قصة أخت صاحبي شقطتني فنكتها الفصل الخامس 5 قصة سكس خيانة ودياثة
قصة أخت صاحبي شقطتني فنكتها الفصل الخامس 5 قصة سكس خيانة ودياثة
البارت الخامس
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
هاي شباب؟ اخباركم ايه ؟ زي م وعدتكم مش هتأخر عليكم ف الجزءالجديد والي هيكون بداية متعة جديدة لقصتنا وتفاصيل كتيرة اوووي وطويلة بس من غير ملل كلها متعة
وقفنا الجزء الي فات لما زنقت ع سارة وخليتها تحكيلي ايه الي بيحصل وسبب ان صحابها يعرفوا الي بيننا والمكان الي بيطلعوا فيه يتناكو كلهم
بدأت تحكي .. بص انا هحكيلك بس متلومنيش ع حاجه الا اما تسمع مني
انا:حاضر
سارة:بص ياحمد احنا قبل م نرجع م السفر
فلاش باك هما كانوا عايشين حياتهم بره مصر فالسعودية تقريبا ونزلوا لما كانت هتدخل 3 ثانوي ده الي عرفته من يوسف لما حكالي عنه واتعرفت عليه
نرجع ل سارة : احنا قبل م نرجع من بره كانت عيشتي كلها ف البيت واصحابي كلهم بنات الولاد الي كنت اعرفهم كانوا اولاد اصحاب بابا وجيراننا وكنا دايما بنتجمع ف بيت حد فينا كل فتره بننبقي البنات كلنا مع بعضنا طبعا خروجنا بره كان باللبس الاسود ف مبنصدق نتقابل وناخد راحتنا ف بيت اي حد متجمعين فيه بشرط ان ميكونش فيه ولاد وقتها
واتعودنا علي كده طول عيشتنا هناك
لحد م جه ف مره كنا متجمعين عند واحده صاحبتي اسمها ولاء وكنا قاعدين براحتنا بلبس البيت عادي
المهم واحنا قاعدين لاقيت اسماء ودي ليها دور كبير
اوي بعدين ف قصتنا م علينا
سارة:لاقيت اسماء قاعده مقرفصه علي كرسي وبتلعب ف الجوال بتاعها وواخده راحتها فقاعدتها وكانت لابسه سترتش فيزون وعليه تيشرت بنص كم والفيزون ده بيلزق ع الجسم اوي
انا:ايوة وبعدين
سارة: اخدت بالي ان البنطلون بتاعها داخل جوا بتاعها اكنها قاعده مش لابسه حاجه
انا:ازاي يعني ؟
سارة:شفايف كسها يعني كانت باينه ده غير فتحتها من شدة البنطلون كانت باينه اوي انها مش لابسه اندر ف انا غمزت يارا صاحبتنا ووشوشتها وقلت لها بصي ع اسماء كده وبصت وضحكت وقالت لي دي مش لابسه حاجه تعالي نرخم عليها وانا قلت لها لا عشان منحرجهاش قدام البنات خلينا اما نكون لوحدنا نبقي نرخم عليها
يارا قالت ماشي ومسكت جوالها وصورت اسماء ف الوضع ده فيديو وصور وقاالت عشان نعرف نرخم براحتنا ، قلتلها ماشي وخليتها تبعتهم لي ع جوالي
وفضلت بردو ببص ل اسماء وحسيت اني مش كويسه انا لي ببص ليها كده م هيا بنت زيي والي عندها عندي
وفضلت اكلم ف نفسي ايه الي يخليني ابصلها كده واركز في بتاعها م هو زي بتاعي اي المختلف يعني وعدي اليوم عادي لعب واكل وهزار واخر الليل جه والد نور صاحبتنا اخدنا بالسيارة وروحنا كلنا كل واحده لبيتها ، روحت البيت ومسكت الجوال فضلت مشغله الفيديو واتفرج علي الصور واعمل زوم علي بتاع اسماء وحسيت لاول مره اني هايجه وعايزه اشوف بتاع اسماء
لاقيت يارا بعتالي علي الواتساب بتقولي بت يسارة ، قلتلها نعم
يارا:بتعملي ايه؟
سارة:بلعب ع الجوال
يارا:ولا بتتفرجي علي الفيديو بتاع اسماء ههههه
سارة:اتفررجت شوية فعلا مكدبش عليكي
يارا:انا كمان عماله اتفرج معرفش ليه شدني تفتكري الي عملناه ده صح ولا غلط
سارة:احنا عملنا ايه اصلا
يارا:اننا صورنا اسماء كده
سارة:مش عارفه بس انتي الي صورتي عشان نرخم عليها
يارا: انا فعلا صورت عشان كده بس الفضول واكلني
اوي ومبطلتش فرجه ع الفيديو معرفش ليه شدني اوي كده
سارة:وانا كمان نفس التفكير معرفش ليه ، خلينا نمسحه وخلاص
يارا:لا مش همسحه انا هرخم عليها اما نقابلها او هعمل شات نتكلم فيه كلنا وابعته ونرخم عليها
سارة:كلنا مين انتي نسيتي اننا مرضناش نرخم عشان منحرجهاش قدام البنات
يارا:ايوا صح خلاص انا وانتي وهيا تمام
سارة:تمام
يارا عملت الشات واسماء استغربت ليه احنا التلاته يارا قالت لها ي سمسم عايزينك ف موضوع حساس شوية
اسماء:عايزين ايه يبت انتي وهيا
يارا بعتت الفيديو واسماء اتفاجأت بيه ورد فعلها كان ايه ده جبتوه منين ده يجزم بتصوروني ماشي ماشي وحسينها اتدايقت وزعلت
يارا:احنا بنهزر معاكي مرضناش نرخم عليكي قدام البنات امبارح ف انا الي صورت عشان ارخم عليكي
اسماء: اه يجزم حد يغفل حد وهو ف الوضع ده
يارا: اسفه متزعليش همسحه
اسماء: عادي يبنتي مش زعلانه بس اتفاجأت ، وليه
صورتي بقي ؟
سارة :انا الصراحه الي اخدت بالي من قعدتك دي وقلت ل يارا ويارا قالت نرخم عليكي وانا قلت لا عشان منحرجكيش قدام العيال فيارا قالت ماشي وصورتك عشان نرخم عليكي ونشوفك مش لابسه اندرك ليه 😂
اسماء: كلاااب كنت مستعجله ملحقتش
يارا:مستعجله علي ايه يبت من امتي واحنا بنمشي من غير اندرات منتي عارفه ان ده الحاجه الوحيده الي موجوده علي جسمنا علي طول
اسماء :هقولكم بس متفضحونيش
قلنالها قولي سرك في بير وقعدنا نهزر
اسماء:ماما كانت عامله ليا سويت وبعدها مبطيقش الاندر لازم اقعد يوم او اتنين لحد مالبسه تاني
احنا الاتنين تنحنا وف نفس الوقت بعتنا رسالة ماما عامله لك ايه؟ ولي ماما تعملك ؟
اسماء: هي مش مامتكم بتعملكم بردو ولا اي ؟
يارا:لا انا اخر مره امي عملتلي كده كان ف 2 متوسط الي هو اعدادي عندنا ف مصر لما علمتني انضف نفسي ازاي وخلاص ولو في حاجه بسألها لكن مبتعمليش
سارة:انا كمان فاكره اخر مره ماما عملت لي كان ف اولي او 2 متوسط مش فاكره
اسماء:لا ماما الي بتعملي وبتعمل لهاجر اختي كمان
هاجر دي اختها الكبيرة اكبر منها ب3 سنين يعني وقت الموضوع ده كانت هاجر ف 2 كلية واختها كانت ف 2 ثانوي
احنا استغربنا ازاي مامتها بتعملها كده وهيا كبرت وكمان اختها الي فكلية ونزلت مصر لوحدها عشان بتدرس هناك وقلنا لها بيجيلك قلب ازاي تقعدي قدام مامتك كده
اسماء:عادي دي ماما م هي بتقعد قدامي هيا كمان ههههه
يارا:مش فاهمه بتقعد قدامك ازاي
اسماء:يعني زي م ماما بتعملي احيانا بعملها بالذات بعد م هاجر سافرت
يارا:ده بجد انا عمري مشوفت ماما من غير هدوم اصلا
سارة:انا اخر حاجه شوفتها كانت ماما بتغير او بتاخد حمام ودخلت الحمام بس مبشوفش غير ضهرها
اسماء:لا عادي انا وماما اصحاب وبدخل عليها الحمام وبتدخل عليا وعادي مبننكسفش هي عودتنا علي كده منتي عارفه اننا بنات بس واحمد الصغير لسه ف الحضانه ف هننكسف من ايه
يارا:اممممم لا انا عاوزه اشوف زيكم اشمعنا ماما
وعملت انها بتعيط ايموشن يعني
قعدنا نضحك عليها
يارا:طب انتي ليه مبتعمليش بالمكنة ولا الشفرره
اسماء:ماما قالت السويت كويس ييخلي الشعر يطلع بطئ
سارة:انا كنت قرات بردو حاجه شبه كده بس معرفش اي السويت ده
اسماء:هبقي اوريهولك لما تجولي تاني
يارا:طب ليه بقي ملبستيش الاندر ايه علاقته بالسويت والي مامتك بتعملهولك
اسماء:منتوا مجربتوش عشان كده مش حاسين
سارة:حاسين بايه مش فاهمه
يارا:قصدك ايه مش فاهمه
اسماء:بصوا تعالوا نتجمع احنا ال3 بكره وهقولكم كل حاجه
يارا:مش عارفه ماما هتوافق ولا لأ
سارة:وانا كمان بردو
اسماء:خلاص هاجي عند حد فيكم هخلي بابا يوصلني عندك او عندها بس عرفوني مين مامتها رفضت تخرجها ونروح عندها
سارة:بلاش انا ف كلا الحالات عشان اخواتي موجودين
مكاننا كان قريب من بعض مش بعيد
يارا قالت خلاص تعالوا عندي وانا هقول ل ماما انك مش فاهمه حجات ف الدراسه وهشرحهالك وهي هتوافق
اسماء:اوك متفقين وقفلنا
سارة:فضلت افكر فكلام اسماء وازاي مامتها بتعملها وليه ماما مش بتعمل كده معايا وليه السويت مش شفره او مكنه وشغلت الفيديو لحد منمت
تاني يوم رحنا عند يارا ودخلنا اوضتها وقفلنا ع نفسنا وقلعنا العبايات بتاعتنا وقعدنا براحتنا نتكلم شوية
ولاحظنا انها لابسه بنطلون امبارح
وقعدنا نرخم عليها و نقولها شكلك لسه ملبستيش الاندر بردو
واسماء بدأت تحكي بصوا وطلعت من شنطتها كيسه وفتحتها وطلعت عجينه وقالت ده بقي السويت الي ماما بتعملي بيه وع فكره مامتكم بتعمل بيه بردو
يارا:مشفتش ماما بتعمل حاجه زي دي خالص
اسماء:هيا بتعمل اكيد بس انتي الي مشوفتيش لان مينفعش تقعد بشعر جسمها وخصوصا المتجوزين
سارة:انا فعلا شفت حاجه زي دي عندنا بس معرفش ده ايه وماما مقالتش ليا حاجه عنها
يارا:ممكن بردو بس ليه المتجوزين قصدك؟
اسماء:انتي متعرفيش بجد ولا بترخمي
يارا:لا بجد معرفش
اسماء: بصي المتجوزين بيعملوا النضافه عشان خاطر ازواجهم الي هو باباكي يعني لما بيحتاج مامتك لازم تكون نضيفه وكده
سارة:متنحه وبتسمع بس
يارا:يعني ايه بيحتاج مامتي بردو
اسماء:يعني اما يحتاج ينام معاها
يارا:طب مهما نايمين علطول مع بعض
اسماء:لا مش قصدي نوم كده اقصد نوم الازواج يعني وفتحت جوالها وجابت من ع النت العلاقة وكده واحنا مصدومين منها
سارة:انتي عارفه الحجات دي منين
يارا:انتي ازاي عارفه ااحجات دي واحنا منعرفهاش
اسماء:انا سمعت ماما بتحكي لهاجر وبتقولها انه لازم تحافظي علي نضافه جسمك عشان اما تتجوزي ميبقاش جسمك وحش من قلة النضافة وان الرجاله بتحب الست تبقي نضيفة علي طول مفهاش شعر خالص في جسمها عشان اما يطلبها يلاقيها جاهزه له وميدايقش منها وهاجر كانت بتحكيلي وتعرفني
احنا مش مستوعبين كلامها اصلا وكل واحده دماغها فيها حوارات كتير
يارا: امممم فهمت ده انا طلعت معرفش حاجه خالص يعني ماما وبابا بيعملوا الكلام ده
اسماء بتضحك ااه يبنتي كلهم كده ماما وبابا بتوعنا كلهم بيعملوا كده طب عارفين ماما امبارح وانا بره كانت هيا وبابا بيعملوا كده
احنا الاتنين بصينا وتنحنا ليها وقلنالها ازاي واي الي عرفك ؟
عشان ماما عارفه اننا هنتجمع بره ف هيا نضفت امبارح وانا شفتها وهي بتنضف وقالت تعالي انضف لك وانتي كمليلي وكملت لها وهي عملت لي وسالتها هتخرجي النهارده قالت لأ عشان كده اتأكدت ان هيا وبابا بيعملوا كده وانا بره
انا:اممممم وسكت
يارا:يالهوي ده انا طلعت هبله اوي معرفش حاجه
اسماء بتضحك بصوا بقي انا لي ملبستش الاندر عشان الاندر بيعملي حساسية بعد السويت المفروض اصلا بعدها بقعد ف البيت بعباية البيت بس من غير اندر بس حظي بقي المره دي ان انا خرجت ف نفس اليوم ف مكنش ينفع البس العباية وتحتها ملبسش اندر ولا
بنطلون فلبست بنطلون علي طول
سارة:اممم فهمت طب و البنطلون مش هيعملك حساسية مهو اكيد زيه زي الاندر
اسماء:عندك حق انا من بعد م روحت امبارح وانا بعباية البيت مش تحتها حاجه ولبست البنطلون بس عشان جايه
يارا:ممم ايوا يعني اما قلتي انتوا مش حاسين كان قصدك كده ، يعني هو بيوجع وبيعمل حساسية
اسماء :الباب مقفول كويس ؟
يارا:اه ليه؟!
اسماء:اتأكدي بس عشان ماما متدخلش
يارا:قامت قفلت بالمفتاح وجت
اسماء قامت ونزلت البنطلون بتاعها لحد فوق ركبتها بشوية واحنا بصينا لبعض وفتحنا بوقنا مش مصدقين نفسنا
يارا:اي ده بتعملي ايه وبتغمض عنيها ب ايدها
اسماء:بوريكم انا ملبستش اندر ليه والسويت بيعمل ايه
سارة:انا منزلتش عيني من علي بتاعها الي كان باين انه كبير وشفايفه كبيرة وتخينه اكبر من بتاعي وشكله احمر اوي وباين عليه ناعم جدا
وراحت اسماء مقربة مننا وقالت بصوا عامل ازاي
ببص علي يارا لاقيت وشها مخطوف اوي ومخضوضة
قمت قعدت جمبها وطبطبت عليها وحسيتها بدأت تهدي
يارا:هو احمر كده ليه
اسماء:من لبس البنطلون انا شفته قبل ماجي لكم كان هدي شوية
يارا:امممم شكله ناعم اوي زي البيبي
اسماء:مانتي اكيد اما بتنضفي بيبقي كده
يارا:ها لا مش ناعم اوي كده انا بعمل بالشفره مش بتنعم كده زي عندك
اسماء:وانتي ي سارة ؟
سارة:هاا لا انا بعمل بمكنة اسمها براون ماما جيياها ليا
اسماء:بتنعم كده بردو
سارة:لا مش اوي
اسماء:طب اي رأيكم نشوف كلنا بعض
يارا:نشوف ايه ! لا طبعا عيب مينفعش
سارة:لا مش هينفع
اسماء:ايه ي عيال محنا بنات مع بعض هننكسف من ايه ولا انتم مكسوفين مني ، انا منكسفتش ووريتكم عشان انتم اخواتي وبتلبس البنطلون بتاعها
يارا:احنا اخوات بس ماما منبهه عليا محدش يشوفني من هنا غير جوزي لما اتجوز
اسماء:مممم ماشي خلاص مش لازم
وانتي ي سارة اي رأيك؟
سارة:مش عارفه
اسماء:خلاص انسوا مش عايزه
حسيناها زعلت واتدايقت والقعدة رخمت شوية
يارا:انتي اتدايقتي انا بس مش متخيلة ان حد يشوفني ده ماما نفسها مبتشوفنيش مش عيزاكي تزعلي عشان خاطري يسمسمه
اسماء:مش زعلانه خلاص عادي
يارا بصت لي وبصيت لها وبعدين قلت لها بصي ي سمسم انا موافقه بس مش دلوقتي استني اما انضف عشان تشوفي ناعم زيك ولا لأ
يارا بصت لي ومش عارفه تقول ايه
اسماء:لي انتي منضفه امتي ؟
سارة:البريود قدامها 3 ايام يبقي كده بقالي 3 اسابيع بنضف بعد البريود
اسماء:وانتي ي يارا
يارا:لا انا مش فاكره بس من زمان
اسماء:ممم يعني انتم الاتنين مش نضاف ،طب اي رأيكم اجرب عليكم دي ومسكت السويت ف ايدها
يارا: لا لا دي كانت ماما تموتني
اسماء بزعل: اوف ماما اي ي يارا احنا مقفول علينا الباب محدش هيعرف حاجه غيرنا
سارة:لا بلاش هنا خليها ف وقت تاني نكون لوحدنا محدش معانا ف البيت ونبقي نخليكي تجربي انا مستعده
يارا:بتبص لي وبتقول ازاي ي سارة هو ينفع
سارة:ايه يعني ي يارا م احنا امبارح كنا مبسوطين واحنا شايفين بتاع اسماء باين ف البنطلون وبعدين احنا بنات مع بعض هنخاف من ايه
حسيتها بدات تهدي شوية خدتها ف حضني وقلت لها حبيبتي احنا مع بعض وستر علي بعض
احنا كان عادي بنغير قدام بعض وبنلبس قدام بعض بس محدش شاف التاني من تحت خالص قبل اليوم ده المهم يارا هديت وقلت لها خلاص متخافيش وطمنتها
اسماء:ها لسه بردو عند رأيكم
سارة:منا قلت لك موافقة بس مش دلوقتي ويارا كمان اعتبريها موافقه ولا اي ي يارا
يارا:ممم موافقه بس خايفه متجليش الجرأه بعد كده
اسماء:خلاص يبقي نشوف دلوقتي وبتضحك
سارة:هههه لا مش مستعدة
اسماء:عشان خاطر يارا تفك شوية وتطمن ي سارة
سارة:مممم طيب وبصيت ل يارا لاقيت ف عنيها انها مستنيه تشوفني هعمل اي عشان تعمل زيي
قمت وقفت ونزلت البنطلون شوية واترددت انزل الاندر
لاقيتهم مستنييني انزله ف نزلته شوية وظهر العانه بتاعتي كان فيها شعر كتير بس مش كبير اوي يعني
اسماء:نزلي شوية كمان ي ساره
نزلت شوية كمان لحد م ظهر بتاعي كله قدامهم ولاقيت يارا عرقت ووشها احمر ومتنحه فيه اوي واسماء كمان
اسماء:بتاعك شكله صغنن زيك ي سووو دلع ساره يعني
سارة:هههه انتي الي عندك تخين وكبير مع انك مش تخينه ههههه
اسماء:فعلا عندك حق ف دي وقربت تبص ع بتاعي من قريب
يارا عماله تعرق ووشها بقي ددمم
سارة:اي رأيك ي يارا حلو ولا بتاع اسماء احلي ههههه
يارا:ها مش عارفه مش باين زي بتاع اسماء
اسماء:لما تنضفوا هنشوف ونعرف مين احلي م التاني
يارا:لا انا هعمل كده دلوقتي بس بعد كده لأ
اسماء:طييب خلاص قومي يلا ورينا دلوقتي
قامت يارا متردده وخايفه واحنا واقفين منتظرين
هتعمل ايه لاقيتها نزلت البنطلون بتاعها لحد ركبتها ولابسه شورت اندر مش 7 زي بتاعي
بتبصلنا وخايفه واحنا بنقولها يلا متخافيش احنا قدامك اهو وقامت اسماء منزله البنطلون تاني وظهر بتاعها و مستنيين نشوف بتاع يارا
يارا نزلت الشورت بتاعها وظهر شعر كتير اوووي مغطي علي بتاعها مش باين منه حاجه
اسماء:اي ده يبنتي انتي عامله عش غراب شكلك مبتنضفيش خالص اصلا
يارا:لا بنضف … بس مش علي طول بخاف اتعور
اكتشفنا ان مامتها شديدة ومخوفاها من اي حاجه تحت ف جسمها وان اقل حاجه ممكن تعورها وكده
سارة:ده ماما شكلها مطلعه عينك
اسماء:لا ي يارا اعملي زيي كده ونضفي علطول عشان اما تتجوزي تبقي ناعمه وحلوه زي البيبي
يارا:يعني شكله وحش؟
اسماء:يبنتي هو مش باين خالص انتي مش شايفه نفسك ده شعره قد الصباع ومدت ايدها مسكت شعرها شدته
يارا:اااه بتعملي اي ي اسماء
سارة:اي ي يارا اسماء بتوريكي انه طويل وانك مش
مهتمية بنفسك وهتضري نفسك بعدم اهتمامك بيه اكيد متقصدش حاجه
اسماء:اي ي يارا هو انا ضربتك بالنار وبعدين منا قدامك اهو زيك وسارة كمان اهي
يارا:وجعتيني لما شديتي
اسماء:عشان انتي مش شايفه نفسك اهتمي بيه عشان بيعمل سمار وبيبقي شكله وحش
يارا:وانتي اي الي عرفك
اسماء:ماما قالت لي
يارا:ممم يعني ماما عندها زيك كده
اسماء:هههه ماما عندها احسن مني واتخن كمان انا بحسدها عليه
سارة:انا حسيت اني بتاعي بدأ ياكل فيا ف قلت لهم خلاص نلبس واما ننضف نبقي نقول لبعض ونشوف بعد النضافه
اسماء:موافقه ولبسنا ويارا لبست وقلنا خلاص اكن محصلش حاجه عشان اما نتجمع بعد كده ميظهرش اننا اتقابلنا من غير صحابنا وقالت خلي الفيديو معاكم مش تمسحوه عادي بس خلوا بالكم حد يشوفه عشان هيعرف زيكم اني مش لابسه اندر وبتاعي كبير هيتحسد ههههههه
قعدنا نضحك وشوية ومشينا انا واسماء
اسماء:انا حسيت انك مبسوطه بالي عملناه
سارة:مش عارفه بس حاسه بكده بردو اني عمري مشفت حد ولما شفتك امبارح اتلخبطت ومبقتش عارفه لي بشوف الفيديو ولي ركزت عندك مع اني عندي زي الي عندك
اسماء:ههههه انا بتاعي كبير زي مامتي انتي اكيد زي مامتك
سارة:مش عارفه مشفتش ماما قبل كده من هنا بشوف ضهرها بس
اسماء:مش انتي بتدخلي عليها الشاور عادي ؟
سارة:ااه
اسماء:خلاص استني اما تدخل وبعدين اعملي نفسك تعبانه عاوزه الحمام وادخلي يمكن تشوفي ماما وتعرفي زي عندها ولا لا
انا حسيت بغزه عندي من تحت ووجع تحت سرتي
سارة:ممم هجرب واشوف
كنت وصلت بيتي وبعت معاها عمر اخويا يوصلها
وطلعت دخلت اوضتي وقلعت هدومي كلها وفضلت ابص لبتاعي وحاسه بوجع فيه ومش عارفه اعمل اي اروح ل ماما اقولها ايه
فضلت شوية قافله ع نفسي الاوضه وبعدين كلمت اسماء بقولك يسمسم؟
اسماء:قولي يروح قلبي
سارة:انا حاسة بوجع من وقت م سبتك ومش عارفه اقول ل ماما
اسماء:وجع ازاي وفين؟
سارة:عندي تحت
اسماء: جواه ؟
سارة:مش عارفه بس حاسه بغزه فيه وبطني من تحت سرتي كمان
اسماء:ممممم بصي يسوو انتي انبسطتي م الي حصل النهارده
سارة:اي علاقته بالي بقوله
اسماء:هو اول مره تحسي بكده ؟
سارة:ااه
اسماء:واول مره يحصل الي حصل النهارده واحنا مع بعض صح ؟
سارة:ايوا
اسماء: مممم ده تقريبا من شهوتك يسوسو
سارة:مش فاهمه يعني ايه شهوتي
قعدت اسماء تشرحلي وتفهمني كل حاجه لحد م فهمت
وبدات تشرحلي انه كان بيحصلها كده وقت م مامتها بتنضف لها وانها بتبقي مبسوطه ان مامتها بتلمسها من هنا او هاجر او وهيا بتلمسهم وان مامتها قالت لها ده طبيعي عشان المكان ده مصدر الشهوة عند الست وفتحت عيني لحجات كتير كنت معرفهاش
وفهمتني ان البنت ممكن تلمس نفسها من تحت لحد م تحس انها بقت كويس والوجع يروح
قلت لها ازاي وانتي بتعملي كده ولا اي ؟
اسماء:شرحت لي ازاي العب ومعورش نفسي وانها شافت هاجر اختها بتعمل كده وساالتها وقالت لها انها بتتعب من ايد مامتها وانها كده بترتاح ونبهت عليها متقولش لمامتها وهيا بدات تعمل زي اختها هاجر
انا كان الوجع بدا يزيد عندي وحسيت اني بنقط مياه
اسماء:لسه الوجع عندك ؟
سارة:ده زاد اوي ي سمسم
اسماء:حاسه بإءيه تاني
سارة:حاسه باكلان جامد مع الوجع
اسماء:طب قومي خدي شاور ساقع او اعملي زي م قلت لك عشان الوجع يروح
قلت لها حاضر وقفلت معاها واخدت هدومي ودخلت الحمام قلعت العباية كانت ع اللحم ونزلت تحت الدش
وبردو الاكلان بيزيد حطيت ايدي عندي تحت وقعدت اهرش فيه بالراحه لحد مبقيت حاسه ان الوجع بيروح فضلت مكمله لحد م حسيت نفسي هعمل حمام وعملت حمام كتير اوي متقطع واترميت ع الارض مقدرتش اقوم حسيت اني ارتحت واتهد حيلي فـين عما اخدت نفسي وقمت غسلت جسمي ومكان الحمام الي عملته ولبست وطلعت دخلت الاوضه ونمت
وحلمت بحجات عمري محلمت بيها قبل كده ان انا بعمل حجات وحشه مع البنات صحابي اسماء ويارا واننا بنستحمي مع بعض وبنلعب عند بعض تحت وحجات من دي وصحيت لاقييت نفسي عملت حمام ف الاندر بتاعي قعدت اعيط وخايفه اقول لماما تضربني
قمت غيرت هدومي وكلمت اسماء حكيت لها وطمنتني وقالت ده طبيعي وان حصل معاها كده اول م عملت زيي يعني ومفيش منه خوف وحكيتلها ع الحلم قالت تصدقي انا كمان حلمت بكده ياتري يارا اخبارها اي دلوقتي تعالي نكلمها
دخلنا كلمنا يارا ونتطمن عليها حسيناها عادي اسماء قالت لها مش انا حلمت بيكي ييت ي يارا
يارا:حلمتي بايه يسمسم
اسماء:حلم وخلاص
يارا:طب احكيلي كان حلو ولا وحش
اسماء:لا كان حلو وكنا كلنا مبسوطين فيه
يارا:كلنا مين؟
اسماء:انا وانتي وسارة يعني
يارا:هي سارة كانت معانا كمان
اسماء:ههههن ايوا
يارا:طب احكيلي
اسماء:بعدين بعدين المهم انتي كويسه احنا بنتطمن عليكي بس
يارا:كويسه يقلبي وبعتت لها بوسه
عدي اليوم عادي وفضلنا نتكلم طبيعي باقي الايام وجت لي البريود قعدت 5 ايام وبعدين اخدت شاور ونضفت نفسي من تحت وفوق وكده
وجه يوم الخميس الي بنتجمع فيه عند حد مننا
روحنا اليوم ده عند اسماء ورحت انا ويارا بدري وكنا عاملين حسابنا اننا هنشوف بعض من تحت بعض النضافة كنا اتكلمنا ف الشات وقلت لهم ان البريود خلصت وهعمل حملة نضافة وسالت يارا اي الاخبار عندك ي يارا قالت قريب بكره او بعده
قلت لها لا خليها بكره احنا هنتجمع بعد بكره
يارا:هيفرق ايه؟
سارة:احنا مش متفقين م المره الي فاتت
يارا:مبلاش يسارة كفاية الي حصل المره الي فاتت
سارة:هو حصل ايه
يارا:مفيش خلاص
سارة:طب اعملي حسابك بقي بكره مش بعده ها
المهم رحنا عند اسماء بدري ساعه عن معادنا المتفق عليه دخلنا الاوضه وقفلنا الباب من جوه
اسماء:هههه اعذورني بقي انا منضفتش عشان صغير لسه بس انتوا شفتوا وهو نضيف فهتحكموا بالي شفتوه
يارا:ههههه لا خلاص لما تنضفي بقي
سارة:لا احنا شفناه نضيف انا وانتي لسه هنشوف دلوقتي وهو نضيف يلا بطلي رخامة
وقلعنا العبايات انا ويارا
اسماء نزلت البنطلون خالص وكان تحته اندر 7 لونه اسود
وانا قلعت بنطلوني زيها واندري لونه ازرق
ويارا بعد تردد قلعت البنطلون وكان تحته اندر احمر غامق
اسماء:اوبااا انتي لابسه احمر زي ماما
سارة:وانتي اي عرفك
اسماء:شفتها من شوية بتغير هدوما والاندر كان احمر
يارا:انتي بتشوفي مامتك كده ازاي انا عمري مشفت ماما بقميص نوم
اسماء:ههههه عادي انا و ماما وهاجر اتعودنا علي كده لكن مامتك قوية ومفترية هههههه
سارة :طب يلا متضيعوش وقت قبل م العيال ييجو
وكل واحده قلعت كلوتها
اووف ياحمد انا اول م شوفت منظرنا تعبت والغزة جت لي تاني
انا:احححح وبعدين
سارة: قلعنا الاندر وبقينا ملط من تحت وقربنا من بعض وفتحنا رجلينا عشان نشوف بعض كويس
بجد منظرنا كان يهيج اي حد
بصيت علي بتاع اسماء لاقيت شعره بدا يطلع فيه ومخلي شكله حلو اوي
وبصيت عند يارا لاقيت بتاعها عرقان اوي ومحمر وشفايفه فيها شعر وعانتها كمان شعر بسيط
وهما بصوا عندي والمكنه كانت بتشيل بس مش زي السويت بتنعم زي اسماء
يارا الوحيده الي كان باين انها ماعندهاش خبره خالص ف اي نضافه
اسماء:اي يبت منضفتيش كويس ليه
يارا:الشفره اخرها كده دي وجعت ايدي وطلعت عيني
اسماء:عشان شعرك طويل كان مفروض تقصية بالمقص قبل متعملي بالشفره
يارا:اهو الي حصل بقي
اسماء:سبيلي نفسك وانا هعلمك متخافيش
سارة:شوفتي عندي حلو ازاي
يارا:بتاع اسماء احلي مننا واكبر
اسماء:انتم كمان حلوين بردو
سارة:مفيش زي حلاوت عندك انتي يجنن
اسماء:متكسفونيش بقي ، انتي بتاعك زي بتاع مامتك ي يارا ولا ايه
يارا: وشها احمر وبتعرق اكتر … مش شفته خالص
اسماء:طيب خلاص مصدقاكي ، احنا دلوقتي شفنا مين اكبر وطلع بتاعي ، مين الاكبر فيكم بقي
سارة:تقريبا يارا
يارا:تقريبا انتي ي سارة
اسماء: خلاص هنقيس ونشوف مين اكبر
يارا:ازاي نقيس؟
اسماء:انا هقيس ب ايدي واحكم
سارة :بايدك ازاي
اسماء:بإيدي كده وراحت مادة ايدها ع بتاعي ومسكت شفايفه انا تلقائيا قلت اااه وغمضت عيني لحد م سابته
فتحت لاقيت يارا غطت بتاعها ب ايدها واسماء زي م هيا
اسماء:الدور عليكي ي يارا اوعي ايدك
يارا:لا مش عايزة هقوم البس
سارة:لا اقعدي احنا مش اتفقنا مفيش خوف وبعدين م هي قاست قدامك مفيش حاجه اهو يلا حوشي ايدك
يارا بعد معاناه شالت ايديها قامت اسماء مادة ايدها ومسكت شفايف بتاع يارا
يارا قامت مصوته وكاتمه بوقها ب ايدها واسماء فضلت ماسكه شفايفه ويارا راحت ف عالم تاني وعنيها قلبت ونفسها بقي سريع احنا قلنا انها بتموت
اسماء سابتها رجعت تاخد نفسها عادي بس كان احمر مكان ايد اسماء
اسماء:فعلا بتاع يارا اكبر منك يسارة
سارة:طب انا عايزة اقيس ي يارا ممكن ؟.
يارا: بتبص مبتردش
اسماء :قيسي وهي تقيس لك وانتوا الاتنين قيسولي
سارة:مديت ايدي عند يارا وعملت زي م اسماء عملت لاقيت يارا شهقت وغمضت وحطت ايدها ع بوقها تاني
واسماء جمبي بتقولي ها قيستي امسكي حلو عشان تقيسي وانا اسيبه وامسكه واشد شفايفه ع بعض ومنظره يجنن ياحمد ويارا تشهق اكتر لحد م حسيت انها هيغمي عليها وحسيت اني بنزل مياه من تحت
شلت ايدي واسماء بدات تفوقها خلاص ي يارا يلا قيسي ل سارة يارا فتحت بتوهان كده ومدت ايدها بتترعش لحد م وصلت عندي بتمسك مش عارفه لان عندي شفايفه رفيعين ف قربت لها شوية لحد م مسكت شفايفه وتبصله وتبص لعيني وانا ببصلها وعاوزه اصوت بس مش قادرة لحد م شالت ايدها
اسماء:يلا بقي قيسولي انتوا الاتنين
بصينا لبعض انا ويارا
يارا:قيسي انتي الاول يسارة
سارة:حاضر ومديت ايدي عند اسماء مسكت شفايها الكبار اوووي ولاقيتها مبلوله وفي خيوط لزقت ف ايدي واسماء بتبص لي وتبص ليارا ومبسوطه
لحد م يارا قالت كفاية انتي مصدقتي وضحكنا
ومدت يارا ايدها ومسكت اسماء وحسيت ان يارا فكت شوية ومبسوطه بالي بنعمله وفضلت تبص ل اسماء ويبصوا لعيون بعض وعيون يارا كلها هيجان
لحد م يارا سابت اسماء وقعدنا
اسماء:انا مبسوطه اوي اننا بقينا سر بعض
يارا:انا مش عارفه عملت كده ازاي بس ميمنعش اني مبسوطه
سارة:انا مبسوطه ان يارا مبسوطه وفكت شوية
يارا:يلا نلبس عشان التوته بردت
اسماء:ههههههههههه توته تصدقي دي تاني مره نقلع ومنشوفش شكلها
فعلا مكناش شفنا بعض من ورا ف المرتين كنا ملبوخين من قدام بس
المهم يارا قالت هنشوف اي ف دي م هي توته واحده
اسماء:واحده بس احجام ولا مش واخده بالك وراحت لافه نفسها وبقت توتتها قدامنا
انا:قولي تيزها
سارة:لفت وبقت تيزها قدامنا وفعلا كانت كبيرة حجمها ملفت بس عشان العبايات بتداري مكنتش واخده بالي
يارا:اوبا تصدقي طلعت كبيره وبتضحك
اسماء:يلا وريني
يارا:هتشوفي ايه ولفت نفسها بسرعه كده
اسماء:مشفتش حاجه لفي يبت يلا
لفت يارا وشفنا تيزها كانت زيي كده مش كبيرة ولا صغيره بس يارا اطول مني شوية ف تيزها واخده
كيرف طويل شوية
اسماء:يلا ي ساره لفي
سارة:لفيت انا كمان ووقفت بتاع 10 ثواني ولفيت ها عجبتكم المكواه
وضحكنا كلنا لان اسمها هناك مكواه ولبسنا اندراتنا وبنطلونتنا وفتحنا الباب وشوية وبدأت العيال تيجي وعدي اليوم عادي بس معاملتنا احنا الثلاثي مع بعض اتغيرت خالص ويارا بدات تفتح دماغها وتسال كتير واسماء تحكيلها وتفهمها حجات كتير لحد م بقت خبره
كنت انا بقي بدات افتح لكلام اسماء لما حكت ان مامتها بتزبط نفسها ل باباها وبقيت براقب ماما وبابا واتفرج ع ماما وهيا بتغير ولا بتاخد دش لحد م ف مره كنا ف المول بنشتري طلبات ودخلت قسم البنات وجابت اكياس الي فيها سويت كنت عرفت شكلها من اسماء وبدات اتابع ماما عشان اشوفها هتنضف امتي وكده لحد م جه اليوم كنا معزومين فيه ع الغدا عند احد اصدقاء بابا
لاقيت ماما بتاخد غياراتها وبتدخل الحمام وبصيت ع السويت لاقيتهم نقصوا واحده صممت ان ادخل الحمام
وفعلا عدي 5 دقائق وخبطت عليها ي ماما
ردت نعم يسارة
سارة:انا تعبانه عاوزه الحمام
ماما:حبكت يعني م كان فاضي
سارة:ع طول معلش تعبت
ماما:طب ادخلي تعالي
فتحت الباب ودخلت لاقيت ماما واقفه وضهرها ليا
طبعا تيزها قدامي وده كان عادي بشوفها كتير كده
قلعت وقعدت اعمل حمام عملت مياه وفضلت زي م انا
ماما:اي مخلصتيش لسه؟
سارة:معلش يماما بطني تعبتني ف هخلص واطلع
ماما: اوف طيب
وراحت قاعده ع كرسي الحمام الصغير وفردت رجليها وقعدت تعمل بالسويت وانا شايفه ضهرها وجسمها وهو بيتحرك يمين وشمال وصدرها بيتحرك
ماما حست اني ببص عليها ومركزه
قالت خلصي عشان اخلص الي ورايا
ساره:حاضر يماما هغسل واطلع
شغلت الشطاف وقلت ل ماما هو ده اسمه ايه ي ماما الي ف ايدك
ماما:اشمعنا يعني
سارة:بسال عادي
ماما:دي حلاوة او سويت للنضافه
سارة:طب لي مش بتعمليلي بيها زيك كده
ماما:انتي لسه صغيره لما تدخلي الجامعه هبقي اعلمك
سارة:هو فين الي صغيره منتي عارفه اني كبرت وبيطلع لي شعر زيك يماما
ماما:اوف متتعبنيش بعدين هعلمك
سارة:طيب يماما شكرا
وقمت نشفت نفسي قبل م البس الاندر
ماما بصت شافتني وانا بنشف تحت عندي
قالت م انتي نضيفه اهو عايزه اي تاني
قلت لها مش عاوزه حاجه كنت عايزه اتعلم بس خلاص
ماما:طب تعالي ي قلب ماما ولبست الاندر والبنطلون ورحت جمبها
ماما:بصي يحبيبتي دي اسمها سويت ودي افضل وسيلة للشعر لانها بتشيله كله وبيقعد فترة عما يطلع بس عيبها انها بتعمل ترهلات مع كترة الاستخدام
سارة:مش فاهمة يعني اي ترهلات
ماما:يعني الجلد بيرخي وبيبقي شكله وحش
سارة:اممم ايوة
ماما:بصي بقي انا بعمل ازاي وبدأت تعمل ف رجليها تحط وتشد وانا منبهرة بالي،هيا بتعمله وتتوجع بسيط
خلصت رجل ودخلت ع التانية ف ظرف خمس دقايق
كانت خلصت الرجلين وقامت رافعه دراعها وظهر باطها كان فيه شعر مش كتير بس شكله كان حلو وريحته حلوة معرفش لي،حبيتها وعملت باطها الاتنين مخدش وقت بردو وكان صدرها بيروح وييجي معاها وشكله حلو وكبير ، لحد م خلصت ايدها وقال يلا ي حبيبتي اخرجي عشان اكمل اظن انتي كده عرفتي بتتعمل ازاي
سارة:مش اوي بس هتعلم وابقي شطورة زيك ي مامتي يحبيبتي
ماما:طب امسكي ايدي قوميني عشان اكمل انتي عطلتيني كان زماني خلصت
سارة:تكملي اي انتي مش خلصتي
ماما:لا لسه المهم مخلصش
سارة:مش فاهمه مهم ايه
ماما:يبت اطلعي بقي متعطلنيش
سارة:مش فاهمه بجد مهم ايه ده
ماما:لسه بين رجلي يقلب ماما متعملش
سارة:امممم ايوا
ومديت ايدي قومتها وكانت بتداري نفسها اني مشفهاش من تحت وحطت ايدها عندها قدام
سارة:ههههه بتخبي ايه هو مش زي الي عندي ولا اي
ماما:هههه عيب يبت متبصيش ع مامتك واخرجي بره
سارة:بتخبي اي بجد هو احنا مش زي بعض ولا اي
ماما:اوف ده انتي رخمه وشالت ايدها ، اه يحيوانه زي بعض محنا ستات كلنا عندنا زي بعض
سارة:اومال بتخبي ليه بقي منتي لسه شايفه عندي دلوقتي وانا بنشف
ماما:طب اوعي كده خليني اخلص وراحت قعدت ع القعده وفتحت رجليها وظهرلي بتاعها التخين وشعره الي مكنش كتير اوي زي باطها بردو وكان في سمار ف فخادها وانا انبهرت بالي شفته اول مره اشوف ماما كده وقاعده قدامي بتنضف نفسها وشكلها يجنن طبعا وقتها جه ف بالي اسماء ومامتها وانها بتشوف مامتها كده وحسيت اني نفسي اعمل زي اسماء مع مامتها
فضلت ابص لماما وماما اخدت بالها قالت عيب يبت بتبصي علي مامتك ليه مش عيب
سارة:بتعلم منك يمامتي عشان اعمل زيك
ماما:لا اوعي تعملي بيها تحت زيي كده
سارة:لي طيب
ماما: عشان متعوريش نفسك انا هعملك اول مرة واعلمك عشان متعوريش نفسك ممكن تعملي رجلك وايدك وانا هعملك الباقي لحد متتعلمي
سارة:بجد ي مامتي شكرا شكرا ورحت بوستها من
خدها
وفضلت واقفه لحد م خلصت وقامت جابت المراية الصغيرة وتحطها تحتها وتبص ع نفسها وتفتح شفايفها وانا مش مصدقه نفسي طبعا
بقولها بتبصي ع ايه ، قالت بشوف لسه في حاجه ولا لأ
سارة:طب م تقوليلي وانا اقولك منا موجودة احسن م المراية
ماما:يبت عيب كفاية الي شفتيه
سارة:اي يعني ي ماما لحد م اتعلم وبعد كده انا الي هعملك بايدي كمان معرفش جبت الجراة دي منين
ماما قالت طب تعالي كده بصي شوفي لسه في حاجه ولا لا
رحت نزلت ع ركبتي وابص عندها وكانت مخليها شمعه منوره فعلا وقربت منها اكتر وبقي نفسي بيدخل عندها تحت
ماما:ها في حاجه ؟
انا فقت وقلت لها اه في حاجه بسيطه تحت هنا
قالت فين قلت لها تحت ف الناحية اليمين
ماما:ف الشفه؟
سارة:مش عارفه اسمها بس تقريبا اه
ماما مدت ايديها وقالت هنا قلت لها اه كانت مدتها ع
شفرتها اليمين وحطت الحلاوة وتشد وتقول شوفي كده وابص تاني اقولها لسه بردو وتفتح رجليها وشفايفها بايدها وتدخل ايدها تحط الحلاوة تاني وتشد وانا اقولها لسه بردو لحد م زهقت
قلتلها هاتي كده اجرب انا يمكن تيجي معايا
ماما قالت خلاص مش مشكله
قلت لها هاتي بس هجرب انا متخافيش يمامتي هطلع اشطر منك ههههه
ماما:طب خدي واخدت منها الحلاوة ولزقتها ف صوابعي وهيا واقفه مفشقه رجليها وانا مديت ايد فتحت شفايفها ورحت ب الايد التانيه احط واشد واحط تاني واشد واغير المكان ولسه ماما ع نفس الوضع واقفه وفاتحه رجليها وانا فاتحه شفايف بتاعها بايدي ببص لماما لقيتها مغمضه عنيها وراسها مرفوعه للسقف ركزت عندها تحت لاقيت حاجه بدأت تطلع منها من بين الشفايف عامله زي حباية كده
فضلت اعمل كده لحد م ماما قالت كفاية يحبيبتي مبقاش في حاجه وباستني ودخلت تحت الدش ونضفت نفسها وخلصت ونشفت لها جسمها بالفوطه ولبست الاندر والبراه بتوعها والبرنس عليها وخرجت اوضتها وانا دخلت اوضتي وحسيت بانتصار فظيع
وشهوه مش عادية مديت ايدي تحت عندي حسيت اني عملت حمام تاني بس افتكرت كلام اسماء ان ده طبيعي لما حد بيحس بشهوه ناحية حد تاني
وبقيت مبسوطه اني حسيت بشهوة ناحية مامتي وشوفتها وهيا بتعمل حلاوة ف جسمها وعملت لها انا كمان وهيا كنت مبسوطه بكده
وماما طلعت خبطت عليا قالت يلا البسي عشان بابا هيرجع ياخدنا بالسيارة ونروح للناس
قلت لها ماشي ولبست العباية عليا والطرحه واستنيت بابا جه اخدنا ورحنا مشوارنا اتغدينا زقضينا باقي اليوم معاهم وروحنا
اخواتي دخلوا اوضتهم ناموا وانا كمان دخلت اوضتي بس معرفتش انام فضلت شوية اتقلب عدي وقت كبير وبعدين سمعت ماما جاية ناحية الباب بتاعي عملت نفسي نايمة جت غطتني وطلعت وراحت عند اخواتي وبعدين سمعت باب الحمام بيتقفل والدش اشتغل
قلت ف نفسي انتي مش لسه مستحمية النهاردة يماما وافتكرت اما اسماء قالت انهم بينضفوا عشان اكيد هيناموا مع ابهاتنا
استني اما خرجت م الحمام ودخلت اوضتها وقفلت الباب استنيت حوالي عشر دقايق واتسحبت ورحت
ناحية اوضتهم وزي م توقعت ماما وبابا نايمين مع بعض
