Uncategorized

قصة بقيت عنتيل أخواتي البنات الفصل الرابع 4 قصة سكس محارم أخوات

قصة بقيت عنتيل أخواتي البنات الفصل الرابع 4 قصة سكس محارم أخوات

 

البارت الرابع

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

الجزء ده هنتعرف علي الشخص اللي مستني خالد بالليل ف الدرس واي عايز منه
ومدي قربه من دعاء
نكمل القصة لما كانت دعاء بتحكي ليا اللي حصل معاها في شقة عمتو بس قبل ما نبدا لازم نعرف ماما
الاسم كريمة ( عندها 36 سنة بشرتها قموحية شوية طولها 168 بزازها كبيرة وحاجة حلوة كده مدلدلة وبتبقي حرة لما مش بتلبس برا طيزها كبيرة ومدورة اوي حاجة كده شبه الممثلة Natasha Nice كانت بتشتغل في مكتب تأمين اجتماعي بس سابته عشان الناس وكلامهم عليها هناك تعتبر قريبة ليا بس في حاجات بسيطة بحكيها ليها )
دعاء . اشتغل يبوسني ويقطع شفايفي وانا كنت مش قادرة أبعده ولا أقوله سيبني كنت مستمتعة معاه كأنها اول مرة يبوسني بالحب والشهوة دي

 

ويده بتقفش بزازي في اللبس من بره ويده الثانية علي طيزي وبيمشي يده من فوق لتحت علي طيزي بعدين فوقنا علي صوت عمتي بتنادي عايزة تشرب في عمر فكني وانا اتحركت ناحية المطبخ وضحكلي وفضل واقف يتضحك وانا داخلة لعمتو بضحك أنا كمان
فضلت جوا عشر دقائق عملتوا بتحكي الحكي وانا مش عايزة افضل معاها عايزة اخرج وانا جوا عندها سمعت صوت باب الشقة بيفتح ويتقفل عرفت ان عمر نزل اكيد ف اتضايقت شوية
وطلعت من اوضة عمتو بدأت اروق الشقة من ثاني
وعدت ساعة وانا بخلص ف الشقة ودخلت اوضة عمر اروقها كمان وبدأت اروق فيها لحد ما عيني جات علي كتاب أو اللي كنت فاكره كتاب جلد كده لونه بني غامق فتحتوا ولقيتها أنها مذاكرات فضلت اقرا فيها واتصدمت من اللي فيها
أنا . احكي احكي فيها ايه يا بنتي
دعاء . يا عم اصبر هقولك مش تقطعني تاني يا خالد
أنا . حاضر يا زفتة
دعاء . استني هعدل من قعدتي وأسند ضهري علي السرير تعالي جنبي يلا
أنا وبقرا المذكرة دي كان فيها شعر وكلام حلو ليا وكان بيحكي لنفس اللي بيحصل معاه كل يوم ف أنا فضلت اقرا واقرا لحد ما سمعت صوت بره حركة عرفت ان عمر رجع في سيبت المذكرة دي رجعت تنضيف في الشقة
وانا بنضف الشقة لقيت باب اوضة عمر بيتفتح وانا كنت مدية طيزي للباب ووشي قدام قاعدة علي الارض بنضف
ولقيت عمر بيرفعلي العباية وبيمشي يده علي طيزي فوق الاندر أنا اتنفضت وقومت من مكاني قولتلوا انت بتعمل اي قالي مش بعمل حاجة مراتي وانا حر

 

 

ف ضحكت ليه ولقيته قرب ناحيتي وحط صوابع يده علي شفايفي بيمشيها وانا سحت مش حسيت غير اني بضم رجلي علي بعض وحاسة أن فيه حاجة سخنة بتنزل من واركي هو لاحظ كده في جاي بشفايفه علي شفايفي وبدأ يمص فيهم ويبوسني وانا ف عالم ثاني لقيت نفسي قلعت العباية وانا مش عارفة حصل ده ازاي بقيت بالبرا والاندر اللي بقي كله عسل وميه جاي عمر قلع من تحت وبقي بالبوكسر وزبه عامل زي خيمة وهو مش سايبني ماسكني بوس وبعدها نزل علي بزازي طلعهم من البرا وفضل يمص فيهم واحدة واحدة لدرجة اني حسيت اني هيغمي عليا بعدين حسيت نفسي فعلا دوخت وراح هو سندني علي السرير اخد نفسي سابني دقيقة اخد نفسي بعدها كمل اكل شفايفي لحد ما وقف مرة واحدة وقالي يا دودو تعالي عايزك تمسكي الوحش ده
وشاور علي زبه ودي اول مرة توصل بينا أنه يخليني اشوفه حقيقي أو امسكه بنفسي كل حاجة كانت بينا شات
أنا فضلت مش عارفة اعمل اي لحد ما هو نزل البوكسر وظهر زبه ادامي وطلعت مني لا إراديا اني اروح امسكه وابقي تحت منه وانا واقفة علي ركبي وبمشي يده عليه
زبه كان متوسط حاجة كده 15 سم بس عريض والعروق بيانة عليه ولونه بني غامق فيه شوية شعر خفيف من فوق
بدأت العب بيه بيدي وهو مغمض عيونه وفي عالم ثاني لحد ما لقيتوا باسني وبيقولي عايزك تمصي بقا وبعد محايلة منه عملت كده حطيتوا في بوقي بس كنت قرفانة شوية من الشعر يدخل في بوقي هو فهم كده قالي المرة الجاية هيبقي حالق كويس أنا ضحكت واخدته ف بوقي شوية وبيدي تلعب في بضانه وانا عاملة نفسي مش عارفة بمص ازاي عشان ميشك فيا ومكملش خمس دقائق ولقيتوا جايب في بوقي كمية غبية في قالي ابلعي أنا قولتلوا مش قادرة وطلعتهم من بوقي هو زعل وقالي ليه قولتلوا لا دي اول مرة مش حابة
لقيتوا ابتسم وجاي باسني
أنا . كل ده يطلع منك يا سوسة انتي خليتي الواد يجيبهم في دقيقة من عمايلك
دعاء . كله بفضل تدريباتك يا كوتش
وفضلنا نضحك
دعاء . لكن انت مش غيرت يعني ولا قولت حاجة ولا اتضايقت من كلامي ومن اللي حصل هو انت ؟؟!
أنا . أنا ايه معرص ؟ قولي قولي يا كسمك
دعاء . مش قصدي بس انت مش بأن عندك اي غيرة
أنا . عشان انتي ليا انتي فاكرة اني سايبك لحد دلوقتي مش راضي المس خرم طيزك ومستني انكم تتجوزوا عشان انام معاكي براحتي وقت ما أنا أحب عمر ده بالنسبة ليا وسيلة مش اكتر واهو انتي عارفة بنفسك الفرق بيني وبينه
دعاء . بصراحة من ناحية الفرق فيه فروق كتير أوي بدليل اللي واقف اهو ومستني يتطلع من سجنه
أنا . طيب ما تطلعيه
دعاء. عيوني يا حبيبي 😍 ده وحشني اوي ووحشني طعم لبنك
أنا . ما انتي لسا دوقتي لبن عمر

 

دعاء . ده لازوم التظبيط ما انت عارف انا مقدرش مش ابلع بتعاك ولا امصه كل يوم
أنا . طيب اطلعي شوفي امك نائمة ولا وشوفي خلود في أوضتها نائمة ولا بتذاكر وقولي ليها انك هتسيبها تذاكر وانتي هتجاي تنامي هنا معايا عشان مش تتضايقها يلا
دعاء . حاضر (وهي ماشية هزت طيزها ليا وبقيت تتضحك )
أنا .أنا قومت قفلت الباب وقلعت هدومي قعدت بالبوكسر قصير كده وضيق وفلانة كات وبقيت العب في زبي وانا متغطي
ومرت عشر دقائق ولقيت دعاء داخلة عليا لابسة بجامة كات وبطلون ضيق اوي
دخلت وقفلت الباب بالقفل وإرها أنا بصيت علي طيزها لقيتها كأنها مش لابسة حاجة من تحت اندر طلعت جنبي علي السرير ورفعت البطانية لقيت زبي في وشها فضلت تتضحك عليا اني مش مستني
أنا قولتلها أنا مش قادر من الصبح تعبان
نزلت بنطلون البجامة وتظهر ليا أجدع طيز في حياتي ولابسة اندر جي سترينج اسود مغطي بس شفايف كسها والفتلة داخلة جوا طيزها أنا لسعت طيزها كام ضربة واري بعض وهي عضت شفايفها
دخلت هي بين رجلي ونزلت البوكسر بتعاي كله ومسكت زبي تلعب فيه وهي بتلعب قالتلي ده اكبر من عمر وحلو وطعمه احلي
قولتلها ما تشوفي طعمه دلوقتي ومش كملت الجملة ولقيتها بدأت تخده في بوقها
وأصوات المص بدأت “ممممممم اغ اغ اغ ” وبدأت تريل عليه وكل شوية بلسانها حركة دائرية وتدخل لسانها في خرم زبي من فوق وتلحس بضاني فضلت تعمل كده ربع ساعة لحد ما حسيت اني عايز اجيبهم بس قولت لازم اطول
رفعت وشها عندي وبدأت ابوس شفايفها وأمسك بزازها واقرص الحلمة جامد
بعدين قولتلها استني هنام كويس وانا نومت علي ضهري قولتلها هنعمل وضعية جديدة امبارح شوفتها في فيلم سكس مع امجد قالتلي وضعية اي
قولتلها اقعدي فوق وشي بكسك ومصي زبي
قالتلي ماشي جات قعدت بكسها في وشي وانا شايف الاندر لسا مخبي شفايف كسها في قلعته ليها ومشيت الاول يدي لقيت كسها غرقان ميه خليتها توسطن كسها علي بوقي وتنزل وانا هنا بدأت اكل كسها كاني جعان ليا ألف سنة
وهي فضلت تمص وتطلع اهات بصوت واطي عشان زبي اللي في بوقها لحد ما اخدت زنبروها في بوقي وشفطته خرجت منها صرخة كفيلة تصحي امي وتخلي خلود تطلع من اوضتها روحت حطيت بوقها في زبي عشان تسكت وانا شغال لحس في كسها وشغال ضرب علي طيزها لحد ما نافورة ميه فتحت في وشي ولقيت فخادها بترعش جنبي بعدين كملت مص وهي مش واخدة بالها روحت جيبت شوية من عسل كسها وحطيته علي صوابعي ومشيت صوابعي علي خرم طيزها هي بقيت تصرخ بصوت مكتوم وزاد مصها لزبي لحد ما قررت ادخل عقلة صباعي جوا طيزها واول ما عملت كده صرخت جامد وجابت عسلها تاني بعدين قالتلي طلعه مش وقته مش وقته طلعته وهي فضلت تمص قولتلها أنا هجيب طلعت زبي من بوقها ونزلت عملت وضع الدوجي وقالتلي هاتهم علي طيزي عشان اللبن يهدي خرمي وبالفعل طلعت كمية لبن كبيرة مني اول مرة
هي ضحكت واخدت تنهد ونامت جنبي علي السرير وتقولي هروح استحما وانت ارتاح دلوقتي بصيت في الساعة لقيتها 6 قولتلها أنا هنام وصحيني علي العشاء عشان اروح الدرس بدري لبست هدومها وانا نومت ملطت بس ببص ناحية الباب لقيت فيه ظل لشخص بره ولما دعاء اتحركت ناحية الباب الظل مشي بسرعة
مش اهتميت ونومت
صحيت علي صوت ماما بتصحيني عشان اتعشا عشان دعاء بتحضر العشا
وانا قومت علي صوتها وقايم اقف لقيت امي متنحة وبتقولي ألبس حاجة يا موكوس بدل اللي سايبه مدلدل ده

 

أنا بصيت لقيت نفسي عريان نزلت تاني علي السرير بخبي نفسي هي ضحكت وطلعت
أنا طلعت بعدها اتعشا كان بابا مش جاي معاه شغل وهيتاخر وانا المرة دي امي كانت قصاد مني وكل شوية تبص ليا وتنزل وشها ف الأرض
خلصت عشا وغسلت يدي وحضرت كتبي ونازل الدرس لقيت خلود اختي جاية تكلمني
خلود دي بقا ( في الوقت ده كانت اصغر مني بس اللي يشوفها كان يقول عليها ست بمعني الكلمة حاجة كده شبه Annabel Redd المهم بزازها كبيرة وطيزها مدورة فيها كرش بسيط بس مخليها حلوة )
وقفتني قالتلي عايزني اذاكر ليها درس في الماث واشتري ليها ايس كريم عشان هي بتحبه وأنها مش باقي معاها مصروف
روحت أنا بوست خدها وقولتها حاضر يا قلبي
ونزلت رايح الدرس بس مش عديت علي امجد
فتحت الواتس بعت للشخص أنا جيلك انت فين قالي أنا عند المدرس اللي هتخد حصة العلوم معاه استني في الجنب الفلاني وانا هجيلك
بعت لامجد اني رايح مشوار قبل الدرس وهقابلك هناك
وصلت مكان الدرس وروحت الحتا اللي الشخص عايزيني فيها
كان النور ضلمة في كنت خايف شوية بس جمدت نفسي شوية
ولقيت شخص بينادي عليا خالد خالد
بصيت واريا أتفاجات أن الشخص ده
هبة زميلتي في المدرسة
ياتري عايزة مني اي دلوقتي وليه الاسلوب ده انها عايزة تكلمني كله
ده هنعرفه في الجزء اللي جاي
هبه ( بشرتها بيضاء جدا زي بيضاء الثلج وعيونها تبص فيها تحسها ملونة اخضر فاتح بزازها متوسطة بس طيزها مدورة وحلوة استيل لبسها شيك ودائما تحط برفان أنا وأصحابي كنا نشوفها نقول اللي بتكلمه أو هيتجوزها اكيد هيكسب الدنيا كلها ف جيبه )

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *