Uncategorized

قصة ركبت مرات البواب وبنتها قدام بعض الفصل الرابع 4 قصة سكس حقيقية

قصة ركبت مرات البواب وبنتها قدام بعض الفصل الرابع 4 قصة سكس حقيقية

 

البارت الرابع

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

روحت واكلت وصباح نايمه نمت جنبها ولقيت تلفوني بيرن الساعه 6 الصبح
ببص كانت اميره رديت عليها قالت انت لسه نايم
قولتلها ايوه قالت طب تعالي مش قولتلي هجيلك بدري قولتلها راحت عليه نومه انا جيلك اهو
وقفت ولقيت صباح بتصحي وبتقولي رايح فين بدري كده قولتلها البشمهندس الجديد كلمني وقالي في حاجات ف الشقه اطلع خبيها عشان قرايب مراتو جايين انهارده يابكره قالتلي حاجه ايه قولتلها مش عارف هو قالي كرتونه اخبيها تحت السرير وسيبتها وطلعت خبط ولقيتها فتحت دخلت وكانت لبسه قميص نوم اسود لحد فخادها
ونص صدرها مقلبظ كده اول مدخلت اخدتني بالحضن وانا حضنتها ومسكت طيزها وبضغط عليها وقولتلها ايه الحلاوه دي قالت عجبتك
قولتلها ماتطلقي وانا اتجوزك قالت انت قد عيالي
قولتلها المهم الي يقدر كسك ويشبعو
راحت بيساني وقالت بحب كلامك القبيح اووي
قولتلها لما تتجوزيني مهما تكبري هفضل انيك فيك وزوبري يحسسك انك شباب تاني انما جوزك بقالو سنتين مسافر وحرمك من النيك ولما يكبر ياتري هيكون في صحه ولا لا ع الاقل تبقي عمله حسابك للمستقبل راحت ضاحكه وقالت احييني انهارده وموتني بكره مسكت زوبري وقالت بموت في زوبرك قولتلها وحشني خرم طيزك اوووي وحطيتو ايدي علي طيزها وبرفع القميص كانت ملط من تحت ومسكت طيزها وفتحت طيزها الشمال ودخلت صباعي ف خرم طيزها وهيا اااه قولتلها لو جوزك شافها مفتوحه كده هيقولك ايه هيقولي طيزك مفتوحه ليه كده هقولو اصل كنت بتناك فيها وانت مسافر انما كسي ليك انت بس وبتضحك
انا مسكت كسها بايدي ودخلت في صباع وبقولها كلك ملكي ياقحبه كل حاجه فيك ملكي لوحدي
انا انيكك ف اي وقت وبمزاجي روحت رافعها بايدي ودخلت الاوضه ونزلتها ونزلت بوس فيها ونمت واخدتها ف حضني وانا بنام ع الارض ونمت وهيا فوقي ونزلين ف بعض بوس
انا نيمتها ع ضهرها ومكمل بوس فيها وبايدي بدعك ف كسها وانا رافع القميص لبطنها ونزلت طلعت بزازها بايدي التاني وايدي مكمله دعك ف كسها وبدخل صابع او اتنين ف كسها وبقيت امص ف حلمت بزازها وهيا ااااممم امممم وكل ماحط سناني غلي بزها تطلع ااااه وانا بمص ف بزها وعض حلماتها الورديه ووفضلت امص ف بزازها اكتر من خمس دقايق ونزلت علي كسها بقيت ادخل لساني ف كسها وخرم طيزها وكان زوبري وقف صاروخ قالت كفايه يلا تعالي نكني
انا وققت عشان اقلع لقيتها قلعت القميص وبقت عريانه وانا بقلع التشيرت والفانله ولقيتها بتنزل البنطلون والشورت وزوبري خبط ف بوقها
وهيا اخدت تمص في وكان ناااار مولعه وهيا فضلت تمص ف زوبري الشراميط محترفه ف المص ولقيتها وقفه وبتبوس في وبتدعك ف زوبري وايد ف صدري وقالت انا عايزه اتناك تحت السرير قولتلها ازاي يعني قالت حلمت انهارده انك كنت نايم معايا وزوبرك ف كسي ونايم فوقي وانا بتوجع تحت منك وبقولك براحه كسي تعب
سمعت الباب بيتفتح انت كنت عايز تقوم وانا بقولك ماتخرجش زوبرك من كسي نزل جوايه ولقيتك نزلت تحت السرير ولقيت جوزي دخل عليه وكمل نيك ف كسي انا كنت راكبه ع زوبرو ونزل ف كسي ولما نام نزلت تحت السرير وانت نمت فوقي وانا علي بطني وقعدت تنيك طيزي وجسمك كلو عليه وانا كاتمه صوتي وفضلت تنيك ف طيزي وكسي لحد مانزلت جوايه
قولتلها كل ده حلم قالت عايزه اتناك منك ف كل حتي ف الشقه حضنتها من ورا ومسكت بزازها قولتلها ادخلي تحت السرير وفتحت رجلك راحت نامت ع بطنها واتسحبت تحت السرير وانا نزلت وركبت فوقها والسرير عالي وزوبري علي طيزها بقولها وياجدعان زوبرك لما يكون بين الطيز احساس حلو اووي بقيت ابوس ف رقبتها
وهيا يلا دخلو ف طيزي الاول انا رفعت نفسي ومسكتو ودخلتو ف طيزها وهيا ااااااااااه
وانا بقيت ارفع نفسي ونزل ودخلو ف طيزها وعيا اااااه اااااه كمان كمان وانا بنيك فيها
وطلعتو ودخلتو ف كسها فضلت انيك فيها اكتر من نص ساعه ونزلت لبني ف كسها وهيا كانت مبسوطه اوووي وطلعنا ونمنا ع السرير وهيا حضناني وتبوس فيا وبتقولي عملالك مفاجاءه قولتلها ايه قالت هتاخد فيها قرشين حلوين بس ماتفتحش بواق باي حاجه قولتلها مش فاهم
قالت شوف انا عندي صحبتي سناء متجوزه واحد من سنه راجل كبير وهيا عايزه تخلف منو هو الراجل عايزه تخلف وهيا بتقولي مش بيطول معايا والبن بتاعو ميه وانا ماحبلتش قولتلها مايمكن العيب منها قالت هيا كشفت مفيش فيها حاجه وهيا عملت تحاليل عند صحبتها لجوزها وعرفت ان المني بتاعو مات يعني خلاص وهيا خايفه تقولو كده ليطلقها هو عايز يخلف تاني
قولتلها يعني عايزاني انام معاها قالت بالظبط
قولتلها حلوه قالت اووي كمان
قولتلها هنام معاها فين قالت هنا هيا كانت عايزه تاجي انهارده بس حصل ظروف
المهم عايزاك تشرفني قولتلها هيا عرفه انك بتتناكي مني قالت ايوه انا معرفاها علي كل حاجه
وبعدين هيا هتعطيك فلوس حلوه
قولتلها يعني هنيك واخد فلوس قالت مدام راجل معايا صدقني هتنبسط معايا اووي
قولتلها اكتر من كده راحت قالتلي وحياتك ياعلي ل خليك تنيك نص حريم العايله بتاعتنا قولتلها بجد قالت هتشوف هما كلهم اصلا بيتناكو من ورا اجوزهم تعرف ان مرات اخويا كانت مع واحد ونكها وكان بيصورها وبعت الفيديو ل اخويا وطلقها لما عرف انها هتفضحو واتطلقت وبعد 5 شهور رجعها وقال عشان الولاد وطول ال5 شهور دول كانت بتتناك وبيوصل اخبارها ل جوزي ورجعها ومبسوط وهو شايف بصت الناس ل مراتو
قولتلها انتي هيجتيني علي مرات اخوك
قالت واحده واحده هخليك تنام معاهم وتاخد فلوس كمان بس بشرط السريه اوعي حد يعرف حاجه حتي اقرب حد ليك
قولتلها طول مانا معاك مش عايز غيرك
قالت انا هخليك تنام معاهم مره واحده بس وخلاص عايزهم يعرفو الرجاله الي ممكن تخون جوزها عشانو مش اي زوبر وخلاص زي الكللابب
وانا وقفت ولبست وبقيت اعاكس فيها وفي جسمها وقالتلي اعمل حسابك عشان ممكن صحبتي تكلمني وتاجي ي بكره الصبح او بليل
عشان عايزاك بصحتك قولتلها ماتقلقيش وبوستها ونزلت ومراتي نايمه كانت الساعه 7 وفطرت وطلعت اخدت الزباله من اودام الابواب ورجعت اجيب الطلبات والي وطول اليوم من هنا ل هنا ووجع قلب وصباح مكنتش بخليها تعمل حاجه كنت بطلعها ل مدام اميره بس لو محتاجه تعمل معاها حاجه عشان عيالها مش بتكون هنا ولا جوزها وانا قاعد بعد العصر لقيت البشمهندس الجديد واصل بالعربيه ونازل معاها واحده صاروخ ارض جو لبسه بنطلون جينز طيزها عريضه في وجسمها حلو اووي وبزازها بتتهز من التشيرت وهيا بتمشي ونظاره واخدها وشها كلو وسلم عليها وقالي مراتي رحبت بيها واخدني ف جنب وقالي كتبنا كتب الكتاب انبارح وهيا عايزه تشوف الشقه قبل الفرح كمان اسبوع قولتلها اتفضل يابشمهندس ودخلت وانا ببص علي طيزها وهيا طلعه علي او السلم عشان تركب الاسنسير وطيزها يمين شمال
وركبو وطلعو فوق وانا قاعد وبعد ساعه نزلو وانا بقول كل ده يافاجر وسلم عليه وعطاني 200 جنيه ومشي والبت كانت مبسوطه اوووي
وانا قاعد حماتي جايه ومعاها حله فيها حاجه
دخلت جوه وانا قاعد عايز ادخل انيكها بس بقول مش دلوقتي وفر صحتك ممكن صحبت اميره تكون هنا الصبح ودخلت بعد ربع ساعه لقيت صوت اهات ف الاوضه دخلت لقيت حماتي رجليها ع الارض ونايمه علي بطنها وفاتحه رجليها وعبايتها فوق وبنطلونها تحت بكلوتها وصباح ف نص طيزها بتلحس كسها وطيزعا وانا بتفرج
ولقيت حماتي بتنزل عسلها ع السرير وصباح مكمله خرجت وزوبري وقف وبعد نص ساعه خرجت حماتي وبقولها بصوت واطي مهما تلحسلك لازم حد يدخل جوه كسك وينزل جواه عشان ترتاحي وبمسكلها ف زوبري قالت مانت نسيتنا قولتلها هبقي اعدي عليك اشوف الموضوع ده وهيا مشت ودخلت لقيت صباح نايمه علي ضهرها والعبايه مرفوعه ل بطنها ومش لبسه اي حاجه من تحت مرمي ع الارض وكسها وبطنها غرقانين عسل قولتلها امك تعبتك قالت امي كانها مابتصدق ابداء انا وهيا تكمل قولتلها حصل ايه
قالت دخلت بالعبايه السوده وقعدت وراحت قالعها وكانت لبسه عبايه ضيقه بزازها وطيزها هيطلعو منها وانا بقولها لو علي شافك كده مش هيسيبك
قالت هيعمل ايه قولتلها انتي عرفه ولقيتها بتقولي بس انا جايه ل بنتي مش لجوزها ولقيتها بتطلع بزها وقالت ارضعي من امك انا نزلت امص ف بزها وفضلنا نرضع من بعض هيا نزلت 3 مرات وانا نزلت مرتين اخر مره كنت انا زي منا كده وهيا فوقي زي المقص وكسها فوق كسي وانا بنزل من حكه ف كسي هيا نزلت كمان فوق كسي وقاعدت بكسها علي وشي لحست كسها ونضفتو هيا لبست وسابتني كده من غير ماتنضفني حتي انا زوبري كان وقف وانا شايف كس صباح بس مش عايز انيكها دلوقتي خرجت وقعدت وانا بفكر في حماتي وانا قاعد لحد الساعه 9 بليل صباح قالت هروح عند ابويا شويه قولتلها وانا هخلص وجاي هيا مشت وانا قعدت وبعد شويه لقيت عربيه البشمهندس وقفت ولقيتو نازل ومعاها واحده تانيه خالص دي مربربه كده وجسمها مليان
وانا ببصلو ولقيتو بيغمزلي وبيقولي ازيك ياعلي وقالي هطلع افرجها الشقه وبيضحك طلع وانا فضلت قاعد والساعه بقت 10 ونص نزل وقالها حصليني علي العربيه
وقالي خود دول حط فلوس ف جيبي وقالي بتاعت انبارح دي مراتي فعلا بس دي لا وقالي انا كمان اسبوع واتجوز ف انا عايز اعيش حياتي قبل ماتجوز يعني هتلاقيني كل يوم هنا بواحده ف متركزش معايا وانا قولتلوو عيش ياباشا ونزل
وانا روحت عند حماتي وفضلت سهران معاهم وكنت عايز انيكها بس مسكت نفسي عشان اشوف حوار اميره ده واخدت صباح وروحت وصباح لبست قميص نوم ونامت جنبي وبقت تبوس فيا وانا بقيت ابوس وهيا مسكت زوبري من فوق البوكسر وفضلت كده ولقيت قعدت علي زوبري وطلعتو واتا عايز اقولها لا بس مردتش ازعلها
راحت تدعك ف زوبري ورفعت القميص وجابت كلوتها ف جنب وبقت تحك كسها علي زوبري
زوبري كان مابين شفايف كسها وهيا ايديها علي صدرها ورايحه جايه علي زوبري ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وفضلت تنط علي زوبري
وانا ماسك بزازها الي خارجين من القميص
ونيمتها جنب مني وضهرها ليه وانا بنيكها ف كسها جامد وفضلنا نغير اوضاع اكتر من 40 دقيقه نيك ونزلت ف كسها وهيا نزلت علي زوبري هيا مصت زوبري ونضفت فخادي وهيا دخلت تتشطف وانا وراها ونضفتها ونمنا ف حضن بعض واحنا بنقول كلام رومانسي لبعض وامتي اشوف بطنك اودامك وتخلفي وهيا مبسوطه من الكلام ونمنا ف حضن بعض سلط ملط وانا نايم ف حضنها وايد علي بزها والساعه كانت واحده لقيت تلفوني بيرن ببص كان رقم اخويا انا ماسحو من عندي بس فاكر الرقم قفلت السكه ف وشو ورن تاني مردتش عليه ونمت صحيت علي 8 ونص وعملت زي مابعمل كل يوم وبفضل قاعد لو حد عاز حاجه اي حد طالع لمين وانا قاعد لقيت واحده طالعه لبسه بنطلون جينز هيا طويله شوي ولبسه قميص صدرها منفوخ وانا بقولها طالعه لمين حضرتك قالت مدام اميره قولتلها اتفضلي وانا ببص علي طيزها نااااار وشكلها حلو اوووي ومفيش كرش قولت ااااه لو دي الي هنيكها وفضلت شاغل بالي والي عجبني وفرحني انها منزلتش خالص من عندها بعد العصر اميره كلمتني وقالت هتخلص امتي قولتلها الساعه 10 قالت طب اعمل حسابك انهارده بقي قولتلها اشطا بقيت مستني اليوم يعدي باي طريقه وبعد العشا اخدت صباح عند امها وقولتلها اخويا كلمني وعايزني اشوفو هقبلو عند كوبري طلخا خليك انتي مع امك لما اجيلك قالت حاضر
روحت علي العماره رنيت علي مدام اميره قالت تعالي اطلع طلعت كنت لابس ومتشيك
طلعت وفتحتلي دخلت وهيا لبسه عبايه كشفه نص صدرها وضيقه عليها ولما شوفت صحبتها جالي صداع لقيتها لبسه ترنج بيتي ابيض خفيف والبنطلون داخل ف كسها وصدرها بارز اووي وطيزها قاعده عليها بس شكلها عريضه من الجنب
وهيا بتبصلي بتعالي كده وانا دخلت اشرب من التلاجه دخلت ورايا اميره وقالت ايه رايك قولتلها هيا بتبص بقرف ليه كده قالت بصراحه هيا زعلت لما عرفت ان البواب هو الي هينيكها ولما عرفت ان انا بنام معاك بقت تقولي مفيش غير ده
قولتلها امال جيباني ليه مدام هنتهزق هنا انا ماشي ولقيتها مسكتني وقالت اصبر رايح فين ده هيا جهزالك من بدري ومستنياك لما تخلص ف الاخر هيا مره وخلاص قولتلها وحيات امي ل علمها الادب قالتلي ايوه كده لما اغمزلك عايزاك تبهدلها بس ايه رايك ف جسمها قولتلها فاجر
قالت اوعي تنزل معاها بسرعه امسك نفسك ده انا بقول فيك شعر بوستها وقولتلها هفشخهالك
انا طلعت قعدت واميره اخدتها ودخلت الاوضه وبعد 5 دقايق طلعت اميره وقالت يلا ادخل وسيب الباب مفتوح قولتلها لا انا هقفلو من جوه عشان اعلم كسمها الادب ودخلت وقفلت ورايا وببص هيا كانت قاعده وبتحط روج وشعرها ناعم اوي وطويل ولبسه قميص نوم زهري درعاتها ونص بزازها لبرا وكتفها مكشوف انا قاعدت ع السرير وقلعت التشيرت والبنطلون وهيا بصالي ف المرايه وانا بقولها خلصتي وهيا بصالي بقرف انا اضيقت اووي
وقفت وروحت نحيتها وقولتلها مالك ف ودنها مالك ياشرموطه بتبصيلي ليه كده قالت انت بتقولي ي شرموطه قولتلها شرموطه ومعرصه وبنت متناكه كمان ولو اتكلمتي كلمه زياده هضرب ميتين امك دلوقتي هيا سكتت قولتلها انتي جايه هنا عشان تتناكي مني ونزل ف كسك وتخلفي مني يعني انتي عايزه تتناكي بمزاجك
انا كنت ناوي ادلعك وخليك تتمتعي قبل ماتتناكي بس وحيات امك لعلمك الادب هيا بتقولي انت الي هتعلمني الادب روحت مسكتها من شعرها جامد وبشدها لورا وانا شوفت بزازها وحلماتها الوردي
وبقولها اسمعي انتي هنا عشان تتناكي وتحبلي وانا هنا انيكك تحبي انيكك وانا بضربك ولا امتعك وتمتعيني ولو عايزه اخدك زي مانتي ع السرير ودخلو ف كسك ونزل جواك من اول دقيقه انا معنديش مانع كده هتخلفي وكده هتخلفي
وانا بحب انيك بمزاج واميره معرفاك بس انا مش عايز واحد شرموطه زيك تكلمني كده ولا تبصيلي كده قومي ياكسمك من غير ولا كلمه وهيا وقفت
وانا قلعت الفانله وزوبري وقف ف البوكسر
وانا طلعت نمت ع ضهري وقولتلها اطلعي عليه هيا طلعت وخليتها تعطيني ضهرها
ورجعت بطيزها علي وقعدتها ع زوبري من فوق البوكسر وانا ماسك طيزها كانت ملبن اوووي قولتلها لبسه كلوت قالت ايوه قولتلها اقلعيه هيا قلعتو وقولتلها قلعيني البوكسر هيا نزلتو وزوبري كان وقف وهيا مسكتو ضغطت عليه انا عرفت ان زوبري عجبها قولتلها اقعدي عليه هيا قعدت عليه وانا رفعت القميص شويه وكسها بقي علي زوبري
وكسها وردي شكلو تحفه فنيه انا دخلت صباعي ف كسها وبقيت انيكها بيه

JJGrl0Q.md.jpg
وهيا بقت تطلع صوت وانا بصباعي ف كسها وهيا اااامممم اممم اااه اااه وانا بتفرج علي خرم يزها الوردي وشكلو ضيق وكسها الوردي الي عمال انيكها بصباعي الطخين وطلعت صباعي وهيا ااااه
وانا كنت هموت والحس كسها بس مكنتش عايز اصغر نفسي فضلت اهيجها ف كسها
ودخل التاني وهيا اااااه وصوتها بقي عالي وتطلع وترجع بطيزها وصباعي ف كسها
هيا مسكت زوبري بطراطيف صوابعها بتلعب في انا مسكتو وحطيتو علي باب كسها وف لحظه لقيتها قعدت عليه دخل كلو ف كسها وهيا اااااااه اااااااه وانا زوبري كلو ف كسها قولتلها شوف ياشرموطه انا هفضل نايم زي منا كده عايزك تخلصي نفسك وتنطي علي زوبري عشان انزل جواك عشان انا عايز اخرج اتمتع مع اميره قبل منزل وهيا ماتكلمتش وفضلت تنط علي زوبري وانا بضرب طيزها وهيا نزله طالعه

JJG4lQs.md.jpg
وانا بقيت اضرب طيزها بايدي الاتنين لما احمرت وانا بنيكها وكسها حاسس انه بيشفط زوبري انا مسكت طيزها وبقيت انزلها وطلعه علي زوبري
وهيا ااااااه اااااااه وانا بنيكها وهيا وقفت علي ركبتها وزوبري ف كسها لفت نفسها وزوبري ف كسها زي الصموله بيلف جواها وشه بقي ليه
هيا بترجع لورا وتطلع اودام وزوبري ف كسها ولقيتها بايديها خرجت بزازها لقيت الحلمه وردي ووقفه اوووي وانا ببصلها وكنت غايز اخدهم ف بوقي وهيا مسكت بزازها تفعص فيهم وتنط علي زوبري وقفشه ف بزازها فضلت تنط علي زوبري وهيا اااااااه ااااااه سابت بزازها بقت تنط جامد وبزازها نااار وانا كنت موولع
روحت مسكت بزازها جامد وايدي بتقرص ف حلماتها اووي واتا بقيت انيك فيها
ولقيتها بتدعك ف كسها وهيا بتنط علي زوبري عرفت انها هتنزل ونزلت علي زوبري وفخادي
وراحت نامت من التعب انا كنت هموت عليها وع جسمها نمت فوقها ونزلت بوس ف شفايفها وهيا متجاوبه ومسكت زوبري دخلتو ف كسها وبقيت اهبد ف كسها جامد وهيا ااااااه اااااااه وانا كنت خلاص وانا نزلت لبني ف كسها وهيا اااااه اااااه وانا زوبري ناار لاخر نقطه نزلت ف كسها ووقفت مسحت زوبري وهيا نايمه ع ضهرها ولبني بيخرج من كسها وبلبس وهيا بصالي لبست هدومي ومشيت وببص علي اميره مكنتش ف الشقه ولقيت الدش شغال عرفتها انها بتتشطف خرجت من الشقه…….

 

 

 

كنت عايز اكمل شويه بس رايح الشغل لازم اقفل الرابع لحد هنا انا كل يومين بنزل جزاء عشان في تفاعل ع القصه بس ❤

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *