Uncategorized

قصة بنت عمتي ركوبتي المفضلة الفصل الثالث 3 قصة محارم عائلية

قصة بنت عمتي ركوبتي المفضلة الفصل الثالث 3 قصة محارم عائلية

 

البارت الثالث

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

من ساعه نيكه البناطيل بقيت كل ليله اتفرج عليها وهي بتنيك نفسها بالخيار عدا 3 ايام ولسه مشفتهاش الا من ورا الشاشه لحد اخيرا ما هي وعمتي جت زياره لينا كنت مبسوط اوي من الزياره دي بس للاسف ابويا كان موجود معرفتش اكلمها (احنا عايشن في بيت دورين )قالت لابويا انها عاوزه تدخل الحمام ومن حسن حظي ان لمبه الحمام اللي كانت في الدور الارضي بايظه ابويا قالي طلعها الحمام فوق وافقت طبعااول ماطلعنا فوق فتحتلها باب الشقه وقولتلها اتفضلي بمجرد ما دخلت رزعتها بعبوص صرخت بصوت مكتوووم اااااااااه قالتلها ايه رايك في البعبوص المفاجأ ده ردت عليا بكل مياصه وهو في

 

اجمل من الحاجه اللي بتيجي علي غفله لسه هبوسها قالتلي انا عاوزه اعمل حمام بجد قولتلها مش سيبك الا لما تسيبي جيبتك معايا هنا قالتلي ليه قولتلها امانات ياماما ضحكت وقالتلي ماشي بسرعه قلعت الجيبه لقيتها لابساها علي اللحم قولتلها يالهوي علي هيجانك يا شرموطه قالتلي دي اول مره البسها علي اللحم سيبني بقي عاوزه اروح الحمام دخلتها الحمام واستنتها لما تخلص خلصت قالتلي هات بقي الجيبه قولتلها بعد اما بعبصك شويه لسه هبعبص لقيت ابويا بينادي جريت اشوف في ايه قالي انزل تعاله رجعت اديتلها الجيبه لقيت وشها متغير وبتقولي ياعيني علي اليخت نزلت قالي اقعد هنا بنت عمتك مش غريبه هتنزل لوحدها شويه ونزلت قعدوا شويه ومشيو
فضل الوضع زي ماهو لمده حوالي اسبوع مش بشوفها الا من خلال التليفون وفي يوم ابويا ندالي قالي روح لعمتك عشان تسطبلهم نسخه للكمبيوتر بتاعهم خدت معايا الاسطوانه ومشيت خبطت علي الباب عمتي قالتلي ادخل لقيتها لابسه وبتقولي انا هروح اجيب التموين وجايه اطلع فوق منال مستنياك فوق هي مشيت وانا طلعت فوق لقيت باب الشقه مردود

 

خبطت علي الباب سمعت صوت منال بتقول مين قولتلها اللي ناكك شمال ويمين ضحكت ضحكه شراميط دخلت اوضه نومها لاقيتها نايمه علي السرير ولابسها قميص نوم احمر علي كلوت حمر بصتلي بدلع وقالتلي اهو عمتك بره وانا جاهزالك ومحدش هيستعجلك وريني بقي قد كلامك ولا لا قولتلها قومي ارقصيلي فتحت اغنيه من الكمبيوتر اللي مكنش فيه اي حاجه وبدأت ترقص وانا قعدت علي سريرها وبدأت اقلع هدومي زبي كان واقف زي الحجر وهي بتبص عليه وتضحك وهي بترقص وبزازها عماله تتهز جامد لحد ما خرجو بره القميص شويه وقلعت القميص وقعدت ترقص بالكلوت بس شويه ونزلت علي ركبها قدام زبي وقالتلي ايه رايك بعرف ارقص قولتلها احسن من اي رقاصه بدأت تمص زبي قولتلها في وضع احلي من ده قلعتلها الكلوت ونيمتها علي السرير وعملت معاها وضعيه 69 راسي عن كسها وراسها عند زبي قالتلي الحسه من بره بس متدخلش لسانك قولتها متخفيش بدأت الحس كسها وهي تمص زبي قولتلها يلا دور طيزك يا هايجه لحست خرم طيزها وبعدين دخلت زبي في طيزها وهي عماله تتاوه زي الشرموطه اااااااااااه اححححح اووووووووف نيكني جامد انا شرموطتك انا

 

لبوتك وكلامها مهيجني علي الاخر نزلت فيها نيك ومص في حلمتها وطلعت فوق علي شفايفها نزلت فيهم عض وبوس ولحسنا لسان بعض وهي عماله تفرك في كسها لحد اما لقيتها بتترعش وبتقولي هنزل طلعت زبي من طيزها ونزلت علي كسها ادوق احلي عسل من احلي كس رجعت تاني كملت نيك في طيزها لحد اما نزلت جواها نمت جمبها علي السرير وقولتلها ايه رايك قد كلامي ولا لا قالتلي قده وقدود يا حوووده وباستني في بقي ونزلت تفعيص في بزازها قالتلي انا خلاص مش قادره اتحرك ريحنا خمس دقايق وقالتلي يلا قوم استحمي عشان تمشي زمان عمتك جايه قولتلها مش هستحمي الا معاكي قمنا استحمينا سوا ومشيت وخدت باقي اليوم نوم من كتر التعب
بس بصراحه كان يوم ممتع

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *