Uncategorized

قصة ركبت مرات البواب وبنتها قدام بعض الفصل العاشر 10 قصة سكس حقيقية

قصة ركبت مرات البواب وبنتها قدام بعض الفصل العاشر 10 قصة سكس حقيقية

 

البارت العاشر

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

انا بحسس علي بطنها وزوبري ف طيزها بحكو اوووي وهيا نفسها بيزيد بقولها بصوت واطي ااااه وحشني جسمك اوووي يا رنا
نزلت علي كسها بايدي واول مالمست كسها من فوق الكلوت هيا كانها اتكهربت
بقولها مالك وهيا مش بترد ولقيتها مسكت ايدي ودخلتها جوه عند كسها انا كف ايدي علي كسها وبطبطب عليه وهيا بتفرك بايديها ايدي علي كسها
بقولها مالك يا رنا قالت دخل بتاعك يلا جووه
انا قولتلها عايز اتمتع بيك الاول قالت طب دخل صباعك قولتلها ادخلو فين
قالت ف كسي ياعلي انا صباعين الي ف النص دخلتهم ف كسها وهيا كانها دخل زوبر حصان فيها
نفسها زاد بقولها مالك يا رنا تعبانه ليه كده
هيا مردتش وانا بقيت انيك بصوابعي جامد وهيا كل مادهل صوابعي ترجع بطيزها لورا وزوبري ف لحظه طلعت ايدي ونزلت بوكسري وزوبري حديده علي طيزها لقيتها بتهز طيزها علي زوبري وهيا بترفع القميص عشان زوبري يبقي علي طيزها ع الحم وانا حركاتها بتجنني اكتر
مسكت طيزها بحسس عليها وضربها براحه وهيا بتقولي اركب فوقي ياعلي قولتلها ليه قالت اركب فوقي اضغطني بجسمك انا زقيتها بجسمي وهيا نامت علي بطنها وانا نمت فوقها
وزوبري مابين طيزها بضغط جامد وهيا امممم اووي اضغط اووي قولتلها مالك كده قالت علي قولتلها نعم قالت عشان خطري نزل جوايه عايزه احبل ياعلي انا عارفه انه غلط بس انا عايزه اخلف مش عايزه اطلق منو قولتلها عايزه تخلفي مني ويتكتب باسم واحد تاني قالت ااااه بس انا وانت عرفين انه ابنك وانت الدكر الي عشرتني عشان اخلف منك قولتلها جوزك ناكك كام مره الاسبوع ده قالت كل يومين مره
قولتلها ماوحشكيش زوبري وهو بيوجع ف كسك يالبوه وانا بشتمها قالت ااااه انا لبوه اشتمني ياعلي قولتلها حد يسيب قمر وقحبه زيك ويتجوز غيرها ده انتي بشوفك زوبري بيوقف علطول كنت بكون لما بشوفك مع جوزك كنت بتخيل اني بدخل معاكم الاسنسير وحضنك اودام جوزك وبنيكك وهو بيتفرج علينا ونزل جواك وسيبك وانزل
قالت انا مش قدره دخل زوبرك ياعلي ف كسي ارحمني قولتلها عايز الحس كسك قالت دخل زوبرك الاول قولتلها حاضر يالبوه

 

قومت من عليها
وضربتها علي طيزها البيضه والكلوت فاتله داخل ف شق طيزها لقيت خرم طيزها يجنن وردي وحلو حسست عليه بصباعي ومسكت زوبري حطيتو راسو علي خرمها وانا شايف خرمها بيقفل ويفتح وهو ضيق اووي قولتلها افتحلك طيزك يارنا
قالت لا بلاش عشان خطري قولتلها برحتك
مشيت زوبري علي كسها وهيا فاتحت رجليها وانا دخلت راس زوبرب وهيا اااااه دخلو كلو ياعلي
انا دخلت زوبري كلو ف كسها ونمت عليها وهيا اااااااه ااااااااه حلو حلو اووي اااااه قولتلها شوفي يالبوه لما اكون معاك ف اوضه اشتمك وهفشخك واعرفي ان انتي دلوقتي تحت راجل وما تشترطيش عليه ياقحبه انا انيكك بمزاجي واتمتع بيك وامتعك ماتقوليش اعمل كذا وكذا انا مش جوزك عشان اسمع كلامك انا البواب وطالع انيكك عشان تخلفي مني يعني انيكك زي منا عايز قالت اااه نيكني اوووي تعبانه تعبانه اوووي خرجت زوبري من كسها ووقفت علي ركبي وزوبري وقف هيا نامت علي ضهرها وكسها مفتوح واحمر اووي
قولتلها بتعرفي تمصي عملت بدماغها ايوه
انا طلعت عليها ودخلت زوبري ف بوقها وهبا نايمه ع ضهرها وبقيت ادخلو وطلعو براحه كاني بنيكها وهيا بتمص اووي وبقيت ادخل زوبري للاخر واخرجو وهيا تكح وفضلت اخليها تمص اكتر من 4 دقايق خرجت زوبري وكلو ميه من مصها رجعت ورا مابين رجليها ومسكت رجليها وحسست زوبري علي كسها ودخلتو للاخر وهيا فاتحه بوقها وبتبص علي زوبري انا خرجتو وهيا بصالي وفاتحه كسها بايديها قالت دخلوو دخلت صباعين وبقيت انيكها وهيا اااااااه ااااااه وانا بقولها كده قالت للا لا دخل زوبرك شبعني بيه قولتلها لسه هلحس كسك يالبوه عشان اشبع من كسك انا نزلت بالساني علي كسها كاني كنت باكل بكسها واخد شفايفها ف شفايفي كاننا بنبوس بعض زي العشاق اسحب شفايف كسها جامد ودخلت لساني ولقيتها مسكت شعري وتشدني جامد علي كسها وانا حسيت بكسها بينبض عرفت انها قربت بعدت دماغي ودخلت صباعين وبقيت انيكها وهيا اااااه ااااه ولقيتها بتنزل علي ايدي وبترتعش انا فضلت احسس علي كسها والعسل بينزل ع الفرشه وانا مسكت منديل كانت ع الكومدينو جنب السرير ومسحت كسها ودخلت المنديل جووه وهيا دخل زوبرك كده
قولتلها لا هنشف كسك وهنشف زوبري انا عايز زوبري يدخل يقطع ف كسها ورميت المنديل ومسكت زوبري دخلت طرف الراس ورفعت رجليها اليمين وهيا بعدت الكلوت واتا دخلت زوبري براحه وهيا بتحسس علي كسها

وانا بنيكها براحه وبزازها رايحه جايه من النيك وكسها ميه من جوووه من عسلها انا بقيت انيكها وهيا بتحسس علي كسها ومبسوطه وبصالي ومبتسمه وانا بنيكها براحه ورفعت رجليها التانيه علي كتفي وبقيت انيكها شديد شوي كان بلعب كوره وكسها الشبكه وفخادها العارضه وزوبري جووه كسها وهيا اااااه ااااااااه كمان كمان وانا بنيكها اووي وصوت النيك واصل وهيا تقولي نزل ف كسي ياعلي قولتلها مستعجله ليك ياكسمك شبعتي قومي يالبوه اركبي علي زوبري عايز تركبي الحصان خرجت زوبري ونمت علي ضهري هيا مسكت زوبري ونزلت تمصو وكان بتبلعو وراحت تفه عليه وبقولها اتشرمطي علي زوبري عايزك قحبه علي زوبري هيا راحت نازله علي شفايفي تبوسني اوووي وبتقولي اشتمني ياعلي عايزاك تشتمني بجوزي قولتلها عنيا ياقمر وراحت راجعه
وقعدت عند زوبري وبقولها اقلعي القميص عايز اشوفك بزازك بتتنطط اودام الدكر الي بينيكك
هيا راحت بتقلع القميص

 

 

قولتلها بزازك حلوه اووي تعالي دوقيني بزازك قبل ماتتناكي هيا راحت طلعه وحطت بزها اودام بوقي انا اخدتو ف بوقي وبقيت امص ف حلماتها الصغيره الوردي وامص فيهم وبدل علي التاني وبعظ ماكلتهم هيا وقفت ومسكت زوبري وقالت سيبني برحتي بقي ولقيتها مسكت زوبري تدعك فيه وراحت جابت كلوتها ف جنب ولقيتها بتحك راس زوبري ف كسها شويه ولسه بتكلم لقيتها قعدت بكسها عليه حصل وهيا بتوحوح

انا نايم و رنا قعده بكسها علي زوبري وهو داخل كلو ف كسها للبيوض ولقيت بتروح يمين وشمال وزوبري كانو بيعوم جووه كسها وبيخبط ف كسها كلو وترجع لورا وقدام وزوبري بيخرج وبيدخل ف متعه رهيبه وانا شايف كسها وزوبري بيقتحمو وبيخرج وبيدخل وهيا قالت اشتمني ياعلي
قولتلها اتناكي ياكسمك من زوبر عشيقك الي بينيكك مكان جوزك عايزه تخلفي ياكسمك من راجل غير جوزك اتناكي اووووي عشان تحبلي مني وتخلفي دكر لما يكبر ينيكك زي ابوووه
لما ينيكك قوليلو ان انت ابوك كان دكر بيفشخني بزوبرو الكبير كنت بتناكو منو لما جوز امك يخرج
احكيلو عشان ابني هينيكك بس انتي اتدلعي عليه عشان يفشخك عشان جوزك مش هينيكك علطول يبقي عندك دكر يفشخك وينيكك وانتي مطمنه
وهيا سرحانه ف كلامي ورايحه جايه ع زوبري
ولقيتها بقت تنزل وتطلع ع زوبري جامد وانا نايم وبعد اكتر من 5 دقايق وهيا بتنط اوووي قعدت بكسها علي زوبري وكانت كانها بتخلف من الوجع ولقيت كسها بينزل علي زوبري وفخادي وهيا بتنهج انا قولتلها خودي وضع الكلبه ياكلبه لقيتها قامت من علي زوبري وراحت علي رجليها وايديها وانا وقفت وراها وزوبري علي طيزها والكلوت جيبتو ف جنب خالص ودخلتو ف كسها

وبقيت انيك ف كسها وهيا ااااااه اااااه وانا متمتع اوووي بنيكها ولما حسيت اني هنزل دخلت زوبري للاخر وهيا وشها نزل ف الارض ورفعت طيزها وبتقولي نزل ف كسي حبلني خليني احبل عايزه اخلف ولقيت لبني بينزل ف كسها زي المدافع وهيا اااح نااار لبنك ناااار بيحرق ف كسي وانا اممم ااااه ياخربيتك وهيا اااااه نزل كلو جوووايه ماتخرجش نقطه بره وانا نزلت اخر نقطه وخرجت زوبري وببص علي كسها ولبني جووه مشعايز ينزل وهيا رافعه طيزها لفوق اول مانامت ع بطنها لبنينزل من كسها هيا تاخدو بصوابعها تبلعو ونمت جنبها ابوس فيها وقولتلها انا هنزل عشان مراتي عند امها مش عايز اتاخر عليها قالت نام معايا قولتلها ماينفعش قومت لبست وهيا نايمه وقبل مانزل بوستها ونزلت تحت اتشطفت وغيرت هدومي وروحت عند مراتي كانت نايمه جنب امها صحيتها واخدتها ومشيت وامها لبسه قميص نوم الخيبه ان الراجل الخول قالي ادخل صحيها هيا نايمه جنب امها كانو عايزاني ادخل عشان اشوف جسم مراتو
مشيت وصلنا واخدتها ف حضني ونمنا علطول تاني يوم كان عادي صبحت علي رنا الساعه 10 وقالت انها لسه صاحيه وبعد العصر كلمت مني مرات اخويا اضحك معاها عشان تفق وبقيت اهزر معاها واحنا علي معادنا لسه علي بكره الصبح وبقيت اتغازل فيها وف جسمها واحساس النوم معاها وبقيت اتكلم معاها بكل حريه وهيا قالت بس بقي العيال بره خايفه العب ف نفسي صوتي يطلع واتفضح قولتلها خلاص بكره ينزلو علي زوبري وهيا قالت طب سلام بقي قفلت معاها واليوم راح ولا طلعت ل اميره ولا نكت وكنت متفق مع صباح تدخل معايا ونيكها سوا
تاني اليوم صحيت بدري الجمعه اجازه
وكلمت شيماء قالت لسه هقوم اتشطف ولبس وافطر وكلم مني تخرج بره
قولتلها ماشي انا بقيت العب ف التلفون بعد ساعه ونص وكنت فطرت مع صباح وشيماء كلمتني وبتقولي احنا داخلين علي الاستاد اهو قولتلها انتي هتاجي مع اختك قالت لا هيا قالتلي اني اجيلها بعد العصر اخدها قولتلها ماشي
بعد شويه سمعت العربيه انا طلعت ولقيت مني نزلت كانت زي القمر وشيماء بتشورلي من ورا الازاز مني طلعت سلمت عليها ودخلتها وسمعت العربيه بتمشي وصباح سلمت عليها وصباح عملت ليها شاي وكانت قاعده حاسس انها خايفه كانت لبسه قميص وبنطلون وطرحه قولتلها تعالي اخدتها علي الاوضه وسيبت الباب مفتوح
وقعدتها وقولتلها خودي التلفون اهو ودي فيديوهاتك وانا **** ما معايا اي نسخه تاني هيا مسكت التلفون وبقت تمسح وراحت عطتهوني قولتلها لو جايه غصب عنك عشان الفيديوهات انا بقولك امشي مش عايز اعمل حاجه غصب عنك
هيا بصالي وبتقرب مني وراحت بيساني من شفايفي ورجعت لورا
قولتلها عايز اسمعها منك انتي جايه بمزاجك ولا غصب عنك لقيتها اخدتني ف بوسه تاني وبتقولي عايزاك تنيك مرات اخوك المحرومه
قولتلها انتي محرومه قالت اااااه اووي ياعلي انت مش حاسس بيه انا من اول خالص عرفه انك انت الي هتنام معايا شيماء قالتلي كل حاجه وان زوبرك كبير وجامد والفيديو بتاعك مع اختي تعبني اوووي ويوم مدخلت عليه مع اختي ودخلتو كنت عايزه اقولك كل الي ف قلبي
قولتلها يعني طلعتي عرفه كل حاجه قالت اااه ده انت زوبرك جنني لما روحت اخوك كان بينكني وانا بتخيلك وانت بتنيك فيا ويوم مابعتلك صوري وانا منزله كنت مبسوطه اووووي بكلامك ليه وانك صرحتني بالي ف قلبك انا كنت جيالك عايزاك تنكني بزوبرك ومكنتش عايزه اشوفك كنت عايزه افضل لبسه الكلوت الي اختي الجزمه قولتلها اجيب اي حاجه تانيه قالت لا الكلوت احسنة
كنت عايزه افضل اتناك منك وتنزل جوايه وانت تمشي وانا البس من غير ماشوفك
وتكرر علي كده علطول بس ماستحملتش وانت نايم فوقي وزوبرك جووايه ولما انت بقيت تنيكني جامد كنت مبسوطه اوووي علي قولتلها نعم
قالت نيك مرات اخوك حبيبتك
قولتلها انا هفشخك يامني قالت سيبني اخد راحتي معاك واعمل الي نفسي فيا
قولتلها لبسه قميص نوم لقيتها بتخرج من الشنطه قميص نوم ابيض وشفاف وقالت جيبهولك مخصوص اخوك كان عايزني البسو ليه بس انا قولتلها بكره علي انهارده
قولتلها اخرج قالت برحتك قولتلها شوفي زوبري وقف ازاي هيا مسكتو وبتحسس عليه وقالت اخرج لما انادي عليك ادخل قولتلها ماشي بوستها وخرجت لقيت صباح وقفه بقميص نوم اسود
قولتلها ايه القمر ده اخدتها ف بوسه وتفعيص وهيا مستسلمه خالص بقولها عايزك تاكلي كسها البوه دي ولقيتها بتنادي عليه قولتلها خليك هنا لما اخلص معاها عايزك تدخلي علينا وتكملي عليها قالت حاضر دخلت ولقيت مني نايمه علي جنبها ولبسه قميص نوم ابيض شفاف وكلوت ابيض وانا بقولها نايمه ليه كده قالت علي قولتلها نعم قالت انا معاك طول اليوم عشان خطري عايزاك تشبعني الاول وبعدين اعمل اي حاجه برحتك
قولتلها عايزه تتناكي الاول بصتلي وقالت اااه قولتلها عنيه انا قلعت كل هدومي وطلعت ع السرير ومسكت طيزها احسس عليه وبقولها القميص ده حلو اوووي قالت هلبسو ل اخوك انهارده قولتلها ايه رايك ماتقلعهوش انيكك بيه قالت نكني دلوقتي وانا لبسه عشان ابقي اقلعو عشان مايتوسخ اكتر قولتلها ماشي مسكت طيزها البيضه والكلوت داخل ف طيزها ولقيت كسها وخرم طيزها مفتوحين وشكلهم ناااااار
وانا مسكت زوبري ادعك في

قولتلها شكلهم يجنن يامني قالت اخوك خليتو يفتحلي طيزي عشانك قولتلها بجد كنت عايز افتحها انا قالت لا بتاعك كبير عليه انا خليت اخوك يفتحها وانت نيكها برحتك قولتلها اتمتع بكسك الاول دخلت صباع ف كسها والتاني ف طيزها وهيا بتعض علي شفايفها وانا بخرج ودخل وهيا ااااه اااااه انا كنت عايز ادخل زوبري ف كسها النضيف الوردي ده نمت وراها وحضنتها وقولتلها ايه يامرات اخويا جاهزه تتناكي من اخو جوزك قالت ااااااه يلا دخلو براحه ياعلي

انا مسكت زوبري ودخلتو ف خرم طيزها قالت اااااه قولتلها طيزك تجنن مش قادر استنا كانت ضيقه شوي بس بيدخل انا بقيت انيكها براحه وهيا ااااه بقالي يومين بجهزهالك شيماء قالتلي انك بتحب تنيك الطيز وانا مش عايزه احرمك من حاجه ابدا انا مسكت بزازها وبقولها دول خارجين ليه وبلعب ف الحلمه بصباعي
وبقرص فيها وزوبري داخل طالع ف خرم طيزها الضيق وانا متمتع بطيزها
وبقفش ف بزها وبقولها ااااااه طيزك ضيقه اووي
قالت زوبرك طخين وكبير عن زوبر اخوك
انا كنت عايزاك تفتحها بس اخوك هيشك انا خليتو يفتحها عشان اتناك منك ف طيزي انا بقيت انيك في طيزها وكانت متعه حلوه اوووي طيز ضيقه ونضيفه قولتلها نامي علي بطنك هيا بتنام علي بطنها وانا بنام فوقها وركبت فوقها وزوبري ف طيزها وكملت نيك فيها وهيا اااااه ااااااه
وانا بنيكها جامد وانا راكب فوقها وصوت طيزها يجنن الفرقعه وهيا اااااه اااااااااه اوووي ياعلي انا فضلت انيكها وزوبري كلو جووه طيزها
خرجتو وخرم طيزها فتح عن الاول اوي
قولتلها الدور على كسك لقيتها بتدخل صباعين ف طيزها وقالت مكنتش بعرف ادخلهم بسهوله كده
قولتلها افتحي طيزك قالت حاضر فتحت طيزها وشوفت كسها مفتوح وخرم طيزها
روحت مدخل زوبري ف كسها ونمت عليها وبقيت انيك فيها وهيا اااامممم امممم اااااه ااااااه
قولتلها تتجوزيني يا مني انيكك علطول تتجوزي اتنين كل يوم تتناكي عند واحد وجوزك الاول لو عايز ننيكك مع بعض انا موافق انا هنيك كسك وهو ف طيزك مع بعض وهيا اااااااه كلامك حلو كمان وانا بقيت اتكلم معاها وهيا راحت صرخه جامد ولقيت كسها بينزل عسلها وزوبري جووواه وهيا اااااااه ااااااااااه وانا بقيت انيكها اوووي وهيا نزلت وانا مكمل فيها وهيا اااااه ااااااااه كمان كمان وانا بنيك اوووي ف كسها حسيت اني هنزل روحت مخرجو بسرعه وهيا مش قدره تتحرك من كتر الضغط علي جسمها ضربت طيزها قولتلها نامي ع ضهرك هيا عطتني وشها انا مسكت كلوتها كنت عايز اقطعو قالت لا سيبو هلبسو ل اخوك انهارده انا قولتلها اااااه انتي بتولعيني يامني قالت طب يلا نيك مرات اخوك انا دخلت زوبري ف كسها ورجليها ع كتفي وبقيت انيكها وهيا راحت خرجت بزازها وبتفعص فيهم وانا بنيكها وهيا مغمضه عنيها وفاتحه بوقها وتطلع اااااه تولع فيا
JFmhuwP.md.jpg
وانا بنيكها وعيني علي بزازها الجميله فضلت انيك فيها وهيا ااااااه اااااااه وانا بخبط الزوبر ف كسها صوتو عالي وهيا ااااااه ااااااااه كمان ياعلي اوووي وانا بنيكها اووي بعنف كمان وكنت بهبد ف كسها جامد وهيا اااااااااه مش قدره ياعلي براحه براحه كسي بيوجعني من النيك براحه براحه وانا بنيكها ولقيت مني بتنزل تاني عسلها بيخرج من كسها ع زوبري وكنت بنيك فيها وهيا لسه بتتوجع وتقولي كمان كمان وانا بنيكها اووووي لحد مالقيت زوبري خلاص قولتلها انزل فين قالت جووووووووه جوووووه نزل ف كسي انا نزلت لبني كلو ف كسها وهياا ااااااااه كانها حريقه والمطافي بتطفي ف كسها خرجت زوبري ولبني بينزل بس بسيط بقولها فين البن قالت جدران كسي ناشفه يمكن شربت لبنك وبتضحك

JFmNBPn.md.jpg
نمت غليها ونزلت فيها بوس وبقولها جاهزه للجوله التانيه قالت دلوقتي قولتلها اصلك لازم تتفشخي انهارده قالت انا تحت امرك بوستها وقولت ياصباح تعالي قالت مراتك قولتلها مش عايزه واحده تريحو بعض قالت مراتك عجبني حسمها اووي قولتلها عايزك تفشخيها قومت من عليها لقيت صباح لبسه كلوت وستيان بس ولقيتها مسكت زوبري تنضفو بايديها وراحت قلعت الكلوت والستيان ونزلت علي كس مني من غير كلام تلحسو وتبلع لبني وفضلت تلحس كسها وانا بتفرج وتنيكها بصوابعها وتاخد لبني بالسانها ونضفت كسها اووي ولقيتها قعدت بكسها ع وش مني وفضلت تحك كسها ف وشها مني كانت هتتخنق قامت صباح ونزلت تبوس ف مني وبقي ياكلو شفايف بعض وانا زوبري وقف قولت اطلع احسن مازوبرك يشدك عليهم وانت لسه منزل مش ناقصه
خرجت ملط وطلعت قعدت بره وبعد خمس دقايق سمعت الباب بيخبط قومت مفزوع بقول مين قالت انا سوسن قولتلها ياخربيتك حد معاك قالت لا فتحت الباب وهيا دخلت وشافتني عريان بقولها ده ايه قالت جيبالك سمك تاكل لما تشبع
سمعت صوت بنتها جووه بتطلع اهات
بتقولي ايه الي بيحصل جووه اوعي تكون جايب راجل جووه ل مراتك قولتلها بس ياكسمك راجل ايه فوقي وشوفي بتقولي ايه احسن انيكك هنا قالت امال مين معاها قولتلها دي مرات اخويا الي حكتلك عنها زمان وقعت ف ايدي وباخد طاري منها قالت انا حظي حلو بقي وبتضحك قولتلها اقلعي ياكسمك ودخلي معاهم لقيتها بتقلع العبايه ع القميص الي تحت ع الكلوت والستيان
وقالت كل يوم بتناك من رجاله بس وحشتني البت صباح انا قولتلها افتحي رجلك فتحت رجليها وانا حسست ع كسها كان في شعر بقولها ده ايه
اصل العيال زعلو من بعض الاخوات ف اتفقنا واحد بليل وواحد بنهار اما ابوهم ينام بطلع للكبير بليل بخلص انزل الصبح بدري بطلع ينام معايا
وكل يوم اربع مع صاحب محل التلفونات الصبح بدري وايام بطلع ارقص ل ابو الولاد دول قولتلها هيجتيني ادخلي ي كسمك جووه وانا كنت دخلت صباع ف كسها دخلت وقفلت الباب ومسمعتش حاجه بعد 5 دقايق بدخل لقيت حماتي نايمه وصباح قاعده بكسها ع وش امها
ومني بتنيك كسها وبتلحسو وحماتي كسها غرقااااان عسل حرفيا قربت وقعدت ع الكرسي لقيت وش حماتي غرقان من عسل بنتها
بقيت اتفرج وهما مش رحمين بعض نامو من التعب وحماتي قامت لبست ومشت وكانت مبسوطه اووووي وانا نمت ف وسطهم
وبوسهم وقفش فيهم ومني قالت حماتك دي شرموطه قولتلها ايووه اوووي
قالت دي خلتني انزل مرتين انا مش قدره اتحرك اول مره انزل كتير كده 4 مرات انا مش قدره اتحرك قولتلها السمك بره ادخلي خودي دش عشان نتغدا ونعمل كمان واحد قبل ماتمشي قالت حاضر قامت كانها مسطوله وانا اخدت صباح ف حضني بقولها مبسوطه قالت اووي مرات اخوك حلوه اووي كسها وطيزها نضيفه اووي
قولتلها يلا عشان نتغدا ونيكو مع بعض قالت لا انا منزله 3 مرات قولتلها ازاي قالت مني لحست كسي نزلت ولقيتها حطت كسها فوق كسي كان احساس حلو اووي نزلنا مع بعض ومره ع وش امي
قولتلها خلاص سبيني انيكها برحتي عشان افاتحها ف الموضوع ده قالت ماشي دخلت مني علينا وبتنشف جسمها وصباح قامت وانا قومت وبوست مني وبقولها نتغدا ونقعد شويه ونكمل ياقمر قالت ماشي ياحبيبي دخلت مع صباح اخدنا دش وخرحنا جهزنا الغدا واكلنا مني كانت لبسه عبايه من بتوع صباح ع الحم وكانت بتاكل جامد كانها ماكلتش من شهر وانا اكل خلصنا واخدتها علي مابين رجلي واكلمها وانا ساند ضهري ع الحيطه
وبقيت اعاكس فيها وماسك بزازها وهيا قالت علي قولتلها نعم قالت مش عايز ترجع قولتلها ارجع فين قالت عندنا قولتلها عشان تطرديني تاني يامني قالت لا مش هيحصل احنا بقينا اصحاب اهو انا مسكت بزازها بقولها صحاب بس ضحكت وقالت لا ودكري كمان قولتلها افردي ف يوم زعلتي مني تطرديني قالت لا مش هتحصل تاني
قولتلها انا مستعد ارجع معاك بس بشرط قالت ايه قولتلها تكتبي البيت من تحت ايجار 5 سنين باسمي قالت ازاي قولتلها تاجري البيت ليه من تحت 5 سنين عشان اطمن قالت طول مانت عايش معايا وبتنام معايا صدقني هياجي اليوم الي هكتبلك في البيت من تحت باسمك وتفضل جنبي علطول انت ومراتك قولتلها حلوه قالت زي القمر وجسمعا يجنن اووي ياعلي
قولتلها شوفي عايزاني اجي امتي وعرفيني وانا هجهز هدومي وجيب عربيه واجي
قالت حاضر ف اقرب وقت هعرفك
هنروح عند اي محامي يكتبو باسمك خالص قولتلها بجد قالت ايووه بجد انا اخوك اتفقنا نبني للعيال فوق وناجر تحت بس انت اوله بيه
مدام هتبقي معايا قولتلها وصباح حبتك اووي
قالت وانا حبيتها كمان
قولتلها عشان كلامك ده انا هخليك تتمتعي دلوقتي قالت استنا اشرب شاي وبعدين اعمل الي انت عايزو ولا انت طمعان في عشان لوحدي واخوك مش معايا وبتضحك قولتلها لما اخويا ينام هدخل عندك ف الاوضه ونيكك وهو نايم
قالت هتفضحني كده لما اخوك يصحا هتقولو ايه
قولتلها هقولو مراتك تعبانه اوووي وبتقولي عايزه اتناك وانا نكتها عشان ماتتناكش من الغريب
وفضل انيكك قصادو
قالت انت كلامك بيهيجني تاني قولتلها نخلص شاي وندخل حرب تانيه شربنا الشاي وفضلت اسخن فيها وهيا لبسه القميص النوم بردو البيض والكلوت قعدت ادعك ف كسها وبزازها وهيا كانت خلاص حتي مراتي لحست كسها من كتر ماشيفه هيجانها اخدت مني ودخلت جووه
وبقولها الكلوت اتبهدل قالت علبسو ل اخوك وهخليها ينكني بيه وهو كلو لبن منك وعسل من كسي وكس اختك قولتلها انتي وسخه اوووي ضحكت وراحت منزله الشياله بتاع القميص خرجت بزازها وطلعت ع السرير وبتشورلي بصباعي اقرب قربت ولقيتها بتحسس ع زوبري من فوق البوكسر وطلعتو وراحت رفعت قميص وكلوتها دخل ف طيزها وقالت اتفرج علي طيز مرات اخووك البوه

JFmsK6x.md.jpg
JFms7FR.md.jpg
بقت تمصلي وانا ببص علي منظر طيزها وهيا فضلت تمص ف زوبري وبلعت البضان وقالت عجبك مصي قولتلها حلوو اوووي قالت وانت زوبرك حلو اووي ياعلي فضلت تمصلي
وقامت بتقولي يلا قولتلها اختاري اي وضع تحبيه
قالت خليك زي مانت كنت وقف غلي الارض لقيتها عطتني وسطها وبتقرب مني وزوبري بقي فوق كسها دخلتو ف كسها وهيا ااااااه انا بقيت انيك فيها ف كل الاوضاع اكتر من 10 دقيقه نيك بالظبط هيا قالت نام علي ضهرك ياعلي نمت علي ضهري ولقيتها قلعت الكلوت البيض وبتقول ريحتو كلها لبن وعسل هخلي اخوك طول اليل يشمو وينزل غليه قولتلها طب يلا اركبي علي حاضر راحت مسكت زوبري بايديها وبتحكو ف كسها ولقيتها بتقولي جيب تلفونك وصور صوره لزوبرك وهو بيدخل ف كسي قولتلها حاضر اخدت تلفوني من جنبي وصورت وهيا بتقعد براحه اوووي وزوبري بيدخل ف كسها

JFmQkCu.md.jpg
ووراحت قعدت وزوبري كلو ف كسها وريتها الصوره قالت ااااه جميله ياعلي اول مره اشوف كسي بيدخل الزوبرر جواه
قعدت وقميص النوم حاوط زوبري مابقتش شايف خاجه وهيا قالت ايوه سيبهم لوحدهم هما حرين مع بعض خليهم يتكلمو مع بعض قولتلها طب واحده واحده قالت سيبني برحتي ولقيتها بتنزل وتطلع وشكلها قمرررر اووي وزوبري ف كسها وانا شايف صدرها يتنطط ف الجو

JFmZkNI.md.jpg
وهيا بتنزل وتطلع ع زوبري وزوبري كلو ف كسها وده مخليني ناااار مولعه وانا شايف جسمها كلو فوق مني وهيا بصالي وبتتوجع من النيك
وفضات تنط علي زوبري وقالت اااااه هنزل ياعلي معتش قدره تعبت ولقيت ماتحركتش انا ببصلها ومنظرها لوحدو يخليك تنزل وانا مستحملتش ولقيت لبني بينزل لوحدو ف كسها وهيا ااااااح ااااااح ولقيتها فضلت قاعده محسيتش غير بحاحه سخنه نازله ع زوبري وفخادي انا مش شايف كسها من قميص النوم وهيا تتوجع وتقول ااااه انت عملت فيا ايه معتش قدره اخدتها ف حضني وفضلت ابوس فيها وقولتلها عقبال مانيكك علي سريرك ياقمر زوبري خرج كنا بعد العصر هيا كلمت شيماء ودخلت اتشطفت وخرجت ملط ودخلت عندي تلبس هدومها وقالت القميص والكلوت ريحتهم مفضوحه قولتلها احسن جوزك يعرف قالت ماتخفش انا هفتح معاها موضوع رجوعك
بس اعمل حسابك كل يوم او يوم ويوم هتنكني حضنتها وقولتلها كل يوم وحياتك انتي بس ماتقوليش كفايه كده قالت مش هقول واخدتني ف بوسه طويله وقالت معقوله علي الي كان بيكبر اودامي دلوقتي بينكني وبتضحك
قولتلها انيكك وانيك اختك وانيك امك كمان
قالت سيب امي ف خالها خليك فيا انا لوحدي
قولتلها اكتبي البيت من تحت باسمي وهتلاقيني علطول تاني يوم عندك
وصدقيني هنعمل احلي حفله بمناسبه رجوعي قالت حفله ايه ضحكت وقولتلها حفله ع كسك وطيزك طبعا وامصمص في كسك
ف كل حته ف البيت حتي ع سرير حوزك
قالت ياخربيتك انا قايمه الباب خبط فتحت صباح سلمت عليها شيماء وحضنتها وشيماء بتكلمني مسكت بز مراتي وقالت وحشتيني ماقمر
ومني خرجت وقالت هبقي اكلمك لما اوصل وشيماء قالت نتقابل ف بيتك الجديد ياعريس اختي وبتضحك انا حضنتها من ورا وبقولها بقي تقولي ل اختك ع كل خاجه قالت دي اختي لازم تعرف كل حاجه يعني هكدب عليها انا ضربت طيزها جامد قالت ااااااااه بتحرقني اووي قولتلها ايه ده قالت زوبرك بيحرق اوووي وبتضحك قولتلها روحي ياكسمك بكره افشخكم مع بعض وخرجو وانا اخدت صباح وعرفتها بكل حاجه وكانت مبسوطه انها هتمشي من هنا
وانا اخدتها واخدنا دش جميل فوقنا وقولت لازم ابقي اكلم سناء تبعتلي الفلوس عشان اشتري توك توك اشتغل عليه ف البلد وعايز اقضي احلي ليله مع ياسمين مرات المهندس وجوزها واميره مع بعض وهو بيتفرج عليه ومراتو بتتناك مني
وحاول اخد اي فلوس من اي حد عشان لما اخلع…….

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *