قصة عنتيل في الثانوية العامة الفصل السادس 6 قصة سكس مكتملة
قصة عنتيل في الثانوية العامة الفصل السادس 6 قصة سكس مكتملة
البارت السادس
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
بعد مابقت سلمي مراتي وبقت حامل بطلت انيكها كتير زيها زي ريم
وقعدت انيك في امي وجدتي وخالتي التانيه
لحد مالاتنين التانين يولدو
وساعتها كنت دخلت الجامعه وبقيت طالب في اولي هندسه وريم بردو معايا والناس كانو مستغربين ازاي اتنين متجوزين وكمان حامل وهيا لسا في اولي كليه
وبقينا ترند الجامعه انا وهيا
وولدت في شهر 3
وبعدها ولدت سلمي في شهر 6
ريم ولدت بنت
وسلمي ولدين توأم
سميت البنت سيلين وكانت حتت قمر
والولدين يوسف وسليم وكانو قمر زي اختهم
وطبعا طلع عيني اول كام يوم
كنت مقسمهم البنت ليا وواد مع امي وواد مع جدتي
علشان كانو الاتنين تعبانين
لحد ماخفو وبقيت اقسم الاسبوع بينهم ماعدا الجمعه هما الاتنين بينامو معايا
وكل شويه حبي وتعلقي بمراتاتي يزيد
والايام جريت لحد ما اتخرجت وروحت تاني يوم لعمي
عمي: صباح الخير يابشمهندس
انا: صباح النور يا احمد انا عاوز ابقي موظف عادي لحد مبقا مكان بحيث ان انا اخد خبره كافيه
عمي: ماشي انتا دلوقتي موظف عادي ومرتبك ست الف جنيه زي اي موظف عادي
انا: ماشي
ونزلت الدور الاول اشتغلت لحد البريك
لقيت واحده داخله عليا: لو سمحت يابشمهندس
ممكن تيجي تقعد معانا عايزين نتعرف عليك اكتر
انا: ياسلام عنيا هجيب حاجتي واجي وراكي
وقمت واخد موبيلي وعلبه السجاير والباور بنك
وروحت قعدت معاهم
انا: ازيكم ياجماعه
هما: ازيك يابشمهندس يزن
وقعدت اتعرف عليهم واحد واحد وكان باين عليهم ناس طيبه وارتبط بيهم لدرجه اني كنت بستني كل يوم علشان اروح الشغل واقعد معاهم وعرفت اد اي هما ناس بسيطه وطيب لدرجه انهم كانو بيساعدو بعض في جواز اولادهم وانا فعلا كنت بحب اساعدهم وكنت خدت خبره كبيره اوي
السكرتيره: يزن احمد عاوزك دلوقتي في المكتب
انا: طيب
وروحتلو
عمي: ازيك يايزن انا ملاحظ انك بقا عندك خبره كبيره فا انتا دلوقتي هتتطلع الدور اللي بعدو وهوا قسم المهندسين
انا: طيب يااحمد اللي انتا شايفو
واتنقلت لقسم جديد واقوي من الاول ومرتبي زاد
بقا 12الف
واتعرفت علي الناس اللي هناك هما كانو بيتنكو شويه بس انا قدرت اشيل منهم التناكه دي وقعدتهم معا الموظفين العاديين واتصاحبو عليهم وبقا كلو بيساعد بعضو وبسبب الحوار دا الشركه بقت اقوي واحسن
وعدي شهرين علي كدا وكانت خبرتي بقت اكتر واقوي وفهمت ان فيه ناس محتاجين وعلي قد حالهم
وعمي حولني للدور التالت والاخير
وكان فيه مهندسين تقال اوي وفاهمين بس مشكلتهم انهم تنكين فشخ
وحوالت اقرب منهم وهما حرفيا كلاب فلوس
وقعدت كام اسبوع علشان اعرف اشيل منهم التناكه دي وفيه منهم لسا زي مهما بس اغلبيتهم
كانو بدائو يحبوني ويقربو مني وكل دا وانا خبرتي بقت عاليه قوي وبسبب خبرتي دي بقيت اعمل صفقات الشركه كانت تحلم بيها والسيوله زادت في الشركه من الجنيه للعملات الاجنبيه وقدرت اوصل لنائب المدير وحققت مكاسب للشركه ماهوله خلي الشركه اقوي واقوي ومبقاش كل دور لوحده الناس اللي كانت تنكه بقيت متواضعه
وحققت اللي ابويا معرفش يعملو لحد ما لقيت عمي فيوم طلبني
وطلعتلو المكتب
عمي: بص يايزن انا فخور بيك اوي انتا قدرت انك تعمل حجات ابوك معرفش يعملها فانا دلوقتي وبكل فخر اقدر اقولك مبروك
ياسياده المدير
انا: حبيبي ياعمي
عمي: حبيبي ياابني من ابن اخويا انا فخور انك ابن اخويا وابني انا فخور بيك اكتر من عيالي انتا حققت حجات مستحيله انتا تستحق فعلا تكون القائد بتاع الشركه والمصنع انا دلوقتي امشي واروح اشوف حياتي واتمتع بااجازتي
انا: حبيبي ياعمي انتا ساعدتني اكنك ابويا مش عمي
عمي: تعالي ورايا
وطلعت ورا عمي
عمي: انا حابب اودعكم لان انا خلاص مبقتش المدير كنتو رجاله معايا بس عاوزكم ترحبو معايا بقائدكم الجديد والاقوي في تاريخ الشركه رحبو معايا بالبشمهندس يزن
والشركه كلها بقت تسقف
وعمي مشي وانا وقفت قدام الشركه كلها
انا: بصو احنا دلوقتي تيم واحد وهنكمل بعض وانا كا القائد اي حد عاوز حاجه ميتكسفش ويجي مكتبي وانا هنفذلو طلبو
وسبتهم ودخلت المكتب بتاعي الجديد
ونديت علي اسراء، السكرتيره وقولتها ان هزود المرتبات
اقل موظف بقا بياخد 12 الف
والمهندس بقا بياخد 20 الف
والدور الاخير بياخدو 30 الف
وغيرت شكل ولوجو الشركه
وغيرت العلامه التجاريه
وطورت الشركه من جوا
وخليت لكل موظف مكتب لوحدو
والحجات اللي عملتها دي زودت من دخل الشركه
وبقت الشركه رقم واحد في مصر
وبعدها بدأت اهتم بالمصنع
- لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (قصة عنتيل في الثانوية العامة)