Uncategorized

قصة ركبت مرات البواب وبنتها قدام بعض الفصل السادس 6 قصة سكس حقيقية

قصة ركبت مرات البواب وبنتها قدام بعض الفصل السادس 6 قصة سكس حقيقية

 

البارت السادس

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

نزلت من عند رنا هلكان من النيك
نزلت تحت وصباح نايمه دخلت اخدت دش
ودخلت نمت جنبها وعمال افكر ف الي بيحصل ازاي ف لحظه كده انيك كذا واحده هيا ايه الشغلانه النجسه دي وانا بفكر لقيت صباح
حطت ايديها علي صدري وبتقولي انت جيت
قولتلها ايوه من شوي قالتلي كنت فين
قولتلها ف مشوار قالت مشوار حلو
قولتلها ازاي لقيتها بتمد ايديها علي زوبري وقالت انا مش صغيره ياعلي وعارفه انك بتنام مع اتنين من العماره وانا بقولها بتقولي ايه
راحت عطياني بوسه علي خدي وقالتلي انا مش زعلانه اميره الي انت بتروح عندها دي ابويا كان دايما بينام معاها ابويا عشان كبير كان بيبان عليه

 

وانت لما بقيت تطلع كتير شوفتك ف يوم بتطلع ف الاسنسير عرفت انك بتنام معاها وبولتلك انا مش زعلانه وراحت وخداني ف بوسه
وقالتلي المهم تتمتع مع اي ست عايزه عايزاهم يعرفو ان انا متجوزه راجل جامد
اقولك ياعلي انا مش عايزه اخبي عليك امي لما كانت هنا كان في واحد ف الدور الاول ده كانت كل يوم بتطلع تنضف عندو وانا بقيت الحظ امي كل ماتنزل من عندو بتروح الحمام
مش بتتاخر 10 دقايق وبتنزل
بس بشوفها اثر بوس علي رقبتها جامد وشوفت امي دخلت الحمام وانا ببص من ورا الباب الحته المكسوره قبل الباب ده ماياجي لقيت امي
بتحط ايديها ف كسها تاخد لبن جوواه وتبلعو
بقيت كل يومين كده وايام بتطلع بليل وبابا مايعرفش وكان بيكون معاها فلوس
وبعد فتره الراجل ده سافر بس قبل مايسافر بيوم امي طول اليوم كانت نايمه عندو قولتلها وابوك كان فين قالت ابويا كان ف العماره التانيه
وهيا قالتلي انها طالعه تنام مع مدام اميره
وانا عرفت انه ف الدور الاول طلعت لمدام اميره اسنسير وانا وقفت علي السلم
وسمعت صوت رجل وحد بيخبط علي الدور الاول
كانت امي تاني يوم امي نزلت الساعه 6 حسيت بيها وهيا بتنام جنبي امي فضلت نايمه لحد العصر عرفت انها طول اليل سهرانه معا
قولتلها هيا بتتناك دلوقتي قالت ايوه مع راجل عجوز عندو 60 سنه زي ابويا بتطلع ليه بتنضف وعيالو ف الشغل هو بيقفش بياخد بوسه لو بتاعو وقف بينيكها بس وبيعطيها فلوس
قولتلها عيالو كبار قالت ابوه في وعايش بره وفي عندو اتنين 25 وعشرين
قولتلها انتي مش زغلانه مني قالت لا بس يوم ماحتاجك تكفيني قولتلها لو عايزاني ابعد عنهم برحتك قالتلي تبعد ليه انت لو بعدت وبقيت ليه لوحدي انا مش هكفيك انا بتعب من كتر النيك انت اول اسبوع بهدلتني ومكنتش عايزه اقولك
انا نمت علي جنبي زيها ومسكت طيزها ووشي ف وشها بحسس عليها بقولها انا بحبك اوووي
قالت طب ماسك طيزي ليه قولتلها بحبها كمان وقالت تعرف نفسي ف ايه دلوقتي قولتلها ايه
قالت انا عرفه انك لسه منزل
بس انا نفسي لسانك يلحس كل جسمي ونزل علي وشك قولتلها وشي ليه قالت عشان بحب انزل علي وشك بحس ان انا فرحانه اووي
قولتلها اقلعي خالص وقفلي النور وانا هدخل اخد دش وطلع افنن فيك قالت ماشي
انا دخلت اخدت دش وطلعت ودخلت الاوضه ومكنتش شايف حاجه ضالمه بحسس لقيت طيز السرير فضلت احسس لقيت

 

رجل صباح
حسست عليها الاتنين لحد الركبه رايح جاي
ووطيت لعند فوق الركبه ابوس فيها وانا طالع لعند فخادها ابوسها وانزل الحس بالساني وجسمها ناعم اوووي وانا ابوس فخادها وهيا نفسها بقي عالي وانا زوبري وقف تاني من الهيجان
رفعت رجليها لفوق ولحست فخادها من ورا وقعدت ابوس ف طيزها والعب فيهم زي الجيلي وطلعت عليها ارتحت اوووي لما زوبري دخل مابين طيزها وانا ببوس ضهرها وهيا بتقولي هو وقف ليه كده قولتلها مش عارف انا ببوس وزوبري مستني حد يهزو هزه وهو هيدخل ف كسها انا فضلت ابوس ضهرها كلو ونزلت تاني فتحت طيزها وبالساني علي نص طيزها ع خرمها وكسها الحس فيهم وهيا اهات طلعت منها
وانا بلحس ف كسها ومتمتع اوووي وقولتلها اعطيني وشك اشوف بزازك الي هموت عليهم دول اول ماشوفتك هيا لفت وانا نمت عليها وزوبري علي كسها تاني وانا واخد شفايفها ف بوسه جامده كاننا لسه مخطوبين كنت ببوس جامد كانها اخر بوسه وهيا متجوبه معايا اوووي
ونزلت بوس علي رقبتها ونزلت علي بزازها اخدت حلماتها ف بوقي امصمص فيها وهيا بتطلع اهات تجنن انا دخلت صباع الوسطاني ف بوقها وهيا بقت بتمص في وانا بمصمص ف الحلمتين وبوس بزازها وهيا بتمص ف صباعي كانو زوبر انا لما شبعت من بزازها نزلت علي بطنها بوس ونزلت لحبيبي النضيف اخدت شفايفو ف بوسه كاننا عشاق بيبوسو بعض وقفشت بزازها الاتنين العب فيهم وصباعي علي الحلمتين ادعك قيهم
وبوقي علي كسها اكتر من ربع ساعه علي الوضع ده وهيا بتعمل زي التعبان وسطها مش سابت ف مكان وانا بلحس ولساني ف كسها
وهيا ف ثواني مسكت دماغي بايديها عرفت انها هتنزل انا بشفايفي بقيت احك كسها فوق تحت
فوق تحت ولقيت صباح بتنزل كتير اوووي علي وشي وشفايفي والسرير وهيا اااااااااااااه اااااااااااه انا اول مره اشوفها تنزل كده بصراحه
هيا نزلت اخر نقطه لقيتها بتقولي تعالي طلعت وانا نايم عليها وزوبري دخل مابين فخادها زوبري بيخبط ف كسها وهيا طلعت لسانها وبقت تلحس وشي وانا امص لسانها ونبوس بعض وزوبري لو حركتو شويه هيدخل ف كسها وانا ببوس فيها وانا كنت عايز انيكها وكنت عارف ان انا هطول معاها بسبب اني لسه منزل من شويه مع رنا
محستش غير براس زوبري بتدخل ف كس صباح وهيا امممم بقيت احكو ف كسها بوسطي وانا بحك وزوبري رايح جاي علي شفايفها اول مدخل ف كسها هيا اااه وده هيجني جامد
دخلت زوبري للنص وهيا اااااه دخلتو ليه قولتلها مش قادر وهيا قالت وانا كمان بس عشان خطري خرجو انا عايزه الليله دي نمتع بعض بس بلاش نيك قولتلها شوي وخرجو ودخلتوو كلووف كسها
وهيا ااااااه قولتلها كسك نااااار ياصباح قالت من لحسك انت جننتني انا بنيكها براحه ورومانسيه ونزلين بوس ف بعض ومخبيش عليكم انا حسيت بصدرها بينزل وبيطلع وانا كنت واخد شفايفها ف بوسه جامده محسيتش غير كان نافوره عسل بتخرج من تحت لفوق وانا اول مابعدت بدماغي كانها كان نفسها مكتوم ومصدقت اتنفست
قالت كفايه انا كسي تعبني ياعلي

 

احنا بقالنا نص ساعه دلوقتي كفايه
قولتلها في منهم 20 دقيقه لحس وبوس
قالت انا نزلت مرتين بتعب
قولتلها اتعبي وهكشف عليك بس مش هرحم كسمك وانا بنيكها ولقيتها حطت رجليها ع رجلي وحضنتني بايديها وبتحسس علي ضهري ولقيتها بتقولي مش قدره انت تعبتني كنت عايزه اتمتع بزوبرك شويه وتنزل ف بوقي قولتلها اخرجو قالت لا سيبو نزل ف كسي شبعني بالبنك انا فضلت انيك فيها بعد خمس دقايق حضنتها ولبني حاسس انه هينزل حضنها وانا متمتع وزوبري كلو ف كسها هيا بعدت رجليها عن وسطي وزوبري ف كسها وانا بتخيل بس المتعه وصباح الي تحت مني
وزوبري نطر ف كسها لبني وهيا ااااااح سخن اوووي ياخربيتك ايه ده وانا بنزل ف كسها وصدري فوق بزازها وببوسها لحد اخر نقطه ونمت جنبها ومحدش شايف حد ولقيتها بتقولي كل ده لبن قولتلها مش مراتي حبيبتي قالت بحبك اوووي وقولتلها تعالي نتشطف ضحكت وقالت لا مش قدره خليني للصبح احلي نمت للصبح وصحيت كانت لسه نايمه وكسها في لبن وعلي الفرشه
دخلت اخدت دش وروحت ابوس بطنها وحسس عليها وهيا صحت وقالت بتصبح عليه قولتلها طبعا وهيا قالت اطلب منك طلب ياحبيبي قولتلها ايه قالت ايه رايك لما اخلف نبعد من هنا خالص قولتلها بجد قالت ايوه انا بغير عليك عايزاك ليه لوحدي قولتلها خليني بس شويه كده عشان انا بعمل شويه مصالح كده وهيطلعلي قرشيين حلوين اجيبهم ونشوف اي بيت علي قدنا ونقعد في قالت ياريت انا مش عايزه افضل طول عمري قاعده هنا
مش عايزه ولادي يكبرو ويشوفونا كده
قولتلها وانا بفكر ف كده وماتقلقيش كلو هيبقي تمام طلعت اخدت الزباله نزلتها وطول النهار قاعد علي الكرسي وبفكر ف كلامي مع صباح والساعه 2 دخلت اتغديت وقولتلها طب ابوك وامك قالت مالهم قولتلها هتسبيهم قالت انت دلوقتي كل حاجه عندي ابويا وامي واخويا وجوزي وابني انا ماليش غيرك وانا بحبك ياعلي يوم ماهكون عريانه وانت وقف وابويا وامي وقفين مفيش غيرك هجري علي استخبه في ابتسمت ليها
وقضيت اليوم عادي وبليل المهندس كلمني وقالي انا جاي بكره بلبل بالعروسه قولتلها تنور يابشمهندس والف مبروك قالي هتجيلك ست كبيره معاها المفتاح هتطلع تروق الشقه وهتنام لو عازت اي حاجه اكل اي حاجه جبلها علي ماجاي قولتلو حاضر فضلت قاعد والساعه 9 واحده بتقولي شقه البشمهندس ولسه بتكمل قولتلها ايوه اتفضلي اخدتها وطلعنا وقولتلها لوو عوزتي اي حاجه كلميني اضغطي هنا هرد عليك من تحت اي حاجه اكل اي حاجه قالت حاضر متشكره نزلت كانت ست شكلها غلبانه وجسمها مليان شوي
اليوم فضل كده لما الساعه بقت 10 اخدت صباح ومشينا شويه واتعشينا بره
وروحنا عند امها مكنتش هناك وانا قاعد مع صلاح جوزها وقاعدين نتكلم وسالتو ع سوسن قالي بتنضف فوق وانا بضحك بقولو بتنضف ايوه وبعد ربع ساعه نزلت سلمت عليه ودخلت عند بنتها يتكلمو والساعه 12 اخدت صباح ومشينا ودخلنا
وصباح قالت عرفت من امي ان الاتنين عرفو بقولها اتنين مين قالت ولاد الراجل قولتلها ازاي قالت انبارح لما نزلو طلعت ليها وهو قلعني وكنت برقص ونام معايا ونزلت تحت بعد الضهر لقيت ابنو الكبير نازل من فوق وبصصلي اول مره يبصلي كده وانا مستغربه طلع ازاي وانا ماشوفتوش بقيت مرعوبه والعصر ابنو الصغير وصل لوحدو ونزلو بليل لمحت عنيهم بتبصلي كانهم بيقولو حاجه وانا مش عارفه عرفو ولا لا
انهارده الصبح وانا باخد الزباله انا متعوده لما مش بشوف للزباله اودام شقه اخبط عشان يطلعوها

 

لما خبطت عليهم فتحلي الصغير وقالي هيا ف المطبخ ادخلي خوديها وانتي خرجه اقفلي وراك
انا اطمنت دخلت المطبخ ولقيت الي حضني من ورا وكتم صوتي وقعد يقولي اهدي ياشرموطه
ولقيت الواد الصغير مسك بزازي وبيقولي بتتناكي من ابويا واحنا موجودين فضلو يقلعوني لحد ما قلعت خالص مقدرتش امنعهم الاتنين والاتنين نامو معايا ونزلو جوايه كل واحد مرتين
وانا كنت مبسوطه اووي وهما قالولي العبال اخدتني ف الكلام وانا هيجانه وصوروني وانا بمص زوبر واحد فيهم وقالولي احنا لو كنا عايزين نفضحك كنا صورناك وانتي ف حضننا
بس احنا مش عايزين كده اطلعي لينا كل يوم بليل لما بابا ينام بباخد الحبايه وينام هنكلمك تاجي تدلعينا ولما نشوفك خلاص فكيتي هنمسح الصوره وتاخدي فلوس مننا وقالت انها كانت عندهم ونزلها كلها لبن من طيزها وكسها وقالت انها مبسوطه بيهم كل يوم بليل قولتلها امك شرموطه
قالت تعرف ياعلي انا ابويا عارف قولتلها احا
قالت ابويا مش صغير وهو عارف انك كمت بتنام مع امي قولتلها مين قالك قالت امي وهو الي كان بيبعتها عندك وهو الي مخليها تستدرج الراجل ده عشان تاخد منو فلوس بس شوف وقعت ف عيالو
وابويا مش عايز كده ابويا بيدور ع الفلوس وامي بتدور علي مزاجها والي يريحها قولتلها ده انتو عيله وسخه قالت شوفت انا عايزه امشي ليه
قولتلها وامك دي مش هلمسها تاني
قالت ياريت هفرح اووي قولتلها يلا ننام وانا بقفش فيها قالت بلاش انهارده قولتلها ماشي
قولتلها اميره حايه بكره قالت ااه ولازم تنبسط قولتلها اليومين دول مفيش دراسه وعيالها هيكونو معاها قالت احسن بردو وبتضحك قولتلها فرحانه انتي قالت اووي واخدتها ونمت وصحيت بدري ونزلت الزباله ولقيت الست نزلت قولتلها ماكلمتنيش ليه قالت شكرا كل حاجه كانت فوق
قولتلها ماشي نورتي هيا مشت وانا قعدت الساعه 11 اميره رجعت مع عيالها سلمت عليهم وطلعو
ولقيت جوز رنا طالع سلمت عليه
وكان شكلو جايب هديه ل رنا وانا بقولو يابختك برنا يابن الوسخه وانا بقولها هيطلع ينيك فيها طول اليوم علي كده وبعد العصر رساله وصلتني من رقم غريب علي الواتس ببص عليها بتقولي اميره رجعت قولت مين حضرتك قالت سناء
قولتلها اهلا قولتلها غيرتي رقمك قالت معايا رقمين قولتلها اها قالت ايه انا كده بقالي اسبوعين الدوره منزلتش لسه كمان اسبوعين لو منزلتش فيهم صدقني ليك مني هديه هتعجبك اووي
قولتلها طب مش لازم ناكد علي الطفل الي ف بطنك ده لازم نعطيلو دافعه تاني كده
قالت ياريت بس فين قولتلها عند صحبتك قالت عيالها معاها واليومين دول مفيش مدارس
قولتلها طب وبعدين قالت ايه رايك تاجي عندي قولتلها عندك فين قالت ف الشقه قولتلها وجوزك قالت جوزي ايه هو بينام مش بيحس بحاجه
قولتلها لا مش ناقصه قالت خلاص انا هشوف وكلمك قولتلها ماشي
ساعه ورا ساعه واليل دخل وانا عارف ان البشمهندس جاي النهارده بالعروسه من القاهره للمنصوره عشان شغلو هنا
الساعه 2 بليل تلفوني رن وانا نايم صحيت لقيتو بيقولي انا خمس دقايق وكون عندك معلش نور نور العماره وفتح البوابه عشان تاخد الشنط دي معاك قولتلو ماشي صحيت والعربيه دخلت كانت عربيه لوحدها نزلت سلمت عليه وبركتلو
وانا مش شايف العروسه راح فتح ليها
احااااااا البت حلوووه اوووووي بيضه اووي وعنيها تجنن والفستان كتفها باين وصدرها مرفوع لفوق ايه ده انا ببصلها وهيا نزلت دراعتها كلها عريانه بكتفها وبزازها مرفوعه لفوق
وقالي جيب الشنط وقفل العربيه قولتلو حاضر
وهو طلع وانا اخدت الشنط وطلعت بعدها بخمس دقايق خبط وفتحلي ولابس بوكسر بس هو قالي دخلهم ونزل دخلتهم وانا سامع صوت البت بتتناك ف الاوضه نزلت وقولت هو مستعجل ليه كده بس البت فرسه ماتتسبش رجعت نمت وتاني يوم صحيت اخدت الزباله وفضلت قاعد واميره كلمتني قالتلي اطلع طلعت وكانت وقفه ع الباب
لقيتها بتحضني وبتبوس فيا بتقولي وحشتني اووي اسبوع كامل مالمستش راجل
قولتلها عيالك جووه قالت ايوووه قولتلها تعالي نطلع فوق قالت فوق فين قولتلك اخر دور قالت تعالي طلعنا وفضلنا نبوس بعد ف الاسنسير
وطلعنا الشقه ع الطوب الحمر ولقيتها بتقولي بسرعه قبل ما العيال يصحو ولقيتها بتنزل الكلوت وبتفنس انا طلعت زوبري وحسست علي كسها ودخلت ف كسها وهيا ااااااه وانا بقيت انيك فيها خمس دقايق ورفعت رجل علي ايدي للشمال ودخلت زوبري وبقيت انيك فيها واحنا وقفين ونزلت ف كسها وهيا كانت مبسوطه اووي
ونزلنا وهيا فتحت الباب وانا نزلت
قعدت واحلي زوبر بتاع الصبح ده بيفوق الواحد
بعد العصر رنا نزلت مع جوزها وانا قاعد مع صباح نتكلم امها دخلت مع بنتها جووه وانا قاعد بره
ودخلت لقيت حماتي بتطبخ خبطها علي طيزها
وبقولها طيزك كبرت ياشرموطه من كتر النيك قالت هو حد بيلمسها غيرك ضحكت وقولتلها انتي بتخبي عنك يالبوه مابنتك قالتلي هيا مراتي هتخبي حاجه عني وبعدين انا اصلا عايز ارتاح شوي ومبسوط انك هترتاحي مع اتنين
قالت **** بيعوضني وبتضحك
قولتلها طبعا بقالك فتره مع ابوهم الضعيف هو بيرزاق بعيالو بقي يعوضوك
قولتلها بتروح عندهم امتي قالت كل يوم بليل لما يرنو قولتلها بتكيفي قالت ايوه قولتلها اهم حاجه تتكيفي وطيزك تنكيف هيا وكسك
قالت وانت مش عايز قولتلها لا مراتي حبيبتي اوله بالبني وقالت طب بتضرب طيزي ليه مش مراتك اوله قولتلها اوله بس انا بحب اضرب طيزك الكبيره قالت طب كفايه عشان وجعاني وبتضحك قولتلها ماشي ياستي وروحت خبطتها جامد فرفعت اووووي وهيا ااااااااااه براحه مش كده
وانا ضحكت وسبتها وخرجت
كلمت سناء كان مغلق فضلت 3 ايام علي كده مع مراتي بس حتي البشمهندس منزلش بقالو يومين تلاقيه فشخ العروسه وانا قاعد بليل كلمتني شيماء اخت مرات اخويا سلمت عليه وانا بعاكس فيها وهيا بتقولي وحشتني قولتلها جوزك فين قالت ف الشغل انا ف البيت قولتلها عملتي ايه مع اختك قالت وريتها الفيديو كانت مبسوطه اووي بالكلام بتاعنا وبتقولي يابختك يابت ويوميتها نمنا مع بعض وهيا نزلت علي لساني مرتين اخوك شكلو مش مكفيها قولتلها انا عايز اكفيها
قالت هيا كانت لما بلحس كسها كانت بتسمع الفيديو وبتسمع الكلام عنها ونزلت مرتين من هيجانها وده كويس قولتلها اتصرفي بسرعه قالت مالك قولتلها اعطيها رقمي وخليها تكلمني واتس
وانا هدلعها من غير ماتعرف انا مين
قالت هشوف لازم تكلمني اودامها عشان تطمن وترتاح يعني مش هقولها خودي رقمو كلميه قولتلها هتروحيلها امتي قالت هيا الي المفرود تاجي بكره انا من 4 ايام كنت عندها
قولتلها تبقي كلميني ووانا هكلمك واتس عشان ماتعرفش صوتي حولي بس توريها المحادثه قالت ماشي وقفلت نت وانا قاعد اليل دخل ولقيت رنا رجعت وجوزها معاها ومبسوطين اوي وهيا بصالي ودخلو الاسنسير وطلعو
ولقيت البشمهندس بيكلمني ضحكت وكلمتو قالي تعرف حد بيبع حشيش قولتلو لا قالي خلاص وقفل قولت ماهو لازم الي زي الي معاك دي عايزه حشيش وبيره عشان تفشخها
وانا قاعد والساعه 12 كنت قاعد وصباح نايمه وانا قاعد ف الهوا واميره كلمتني واتس بتقولي صاحي قولتلها ايوه قالت تعالالي عايزاك قفلت البوابه وطلعت وقالت تعالي قولتلها فين العيال قالت نايمين من بدري دخلت علي المطبخ لقيتها بتعمل قهوه وبتقولي اعملك قولتلها لا
انا حضنتها وبقولها وحشتيني وزوبري مابين طيزها ومسكت بزازها وهيا قالتلي ياخربيتك هتهيجني قولتلها عجبك الزوبر الي علي الناشف قالت حلو بيوجع الكس من الدخول والطلوع
قولتلها انا خايف من ولادك يصحو
ضحكت وقالت مايصحو قولتلها عشان نتفضح
ضحكت وقالت ماتخفش بس تعالي اخدت القهوه ودخلت الاوضه وقفلت الباب وقعدت تتكلم معايا ف موضوع مرات اخوها
ولما خلصت القهوه لقيتها بتقلع وبتقولي اقلع يلا عشان تعبانه اووي قولتلها ماشي انا قلعت هدومي وهيا قلعت خالص ونزلت علي ركبتها تمص ف زوبري وانا وقف واخدتها ع السرير وضع 69 وبقيت الحس كسها وهيا اااااااه براحه انت بتاكلو وانا هيجان اوووي من مصها وبعد شويه قامت ومسكت زوبري تتوف عليه وراحت ركبت عليها
ودخلتو ف كسها وبقت تنط وصوتها بيزيد وانا مبسوط وهيا بتتناك سمعنا الباب بيخبط وهيا ركبه علي زوبري وهيا بتقولي ياحبيبي قالها مالك قالتلو مفيش تعبانه شوي بس وعمك علي بيريحني انا مصدوم الواد مشي وانا بقولها ازاي تقوليلو كده
وهيا بتضحك قالت هنخلص وقولك
فضلت تنط علي زوبري ونامت ع ضهرها وفاتحت رجليها وانا دخلتو وبقيت انيك ف كسها تاني عده 15 دقيقه ونزلت ف كسها وهيا ف حضني وبقولها قولتي ل ابنك ليه كده قالت العيال لما كنا عند عمتهم ف المصيف بليل متاخر صحيت لقيت العيالين ف اوضه عمتهم وبينيكوها مع بعض تاني يوم كرروها وانا عملت نفسي نايمه
لحد ماقفشتهم ف يوم وانا عارفه ان عمتهم شرموطه بس العيال مايعرفوش
والعيال وكلمتهم وقولتلهم عيب وبعد يومين عرفت ان العيال ناكو عمتهم بردو
وجهتهم وعرفتهم ان انا كمان هشوف حد ينام معايا وعمتهم اقنعتهم وانا ف العربيه بنتكلم وقولتلهم ابوكو بقالو فتره منزلش وانا ست
ولازملي راجل اسمعنا عمتكم وعشان احطهم اودام الامر الواقع كان لازم اعمل كده بدري وانا مكلمه عمتهم تاجي بكره عشان تنام معاهم واتا اعمل كانو عادي وكل واحد حر وانا نزلت اكمل بوس فيها ومصمص بزازها وهيا مبسوطه انها بتتناك والعيال عرفه وكملت نيك فيها وبعد عشر دقايق نزلت ع وشها وبزازها واخدتني تحت الدش اتشطفنا مع بعض ولبسنا وهيا قالت بكره نشوف عمتهم هتعمل ايه وانا نزلت نمت
تاني يوم الساعه 11 لقيت واحده ركنه العربيه وطلعه كانت حلوه جسمها مليان ولبسه جينز وطيزها معبيه ف البنطلون وشعرها حلو وناعم
طلعت واتا قاعد كلمت اميره واتس بعدها بنص ساعه ولقيتها بتصور صوره وتبعتها وبتقولي شوف ولاد الكلب لقيت العيال مطلعين بزاز عمتهم وكل واحد واخد بز بياكلو وقالت انا تعبانه العيال قصدين يعملو كده اودامي
وبعد شويه لقيتها بتقولي العيال دخلو جووه
وبقت تتكلم معايا وتقولي تجيلي بليل ضروري قولتلها سخنتي ليه كده قالت بليل هقولك بلاش هنا وقفلت وانا قاعد وزوبري وقف في فوق معركه بتحصل وانا قاعد نزل البشمهندس مع العروسه احيييييييه علي ام الجمال ده لابسه بنطلون جينز ضيق اوووي وطيزها نااااار اووووي
وفوق منو بلوزه وجمال صدرها الي باين شكلها حلو اووي وشعرها الناعم مايل ع اصفر
وشكلو نازل يفسحها وهيا نزله وانا ببص علي طيزها من البنطلون وقولت يابختك
اليوم عده والساعه 9 وكلمتني شيماء وقالت صحبتك عندي قولتلها عملتو حاجه انهارده ضحكت وقالت عملنا حاجات ده هيا عايزه اي زوبر دلوقتي قولتلها هيا فين قالت بتتشطف قولتلها ساعه وكلمك قالت ماشي ماتتاخرش قولتلها تمام كلمتني اميره طلعت ليها وكانت لبسه قميص نوم علي الحم وقالت تعالي دخلت والعيال كانو قاعدين وانا سلمت عليهم ردو ب احراج كده قالتلي اتفضل ياعلي اقعد قعدت علي كرسي وهيا جبتلي عصير
وقعدت علي رجلي وقالت اشرب ياحبيبي وانا مش عارف اعمل ايه وقول ايه فضلت ساكت
ولقيتها بتقرب تقعد علي فخدي وبتهزر معايا ولقيتها بتقول ايه الي وقف ده انا مستغرب
ولقيتها مسكت زوبري اودامهم وبتقولي هو وقف طب تعاالي معايا وقفت وهيا قالتلهم خلصو وقفلو الشاشه ودخلو نامو عشان هسهر مع علي
ووقفت وقالت تعالي اخدتني من ايدي ودخلنا ولقيتها فنست وقالت اضرب ياعلي وانا بقيت اضربها جامد علي طيزها وهيا ااااااه براحه ياعلي طيزي وانا بضرب ولقيتها بتقولي كفايه
قولتلها مالك قالت ولاد الكلب طلعو مع عمتهم من جوه ع الحمام ينيكوها نكوها اودامي وانا بتفرج
قولتلها كنت خالي ابنك ينيكك قالت لا مستخيل اعمل كده ده ابني ف الاخر
هو احنا ايوه علطول بلبس تقريبا عريان ولما ناكو عمتهم اتشالت حواجز كتير الخوف وطبعا هيخافو يتكلمو ودلوقتي انا معاك ف الاوضه دلوقتي
انهارده هما مسكو عمتهم نكوها ف كل حته حتي اودامي نكوها قولتلها انتي هيجتيني
قالت شوف ياعلي انا عايزاك تعوضني
قولتلها مش خايفه يقولو ل ابوهم قالت لا العيال مبسوطه بالي بيحصل متعه حلوه بالسنبالهم
قولتلها عايزك تسمعيهم صوتك قالت حاضر

انا قلعت هدومي ونزلت لحس ف كس اميره وهيا اااااه وانا بلحس كسها وهيا مسكت دماغي وانا بلحس ف كسها وهيا ااااااااه ااااااااااه مش قدره الحقوني ياعيال اااااااااه وانا بقولها مش كده ياقحبه قالت سيبني ملكش دعوه انت تعالي دخلو ف كسي مش قدره انا طلعت عليها ودخلتو ف كسها وبقيت انيك ف كسها وهيا اااااااه اووووي وايديها علي ضهري وانا بنيكها بقولها مش مصدق ان عيالك عرفو ان انا بنيكك قالت العيال طلعو اوساخ ياعلي نيكني جااامد ااااااه الواد نايم علي ضهرو ومركب عمتو علي زوبرو واخوه بينيك طيزها كانهم محترفين وانا بنيكها بقولها وانتي مش عايزه تتناكي من زوبرين قالت اااااااه نفسي اوووي اشبع من لبنهم ويشعبوني وانا بنيكها قولتلها لما نخلص بس
وانا بقيت انيك فيها وبقولها زوبر حمايا كان جامد ولا زوبري ابتمست وقالت انت طبعا هو ده راجل
زانا بقولها ناكك كام مره قالت كتير بس مش بيطول انما انت بتشبعني بالبنك
لقيتها بترفع رجليها حطتهم ع كتفي وانا دخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها وهيا بزازها زي الجيلي رايحه جايه

 

ونزلت امص فيهم واخدتها رجليها علي ايدي وخليتها توصل لعند وشها وبقيت انيكها وهيا الوضع ده متعب شوي وانا بهبد ف كسها وهيا تصرخ ف الشقه وهيا بتقولي الواد بيتفرج علينا ماتوقفش كمل وانا بنيك فيها
وهيا تصرخ ولقيتها بتنزل عسلها من الهيجان وانا زوبري ولع اكتر ونزلت لبني ف كسها وهيا اأاااااه نزل ف كسي نزلت لاخر نقطه ونمت جنبها وهيا ااااااه احساس حلو اووووي
وانا نايم هيا حطت ايديها ع صدري وقالت كنت بتقول ايه قولتلها قولت ايه قالت قولت هتجيب ينكني معاك قولتلها انتي عايزه قالت ياريت بس يكون محتفظ بالسر قولتلها هو كويس
بس بتاع حريم ولسه متجوز من اسبوع
قولتلها هبقي اعرفك عليه قالت ماشي
قولتلها بس اخاف تتعودي عليه وتنسينا قالت انا هنساك ازاي قولتلها تحبي تتناكي امتي منو قالت هو يعرفني قولتلها لا انا عايزو ياخدك فوق اخر شقه والجو ضالمه ينيكك فوق وتجربي النيك من اتنين قالت ياريت ياعلي
قولتلها بكره هشوف الحوار ده بس اخاف يفضحك ويفضحني معاك قالت طب هتعمل ايه
قولتلها انا عندي فكره بس لازم اخطط ليها
انا لو عليه مش عايز حد ينيكك غيري بس انا عايز امتعك قالت انت تحت امرك قولتلها افتحي رجلك انا وقفت وصورتها كذا صوره من غير وش
وقللت ليه قولتلها هبقي اقولك
قالت انت بتعمل ليه كده
قولتلها بصراحه قالت قول
قولتلها عايز انيك مراتوو قالت هتنيكها ازاي
قولتلها هو بتاع حريم ولو شاف جسمك هيهيج عليك ولما يعرف انك من العماره هيتجنن
قالت المهم يكون ثقه قولتلها هو ناك كذا واحده قبل مايتجوز قالت شكلي عرفتو
قولتلها العبي ف كسك اصورك عايزو هايج
قالت ماشي فضلت تلعب ف كسها الوردي لما نزلت تاني انا عملتلها وضع الكلب وبقيت انيك وبصور وهيا تتوجع ونزلت علي طيزها لبني
ولبست وقولتلها هبقي احكيلك لما اوصل ل حاجه قالت ماشي سيبتها غرقانه بالبني ف كسها وعلي طيزها وقولت لازم اخلي البشمهندس ينيك اميره وانا لازم انيك مراتو ف الاوضه بتاعتو
نزلت وكلمتني شيماء وقالت اختي خدت رقمك مني ممكن تكلمك ف اي وقت اوعي توقع معاها ف الكلام وتعرفو انت مين
حاول تكلمها واتس بس هيا هتوريك حسمها بس من غير وشها هيا عايزه تجرب الجنس ع الواتس ده بس هيا لسه محروجه شوي
وعلفكره هيا نزلت انهارده مرتين وهيا بتتفرج ع الفيديو وانا بنتكلم عنها يعني هيا مشتاقه علي الاخر قالت اوعي تعرفك ياعلي قولتلها ماتخفيش وقفلت معاها ومستني رساله من مني مرات اخويا بنت الشرموطه لازم انيكها زي ماحرقت دمي وانا ف بيت اخويا لو هنزلك البلد مخصوص عشان انيكك…

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *