Uncategorized

قصة أخت صاحبي شقطتني فنكتها الفصل السابع 7 قصة سكس خيانة ودياثة

قصة أخت صاحبي شقطتني فنكتها الفصل السابع 7 قصة سكس خيانة ودياثة

 

البارت السابع

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

وقفنا الجزء الي فات لما رحت ل سارة البيت فطرنا مع بعض وبعدين فشختها ومشيت
الجزء ده بقي هينقلنا لمرحلة جديدة كلها متعة وده الي هتعرفوه بنفسكم
فضلنا ع الحال ده مكالمات وشات وتحكيلي طبعا كل تفصيلة بتحصل كبيرة وصغيره وان الاجازة رجعت لها اسماء من تاني بقوا يشوفوا بعض يوميا ويعملوا الي هنا عايزينه وان البت يارا كمان جت لها تقعد اسبوع وكان اسبوع رايق التلاته كان بيفشخوا بعض فيه بمزاج
وقتها كان ابو سارة بدأ يبني بيت خاص له بعيد عن بيت العيلة عشان العيال كبرت والواد يتجوز فيه وكده
فكانت الولاد مشغوله مع ابوهم ف البيت الجديد فكانت الشقه فاضية للبنات لان امها وخالاتها كانوا بياخدوا الاكل للعمال الي شغالين وكده ف كانت معظم الوقت مش ف البيت كانوا بيقلعوا ملط ويرقصوا اتعلموا الرقص والشرمطة لدرجة انهم كانوا بيدخلوا يستحموا مع بعض التلاته
م علينا هنعرف كل حاجه بالتفصيل حبيت اوضح لكم حاجه بسيطه م الي هيحصل ف الجزء ده

 

عدي فتره وكان الحاال زي م هو مقضيينها مكالمات وشات انا وسارة واحيانا كانت بتكلمني واسماء جمبها عارفه انها بتكلمني هيا مفهماها اني معرفش انها عارفه علاقتي بيها وكده اعرف ان لهاصاحبه اسمها اسماءوبس
لحد م جه يوم اسماء قالت لها كلمي صاحبك واعملوا زي م بتعملوا واعتبريني مش موجوده سارة محبتش تعمل كده بس اسماء صممت واضطرت تسمع كلامها وبعتت لي انها هتكملني واسماء جمبها عشان اخد بالي ف الكلام لان اسماء عارفه ان بقفش لها مبنامش معاها غير فون او شات لكن حقيقي بوسه حضن تقفشيش كده انا الفكرة ولعتني طبعا ومسألتهاش ليه وازاي
ولاقتها بترن عليا وبدأت تتموحن واندمجت معاها
وحشتيني ووحشتني ووحشني حضنك وبدأت اسيحها بالكلام وحشني شفايفك وحشني حضنك وحشني ايدي ع ضهرك وحشني صدرك وهيا بدأت تسيح وتتأوه
انا:نفسي اتجوزك دلوقتي
سارة:مم وانا كمان
انا:نفسي اجرب معاكي كل حاجه نفسنا فيها
سارة:اااه وانا كمان
انا:بتعملي ايه ؟
سارة:بعلب ف بتاعي ممم
انا:بتاعك ايه ؟
سارة:ممم بلعب ف كسي
انا:اووف بتعلبي ازاي ؟
سارة:نايمة ع ضهري وبلعب فيييييه
انا:لابسه هدوم ؟
سارة:ممم اااه لابسه عباية وبضي بس

 

انا:مفيش حاجه تحت العباية
سارة:لا مفيش
انا:اووف بتلعبي من فوق العباية ولا تحتها
سارة:من فوقها ياحمد
انا:طب م تقلعيها ي سارة
سارة:حاضر ياحمد وسكتت
رفعتها ياحمد اهووو
انا:رفعتيها لفين ؟
سارة:لحد بطني مبيناااه كله اهوو
انا:مبينه اييييه ؟
سارة:كوسيسسي يلا كوووسي
انا:اووووف عيزاني اعمل فيكي ايه ؟
سارة :عايزاك تتجوزني وتنام عليا تفشخني
انا:اووف نفسك انام عليكي
سارة: اووف اووي تعالي يلا نام عليا
انا:جي لك افتحي الباب
سارة:ااااه فتحت الباب
انا:دخلت وباخدك بالحضن وبقولك وحشتيني
سارة:ممممممم ااااه
انا:ببوسك من شفايفك ممممم
سارة:ااأاه اممممم
انا:بحضنك جامد وجسمك لازم ف جسمي
سارة:اووووف اااااه
انا:بنزل ب ايدي ع ضهرك وافضل احسس عليه
سارة:ااااااممممم
انا:لحد م اوصل لطيزك
سارة:اووووف ااااه
انا:افضل اقفش ف طيزك واضربك عليها واقفش فيها جامد اوي وانا ببوسك من شفايفك
سارة:اااااااااااه وصوت نفسها بيعلي
انا:وبعدين اقلعك العباية الي انتي لبساها هي والبدي
سارة:ااوووووف
انا:وانا اقلع هدومي كلها انا كمان
سارة:احححححح
انا:عشان جسمي يلمس جسمك
سارة:اااااي اممممممم

 

انا:وارجع احضنك تاني وجسمي ع جسمك ولامس كل حته ف جسمك
سارة:اووووف اااااه
انا:وبتاعي يلمس بتاعك
سارة:صوتت اااااااه
انا:اي مالك
سارة:ساكته وبتنهج ونفسها خرم ودني ف الموبايل
انا:اكمل طيب ؟
سارة:ممممم ااه
انا:وافضل لامسك ببتاعي ف كسك يسارة
سارة :ااااااه
انا:افضل احك فيه بالراحه خالص وامشيه ع شفايف كسك بالراحه
سارة: اااااااااااه
انا: وانزل ببوقي ع صدرك الملبن
سارة:امممم
انا: انزل ابوسه بالراحه حته حته لحد م انزل ع حلمة صدرك واحطها ف بوقي وامصها امممممم
سارة : مممممممم
انا:وافضل امص فيهم جامد اوي اممممم وانا بشد ف صدرك الي بحبه وهنا سمعت صوت مصمصه فعلا
سارة: ممممممم بالراحه اممممممم
انا: اي يحبيبي انتي بتمصي لنفسك ولا ايه
سارة:هاا بمص لنفسي ازاي
انا :سمعت صوت بوقك وهو عامل صوت مصمصه
سارة:لا لا اااه بمص صباعي مندمجة معاك كمل
انا :فكرتك تمصي صدرك لنفسك يروحي
سارة:مممم لا مش بيطول ممكن ابوسه لا ميوصلش لبقي امصه
انا:اووووف بموت ع بزازك الصغيرة دي تجنن اوي
سارة:اممممم وسكتت وبعدين كملت بتحب الصغار ولا الكبار يحبيبي ؟
انا:مش فاهم
سارة:اقصد بتحب البزاز الكبيرة ولا الصغيره
انا:بحب بزازك يسارة مشفتش غيرها
سارة:اووووف ااااه ،مش يمكن اما تشوف الكبيرة تحبها
انا:هشوفها فين بس انا مشفتش غير بزاز سارة حبيبتي
سارة:ممممم نفسي اتجوزك اوووي
انا:نفسي اكتر منك عشان امتعك ف كل حته ف جسمك
سارة:اووووف انا نفسي اتجوزك عشان تحط بتاعك ف كسي زي المتجوزين الحقيقي ياحمد
انا: اوووووف انا نفسي اكتر منك يسارة

 

سارة:اااااااه ياحمد ااااااه
انا:مالك يسارة؟
سارة:كسي بيحرقني اااوي
انا:اوووف هطفهولك بلساني دلوقتي
سارة:اااااحححححح اااااااه
انا:بنزل ع بطنك ابوسها واوصل لسرتك بلعب فيها بلساني وبنزل حته حته لحد م اوصل لكسك اووووف مولع اووووي يسارة
سارة:ااااااه اوووووي ياحمد ااووف شايف
انا:اووووف شايف يروحي عاوزني افشخه
سارة:ااااه ياحمد افشخه قطعه ريحه اممممممم
انا:اوووووف هو كسك فيه شعر ولا محلوق ؟
سارة:امممم لا فيه شعر بس مش كتير اقوم احلقه يحبيبي؟
انا:اووووف لا سبيه شكله حلو بشعره انا بحبك ف كل حالاتك مش شعر كسك الي هيخليني ابعد عنك يسارة
سارة:اووووووووف ياحمد بتولعني اووووي بحبك وكلامك اممممممم
انا:وهولعك دلوقتي وانا بريحلك كسك يسارة
سارة:ممممممم
انا:بنزل ع كسك ابوس فيه يسارة واتتي فاتحه رجلك ع الاخر وشفايف كسك مفتوحه وكسك باين وانا ببوس فيه بالراحه وبفتح شفايفه بايدي بالراحه وبلمسه بلساني
سارة:اااااااااااه
انا:بفضل المسه بلساني والعب فيه يمين وشمال وفوق وتحت يسارة
سارة:امممممم اااااه
انا:وبعدين ادخل لساني جوه كسك ممممممم
سارة:اممممممم بالراحه ايييييي
انا:افضل العب كمان وامسك شفايف كسك بشفايفي وامصهم جامد لحد م يحمروا
سارة:ااااااااااه امممممممم ايييييي
انا:اي يحبيبي مالك؟
سارة:كمل متوقفش كسي هينزل
انا:اووووف وافضل الحس ف كسك كتير ي سارة وبعدين امسك بتاعي وامشيه ع كسك رايح جي
سارة:ااااااح ااااااه اممممممم اااااه كسي كسي
انا:وبعدين انام عليكي واخدك ف حضني واحط زبي ف شفايف كسك بس بالراحه عشان معوركيش
سارة:اااححححخخخخ اااااااااااه
انا:وامسكك من طيزك الملبن وافعص لك فيها وزبي لازق ف كسك يسارة
سارة:احخحح ااااه اممممم كسي بينزل امممممم اااااه امممممممم اييييييي اووووف
انا:اي يحبيبي بالراحه لتعوري نفسك
سارة:مممممممم ومبتردش
انا:ي سارة؟

 

سارة:اممم
اتا:اي يبنتي مالك ؟ ارتحتي؟
سارة:اممممم
انا:كسك ارتاح طيب ؟
سارة:ممممم
انا:اي لسه مرتاحش اكمل عليه
سارة:اممممم
انا:اي يبنتي هو انا كنت بفشخك بجد اومال لو كنت معاكي بقي كنتي عملتي اي ؟ كنتي متي مني بقي ههه
سارة:اوووف ياحمد انا نزلت كتير اوووي
انا:اوووف كنتي تعبانه اوي يروحي شكلك
سارة:اوووي ياحمد
انا:حسيت فعلا ده انتي ولا اكن حد نايم معاكي بجد
سارة:ممممم نفسي انت تنام معايا بجد وتعمل كل ده
انا:احنا لما نتجوز صدقيني مش هعتقك هفشخك راحه جايه مش هخليكي تلبسي هدوم ف البيت تقعديلي ملط عشان العب فيكي طول الوقت
سارة:هههههه ياريت انا موافقه
انا:خلاص اتفقنا بس مترجعيش تعيطي وتقولي بالراحه عليا زي من شوية كده
سارة:هاا لا مش هقول متخافش
انا:هنشوف يلا قومي خديلك دش بعد الي حصل فيكي دلوقتي عشان تفوقي كده
سارة:حاضر ، احلق كسي ولاةاسيبه ؟
انا:اوووف عاوزه تحلقيه ؟
سارة:اناةبسألك لو عاوزني احلقه هخلي اسماء تعملهولي
انا:اوووف اسماء صاحبتك؟
سارة:اااه
انا:وهي واخده ع كده ولا ايه
سارة:لا عادي م احنا بنات مع بعض اي الي فيها هي ولد يعني
انا:احاااا عشان افشخك قال ولد قال
سارة:هههههه بهزر بهزر ، اي رأيك طيب
انا:عادي انا بحبك بشعر ومن غير شعر ف الاتنين عندي واحد لو هتعمليه متخليش صاحبتك تلمسه عشان بغار سارة:ههههه هخليها تعملهولي من فوق الاندر يعني
انا:لو ينفع مش عايز حد يلمسه قبلي
سارة:حاضر يحبييي وقفلنا
عدي نص ساعه ولاقتها بعتالي واتس صورة لصدرها وكله علامات واحمر وحلماتها ع اخرهم ومنظرهم سكسي اوي وفلقة طيزها كمان كانت حمرة اوي
انا:اووف اي ده
سارة:الي كنت بتقوله انت اسماء كانت بتعمله فيا
انا:احاااا بجد

 

سارة:ايوا بجد
انا:احكيلي الي حصل طيب ؟
سارة:مش دلوقتي عشان هي بتستحمي وزمانها خارجه انا:عملتوا حاجه ؟
سارة:اكيد طبعا قفلت معاك وكملنا لحد م نزلنا احنا الاتنين ودخلت استحميت وخرجت وهي دخلت وزمانها خارجه
انا:اوووووف هتمشي امتي ؟
سارة:ممكن بالليل مامتها تيجي وتروح معاها .. طبعا كنا ف اجازة الصيف ومامتها نزلت هي وباباها واخوها الصغير يقضوا الاجازة وبعدين يسافروا تاني
انا:اووف ماشي
سارة:سلام دلوقتي وقفلت
فضلت انا بقي فاتح صورها وبتفرج ع بزازها وعلامات المص الي عليه التقفيش كمان وشكلها نار وفضلت اتخيل نفسي وانا بتفرج عليهم واسماء بتفشخها وبترضع بزازها وبتضربها ع طيزها ، ومجرد ان اسماء تطلب منها تكلمني وتنام معايا ع الفون ده ف حد ذاته متعه مجرد التخيل اني بنيك سارة وصاحبتها بتتفرج علينا هيجني اكتر وفتحت صورة اسماء طبعا مكنتش مسحتها وفضلت اتخيلها من غير العباية الي لبساها ووشها كله نجاسه وبزازها الكبيرة فضلت اتخيل اني بفشخ ف لحمها وبقلعها هدومها وبكتشف كنز تحت الهدوم وبفشخ كل حته ف جسمها لحد م نطرت لبني عليها وهديت قمت استحميت وعدي اليوم عادي
ع 12 بالليل لاقيت سارة باعته تقول متنامش هما هيمشوا دلوقتي
انا:حاضر واستنيتها شوية عدي ساعه الا تلت لقتها بعتت :نمت ؟
انا:لا يروحي مستنيكي ،اتأخرتي كده لي ؟
سارة:ههههه كل م تيجي تمشي يفتحو موضوع جديد ويلكوو انت عارف الامهات بقي
انا:هههه عندك حق فعلا
المهم وحشتيني
سارة:وانت كمان يحبيبي
انا:طمنيني عليكي النهارده عملتي اي ؟
سارة:حكت لي بعد م قفلت معايا وكده لحد م مشيوا
انا:تمام يحبيبي ،قوليلي بقي اي الي حصل الصبح ده
سارة:هههه هحكيلك وبدأت تحكي

 

سارة:طبعا زي م انت عارف اننا بقينا مع بعض ع طول من اول م اخدنا الاجازة
انا:ايوا عارف
سارة:قعدتنا واحنا مع بعض لوحدنا كلها عادي بس مبتخلاش من تحسيس قرص بوسه كده يعني حجات خفيفه
انا:ايوا
سارة:واحنا بنحكي لبعض ع الي حصل ف غياب التانيه هي حكت لي ع واحده معاها في السكن اسمها شروق اكبر منها بسنتين ومتجوزه جديد وعشان هي من محافظة تاني ف للاسف ساكنه وبتروح اخر الاسبوع لجوزها وكده
انا:ايوا
سارة:المهم بتحكيلي انها بتحكيلها ع الي بيحصل بين المتجوزين والدلع والعلاقة وكده وانها سمعتها ف مره وهي بتكلم جوزها وكان نايم معاها ف الفون وهي ف الاوضه قافله ع نفسها بس هيا عشان بتسهر سمعت صوتها وراحت تتصنت عليها وسمعتها وهي بتتأوه وبتقوله وحشتني ووحشني بتاعك ونفسي اركب عليه وتاخدني فوقك وانزل واطلع ع الحصان بتاعك وطبعا اسماء سمعت كل ده وولعت وهيا اصلا بتهيج من اي حاجه فضلت لحد م سمعت صاحبتها بتقوله انها ارتاحت وانه كلها يومين وتروح له ويعمل فيها للي هو عايزة ويحملها ويجيب منها عيال
بعد م سمعت كل ده قامت داخله اوضتها كان في بنوته معاها ف الاوضه ونايمه اسماء دخلت ع السرير بتاعها واتغطت وفضلت تلعب ف نفسها لحد م ارتاحت
انا:اوووف هاجت من كلام صاحبتها
سارة:ااااه
انا: وبعدين
سارة:هي حكت لي وسألتني احساسهم بيبقي ايه وهما بيجربوا بتاع الراجل وكده وانا قلت لها ع اساس اني متجوزه ومجربه يعني وفضلنا نهزر لاقيتها بتقولي اومال بتتكلمي مع صاحبك ده ازاي وبتعملوا اي ف التليفون مهو اكيد بيحسسك الاحساس ده صح ؟ انا سكت معرفتش ارد قلت لها مش شرط انا بدور ع اي حاجه فيها متعة وتريحني وانتي مش معايا كان ردها مممممم طب احكيلي الاحساس الي بتحسيه من صاحبك ده وقعدت احكيلها ان احنا اخرنا كلام بس فون وممكن صوره ولو اتقابلنا ونفع حضن او بوسة غير كده لا
انا:ايوا
سارة:فضلت تزن عليا عايزة تعرف بنتكلم نقول اي قلت لها زي م انتي بتكلميني فون وبنريح بعض قالت بالظبط قلت لها ايوا قالت طب احنا بنحط بتاعنا ع بعض هو بيعمل ايه ؟ قلتلها بيحط بتاعه بردو
اسماء:ممممم واي الاحساس الي بتحسيه بقي
سارة:انا هجت اكتر منا هايجه افتكرت لمسه زبك لكسي وقلت لها مش عارفه يسمسم بس احساس حلو
اسماء:يعني بتحسي احلي ببتاعي ولا بتاع صاحبك
سارة:بتاعك طبعا لكن بتاع صاحبي مشفتوش اخره كلام بس لكن بتاعك وبتاعي واحد
اسماء:طب اي رأيك تكلمي صاحبك ده وتخليه يعمل معاكي واشوف احساسك ايه واتعلم منكم

 

سارة:طبعا رفضت وقلت لها مينفعش وكده وهيزعل لو عرف
اسماء:وانتي تعرفيه ليه ؟ كلميه ع اساس انتي لوحدك زي م بتعملي واكني مش موجوده بس نفسي احس الاحساس ده بنت الكلب هيا وجوزها مبهدلين هرمونات كسي ف السكن لدرجة ان قبل م تروح بلدها طلبت مني اعملها جسمها بالحلاوة لاني زي اختها وكده ومش عايزة تروح تضيع وقت زي م بتقول تروح جاهزة له بنت الكلب
سارة:وعملتي لهاةايه ؟
اسماء:استنينا العيال نزلت الكلية واحنا اتأخرنا شوية وقفلنا ع نفسنا وقلعت هدومها ملط وعملت لها جسمها كله صدرها وباطها وبطنا ورجليها وايديها وكسها وطيزها كل حته فيها عملتها لها
سارة:اووف طب ومهجتيش عليها زي م بتعملي معانا
اسماء:الصراحه كنت ماسكة نفسي بالعافية لكن هيا خدت بالها اني عرقت وبنهج وشافتني ببص لكسها كتير قالت لي معلش يحبيبة قلبي تعبتك وفتحت كسها ليا وقالت معلش نضفي شفايفه حلو اصله بيموت فيه ناعم ونضيف قلتلها مش فاهمه قالت جوزي بيحبه نضيف وناعم قلت لها اااه حاضر وكملت تنضيف ف كسها الي كان مكلبظ وكبير بس مش زي بتاعي كان اصغر شوية بس واسع طبعا عشان الجواز وطبعا كانت بتطلع صوت مممم بالراحه يسمسم ممم ااه وكده ولفت ع بطنها وعملت لها ضهرها وقالت معلش يروحي لو مش هتقرفي ممكن تعمليلي الهانش قصدها طيزها يعني قلت لها حاضر وعملت فلقتين طيازها ولاقتها مدت ايدها وفتخت طيزها وقالت في شعرتين تلاته ممكن تشليهم انا ولعت اكتر واترددت قالت بنضفها ع طول مفهاش ريحة وحشه لكن لو قرفانه خلاص كنت انا خلاص تعبت وكسي بدأ ينزل ونفسي زاد اووي اوووي
ونزلت حطيت الحلاوة ف نص طيزها وشديت وقلت لها بتعملي هنا ليه مش هنا حرام ولا ايه قالت اااه حرام احنا مبنعملش فيها ممكن مداعبات بصابعه او بوس وكده لكن مش بينام معايا من ورا وقتها انا قلبي خرج من مكانه وكسي نبضه زاد وبقيت بعمل حمام مش بنقط معرفتش امسك نفسي بس الحلو انها كانت نايمة ع بطنها مش شايفه حاجه لحد م خلصت وقلت لها كده تمام يقلبي قامت بصت ف المراية وتفتح كسها وتبص فيه وطيزها كمان وترفع بزازها وتبص تحتهم وتشوف باطها وانا هيجانه عليها وع جسمها لاقتها جت عليا جري وحضنتني وقالت بجد ايدك تتلف ف حرير يسمسم وباستني وطبعا كانت هيا عريانه خالص وانا خفت احضنها اعمل فيها حاجه فقلت لها مفيش تعب ولا حاجه يحبيبتي المهم تكوني مبسوطه و سعيدة مع جوزك قالت بجد مبسوطه اوي ومنكسفتش منك زي م بنكسف من اخواتي البنات ولو احتاجتيني اعملك بردو مش هتأخر قلت لها شكرا انا واختي بنعمل مع بعض
قالت …يخليهالك انا بقولك لو احتاجتي حاجه متنكسفيش قلت لها حاضر يحبيبتي وسابتني وراحت جابت براه واندر م الدولاب وكاش مايوة وطلعنا عشان تدخل الحمام لاقتها بتبصلي وتضحك بقولها اي مالك قالت شكلي تعبتك جامد قلت لها يبنتي تعبك راحه قالت لا اقصد تعب تاني وبتبص ع بنطلوني انا انسكفت وقلتلها ده عرق الجو حر انتي مشفتيش كنا عرقانين جوا ازاي قالت ايوا عندك حق ودخلت الحمام وانا فضلت ابص ع طيزها وهيا ماشية كان نفسي اصورها ملط بس خفت
سارة:جسمها عامل ازاي
اسماء:استني هوريكي وفتحت الموبايل و جابت لي صور هناك ف السكن بلبس البيت وجسمها كان حلو شبه جسم هاجر اخت اسماء
سارة:مممم جسمها حلو في شبه من جسم اختك هاجر
اسماء:انا قلت كده بردو بالذات لما كانت نايمة ملط قدامي

 

سارة:وعملتي اي بعد م دخلت الحمام
اسماء:ولا حاجه جهزت هدومي وبعد م خرجت دخلت اخدت شاور وريحت نفسي تحت الدش وخرجت نزلت الكلية وعدي اليوم
سارة:يبختك عماله تشوفي كساس كتير 😁
اسماء:ههههه انتي الي يبختك بتحسي احساس المتجوزين ، طبعا كنا خلاص جبنا اخرنا م الهيجان وكل ايد ع كس التانيه
اسماء: يلا كلمي صاحبك عايزه اعرف بتعملوا اي وبتحسي ايه
سارة:بتردد يمكن مش فاضي
اسماء:طب ابعتيله شوفي لو فاضي كلميه مش فاضي نأجلها لباللييل
سارة:حاضر وبعت لك قبت لك ع الواتس
وبعدين رنيت كلمتك واسماء فتحت الاسبيكر وهدت الصوت ع قدنا واما بدانا نندمج مع بعض لاقيتها بتنفذ الي انت بتقوله بالحرف من هدوم ل بوس ل رضاعه ل مص ل لحس ل لعب ف كسي
انا:يعني لما سمعت صوت كان ده اسماء بتمصمص فيكي
سارة:مممم ااااه
انا:اووف وبعدين
سارة:فضلت لحد م خلصنا وكانت فشختني وقلعت هدومها بس طبعا عشان كنت بكلمك معرفتش اعملها حاجه قفلت معاك وفشختها لحد م نزلت واما دخلت الحمام صورت وبعتلك مكان ايدها
انا:اووووف طب وهيا احساسها كان عامل ازاي ؟
سارة:كان نفسها تشوف بتاعك وتشوف بتاع الراجل الحقيقي عامل ازاي وتحس بيه ، قلتلها انا مشفتوش انا بحسه بس قعدت تزن عليا اخليك تصوره وتبعته
انا:مممم هيا هاجت عليا ولا اي
سارة:ملكش دعوه واياك تفكر تلعب بديلك
انا:العب بديلي اي يبت منا بتكلم معاكي بس هو انا شفتها ولا عمري كلمتها
سارة:انا بحذرك بس
انا:لا متقلقيش يروحي مش هلعب غير فيكي بس
سارة:طب م تيجي تلعب يلا
انا:يبت اتهدي هو انا مش فشختك واسماء كملت عليكي عايزه اي تاني
سارة:عايزة زبك ياحمد
انا:اوووف لا مش دلوقتي واهدي شوية يبت بطلي هيجان
سارة:مبقتش تقولي يبنت الهايجه لي
انا:هههههه كنت هقولهالك بس قلت انتي اصلا هايجه لو قلتها هتولعي اكتر
سارة:اااه عشان بتولعني فعلا
انا:ماشي يبنت الهايجه ههههه
سارة:مممممم

 

انا:اومال امك فين ؟
سارة:هتلاقيها نايمة ف حضن بابا
انا:اووف بيعملوا حاجه ولا اي
سارة:لا بابا حيله مهدود من شغل البيت الجديد مفهوش حيل دلوقتي وهي منضفتش نفسها ف لسه شوية تقريبا
انا:مممم انتي متابعه بقي
سارة:ايوا طبعا
انا:اخر مره شفتي بتاع ماما امتي ؟
سارة: الصبح وهيا بتلبس
انا:شفتيها ازاي
سارة:ندهت عليا قالت هاتيلي السنتيانه من ع الحبل
رحت جبتها ودخلت لاقيتها بتلبس الاندر بتاعها وهيا قاعده ع السرير وشفتها بقي وادتها السنتيانه بتاعتها لبستها
انا:ممممم مش ناوية تعملي لها حلاوة تاني
سارة:ياريت وحشني لمسته اوي
انا:طب م تعرضي عليها كده
سارة:مش دلوقتي اكيد عشان انا شايفه بابا مسحول مش فاضي لها هستني شوية لحد م يخلصوا شغل وبعد كده هقولها تعملي واعملها
انا:مش قلتي اسماء هتعملك
سارة: كنت بهيجها اكتر بس عادي هي او ماما مش هتفرق
انا:خلاص الي تشوفيه يروحي
سارة:هخلي ماما الي تعملهولي عشان اقولها مش عايزه تعملي تعالي نعمل وبكده اعملها
انا:نظرية بردو
سارة:شفت بهيجك ع مامتي ازاي
انا:ههههه منتي هايجه عليها وانا هايج ع هيجانك
سارة:طب م تيجي يلا نريح الهيجان ده
انا:قومي نامي يبت كفاية عليكي كده النهارده
وخلصنا كلام وقفلنا وكل واحد راح ف سابع نومة
عدي اسبوعين ع اليوم ده والنتيجة بتاعتنا ظهرت
انا جبت 95% ويوسف جاب 92% كنا منتظرين اكتر من كده بس النصيب وانشغلنا بالنتيجه اول 3 ايام ناس داخله وناس خارجه قريب وغريب وجيران وهيصه
لحد م الامور هديت وبدأنا ندور هندخل اي وكده
انا كنت جايب بيطري بس انا مش حاببها
ويوسف اخو سارة كان جايب علوم

 

والبيت عندي قالي هندخلك صيدلة خاص ومعرفش اي وبعد محايلات دخلت صيدلة خاص ف احدي جامعات القاهره
ويوسف ابوه دخله صيدلة بردو بس ف جامعة سيناء
طبعا كل واحد راح مكان غير التاني وهيشوف ناس جديده اشكال والوان والغربة والوحده وهكذا
بس اكتر حد كان زعلان كانت سارة عشان هبعد عنها وخايفه عليا من بنات الجامعة واني ابعد عنها واسيبها وكده بس كنت بطمنها والفترة الي قبل الدراسة م تبدأ مكنتش مخليها عايزة حاجه كنت بعملها الي هيا عيزاه لدرجة ان ف يوم قالت انها لوحدها ف البيت وانا رايح لها لاقيت اسماء راحه البيت عندهم هيا عرفتني وانا عرفتها بس كل واحد عمل نفسه انه ميعرفش التاني
ف طلعت الموبايل ورنيت ع سارة قلت لها اسماء طالعه انا هكلم يوسف ع اساس اني جي له وهو مطلعش ف البيت وفعلا كلمت اخوها قلت له انت فين قالي بره عند … بجيب طلبات وجي قلت له فكرتك ف البيت خلاص اما تيجي عدي عليا وقفلنا ولحقنا نفسنا انا وسارة وطلعت اسماء قالت لها عارفه قابلت مين تحت
سارة: عملت نفسها مستغربه مين ؟
اسماء:احمد صاحبك ؟
سارة:شفتيه فين ؟
اسماء: كان جي البيت عندكم بس معرفش وقف واتكلم ف الموبايل وبعدين مشي فكرته جي لك وبتغمز لها
سارة:هههه لا طبعا انتي اتجننتي اكيد جي ل يوسف بس هو مش هنا ممكن يكون كلمه ملقهوش ف رجع تاني
اسماء:ممكن بردو ، بقولك اي م ترنيله خليه ييجي وانا هستخبي واشوفكم بتعملوا اي
سارة:بس يمجنونه انتي اتجننتي احنا اخرنا بوسه حضن كده يعني لكن ييجي البيت لوحدي مينفعش اكيد
اسماء:عارفه انا بهزر معاكي بس شكله واد امور وحلو معندهوش اخوات ولاد
سارة:ههههه لا معندوش متعاكسيش الواد بتاعي وقعدوا يهزروا شوية
اسماء :قلعت العباية ومسكت سارة ف قلب الصالة ونامت عليها وعملوا احلي واحد ع الصبح ع كلام سارة لان اسماء كانت جاية هايجه ع اخرها
سارة:اي يبت مالك طب استني ندخل جوا
اسماء:مش قادرة كسي بياكلني ومسكت ايد سارة دخلتها جوا البنطلون مكنتش لابسه اندر
سارة:يخربيتك انتي جاية هايجه وغرقانه كده ليه
اسماء:صاحية بتاعي بياكلني اوي مطقتش عليه الاندر شلته وقلت هجيلك نريح بعض
سارة:اووف اي الي مهيجك اوي كده
اسماء:هقولك بس اوعي تقعي بلسانك قدام هاجر
سارة:اكيد لا طبعا متخافيش
اسماء:كنت نايمة وحسيت ان في صوت هسهسه ف الاوضه وفضلت مكملة ع اساس اني نايمة طلع صوت هاجر بتكلم صاحبها وبتعمل معاه العادة
سارة:يالهووووي ازاي
اسماء:معرفش انا اما سمعت صوتها فتحت عيني براحه خالص بصيت لاقيت ضهرها ليا والهاند فري فودانها وصوتها علي وهيا مش حاسه بنفسها
سارة:اممم ايوا
اسماء:فضلت مركزه معاها بنص عين لاقيتها بتتاوة وبتفرك وتتحرك وااه صدري بيوجعني اممم طلعته اهو تعالي مصه اممم

 

بالراحه وانا هجت علي هاجر من اسلوب كلامها اول مرة اشوفها كده وشوية لاقيتها مدت ايدها ف البنطلون ونامت ع ضهرها وبثت ناحيتي اتأكدت اني نايمة وشدت الغطا عليها وغمضت عنيها وسرحت ف المكالمة وتقريبا كان بيعمل معاها زي م صاحبك ده بيعمل معاكي
سارة:اوووف لي كانت بتقول اي؟
اسماء:كانت بتلعب ف كسها وبتقوله كسي هيموت عليك فاكر اخر مره انت لمسته فيه كان عامل ازاي هو مولع اكتر دلوقتي وعايزك تبرده وتطفيه
سارة:اححا هاجر طلعت شرموطه ؟
اسماء:دي اقل حاجه تتقال عليها لان واضح انهم بيتقابلوا وبيعملوا بجد
سارة:اووف طب وانتي عملتي ايه
اسماء:انا فضلت مندمجه معاها لحد م نزلت وقامت دخلت الحمام قمت ابص ع سريرها لاقيت ريحته كله عسل من بتاعنا وبصيت ع موبايلها ملقتهوش قلت اكيد خدته الحمام تكمل رحت وقفت عند الحمام مسمعتش صوت لحد م كانت هتخرج رجعت مكاني وعملت نفسي نايمه هي جت بصت عليا ودخلت ع سريرها واتغطت ونامت وانا بقي معرفتش انام وفضلت بتقلب يمين وشمال لحد م النهار طلع وقمت لاقيتها ف سابع نومه دخلت الحمام لاقيت البراه والاندر بتوعها ف الغسيل طلعت الاندر لاقيته كله عسل وملزق خلصت حمامي وخدت دش وطلعت لاقيتها نايمة والغطا لحد وسطها بس رحت جمبها لاقيتها نايمة من غير براه وصدرها كلهه هينط م البضي الي لبساه مكنتش لابسه حاجه تحته ورفعت الغطا لاقيت طيزها باينه م البنطلون الي لبساه وماسك ع طيزها جامد هيجت عليها اووي وكان نفسي اعمل معاها زي م بنعمل بس قلت ليها يوم بعدين
واستنيت اما كله صحي وفطرنا وحسيت اني عايزه ارتاح وجيت لك
سارة:اووف يخربيتك ي هاجر وناويه تعملي اي معاها
اسماء:ريحيني الاول بس وبعد كده نفكر لها ع رواقه
سارةذ:طب تعالي جوا ودخلنا جوا قلعنا ملط وفشخنا بعض بوس ومص ولحس وعض ونركب ع كس بعض لحد م كل واحده جابت مرتين او تلاته وقمنا خدنا دش سوا بس من غير قلة ادب وخلصنا وطلعنا شربنا شاي وشوية ومشيت روحت عشان امها كلمتها
انا:مممم يخربيتكم طلعتوا كلكم هيجانين بس واضح ان هاجر دي مش ساهله تقريبا بيتعمل فيها زي م بعمل فيكي هههههه
سارة:تقريبا كده بس اسماء مش هتسيبها كده
انا:المهم تفكروا بالراحه من غير م تقفش عليكم ومحدش يمسك عليكم حاجه بردو
سارة:عندك حق بس انا لازم اعوض اليوم الي ضاع مني ده
انا:هعوضهولك يقلبي بأحلي منه واتفقنا ع يوم تاني هتكون رايحه فيه تجيب لبس ليها هقابلها واروح معاها

وجه اليوم فعلا قابلتها ورحت معاها وكنت معاها زي خطيبها او جوزها بتختار كل حاجه وتخيرني وتقيس وتوريني حتي اللبس الداخلي كانت بتاخد رأيي فيه
وكانت بتتصور بقمصان نوم ف البروفه وتبعتهالي تقولي اي رأيك لدرجة ان زبي وقف ف قلب المكان وكنت هدخل اقسمها نصين
خلصت قياسة واشترت كام حاجه ليها بمناسبة السنه الدراسية الجدية وكده وبعدين خرجنا اتمشينا ورحنا كافيه قابلنا واد

 

ويتر قال تعالي يفندم في مكان جوا للكابلز بعيد عن الناس ودخلنا وغمزته ب عشرين ج وجاب الطلبات ومجاش لينا تاني والمكان ده مفهوش كاميرات انا قمت فليته شكيت انهم حاطين كاميرات بس ملقتش حاجه ورجعت لما اتطمنت خدتها ف بوسه قطعت شفايفها ومسكت صدرها فعصته وبقت تتأوة من ايدي الي ف صدرها وخلتها طلعت صدرها ورضعته لحد م قالت مش قادرة قمت مدخل ايدي من تحت الدريس الي لبساه ودخلتهاوجوا البنطلون وفضلت العب ف كسها لحد م نزلت وارتاحت كان نفسها انام معاها بس المكان مش مقفول اخره تقفيش وبوس بس
خلصنا واستنينا ارتاحت شوية عشان متخرجش تعبانه كده لحد م بقت تمام ووشها هدي قمنا مشينا وحاسبت الواد وقالي شرفتنا يفندم وتنورنا ف اي وقت عرفت انهم عاملين المكان لكده فعلا ومشينا
وفضلنا مقضيينها مكالمات من غير مقابله كان باقي ايام والدراسة تبدأ كانت هيا واسماء يوميا مع بعض واسماء كانت بدات تصور هاجر وهي نايمة او وهي بتغير وتفرج سارة عليها وبقوا الاتنين هايجين عليها وعايزين يوقعوها وفعلا عملوا كده
سارة:مش انتي وهي بتنضفوا بعض ؟
اسماء:ايوا وهي الي معلماني العادة والحجات دي كلها
سارة:طب م ده كويس اتففوا انكم تنضفوا سوا وبعدين اتصرفي معاها وهيجيها وفوسط الكلام عرفيها انك سمعتيها كذا مره وشوفي رد فعلها ايه
اسماء:فكرت ف كده كتير بس رد فعلها الي مخوفني
سارة:اعتقد هتخاف وبما انك كتمتي سرها ف هتطمن لك
اسماء:هجرب انا فعلا عايزه احلق شعرتي قبل م اسافر الكلية
سارة:وانا كمان بس هخلي ماما تعملي المره دي وانتي اعملي لهاجر والمرة الجاية نعمل لبعض
اسماء:بس خلي بالك من مامتك متتهوريش اوعي هههه
سارة:ههههه حاضر ف عنيا
سارة عرضت ع مامتها انها تنضف لها كسها عشان الدراسة هتبدأ وهي منضفتش من زمان والريحه والعرق وكده امها قالت لها استني بكره ونعمل سوا
سارة فرحت طبعا وقالت لها حاضر وجه تاني يوم
امها استنت اما اخواتها خرجوا ودخلوا الاوضه قفلوا ع نفسهم وقلعوا ملط الاتنين وبدأت مامتها تعملها باطها وايديها ورجليها ودخلت ع كسها لاقته عش غراب
مامتها:اي يبت انتي منضفتيش من امتا
سارة:مش فاكرة بس من فتره يماما
مامتها:شايفه عفنتي ازاي وبتشدها من شعر كسها
سارة:ااام يماما بالراحه
مامتها:ههههه حاضر يقلب ماما بس هاتي المقص نقلل شوية عشان متتعوريش وانا بنتف لك
قامت سارة جابت المقص ومامتها بتقصقص شعر كس سارة وبعدين مسكت الحلاوة واشتغلت تنضف ف كس بنتها وطبعا من لمس ايد مامتها كانت ساره هاجت وبدأت تنزل ميتها ومامتها تقولها اي يبت مبسوطه
سارة:اوي يماما ايدك حلوة وبتعملي بسرعه

 

مامتها:عيزاكي تنضفي ماما زي م نضفتك كده تخليها شمعه منوره وبتطبطب ع كس سارة
سارة:اممم حاضر يماما
خلصت امها تنضيف ف كس بنتها وراحت قاعدة قصادها وقامت سارة تمسك الحلاوة تعجنها ع ايدها وتنضف ايد امها وبعدين دخلت ع باطها
سارة اصلا ليها ميول ل شعر الباط راحت شامه شعر باط مامتها وتقولها ريحة باطك حلوة يمامتي العرق مبيأثرش فيها
مامتها:هههه وانتي كمان كده طالعه لمامتك
سارة:مممم اكيد ي مامتي وكملت نتف ف باطها ومرة واحده مامتها لزقت صباع رجليها الكبير ف كس سارة
سارة:مممم اييي
مامتها :اسفه يحبيبتي غصب عني
سارة:ولا يهمك يمامتي ومتحركتش ومامتها مشالتش صباعها فضلت سيباه مكانه وكس سارة ولع اوي وسارة مخدتش رد فعل بردو خلصت باطها ونزلت ع رجليها عملتها وبعدين مامتها نامت ع ضهرها وفتحت رجليها وسارة نزلت ع كس مامتها
مامتها:بالراحه ع كتكوت ماما يحبيبتي عشان متوجعيهاش
سارة:حاضر يمامتي وبدأت تحط الحلاوة وتنتف مامتها
مامتها :امممم شطورة يحبيبة ماما
بدأت سارة تنتف لمامتها كتكوتها زي م بتقول وطبعا مبطلعتش لعب ف كتكوت امها وهيا بتعمل لها حلاوة تقرص ع شفايفها مرة ، تحط عقلة صابعها مره تلعب ف زنبور مامتها مره ومامتها تعبت من ايدها قالت لها استني يحبيبتي شوية عشان كتكوتي تعبني
سارة:انا اسفه يمامتي وجعتك
مامتها :لا يحبيبتي انتي شطورة وبتعملي حلو زي ماما موجعتنيش
سارة:اومال تعبك ازاي ي مامتي
مامتها : مفيش يحبيبتي عشان متعودة اعمل لنفسي لكن عشان ايد سرسورة حبيبة مامتها ف الوضع بيختلف
سارة:مش فاهمه ي مامتي قصدك ايه ؟
مامتها:ده يحبيبتي مصدر الشهور للست والبنت واي حد غير الست او البنت بيلمس المكان ده لنفسه بيحس انه تعبان زي م حصلك من شويه وبيحصلي دلوقتي
سارة:مممم قصدك يعني المياة الي نزلت ؟
مامتها: ايوة بالظبط
سارة:اومال مفيش مياة نزلت من عندك لي ي مامتي
مامتها:وانتي عايزه ماما تنزل مياة زيك ي رخمه
سارة:مقصدي يمامتي انا بسأل بس
مامتها:انا خليتك توقفي عشان منزلش
سارة:طب ليه هو عيب ؟
مامتها:لا يحبيبتي مش عيب بس مكسوفه منك
سارة:عادي ي مامتي منا قدامك بلبوصه اهو والمياه عندي نزلت وكنت مبسوطة
مامتها:خلاص كفاية كلام دلوقتي يلا كملي خلينا نخلص قبل م ابوكي واخواتك ييجو
سارة:حاضر يمامتي وكملت حلاوة ف كس مامتها لحد م خلاص جابت اخرها من ايدها بقت تنهج وتقفل رجليها ع ايد بنتها وتقولها شدي جامد ااه لا بالراحه هنا وتفتح شفايف كسها بنفسها وتقولها شوفي حاجه جوا ولا لأ ،وسارة م بتصدق تقوم مدخله صوابعها جوا كس مامتها تهيج امها وتقولها اه ي مامتي في شعرتين رفيعين هنا وتمد ايدها تمسك ف شفايف امها ومامتها ع اخرها من ايدها وبقت تتاوه امممم وزنبورها طلع بره خالص بقي عامل زي بتاع ******* كده
مامتها:ها يحبيبتي خلصتي
سارة:اه يمامتي خلاص فاضل حجات بسيطه هنا ف المنطقة الي بين كسها وطيزها واول م لمستها منها قامت قافله ع ايدي ومغرقه نفسها ومغرقاني من ميتها زي الحمام البول وبتنهج اوي وانا خفت عليها قلت لها اي ي مامتي مالك يحبيبتي
مامتها:بتحضنها ع صدرها وهما عريانين مفيش يحبيبة ماما شفتي ماما كانت خايفه من ايه
سارة:هو ده حمام ولا ايه ؟ طبعا سارة بتستهبل ف كل الكلام ده
مامتها:بصي يحبيبتي دي اسمها شهوة الست وده حصلي لما انتي لمستيني من جوا كتير
سارة:اسفه ي ماما مكنش قصدي بجد اسفه
مامتها:مفيش حاجه يقلب ماما انا كنت مكسوفه يحصل كده بس اهو حصل وخلاص وبعدين انتي سر مامتك وماما ل يمكن تنكشف ع حد غيرك كده والي حصل ده طبعا بين ماما حبيبتك وبينك اوعي حد يعرف ان انا وانتي بننضف بعض ازعل منك
سارة:لا طبعا يمامتي وانا هقول لمين حاجه زي دي
مامتها:انا بأكد عليكي يروحي عشان لو اسماء ولا حد م البنات فتح معاكي موضوع النضافه تقومي قايله حاجه زي دي
سارة:لا يمامتي متقلقيش ده سر بينك وبين ساره حبيبتك بس
مامتها:بكره تبقي عروسه قمر ومحدش هينضفك غيري بردو عشان جوزك ينبسط منك
سارة:انكسفت وضحكت بخبث كده
مامتها:مكسوفه يكلبه ، قومي يلا ناخد شاور قبل م ييجوا من بره
سارة:يلا ي مامتي
واخدوا الفوط والهدوم ودخلوا الحمام هما الاتنين
الاتنين تحت الدش وليفوا بعض ودعكوا ضهر بعد وطياز بعض وكساس بعض وسارة لاحظت ان مامتها بتحب تلمس كسها بايدها وتدلكه وده حسته لما لاقتها بتمد ايدها تصبن كسها وتدعكه بالصابون بايدها مش بالليفه وسارة كانت مبسوطه بكده وتغمض عنيها وتعض ع شفايفها ومامتها اخدت بالها منها وبقت تزود ف كده لحد م سارة قالت لها هعمل حمام يمامتي حوشي ايدك ومامتها شالت ايدها وسارة عملت حمام وهما واقفين الدش وقعدت تضحك عليها تقولها هتعملي حمام ع ماما وانتي كبيرة كمان ويهزروا
ومامتها خلتها تعملها كده بردو وسارة صبنت كس مامتها ودلكته بايدها ومامتها انبسطت منها وكل شوية تحضنها ع صدرها ويلمسوا صدور بعض لحد م ارتاحوا تاني ف الحمام وخلصوا ونشفوا بعض وخرجوا لبسوا وحضروا الاكل والعلاقه بين سارة ومامتها اخدت جانب تاني خالص مبقاش ام وبنتها بقوا ينتظروا الوقت الي يكونوا فيه لوحدهم ولو جت فرصه بيتحرشوا ببعض
والي بدأ بكده مامتها كانت بتخليها واقفه ف المطبخ وتروح تتحرش بيها وتضربها ع طيزها او تقرصها واحيانا مامتها تنادي عليها تقولها الحقيني اتلسعت الزيت طقطق ع صدري وتخليها تطلع صدرها وتحطلها تلج او تدهنه ليها او تقولها في حاجه قرصتني ف ضهري وترفع عبايتها من غير م تكون لابسه حاجه تحتها وتفرجها ع طيزها وسارة تولع وتهيج ع امها واحيانا كانت بتغفلها وتصورها وهيا قاعده وتفرجني عليها وتقولي شفت طياز ماما كبيرة ازاي
شفت بز ماما عامل ازاي
شفت اندر ماما الي قلعاه عامل ازاي ويكون مليان عسل من كس مامتها وهي بقت تحب انها تتكلم ع مامتها انها شرموطه ولبوة هيجانه زيها وكانت بتقولي بحلم بيوم انت تنام معايا فيه انا ومامتي ع سرير واحد وتعمل فينا زي م بابا بيعمل ف ماما ويفشخ كسها كانت بتحب كده وده دخلنا ف سكه تانيه وقتها جي بردو 😉
نرجع بقي لعلاقة اسماء وهاجر اختها
لما اسماء قالت ل سارة انها هتخلي هاجر اختها تعملها حلاوة وينضفوا بعض هتسخن اختها وبعدين تقولها ع الي سمعته وشافته وده الي حصل هنعرفه دلوقتي
اسماء ل هاجر :بقولك ي جوجا
هاجر:نعم ياختي عايزه ايه
اسماء:مش ناوية تحني عليا وتنضفيني بقي اصل انا عفنت وعايزه انضف قبل م اروح السكن عشان ميبقاش شكلي وحش وسط البنات
هاجر:هههه انا الي عايزه انضف …. فكرتيني
خلاص يوم الخميس بالليل نعمل اي رأيك هيكون فاضل الجمعه وانتي هتسافري السبت

 

اسماء:خلاص ماشي
عدي اليوم وجه الخميس بالليل
اسماء :اي ي جووجا جاهزة
هاجر:استني اما امك وابوكي ينامو عشان ابوكي ميسمعش صوتنا
اسماء:ماشي واستنوا شوية لحد م الساعه جت 1 باليل ودخلوا يناموا وهما دخلوا اوضتهم وقفلوا ع نفسهم وهاجر قلعت التيشرت الي لبساه وبقت بالكت بس
واسماء عملت زيها بقت بالبراه بس الاتنين مش دايما بيلبسوا براهات ف البيت عشان صدورهم بتلعب لما بيتحركوا ، فبيلبسوا براهات كت بسيطه يادوبك تمسك الصدر بس مش اكتر
هاجر:هتعمليلي ولا اعملك الاول
اسماء:اي حاجه مش فارقه
هاجر:طب تعالي اعمليلي الاول وادتها الحلاوة وقعدوا الاتنين ع الارض
اسماء:مسكت ايد هاجر ونضفتها ايد ايد وبعدين دخلت ع باطها كان في شعر كتير وهنعرف لي بردو
اسماء:اي يبت العفانه دي سايبة باطك كده ليه
هاجر: عادي كسل
اسماء:من امتي ده ، ده انتي مكنتيش بتخلي الشعر يطلع فيه اصلا
هاجر:عادي بقيت بكسل
اسماء:مممم ماشي ياختي وكملت تنضيف لاختها خلصت ايد ودخلت ع التانيه خلصت باطها التاني
هاجر:وقفت وقلعت البنطلون الي لبساه وفضلت بالاندر الي ماسك ع كسها وطيزها
اسماء:نزلت نضفت رجلين اختها رجل رجل وطلعت فوق قالت لها يلا اقلعي الاندر ورفعت نفسها وقلعت الاندر بتاعها وبقت هاجر بقاعدة بالكت بس وباقي جسمها عريان وفتحت رجليها الاتنين وظهر كسها بشعره اللي مكنش كبير اوي زي باطها
اسماء:انتي بتحلقي شعرتك وبتسيبي باطك ولا اي
هاجر:لا بس شعر الباط بيطلع اسرع ف عشان كده طول
اسماء:ممم ايوا ومسكت الحلاوة وبدأت تنضف لاختها
هاجر:امممم بالراحه اممم
اسماء:بالراحه اهو وكل م اسماء تلمس كس اختها تعمل صوت اام ااه ايي
اسماء:اي يبت مالك مش ع بعضك ليه
هاجر:مفيش بس انتي شديتي جامد وجعتيني
اسماء:احطلك مخدر عما تعمليلي وبعدين نكمل ؟
هاجر: اه ياريت عشان كده هيوجعني اكتر
اسماء:ماشي وقامت جابت المخدر وادته لاختها تدهن كسها ودهنته لنفسها
هاجر:يلا تعالي عما يكون المخدر خدر شوية اكون خلصت لك
وبدات تنضف لاختها دراعتها الي كانت نضيفه اصلا ودخلت ع باطها نضفته مكنش فيه كتير
هاجر:يلا اقلعي بنطلونك
قامت اسماء قلعت بنطلونها وشالت الاندر كمان عشان يبقوا مره واحده وقعدت مكانها تاني بقوا هما الاتنين عريانين الا صدورهم واحده عليها كت والتانيه براه كت خفيفه بردو
هاجر مسكت رجلين اختها ونضفتهم
وبعدين نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها وبدأت تنتف لها شعرتها
اسماء:فاكرة اول مرة ماما عملت لنا كان عاملين ازاي
هاجر:هههه كنا مكسوفين اوي وماما تتحايل علينا نقلع ونقول غمضي عينك ولو فتحت نلبس
اسماء:هههههه كانت بتصوت مننا
هاجر:اياام بقينا ايزي اهو وقاعدين سلبوته كمان وماما كمان بتقعد معانا سلبوته
اسماء:ههههه كنا ابرياء لسه دلوقتي البركة فيكي فتحتي عنيا بدري بدري
هاجر:هههههه وكملت نتف ف كس اختها
اسماء:ممممم اااه
هاجر: اي بيوجعك
اسماء:لا بس النتشه بتوجع م انتي عارفه
هاجر:خلاص يكوكو انا اسفه وبتطبطب ع كس اختها
اسماء:هههههه بتعملي اي يبت
هاجر :بصالح ال كوكو عشان ميزعلش
اسماء:خلصي يرخمه
وكملت هاجر الي بتعمله وطبعا كانت بتتحرش ب اسماء وتفرش ف كسها ب ايدها وتلعب بصباعها
اسماء:ممممم ااااه اييي بالراحه ي جوو
هاجر:حاضر يروح جوو وكملت لعب ف اختها
اسماء:احححح يخربيت ايدك عارفه هيا بتعمل ايه

 

هاجر:ابطل لو عايزة ؟
اسماء:لا كملي
كملت هاجر الي بتعمله وفضلت تلعب ف كس اختها بعد م نضفته وتلعب ف شفايفه وتقرصها وتشدها من زنبورها وتقولها اي يبت زنبورك وقف عليا كده ليه
اسماء:من لعبك فيه امممم
هاجر:بتمد ايدها تقرص عليه بالراحه وتلعب فيه بضوافرها
اسماء:مممم اااه يجوو بالراحه كسي اممم
هاجر:ماله كسك تعبان
اسماء:اووي تعبتيه بايدك امممم ااااه
هاجر:اريحهولك ولا تكملي انتي ؟
اسماء:تعالي اكملك شعرتك الاول وبعدين نكمل
هاجر:تعالي يلا وعدلت اختها ونامت هيا ع ضهرها ونزلت اسماء ع كس هاجر بالحلاوة وكان احمر وشكله ظهر بعد م نضفت الشعر كله وبقي زي البيبي
اسماء بدأت تلعب ف كس هاجر زي م عملت لها
وهاجر اول م حست بقت تصوت وتقولها بيوجعني بلاش اممم ايييي كفاية دلوقتي بلاش ايييي
اسماء:اي يبت ماله كسك بيوجعك من اي ؟
هاجر:بيوجعني من شفايفه
اسماء:هو حد بيلعبلك فيه ولا ايه وبتضحك
هاجر:اتخضت ووشها اتغير ، اي يبت الي بتقوليه ده
اسماء:هتخبي ع اختك حبيبتك
هاجر:انتي اتجننتي اوعي كده بطلي قلة ادب
اسماء:ع فكره انا سمعتك وانتي بتتكلمي ف الموبايل كذا مره ومتكلمتش يعني لو كنت عايزه افضحك كنت قلت ل ماما خليتها موتتك
هاجر:ها سمعتي ايه وموبايل ايه مش فاهمه
اسماء:انتي عارفه قصدي ايه كويس ، لما كنتي بتتكلمي بالليل والهاند فري ف ودانك صوتك علي وانتي مش حاسه وانا صحيت ومردتش اتكلم عشان متتخضيش وسمعتك وانتي بتكلمي ولد وبتعملوا حجات وبتلعبي ف نفسك صح ولا غلط
هاجر:بدأت تعيط اوعي تكوني قلتي لحد حاجه
اسماء:متخافيش منا لو كنت عايزه اقول ل ماما كنت قلت لها من زمان بس عايزه اعرف كل حاجه بقي
هاجر:هحكيلك بس وعد ان الكلام ده ميطلعش بره الاوضه
اسماء:اكيد وعد طبعا
هاجر:بدأت تحكي ازاي عرفت الولد ده وانها بتحبه وبتموت فيها وواعدها بالجواز وكده وانها فترة م كانت لوحدها ف مصر كانت بتسافر معاه وتخرج براحتها كده كده محدش يعرفها وعايشه حياتها
اسماء:وبيلمسك ازاي من تحت بقي ؟
هاجر:لا محصلش ولسه هتخلف
اسماء:انا سمعتك ع فكره بلاش تكدبي وعرفت انه بيلمسك من تحت واكيد بيعمل حجات تانيه لو حكتيلي كل حاجه وعد مني مش هتكلم كلمه خالص لكن لو خبيتي عليا وكدبتي هقول ل ماما
هاجر:حاضر هحكيلك وبدأت تحكيلها ازاي اتعرفت عليه وطبعا عشان كانت لوحدها ف كان سهل ينضحك عليها ويكسب ثقتها ووصل للي هو عايزه وبدأ يكلمها فون ويطلب منها صور وفيديوهات واتطورت العلاقة بقي يقابلها ف الجامعه ويقفش فيها واخدها شقة واحد صاحبه بس مفتحهاش بيلعب لها ف كسها من بره وفتحها من طيزها وقعدت تعيط وتقول بس هو هيتجوزني ومش هيسبني
اسماء:هو الي بيدوق لبن الجاموسة بيشتريها
هاجر: بتعيط متقوليش كده غصب عني كنت لوحدي وكنت محتاجه حد يطمني ويحبني وهو قرب مني ف الوقت ده مكنش قدامي حل غيره بس هو مؤدب ومش هيضرني ولا يبعد عني
اسماء:لو كان مؤدب مكنش عمل فيكي كده
هاجر:انتي وعدتيني مش هتقولي ل ماما حاجه
اسماء:هقولها ع خيبتك يعني ، اكيد مش هموتها بحسرتها ع بنتها الكبيرة
هاجر:انا مش وحشه و… بس كان غصب عني
اسماء:اوعديني انك تبعدي عنه وتقفلي معاه السكة دي خالص
هاجر: بتعيط ازاي طيب هو واعدني هيتجوزني اما نخلص دراسة يعني كلها سنه كمان
اسماء :لو هو هيتجوزك ييجي يتقدم لك ويخطبك عشان يثبت حسن نيته لكن او اتهرب متفكريش دقيقه تكملي معاه
هاجر:استحالة يبعد ويتهرب ده بيموت فيا انا عارفه
اسماء:اتنيلي ولا انتي عارفه حاجه اوعي يكون نام معاكي يبت وتفضحينا
هاجر:محصلش و… اخره كان بيلعب بس من قدام
اسماء:وورا ؟
هاجر:هااا مالها ورا ؟
اسماء:كان بيلعب بردو

 

هاجر:ايوا احيانا
اسماء:مش مرتاحة ليكي بردو وريني كسك
هاجر:و… زي منا بنت وتعيط
اسماء:وورا زي م هيا بردو
هاجر:الصراحه لا عشان كنت برفض يدخله قدام ف كان بيدخله ورا ومحصلتش غير 3 مرات بس
اسماء:ينهار ابوكي اسود كمان ، قومي وريني عمل ايه ابن الكللابب
هاجر: بتعيط اكتر وبتلف نفسها واسماء بتفتح طيز اختها وتشوفها تلاقي خرمها فعلا واسع وباين عليه
اسماء:خرمك باين انه ملعوب فيه ومدت صابعها ف خرم طيز اختها
هاجر:ااااه بتعملي ايه
اسماء:اسكتي ي وسخه اما اشوف حصلك ايه
هاجر:اااه بالراحه طيب وجعتيني
اسماء:دلوقتي وجعتك اومال وهو بيركبك موجعكيش
هاجر:ساكته مبتردش
اسماء:مبترديش ليه ها ؟ ملكيش عين تردي وبتلعب ف طيز اختها الكبيرة
هاجر:ايييي عشان خاطري خلاص مش هخليه يلمسني تاني
اسماء:انتي لو فكرتي بس هخلي ماما تدبحك انتي حره
هاجر:اوعدك مش هخليه يلمسني حتي
اسماء:والصور والفيديوهات بتاعتك هتعملي الي معاه مش خايفه يفضحك ولا يبتزك
هاجر:هيفضحني ليه وهو عايز يتجوزني
اسماء:ابقي تفي ف وشي لو فكر حتي ده شايفك رخيصه وسهله عشان كده لعب معاكي وانتي مصدقتي ولو فكرتي تبعدي عنه هيفضحك ويفضحنا معاكي
هاجر:هو ممكن يعمل كده بجد
اسماء:يعمل ابو كده انتي مبتشوفيش الحكاوي الي حواليكي ولا انتي معندكيش ددمم
هاجر:بتعيط طب اعمل ايه
اسماء:اتصرفي وهاتي تليفونه واكسرية ولا فرمتيه ولا اي حاجه
هاجر:صعب هعمل كده ازاي
اسماء: هنشوف لها حل بس اياكي احس انه لمسك بس ولا بعتيله حاجه تاني
هاجر:مش هخليه يشوف شعره مني
اسماء:وع كده بقي مكنتيش بتنضفي نفسك له ليه
هاجر:بتبص وساكته
اسماء:اي مش كان بينام معاكي يعني بيقلعك ويشوف جسمك كله يعني بيشوف شعرتك وباطك
هاجر:هو الي قالي محلقش شعر باطي عشان بيحبه كده
اسماء:اه يوسخه كمان وانا اقول انتي سبتي نفسك تعفني كده ليه
هاجر:كنت سيباه عشان هو قالي بحب شعر باطك ف مكنتش بحب ازعله عشان لو طلب يشوفه يلاقيه
اسماء:ده انتوا مقرفين انتم الاتنين
هاجر:عشان خاطري ي اسماء خلاص انا اختك الكبيرة بردو
اسماء:كبيرة ايه وصغيرة ايه ده انتي محصلتيش بنات الشوارع
هاجر:صدقيني كان غصب عني بس وحيات ماما مش هتتكرر تاني خالص
اسماء:ماشي يوسخه اما نشوف وكملت لهاةتنضيف ف كسها وهيجتها
هاجر:لو طلبت منك دلوقتي تريحيني لحد م انزل هتوافقي ؟
اسماء:هيجانه وبياكلك ولا ايه
هاجر:اااه منتي عارفه واحنا بننضف لازم ننزل احنا الاتنين ولا انتي مش عايزه
اسماء:حاضر عشان تعبانه بس غير كده كنت سبتك من غير م المسك حتي وبدأت اسماء تلعب ف شفايف اختها وقلعتها الكت الي لبساه وظهرت بزازها
وهاجر قلعتها البراه الكت بتاعتها بردو وبقت ببزازها هي كمان وفضلوا يلعبوا لبعض ويقفشوا لبعض وينامو ع بعض واسماء اتجهت ل طيز هاجر بقت بتلعب فيها وهاجر مبتفتحش بوقها نهائي وفضلوا ع الحال ده لحد م نزلوا وقاموا بلبوص دخلوا الحمام استحموا مع بعض وخرجوا كل واحده لبست لبس النوم بتاعها من غير حاجه تحته ودخلت ع سريرها ونامت
سارة:يخربيتك يهاجر كل ده يحصل منك يعني طول الفتره الي كانت لوحدها كان بيتلعب فيها
اسماء:انا خايفه اوي من ابن الكلب ده ل يفضحها ولا يأذيها
سارة:متقلقيش هنلاقي لها حل بس انتي متضغطيش عليها اوي عشان متأذيش نفسها زمانها مدمره نفسها يعيني
اسماء:تستاهل هو انا كنت قصرت معاها هي الي عملت كده ف نفسها انا خايفه عليها مش اكتر افرضي فتحها وسابها
سارة:كويس انها جت ع اد كده ، وموضوع الصور والفيديوهات هنلاقي له حل
اسماء:ماشي بس ابقي فكري معايا متفكريش لوحدك

 

سارة:اكيد طبعا وعدي اليوم طبيعي وجه يوم الي هنسافر فيه لكلياتنا انا لكليتي ويوسف ل كليته
وسارة طول الليل تكلمني وتعيط وانا بطمنها اني هنزلها كل اسبوع وامتعها لحد م هديت شوية
وبكده نقفل الجزء السابع الي بيمهد لمتعه جاية من جهات كتير

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *