Uncategorized

قصة نكت المدرسة بتاعتي الفصل الثالث 3 قصة سكس حقيقية

قصة نكت المدرسة بتاعتي الفصل الثالث 3 قصة سكس حقيقية

 

البارت الثالث

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

وقفنا في الجزء اللي فات لما جاتلي مسج واتصدمت منها

عدنان : الحقني يسطا انا في مصيبه
انا رديت عليه
انا : اي اللي حصل
عدنان : تعالا بيتي حالا
انا : حاضر حاضر جايلك
قفلت معاه وانا مش عارف
ندي : مالك يانديم
انا : لا مفيش حاجه خليكي هنا شويه وجاي
نزلت روحت بيت عدنان خبط وعدنان فتح وهو منهار وبيعيط
انا : في اي يسطا اي اللي حصل
عدنان بيشورلي اني ادخل
دخلت سمعت صوت عياط جاي من اوضه عدنان
روحت عند اوضه عدنان وبفتحها وكانت الصدمه
نورا جوا علي السرير بتعيط وهدومها علي الارض وفي ددمم علي السرير
انا موجه كلامي لي عدنان : انت عملت اللي في دماغي
عدنان بيهز راسه بي اة
انا : يبن الشرموطه
انا وجهت كلامي لي نورا احنا هنخرج برا قومي استحمي والبسي وتعالي علشان نشوف هنعمل اي في المصيبه دي
نورا هزهت راسها بي حاضر
خرجت انا وعدنان وانا عمال ازهق فيه واشتمه
بعد نص ساعه خرجت نورا وهيا بتعيط وجت قعدت جمبي
انا : اهدي يانورا انا هساعدك متقلقيش اهدي وكلمي ستك قوليلها انك هتباتي عن صحبتك

 

نورا هديت وطلعت تلفونها وكلمت ستها وستها وافقت
( واللي هيقولي ابوها او امها فين ماتوا ياصديقي)
انا موجه كلامي لي عدنان : بص ياعرص انا هساعدها بس غصبن عنك هتتجوزها لما تخلصو دراسه
عدنان : حاضر بس ساعدها علشان خاطري
انا طلعت تليفوني وكلمت دكتورة بتعرف ترجع البنت بنت بنوت تاني
انا : دكتوره دعاء عامله اي
دكتورة دعاء : خير يانديم مكالمتك دي وراها حاجه
انا : مش خير يادكتورة بصي انا قريبتي كانت بتمارس العاده حست بألم شديد بتبص لقت في ددمم علي مهبلها والسرير
دكتورة دعاء : يعني مغلطتش معاها
انا : لا يادكتورة زي ما بقولك ده اللي حصل
دكتورة دعاء : خلاص هاتها علي العياده دلوقتي انا موجوده لوحدي
انا : تمام يادكتورة انا هاجي لي حضرتك دلوقتي
دكتورة دعاء : تمام انا مستنياك
انا : تمام سلام يادكتورة
دكتورة دعاء : سلام يانديم
قفلت معاها
انا موجه كلامي لي عدنان : انت امك وابوك فين يااة
عدنان : مسافرين بيغيرو جو
انا : طبعا شوفتها فرصه فا جبتها عيل نجس من امتي واحنا بنعمل مع دول
عدنان : انا اسف ياصحبي
انا : هشوف الموضوع لما ارجع قومي يانورا تعالي معايا
نورا : حاضر
عدنان : انا جاي معاكو
انا : اقعد يلا انا قولت نورا بس
خدت نورا وخرجنا روحنا لي دكتورة دعاء
دكتورة دعاء : اهلا وسهلا تعالا
دخلنا وكشفت الاول علي نورا وبعد كده جت قعدت علي المكتب
دكتورة دعاء : انت بتكدب عليا
انا : يادكتورة مكدبتش
دكتورة دعاء : البت عندها نزيف في حد اغتصبها
انا : اغتصاب لو اغتصاب انا هقولك الحقيقه وقولتلها الحوار
دكتورة دعاء : الواد ده يجيلي هنا
انا : عمل عملته وهرب يادكتورة ساعدي بس البنت الغلبانه دي ونشوف حوار الواد
دكتورة دعاء : ماشي انا هقوم اعملها العمليه خليك قاعد هنا
انا : حاضر بس العمليه هتتكلف كام
دكتورة دعاء : هقولك بعدين
انا : تمام
الدكتورة قامت وبعد ساعتين ونص جت
انا : البنت بخير يادكتورة
دكتورة دعاء : بخير متقلقش هيا بس نايمه بسبب البنج ساعه وهتقوم
انا : شكرا ليكي طب انتي عاوزة كام
دكتورة دعاء : مش عاوزة فلوس
انا : امال عاوزة اي
الدكتورة جت عندي وقعدت قدامي وفتحت نفسها وحسست علي كسها
انا : عاوزة تتناكي
دعاء : ايوة ويلا قبل ما قريبتك تفوق

 

انا خدتها علي السرير وقلعتها الروب والهدوم كلها وخليتها ملط
ونزلت مص علي بزازها الضخمه وابوس رقبتها وبطنها لي حد ما نزلت لي كسها
الوردي قعدت الحس فيها والحس عسلها وهيا امممم يخربيتك ياولا
قلعت البنطلون وخليتها تمص زبي وكنت امسك راسها وادخل زبي في بوقها للاخر وبعد عشر دقايق نيمتها علي السرير
وقعدت اضرب بي زبي علي كسها هيا بطل بقي ودخل زبك في كسي انا من عيني ياقمر
دخلت زبي في كسها بالراحه لان كسها كان ضيق قولتلها جوزك خول ولا اي هيا ده عرص ياريت يجي يشوفني وانا بتناك من دكر
قعدت ارزع في كسها لي حد ما قولتلها لفي وريني طيزك الفاجرة دي عملت وضع الدوجي وانا نزلت الحس طيزها كانت بيضه وناعمه
وبعديها دخلت زبي في طيزها هيا شهقت قعدت ارزع في طيزها ربع ساعه لي حد ما كنت هجيب خرجت زبي ودخلتو في كسها وقعدت ارزع في كسها بسرعه
قولتلها هجيب قالتلي هاتهم في كسي ومسكتني رزعت فيها لي حد ما جبت في كسها قالتلي استني شويه لي حد ما زبك يخرج لوحدو خرجت زبي وبوستها وفعصت بزازها وقولتلها قومي البسي زمان البت هتفوق لبست وروحت لي نورا حاولت افوقها
نورا فاقت
نورا : اي اللي حصل
انا : حمد*** علي سلامتك
نورا : العمليه نجحت
انا : ايوة يلا قومي علشان نمشي
سندتها وشكرت دكتورة دعاء وخدت نورا ونزلنا قولتلها هتروحي فين
نورا : هروح بقي
انا : بي منظرك ده مش هينفع
نورا : خلاص وديني عند عدنان
انا : لا تعالي اقعدي عندي احسن
نورا : مش هينفع مامتك في البيت
انا : لا هنروح شقتي القديمه هيا جاهزة هتقعدي معايا فيها لي حد ما تروقي
نورا : ماشي
روحنا الشقه دخلنا قولتلها ريحي علي السرير لي حد ما انزل اجيب شويه حاجات وارجع
نورا : ماشي بس متتأخرش
انا : حاضر
سندتها لي حد السرير نيمتها
ونزلت تاني روحت جبتلها بيجامه وهدوم جديده علشان هدومها كانت متبهدله وجبت اكل ورجعت
دخلت لقيتها نايمه صحيتها قولتلها قومي استحمي
نورا : بس انا مش معايا هدوم
انا : خدي انا جبتلك شويه هدوم ياريت يطلعو مقاسك
نورا : شكرا يانديم يخليك ليا
انا : متشكرنيش ولا حاجه قومي استحمي عقبال ما اجهز الاكل
نورا كانت هتقوم بي قعدت علي السرير تاني
انا : مالك
نورا : اصل انا مش قادرة اقف علي حيلي
انا : اة صح بس انتي المفروض تستحمي علشان الدم اللي علي جسمك
نورا : ممكن تحميني
انا : احميكي ؟
نورا : ايوة مش انت اخويا
انا : اصل
نورا : علشان خاطري
انا : حاضر
سندتها ودخلنا الحمام كنت بقلعها وبعد ما بقت ملط شغلت الميه الدافيه وبدأت احميها وجسمها كان مهيجني لانو كان مربرب وكنت بحاول انجز بسرعه
علشان معملش حاجه معاها
نورا : ممكن تنضفلي هنا (بتشاور عند كسها )
انا :حاضر
روحت عن كسها وبدأت انضفه
زبي كان واقف وهيا ملاحظه
قولتلها اسندي عليا انضف ضهرك
قامت ومسكت فيا نضفت ضهرها وطيزها
وبعديها بدأت احميها وحميتها خلاص وبدأت انشفها ولبستها ودخلتها علي السرير
انا : هستحمي واجيلك
نورا : تمام
دخلت استحميت وخلصت ولبست وخرجت عملت اكل لينا وحطيت الاكل علي الترابيزة وقومتها وقعدتها علي الكرسي وبدأت اكلها بي ايدي
خلصنا اكل وشربنا شاي واديتها بروتونات وقعدنا نتفرج علي التليفزيون شويه وعدنان رن عليا رديت
انا : خير
عدنان: نورا عامله اي
انا : بقت كويسه
عدنان : طب هيا فين
انا : في بيتها سلام
وقفلت في وشه
نورا : ليه مقولتلوش اني هنا
انا : مش عايزة يعرف انتي فين
نورا : طب احنا مش هنروح المدرسه بكرة
انا : ايوة مش هنروح بكرة
نورا : طب خليني انا مش هروح بس روح انت
انا : لا مش رايح
نورا : تمام مش يلا ننام بقي
انا : يلا
دخلت نيمتها علي السرير وقولتلها انا في الاوضه اللي جمبك
نورا : انا بخاف انام لوحدي نام معايا
انا : مش هينفع
نورا : علشان خاطري يانديم نام جمبي
انا : حاضر
دخلتها جوا ونمت جمبها
قعدنا نتكلم شويه وكلمتها علي موضوع الصور
نورا : انا كنت بحبه وبسمع كلامه في اي حاجه يقولها وبعدين انت عرفت منين اني بعتله صوري
انا : انا شوفتهم علي تليفونه وبعتهم عندي ومسحتهم من عندو علشان انا معرفش هو ممكن يعمل اي
نورا : طب وانت خليتهم عندك ليه
انا : عادي بس انا مش هعمل بيهم حاجه
نورا : هما عجبوك
انا : اي هما
نورا : صوري
انا : حلويين طبعا
نورا : طب ما توريني زبك
انا : يابت نامي انتي لسه قايمه من عمليه
نورا : حاضر
هيا لفت وشها ومصدره طيزها ليا
انا كلمت ندي شات
انا : انتي فين ياندي
ندي : انا اللي فين انت اللي فين
انا : هبقي احكيلك بعدين المهم محدش رايح المدرسه فينا
ندي : ونورا كمان
انا : ايوة عدنان مش رايح وهيا كمان مش رايحه مترويحش بكرة
ندي : تمام ماشي
انا : تمام هبقي اكلمك بكرة
ندي : انت فين
انا : عند ستي
ندي : ماشي باي
انا : سلام
قفلت التليفون ومنظر طيز نورا مهيجني
انا : نورا انتي صاحيه
نورا : ايوة
انا : طب لفي كده
نورا لفت وشافت زبي اللي واقف عليها ومطلعه برا الشورت
نورا : ممكن امسكه
انا مسكت ايديها وحطيتها علي زبي
نورا : ده اكبر من زب عدنان
قامت ونزلت تمص فيه وانا سايبها تعمل اللي عاوزة
قلعت هدومها كلها وبقت ملط حطت زبي وسط بزازها الكبيرة وبتدعك زبي بي بزازها
انا نيمتها علي السرير ونزلت ابوس فيها وامص بزازها وهيا امممممم يخربيت كده
بعد ما مصيت بزازها نزلت عند طيزها قعدت الحس فيها وبعد كده قلبتها علي بطنها ودخلت زبي في طيزها وكانت ضيقه
قعدت انيك فيها واديها اسبلانك علي طيزها واقولها يخربيت جمدانك وبعد ربع ساعه قولتلها هجيب
قالتي هاتهم في طيزي ياحبيبي من عيوني زودت سرعه النيك وجبتهم في طيزها وهيا ارتعشت ونزلت عسلها علي الملايه
نمت جمبها وهيا باستني وانا بوستها وقعدت تقولي انا نفسي فيك من زمان قولتها وانا كمان ياحبيبتي تعالي نقوم نستحمي
نورا : لا تعالا ننام ولما نقوم نبقي نستحمي
انا : خلصانه
لبسنا هدومنا وبوستها ونمت وهيا نامت في حضني
صحيت تاني يوم بدري كانت الساعه 7 ونص ونورا كانت لسه نايمه قعدت افكر واقول لي البت دي يحصل فيها كده دي غلبانه ووحيده
قعدت افرك ودماغي تودي وتجيب بسبب نورا وشويه نورا صحيت لقتني صاحي
نورا : صباح الخير
انا : صباح النور نمتي كويس
نورا : ايوة
انا : نوم العوافي انا هقوم استحمي
نورا : خدني معاك
انا : تمام قومي
دخلنا الحمام وقلعنا واستحمينا ومحصلش بينا اي حاجه خلصنا وخرجنا لبسنا
وفطرنا قعدت اتكلم معاها
انا : بقولك عاوزة ترجعي لي ستك وجدك ولا تقعدي معايا
نورا : عاوز الصراحه
انا : اكيد عاوز الصراحه
نورا : عاوزة اقعد معاك هنا ستي وجدي مش عاوزني اصلا ولما قولتلهم اني هبات عند صحبتي وافقو علي طول
انا : تمام هتقومي تلبسي وننزل هنروح بيت ستك تلمي هدومك وكل حاجه تخصك ولو حد سألك قولي انك رايحه عند بيت ستك ام ابوكي تقعدي معاهم
ستك معاها رقم ست ابوكي
نورا : لا هيا مش بتحبهم اصلا ومكنش ليها كلام معاهم ومش معاها اي رقم من عيله ابويا
انا : حلو يلا قومي البسي وانا هقوم البس
نورا : حاضر ياحبيبي
هيا قامت تلبس وانا كمان قمت لبست ونزلنا واحنا ماشيين رنيت علي واحد صحبي بيستثمر بي فلوسه ويكسب
انا : اقوي واحد في مصر عامل اي ياخويا
درك : اخويا نديم ياعم بخير ياحبيبي انت عامل اي
انا : بخير ياخويا
درك : دايما ياحبيبي كنت عاوز حاجه
انا : ايوة كنت عاوز منك فلوس
درك : بس كده عاوز كام ياعم
انا : اللي تبعته ياخويا
درك : خلصانه هحولك فلوس علي محفظتك دلوقتي
انا : تسلم ياخويا
درك : مفيش بينا شكر ياحبيبي
انا : قلبي و****
درك : يلا سلام وانا خمس دقايق وهحولك الفلوس
انا : تمام سلام ياحبيبي
قفلت معاه ونورا ماسكه ايدي وخايفه تسيبها
وصلنا عند بيت ستها
انا : هو ده
نورا : ايوة
انا : طب يلا نطلع
نورا : انت هتيجي معايا
انا : ايوة انا ابن عمك هطلع معاكي فيها حاجه
نورا : ابن عمي يالعيب
طلعنا انا وهيا
نورا خبطت وستها فتحت وقالتلها كنتي فين يابت ومين اللي معاكي ده
نورا هتتكلم انا اتكلمت بدلها
انا : انا ابن عمها وستي بعتاني معاها اجيب هدوم نورا علشان هتعيش مع ستها
ست نورا : احسن برضو احنا مش ناقصين مصارف
انا : خشي يانورا خدي هدومك وحاجتك
دخلت نورا لمت حاجتها وكل حاجه تخصها
وطلعت عند الباب تاني خدت الشنطه منها
ست نورا : خدتي كل حاجتك
نورا : ايوة
ست نورا : مشوفش وشك تاني هنا وقفلت الباب
انا : متزعليش يانورا وبوست راسها
وخدتها وخدت شنطتها ونزلنا وصلنا الشقه
دخلت رتبت هدومها معاها وبعد ما رتبنا الهدوم دخلنا عملنا الغدا مع بعض وبعد كده قعدنا نتكلم ومسج جاتلي والفلوس كان اتبعت
انا : طب غريبه يعني يانورا مطمنه ليا اوي
نورا : علشان انا واثقه فيك
انا : دي ثقه عاميه بقي
نورا : انا بحبك من قبل ندي بس عدنان هو اللي قالي نرتبط وكده وحبيته مع الوقت
انا : بتحبيني طب وليه مجتيش قولتيلي
نورا : كنت خايفه منك
انا : هو انا بعض ولا اي
نورا : كنت خايفه من رده فعلك وكنت خايفه ترفض
انا : يعني همو كان في حد يقدر يرفض القمر دي
نورا : يعني انت كمان بتحبني
انا : بحبك طبعا بس انتي دلوقتي مرتبطه وانا مرتبط
نورا : مش مهم كده كده احنا عايشين مع بعض
انا : اكيد هنعيش مع بعض ياقمر
نورا : ******** يخليك ليا
انا : ويخليكي ليا بقولك هنزل اروح مشوار صغير كده واجيلك خليكي قاعد ولو حد خبط متفتحتش
نورا : حاضر بس متتأخرش عليا
انا : من عيني ياروحي
نزلت رايح عند بيت ستي وانا في الطريق كلمت امي
انا : الو يا امي عامله اي
امي : انت فين يابيه
انا : بايت عند ستي يا امي حصل مشكله مع واحد صحبي وبعد ما خلصنا كنت قريب من بيتها طلعت بيتت معاها
امي : صحبك مين
انا : مش هتعرفيه يا امي
امي : اممم ماشي انت مش جاي ولا اي
انا : لا انا قاعد عند ستي شويه علي السنتر قريب منها
امي: روحت المدرسه النهارده
انا : ايوة يا امي روحت متقلقيش
امي : تمام خلي بالك من نفسك وابقي طمني عليك
انا : حاضر يا امي سلام
امي : سلام
وقفلت مع امي وكنت وصلت عند بيت ستي طلعت واللي فتحلي كان مهاب
انا دخلت وسلمت علي ستي
انا : ازيك ياستي عامله اي
ستي : بخير ياحبيبي انت عامل اي
انا : دايما ياستي انا كويس
ستي : دايما يابني امال فين امك
انا : في البيت
ستي : **** يعينها
انا : **** ما تقوم يامهاب روح في اي حته دلوقتي
مهاب : مش قايم
انا : ما تقوم ياعم عاوز ستي في كلمتين
مهاب : ما قولت مش قايم
ستي : قوم يامهاب
مهاب : مش هقوم ياستي انا قاعد
انا : اي يلا ده كتله بيض
مهاب : لم نفسك يالا بدل ما اقوملك
انا : ريح يالا ابو بضانك
انا قومت روحت لي ستي عند ودنها وقولتلها
انا : لو امي سألتك عليا قوليلها اني عندك علشان انا بس بشتغل مع واحد صحبي وبروح انام عنده وياريت يا ستي متقوليش حاجه لي مهاب
ستي : تمام يابني **** يعينك
انا : تسلمي ياستي انا همشي انا بقي عاوزة حاجه
ستي : تسلم يابني مع السلامه
نزلت رجعت علي الشقه تاني ونورا كانت قاعده بتتفرج علي التليفزيون دخلت غيرت هدومي و رجعت قعدت معاها
نورا : وحشتني
انا : وانتي كمان وحشتيني ياروحي
واحنا قاعدين بنتكلم جاتلي مسج من ملك اللي هددتها بي الصور فتحت المسج وكانت الفأجاه باعته صورتين ليها جامدين

 

 

 

ملك : انت واحشاني اوي
انا : اوووف اي الجامدان ده يابت يخربيت جمدانك وانتي واحشاني فشخ
ملك : طب اجيلك
انا : انتي عاوزاهم ولا اي 😂
ملك : اة ونفسي فيهم اووي
انا : خلصانه هبعتلك لوكيشن تيجي فيه
ملك : مستنيه علي نار ياقلبي
انا : خلصانه ياروحي هبعتلك لوكيشن او لما اوصل المكان
وقفلت معاها ووريت الشات لي نورا
نورا : يابنت الشرموطه
انا : هيا فعلا شرموطه
نورا : وانت هتنيكها
انا : مش هنيكها دلوقتي لما يجي مزاجي
نورا : ده انت تقيل اووي بقي بس انا احلي منها صح
انا : احلي منها بكتير
نورا باستني
نورا : تسلم ياحبيبي يلا نقوم نتغدا
انا : يلا ياروحي
قمنا اتغدينا وخلصنا وشربنا النسكافيه
وقعدنا نتفرج علي التليفزيون وعدنان رن عليا ورديت
انا : خيرر
عدنان : فين نورا يسطا
انا : وانا هعرف منين ياعدنان
عدنان : يسطا نورا مشيت من عند ستها النهارده
انا : معرفش بقي ياعدنان وسلام يسطا علشان ورايا درس
عدنان : سلام يسطا
قفلت معاه وقولتلها لو عاوزة تعرفيه مكانك كلميه
نورا : لا انا مش عاوزة انا عاوزك انت
انا : تمام ياقمر يلا نقوم نحضر الدرس الاونلاين
نورا : يلا
قمنا الحصه كان خلاص كلها خمس دقايق وتبدا
حضرنا المحاضرة وكاان علينا كمان درس حضرنا برضو خلصنا المحاضرات كلها
وقعدنا نذاكر اللي خدنا بعد ما خلصنا المذاكرة قمنا اتعيشنا وبعد ما خلصنا ندي كلمتني
ندي : انت فين يانديم
انا : عند ستي ياندي
ندي : طب مكلمتنيش ليه النهارده
انا : اتشغلت شويه ياندي وكان عندي درسين لسه مخلصهم وبذاكر
ندي : طب جاي المدرس بكرة
انا : لا مش هروح انتي رايحه
ندي : لا انا عند عمتو ومش رايحه الاسبوع اللي جاي كله
انا : تمام وانا برضو كده كده مش هروح الاسبوع كله
ندي : تمام ياحبيبي عاوز حاجه
انا : سلامتك ياقمر
ندي : باي
انا : باي
ملك كلمتني
ملك : مبعتش اللوكيشن ليه
انا : هاخدك بكرة بعد المدرسه ونروح
ملك : مستنياك علي نار
انا : خلصانه
درك كلمني
درك : نديم الفلوس اللي بعتها لسه معاك
انا : ايوة معايا يادرك
درك : طب حولي 10 تلاف جنيه وهبعتهوملك تاني
انا : حاضر يادرك هحول دلوقتي
درك : تمام بس بسرعه يانديم
انا : حاضر حاضر
قفلت معاها وحولتله الفلوس
كلمت عدنان
انا : انا مش رايح المدرسه بكرة
عدنان : ولا انا يسطا ومش جاي اسبوعين لاني مع اهلي
انا : تمام يسطا سلام
نورا : اي ياحبيبي مش هنام
انا : يلا ياحبيبتي واحنا رايحين المدرسه بكرة
نورا : وعدنان وندي
انا : محدش فيهم جاي متقلقيش
نورا : يابن اللعيبه طب يلا ننام علشان نعرف نقوم بدري
انا : يلا ياروحي
دخلنا ننام وهيا برضو نامت في حضني والمنبه رن الساعه 6 صحيت انا الاول لقيت درك محولي 60 الف جنيه دخلت شات درك
درك : تسلم يسطا علي وقفتك معايا ودول هديه مني ليك
انا : بس دول كتير اوي يسطا
درك : ولا كتير ولا حاجه ياحب
انا : تسلم ياخويا
صحيت نورا ومكنتش راضيه تقوم
انا : يابت قومي بقي هنتأخر
نورا : سبني شويه بقي
انا : لا قومي دلوقتي
نورا : حاضر حاضر هقوم سبني بس خمس دقايق
انا : قومي دلوقتي الساعه بقت 7
نورا قامت مفزوعه : 7 يالهوي
انا : ههههههه قومي بقي الساعه 6 لسه
نورا : ليه كده بس يانديم
انا : معلش بقي ياحبيبتي انا هقوم استحمي
نورا : طب خدني استحمي معاك
انا : تعالي
قمنا استحمينا مع بعض خلصنا ولبست وهيا جهزت الفطار لينا وبعديها هيا لبست
ونزلنا روحنا المدرسه حضرنا الطابور وطلعنا الفصل حضرنا اول محاضرة وكانت العربي
والمحاضرة التانيه في التالته في الرابعه نزلنا الفسحه
كلمت ملك قولتلها تعالي الفصل دلوقتي وقالتلي حاضر
قولت لي نورا ملك جايه انا هاخدها في المكان اللي بنقعد فيه وانتي هتيجي ومعاكي تليفونك تصوري ماشي
نورا : من عيني الاتنين
انا : طب انزلي دلوقتي واستني هناك
نورا : حاضر
نورا نزلت وملك جت سلمت عليها وبوستها
انا : بس اي الصور الجامده بتاعت امبارح دي
ملك : عجبتك
انا : اويي تعالي معايا بسرعه قبل ما الفسحه تخلص
ملك : يلا
نزلنا انا وملك وروحنا المكان اللي بقعد فيه لوحدي (طبعا هتقول لي محدش يعني يعرف المكان ده ولا بيروحه المكان ده في طالب انتحر فيه والمدرسه بعد كده قالت محدش يروح المكان واللي هيروح هيترفض وانا بروح من غير ما حد يشوفني )
ملك : ليه جبتني المكان ده
انا : متخافيش يابت
حضنتها وغمزت لي نورا انها تصور
مسكت طيزها وقولتلها اي ده مهلبيه وبدأت اقلعها الجيبه والبلوزة
وبدأت امص بزازها الكبيرة وبدخل ايدي في الاندر بتاعها وكسها كان مبلول
وبعد كده لبستها تاني وقولتلها بعد المدرسه هاخدك معايا
ملك : ليه كده ما كنت تكمل
انا : في البيت بقي
ملك : تمام ياحبيبي
انا : امشي بقي دلوقتي
ملك : حاضر
باستني ومشيت
ندهت علي نورا
نورا : ما كنت تنيكها احسن
انا : انتي بتغيري يابت
نورا : ايوة بغير في حاجه
انا : لا ياعم غير براحتك بس اي الحلاوة دي
نورا : بس بقي
انا : صورتي الفديو كويس
نورا : ايوة بص
انا : حلو ده بصي انتي هتروحي البيت قبلي ماشي وتستخبي علشان انا هجيبها واجاي ولما اخش الاوضه معاها تيجي وتصوري
نورا : طب ما تسيبك منها وخليك معايا
انا : بس انا عاوز انيكها هيا فاجرة اوي
نورا : طب نكني معاها
انا : لا انتي حاجه تانيه لوحدك يامزة
نورا : هتنكني بعديها
انا : عيوني يامزة يلا نطلع علي الفصل
نورا : يلا ياحبيبي
طلعنا علي الفصل وكانت علينا ميس مريم
دخلت علينا ميس مريم وهيا كانت علينا حصتين
سلمت علينا وبدأت تشرح الدرس وبعد ما خلصت قعدت وندهت عليا
روحت قعدت جمبها
انا : ايوة ياميس
ميس مريم : احنا هنغير معاد الدرس
انا : تمام هيكون امتي
ميس مريم : النهارده الساعه 7
انا : تمام ياميس هاتي ورقه اكتبلك العنوان
ميس مريم : خد
انا : هاتي ياميس
كتبت العنوان واديتها الورقه وقالتلي ده قريب مني ارجع مكانك خلاص
رجعت مكاني وخلصنا كل الحصص خلاص
رنيت علي ملك وقولتلها مش هينفع النهارده عندي درس
ملك : تمام ياحبيبي تتعوض
قفلت معاها وخدت نورا وخرجنا من المدرسه
نورا : احنا مش هنروح ولا اي
انا : لا هنروح نجيب شويه حاجات الاول يامز
نورا : اوكي
روحت سحبت فلوس اللي باعتها درك وبعديها دخلنا محل حريمي
نورا : اي اللي جابنا هنا
انا : خشي اختاري اللي عاوزة اي كان اي هو
نورا : مش عاوزة حاجه
انا : انجزي يانورا
نورا : حاضر
راحت قالت لي واحده علي اللي عاوزة وبعد ما اختارت حسابت
نورا : شكرا ياحبيبي
انا : مفيش شكر ياحبيبتي اللي انتي عاوزة قوليلي عليه
نورا : بحبك ياحبيبي
انا : وانا كمان بحبك تعالي اجبلك شويه حلويات
دخلنا سوبر ماركت جبت شويه سناكس وشكولاته ومشروبات وحسابت وبعديها روحت الصيدليه وجبت منوم
وبعديها روحنا دخلت اغير ونورا غيرت وقعدنا نتكلم مع بعض
نورا : هيا الميس كانت بتقولك اي
انا : هتيجي النهارده تتديني درس بس انا اللي هديها
نورا : مش فاهمه
انا : هنيكها يانورا
نورا : انت عاوز تروح في داهيه يابني
انا : وهيا هتعرف منين اني نكتها انا هنيمها وانيكها
نورا : علشان كده جبت المنوم
انا : ايوة وهصورها فيديو علشان لما اعوزها انيكها وهيا صاحيه
نورا : بس انا خايفه عليك
انا : متخافيش ياحبيبتي مش هيحصل حاجه
نورا : طب ممكن اتفرج عليك
انا : اكيد بس بعد ما انيمها الاول
نورا باستني : يخربيت جمالك
قعدنا نتفرج علي التليفزيون لي حد ما الساعه جت 7 وتليفوني رن وكانت الميس
ميس مريم : ايوة يانديم انا تحت البيت انت في الدور الكام
انا : التالت ياميس
ميس مريم : تمام يانديم سلام
انا : سلام ياميس
انا : قومي استخبي دلوقتي
نورا : حاضر
نورا قامت استخبت في الاوضه وانا قمت صبيت عصير ليا والميس وحطيت في كوبايه الميس حبايه من المنوم
الباب خبط فتحت وكان الميس
انا : اتفضلي ياميس
الميس دخلت وقعدت علي الكنبه اللي في الصاله
انا : منورة ياميس
ميس مريم : تسلم يانديم يلا هات الكتاب علشان نشرح
انا : اوفف نسيت اجيبه معلش ياميس
ميس مريم : خلاص مش مهم هنشرح المرة دي في كشكول هات كشكول
انا : عنيا ياميس اشربي العصير بس عقبال لما اجيب كشكول
ميس مريم : لا ملوش لازم
انا : ياميس احنا بيت كرم اتفضلي
واديتها كوبايه العصير ودخلت اجيب كشكول ولقيتها بتشرب العصير خرجت بي الكشكول وهيا كانت قربت تخلص العصير
انا : اتفضلي كشكول اهو ياميس
ميس مريم : يلا اقعد
قعدت وبعد خمس دقايق المنوم عمل مفعوله والميس نامت
انا : تعالي يانورا
نورا : انت متاكد انها نامت
انا : عيب عليكي حطي بصي وضربت الميس بالقلم ولا حست وكأن معملتش حاجه
الميس كانت لبسه جيبه وبلوزة قلعتها الجيبه والبلوزة وببص لي نورا علشان اقولها هاتي تليفوني لقيتها قالعه ملط
انا : يابت اي الهيجان اللي انتي فيه ده هاتي تليفوني
نورا : حاضر
وجابت تليفوني وانا بدأت اصور ميس مريم وخرجت بزازها من البرا وبتصور معاها وبعد كده حطيت تليفوني يصور فيديو وبعد كده قلعتها البرا والاندر وانا قعلت وبقيت ملط
نزلت امص بزازها وبزازها كانت كبيرة اويي بمص فيها وبفعص في بزها التاني وبقطع حملتها وبعديها نزلت عند كسها اللي كان مبطرخ ومفهوش ولا شعريايه
قعدت الحس كسها وادخل صباعي في كسها والحس عسلها وبعديها قولت لي نورا اللي بتلعب في بزازها وكسها تعالي مصي زبي
جت جري ونزلت مص في زبي وبقت محترفه في المص وبعد عشر دقايق مص من نورا قولتلها ارجعي مكانك وانا روحت لي ميس مريم ودخلت زبي في كسها وكسها كان ضيق قمت دخلت زبي علي طول وبدات انيك فيها وافعص بزازها ونورا بتلعب في بزازها وانا بنيك في كس ميس مريم وكسها كان ضيق علي زبي وبعد عشر دقايق خرجت زبي من كسها ونيمتها علي بطنها ونزلت الحس طيزها القشطه وابعبصص طيزها وطيزها عامله زي الجيلي قمت ودخلت زبي في طيزها
وقعدت انيك في طيزها واضربها علي طيزها ورا بعض وافعص بزازها وبعد ربع ساعه كنت هجيب
انا : انا هجيب
نورا : هاتهم عليا علشان خاطري
انا : تعالي
نورا جت قعدت علي ركبتها وانا طلعت زبي من طيز ميس مريم ونطرت لبني علي نورا
نورا : حلويين اوي
انا : ساعديني نلبسها
نورا : حاضر
انا لبستها الاندر ونورا لبستها البراا واحنا بنلبسها تليفون الميس رن وكان مكتوب مايكل جوزي سبت التليفون يرن ولما لبسنا الميس وعدلتها
انا : خشي استخبي يانورا وحدي هدومك
نورا : حاضر حاضر
نورا خدت هدومها ودخلت الاوضه وانا قفلت الفيديو والجوده كانت حلوة وجايب وش الميس
انا جبت ميه وفوقت الميس وفاقت
ميس مريم : اةةة انا ايه اللي حصلي
انا : اغمي عليكي ياميس وكنت بحاول افوق فيكي
ميس مريم : اةة بس انا حاسه ان في حاجه في جسمي
انا : هتلاقي حضرتك تعبانه تليفونك رن مكتوب مايكل جوزي هو انتي مسيحيه ياميس ( طبعا انا عارف انها مسيحيه من الاول)
ميس مريم : سيبك منو ايوة مسيحيه يانديم يلا نكمل الدرس
انا : خلاص ياميس نكمل مرة تانيه حضرتك تعبانه
ميس مريم : ياريت لاني فعلا تعبانه
انا : الف سلامه عليكي
ميس مريم : تسلم يانديم ممكن بس تيجي معايا توصلني لاني مش قادرة اقف علي حيلي
انا : من عيوني ياميس تعالي
نزلت مع الميس وركبنا تاكسي ووصلتها البيت وهيا شكرتني وركبت تاكسي تاني ورجعت وجبت عشا ليا ولي نورا وشويه اسناكس وطلعت فتحت باب الشقه كانت نورا قاعد علي الكنبه
انا : اي ياعم القمر ده
نورا : وحشتني
انا : وانتي كمان وحشتيني ياقمر خدي جهزلنا العشا
نورا : ليه جبت ما انا عملت عشا
انا : خلاص حطي ده في التلاجه وحطي اللي انتي عامله عقبال ما استحمي
نورا : عيوني
انا دخلت استحمي وخلصت وخرجت لقيت نورا حاطه الاكل روحت قعدت جمبها لقيتها بتتديني كوبايه فيها عسل وحاجه كتير
انا : اي ده
نورا : ده حاجه هتخليك قوي
انا : عبارة عن اي يعني
نورا : عسل ومكسرات واعشاب
انا : طب وده بيتاكل كله ولا اي حكايته
نورا : لا خد معلقه واحده بس
انا : خلصانه
خذت معلقه وبعديها قعدت اكل ويها كانت بتأكلني بي ايديها خلصنا العشا وقولتلها بكرة احنا رايحين المدرسه
نورا : اوكي يلا بينا ننام
انا : يلا خشي نامي في اوضتك وانا هنام في اوضتي
نورا : هتزعلني منك ليه بقي
انا : بهزر معاكي خشي وانا هكلم واحد صحبي واجيلك
نورا : عدنان
انا : لا واحد تاني
نورا : طب متتأخرش
انا : عيوني
نورا دخلت الاوضه وانا دخلت البلكونه كلمت ندي
انا : عامله اي ياحبيبيتي
ندي : بخير ياحبيبي انت عامل اي
انا : بخير طول ما انتي بخير واحشاني يامزة
ندي : وانت كمان واحشاني ياقلب المزة
انا : طب اي مش هتيجي
ندي : يومين بالكتير وهرجع
انا : كتير يومين اووي
ندي : بس يا بكاش
انا : انا بكاش ياستي براحتك بس لما تيجي هتعرفي انتي واحشاني قد اي
ندي : خلاص لما ابقي اجاي نبقي نشوف الحكايه دي
انا : خلصانه يامزة باي
ندي : باي ياحبيبي
قفلت مع ندي ودخلت انام مع نورا
نورا : كل ده
انا : معلش ياحبيتي كنت بكلم واحد صحبي
نورا : ماشي تصبح علي خير
انا : وانتي من اهل الخير
ونمنا وصحيت تاني يوم علي صوت المنبه
انا صحيت وطبعا نورا نومها تقيل
انا : اصحي يانورا ياحجه اصحي هنتأخر
نورا : حاضر حاضر خمسه بس
انا : ولا خمسه ولا عشرة قومي يابت
نورا : حاضر سبني شويه بس
انا قمت من علي السرير وشيلتها ودخلت بيها تحت الدش
نورا : يانديم بس طلعني الجو سقعه
انا :هنستحمي الاول
شغلت الميه السخنه وهيا خلصت قبلي وطلعت وانا خلصت بعديها بي عشر دقايق لبست وخرجت لقيتها مجهزة الفطار والجدول ولبسه وقاعده علي الفون
انا : قومي يانورا غيري الجيبه دي والبسي واحده اوسع
نورا : ليه
انا : اسمعي الكلام يانورا
نورا : حاضر يانديم
قامت غيرت الجيبه وانا كنت لبست ونزلنا روحنا المدرسه حضرنا الطابور وخلصنا وكان علينا اول حصه ميس مريم روحنا علي المعمل
وهيا كانت جوة دخلنا وهيا كانت مركزة معايا وهيا بتشرح الحصه خلصت وكلالطلبه خرجو وانا الوحيد اللي قعدت وروحت عنذها وقولتلها
انا : بس كنتي جامده اوي ياميس ووريتها الصور والفيديو وهيا ولا استغربت ولا زعقت قالت رد صدمنني

تم الانتهاء من الجزء التالت وتوقعو رد الميس كان اي واللي اللقاء في الجزء القادم لو عجبك الجزء لايك وكومنت حلو زيك

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *