قصة عنتيل في الثانوية العامة الفصل الثالث 3 قصة سكس مكتملة
قصة عنتيل في الثانوية العامة الفصل الثالث 3 قصة سكس مكتملة
البارت الثالث
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
صحيت تاني يوم بدري
انا: صباح الخير يادودو عامله اي
دودو: الحمدللياحبيبي انا فرحانه انك دخلت هندسه وهتبقا مدير الشركه بتاعت ابوك الليرحم*بدل عمك اللي مش فاهم حاجة دا
انا: انا كنت عاوز اخش هندسه يادودو علشان اظبط الشركه بتاعتنا
دودو: مبروك يا حبيبي انتا مش متخيل انا فرحانه ازاي بانك رافعت راسي
انا: حبيبتي يادودو وافضل دايما رافع راسك كدا
دودو: قلبي ياناس هو انتا بتحلو كل شويه كدا
انا: لا دي عيونك هي اللي حلوة
دودو: روحي قلبي يلا علشان تفطر
انا: لا هنزل اجري ساعه وراجع
دودو: هموت واعرف انتا بتجري كل يوم لي مع ان انتا بتروح الجيم
انا: علشان صحه القلب يادودو وكمان الجسم
دودو: اه ياحبيبي كدا ماشي
انا: طيب يادودو عن ازنك هنزل اجري
دودو: ازنك معاك ياحبيبي
ونزلت اجري بس المرادي كان الجري سريع عن امبارح وانا بجري لقيت تلفوني بيرن
انا: مين معايا
عمي: انا عمك يايزن انتا مش مسجل رقمي
انا: لا بس انا لسا مغير تلفوني ياعمي فا ملحقتش
انقل الداتا
عمي: طيب انا بعتلك مفتاح عربية علي الفيلا بتاعت ابوك
انا: دي بتاعت مين ياعمي
عمي: دي بتاعتك ياحبيبي علشان نجاحك يا بشمهندس
انا: شكرا ياعمي حبيبي
عمي: انا مستني الاربع سنين بفارغ الصبر علشان تيجي تقعد مكاني وانتا تمسك حاجه ابوك الشركه والمصنع
انا: هانت ياعمي خلاص كلها اربع سنين بس
عمي: عندك حق يابشمهندس انا عاوزك تيجي الشركه علشان عاملينلك بارتي بمناسبه دخولك هندسه
انا: طيب يعمي البارتي امتا
عمي: كمان ساعتين
انا: طيب هخلص جري وافطر واجي تمام
عمي: تمام يايزن مستنيك
وقفلت معاه وخلصت جري ورجعت علي الفيلا
لقيت عربية مرسيدس مايبخ موديل السنة نمرتها يزن/١
ولقيت المفتاح عند باب الفيلا
وخدتو وطلعت استحميت ولبست بدله سوداء ولبست نضارتي بتاعت النظر وربطت شعري وحطيت البرفيوم نوعو 212 Vip Sliver
ونزلت فطرت
امي: رايح فين ياحبيبي بدري كدا
انا: رايح الشركة علشان عملين بارتي ليا بمناسبه دخولي هندسة
امي: علشان كدا متشيك اوي كدا واي العربية اللي برا دي
انا: دي عربيتي الجديدة عمي جابهالي هديه نجاحي
امي: اه الف مبروك ياحبيبي
انا : الل*يبارك فيكي يانور عيني
ريم: ايه الشياكه دي واي البرفيوم الجامد اللي انتا حاطو دا دنا كدا ابدا اغير عليك
انا: روح قلبي صباح الفل عاملين اي
ريم: دا انا لوحدي بس
انا: لا غلط انتي والبيبي
ريم: اه نسيت
انا:طيب هسيبك دلوقتي علشان تفطر براحتك وافتكري مفيش كوفي خالص علشان البيبي
ريم: حاضر يابابي
انا: طيب ياروحي هنزل انا دلوقتي سلام
ريم: سلام ياحبيبي
ونزلت دورت العربيه الجديدة ورحت بيها
انا: صباح الخير ياعم حسنين عامل اي
عم حسنين: الحمدلل*يابيه
انا: مبلاش بيه دي انا قد ابنك اندهني باسمي عادي
عم حسنين: حاضر يايزن
انا: خد ياعم حسنين دول ليك
عم حسنين: دول كتير اوي يايزن ياولدي
انا: لا ياعم حسنين مش كتير وبعدين انتا تستاهل فلوس اكتر من كدا
عم حسنين: تشكر ياولدي
ودخلت الشركه
انا: صباح الخير ياجماعه
كلهم: صباح النور يامستر يزن
انا: عمي فين
اسراء: مستر احمد في المكتب يابشمهندس يزن
تقدر تطلعلو من غير استاذان
انا: طيب هطلعلو
وطلعت خبطت علي الباب
عمي: ادخل
ودخلت
عمي: يزن حبيب قلبي وراح قام حضني
انا: حبيبي ياعمي عامل اي
عمي: كويس اما صحيح اي الشياكه دي دلو اعرف ان الجواز بيحلي كدا كنت خليتك اتجوز من زمان
انا: نصيبي ياعمي
عمي: مبلاش عمي دي انا اكبر منك بعشر سنين بس تقدر تقولي يااحمد
انا: عنيا يااحمد
احمد: كويس كدا تعالي نكلم جدتك علشان عاوز تكلمك من بدري
انا: ماشي رن عليها
احمد: اهو
وردت عليه
جدتي: اي يااحمد يزن جه
احمد: اه جه ياماما
جدتي: ادهولي
وادهالي
انا: ايوا يا نونو
جدتي: اي ياحبيبي عامل اي
انا: الحمدلل* كويس
جدتي: يار*دايما انا عرفت ان مراتك حامل صح
انا: اه صح يانونو
جدتي: مبروك ياحبيبي عقبال متشفهم
انا: ميرسي يانونو
جدتي: انا دلوقتي حجزت طياره علشان اقعد معاك
علشان انتا وحشني اوي وكفايا غربا لحد كدا انا معرفتش احضر فرحك بسبب الغربه فانا هنزل اقعد معاك عايزه اموت وانا شبعانه منك ومن شكلك انا بقالي اكتر من تلت سنين مشفتكش
انا: انتي بتقولي اي بعدالشر عنك وبعدين انتي لسه صغيره وبعدين انتي وحشاني اوي انا مستنيكي تعالي في اسرع وقت
جدتي: انا جايه بكرا الصبح عاوزك انتا اللي تستقبلني لوحدك مش عمك
انا: حاضر يانونو
جدتي: اديني احمد
انا: خد يااحمد نونو
احمد: نعم ياماما
جدتي: بص يااحمد انا بكرا جايه مصر فامش عاوزك تيجي تاخدني انا متفقه مع يزن هوا اللي يجي ياخدني علشان واحشني اوي وكمان انا شوفتك انتا لاكن مشفتوش بقالي كتير ماشي يااحمد
احمد: تحت امرك ياماما
جدتي: سلام يااحمد
وقفلت مع احمد
احمد: يلا يا عم يزن ننزل بناجحك يابشمهندس
انا: يلا يااحمد ننزل
ونزلنا واحتفالنا ولقيت رجال اعمال كبار جايين وكل واحد جاييب هديه بطرقتو واعلي هديه جاتلي كانت فيلا في باريس
وطلعنا انا واحمد المكتب تاني
انا: احمد انا عاوز منك طلب
احمد: اطلب يايزن وكل طلباتك مجابه
انا: عاوز تزود المرتب لكل موظف عشر تلاف جنيه زياده بمناسبه نجاحي
احمد: عنيا يايزن وحالا كمان
وفعلا زود المرتبات
وسبتو ورجعت الفيلا
وكان معايا شنط هدايه غاليه قوي وكتير
امي: اي كل الشنط دي يايزن
انا: دول هدايه بتاعتي جايبنهم رجال الاعمال ليا
امي: طيب ياحبيبي مبروك
وطلعت الحاجه اوضتي وحطتهم في الدولاب بتاعي وغيرت ونزلت
امي: حمدلل*علي السلام ياحبيبي
انا: الل*يسلمك يادودو الغدا هيخلص امتا علشان انا جعان بصراحه
دودو: خمس دقايق وهيخلص
انا: ماشي يادودو مستني
بعد خمس دقايق
دودو: يلا يايزن الاكل خلص والسفره جهزت
انا: يلا ياريم
وروحت علي السفره لقيت امي عمله محشي وبط وحمام وحجات فاجره انا كلت من هنا وبقيت مش قادر روحت رايح نايم ومحستش بنفسي غير وانا صاحي الصبح ونزلت جريت مكنش حد صحي
ورجعت كانت دودو صحيت
انا: اي دا انتي صحيتي صباح العسل ياقلبي
دودو: صباح الياسمين ياحبيبي انتا لسا راجع
انا: اه لسه راجع وهنزل تاني بعد الفطار
دودو: ماشي ياروحي
وطلعت استحميت ونزلت فطرت وشربت اسبريسو وطلعت لبست قميص وبنطلون وجزمه سوداء ورشيت برفيوم ديور هوم ولبست ساعه هوبلت بلاك في سلفر وربطت شعري ونزلت
دودو: اه يخربيت برفناتك تجنن اووي
انا: عيب عليكي مكنتش وقعت المدام يتاعتي
ريم: اه عندو حق انا حرفيا بعشق برفناتو
دودو: وانا كمان
انا: خلاص بقا علشان الحق المعاد يلا سلام
وسبتهم ونزلت ركبت المايبخ بتاعتي ورحت المطار
انا قعدت ساعه بدور علي نونو
لحد ملقيت صاروخ بيخبط علي كتفي
نونو: انتا يزن صح
انا: اه مين حضرتك مين
نونو: ياعبيط انا نونو
انا: احا انتي نونو اكيد مش انتي دانتي فورتيكا
نونو: بس يايزن انا نونو جدتك
انا: نونو دانتي اتغيرت اوي يانونو عن زمان
نونو: وانتا كمان يواد بقيت مز اوي عارف لو مكنتش حفيدي كنت اتجوزتك
انا: وانا كمان كنت اتجوزتك وبعدين احنا هنفضل واقفين في المطار كدا تعالي معايا علي العربية
نونو: ماشي يلا
وروحنا عند العربية
نونو: هيا دي عربيتك
انا: اه يانونو وحشه
نونو: لا بس حلوه قوي
انا: اه لسا احمد جايبهالي علشان نجاحي
نونو: الف مبروك ياحبيبي تعالي بقا وديني علي مراتك عاوزه اشوفها
انا: يلا بينا يانونو
وروحنا علي البيت
اول مدخلنا
امي: مين دي انتا اتجوزت علي ريم
ريم: اي دا انتا اتجوزت عليا
نونو: ياغبيه يادعاء انا نوران حماتك يامتخلفه
امي: احا انتي نونو اكيد بتكدبي دانتي صاروخ
نونو: بس ياغبيه مش دا صوتي ولا فوتوشوب
امي: اه دا صوت نونو
وراحت جريت علي نونو وحضنتها
ريم: دي مين
انا: دي جدتي
ريم: اه بس جدتك طلعت مزه زيك يامز
انا: بتعكسيني ليه انا متجوز عيب كدا
ريم: كفايه بقا انتا اكتر حد ضحكت معاه
وقعدنا نضحك
نونو: دي ريم مراتك صح
انا: اه يانونو دي ريم
نونو: لا ذوقك حلو يا واد
انا: عيب عليكي برضو تربيتك
نونو: طيب سبني بقا مع مراتك شويه كدا وانتا تقعد جمب امك
انا: حاضر يانونو
وقعدت اتكلم مع امي وزهقت روحت نزلت الجيم اتمرن ورجعت
الحوار اللي حصل بين مراتي وجدتي وانا في الجيم
نونو: قوليلي ياريم الواد دا عمل معاكي اي في ليله الدخله
ريم: فشخني ببتاعو الكبير دا اتصدقي وحشني
نونو: ليه هوا مبيعملش معاكي بقالو قد اي
ريم: بقالو بتاع شهر علشان البيبي وكدا هو مستني الحمل يسبت علشان يعرف يعمل براحتو
نونو: هوا بيطول ولا لا
ريم: بيطول دا بكون جبت عشر مرات بس هوا لسا يعني مثلا بيجيب بعد ساعه او ساعه ونص
ولسا معيا المنديل بتاع البكارة محتفظه بيه
نونو: هوا طولو قد اي
ريم: 22سم وهوا نايم 30 وهوا واقف
نونو: دا كبير اوي
ريم: اه كبير فعلا
نونو: طيب ياحبيبتي
ريم: عاوزه حاجه تاني يانونو
نونو: لا يا حبيبتي
واتمرنت في الجيم ورجعت
نونو: حمد**** علي السلامه ياحبيبي
انا: الل*يسلامك يانونو
نونو: تعالي عاوزك لوحدك
وروحت معاها لقيتها قفلت الباب
انا: خير يانونو في اي
نونو: دلوقتي انتا بقيت راجل البيت يعني تاخد بالك من امك ومراتك ومني
انا: انتو في عيني يانونو خير في اي
نونو: اللي هيحصل دلوقتى هيفضل سر بينا لحد ماتموت
انا: حاضر بس اي اللي هيحصل
نونو: هتشوف
ولقيتها بتقلعني البنطلون
انا: انتي بتعملي اي يانونو فوقي
نونو: انا فايقه كويس اوي كمان انا فرسة وعايزه خيال وانتا هتكون الخيال فاهم
انا: فاهم
ولقتها قلعتني البوكسر وزبي اتنطر في وشها بعد مكان هيفرق من خنقه البوكسر
نونو: دي زب يستحق يتمص مش يتحبس
وبدات تمص ولا اجدعاها لبوه وشرموطه
وبخنقها بزبي وتريل عليا منكتر ما زبي مالي بقها وقعدت انيك في بقها بتاع عشر دقايق
وطلعتو وقعدت اضرب بزبي علي وشها
انا: انتي شرموطه مين
هيا: انا شرموطه يزن الفحل بتاعي ارجوك نكنني
انا: لا لما اتمتع بجسمك الاول
ونزلت لحست كسها وهيا بتولع مني وكل شويه تشخر وتقول اححححححححححححححححح
وقولتلها لفيلي طيزك ياشرموطه
هيا: امرك يادكري
وقعدت اللحس في طيزها
هيا: اه خخخخخخخم احححححححححححح
مششش قادره حطو فكسي
وحطيتو
هيا: احححح٠ححححححححح اخيرا دخلتو بس هوا كبير كدا ليه يادكري
ولقيتها عاوزه تتبعبصني فطيزي
روحت مسكتها بالاقلام علي وشها
انا: عاوز تعملي معايا كدا يشرموطه
هيا: خلاص احححح ارحمني مش هعمل كدا تاني
انا اسفه بس ارجوك كمل نيك انا حيحانه اوي بقالي سنين متناكتش
فيها صعبت عليا الصراحه قولت ارحمها ورحت دخلتو كلو مرا واحده
هيا صرخت صرخه لولا ان الاوضه فيها عازل كونا اتفضحنا
هيا، اه اه اه اه نيكككككككك نيكينننني افشخني افشخ ستك يافحلي يادكري نيك جامد وقعدت ابوص وامص في شفيفها ونبلع شفايف بعض ونلحس لسان بعض لحد مجبتهم في كسها
هيا: علفكره انا ممكن احمل منك
انا: احا وهنعمل اي
هيا: بضحك معاك تقدري تعمل تاني
انا: لو عاوز سته انكهم معاكي موافق
وبدانا جوله تاني وفي اخر الجوله
لقيت الباب بيتفتح..
ياتري مين اللي شفنا دا اللي حنعرفو بكرا
- لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (قصة عنتيل في الثانوية العامة)