قصة جارتنا الميلفاية استفردت بيا الفصل الثالث 3 قصة سكس جريئة
قصة جارتنا الميلفاية استفردت بيا الفصل الثالث 3 قصة سكس جريئة
البارت الثالث
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
بعد ما صحيت ع رنة الفون وعرفت أن اهلي هيتأخره يوم كمان قومت جهزت الفطار ودخلت بيه ع سحر اللي كانت لسه قايمه من النوم وباين عليها التعب ف قولتلها صباحية مباركة يا عروسة قامت ضحكت وقالتلي بس يا واد انت تعبتني اوي امبارح
محمد – ولسه هتعبك تاني انهاردة
سحر – لا ده انت مبتشبعش
محمد – وانت يتشبع منك
قومت اديتها بوسة في شفايفها وحطيت الأكل وبدأت أكل فيها وانا بحسس ع شفايفها بصوابعي وببص في عيونها وبسألها مبسوطة؟
سحر – بقى عايز بعد امبارح مش اتبسط، انت عارف جسمي كان محتاجك قد ايه.
محمد – ولسه محتاجني؟
سحر – محتاجك بس تعب، هوا مش قدك.
محمد – لا قدي ونص.
سحر – وبعدين انا عايزه امشي عشان اشوف شقتي.
محمد – يعني خلاص شبعتي مني.
سحر – لا يا قلبي أنا بس عشان أمك متجيش وتلاقيني هنا.
محمد – هما عقبالة ما يرجعوا هيبقى على بكرة العصر، يعني هتنامي في حضني براحتك لحد الضهر.
سحر – طب هتسيب مراتك تعملك الأكل انهاردة وتدوق من ايديها.
محمد – طبعا يا عمري.
خلصنا الفطار وسيبتها في البيت تحضر الغدا ونزلت اشتريت لينا ازازة خمره وسجارتين حشيش وكنت خلاص عامل حساب ان في ليلة تقطيع ع لحمها واني هفتري عليها لحد ما تشخر من الوجع وتقول مقابلتش دكر غيرك.
نزلت اشتريت حاجاتي ورجعت لقيتها في المطبخ روحت حضنتها من ضهرها وخليت زبي محشور في فلقة طيزها.
سحر – بدأنا الوساخه
محمد – انتي مراتي وانا حر اعمل فيكي اللي انا عايزه.
سحر – اي حاجة يعني.
محمد – هوا انا مش جوزك ودكرك.
سحر – طبعا
محمد – خلاص يبقى تتعاملي معايا ع أساس كده ولو محتاجه حاجه تقوليلي عليها علطول من دلوقتي عندك دكر… ونلبس عبايات واسعة بقى.
سحر – عباياتي مش عجباك يا محمد.
محمد – بتبين الكلوت.
سحر – خليها تبين.
محمد – بغيير عليكي.
سحر – خليها الرجاله تملي عيونها من طيزي وتهيج عليها وهما مش قادرين يوصلوا ليها.
محمد – افرض حد بعبصك كده.
وقومت مدخل ايدي براحه ع طيزها وبعبصتها قامت شهقت وساحت.
سحر – اتبعبصت كتير اوي.
محمد – مين بعبصك يا قلبي.
سحر – رجاله كتير يا حبيبي وانا بركب الميكروباص وانا بنزل منه وانا في اي مكان زحمة بلاقي صوابع بتخش في طيزي.
محمد – وبتعملي ايه.
سحر – مبقدرش اعمل حاجه باخده وبسيح ولما بروح البيت بقلع واقعد في الحمام من غير ما ندى تحس وبقعد اللعب في كسي لحد ما اجبهم.
محمد – عشان كده بتلبسي عبايات ضيقة تبين الكلوت عشان تتبعبصي.
سحر – اه يا قلبي بحب اهيج الرجاله ع لحمي ويبعبصوني واحس ان كل الرجاله عايزه تركبني.
محمد – اووووف يا شرموطتي انتي هايجة اوي وعامله نفسك متقدريش عليا، انا خايف تفشخيني.
سحر – لو عايزه افشخك هفشخك.
محمد – ازاي يا قلبي.
سحر – مش هتستحملني.
محمد – هستحملك انا عايزك تعملي كل حاجة نفسك فيها، مش عايز يكون في نقطة عسل في كسك، عايزهم كلهم في بوقي يا لبوه.
سحر – احححح بتقول لطنطك سحر يا لبوه.
محمد – لبوه وشرموطة زب حبيبك محمد.
بدأت سحر تسيح وانا قاعد ادعك في لحمها في المطبخ.
سحر – مكنتش متخيله ان الواد اللي مربياه هوا بيدعك في لحمي دلوقتي ومهيجني.
قومت لاففها وقفشت شفايفها وقعدت أكل وافعص فيها وايدي بتبعبص في طيزها جامد لحد ما لحم طيزها اترج وهيجت اوي عليها ونزلت لحس في رقبتها وهي بتتوجع وهايجة وبتدوس ع وشي عشان امص واللحس في رقبتها اكتر.
وبعد ما هيجتها سيبتها تكمل وتعمل أكل وكنت قاصد اخليها تسيح ع نفسها واسيبها عشان اعذبها لحد ما انيكها، عدى اليوم وقعدنا قعدتنا بليل وشغلت فيلم سكس ع التلفزيون وقعدنا نتفرج عليه سوا وقومت مولع سجارة الحشيش وبدأت اشرب منها واشربها وهي كانت متمزجه بالشرب.
محمد – انتي شربتي حشيش قبل كده؟
سحر – اه .. وانت
محمد – اول مرة.
سحر – كده انت مش هتعرف تعمل حاجه.
قومت بدأت ابوس فيها وادعك في لحمها لحد ما مدت ايديها ع زبي ولقيته نايم وقالتلي بسخرية مش قولتلك مش هتعرف تعمل حاجه
محمد – هوا الحشيش عمله ايه.
سحر – خلاك بكس يقلبي.
بدأت ادعك فيه جامد وهوا مطرطر زي الجلده مش عايز يسخن وانا بدأت ادوخ قامت سحر مسكاني وبدأت تمص شفايفي جامد وتدعك طيزي وتضربني عليها وتقولي بحبك يا واد حتى وانت زبك نايم
محمد – ايدك بتوجعني
سحر – مش نفسك زبك يوقف
محمد – نفسي اوي
سحر – خلاص خليني اعمل فيك اللي عايزاه
سيبتلها نفسي وانا مطمن لقيتها نيمتني ع بطني وبدأت تدعك في ضهري وتدعك في طيزي اوي وتفتحها ولقيتها نضيفه خالص وقالتلي منضفها لمين يا قلبي
محمد – ليكي
سحر – اعملك فيها ايه.
محمد – اللي انتي عايزاه.
فتحت طيزي وبدات تلعب بصوابعها في خرمي وهي بتبص عليا وبتشوف رد فعلي اللي كان كله وجع راحت تفت في طيزي وبدأت تدخل صباعها في طيزي وانا بتوجع وزبي بيوقف اوي وهي نايمة ع ضهري وبتدخل صباعها اكتر وبتقولي في وداني عن الرجاله اللي بعبصتها قبل كده وعن الرجاله اللي كلمتهم على النت وبعتتلهم صور لبزازها وكسها وكانوا بيضربوا عليها عشرة وانا زبي بقى زي الحديده وهي صباعها دخل للاخر اوي حسيتها هتدخل صباعها من طيزي لزبي لحد ما خرجته ومصيت صباعها وبدأت تدعك في زبي وهي بتبوس شفايفي وبتقولي خرم طيزك علاجك يا قلبي كده زبك يقدر يكيف كسي العطشان ويفلقني نصين.
قومت عليها فلقستها وانا كل اللي في تفكيري ان افشخها اوي لحد ما تعترف اني دكرها بجد وان البعبصه دي ملهاش علاقة برجولتي، فتحت رجليها واحنا ملط وبدأت احسس ع كسها بايدي وابعبصها وهي عماله تقولي دخل زبك مش صباعي قومت ضاربها ع كسها جامد وانا بقولها براحتي يا شرموطتي قامت صرخت من الوجع وقالت لو عملتها تاني هضربك قومت مكررها وضربتها ع كسها جامد خليتها تتنطط من الوجع ولسه هتقوم قومت مسكتها من رقبتها جامد وفتحت شفايفها تفيت في بوقها وبدأت الحس بلساني شفايفها ووشها ونزلت بايدي قفشت في بزازها الكبار اوي وقعدت ادعك فيهم واشدها من الحلمه وهي قاعده تتلوى تحت مني من الهيجان وتقولي نكني بقى وانا قاعد اسألها مين دكرك ف ترد تقولي انت دكري ف
اقولها لو علاج زبي طيزي ف علاج كسك وطيزك ولحمك زبي يا لبوه، قومت لاطشها ع وشها بالقلم جامد ف بدأت تلين وحسيت اني دكرها بجد ولقيتها بتقولي تاني… قومت ضاربها ع وشها جامد
سحر – اححححح بحبك وانت دكري يلا كيفني واتكيف من لحم طنطك سحر.
قومت فاشخ رجليها ودخلت زبي اللي كان زي الحديده وهي شرقت وبقيت تفتح عين وتغمض عين من المتعه وتتوجع وتقولي تاني يا قلبي دخله كله
دخلته كله ونمت عليها وبدأت انكح فيها جامد اوي ولا كأني بنيك في واحدة صغيرة وهاتك شرفها وهي بتصرخ وتقولي احححححح نيكني اوي وهجوزك ندى، وانا شغال نكح وزبي قاعد يدخل ويطلع لحد ما فلق كسها وهي بتتلوى تحتي وتقولي همتعك بلحم ندى وتنكنا احنا الاتنين
محمد – هفشخ كسها قدامك يا لبوه وهخليكم انتوا الاتنين تمصه زبي سوا.
سحر – احنا شراميطك، هنمصلك ونرقصلك وننام جمب زبك ولما تهيج هنفلقس ونستنى زبك يدخل فينا.
كلامها كان زي الفياجرا ليا والليلة دي خلصت بعد ما جبتهم مرتين في كسها ومرة في خرم طيزها وخدتها في حضني ونيمنا وهي بتقول ان اللبن فشخ كسها واحتمال تكون اتعشرت وتحمل قولتلها عايزك تكوني اتعشرتي يا متناكتي عشان تجيبي دكر شبهي.
سحر – مش هنزله هقول للناس في دكر فلقسني ونكحني جامد ومتجوزني عرفي.
محمد – بحبك اوي سحر.
سحر – بموت فيك يا روح قلب سحر، انت قلبي وعقلي وكل حاجة ليا وانا هفضل مراتك لآخر يوم في عمري.
خلصت الليلة ومشيت سحر تاني يوم بعد ما أهلي رجعوا، وبقيت انا شغال في القاهرة وبروح لسحر في العبور كل أسبوع، وهحكيلكم عن اول مرة أروح لسحر في شقتها وندى موجودة في الجزء الرابع
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (قصة جارتنا الميلفاية استفردت بيا)