Uncategorized

قصة أنا وصاحبي بنيك ماما جماعي الفصل الرابع 4 قصة سكس محارم جماعي

قصة أنا وصاحبي بنيك ماما جماعي الفصل الرابع 4 قصة سكس محارم جماعي

 

البارت الرابع

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

الجزء الي فات كانت ماما اماني راجعه سكرانه طينه و نامت طيزها مليانه لبن
الجزء الرابع
ماما اماني صحت و كانت مصدعه فشخ قامت عملت شاي ليها و قعدت تشربه و هي لابسه قميص نوم الي اتناكت بيه امبارح في العربيه
انا : صباح الخير يا ماما
ماما: صباح الخير يا حبيبي
انا: وشك منور النهارده يا ماما اماني
ماما:بس يا بكاش ده انا الصداع هيفرتك دماغي
انا: تلاقيكي منمتيش كويس
ماما: انا هقوم اخد دش عشان افوق
قامت ماما اماني و الحلو انا طيزها طبعت شويه لبن على الكنبه قعدت اشم فيهم ريحه اللبن بتاع عم مجدي و ريحه طيز امي اماني و شويه طلعت ماما اماني من الحمام
انا: هو ايه الي على كنبه مكانك ده

 

ماما بعد ما بصت جامد و بدات تطلع الكلام بصعوبه
ماما: ده ده ده تلاقيه تعويره ولا حاجه
انا : تعويره ايه الي هتنزل ددمم ابيض
ماما: معرفش ده ايه يا حبيبي
انا : بصيتلها و قلتلها يمكن انا وقعت لبن هنا امبارح ولا حاجه ميهمش
ماما اماني خدت نفسها و راحت على اوضتها تلبس و انا استنيت شويه لحد ما خلصت لبس و قمت داخل وراه و كانت قاعده على السرير و انا روحت قعدت جنبها
ماما: خير يا سيف في حاجه
انا: لا مفيش حاجه يا ماما و انا باصص على بزازها و حلمتها الواقفه من تحت الجلابيه ألي هيا لابسها
ماما: سيف انت بتبص على ايه
انا قمت هاجم علىها خلتها تفرد ضهرها و طلعت بزازها و هي بتقاوم مقاومه بتقل كل شويه و قمت مطلع لها جوز بزازها الكباااار و هي كل الي بتقوله قوم من عليا يا سيف عيب انا امك و قمت عاضض حلمتها الطخينه البني الغامق و هي قامت مطلعه حتت اححححححححححح بزازي يا سيف و انا قمت مبطل عض و بدات ارضع فيهم زي العيال الصغيره فضلت ارضع فيهم دقيقتين ولا حاجه و قمنا تاني و هي متكلمتش و قامت مدخله بزازها و بعدها
ماما: ايه الي حصل دلوقتي ده
انا: برضع عادي يعني
ماما: انت هتستعبط يا حيوان
انا: هو عم مجدي بيبقى بيستعبط لما بيكون بيرضع من بزازك
هي قامت بصالي و عيطت قمت خدها في حضني و هي في حضني انا عمال اعصر في بزازها على الخفيف و قمت قائلها
انا : انتي بتعيطي ليه دلوقتي
هي قامت بصالي باستغراب كده
ماما: عشان انا مكنش ينفع اعمل كده انا اسفه يا سيف
انا: متعمليش كده ليه مش انتي ست و ست الستات كمان و ليكي احتياجاتك الجنسيه
قامت ضحكه ضحكه بسيطه

 

ماما: بس انا مش زانيه يا سيف انا و عمك مجدي جوزي و انا و هو متجوزين عرفي
انا: زانيه مش زانيه جوزك مش جوزك ده ميهمنيش اهم حاجه ماما أماني تكون مبسوطه ديما
حضنتني جامد و قلتلي يا سيف انت احسن ابن ممكن اي ام تتمناه يا حبيبي
انا: تسلمي يا ماما
قمت مشاور على صدرها و قلتلها ممكن اكمل قلتلي اكيد يا حبيبي و قامت مطلعالي فردتين بزازها و شدت راسي عشان ارضع من بزاز ماما برحتي ارضع من الحلمه دي و اقرص في الحلمه دي كاني عايم وسط بحر من لحمه بزاز ماما اماني و بعدها قمت
ماما: ايه خلاص خلصت
انا: اه يا ماما خلصت
ماما: و هي بدخل بزازها تاني جوه الجلابيه يا ريت تكون شبعت
انا : قمت ضاربها على طيزها و قلتلها هو الي برا ده كان لبن عم مجدي صح

 

ماما: اه صح
انا: ليه مستحمتيش اول ما جيتي
ماما: مكنتش قادره كنت مفرهده
انا: طيب بعد كده متميش باللبن في طيزك أو في كسك عشان ميجلكيش التهابات
ماما: من عنيا يا حبيبي
انا: و قوليلو يخف التنزيل في طيزك شويه في وشك.في بؤك في بزازك اسمعنا طيزك
ماما اماني ضحكت ضحكه شرموطه بتتناك و قالت : هو كيفه كده بيحب ينزل في خرم طيزي
و قمنا انا و ماما اماني و كملنا اليوم عادي

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *