قصة ركبت مرات البواب وبنتها قدام بعض الفصل الحادي عشر 11 قصة سكس حقيقية
قصة ركبت مرات البواب وبنتها قدام بعض الفصل الحادي عشر 11 قصة سكس حقيقية
البارت الحادي عشر
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
كنت مبسوط بالي حصل مع مني
وحتي صباح مراتي انبسطت اووي انها هتمشي من هنا واخدتها واتفسحنا بليل
وتاني يوم الصبح الساعه 8 طلعت اخد الزباله
اميره خبطت عليها فتحت وقالت يعني مش بتسال غير لما تاجي تاخد الزباله
قولتلها مانتي مشغوله اليومين دول
قالت ادخل دخلت وبقولها عيالك لسه مجوش
قالت هيقضو الاجازه هناك عمتهم كلمتني وقالت خليهم عندي وانتي اتمتعي برحتك عندك
وسالتها عن العيال قالت صحتهم زي البومب كل يوم بينكوني وبتضحك وانا حكتلها ان انا اتنكت من اتنين رجاله بردو وورتني ازبار عيالها بقولها جيبهم منين قالت عمتهم الي مصوراهم وهما دخلين عليها ف اوضه النوم قولتلها انتي عايزه العيالين دول ينكوك وف نفس الوقت جنبك وعيالك وبقو خبره دلوقتي قالت مش فاهمه قصدك قولتلها مفيش احلي انك تتناكي من محارمك تخيلي عيالك كل يوم ف حضنك
تدخلي المطبخ تلاقي عيل وقف وراك وبيدخلو ف طيزك قالت بس دول عيالي قولتلها وايه يعني ماهو بينيكو عمتهم وهيا فرحانه ومبسوطه بتاخد لبن عيالك قالت كلامك هيجني
قولتلها انتي اصلا هايجه علطول راحت وقفه وعطتني بوسه وقالت مش عايز تنيك دلوقتي قولتلها لا بكره راحت مسكت زوبري وبتقولي امال ده وقف ليه قولتلها بكسمك لما تكوني لبسه روب علي الحم ومخبيه كسك لازم يوقف وروحت حطيت ايدي علي كسها ادعك في وهيا اااااه
قالت دخل صباعك جوووه انا قولتلها تعالي زنقتها في الحيطه ودخلت 2 صوابع ف كسها وبقيت انيكها بيهم جامد وهيا تصرخ اوووي بقيت ابوس فيها وبنيكها بصوابعي وطلعت بزازها وبقيت امص فيهم وبعد 4 دقايق لقيتها بتصرخ انا بقيت امص ومن هيجاني كنت بعض ف الحلمه
ولقيتها بتنزل عسلها كلو علي الارض وفخادها وايدي اتغرقت بقولها ايه ده كلو يالبوتي
وانا بحسس علي كسها وبضربو بكف ايدي
وبقولها كل ده عسل ده انتي تعبانه اوووي
هو احمد فين مش بيريحك
قالت هما كل يوم عندي انهارده الصبح كانو عندي
وطلعو بس انت لما قولت عيالي ينامو معايا
حطيت ايدي عند بوقها وقولتلها الحسي عسلك من ع ايدي هيا بتنضف ايدي
قولتلها تخيلي كده انتي نايمه جنب جوزك
والعيال حبو ينامو معاكم جوزك ينام ع الطرف وابنك جنبو وانتي ف نص العيال وجوزك نايم تخيلي العيال دول هيعملو فيك ايه
قالت هبقي سندوتش قولتلها هتنامي ع جنبك ووشك لجوزك هتلاقي ابنك رفع هدومك
وراح مدخل وزوبر ف طيزك من ورا والتاني خرج بزك يمص في ولما جوزك ينام خالص هتلاقي التاني رفع رجلك ع رجلو ومدخل زوبرو ف كسك وهيفضلو ينيكو فيك وجوزك نايم
قالت بس كفايه بقي انا مش قدره كلامك بيتعبني
قعدت وقعدتها ع حجري وزوبري مابين طيزها قالت ممكن اطلب منك حاجه قولتلها ايه لقيتها نامت علي بطنها وقالت نام فوقي وضغط جامد بقولها ليه قالت ضهري تعبني شوي انا قولتلها عيني نمت عليها وطيزعا مرفوعه فوق
وبقيت احك زوبري ف طيزها وبقولها جوزك هيرجع امتي قالت مش عارفه
قولتلها تخيلي لو دخل علينا دلوقتي وشافنا كده هتقوليلو ايه قالت هقولو ضهري وجعني وكلمت البواب يركب ع ضهري قولتلها بس انتي لبسه روب بس وانتي فخادك متغرقه بعسلك
قالت هقولو شوفت ياحبيبي ضهري وجعني والبواب نام فوقي ونزلت من اشتياقي ليك محتاجه زوبر اووي يريحني بس انا مقدرش اخونك ف بجيب راجل يركب علي طيزي بزوبرو ويفضل يجنني بزوبرو بس مش بيدخلو ف كسي
قولتلها يابنت القحبه خيالك عالمي
قالت انت كلامك بيخليني اتعب قولتلها عملتي ايه مع احمد وياسمين قالت هو احمد وافق خلاص بس لسه مش عايز ياخد القرار
او بمعني اصح خايف منك تبصلو بصه كده ولا كده قولتلها ياسمين فوق قالت اكيد قومت من علي اميره والروب دخل مابين طيزها قولتلها زي مانتي طلعت تلفوني وصورت طيزها ورفعت الروب وصوره طيزها وفتحت طيزها صورت الخرم والكس وهو غرقان بالعسل واخدت بزازها كام صوره قالت مش ناوي تاجي ف حضني ليله
قولتلها اتصرفي انتي بس مع احمد وهتلاقيني فوق دماغكم قالت انت هتطلع ل ياسمين قولتلها هطلع اخد بوسه وحضن كده قالت ماشي سيبتها وطلعت خبطت عليه شكلها كانت نايمه شافتني ف العين السحريه فتحت كانت زي القمر بقولها كنتي نايمه قالت لا تعالي قولتلها لا عشان مستعجل بس قالت طيب عايز حاجه قولتلها بوسه ضحكت وقالت ماشي شديتها ف حضني ونزلت بوس فيها وهيا بتبوسني جامد
ايدي اليمين مسكت بزها افعصو تحت الروب لقيت قميص نوم خلعت الروب ورميتو جوووه
ولقيت قميص نوم لحد الفخاد وصدرها مفتوح خالص والحلامات واضحه اووي قولتلها ايه الحلاوه دي قالت مش قولت بوسه بس قولتلها انا كنت ناوي علي بوسه بس
بس غيرت رايي روحت حضنها وشيلتها ع زوبري وقفش ف طيزها ودخلت جووه وقفلت الباب ودخلت اوضه النوم وانا ببوس فيها ونيمتها ونزلت فيها بوس وزوبري فوق كسها وهيا قلعتني التشيرت ولقيتها بتمص ف حلماتي وبتحسس ع صدري ولقيتها بتقولي نام ع ضهرك ياعلي قلبت نفسي ونمت ع ضهري وهيا طلعت فوقي تحسس ع زوبري ونزلتو بالبوكسر ومسكت زوبري تلعب في وراحت واخداه ف بوقها كلو وبقت تمص في وقالت جيب تلفوني من جنبك كده عطيتو ليها وهيا شغلت فيديو وبتصور نفسها وبتمص زوبري وبقت تبلعو كلو وتمص بضاني واتا نايم وقالت خود صورني انا مسكت التلفون وبقيت اصور فيها وهيا بتمص ف زوبري بقولها بتصوري ده ليه
قالت ل جوزي قولتلها طب ماكده هيزعل
قالت انت ماتعرفش حاجه بطل كلام بقي عشان هقص الجزاء الي اتكلمنا في بقيت اصور وهيا بتمص ولقيتها بصه للكاميرا ولسانها ع زوبري وبقت تمص ف الراس بس
وراحت وقفه ع ركبتها ولقيتها بتقلع القميص ومش لبسه كلوت وقلعتو خالص وحلماتها وقفه ولقيتها بتوف علي ايديها ودخلت ايديها ع كسها تدعك في وانا بصور كسك وانا بصباع رجلي بقيت ادعك ف كسها وهيا مسكت رجلي وبتدعك ف كسها وانا صباعي بيدخل ف كسها وهيا تخرجو وتمصو وقالت اي حاجه تدخل ف كسي بتتمص لقيتها طلعت فوقي وراحت قعدت ع زوبري وانا بصور وبقت تنط ع زوبري وانا ماسك بز بايدي الشمال وقرص حلماتها وهيا تنط اووووي وزوبري ف كسها وانا قربت الصوره من كسها وكسها كان بينزل عسل علي زوبري وهيا بتنط علي زوبري
وانا مبسوط اوووي انا بنيك بنت صغيره عندها 20 سنه ومفتوحه قبل ماتتجوز انا بقيت اصور فيها وهيا راحت وقفه وزوبري خرج من كسها راحت عطتني طيزها وراحت مسكه زوبري وقعدت بكسها علي وفضلت تنزل وتطلع ع زوبري
JKRdwHx.md.jpgوانا ف قمه المتعه وهيا تنزل وتطلع وفضلنا كده وقالتلي مبسوط وانا بوسطي بهبد ف كسها
مش عايز اتكلم وهيا فضلت تنط ع زوبري
وهيا كده قولتلها نامي ع ضهرك هيا خرجت زوبري من كسها نامت ع ضهرها وانا رفعت رجليها الاتنين وكسها يجنن دخلت زوبري ف كسها
JKR2cga.md.jpg
وبقيت انيك فيها اووووي وهيا ااااااه اااااااه وانا بصور وشها الي بيتغير كل شويه من النيك
فضلت انيك في كسها وهيا ااااااه اااااااه كمان ياعلي نيكني نيييييك وانا بنيك اووووي ف كسها ولقيتها اااااه اووووي ياعلي اوووووي قولتلها هتنزلي قالت اااااااه وانا بصور كسها وزوبري جوووه ولقيت عسل من كسها بيخرج وبينزل علي زوبري وفخادها وكان سخن اووووي وانا مبسوط اووووي بالاحساس ده دخلت زوبري للاخر وهيا قالت عايزه بوسه نمت عليها وفضلت ابوسها وزوبري جوووه كسها لقيتها بتقولي ماتنزلش ف كسي عشان احمد هيتفرج علي الفيديو ده انا سمعت كده زوبري شد اووووي بقيت انيك فيها وهيا فاتحه رجليها وانا بمص ف بزازها وهيا بتصور وجابت وشي وانا بمص ف بزازها
ولقيتها بتقولي علي انا بصتلها وقالت اوووعي تبين ل احمد انك نمت معايا ولا يحس بحاجه وبتغمزلي قولتلها استاذ احمد انا بعزو وعمري مابين ليه حاجه وانا لو مش بعزو مكنتش عرفتو علي اميره قالت نزل ف كسي ف كسي جوووه انا قولتلها لا مينفعش عشان ماتحبليش قالت احمد نزل ف كسي كتير لو نزلت مش هيعرف حاجه قولتلها لا مينفعش فضلت انيك فيها وقربت انزل مسكت منها التلفون والكاميرا علي وشها وكنت خلاص هنزل وانا بصور بزازها ووشها وزوبري نزل لبن ف كسها وهيا بصالي خرجت زوبري وهو كمل تنزيل علي بطنها وانا زوبري مخبي علي البن الي بيخرج من كسها
JKRKedg.md.jpg
فضلت انزل وجيب الكاميرا علي وشها ودخلت زوبري تاني ولبني اخدتو جووه كسها تاني وبقيت انيكها وهيا تقولي كفايه بقي تعبت
وانا صورت زوبري وهو بينيك ف ياسمين خرجت زوبري وهيا اخدت التلفون صورتني وصورت نفسها والبن وراحت قفله
وقالت ياخربيتك انا اجعزت لما لقيت لبنك بينزل جوايه قولتلها مقدرتش منزلش جواك قالت انت جننتني قولتلها ازاي هتوريه لجوزك
قالت اميره ماتعرفش ان انا مكلمه جوزي انه انا نفسي اتناك منك قولتلها ازاي قالت لما احمد فتحني بقيت اروح عندهم وينام معايا وكان بياخدني ف شقه وينام معايا ف يوم واحنا مع بعض سمعنا الباب بيتفتح هو قام وفضل بره وانا خايفه لقيتو دخل عليه ولقيتو بيكمل ونام ع ضهرو وانا بقيت امص زوبرو وهو ماسك دماغي وانا محستش غير بزوبر بيدخل ف كسي ومعرفتش اعمل ايه واحمد مسكني والتاني بينيك في جامد وانا نمت علي بطني وبردو لقيتو فوقي واحمد بيقولي انبسطي اتمتعي يالبوه وانا مكنتش قدره ونزلت عسلي وصحبو لقيتو خرج زوبرو ونزل علي طيزي ولبس وخرج ولقيت احمد بينيك في وكمل نيك ونزل هو كمان وانا كنت بعيط وهو قالي ماتزعليش بس ده صاحب البيت ولنا عرف ان في واحده معايا طلب ينيكك وانا مردتش اقولو دي خطيبتي وهتجوزها وطلبت منو مايشوفش وشك وبعد اسبوع زعل جالي كلمني ف البيت وكنت كل مروح عندهم ينكني ويقعد يفكرني بصحبو وانبسطي ولا لا ولما حسيت انه بيحب اتخيل صحبو وانا بتناك منو من يومين قولتلو تعرف نفسي ف زوبر مين قالي مين قولتلو علي البواب الي كان بينيك اميره الفيديو الي بعتو وبقيت اتخيل انك بتنكني واحمد بينيك فيا واميره كانت بتكلمو واول انبارح لما كنا تحت مع اميره كان ببنيكها ويسيبني ولما طلعنا زعلت معاه
وقولتلو زي مابتنيك اميره لو علي طلع هخليه ينكني راح قالي لو تعرفي تعملي اعملي وطلع الشغل ورجع قالي علي ناكك واخدني ينيك في ويقولي زوبر علي عجبك عايزه تتناكي منو
لو عرفتي تجبيه شقتك جبيه خليه ينيكك ويريحك ونزلت ف كسي لحد انبارح بردو لما رجع من الشغل قرر نفس الكلام وكان كلامو انه عايزك تنكني او هو بيهيج من سيرتك وانت بتنكني
قولتلو وهو نازل انا ناويه اخلي علي ينكني انهارده راح قالي اتناكي واتمتعي بس اوعي يعرف ان انا عارف واديني اتنكت منك وصورت عشان يصدق
قولتلها معقوله كل ده يطلع منك يابنت العشرين
قالت ولسه اصبر بس لما اتناك منك اودامو هجننو
قولتلها ابعتيلي الفيديو ده اخدتو منها ونزلت كملت كانت الساعه 9 خلصت الي ورايا ونزلت فطرت مع صباح وطول اليوم موريش حاجه
وبليل عملت مع صباح زوبر طلع من عنيها وكلمت مني الساعه 12 بليل ووريتها صور وانا بنيك ياسمين وهيا هاجت وقالت طب اتفرج علي دي
JKRIEk7.md.jpg
بقولها ده زوبر اخويا قالت امال زوبر مين يعني قولتلها ماهو حلو اهو قالت ايووه هو انا قولت وحش بس اخوك بارد ف الجنس وكمان مش بيحب ينكني دايما ممكن مره ف الاسبوع ومش بيطول قولتلها خايف علي صحتو
قالت يخاف امال انا هرجعك ليه وبتضحك قولتلها عشان انيك الي خلفوك قالت هوريك حاجه هتعجبك اوووي قولتلها ايه راحت بعتت صورتها وهيا بتتصور وهيا بتلحس كس واحده بقولها ايه ده قالت دي واحده جارتنا قولتلها مين قالت انت ماتعرفهاش جات بعد منك لما مشيت بيت خالتك سعاد خالتي سعاد دي جارتنا
ابنها كان متجوز ف الشقه من فوق هو اشتري بيت لوحدو واخد امه معاه وباعو البيت ده والي اشتروه ناس سورريين واحد ومراتو وعندهم 3 عيال بنتين وولد بنت متجوزه واطلقت وبنت لسه ف ثانوي وعيل ف الاعدادي وانا صحبت الام وبعد اسبوعين كنا اصحاب اووي وانا كنت عندها وجوزها ف الشغل لقيتها بتوريني طقم دخلي جديد ولبستو اودامي وانا شوفت جسمها اتهبلت جسمها حلو اووي مش معقوله دي تكون عندها 45 سنه ست قمر انا مسكت القماشه بتاعت الستيان
وحلماتها وردي ووقفه انا بضحك ومسكتها وبقولها دي وقفه ليها وهيا طلعت ااااه دوبتني بقولها بتوجعك قالتلي براحه بتقرصي ليه كده انا حسيت انه عايزه كده قولتلها اقرص براحه مردتش بقيت اقرص وادعك ف بزازها وطبعا الي معلماني اختي
وفضلت كده لما احنا الاتنين كنا فوق بعض بنلحس لبعض وبقينا كل يوم ويوم كده عندي او عندها ونقرر الموضوع ف يوم وانا ف اوضه امها بنتها دخلت وشافتنا وامها بتلحس كسي ودخلت علينا ولقيناها بتقلع ولما امها بتقولها اطلعي خالي خالتك مني تلحس كسك ولقيتها قعدت بكسها ع بوقي وبقيت كل يوم مع واحده
وعرفت من بنتها انها اطلقت جوزها كان مصري
وكان بيجيب صحابو البيت وبيشربو قرف وف يوم صحبو دخل عليها وهيا نايمه بتقولي كنت نايمه بقميص نوم ولقيت حد بيركب فوقي بحسبو جوزي ببص لقيتو صحبو وكتفني وخرج بزازي يمص فيهم وطلع بتاعو ولقيتو بيشيل كلوتي ف جنب ودخل بتاعو ف كسي محستيش بنفسي غير وانا ماسكه المنبه القديم بتاع بابا كان تقيل
وكان الواد بينيك فيا وبزازي بيمصهم بس لو كنت صبرت دقيقه كنت كملت معاها بس انا مسكت المنبه وخبطو ف دماغو بيه راحت دماغو جابت ددمم وشكلو اغمي عليه انا لبست هدومي واخدت فلوسي وتلفوني وجربت بره وجوزي شافني بجري بره البيت ركبت تاكسي وروحت وحكيت ل امي وابويا عرف رفعنا قضيه عليها واخدت الشقه منو وهو اتحبس سنه هو وصحبو
وانا بعت الشقه وكملو علي فلوس ابوها واشترو البيت ده قولتلها هما حلوين قالت اووي
قولتلها اسمهم ايه
قالت الاب وحيد 50 سنه
الام مرام 45 سنه
الابن محمود14 سنه
الاخت الكبيره سماح 23 سنه
الاخت الصغيره وفا 17 سنه
قولتلها دي شكلها هتبقي مدعكه قالت ماليش دعوه ابوهم عصبي قولتلها ياستي وانا مالي بيهم اصلا وانا طبعا مش ناوي اسيبهم ف حالهم ده احنا جران والجواجرلبعضيهم قفلت مع مني وانا بفكر لو نويت هجيبهم ازاي قعدت افكر افتكرت صباح ومني وهما بينامو مع بعض يعني ممكن صباح تنام مع مني ومرام وصباح تجيبها تحت وانا ادخل عليهم ونام معاها ودي 45 سنه يعني خبره وانا اسمع ان السوريين حاميين ف النيك وشكلهم حلو وبذات كلامهم وانبسط اووي بحوار السوريين ده ام وبنتها وشكل كس البنت حلو اوووي
نمت وصحيت تاني يوم واليوم كالعاده ممل مفهوش حاجه وانا اصلا لو كنت عيشت الشهور دي كده كنت حاسس ان انا هعيش ف ملل
ده الي بنيكهم دول هما الي بيعدو الايام
وانا قاعد المهندس احمد سلم علي وكان مفيش اي حاجه اول ما مشي كلمت ياسمين قالت تعالي طلعت خبطت فتحت ولقيت ياسمين مبسوطه
وحضنتني كانت لبسه قميص نوم طويل
وبزازها ف صدري بقولها ف ايه قالت شليني ضحكت وشيلتها ودخلتها اوضه النوم
وهيا حضنتني وقعدت تبوس فيا بقولها في ايه
قالت احمد انبارح لما وصل اتعشا ودخلنا ننام قولتلها ف حاجه حصلت انهارده قالي ايه اول ماقولتلو انهارده علي طلع خبط عشان ياخد الزباله وكنت لابسه قميص النوم الي بتحبو قولتلو الزباله ف المطبخ ادخل خودها دخل وانا دخلت وراه وهو بيبصلي وانا اودام منو بقميص نوم مفتوح الصدر ولحد الفخاد لقيتو حضني ياحمد وانا لسه بتكلم بقي بيبوس في وانا مستحملتش اقاومو وبقينا نبوس ف بعض ولقيت احمد بيقولي استني
وراح قلع الشورت وزوبرو وقف ونزلي الكلوت وراح نايم فوقي وزوبرو ف كسي وقالي كملي وانا بقولو اي حاجه من دماغي عشان يهيج
قولتلو فضلنا نبوس ف بعض وهو مسك كسي وقعد يدعك ف كسي ويقولي انتي حلوه اوووي
مكنتتش مصدق ان جوزك اخد الفيديو بتاعي وانتي شوفتي زوبري ف كس اميره
وبيقولي ازاي تخرجي للبواب كده عايزه تتناكي منو واحمد جوزي بيبوس رقبتي وزوبرو ف كسي
وانا قولتلو علي نزلني علي الارض وخلاني امص زوبرو الكبير ونزل كل لبنو ف بوقي وقعدني علي الرخامه ومكنتش لبسه كلوت وفضلت يلحس ف كسي بطريقه حلوه اوووي ونزلت علي وشو وهو غسل وشو ومسك زوبرو الكبير وحطو علي كسي وتلفونو رن وكانت مراتو قالها انا نازل اهو
وبصلي وقالي بكره هجيلك خودي ده تصبيره وراح مدخل زوبرو كلو ف كسي وانا كنت بحس اني هتجنن ولقيت نفسي بمسكو وهو خرج زوبرو وقالي بكره الصبح هجيلك ونزل ولقيت احمد بينزل ف كسي لبن كتير اول مره ينزل كده وكانت مبسوط اووي ونمنا ف حضن بعض والصبح وهو نازل قالي تبقي صوري لو علي طلعلك
قولتلها يعني انتي كده هتوريه الفيديو بتاع انبارح قالت ايووه قولتلها تمام اوووي قالت ف اقرب وقت هخليك تنكني اودامو بكره اوو بعدو قولتلها اشطا وبوستها وقولتلها نوفر الصحه لليوم الي هتعرفيني في بقي هيا اميره عرفه قالت لا مفاجاءه ليها كده قولتلها تمام وبوستها ونزلت وكنت عايز انزل ل رنا القمر بس مش بحب اكلمها لحد ماهيا تكلمني نزلت وروحت عند حماتي الصبح ولقيت جوزها نايم دخلت بقولها الموز عامل ايه قالت حلوه قربت منها وبقولها وحشتيني قالت طب اسال قولتلها مش انتي قصدي كسك وطيزك وحشوني اووي قالت انت مش بتعبرهم قولتلها خلاص ليهم حبايبهم دول قالت بس انت حاجه تانيه قولتلها طلعتي انهارده عند العيال قالت ايوه كنت هناك الصبح مع الصغير
بليل بطلع نص ساعه للكبير قولتلها مين احسن قالت الكبير بيدلعني رقص وبيلحس كسي وانا بمص زوبرو انما الصغير بنقلع وينام فوقي ويفضل ينيك ونغير وضعيه وينزل ف كسي انما الكبير بيفضل معايا لما انزل مرتين تلاته الصغير بنزل مره واحده ف نص النيك قولتلها طلعي بزازك امصهم راحت طلعت صدرها وانا بقيت امص فيهم وهيا دابت وزوبري وقف وافتكرت موضوع ياسمين واميره ممكن انيكهم بكره او بعدو وانا عايز اوفر الصحه شوي قالت قوم نكني ف الحمام
قولتلها ادخلي اقلعي وانا جاي وراك هيا دخلت وانا براحه خرجت وزوبري ناااار
مشيت قعدت واحمد رجع العصر وكان بيبتسم ليه وهو بيقولي عامل ايه مش بنشوفك ليه قولتلو موجود اهو قالي ماشي طلع وانا بتخيل رده فعلو لما توريه الفيديو وانا بنيك مراتو
وهيا بتنزل ع زوبري وبتصرخ علي زوبري
واليل دخل علينا ولقيت اميره بتقولي تعالي بليل
قولتلها اشمعنا قالت احمد بيقولي كلمي علي ياجي بليل قولتلها ماشي متاخر بقي تكون نامت صباح
قفلت معاها وطلعت عند حماتي تاني جوزها بره وهيا جوه دخلت وكانت قاعده بتسمع مسلسل هندي قالت كده تضحك عليه قولتلها ادخلي فنسي يالبوه وقلعي كل هدومك قالت حاضر دخلت الاوضه وانا دهلت المطبخ جيبت خياره كبيره
ولقيتها قلعت كل البنطلون والكلوت والعبايه مرفوعه انا وطيزها وكسها ف وشي
روحت وقفت وراها وخبطها قلم جامد علي طيزها فرقعت قولتلها انا لسه نايك بنتك دلوقتي وهيا نامت مفشوخه من كسها بس لازم اريح كسك بردو روحت نازل علي كسها الحسو ودخل لساني جوووه وهيا اااااه ايوووه كمان ياعلي
فضلت الحس ف كسها وبعبص طيزها وهيا اااااااه وسمعت الباب بيتفتح قولتلها جوزك دخل هيا قالت باب الاوضه مقفول كمل قولتلها هيسمع قالت مايسمع انا عجبني الموضوع اوووي
انا دخلت الخياره ف طيزها وهيا ااااااااه وانا بقيت انيك ف طيزها وهيا تتوجع والباب خبط وانا مكمل ردت سوسن بصوت مبحوح اييووه ياصلاح قالها بتعملي ايه قالتلو مش بعمل حاجه معايا علي جوز بنتك بيعمل بس حاجه ضروري
قالها بيعمل ايه هيا قالتلي هو حابب يسمع منك انت رد ماتخفش قولتلو بكشف عليها اصلها تعبانه اووي وانا دخلت الخياره جامد ف طيزها هيا اااااااااه براحه لقيتو بيقولي طب براحه عليها دي حماتك اكشف عليها براحه
وانا بسمع وهيجان زوبري نااااار
قالها ياسوسن عايزك ف حاجه ضروري
انا وقفت وقولتلها اطلعي شوف عايزك ف ايه
لقيتها بتشتمو وخرجت وانا اخدت حبيتين من تحت المرتبه وببص من الباب ولقيت سوسن رافعه هدومها من فوق وبتوري جوزها ولقيت جايه نحيتي ولقيتها بتقولي دقيقه وجايه وبتلبس انا عدلت هدومي ودخلت الحمام ولقيتها دخلت
قالت تعالي قالتلي سعيد بتاع محل الموبيلات
دخلتلو وكان معاها واحد وعملتلهم شاي وصاحبو طلع ولقيت سعيد دخل قالي دول الف جنيه تاخدي الاستاذ عندك وينام معاك هو عجبو جسمك ومينفعش هنا ف المطبخ قولتلها امال هو فين قالت قولت ل سعيد خمسه وابعتو كانو داخل الحمام ويدخل عندي قولتلها خلاص هخلع انا
قالت تتعوض قولتلها عادي وقالت ايه رايك ف القميص ده قولتلها قمر ولقيتها لبستو لما قلعت ملط اودامي لبستو ع الحم انا خرجت وبعد دقيقه لقبت سعيد بيقول ل صلاح دخل الاستاذ عندك ف الحمام صلاح اخدو ودخلو جووه وقفل الباب وانا بتغرج علي صلاح من بعيد وبعد نص ساعه الرجل خرج صلاح دخل وخرج تاني وكان مبسوط وانا دخلت اودام صلاح لقيت سوسن نايمه وقميصها متقطع خالص ووشها غرقان لبن وكسها كلو لبن قولتلها ده فشخك وبضحك قالت ده جاموسه قولتلها احسن وبضحك ومشيت وصلاح شافني
ومشيت اتعشيت مع صباح وحكتلها الي حصل وهيا زعلت وحضنتني وقالت مش عايزه اشوفها تاني انا بزعل منها بس دي امي
نمنا ف حضن بعض ماصحتش الا ع تلفون اميره بترن قالت فين انت قولتلها كنت نايم احمد عندي وعايزك معانا قولتلها حاضر
كلمت ياسمين قالت طلعت قولتلها لسه قالت اعمل حسابك انا هنزل كمان شويه واحمد لما يشوفني هينام معايا ع نفس السرير وانت بتنيك ف اميره هو هيعوز ينيك اميره وانا هخليك تنكني اودامو قولتلها ده انتي مخططه قالت طبعا يلا اطلع بقي
اخدت حبايه وطلعت لقيت احمد بشورت وفانله سلمت عليه واميره بقميص نوم شفاف جسمها كلو واضح حتي كسها حضنتني واخدت بوسه وقالت وحشتني قولتلها وانتي
هيا راحت قعدت ع حجر احمد وبقينا نتكلم
ودخلنا الاوضه وهيا قلعت القميص وبقت عريانه خالص ولقيتها وقفتنا ف وش بعض وهيا ف النص ونزلت ع ركبتها وخرجت ازبارنا ونزلت فيها مص الاتنين وقالت الزوبرين دول ليه لوحدي فضلت تمص ف زوبرنا وانا قلعت من فوق والجرس ضرب قالت ثواني وانا قعدت واحمد قاعد علي السرير ورجلينا ع الارض ولقيت اميره دخله مع ياسمين
وياسمين كانت زي القمر مكياج وشكلها حلو وانا زوبري وقف وزوبرو جوزها وقف الفرق ان زوبر جوزها ابيض وانا غامق شوي وبتاعي طخين عن بتاع جوزها بس نفس الطول تقريبا
لقيت اميره بتبص علينا وبتضحك وياسمين بتبص ليه وتبص لجوزها ولقيتها بتقلع العبايه وتحت قميص نوم راحت قالعتو وانا ببصلها وفكت الستيان وبزازها تجنن حلمات وقفه ووردي
ولقيتها نزلت ع ركبتها ومسكت زوبر جوزها بتمص في وعينها بتاجي عليه وانا ببصلها ولقيت اميره نزلت جنبها تمص ف زوبري مطولتش لقيت اميره عطتني طيزها وراحت مدخله زوبري ف كسها انا نايم ع ضهري ورجلي ع الارض وهيا وقفه ع الارض وضهرها ليه بس زوبري جووه كسها وبقت تطلع وتنزل وتطلع ااااهات ولقيت ياسمين ركبت علي زوبر جوزها وبقت عنيها ف عيني انا ببصلها وهيا بتعض ع شفايفها مني ولقيتها مسكت بزازها تدعك فيهم وانا مكمل نيك ف اميره وهيا طلعت وركبت ع زوبري زي ياسمين وانا واحمد جنب بعض وانا ببص ع بزازها مراتو وهو شايفني ولقيت اميره مالت علي ياسمين وبيبوسو بعض واميره بتمص بز ياسمين وبتقولي بزازها حلوووه اوووي لازم تجربها وانا نايم واميره بتنط ع زوبري
وقامت ياسمين واحمد قام وانا قومت قولتلهم داخل المطبخ اشرب وجاي طلعت دخلت المطبخ شربت عصير وبعد دقيقتين طلعت
لقيت احمد نايم واميره ركبه ع زوبرو وياسمين فاتحه رجليها وبتلعب ف كسها وهيا نايمه ع ضهرها وبصالي واحمد بيبصلي وانا زوبري اودامي مترين طلعت ع السرير وياسمين رفعت ضهرها شوي وفاتحه رجليها وبتلعب ف كسها انا مسكت زوبري وبدعك في وباسمين بتفتح كسها بصوابعها
JK57cla.md.jpg
وانا بتفرج واحنا بصين لبعض وقولت ل ياسمين عايز ابوسك لقيتها بتقول ل جوزها اخلي علي يبوسني وهو هيجان شاورلها با نعم
انا قربت منها وشديتها رجليها شوي ونامت ع ضهرها ونمت عليها وزوبري بيخبط ف كسها وانا بعدل زوبري علي كسها ونفسها ف نفسي ولقيت ايد بتمسك زوبري ودخلتو ف كس ياسمين
وطلعت منها ااااااااه وجوزها كان عايز يشوف زوبري دخل ولا لا انا بقيت رايح جاي وجوزها عرف انه دخل ف كسها نزلت فيها بوس وزوبري ف كسها وبقيت انيك في وهيا ااااااه اااااه كبير اوووووي كبير الحقني ياحمد اااااااه ااااااه وانا مكمل نيك فيها ونزلت فيها بوس وهيا قالت نام ع ضهرك نمت ولقيتها بتعمل وضع 69 وبقيت انا وهيا نلحس لبعض وكنت بلحس كسها وجوزها بيتفرج علي وانا بلحس كس مراتو وهيا بتمص ف زوبري اكتر من 5 دقايق وهيا نزلت علي وشي وكانت مبسوطه اوووي بكلامها لجوزها
بتقولو زوبرو كبير اووووي ياحبيبي ده يدخل ف كسي فضلت تمص في وانا مسكت بز اميره
ولقيت ياسمين عدلت نفسها ووشها ل جوزها ونزلت تبوس شفايفو هو فضل يبوسها انا وقفت وراها ومسكت زوبري براحه حطيتو ع كسها ودخلتو وهيا بتطلع الاااه اودام جوزها وانا ددخلتو للاخر وهيا بتقولو كبير اووي ياحمد بقيت انيك فيها براحه وبقيت اشد اكتر ف النيك وهيا بقت تصرخ من النيك وانا ضغط علي ضهرها نامت ع بطنها وزوبري خرج من كسها وزوبري جوزها شايفو واميره قالت شوف ياحمد زوبر علي دخل كلو ف كس مراتك ازاي قولتلها علي الي هيشبع مراتك انا ضميت رجليها ع بعض وقفلت بركبي عليهم ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها
JK5Gktj.md.jpg
وهيا اااااااااااااه براحه وانا بقيت انيك فيها وهيا اااااااه اااااااه براحه وانا بقيت انيكها اووووي وهيا ااااااه براحه براحه ولقيتها بتقولي هنزل هنزل وانا بنيكها نمت عليها وبقيت ابوس ضهرها وبنيك فيها وهيا اااااااه خلاص مش قدره وانا حسيت بميه بتنزل علي زوبري وهيا اااااااه وانا بقولها عسلك سخن اووووي وهيا ااااه نكني كمل نيك ف كسي اودام جوزي حبيبي واميره بتنط ع زوبر احمد
وانا بنيك ف كس ياسمين واحمد نيم اميره علي ضهرها وفضل بنيكها وانا بنيك ياسمين وهيا نامت ع ضهرها وانا حشرت زوبري للاخر ف كسها ونمت عليها فضلت ابوس ف شفايفها وانا بنيكها وبصراحه احساس جميل انك تنيك حد اودام جوزها بقيت انيكها بهبد ف كسها وكنت قربت وياسمين حضناني ومحسيتش غير بالبني بينزل ف كسها وهيا بصالي بتقولي عملت ايه كده
بتهمس ف ودني قولتلها مكنتش قادر بقيت نايم فوقها وبنيك فيها الحبايه عمله شغل عالي
وانا بنيكها لقيتها مسكت كلوتها بتقولي امسح كسي من لبنك انا نمت عليها وضع وزوبري دخل ف بوقها وبقيت كاني بنيك زوبري بيدخل ف بوقها وانا مسكت الكلوت انضفو من لبني ودخلت صباعي ونضفو ورميت الكلوت ووقفت ع ركبي واحمد كان رفع رجل اميره ع كتفو وبينيك فيها
وهيا بتصرخ من النيك انا شديت ياسمين علي الارض ووقفنا جنب السرير وانا زنقتها ف الحيطه
ورفعت رجليها ع السرير ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها للاخر وبقيت انيك فيها واحمد نزل ف كس اميره ونام عليها وانا بنيك ف ياسمين وياسمين تصرخ من النيك وروحت رفعها من طيزها علي زوبري وانا ساند ضهرها ع الحيطه وزوبري ف كسها وانا بايدي رافع طيزها لفوق وبقيت انيك وهيا حضناني ومن المتعه لقيتها نزلت ع زوبري والعسل نزل مابين رجلينا
ولقيت ياسمين حضناني جامد وانا بنيكها بعنف اوووي ولقيت كس ياسمين نزل تاني علي زوبري
وهيا بتنهج نزلتها وكسها غرقان عسل قعدت ع الارض ورجليها بترتعش انا وقفتها وحضنتها من ورا ودخلت زوبري ف كسها من ورا وبقيت انيك
فيها وهيا تصرخ من النيك وانا مش راحمها من النيك ولما حسيت اني هنزل خرجتو بسرعه وهيا طلعت علي السرير وانا طلعت وراها بقولها رايحه فين قالت كفايه بقي تعبت
وبتستخبي عند جوزها انا روحت وشديتها ف حضني وبوستها وبقولها قربت انزل اهووو
نمت علي ضهري جنب جوزها وهيا عطتني ضهرها وقعدت بكسها ع زوبري وبقيت انيك فيها اودام جوزعا واميره وهيا مبسوطه وبتطلع من اااااه تولع فيا وفي جوزها وكسها سامعين صوتو وهو بيخرج ويدخلو ف زوبري كانت هيا الي بتنزل وتطلع وهيا لقيتها بتنزل للمره التالته علي زوبري خرجتو ف ثانيه مكنتش قادر خلاص وعسل كسها ع زوبري طلعت زوبري وبقيت ادعك في ولبني نزل علي ايدي وهيا كسها مفتوح جامد
JK5vbs9.md.jpg
وانا لبني بينزل وهيا كسها غرقان من عسلها كان منظر يجنن اوووووي خرجت كل لبني وزوبري وقف بسبب ام الحبايه لقيت ياسمين قعدت تاني وزوبري دخل ف كسها وانا كنت خلاص
طلعت بكسها وعدلت نفسها ومسكت زوبري لحس ف البضان وتمص في زوبري وتبلع البن وانا لحست كسها ونامت ف حضني واحمد قام لبس وقالها يلا ياقلبي واخدها ومشي وانا اخدت اميره ف حضني ونزلنا ف بعض بوس وكنت مبسوط اوووي
وسيبتها ونزلت نمت هلكان خالص تاني يوم محصلش حاجه ولا احمد كلمني حتي
بس قولت لازم اطلع ل رنا انام معاها هيا لوحدها
يمكن مستنياني انا الي اكلمها وكلمتها واطمنت عليها وقولتلها هجيلك بكره قالت انا مسافره بكره البلد قولتلها خلاص اجيلك انهارده قالت ماشي هستناك بليل عرفت صباح ان انا بنيك رنا وهيا استغربت وقولتلها ف يوم هنزلها هنا ننيكها مع بعض وصباح وفقت وطلعت ل رنا خبط فتحت وكانت لبسه روب وردي دخلت وبوستها من شفايفها ودخلت قعدت ف الصاله جبتلي عصير
شربت وانا شايف بزازها من الروب مسكت بزها كانت ع الحم بقولها مش لبسه حاجه قالت لا
اخدتها ومشيت وانا بحسس ع طيزها دخلنا الاوضه بتاعتها وهيا حضنتني وقالت عشان خطري ياعلي اول ماعرف اني حبله نبطل نعمل كده قولتلها حاضر انا قلعت كل هدومي وهيا قالت ثواني ولقيتها راحت تفتح التسريحه وانا شايف الروب بيدخل ف شق طيزها وقفت وراها
JK5syZJ.md.jpg
وبقيت امشي زوبري علي طيزها والروب لازق ف جسمها اوووي وانا بحسس علي طيزها
وهيا مش عايز توقف كانها عجبها الوضع فضلت ادعك زوبري ف طيزها وضرب طيزها براحه
ووقفتها وحضنتها ومسكت بزازها وبقولها بتعملي ايه وسيبه زوبر الراجل بتاع كده ياشرموطه نامي علي السرير ياكسمك عشان تتناكي وروحت زقيتها علي السرير وهيا نامت ع بطنها انا مسكت طيزها
JK5Lbl2.md.jpg
وبقيت افعص فيها بايدي الاتنين وحط زوبري فوقها وكاني بنيكها ورفع اشوف كسها من تحت شكلو ناااااااااااار دخلت صباع ف كسها وهيا اممم
رفعت الروب وفتحت طيزها وشوف طيزها وكسها وشكلهم يجنن اووووي
JK5QLe1.md.jpg
قعدت افتح طيزها واتفرج ع كسها وطيزها الي تجنن وبقولها كسك يوقف الزوبر الميت يا رنا
ميكت زوبري مشيتو علي شفايف كسها ودخل الراس وخرجو وهيا امممممم اااااه دخلو انا دخلت الراس وخرجو تاني وهيااا ااااه اااه قولتلها مالك يا رنا قالت دخلو ياعلي
قولتلها حاضر ياقلب علي روحت مدخل صباعين
JK5ZNEv.md.jpg
في كسها وهيا اااااااه وانا بقيت انيكها بيهم وهيا بتتوجع وسمعتها بتشتم جوزها
وانا بقيت ازود ف النيك بصوابعي وهيا اااااااه اااااااه قولتلها شكلك تعبانه اوووووي انهارده
وانا مكمل صباع ف الكس والتاني ف الطيز زهيا تحت مني وانا بدخل ف كسها وطيزها
فضلت كده شويه وهيا قالت عشان خطري كفايه دخلو يلا ياعلي دخلو بسرعه ريحني
انا خرجتهم ومصيتهم وقولتلها لفي
هيا بتلف طلع بزها الشمال
JK5t4HB.md.jpg
انا مسكتو ودعك في وبقولها جسمك حلو اووي يا رنا من اول يوم شوفتك فيه وانا عايز انيكك
ونزلت امص في بزازها الاتنين وعلي بطنها الحسها حتي كسها كان في ىيحه العسل من كتر النيك ف الكس بصوابعي مسكت زوبري وبقيتو ادعكو ف كسها وهيا فاتحت رجليها الاتنين وبتفتحلي كسها وبتقولي دخلو يلا انا دخلت زوبري ف كسها
JK5DMWg.md.jpg
انا بقيت انيك ف كسها وبزازها بتترج زي الجيلي رايح جاي وهيا تمسكهم وتفعص فيهم كانو مانجه
انا مسكتهم وبقيت انيك فيها وايدي علي بزازها وهيا مبسوطه اووي وتقولي كمان كمان واتا بنيك فيها ولقيتها بتفتحلي دراعتها حضنتها وهيا حضنتني وقالت كمان اووووي هنزل نيك اووووي انا بقيت اهبد ف كسها وببوسها ولقيت ناااااااااااااااااار كانها ميه ناااار علي زوبري وهيا اااااااااه كسي بيرتعش قولتلها خليه يرتعش
وينزل الي جواه وانا هفشخهولك
فضلت انيك فيها وقالت عايزه وضع الكلبه قولتلها ليه قالت بيريحني اكتر قولتلها حاضر
قومت من عليها وهيا قامت وقلعت الروب واخدت الوضع وانا دخلتوو ف كسها وهيا ااااااااااااه زوبري جوووه كسها رايح جااااي
JK5mAcx.md.jpg
وبقيت انيك ف رنا وهيا اااااه ااااااه كمان كمان وانا بنيك فيها وتركيزي كلو معاها وانا بهبد الزوبر ف كسها جامد وهيا اااااااه اااااه اووووي اوووي وانا بنيكها وهيا بتصرخ من النيك وتقولي كمان كمان ياعلي نيكني خليني اخلف منك ياحبيبي وانا بنيك فيها وكنت خلاص قربت دخلت زوبري للاخر ولبني بقي بينزل ف كسها من جوووه
وهيا ااااحححح لبنك نااار نمت عليها وزوبري لسه ف كسها بقولها انبسطي قالت اوووي ياعلي قومت من عليها ونمت جنبها واخدنا بعض ف بوسه ولقيتها بتقولي اوعي تسمع كلامي ياعلي وماتنمش معايا انا بقول كده من ورا قلبي انا عايزاك دايما وتبقي اطلعي ف اي وقت
انا علطول بكون عمله حسابي انك طالع تتمتع وتمتعني معاك قولتلها هتعرفي انك حامل ازاي
قالت الاسبوع ده لو الدوره مانزلتش يبقي كده في حمل قولتلها خلاص بعد بكره نتقابل ونكمل عشان ناكد علي الي ف بطنك قالت انا تحت امرك ياعلي انا برتاح معاك وف حضنك حسا بحضن راجل بيحتويني وبيخاف عليه حتي بيغير عليه من جوزي بوستها وبقولها اطلقي منو وانا اتجوزك قالت ماينفعش انا كبيره عنك بكتير وبعدين ده زميلي من ايام الجمعه وبنحب بعض اووي
قولتلها المهم الزوبر الي يريحك انا اهو بنيك فيك وانتي تحت مني زي المليكه وبتكوني شرموطه ف نفس الوقت وانا عايزك كده علطول اول ماقولك تعالي اشوفك شرموطه لزوبري قالت انت نسيت ان انا مسافره ف البلد قولتلها نسيت هو في حد ينام عليك ويفتكر حاجه قالت لما اجي لازم تعوضني قولتلها **** ل نام معاك ف حضنك الليل كلووو بس انتي استحملي ودخلنا اتشطفنا ونضفنا بعض ونزلت ونمت تعبان من النيك المولع ده
وقولت رنا هتسافر يبقي اودامي اميره وياسمين
قبل مامشي للبلد ونشوف حوار البت السوريه وامها دي مفيش احلي من نيك السوريين
وبذات لما تكون خبره زي الام كده………
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (قصة ركبت مرات البواب وبنتها قدام بعض)