Uncategorized

قصة نكت المدرسة بتاعتي الفصل السابع 7 قصة سكس حقيقية

قصة نكت المدرسة بتاعتي الفصل السابع 7 قصة سكس حقيقية

 

البارت السابع

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

طبعا انا اسف اني طولت عليكم اوي في الجزء ده بس علشان كان عندي امتحانات وكده والجزء ده كان مكتوب وجاهز بس حصلت مشكله في الجهاز واللي كنت كاتبه راح فا مش مهم اكتبه تاني مع انه طويل اوي مش مهم بلاش ارغي كتير ويلا بينا نخش في الجزء الجديد

وقفنا في الجزء اللي فات لما كلمت مايكل وقولتله اني عاوز اخد حقي وجابلي 3 رجاله معضلين اكبر مني انا وهو وروحنا علي بيت مهاب وهو اتصدم لما شافنا وانا اتصدمت من اللي شوفته جوة

مهاب : مين دول
انا : انت جيت امتي يا ابويا
ابويا : مش مهم انت ايه اللي جابك هنا ومين اللي معاك دول
انا : صحابي واي اللي جابني هنا جاي اخد حقي بس نخليها يوم تاني يلا يارجاله
ومشينا وابويا وامي بيندهو عليا ونزلت انا يدوب سلمتين ولقيت مهاب بيمسكني من التيشرت
انا : نزل ايدك يلا بدل ما ازعلك
مهاب : تزعل مين ياا انا جايلك علشان ابوك عاوزك
انا : ياا مين يا اللي امك شرموطه انت مشفتش الفيديوهات والصور ولا اي ياعرص
مهاب اتعصب وضربني بالقلم
مهاب : انا امي اشرف من اي حد
انا : ابقي شوف فيديوهاتها بس بعد تقوم ياشرموط
وقمت ضربته بالرجل وقعته علي السلم ودماغه نزلت ددمم
انا : يلا ياخواتي
مايكل : يلا ياقلب اخواتك
نزلنا ركبنا العربيه واتحركنا وتليفوني كان بيرن وكان ابويا وامي ورديت لما زهقت
انا : اي يا ابويا
ابويا بعصبيه : انت اي اللي انت عملته ده
انا : كنت باخد حقي
ابويا : وانت كده اتبسطت وخدت حقك
انا : اتبسطت شويه لكن حقي لسه مخدتوش
ابويا : انت فين
انا : في الشارع
ابويا : هاتلي العربيه
انا : لما اروق عليها شويه سلام
وقفلت السكه ووصلت بيت مايكل وقولتله انزل عاوزك في كلمتين نزلنا
انا : حساب الرجاله كام
مايكل : عيب عليك يامودي
انا : ياعم قول بس الحساب كام
مايكل : ياعم مفيش حساب الرجاله دي صحابي اصلا وهما جايين جدعنه
انا : ماشي يامايكل عاوز حاجه
مايكل : سلامتك ياخويا بس انت هتعمل اي دلوقتي
انا : مش عارف و**** يا مايكل
مايكل : طب ما تيجي تبات عندي
انا : تسلم ياحبيبي انا هروح كده اقعد في كافيه وهشوف هعمل اي
مايكل : طب ليه ياعم ما تيجي اقعد عندي احسن
انا : مرة تانيه ياخويا يلا اتشاووو
مايكل : اتشاوو
ونده علي صحابه ونزلو وانا ركبت العربيه وقعدت الف بي العربيه شويه ولقيت خالتي بترن رديت عليها
انا : اي ياخالتي
خالتي : اي يابني اللي انت عملته ده
انا : عملت اي
خالتي : هو مش انت ضربت مهاب انت وصحابك
انا : انا وصحابي كمان لا ياخالتي انا بس
خالتي : طب انت فين
انا : ليه
خالتي : متقلقش محدش منهم عندي
انا : انا ممكن اجيلك بس لو اللي في دماغي صح هزعل منك و****
خالتي : لا و**** مفيش حد عندي
انا : ماشي انا جايلك
خالتي : ماشي انا مستنياك سلام
انا : سلام
وقفلت معاها واتحركت علي بيت خالتي ( هتقولي ليه خالتك الكبيرة مرنتش عليك او من غير ما تقول ياعم انا هقولك خالتي الكبيرة مبتحبنيش متعرفش ليه هو جوزها وابنها بيحبوني وبيحبو يتعاملو معايا لكن هيا لا )
وصلت بيت خالتي ركنت العربيه وطلعت الشقه ورنيت الجرس وليلي هيا اللي فتحت
ليلي : خش يامصيبه
انا : ماشي ياصغيرة
ليلي : دمك تقيييل
انا : اوعي بقي يابت
ودخلت وقفلت الباب وروحت سلمت علي خالتي وجوز خالتي وقعدت
جوز خالتي : اي ياعم اللي انت عملته ده
انا : عملت الصح ياريس

 

جوز خالتي : ليه هو عملك اي
انا : خالتي تقولك بقي
جوز خالتي : طب اتكلمي انتي
خالتي متكلمتش
انا : خلاص اتكلم انا
خالتي برقتلي
انا : بص ياعمنا انا كنت هنا من اسبوعين بطمن علي ليلي ومهاب جه وانت عارفني انا مش بطقيه فا لما دخل يطمن علي ليلي انا قولتله اطلع برة وخليته طلع وانا خلصت وطلعت ونزلت لقيته تحت ومعاه صحابه اتلمو عليا وضربوني وبس روحت علي المستشفي ولما خرجت خدت حقي منه ولسه صحابه بس دي كل الحكايه
جوز خالتي : يابني انتو مش ناويين تتصالحو
انا : انا عمري ما هتصالح معاه ولا هكلمه
جوز خالتي : انتو عيله مجانين انا هقوم انام علشان شغل تصحبو علي خير
انا وخالتي وليلي : وانت اهل الخير
جوز خالتي قام دخل الاوضه
انا : في اي ياحجه برقتيلي وعماله ترقصيني
خالتي : قولت انك هتقوله علي اللي عمله في ليلي
انا : هو انا عبيط ياخالتي علشان اقوله حاجه زي دي
خالتي : انا كنت خايفه لتقوله
انا : لا متخافيش يلا انا همشي انا وهعدي علي ليلي الصبح اخدها
خالتي : ماتبات هنا احسن
انا : مش معايا هدوم المدرسه يلا سلام
وسلمت علي خالتي وليلي ونزلت ركبت العربيه وروحت البيت اللي فيه نورا ركنت العربيه في الجراج وطلعت الشقه ودخلت ونورا كانت نايمه انا غيرت ودخلت نمت وصحيت تاني يوم علي رنه تليفوني صحيت ولقيت خالتي اللي كانت بترن رديت عليها
انا : اي ياخالتو
خالتي : اي ياحبيب خالتك انت لسه نايم ولا اي
انا : اة و**** لسه نايم مش قادر اقوم
خالتي : قوم علشان متتأخرش علي المدرسه
انا : حاضر هقوم اهو ياخالتو خلي ليلي تجهز بس
خالتي : ليلي جاهزة ومستنياك
انا : ماشي ياخالتي خمس دقايق واكون عندك
خالتلي : تمام يابني سلام
انا : سلام
وقفت استحميت وخلصت وخرجت ودخلت شات ندي وكلمتها
انا : ازيك ياندي عامله اي بصي يابنت الناس احنا مش هينفع نكمل مع بعض لان انا خلاص مبقتش بثق فيكي من ساعه لما كنتي عند عدنان واتمنالك حياه سعيده مع شخص تاني سلام
وعملتلها بلوك واتس وكل حاجه ومسحت رقمها
وقمت لبست وخلصت ونورا كانت لسه بتقوم
نورا : انت نازل ولا اي
انا : ايوة
نورا : طب استني افطر
انا : لا مليش نفس استناكي ولا اي
نورا : لا روح انت ياحبيبي انا هعدي علي ندي
انا : ماشي ولو قالتك هاتي اعمل مكالمه من عند اديها بس تكوني مسجله اسمي عادي من غير قلوب او اي حاجه
نورا : ليه
انا : اعملي بس اللي بقولك عليه وهيا هتحكيلك يلا سلام
نورا : خد بالك من نفسك
انا : حاضر
ونزلت ركبت العربيه وخرجت من الجراج وروحت بيت خالتي ووصلت وطلعت الشقه ورنيت الجرس وخالتي فتحت
انا : صباح الفل
خالتي : صباح النور تعالا
انا : فين بنتك بقي عايزين ننزل
خالتي : بتلبس
انا : ماشي مع انك قولتيلي انها جاهزة بس هعديها
خالتي : بقولك هو انت مش عيد ميلادك بعد اربع ايام
انا : ايوة
خالتي : طب اي رايك لما اعملهولك هنا
انا : هنا فين ؟ هنا في الشقه
خالتي : ايوة
انا : شوفي رأي عم فارس الاول

 

خالتي : وافق انت بس وانا هقوله
انا : قوليله انتي بس الاول وانا موافق
وخرجت ليلي وخدتها ونزلنا ركبتها العربيه وانا ركبت وروحنا علي المدرسه وركنت العربيه بعيد عن المدرسه وخدت ليلي ودخلنا المدرسه انا استأذنت المشرفه وقولتلها علي ان ليلي مريضه وكده وهيا وافقت وانا وهيا طلعنا قعدت معاها في الفصل شويه لحد لما صحابها جم وسلمت علي ليلي وبوست راسها وقولتلها ان هاجي اخدها بعد الامتحان وسبتها ومشيت روحت فصلي وقعدت وكله بدأ يطلع وعدنان جه قعد جمبي وندي داخله وبصالي وزعلانه ونورا وبعديها شهد والمستر وقعدنا انا قعدت علي التليفون ودخلت كلمت الاسيسنت بتوع المدرسين علشان اشحن المنصات بتاعتي انا ونورا وبعت الفلوس وشحنتهم وكلمت نورا وقولتلها
والحصه بتاعت المستر خلصت ودخلت علينا ميس مريم
قعدت تتكلم مع البنات وتهزر معاهم وانا قاعد سرحان في تليفوني وخلصت حصه ميس مريم ودخل علينا المستر ومعاه الامتحان واحنا كان علينا امتحان واحد بس
المستر وزع علينا الامتحان وانا قعدت احل وكنت خلاص في اخر حاجه حليتها وخلصتها ولسه جاي اسلم الورقه للمستر لقيت ابويا دخل عليا شدني من قفايا وخدني وكله شايفني وابويا ماسكني من قفايا وبيشدني ونزلت علي اوضه المدير واول لما دخلت لقيت امي قاعده
انا : بقي الحكايه كده ماشي
امي : اي الطريقه انت جايبه بيها دي ياوليد سيبه
ابويا سابني وانا عدلت هدومي وقعدت والمدير ساب المكتب وخرج ( والمدير يبقي صاحب ابويا )
انا : خير
ابويا : فين حاجتك
انا : فوق
ابويا : اطلع جبها
انا : لا مش طالع حد يجبهالي
ابويا : اطلع يالا جيب حاجتك
انا : اوووف . . . . . . ماشي
وخرجت من المكتب وطلعت فصلي لميت حاجتي وعدنان وصحابي عاملين يسألو في اي مردتش علي حد وروحت لي فصل ليلي خدتها ونزلنا
ليلي : مالك يانديم هدومك متبهدله ليه
انا : هبقي احكيلك بعدين تعالي بس
وخدتها ودخلنا مكتب المدير وامي سلمت علي ليلي
انا : ياريت بقي نمشي
ابويا : ماشي عاوز حاجه ياكريم ( كريم ده المدير )
كريم : سلامتك ابقي كلمني بس
ابويا خدني انا وليلي ومشينا وخرجنا من المدرسه
ابويا : فين العربيه
انا : هروح اجيبها
ابويا : ماشي
روحت وهو جه معايا وركبت العربيه وهو ركب جمبي وروحت جبت امي وليلي ركبو ورا وابويا قعد يتكلم معايا
انا : اركنلك بقي واحكيلك
ركنت علي جمب
انا : بص انا خدت حقي وحق ليلي ولسه مخدتش حقه كله
ابويا : ليلي ؟ مالها ليلي
انا : هيا تحكيلك او امي تحكيلك
ليلي قالت لامي هيا اللي تحكي
امي حكت لي ابويا كل حاجه
ابويا اتصدم من اللي سمعه
ابويا : هو ده حصل فعلا

 

ليلي : ايوة ياعمو
انا : وبعدين اي الطريقه الوسخه اللي جبتني بيها دي
ابويا : هيا دي الطريقه اللي تستاهلها ياعلق
انا : هعدي علق دي بس علشان انت ابويا المهم انت
ابويا : طب اطلع علي بيت خالتك
انا : ماشي
واتحركت علي بيت خالتي ووصلت
ابويا : يلا خدي ليلي واطلعو وانا هتكل علي **** اسافر
انا : انت راجع امتي
ابويا : طيارتي بعد ساعتين يدوب تلحق توصلني
انا : ماشي يلا يا امي خدي ليلي واطلعو وانا هجيلكو
امي نزلت ونزلت ليلي وسندتها وانا اتحركت علي المطار
انا : في التليفون اللي قولتلك عليه
ابويا : هتلاقيه في اوضتك ياعلق
انا : علق تاني ياعم هعديها
ابويا : بس هو انت يالا رجعت للي انت كنت بتعمله ده
انا : استغفر ****
ابويا : بقيت شي*خ ياروح امك
انا : واي اللي دخل الحجه دلوقتي بس بقولك جبت التليفون اللي قولتلك عليه
ابويا : انا مكنتش هجبلك حاجه اصلا بس جبتهولك وخلاص وجبتلك اجدد واحسن حاجه في السوق
انا : حبيبي ياحجيج
ووصلنا المطار ونزلت انا وابويا وهو كان معاه شنطه ضهر في حاجته احضان المطارات بقي وسلمت عليه وهو مشي وانا ركبت العربيه ودخلت بزينه فولت واتحركت علي بيت خالتي ووصلت البيت ركنت العربيه ونزلت وطلعت الشقه رنيت الجرس وخالتي فتحت
وانا دخلت وسلمت علي خالتي
امي : وصلت ابوك
انا : ايوة وصلتو
خالتي : مال لبسك متبهدل ليه
انا : اسألي امي انا داخل لي ليلي
خالتي : ماشي يابني
انا خبطت علي اوضه ليلي وهيا قالت ادخل وانا فتحت الاوضه ودخلت
انا : ايوة ياعم الروح الدحيحه حاضرة وقاعدين بنذاكر
ليلي : سبني بقي علشان انا مش عارفه احل واجب بتاع الانجلش
انا : من كتر ما بتتفرجي علي كابتن جيمي انا هاجي واخليكي تحليه وافهمولك
ليلي : طب يلا بسرعه بقي علشان الدرس فاضله ساعتين والمستر عامل امتحان علي ايفون
انا : ايفون ده علي ايامنا كانت شهاده وشوكلاته
ليلي : نفسي في الايفون ده اوي
انا : هو ايفون كام
ليلي : 13 برو ماكس والمستر قال كمان هيسأل في الواجب ده لان في اسئله صعبه
انا : متقلقيش من اي حاجه ياحبيبتي
وقعدت جمبها وبدأت افمهمها كل سؤال وقولتلها بصي ال4 اسئله دول هما اللي هيسأل فيهم
ليلي : بس هو قال سؤالين
انا : انا شايف اتنين من الاربعه دول انا مش السيد البدوي يعني
ليلي : ماشي يعني متأكد ان الاربعه دول
انا : ايوة متأكد انتي بس جاهزة للامتحان
ليلي : ان شاء ***
انا : طيب انا هخرج وانتي البسي بقي
ليلي : ماشي
انا خرجت قعدت علي الكنبه
انا : ابعتيلي فلوس المنصات علشان اشحنهم
امي : ماشي هبقي اديهملك
انا : ابعتي فوادفون كاش ياحجه
امي : ميكملش
انا : مش عليا انا الكلام ده ياحجه ابعتلي الفلوس انا مقشفر
امي : يابني قولت ميكملش
انا : برضو
امي : لما يبقي معايا هبعتلك
انا : ماشي يا امي
وليلي ندهت عليا وانا دخلتلها
انا : اي ياحبيبتي
ليلي : تعالا بس نزلي التيشرت
انا روحت عندها ونزلتلها التيشرت
ليلي : وديني عند التسريحيه
انا : يابنتي مش انتي بتعرفي تمشي علي رجلك
ليلي : بتدلع عليك ياميدو
انا : اتدلع براحتك ياعم
سندتها لي حد التسريحيه وهيا قعدت تضبط الميكب وحطت بريفوم وخلصت
انا : لميتي حاجتك
ليلي : ايوة في الشنطه ناقص بس افك البتاع اللي علي رجلي علشان البس الكوتشي بس
انا : من عيني
فكتلها البتاع اللي مربوط علي رجليها ولبستها الكوتشي وخدت شنطتها وخدتها وخرجنا ونزلنا ركبتها العربيه وانا ركبت العربيه واتحركت علي السنتر وصلت السنتر
انا : جاهزة للامتحان
ليلي : ايوة
انا نزلت من العربيه وخدتها وخدت شنطتها ودخلنا السنتر والاسيسنت بتاع المستر رفض انو يخليني اقعد معاها قولتله هدخلها بس قولتله خلاص هفضل مستنيها قالي ماشي
شويه ولقيت المستر داخل وشافني ونده عليا
المستر : نديم . . . . تعالا
انا روحتله

 

انا : ازيك يامستر عامل اي
المستر : كويس الحمد*** انت عامل اي
انا : الحمد**** اومر يامستر
المستر : بقولك انت طالع ترتيب او حاجه علي المدرسه
انا : ايوة انا طالع التاني ومقفل انجليزي من غير درجات اعمال سنه
المستر : كويس تعالا بعد ساعه ونص كده في تكريم ليك انت وزميلك
انا : عنيا يامستر انا كده كده قاعد
المستر : تمام
وسبني ومشي وانا زهقت خرجت من السنتر وركبت العربيه وروحت محل دهب جبت سلسله عيار 18 دفعت حقها وخدتها ورجعت السنتر
واستنيت بقي الساعه اللي فاضله ولقيت بعديها اسيسنت المستر خدني انا وواحد ودخلنا قاعه كان فيها طلاب كتير وطلعو طلاب اولي ثانوي
طلعنا علي الاستيدج والمستر دخل وطلع وقف جمبنا
قعدت يتكلم شويه مع الطلاب علي الامتحان كان عامل اي وكده وخلص وبعديها بدأ يعرفهم علينا وقال اسمينا وقال للاسيسنت هاتو الهدايا ولقينا الاسيسنت داخل بي اتنين ايفون 13 برو ماكس وشهادتين وفلوس والمستر ادي لكل واحد تليفون وشهاده و500 جنيه وقالهم في جروب الاسيسنت عمله وفيه نديم ونادر موجدين في الجروب للي عاوز يسألهم علي حاجه اشوفكم المرة الجايه وبعديها خدنا علي جمب
المستر : جاهزين للامتحان الشامل الي جاي
انا : انا عن جاهز ومستني الامتحان
نادر : وانا كمان جاهز
المستر : لو جبتو درجه وحشه الهدايا هتتسحب منكو
انا : عيب عليك يامستر هنشرفك
المستر : يلا اشوف وشكو علي خير سلام
انا ونادر : سلام يامستر ( ايوة ياعزيزي القارئ انا باخد مع المستر ده بس اونلاين علي المنصه بتاعته)
نادر : ما تجيب رقمك يانديم نتصاحب ونبقي ننزل نحل الامتحان مع بعض
انا : ماشي يانادر مفيش مشكله هات تليفونك
هو اداني تليفونه وانا سجلت رقمي ورنيت عليا وقفلت وسجلت رقمه
انا : كده انا سجلت رقمك ابقي ابعتلي واتساب وننزل نحل الامتحان مع بعض
نادر : تمام يا ابو الصحاب
انا : خلي بالك بس علشان الاسم بيتمسح من علي الشهاده
نادر : طب تعالا نخليه يكتبلنا بي القلم اللي مش بيتمسح
انا : ماشي يلا
روحنا للاسيسنت ونادر دخل عليه خلاه يغير القلم وانا مسحت اسمي وخدت القلم وكتبت اسم ليلي وخرجت من السنتر لقيت ليلي واقفه عند العربيه بتعيط روحت عليها
انا : مالك ياليلي
ليلي : نركب واقولك
فتحت العربيه وهيا ركبت انا وحطيت الحاجه كلها في شنطتها وروحت جبت عصير ورجعت ركبت العربيه واديتها العصير
انا : اشربي
هيا قعدت تشرب العصير
انا : احكيلي بقي
ليلي : غلطت غلطه هبله في الامتحان
انا : ولا يهمك ياحبيبتي يتعوض في امتحان تاني وتالت متقلقيش
ومسحتلها دموعها
انا : خلاص بقي متزعليش واشربي العصير
ليلي : خلاص مش زعلانه انا اصلا فرحت لما شوفتك طالع وهتتكرم من المستر
انا : تسلمي ياحبيبتي يلا نروح علي البيت نقعد مع بعض
ليلي : يلا
شغلت اغاني رامي صبري واتحركت علي البيت ووصلت البيت نزلت ونزلتها من العربيه وخدت شنطتها وطلعنا الشقه رنيت الجرس وخالتي فتحت
وانا وليلي دخلنا
انا : انتو نازلين ولا اي
امي : ايوة
انا : رايحين فين
امي : هنزور ابن خالك
انا : ماشي
امي : تعالا وصلنا
انا : العربيه مفهاش بنزين خلي خالي يجي ياخدك
امي : ماشي ياروحمك انا قايله لي خالك اصلا بس قولت اشوفك هتقول اي
خالي رن علي امي وهيا قالتو انا نازله وقفلت معاه وخدت خالتي ونزلو وانا روحت لي ليلي لقيتها لسه زعلانه
انا : انتي لسه زعلانه
ليلي : خلاص مش زعلانه
انا : مش هديكي الهديه اللي انا جايبهالك
ليلي : هديه اي
انا : اعرف بس الاول انك مش زعلانه
ليلي : خلاص مش زعلانه و****
انا : ماشي ياستي تعالي نبتدي بي الحاجات الصغيرة
جبت شنطتها وطلعت الشهاده والفلوس
انا : دول بتوعك
ليلي : دي عليها اسمي ازاي دي بتاعتك
انا : لا دي بتاعتك انتي
وطلعت الايفون كمان
انا : وده كمان بتاعك ياقمر
ليلي قعدت تتنطط من الفرحه وحضنتني
انا : نيجي بقي لي اخر هديه
ليلي : هديه تانيه !
انا : ايوة غمضي عينك
ليلي غمضت عينها وانا روحت لبستها السلسله
انا : يار*ب الهديه تعجبك
هيا فتحت عينها
ليلي : دي حلوة اوي *** يخليك ليا ياحبيبي
واتصدمت لما عرفت انها دهب مش فضه
ليلي : دي دهب
انا : اهم حاجه انك تكوني مبسوطه ياقمر
ليلي : مبسوطه طول ما انت معايا
انا : بوست راسها يلا نفتح التليفون بتاعك نضبطه
ليلي : يلا يا حبيبي
روحنا قعدنا علي السرير وهيا فتحت التليفون وانا بدأت التليفون ونزلتلها كل البرامج والتحديثات ونزلتلها ببجي وظبطت التليفون
انا : الف مبروك عليكي ياحبيبتي واعتبري نفسك انك قفلتي الامتحان خلاص
ليلي : بس دي حاجتك انت المفروض انت اللي تستحقها
انا : حاجتي حاجتك ياحياتي
ليلي : طب تعالا نتصور صورة
انا : نتصور يلا
قعدنا نتصور شويه بالتليفون وبعد كده قالتلي هنزل الصورة دي استوري

 

انا : طب وشعرك
ليلي : هحط استيكر
انا : ماشي ياقمر انا هنام شويه علشان تعبان
ليلي : نوم العوافي ياقلبي
انا قفلت تليفوني ونمت علي طول صحيت تاني يوم الصبح لقيت ليلي نايمه وحضناني بصيت في التليفون لقيتها الساعه 9 قمت اتفزعت لقيت ليلي صحيت
ليلي : اي ياميدو في اي
انا : احنا اتأخرنا علي المدرسه
ليلي : يابني النهارده الجمعه
انا : احا انا نسيت
ليلي : ياعم تعالا كمل نومك
انا : هخش الحمام بس
خرجت من الاوضه لقيت خالتي وامي قاعدين
انا : صباح الخير
امي وخالتي : صباح النور
امي : اي اللي مصحيك بدري كده
انا : انا كنت فاكر ان النهارده في مدرسه وافتكرت اني اتأخرت
خالتي : انت ناسي الايام ولا اي
انا : اة و**** ياخالتي مبقتش عارف النهارده اي
خالتي : بس افتكرت تجيب هدايا لي ليلي
انا : ليلي دي محدش ينساها
وسبتهم ودخلت الحمام وخرجت دخلت الاوضه وقلعت التيشرت وروحت قعدت علي السرير ومسكت تليفوني لقيتني في الجروب اللي المستر اتكلم عنه وفي ناس كتير باعتلي
دخلت اول شات
الشخص : ازيك يانديم انا اسمي سما انا خدت رقمك من جروب من المستر وحبيت اكلمك برايفيت بص بصراحه كده انا مش عاوزة اسألك علي حاجه انا عاوزة اتعرف عليك انت واكون صحبتك انا كنت بشوفك مع ليلي واعجبت بيك وانا هستني رأيك
انا : الحمد**** ياسما انتي عامله اي ماشي انا موافق انك تكوني صحبتي
ودخلت شات تاني رقم
الشخص : هاي يانديم عامل اي انا نارمين صاحبه ليلي انا كنت عاوزة اقولك اني زعلانه منك من اخر مرة اتكلمت معايا فيها وكنت عاوز تصالحني
انا : مالك بس يانارمين انا زعلتك في اي بس لو علي اخر مرة لما كنتي في السنتر انا قولتلك خدي صحابك علشان ليلي كانت تعبانه متزعليش يامزة حقك عليا
وقفلت الشات
ولقيت ليلي صحيت
ليلي : صباح الخير
انا : صباح الفل
ليلي : اي رأيك نخرج النهارده
انا : من عيني شوفي عاوزة تروحي فين بس
ليلي : تمام ياميدو
ليلي قامت وخرجت وانا تليفوني رن وكان رقم غريب رديت علي الرقم
انا : الو مين معايا
الشخص : نديم معايا
انا : ايوة مين
الشخص . . . . . . .
انا : انت بتقول ايييييييييه

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *