قصة عمتي المتصابية وبناتها الشراميط الفصل الخامس 5 قصة سكس محارم حقيقية
قصة عمتي المتصابية وبناتها الشراميط الفصل الخامس 5 قصة سكس محارم حقيقية
البارت الخامس
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
الجزء الخامس والأخير وربما لفترة كبيرة ولنا عودة
اركبني يا ابيه
بعد ما أتمتعت بجسم ميادة كانت نورا بنت عمتي هتموت وتعرف أزاي خليت ميادة ازاي ترجع الفديو
و مع ضحك أبتسام ونهى ودعاء كانت زعلت بجد مننا وأتقمصت ومبتكلمش حد خالص نهائي لأن كل
ما كانت تسأل كان الرد لما تكبري نقولك حتى من صاحبتها ميادة اللي كانت تبصلي وتضحك قووووي
وفي يوم من الأيام كنت مسافر أنا وعمتي ابتسام و نورا بنتفسح وكدا و عمتي راحت تشتري حاجات
من المول وقعدت مع نورا وكالعادة ساكتة مش بتتكلم بدأت أنكشها مالك يا قمر ساكت ليه يا مزة
نورا : مش بكلمك أصلا (بدلع حلو ) يا ابيه
أنا : اه منك طيب بصي نتفق أنا وانتي انتي مش بتكلمني ليه مشكله وخلصت
نورا : ايوه خلصت بس لا زم أعرف حليتها ازاي لان لو اللي في دماغي صح ….بس أزاي؟!!
يوووه خلاص ماتتكلمش معايا يا ابيه
أنا :خلاص أنا هقولك الي حصل بس بس بطريقه غير مباشره
نورا : ازاي يعني يا ابيه
أنا : فيه فلاشه في درج المكتب في البيت روحي خديها واتفرجي عليها بس ابقى وطي الصوت
ويستحسن تبقى لواحدك
نورا : ليه ها ليه ليه والنبي والنبي يا ابيه
أنا : لما تكبري أقولك يا مزه
زعلت مني لغاية ما رجعنا البيت و دخلنا نستريح و قبل الفجر كنت خارج أشرب ميه لقيتها خارجة
بتتسحب للمكتب وبتاخد الفلاشه ضحكت ودخلت أكمل نوم
تاني يوم لقيتها مش نورا اللي أعرفها خالص كأن أول مره أشوفها لابسه بنطلون برمودا ولحم أبيض
وبلوزه صدرها مفتوح و سايبه شعرها و بتدلع عليا بزيادة أنا فاهم بس الكل بيسأل نفسه مالها نورا
رغم أن سنها صغير بس أمكانيتها تهد اجدع زبر
عدى يومين تلاته وهي بالبلدي بتتعولق جامد
وفي يوم كانت بتتشاكل مع أمها وقالت لها أجيب لك أبن اخوكي يهديه يا وليه ولا يكون مع بناتك
أوبا نسيت أن الفلاشة فيها أقلامي مع عمتي وبناتها بالكاميرات اللي حطيتها دعاء
وبالليل كانت ميادة وكانت مع نورا في أوضتها وضحك بصوت عالي خارج من أوضتهم
ومع خروج ميادة من الاوضة شاورتلي تعالى روحت لقيتها بتوشوشني وبتقول ماتقفلش باب الاوضة
وانت نايم و أشتغل نورا البت حيحانه اوي
وفعلاً ساعة النوم سيبت الباب و تعمدت انام عريان من فوق ولابس شورت بس
وعلى الساعه تلاته سمعت الباب بيتفتح براحه عملت نفسي نايم
شويه وقت ولقيت أيد بتتمد على الشورت و محدده هدفها زبري تجسه وتحسس عليه
عملت نفسي بتقلب بعدت أيدها عني وشويه ورجعت على زبري تاني والمره دي بتخرجه من الشورت
قولت أجاريها لما نشوف هتعمل ايه
نزلت تحطه في بوقها وتنص براحة
قمت بسرعة فتحت النور وبزعق ايه بتعملي ايه يا بت انتي اتجننتي يا مفعوصة انتي
أتخضت ولمت نفسها وقالت : ششششش خلاص يا ابيه والنبي ما تفضحنيش وطي صوتك
دخلت زبري في الشورت ووطيت صوتي
أنا : بت يا نورا أنتي أتجننتي انتي كنتي بتعملي ايه يا بت ده انتي لسه خارجه من البيضة
نورا : معرفش أنا عملت كدا أزاي أنا آسفة ما تقولش لماما بس
أنا : عملتي كده ليه طيب
نورا بكسوف : أصلللللل أنا اتفرجت على الافلام بتاعتك انت و ماما ودعاء و نهى وبصراحه من ساعة ما
اتفرجت عليهم وانا نفسي اعمل زيهم قوي يا ابيه ولما بشوفك بحس بكهربا قايدة في جسمي
أنا : يا بت انتي صغيره ده انتي لسه بالضفيرة
نورا بعصبية وبتجز على سناناها : ما تقولش كده انا مش صغيره أنا كبيرة وفاهمة كل حاجه وميادة كمان
قالتلي انك عملت معاها أشمعنى أنا وراحت قايمة فاتحة قميص النوم وحطت أيدها في وسطها
وكملت كلامها : الا لو شايف اني وحشة ولا تكون فاكر اني معملتش قبل كده
أنا وأنا بمسك أيدها : انتي نمتي مع حد قبل كده
ضحكت وحطت صباعها عند بؤها وبدلع :اممم مع كذا واحد من وانا في ثانوي بس محدش يعرف
أنا :اوعي يكون اااا
نورا : مممممم ضحكت وقالت وهي بتشاور على كسها اه من هنا ومن ورا يا ابيه
ضحكت أنا وقولت: يخرب عقلك وانا اللي كنت فاكرك قطة مغمضة ده انتي طلعتي مالكيش حل
نورا : بس هو ينفع تعمل كده مع ماما و نهى ودعاء يا ابيه
أنا : ايه مش بتقولي عجبك اللي عملته
نورا وهي بتمسك زبري من بره : بصراحة كنت نفسي ابقى مكانهم بتاعك كبير قوي وحلو
أنا : ايه عايزاه يا بت
هزت راسها باه
بس بشرط واحد
نورا : ماتخافش وراحت قفلت الباب وقالت : محدش هيعرف طلعه ياللا
أنا : ما أنتي شوفتيه الدور عليا انا يا نوني وريني أنتي
نزلت الأندر وهي بتقعد على الكنبة و بتفتح رجليها بالراحة وبتلعب في كسها وهي بتضحك
وبتقولي حلو يا ابيه
بصراحة كسها خطير نزلت مص ولحس فيه وهي حاطة أيدها على رأسي بدتفسها في كسها
والتانية على بقوها بتكتم سرختها ونزلت عسلها بعد مده بسيطة واتهمدت
شيلتها لغاية السرير وقلعتها بقت ملط وطلعت زبري مترين قدامهم
مسكته وكانت مبسوطه وفرحانه قوي وقالت : اههه يالاهوي كبير قوي بتاعك وجامد احا بتاعك يجنن
ونزلت تمصه واضح انها خبره في المص جدا لاني بصراحه ما خدتش وقت وقلت لها هجيب
قالت نورا : عطشانه يا ابيه هاتهم في بوقي وشربتهم
خدتها في حضني وقعدت أبوس واحضن فيها والعب في بزازها واضرب طيزها الكبيرة
وعملت معاها وضع 69 هي بتمصلي وأنا بأكل كسها وبعدها قامت وحطت زبري في كسها في وضع الفارسة
ونكتها وهي بتكتم الصويت اممم ااااااه احححححح ممممم حلو اوي بتاعك كبير قوي هتموتني
قولت لها هجيب شاورت بدلع وقالت جوه جوه كتكوتي يا ابيه عامله حسابي
جبتهم وجابتهم معايا وكملت بزبري في كسها وأحنا بنبوس بعض ونحضن بعض
بعد شويه قالت مش عايز تدخله من ورا
أنا : ايه نفسك تتركبي يا بت
نورا : اه اركبني يا ابيه طيزي تحت امر بتاعك الحلو ده
ودخلته في طيزها وخرمها كان واسع تقريباً كانت عاملة طيزها أتوبيس لانه اتزحلق هريت طيزها نيك
وجبتهم في طيزها الكبيرة وقامت الصبح مبسوطه و بتقول اني متعتها وقالت إنها هتقولهم على اللي حصل
وخرجت لهم وهي عريانه
الكل اتصدم
نهى : ايه يا بت انتوا عملتوا ايه
دعاء وهي بتضحك عملت اللي اتعمل معاكي يا نهنه
ابتسام : مش بقولكم دي بنت قلبي شرمووووووطة زي أمها جدعه يا بت زبر وعجبك أتمتعي
نهى : وانا اللي بقول عليكي قطة
خرجت من الأوضة أنا
دعاء : مبروك يا عريس عروسة اوزي خالص كمان اهيه
نهى: يا أرحم أكساسنا ده احنا اخواتك وماماتنا زي امك في حد يعمل كده مع اخواته وأمه
أنا : يعني مش عايزة تأتي
نهى : احا هي الواحدة ما تتفكش معاك بكلمتين لا يا أخويا أنا لسه كسي ما استكفاش يا سيد الرجالة
في وسط الكلام كانت نورا نازلة تمص زبري و رفعت رجليها وبتفنس طيزها لزبري وبتقولي كمان واحد
يا ابيه طيزي بتاكلني اركبها كمان مره
وعملت معاها واحد قدام أخواتها وأمهم اللي قالت لا انا داخله لأحسن أقلع ملط اكل زبرك الكبير
**** يرحمه ابوك يا ولا ما ورثتس منه غير أغلى ما عنده خلص والليلة النهارده بتاعتي يا شراميط ها
وبقيت تقريباً كل يوم مع واحدة فيهم
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (قصة عمتي المتصابية وبناتها الشراميط)