قصة بقيت عنتيل أخواتي البنات الفصل الثالث 3 قصة سكس محارم أخوات
قصة بقيت عنتيل أخواتي البنات الفصل الثالث 3 قصة سكس محارم أخوات
البارت الثالث
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
أنا لما دخلت الشقة ومامتي شافتني بالكوتشي في الشقة شوفتها بطقم جديد اول مرة اشوفها عليها أو بمعني اصح دي اول فترة ابص لمامتي نظرة كلها سكس واني افكر فيها وأنها حاجة مغرية بالنسبة ليا بالعكس كانت علاقتي بيها عادية ومفيش اي حاجة تخليني يحصلي إثارة ناحيتها
المهم الطقم كان عبارة عن قميص نوم شيفون فوق الركبة من غير برا ولباسة اندر جي سترينج مخلي طيزها ظاهرة وكبيرة فضلت متنح فيها كاني أول مرة اشوفها المهم هزرت معاها وقولتها أنا جاي جري من تحت عشان وحشتني وانا كنت بكذب عليها أنا كنت عايزها تحضني وفعلا حصل اللي خططت ليه وفعلا حضتني وفضلت ف حضنها خمس دقائق وراسي بين بزازها ولكن أن تتخيل عزيزي القارئ يعني اي حرارة بزاز ست ميلف عنها 36 سنة حجم بزازها كبيرة اوي وطرية عاملة زي المارشميلوا في طروتها
في خرجت من حضنها وانا حصل معايا انتصاب جامد اول مرة يحصل بالشكل ده ولحظت امي الخيمة اللي ف البنطلون وقالتلي اروح اوضتي اغير هدومي واستني اختي تجاي من عن عمتي عشان تعمل الغدا لحد ما اختي الثانية تجاي من السطوح عشان بتنشر الهدوم دخلت اوضتي وانا قاعد سرحان في اللي حصل وازاي يحصل عندي انتصاب ناحية امي وانا اول مرة ابص ليها نظرة شهوة وكمان هي تلاحظ وتضحك علي منظري
غيرت هدومي وفتحت الفون ودخلت عل الواتس كلمت امجد شوية وانا بكلم امجد لقيت رسالة جيلي من رقم غريب بيقولي عايزك تجاي عند الاستاذ بدري شوية بالليل عايز اتكلم معاك
أنا سألته مين وعايز اي
قالي هتعرف لما تجاي الدرس سلام دلوقتي
فضل التفكير جوايا مين اللي عايزيني ده واي جاب رقمي وانا الفون بتعاي محدش يعرف الرقم بتعاي غير اهلي وكام واحد من اصحابي وأهل امجد ياتري مين ده
فضل افكر اقول لامجد ولا اكبر دماغي ط لحد ما قررت مش اقول لامجد واشوف مين الشخص ده وعايز ايه
جاي وقت الغدا أنا كنت نومت شوية ودخلت اختي خلود تصحيني وانا كنت لابس بنطلون بارمودة قصير وتي شيرت كات عشان الجو كان حر وطبعا زبي كان واقف لوحده
لما فتحت عيوني ولقيت خلود واقفة متنحة ومش بتتكلم روحت قولتها أنا صحيت لقيتها فاقت وقالتلي يلا عشان بابا جاي والغدا جهز والبس حاجة تانية احسن عشان بابا وانا مكنتش فاهم قصدها لحد ما أنا وقفت من علي السرير بصيت لقيت زبي واقف بطريقة غبية وفاضحني ضحكت وقولت اهدي شوية ومش عرفت في لبست بنطلون احسن اخفي بيه اللي واقف ده وطلعت بره لقيت بابا بيقولي اي يا بيه هنستني كتير حضرتك عايزين ناكل هزرت معاه وقولتلو ناكل يا حج
مامتي كانت جنبي ولبسة دريس بيتي ضيق فشخ وهي بتاكل جنبي كل شوية تنزل يدها عفوية تجاي ناحية زبي وبحس انها عايز تشوف حاجة بس هي عملت كده بتعا خمس ست مرات وانا كنت مستمتع بس مكنتش فاهم الهدف من ده
خلصنا الغدا ودخلت اوضتي اذاكر شوية للدرس بتعا الليل وانا في تفكيري الشخص اللي كلمني وقال عايز يقابلني
وانا بذاكر لقيت أختي دعاء داخلة عندي وبتكلمني
دعاء . اي يا عم الحلو مش سألت عليا ولا أنا مش موجودة
أنا . ياستي ما انتي كنتي عند عمتو واكيد قابلتي حبيب القلب
دعاء . وشها حمر وقالت مكنش موجود وضحكت
أنا . قريب يتنيل يتقدملك ونخلص منك يا بعيدة
( دعاء و عمر بيحبوا بعض وعمتي وبابا عارفين ده ومفيش مشاكل علاقتي أنا ودعاء اخوات وأصحاب مقربين لبعض وبنحكي كل أسرارنا لبعض ومفيش اي سر بيطلع مننا لحد )
أنا . دعاء بقولك
دعاء . نعم يا روحي
أنا . عايز احكيلك علي شوية حاجات النهاردة
دعاء . سامعك يا خويا احكي يا شيكسبير عصرك
أنا . حكيت ليها كل اللي حصل النهاردة وبالتفصيل الملل
دعاء . ماما ؟! ماما تعمل معاك انت كده ؟! انت بتتكلم جد ولا بتقول اي كلام وخلاص ؟! يمكن موقف هبه خلاك توهم نفسك بحاجة يا ابني فوق دي ماما
أنا . معرفش ما أنا مستغرب زيك كده بالظبط
دعاء . طيب وبالنسبة للشخص اللي هتشوفوا اي خايف ما تعرف امجد ويروح معاك
أنا . مظنش هيبقي حل كويس اروح اعمل ده بنفسي احسن
أنا . المهم احكيلي يا روح امك عملتي اي عند عمتو ومش تقولي عمر مكنش موجود والدليل أن فيه جرح ف شفايفك اهو
دعاء . جرح ؟ جرح ايه ؟!
أنا . ما اهو يا بنتي الجرح قومت مسكت شفايفها اللي اول ما لمستها لقيتها طرية اوي و مسحت الدم ولقيت حاجة بيضة كده اول مرة اخد بالي منها
دعاء . اها أنا اتخبطت يا وشي نسيت
أنا . دعاء انتي بتخبي عليا ؟ أنا كده هزعل وانزلك من رتبة الصديقة الصدوقة وقت الضيق
دعاء . لا لا لا خلاص خلاص هحكيلك
بص يا سيدي انت عارف ان عمر هيتقدملي علي العيد صح
أنا . صح وبعدين
دعاء . المهم هو كان هيسافر اخر الاسبوع ده بس في أنا روحت عند عمتوا عشان كانت تعبانة ف قولت اساعدها واهو اشوف عمر
روحت هناك لقيت عمر موجود وقاعد ف الصالة سلمت عليه وروحت شوفت عمتو لقيتها تعبانة ف اوضة النوم بتعاتها ف قولتلها هروق الدنيا كانت هتقوم معايا
بس انا حلفت انها ترتاح وكده
أنا . لا فيكي الخير يا روح امك كملي
دعاء . انت بارد علي فكرة مش هحكي خلاص كده ( بقمصة)
أنا . خلاص مش تزعلي احكي احكي يا روح عمر اللهي تتجوزوا ونخلص منكم
دعاء . امين يا*** المهم أنا طلعت بره كلمت عمر اني محتاجة مساعدتها يديني كام وانا اشتغل في دخلت المطبخ الاول عملت اكل لينا وهو كان بيديني الحاجات اعمل فيها الاكل وهو كل شوية يلزق فيا واحس أنه بيحك فيا من واري في طيزي وانا كنت اضحك وبصراحة كنت برجع بطيزي عليه اكتر
أنا . اممممممم كملي عشان شكلي هكسر رقبتك
دعاء . ضحكة بشرمطة بعدين بدأت اعمل السجاد وانضف وهو كان بيشيل معايا لحد ما طلبت منه يشيل الانتريه وهو عضلات يعني وجامد راح ناحية الانتريه معرفش يرفعه في ضحكت جامد لدرجة عمتي سمعتني ولقيتها بتقولي فيه اي يا دعاء ضحكني معاكي يا بنتي قولتها ده عمر ما قادر يشيل الانتريه يا عمتو وراحت ضحكت وقالت يكسفك
عمر . يا امي ده أنا بهزر انتي تعرفي عني كده ده أنا أشيل اتنين انتريه واشيلها هي شخصيا
دعاء . هتعرف تشيلني شيلني وريني راح عمر مقرب ليا وحط يده تحت طيزي ورفعني مرة واحدة قومت أنا ضحكت وهو بينزلني حسيت بحاجة في نص بطني ناشفة كده معرفش اي هي ولقيت نفسه بقي سخن ونزلني وفضلت مركزة في عيونه دقيقة لحد ما لقيت شفايفه في شفايفي وانا مش قادرة أبعده ومستمتعة اوي
الجزء الجاي هنعرف اي حصل بين دعاء و عمر
ومين الشخص اللي عايز يقابل خالد 🥺
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية بقيت عنتيل أخواتي البنات)