Uncategorized

قصة أخت صاحبي شقطتني فنكتها الفصل الرابع 4 قصة سكس خيانة ودياثة

قصة أخت صاحبي شقطتني فنكتها الفصل الرابع 4 قصة سكس خيانة ودياثة

 

البارت الرابع

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

ويلكم باك يشباب ، متأخرتش عليكم اهو زي م وعدتكم
وصلنا الجزء الي فات عند اما سارة صممت اني اروح افطر معاها ولكن زي م توقعت مبقاش فطار بس لكن هنقول ايه هيجان النسوان كفيل انه يعمل اكتر من كده
يومها سبتها ومشيت روحت البيت دخلت اخدت دش عشان افوق م الصدمه الي كنت فيها وقعدت افكر ف كل الي حصل وايه الي انا هببته ده وازاي اخون صاحبي بالطريقة دي واعمل كده مع اخته ، طب افرض الموضوع اتعرف ! طب افرض حد شافك ! طب افرض افرض..! وفضلت ع كده بتاع ساعه متنح للسقف وبفكر ف كل حاجه حصلت بيني وبينها ،طب اخرتها ايه هتكمل معاها لحد فين ؟! طب فعلا هتتجوزها ؟ طب اهلها واهلك هيرضوا !! لحد م اتخنقت ونمت
صحيت ع رنة سارة
سارة: حبييي عامل ايه
انا: كويس يروحي انتي عامله اي
سارة: انت نايم ولا ايه
انا: ااه صحيت ع رنتك
سارة: وحشتني قلت اتطمن عليك واسمع صوتك

 

انا: وانتي اكتر يروحي
سارة:النهارده اسعد يوم ف حياتي
انا:وانا كمان بس انتي مجنونه
سارة: هههههه مجنونة بحبك وعشقك اعملك ايه انت الي تتحب
انا:ل انتي مجنونه الي هو عبيطه يعني ههههه
سارة:عادي عادي المهم اني بتجنن معاك انت مش مع حد تاني
انا: احا وانتي عايزه تتجنني مع مين ؟!
سارة: خالص خالص انا اقصد اني مجنونه فيك ومعاك هو انت مش حابب كده
انا : حابب يسارة بس صراحة خايف يحصل حاجه
سارة: حاجة ايه الي تحصل ؟ هو في حاجه ولا اي ؟
انا : لا مفيش بس مش مرتاح انتي مشفتيش نفسك النهارده كنتي عامله ازاي وعايزه ايه ولا صوتك الي لوحده فضيحه
سارة: انت مش مبسوط ؟!
انا: اوف يبنتي مبسوط اوي بس كل م افتكر صوتك وانتي بتصوتي واخواتك ف الاوضه الي جمبنا اتقفل واقول طب افرض حد كان صحي وشافنا اي هيكون موقفنا وبالذات انتي
سارة: خلاص متدايقش نفسك مش هنعمل كده تاني
انا: مش بقولك عشان تقولك كده انا فعلا خايف عليكي
سارة: حاضر يحبيبي متقلقش عدت وخلاص متقفلناش بقي خلينا مبسوطين بالي حصل
انا: انتي مبسوطه يعني؟!
سارة: انا طايرة بجد مش مصدقه ان انا وانت ياحمد كنا ف اوضه واحده ومققول علينا وقالعين ملط بجد طايررة م الفرحه ومش عايزه اليوم يعدي عشان افضل حاسه اني جمبك وف حضنك ومقفول علينا الباب
انا:نعمل ايه بقي انتي الي جرجرتيني وضحكتي عليا 😂😂
سارة: ههههه برييييئ برريييئ
انا:خلي بالك يساره عشان تهورك ممكن يضرك ويضرنا سوا وانا مش مستعد اخسرك ل اي سبب
سارة: حاضر يحبيبي بس لسه في حاجه انت معملتهاش ولازم نعملها
انا: يادي النيلة يبت اتهدي
سارة:ههههه لا مش تفتحني متخافش
انا:امال اي
سارة: نستحمي مع بعض هموت واستحمي معاك كده يبقي اكتملت الجوازه
انا:يخربيت سنينك مش بقولك هتجبيلنا العار وتفضحينا
سارة:هههههه وحيات امي م هسيبك غير اما نعملها ذوق عافية
انا: ده انتي فعلا طايرة منك قومي يبت شوفي وراكي ايه
سارة:طب م تيجي تقعد ورايا هههه
انا: يبنت الهايجه اتلمي ده انا اتصفيت منك النهارده
سارة:اووف قلت ايه؟!
انا: يادي النيلة عليا دي هايجه هايجه يعني
سارة: عشان خاطري قول كده قلت ايه
انا: بقولك اتلمي يبنت الهايجه
سارة :امممم
انا:اي يبت مالك

 

 

سارة: مفيش حبتها منك
انا: طب اتلمي يلا وقومي شوفي مصالحك
سارة:انت استحميت طيب ؟
انا: ايوا اول م روحت اخدت دش ونمت
سارة:انا بقي لسه مستحمتش
انا:يخربيت اهلك وقاعده بريحتك كده ازاي
سارة:مش عايزه ريحتك تخرج من جسمي ياحمد ولا ريحة لبنك عليا
انا: اووف يبنتي خددي بالك وقومي استحمي ونضفي نفسك
سارة:مش عايزه ياحمد عايزه افضل كده بريحتك
انا:اوووف طب قومي عشان لو مسمعتيش الكلام وحيات امك م هتشميها تاني
سارة: اوف انت رخم بجد ، طب تعالي حميني طيب
انا: يخربيت امك قومي يبت انا حيلي مهدود منك ده انتي صفتيني ولا 7 مرات النهارده
سارة: ممممم اووف وانا كمان النهارده جبت كتير اوي
انا: طب قومي يحبيبتي يلا خديلك دش فوقي كده ونضفي نفسك كويس
سارة:حاضر يحبيبي هتوحشني
انا: وانتي كمان يروحي هتوحشيني
سارة:هتخيلك معايا
انا:ااووف ماشي يروحي بس متتهوريش عشان صحتك
سارة:حاضر يقلبي يلا باييي اممم
انا : بااي اممم
وقفلنا المكالمة وكانت بنت الهايجه هيجتني معاها وزبري بقي ع اخره فضلت شوية لحد م هدي وقمت طلعت كانوا قااعدين قدام التلفزيون مستنيين امي ترص الاكل عشان كنا بقينا بعد العصر وابويا قعد يتكلم معايا عملت ايه وحجزت دروس فين عشان 3 ث طبعا وكده وشد حيلك وذاكر عشان تبقي حاجه كويسه واتعب السنه دي ترتاح بعدين وانا ف حال سري انا تعبت اوي فعلا يحاج
واكلت وقمت نزلت مع اصحابي لفينا شوية ورجعت فتحت نت وكلمت ساره واتس وقعدنا نتكلم شوية لان امها واخوتها لسه صاحيين معرفتش تكلمني موبايل
ولاقيتها بعتالي فيديو مدته 24 ث حملته وبشغله لاقيتها متصورة تحت الدش وهيا عريانة ملط وبتستحمي وتفرك ف جسمها
شغلت الفيديو بتاع 10 مرات ومش مصدق الي شايفه
متصورة بوشها وبتعمل حركات لبونه ع الاخر تحت الدش والصابون ع جسمها وتفرك ف بزازها وتنزل ع كسها وتلف توريني تيزها الملبن الي تتاكل بصراحه وتغسلها بالصابون
لحد م فقت من صدمتي لاقيتها باعته ولا20 رسالة اي رايك؟ رحت فين؟ انت مبتردش ليه؟ ولااا!! انت ياد ؟ واد ياحمد انت مت ولا ايه؟ ده بينه اتصدم يعيني!

 

رديت عليها بقولها اي ده يبت
سارة:حبيت اشاركك معايا عشان تحس انا محتجاك قد اي
انا:اووف شكلك يهبل اوويي انا عمري متخيلت انك بالجنان ده
سارة:عجبك الفيديو يعني؟
انا: اووووووووي ناار يخربيت هيجانك يسارة ولا جسمك تحت المياه والصابون عليه اوووف تجنني
سارة: كنت بتخيل ان ايدك الي عليا وبتعمل عليا الصابون وتدلكه ف جسمي
انا:احاااا وحسيتي ب ايه
سارة: كنت محتجاك فعلا ياحمد تكون معايا وتاخدني ف حضنك تدخلني جوا جسمك والمياه تنزل علينا اكننا جسم واحد
انا:اوووف ااه ي سارة اااه
سارة:نفسك ف ايه يحبيبي
انا:نفسي فيكي اوووي
سارة: انا كلي ليك وملكك ياحمد انا بتاعتك انت بس وانت بتاعي لوحدي بس
انا:اوووف بحبك اوووي يسارة اوووي
سارة:وانا كمان يروحي بموت عليك ونفسي فيك اوي دلوقتي
انا:اووف بتعملي اي طيب ؟
سارة:قاعدة بكلمك وكل واحد ع تليفونه
انا:اوف يخربيتك انتي هايجه عليا وانتي قاعدة معاهم انا مفكرك دخلتي الاوضه
سارة:لا قاعدين كلنا سوا وبكلمك وكسي وطيزي بيياكلوني اوي وعاوزاك تفشخهم زي الصبح ولاقيتها باعته صورة الصالة بتاعتهم امها قاعده ع الكنبه ورجل تحتها ورجل مدلدلة اه زي م تخيلتو كده
واخواتها واحد ع الارض والتاني نايم ع الكنبه التانيه
انا:احااا اي ده
سارة:بوريك اني هيجانه عليك وهما جمبي
انا:اووف طب ادخلي الاوضه عاوزك ف كلمتين
سارة: لا عاوزه اهيج وانا وسطهم عايزه اعيش الاحساس ده اني قاعده معاهم وهيجانه كسي بياكلني وعايزاك تريحه
انا:اوف ده انا هفشخه مش هريحه
سارة:افشخني تعالي يلا انا فاتحالك رجلي اهو تعالي افشخني وراحت باعته صورة وهيا قاعده ع الكرسي ورجليها مفتوحه
انا:احوو يساره اتلمي يبت يخربيتك
سارة: طب انت عارف ايدي بتعمل ايه؟
انا:بتعمل ايه؟
سارة:بكتب ب ايد والتانيه بمشيها ع بزازي وانزل ع كسي املس عليه
انا :احاااا سارة قومي ادخلي جوة
سارة:هجت اووي عليا صح
انا: ده انا هنيكك يسارة مش هايج بس
سارة:تعالي نيكني ياحمد
انا قاعده فاشخه رجلي اهو قدامهم تعالي حط زبرك حبيبي ف كسي
انا:خخخخ ءحه انا تعبت منك ومن هيجانك
سارة:انا نفسي
اقوم اقلع البنطلون دلوقتي واحط صباعي ف كسي

 

انا:اووف طب قومي ادخلي اوضتك وانا هحطلك زبي ف كسك
سارة:لا عاوزه اتناك قصادهم بجد عاوزه كده اوووي احساس ان امي جمبي وانا بتناك فظيع اوووي اوف
انا:انا خلاص مش قادر ع اخري هتيجي اريحك وتريحيني ولا اقوم اريح نفسي
سارة:اي يحبيبي هو زبرك تعبان من كلامي ؟
انا:تعبان منك شخصيا
سارة:اريحهولك يحبيبي
انا:اووف ريحيه مش قادر
سارة:هحطه جوايا عشان يرتاح ويريحني
انا:اوف جواكي فين؟!
سارة:ف كسي ياحمد جواا كسي
انا:احااا عاوزاني افتحك ؟
سارة:اوووي كنت هموت وتفتحني النهارده ف تيزي وكسي
انا:اووف احاااا انا نفسي اكتر منك بس مش دلوقتي خليها اما نتجوز
سارة:لا ياحمد مش هقدر استحمل لحد م نتجوز انا عيزاك
انا:طب خليها بعدين يسارة
سارة:المره الجايه انا هجهزلك تيزي مش هسيبك غير وانت فاتحها
انا:اححححح تيزك؟
سارة:اممم تيزي يحبيبي مش نفسك تفتحهالي ؟
انا:انا نفسي افشخك يسارة مش افتحك بس نفسي افشخ كل حته ف جسمك صغيرة وكبيرة
سارة:قصدك بزازي صغيرين
انا:لا اقصد كل حاجه فيكي من وشك لحد صوابع رجليكي
سارة:افهم من كده انك هتنيك تيزي المره الجاية؟
انا: اووووف انتي عايزاني انيكك ف تيزك؟
سارة:اااه بما انك مش عاوز تنيك كسي وتفتحه ف خليك ف تيزي لحد م تفتحني
انا:اممممم خلاص يحبيبتي المره الجايه هنيكك ف تيزك
سارة: اووف ااه انا تيزي اكلتني اويي ياحمد لما قلت هتنيكها
انا:طب قومي يلا اريحهالك
سارة:لا ريحني وانا هنا اممم
انا:اووف اي الي مهيجك وسطهم كده
سارة:اوف مش عارفه هيجانه اوي وانا معاهم انا دخلت صباعي ع خرم طيزي ياحمد اووف بيفتح ويقفل وسخن اوووي
انا:احااااا يخربيتك هفشخهولك الخرم الصغير ده
سارة:لسه معاك صورته؟
انا:اووف كل حاجه معايا يحبيبي وبعدين انا حفظته ف دماغي
سارة:هتعمل ايه فييه ؟
انا:هبعبصك فيه يساره اووي لحد م ياخد ع صباعي ويوسع وبعدين احط بتاعي فيه
سارة:هتحط ايه؟
انا:هحط زبي ف خرمك يساره
سارة:اححححح يحبيبي يينبض اوووي اوووي عاوزك تبعبصه امممم
انا:هبعبصه لحد م يقول كفاية وبس
سارة:مش قادره كسي بيحرقني اوي وعايزه اصوت
انا:اوف عليكي يساره انتي هيجتيني عليكي اوي النهارده
سارة:وكل يوم يحبيبي مش هسيبك امممم
احمد كسي بينزل ياحمد اووف امممم
انا:احااا يلهوي انتي لسه معاهم اتأخرت عما ردت
سارة: ايوا ونزلت شوف وبعتت لي صورة وهيا فاتحه رجليها زي م هيا و البنطلون مبقع بقعه كبيرة
شايف يحبيبي عسل مراتك الهايجه عامل ازاي ، نزلت لبنها جمب مامتها واخواتها شايف
انا:اوف عليكي شايف
سارة:انا لبوة صح؟
انا: بتقولي ايييه؟
سارة:انا لبوة اوي صح ؟ عجبتك لبونتي عليك ؟
انا:احححح لبوة اوووي يسارة
سارة:لبوتك حبيبتك بتموت عليك
انا :وانا بموت عليكي ي لبوتي
سارة:هقوم اغسل كسي واجيلك يحبييي
انا:اووف اغسلية كويس يحبيبي
سارة:حاضر يروحي
دخلت الحمام غسلت كسها وجت بعتتلي صورته وهو بعسله قبل م يتغسل وبعد م اتغسل
انا:امممم لو كنتي تحت ايدي دلوقتي كنت اكلته يسارة
سارة:وقت م يكون معاك كله يحبيبي هو بتاعك وليك لوحدك كله براحتك
انا:هاكله وهاكلك شخصيا

 

 

ساره:ههه مفجوع ارتحت ؟!
انا:هرتاح ازاي وانا معايا ساره ده انتي فظيعه فظيعه
سارة:هههههه عجبتك يعني
انا:علطول عجباني يروحي بس اي الي عملتيه ده
سارة:عملت ايه؟
انا:قاعده معهم وبتعملي كده وبتصوري كمان مش خايفه لحد يشوفك
سارة:عاوزه اجرب واعمل حجات مجنونة معاك ودي جت ف بالي وكانت حلوة اوي
انا:تقومي تصوري وامك قاعدة كمان
سارة:واي يعني
انا:مجنونه مجنونه، هو عادي كده كده عملنا اكتر من كده واخواتك موجودين لكن اكتر حاجه هيجتني ان ماما قاعدة معاكي
سارة:وده الي هيجني اكتر بردو عشان كده صورتها
انا:تقومي مصوره امك يمجنونه
سارة:ايوا عشان مجرد التخيل انها معايا ولعني اكتر
انا:طب افرضي ماما كانت نايمة زي نور كده كنتي هتصوريها
نور كان نايم ع الارض وساند راسه ع المخده وحاطط رجل ع رجل
سارة:اه عادي هصورها فيها ايه يعني نايمة ولا قاعدة
انا:يبت دي امك يخربيتك ، هو عادي انك توريهالي يعني
سارة:فيها اي يحبيبي هي مش زي مامتك هو انت مش بتشوف مامتك وهيا قاعده او نايمة
انا:اكيد بس فكرة انك تصوريها وتبعتيهالي دي بينت لي انك مجنونه وتعملي اي حاجه عشان شهوتك
سارة:يحبيبي وانا معاك هعمل اي حاجه حتي لو ماما كانت نايمة زي عمر او قاعده براحتها
انا مجنونه بيك وهعمل اي حاجه تبسطني معاك
انا:اوف مجنونه فعلا وهنا اتأكدت انها ممكن تعمل اي حاجه مجرد انها تطفي شهوتها
سارة:انا ف الاوضه وماما دخلت رن يلا
انا:حاضر
رنيت عليها وقعدنا نتكلم ييجي ساعه ونهزر ونضحك وكل م تيجي تتلبون اصدها لان عروق زبري وجعتني من فشخة اليوم كله وهيا هايجه مبتهداش واكتشفت بعد كده انها مش مطاهره ف شفايف كسها بتاكلها وده مخلي هيجانها اوفر اوفر يعني
المهم خلصنا المكالمه ونمنا وعدي اليوم وكل يوم بنتكلم وبنعمل واحد واتنين واحنا وحظنا يعني وكان خلاص كلها يوم وهبدا الدرروس بتاعتي وهيا كانت متدايقه اني هنشغل عنها كتبت لها جدولي ف ورقة وبعتهولها وبقت تستني اطلع م الدرس تروح رنه عليا ع طول احيانا محن واحيانا بتطمن واحيانا كتير هيجان عشان الدروس اخدتني منها لدرجة ان ف مره رنت عليا وانا ف الدرس ف كنسلت عليها راحت باعته رسالة افتح واتس
فتحت واتس لاقيتها مصورة كسها وهيا بتلعب فيه وبتقولي تعبانه عايزاك انا من هيجاني بقي زبي ينقط وقمت مصور اخوها وهو جمبي وبعتهالها قلت لها شوفي مين جمبي
اكتشفت ان ده بيهيجها اكتر وطلعت م الدرس لاقيتها بترن والا عايززاني اعمل معاها واحد ف التليفون دلوقتي
يبنتي انا ف الشارع تعيط وتقول تعبانه ومش قادرة وكسي تاعبني وهموت وتعيط قمت مزوغ من اصحابي شوية ورحت مكان فاضي كلمتها وخلتها تنزلهم وارتاحت وانا زي م انا زبري ع الاخر ومش عارف اريح نفسي زي الهايجه قمت رافعه تحت الحزام ورحت ل اصحابي وعدي اليوم
وكنت انا واخوها مع بعض ف كل الدروس مبنفارقش بعض هو كان مهمل شوية بس كان بيخاف من امه وابوه وبيشد وانا كنت

 

معاه وبساعده كتير
وفضل الحال زي م هو بريح ساره واتس او موبايل وبقينا شغالين صور وفيديوهات وتبعت لي فيديو سكس وتقولي عيزاك تجرب فيا كده وتعمل كده معايا وانا اتخيل انها ف الوضع ده واموت ع نفسي م الهيجان
لحد م جه ف يوم لاقيتها بتكلمني وبتعيط بقولها مالك بتقولي جايبنلي عريس ، انا اتدايقت وقلت لها مين ده ومعرفش اي وهيا تعيط وتقولي مصممين عليه ياحمد ، م تيجي تقول ل ماما انك بتحبني وعايز تتجوزني وانا كمان هقولها كده عشان ميجبوش حد انا مش عايزه اعيش غير معاك مش متخيله اني اكون لحد غيرك ياحمد انا بتاعتك وبس وتعيط انا محدش هيلمسني غيرك انا هموت نفسي وتعيط
المهم هديتها وقتها وقلت لها انتي عارفه انه صعب اخد خطوة زي دي انتي شايفه انا لسه ف ثانوية ممكن عالاقل كمان سنه يكون الواحد عرف هو راح فين
قالت عارفه يحبيبي انا عيزاهم يعرفوا اني متعلقه بيك ياحمد
قلتلها وانا كمان يحبيبتي بس خايف اما يعرفوا حاجه زي دي يبعدونا عن بعض وانا مش عاوز حاجه زي دي يسارة انا مش هعرف اكمل من غيرك وبحبك وبموت فيكي ومش مستعد اشوفك مع غيري
خلينا زي م احنا يسارة دلوقتي وانتي ارفضي وخلاص وهنلاقي لها حل وهديتها ع كده وكله تمام
عدي يومين لاقيتها بتكلمني انت وحشتني عايزه اشوفك
انا:وانا كمان نفسي اشوفك اوي عشان وحشتيني يسارة
سارة:م تيجي ننزل الجامعه ونغير جو
انا:م انتي عارفه اني عندي دروس يسارة
سارة:حاول ياحمد شوف مجاميع تانيه او اعتذر انك تعبان ولا حاجه اتصرف يعني
انا:م اخوكي معايا هتلاقيه ناطط لي ع البيت وهيفضحني
سارة:كلمه قوله انك عندك مشوار وهتزوغ النهارده عشان لو حد سأله عليك وخلاص
انا:بدأت اقتنع بكلامها وقلت لها حاضر يسارة اي رأيك يوم الخميس ؟
سارة:لا خليها الاربع
انا:اشمعنا؟
سارة:الاربع وخلاص
انا:حاضر يسارة زي م تحبي
وكملنا مكالمة وريحتني وريحتها
ويوم التلات بالليل نضفت زبي كويس عشان الشعر وروقت عليه
وجه يوم الاربع نزلت وقابلتها وركبنا جمب بعض ف الكرسي الي قبل الاخير
كانت وحشاني اوي كان بقالي شهرين ملمستهاش ولا بصيت في عينيها كنت بشوفها ف الشارع بس
المهم ركبنا ومسكت ايدي وقعدت تبص ليا بعيونها الي كلها هيجان وانا مجرد م بشوف بصتها دي بهيج اوي
وفضلنا ماسكين ايد بعض وتلعب لي ف صوابعي والعب ف صوابعها وكل فين وفين عما تتكلم كلمة وزبي كان اخد طريقة ف البنطلون وشرخ لاقيتها بتبصلي وتضحك وبتديني شنطتها احطها ع رجلي عشان ادارية
اخدت الشنطه وحطيتها ع رجلي عشان اداري زبري
لاقيتها مدت ايدها تحت الشنطه وبتحسس عليه
انا اتخضيت وقلتلها بلاش قالت محدش واخد باله الشنطه مدارية
انا بدات اشك فيها واقول دي شكلها متعوده ع كده وبالذات موضوع الجامعه ده مشككني فيها من زمان انها مجربه ومش بعيد تكون مفتوحه وعايزه تلبسني انا بس قلت هيظهر مع الوقت وعديتها
فضلت تحسس ع زبي لحد م حسيت اني خلاص هجيب قلتلها كفاية عشان هينزل قالت خليه ينزل وبتكمل قمت شايل ايديها وقلت لها احنا وسط الناس بطلي هبل وحستها اتدايقت بس كسمها البنطلون كان هيفضحني ده غير ريحة اللبن
فضلنا ساكتين لحد م نزلنا ولاقيتها مقموصه قلتلها اي هنفضل مقموصين كتير اروح يعني
قالت هو انت جي غصب عنك خلاص روح
قلتلها لا بس انتي مجنونه وكنتي هتفضحينا انا ريحة لبني نفاذه مش زيك ف بلاش تهور
قالت ماشي ودخلنا الجامعه وقابلت صحباتها الي شفتهم قبل كده وسلموا عليا وعامل ايه واي الاخبار وكده ومبنشوفكش من زمان ومعرفش ايه
المهم شوية وقالت يلا تعالي وطلعنا ع المكان الي كنا فيه المره الي فاتت وصحباتها فضلوا تحت
انا:هما عارفين احنا رايحين فين؟
سارة:ايوا هما واقفين يراقبوا المكان عشان محدش يطلع
انا:انتي معرفاهم اي بالظبط
سارة:كل حاجه
انا:انتي عبيطه ازاي تعرفيهم حاجه زي كده
سارة:اي ياحمد م هو اكيد لازم يعرفوا اومال هيراقبو الجو ازاي وبعدين منا بردو بعمل كده معاهم
انا:ازاي يعني مش فاهم
سارة:هفهمك اما نروح بس خلينا يلا نخلص انت واحشني اوي وراحت ماسكة زبري من ع البنطلون وبترفع نفسها تبوس شفايفي
قمت واخدها بوسه وقعدنا فيها بتاع عشر دقايق كنت فشختها ف الوقت ده بوس ومص وعض شفايف وتقفيش ف بزازها وتحسيس ع ضهرها واقفش طيازها وارفع الدريس الي كانت لبساه وامسك طيازها من ع البنطلون واحسس ع كسها وهيا

 

 

خلاص بقت ف التوهان ومش قادره تقف وكسها بيجيب وبقي البنطلون بتاعها كله مياه والكلوت كمان
قمت سندتها ع الحيطه ورفعت لها الدريس لحد بطنها ونزلت لها البنطلون بتاعها والكلوت الكحلي الي لبساه كان لازق ف كسها اوي من كتر المياه الي نزلت منها
نزلتهم لحد ركبتها وبقي كسها كله مكشوف قدامي كانت منضفاه وريحته جميله اوووي شفايفه بس هيا الي كان فيها شعر بسيط
المهم اول م حطيت ايدي عليه لاقيتها بتشد نفسها وبتغمض عنيها وبدات تتاوه اممم ااااه و انا بحسس عليها بالراحه وهيا كل الي عليها امممم اااااه اححححح ونزلت ع كسها ببوقي اول م بوسته راحت قايله ااااه ياحمد اااااااه وتزووووم فضلت ابوس فيه فوق وتحت ويمين وشمال وهيا شغااله امممم ااااه
لحد م فتحت شفايفه ولمسته بلساني راحت مصوته وشادة راسي ع كسها
كانت حطت الدريس ف بوقها ف منع الصوت انه يطلع والا كانت الجامعة كلها بتتفرج عليها وهيا بتتناك
فضلت الحس ف كسها والعب ف زنبورها واشفطه والعب فيه بلساني واشده ببوقي وسارة تصوت وتعيط وتتوحوح فوق لحد م بقت خلاص ع اخرها ومسكت راسي كتمتها ف كسها وعملت سكوريت ابنمتناكه اول مره تعمله معايا وكان كله ف وشي وبوقي وجزء من هدومي ومسابتش راسي غير اما خلصت خالص وبقت تاخد نفسها بسرعه طلعت لها عدلت راسها لاقيتها بتعيط ومش قادرة تقف قعدت ابوس فيها وف شفايفها ووشها كله هيجان وعرق ورفعت لها الدريس والبضي الي تحته والكت لحد م وصلت للبرا انا بحب اشوف بزازها ف البراه اوي وقعدت اقفش فيهم من فوق البراه ومديت ايدي طلعت بزها اليمين وقعدت اقفش فيه واشد حلمته وشوية دخلت ع البز الشمال طلعته وفضلت اشد فيه والعب فيه وهيا بتزوم وتقولي مصهم ارضعهم مص بزازي ياحمد وحشتهم اوي اممم اااه وحشهم مصصصك ورضعك اوووف اااااه ياحمد ونزلت ع بزازها امص فيهم وارضع واعضعض وهيا تصوت وتوحوح بقولها انا حاسس ان بزازك كبرت شوية صح ولا بيتهيألي
سااره :ااااممممم اااه حاسه بكده فعلا مهو من كتر اللعب وتقطيعك فيهم ياحمد
انا: اوووف يسارة شكلهم يهبل وهما بيكبروا ع ايدي
سارة : اوف يحبيبي هما بيكبروا بيك وليك انت
كل ده وانا مكنتش طلعت زبري لسه لاقيتها مسكت زبي وقالت طلعه بقي وحشني زبك اوي
فكيت الحزام و البنطلون ونزلت البوكسر وزبري بقي سيخ حديد رحت حاضنها وزبي بقي ع كسها وهيا هتموت وتدخله بس انا مسكت ايدها وفضلت العبلها ف كسها من بره واحكه ع شفايفه واحنا واقفين رايح جي وهيا تعض فيا وتصوت اااه امممم ايييي كمااان دخله ياحمد امممم اووف دخله اححح يكسي اااه كسسسي امممم اححح اححح ايي اااه زبرك مولعني ياحمد اممممم اوووف احححح اييي يكسي اااه
ولاقيتها بتطلع من حضني و نزلت ع ركبها حطته ف بوقها وتمص فيه بلهفه اوووي بتاع دقيقتين وكنت خلاص مش قادر واعصابي شدت وهجييب بقولها هجيب يسارة راحت شداني عليها بقي زبي ف بوقها بينز لبن وبقت مش قادرة تاخد نفسها مطلعتهوش غير اما شفطته كله بنت المره ورخي ف بوقها ولسه بناخد نفسنا راح الموبايل رانن
سارة:هو ده وقته اوف
انا:اي مين؟
سارة:استني نشوف
سارة:الو اي يبنتي
الي ع الخط:خلصتوا؟
سارة:في حاجه ولا ايه؟
الي ع الخط:بفكرك بس عشان متنسيش نفسك محمد والاء جايين كمان نص ساع
سارة:ماشي شوية وجايه سلام
كان عدي حوالي ساعه الا ربع من وقت م طلعنا
انا: ايه في حاجه ولا ايه
سارة:لا مفيش دي آيه بتفكرني ان الاء جايه هيا وخطيبها ف بتقول عشان منتاخرش
انا:مين الاء دي
سارة:هعرفك كل حاجه بس يلا عشان نخلص وننزل
انا:اي عايزه اي تاني كفاية اوي عليكي النهارده
سارة:لا يحبيبي انا جايه عامله حسابي هتناك من ورا النهارده
انا:احا يسارة لا مش هينفع خالص وبعدين هتتعبي وهيبان عليكي انا قريت ان لما البنت بتتفتح من ورا بتتعب ومبتعرفش تمشي خليها نكون ف البيت احسن
سارة:لا مش هسيبك النهارده غير اما تفتحها
انا:مش هعمل كده طبعا وبعدين تنزلي تمشي ف وسط الجامعة ويقولوا عليكي بتتناكي ف تيزك
سارة:م هو ياحمد انا مبقتش عارفه اشوفك خالص ومش قادرة من غيرك ع حاجه وبتاكلني اوووي مبقتش قادرة
انا:خلاص هريحك فيها شوية النهارده بس من غير م افتحك اتفقنا؟!
سارة:ازاي هتريحني من غير م تفتحها
انا:هبعبصك فيها شوية يسارة اكني بنيكك لكن مش هفتحك دي تبقي ف البيت براحتنا وقت م ينفع
سارة:اوف ياحمد هفضل تعبانه كده
انا:لا يحبيبتي هريحك فيها اكنك اتناكتي فيها بالظبط يلا لفي
سارة لفت وبقت طيزها ف وشي وشكلها ابن متناكه وريحتها تجنن زي كسها لانها بتهتم بيهم اوي وبنضافتهم وريحتهم قعدت ابوس ف فردتين طيازها واقفش واعصر فيهم وسارة بتزووم امممم اااااه اممممم افتحها بقي عشان خاطري امممم ااااه ياحمد
فتحت طيازها ب ايدي الاتنين وظهرلي خرمها الصغير احمر اووووي زي م يكون ملتهب وبقيت ابوس ف تيزها من جوه حته حته لحد م وصلت للخرم
كانت تيزها متعطره مع العرق مع ريحة كسها وعسلها عامل ميكس ابن متناكه اول مشميت ريحة خرم تيزها زبري شد تاني وبقيت اتنفس ف تيزها

 

سارة:انا منضفاها متخفش
كملت ولحست خرمها الصغير وفضلت الحس والحس وسارة هايجه وتقول احححح اااه كمان كماااان
بقيت ارطب خرمها بلساني ورحت حاطط صباعي عليه راحت مصوته اااه ااااه اااه كمان ياحمد ااااه اممم افشخه ااححح وانا بدخل صباعي بالراحه كان بيدخل ويطلع عادي لانها كانت بتريح نفسها بصوباعها بس كان نفسها ف زبي وانا مرضتش
م علينا فضلت ابعبص ف تيز سارة حبيبتي وصباعي داخل طالع ف قلب تيزها الي بموت عليها حرفيا هسا وريحتها وانا ابعبص فيها وهيا تزوووم اااااه امممممم كمان ريح تيز لبوتك نيكها ف خرمها المتناك لحد م بقت تشد نفسها قمت واقف ومطلع صباعي من تيزها وحطيت راس زبي ع تيزها وفصلت امشي علي خرمها بالراحه وهيا فكرت اني هنيكها ف تيزها وسلمت نفسها وفضلت العب تيزها بزبي وصوابعي لحد م لقيتها بتجيب لبنها فضلت مكمل لحد م نزلت لبني انا كمان ع خرم تيزها ودلكت خرمها باللبن ودخلت صباعي ف تيزها باللبن عشان تحس بيه جواه وكانت مبسوطه اوي وحست انها ارتاحت شوية
وطلعت وايبس من شنطتها وقالت نضف نفسك
اخدت منها وقعدت امسح زبي وانضفه ووشي مكان عسلها وهدومي
وقلت لها يلا نضفي نفسك قالت لا هروح بلبنك زي م انا كده مش هعمل حاجه
انا :يبنتي الريحه انتي مصممه تفضحي نفسك
قامت مطلعه برفيوم بتاعها ورشت ع هدومها و اندرها وبنطلونها ولبستهم ليها وعدلت لها بزازها ف البراه واخدتني بوسه شفايف قبل م ننزل ورشت شوية برفيوم مكاننا عشان الي هييجو بعدنا ونزلنا
نزلنا لاقينا صاحباتها بيضحكوا وبيقولوا م بدري
انا طبعا مبضون منهم انهم عارفين حاجه زي كده وعارفين ان صاحبتهم كانت بتتناك فوق وقعدت وسطهم فضلوا يهزروا واي يعم مش عايز تنزل ولا اي ، البت روحها ردت ، متتاخرش عليها يعم ل تجبلنا العار وهيئ هئ وانا مبضون منهم بس قلت اهو احسن من مفيش وخلاص
مفيش عشر دقايق لاقيتهم بيضحكوا وبيقولوا اهو الفريق التاني جاي ياخد دوره اهو
ببص لاقيت داخل علينا صاحبتهم الي اسمها الاء وخطيبها
الاء دي حتة بطل ف جسم ايتن عامر كده طياز وفخاد وبزاز ولابسه بنطلون داخل ف طيازها حرفيا ولابسه فوق بلوزه بيضه وصدرها بيلعب وهيا ماشيه وكل الي ماشي بياكلها بعينه
جت وسلمت علينا وخطيبها سلم واتعرف عليا اني صاحب سارة وقال منورنا يعم اول مره اشوفك وخلينا نشوفك وانا اتخنقت اكتر لانه طلع عارف ان سارة بتتناك هي كمان
المهم اخد الاء وطلعوا وهما بصولي لاقوني قاعد مبضون وسارة حست بكده لاقيتها بتغمزني اي مالك قلت لها مفيش هنمشي امتي ؟
سارة:مستعجل ولا اي
انا:لا بسال عادي
سارة:لو عايز تمشي نمشي
انا:لا عادي بسأل بس
وصحباتها قعدوا يهزروا عشان افك وكده بس انا مبضون
راحت واحده فيهم قالت اي يعم متفك وشك ده كلنا بنعمل مش انت لوحدك وبعدين عادي يعني محدش بيشوف حد احنا عارفين الي بيحصل بس وخلاص وكويس ان في مكان بنريح نفسنا فيه ف فك كده وروق متدايقش نفسك بكره تتجوزها وافشخها ف سريرك براحتك وضحكت بلبونه وكلهم ضحكوا وأولهم سارة وحستها مبسوطه من كلامها
ضحكت معاهم وسكت وخلاص وقعدوا يحكوا مع بعضهم وانا قاعد اتفرج ع الي رايحين وجايين و قاعدين لحد م لاقينا الاء وخطيبها نازلين كان عدي حوالي نص ساعه وزيادة
نزلت الاء وشها احمر ددمم وشفايفها باين عليها مفشوخه بوس ومصمصه والبلوزه متكرمشه وبزازها بتلعب ف الهدوم وطيازها باين عليها نقطه بللل
انا هجت ع شكلها صراحة
البنات بيضحكوا معاها ايه يعروسه مطولتيش يعني
الاء:هههه مبنضيعش وقت احنا
واحده م الي قاعدين :طبعا معروفه الاء بتاعت اللعب ف الجون ههههه وضحكوا كلهم والخول واقف يضحك معاهم عادي
شوية وقمنا مشينا كلنا اخدت ساره ومشيت وهما كل واحد سلك طريقه
وركبت انا وسارة العربية وحملت ومشيت وطبعا مبطلناش تحسيس ولعب من تحت ل تحت لحد م وصلنا هيا روحت وانا استنيت شوية وروحت ع اساس اني راجع م الدرس ورحت اترميت مقدرتش اخد دش مكان اللبن وعسل سارة
لحد م سارة كلمتني وقعدت تشكرني ع الي عملته معاها وريحتها وانها اسعد انسانه ف الدنيا وقعدت تعتذرلي عشان قلتلها اني متدايق ان صحابها عارفين كل حاجه وكده وهيا بدات تحكيلي بقي
بكده نختم الجزء الرابع ، معادنا ف الجزء الجديد هنعرف فيه ايه الي حصل وخلي سارة تبقي كده وكل الشكوك الي كاانت ف بالي اخدت اجابتها معانا اول الاسبوع هيبقي ناااار النااااار
انجوووووووووي 😍😍

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *