب : الف سلامه عليك يانديم
انا : انت بالذات مشوفش وشك وابنك ده انا هموتهولك
خالي : هو مهاب اللي عمل كده
انا : هنستعبط بقي اخرجو برة انا مش طايق حد
امي وخالي خرجو برة وانا لقيت تليفوني جمبي بس الاسكرينه متكسرة بس هو شغال سبته ونمت تاني
صحيت علي صوت ليلي
ليلي : يانديم يانديم ياميدو
انا : ايه ايه ياليلي حد يصحي حد كده
ليلي : ما انا بصحي فيك بقالي كتير
انا : عاوزة اي
ليلي : في حاجه عاوزة اقولك عليها ودي السبب ان ماما تكلمك
انا : طب الاول اسنديني علشان اسند ضهري
ليلي ساندتني وانا سندت ضهري وقعدت وجت جمبي
ليلي : بعد ما انت مشيت مهاب دخلي وقعد يقولي الف سلامه ويقولي هو نديم كان جايلك ليه وكنتو بتتكلمو في اي وهو بيتكلم معايا كان بيقعد يعدلي شعري وانا اقولو خلاص يامهاب بس هو مكمل وبعديها قرب مني و . . .
انا : و اي
ليلي : باسني
انا : ماشي ياليلي كملي
ليلي : انا صرخت وماما وخالتو دخلو وقالولي في اي وانا قولتلهم قعدو يزعقو فيه وماما قالتلو و**** لاجبلك نديم
مهاب اتسحب وخرج وقفل علينا الباب بي المفتاح وماما رنت عليك وهو كان بيتكلم مع حد برة في الصاله وبيقولو لما يجي اعدموة العافيه وانت لما جيت سمعنا صوت ضرب وبعد كده دخل المفتاح من تحت الباب وماما لما فتحت ملقتش حد غيرك وانت مرمي علي الارض
انا : ماشي ياليلي خدي تليفوني وخدي فلوس من امي وروحي ركبيلي اسكرينه واي حد معاه شاحن هاتيه منه ومتفتحيش التليفون ياليلي
ليلي: حاضر
ليلي خدت التليفون وخرجت وانا قعدت افكر اعمل ايه في مهاب بس قولت لما اخرج افكر بس بعج ساعتين ونص ليلي جت دخلت عليا وادتني التليفون والشاحن
انا : شكرا ياليلي
حطيت التليفون علي الشاحن وشغلته وسبته يشحن
ليلي : انا هبات معاك النهارده
انا : ملوش لازوم ياليلي امشي
ليلي : لا انا قولت لي ماما وخالتو اني هبات معاك وهما وافقو ومشيو
انا : تمام تسلمي ياليلي
ليلي : هروح اجبلك حاجه تاكلها
انا : مش جعان
ليلي : المفروض تاكل علشان تاخد الدوا
راحت ليلي تجبيب الاكل وقعدت تأكلني وخلصت اكل وخدت الدوا ونمت وليلي نامت في السرير اللي جمبي
(تعالا نتخطي الاسبوع ده لان الدكتور رفض اني اخرج من المستشفي وخلاني اقعد في المستشفي اسبوع علشان اتحسن ومحدش عرف عني حاجه وكلو كان بيكلمني يسأل عليا صحابي ونورا وليلي وشهد وناس تانيه وعدنان كلمني بس انا مردتش يلا بينا نرجع لي قصتنا يوم خروجي من المستشفي )
صحيت الصبح علي صوت امي وانا كنت خلاص اتحسنت جامد وبقيت اقدر امشي
انا : اي يا امي صباح الخير
امي : صباح النور يلا علشان نمشي
انا : اخيرا همشي
امي : يلا قوم البس
انا قمت لبست الهدوم اللي امي جيبهالي وخلاص جهزت
انا : فين مفتاح العربيه
امي : انا هسوق
انا : لا مش ناقصه اروح بكرة
امي : ماشي ياروح امك
وادتني امي مفتاح العربيه وخرجنا من المستشفي وركبنا العربيه ووديت امي البيت
انا : يلا اطلعي يا امي
امي : وانت هتروح فين
انا : هروح للكابتن بتاعي هرجع اتمرن
امي : ماشي بس ياريت تتهدي وتسيبك من اللي في دماغك
انا : حاضر يا امي
امي نزلت من العربيه وانا قعدت الف شويه مش عارف اروح فين وافكر هعمل اي قولت اروح السنتر اللي مهاب بياخد فيه اسأل عليه وصلت السنتر ودخلت وشوفت واحد انا اعرفه وكلمته
انا : عامل اي يابوب
بوب : قلب البوب انت وشك عامل كده ليه
انا : خناقه بسيطه
بوب : لو بسيطه وشك مش هيطلع كده
انا : ياعم سيبك من وشي المهم مهاب ابن خالي بيجي السنتر
بوب : ايوة ياعم ده عنده حصه شغاله فوق
انا : شغاله من بدري
بوب : ايوة وقرب يخلص هو في حاجه ولا اي
انا : لا واي حاجه تسلم يابوب
وخرجت ركبت العربيه وبعدت عن السنتر واستنيت لما الدرس خلص ولقيته نازل مع صحبو ماشيين مع بعض مشيت وراهم من بعيد لي بعيد لي حد لما شوفته وصل بيت سته ام امه عرفت ان هو وامه عايشين مع بعض ( وسته ميته) مشيت وروحت لي كابتن الجيم بتاعي وصلت الجيم ودخلت اسأل علي الكابتن ولقيته
انا : كابتن جو عامل اي ياخويا
كابتن جو : الحمد**** ياحبيبي مال وشك انت اتضربت ولا اي
انا : ايوة ياكابتن اتحط عليا
كابتن جو : مين ده اللي يحط عليك وانا موجود يالا قولي مين اللي عمل كده
انا : مهاب واحمد واتنين معاهم بس معرفهومش
كابتن جو : مهاب ابن خالك واحمد محمد
انا :ايوة
كابتن جو : تعالا معايا
روحت مع الكابتن ودخلنا اوضه تغير الملابس ولقيت احمد جوة بغير واتفاجئ لما شافني
كابتن جو : مالك يا احمد اتفأجت ليه
احمد : انا ولا اتفأجت ولا حاجه يا كابتن
كابتن جو : انا هسألك سؤال وتجاوب بصراحه
احمد : اسأل ياكابتن
كابتن جو : انت السبب في اللي حصل لي نديم
احمد : الصراحه ايوة ياكابتن بس كان غصب عني وانا متأسف لي نديم ومستعد ابوس علي راسه
كابتن جو : ماشي يااحمد خليك هنا علشان عاوزك وانت يانديم استناني برة
انا : انا ماشي ياكابتن علشان ورايا درس
كابتن جو : ماشي يانديم
انا مشيت وانا متعصب لان قولت ان الكابتن هيجبلي حقي
كلمت واحد صحبي صاحب صحبه ليه في اي حاجه شمال
انا : عامل اي يامايكل
مايكل : كويس ياقلب اخوك
انا : كنت عاوزك في حاجه
مايكل : خش عليا ياصحبي
انا : بص ياعم ابن خالي جاب عيال صحابه وحطو عليا وانا عاوز اخد حقي واكسر عينهم كلهم
مايكل : عاوزهم امتي
انا : النهارده بليل
مايكل : هكلمك النهارده الساعه 8 بليل والرجاله هتكون جاهزة معايا
انا : تسلم يامايكل
مايكل : سلاموز
انا : سلاموز ياحبيبي
قفلت معاه وروحت علي البيت اللي فيه نورا وصلت الشقه ورنيت الجرس وهيا فتحت وحضنتني
انا : عامله اي ياحبيبتي
نورا : كويسه انت وحشتني اوي
انا : وانتي كمان وحشتيني ياحبيبتي تعالي ندخل بدل الوقفه دي
دخلنا الشقه وانا دخلت قعدت علي الكنبه وهيا جابت مرهم وجت جمبي
انا : اي ده
نورا : ده علشان وشك
نورا قعدت تدهن وشي بي المرهم
ودهنت وشي وخلصت
انا : عدنان بيجي جمبك او بيكلمك
نورا : لا ولا بيكلمني ولا بيجي جمبي
انا : كويس برضو وندي عامله اي
نورا : بتسأل عليك وكانت متجننه لي حد لما رديت عليها هو اي اللي حصلك
انا : ولا حاجه خليكي هنا دقيقه
قمت جبت اللابتوب بتاعي ورجعت ودخلت الدرك ويب ( وعملت نفس الخطوات اللي عملتها علشان محدش يعرف مكاني )
سجلت بي الاكونت وفتحت الفولدر بتاع الصور اللي فيها صور مهاب وامه وحفظت الصور ونزلتها علي الدرك ويب للبيع وعملت اكونت جديد علي الفيس وبعتت ادد لي اكتر عدد ممكن من الناس وحاولت انزل الصور والفيديوهات بس الاكونت اتحظر روحت بقي لي مواقع السكس ونزلت صور امه كلها لوحدها ومع عشيقها اللي اتناكت منه
وبعديها نزلت صور مهاب كلها ورفعت كل حاجه والفيديو علي كل المواقع السكس وخليت بقي كله يضرب عشرة علي الصور
نورا : هي صور مين دي
انا : صور ناس شراميط ملناش دعوة بيهم
نورا : بس اي الموقع اللي عملت في حاجات كتير علشان تفتحه
انا : ده الدرك ويب
نورا : الدرك ويب اللي عليه هاكرت وكده وناس بيخادو اعضاء الناس
انا : ايوة هو
نورا : وانت اي اللي دخلك فيه
انا : كنت باخد الصور بتاعتي زي ما انتي شايفه
نورا : طب انت في حصص كتير فاتتك
انا : ما انا هبدأ احضرهم
نورا : تمام وانا هقوم اعمل الغدا
انا : ماشي
نورا قامت تعمل الغدا وانا بدأت احضر المحاضرات اللي فاتتني وخلصت المحاضرات بتاعت الفيزياء وقعدت اذاكر عليهم واحل ونورا كانت عملت الغدا
قعدنا اتغدينا وقعدت شويه علي التليفزيون وشويه ومايكل كلمني
انا : اي ياحبيبي الرجاله جاهزة
مايكل : جاهزين ياحبيب اخوك
انا : تمام انا جايلك
مايكل : تمام ياخويا مستنيك
قفلت معاه وقمت لبست وخدت مفتاح العربيه وقولت لي نورا اني رايح مشوار ومش هتأخر
نزلت ركبت العربيه وروحت بيت مايكل وكلمته نزل وكان معاه 3 رجاله معضلين واكبر مننا ركبو العربيه وسلمت عليهم وروحت علي بيت ست مهاب وطلعنا
ومايكل رن الجرس ومهاب قال مين ومايكل قاله زباله مهاب فتح واتصدم لما شافنا وانا اتصدمت من اللي شوفته
تم الانتهاء من الجزء السادس
انتظروني قي الجزء السابع قريبا
اتشاووووووو
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (قصة نكت المدرسة بتاعتي)