اول مره اسمع صوتهم ف حياتي ولولا اسماء مكنتش دماغي اتفتحت للحجات دي كلها
م علينا سمعت ماما وهي بتقول ل بابا اممم بالراحه يراجل هو انا هطير
بابا:يولية اتناكي واسكتي
ماما ترد عليه م تنيك بس بالراحة مستعجل علي ايه هو كسي هيطير .. اااه
انا انذهلت ورجلي مبقتش شيلاني بقي بابا المحترم وماما المحترمه بيقولوا كلام زي ده وانصدمت صدمة كبيرة فعلا
وهما جوه شغالين بابا بينيك ف ماما زي م سمعتهم وكنت اول مره اعرف معني النيك منهم
وماما شغاله اااه امممم ااااه كمااان احشره كمااان ااااه
وحشني زبك اوي يبو سارة اممممم اااااه
بابا :خديه اهو ف كسك امم
ماما:اااه اااه اااه كمااان اااه زقه اووي كمااان
خد صدري ارضع منه امممم ااااه بالراحه متعضش امممم يراجل متعضش اوووف هتقطعها كده اححححح اممممم ايوا ارضع بالراحه كده اووفف ايييي امممم
وفضلوا ع الوضع ده بتاع عشر دقايق لحد م ماما صوتت وبابا صوت حركته راحت قمت داخله الاوضه وقفلت الباب واتغطيت اكني نايمة وكسي انا الي بقي ياكلني لدرجة اني حسيت بنفسي وانا بنقط مديت ايدي تحت لقيتني غرقانه ودي بقي كانت اول مرحلة ان عيني تتفتح وابقي بالهيجان ده كله
انا: احا يسارة كل ده يخربيتك ده انتي حكايتك حكاية
سارة: دي البداية لكن صدقني كل ده مش حاجه للي جي
انا:اووف طب كملي كملي
سارة:اليوم ده منمتش خالص لحد الصبح نمت ساعتين وصحيت ع وجع جامد عندي تحت لدرجه اني اتألمت منه فتحت نت ودخلت اشوف اسماء صاحية لاقيتها مردتش قمت دخلت اخدت شاور عشان جسمي يهدي
واستنيت اما اسماء فتحت كلمتها وحكيتلها الي حصل امبارح ف الحمام وحسيتها مبسوطة وعندها فضول تعرف كل حاجه وبقت تسألني بتاع مامتك شكله عامل ازاي وكبير ولا صغير وكنتي حاسه ب ايه وانتي بتعمليلها وانا بجاوب عليها بدون وعي ومبسوطه بكلامها لحد م حكيتلها الي سمعته بالليل ورد فعل اسماء ماما بردو كانت نايمة مع بابا بالليل سمعتهم بردو
قلتلها سمعتي ايه قالت سمعت صوتهم وهما مع بعض بس تعرفي انا بستني انهم يعملوا كده وانا ف البيت عشان اسمع صوتهم ونفسي اشوفهم بيعملوا ايه بس مش عارف
سارة:امممم انا اول مرة اسمع صوتهم امبارح ولو مكنش انتي الي فتحتي دماغي انهم بينضفوا عشان كده مكنتش عرفت طبعا
اسماء:ههههه طب كويس فتحت دماغك اهو
سارة:بس انا من امبارح وانا تعبانه اوي وصحيت ع غزة عندي تحت وبتألمني اوي مراحتش غير اما دخلت اخد شاور
اسماء: اها عشان انتي حصلك هياج اكيد ومعملتيش حاجه
سارة:لا معملتش حاجه
اسماء:مممم مش انا علمتك تعملي اي لما تحسي بيها
سارة:خايفه مش عارفه
اسماء:تعرفي انا عملتها امبارح مرتين وهما مع بعض
سارة:ممم مش عارفه ي سمسم
اسماء:طب انتي حاسه لسه بالوجع
سارة:اه يعني بعد محكيتلك افتكرت الي حصل وحسيت بيه
اسماء:انتي لابسه اي طيب
سارة:لابسه بنطلون وبلوزه
اسماء:طب مدي ايدك ف البنطلون وحسسي عندك تحت
سارة:لا خايفه يسمسم مش هعمل كده
اسماء:متخافيش انا هعمل معاكي وهحط ايدي انا كمان تحت اهو عشان متخافيش
سارة:احطها ازاي
اسماء:مش انتي لابسة اندر
سارة:ااه لابسه وانتي؟
اسماء:لابسه بردو،بصي حطي ايدك ع الاندر من تحت وحركي ايدك وصوابعك ف النص
سارة:حاضر وبدات اعمل زي م قالت لي احرك ايدي ع الاندر واسماء تقول بالراحه الاول وبعد كده حركي جامد انا بحرك زيك اهو حاسه بايه
سارة:حاسه باكلان جامد
اسماء:طب افتكري الي حصل مع مامتك ف الحمام وانتي بتحركي ايدك عشان ترتاحي بسرعه
سارة:امممم حاضر وبدات اتخيل الي عملته مع ماما ف الحمام واما شفت كسها وعملتلها حلاوه فيه ومسكت شفايفه وشفت صدرها وهو بيتحرك يمين وشماال وشعر جسمها
واسماء: ها بتتخيلي
سارة:اااه يسمسم
اسماء:وانا كمان بتخيل مامتك معاكي
سارة:اممم بتتخيلي ايه
اسماء:بتخيلك وانتي ماسكه بتاع مامتك وفاتحه شفايفه زي م قلتيلي وبتعملي لها حلاوة فيه
سارة:اااه بيوجع اوووي
اسماء:حركي بقي بسرعه انتي قربتي اهو وبدات اسماء تهيجني اكتر علي ماما تقولي عجبك صدر مامتك طب جسمها عامل ازاي من فوق ومن تحت ومن ورا ومن قدام وتوتتها كبيرة زي بتاعت مامتي وانا نفسي يزيد مع حركة ايدي لحد م حسيت اني بعمل حمام علي نفسي
اسماء:انا ارتحت يقلبي وانتي اي الاخبار؟
سارة:اممم ارتحت انا كمان اهو حاسه بالحمام الي قلت لك عليه قبل كده ، وانتي بردو عملتي الحمام ده ؟
اسماء:لا انا بقي يينزل عندي نقط بيضه انتي عشان لسه متعودتيش ف بتعملي كتير لكن بعد كده هتبقي تنزلي نقط ييضه زيي ، طبعا الي حصل ده يسو بيني وبينك مش عايزين يارا تعرف عنه حاجه دلوقتي
سارة:حاضر مش هقولها انا قلت لك انتي عشان عارفه
ان دماغك كبيرة ومش هتعملي زي يارا
اسماء:طبعا يسو اي حاجه بيني وبينك محدش هيعرف عنها حاجه الا لو احنا عايزين نعرف يارا حاجه او نعلمها حاجه
سارة:اكيد طبعا يسمسم
اسماء:عارفه بقي يارا دي لو عملت زينا كده هتبقي تعبانه اكتر مننا كلنا بس عشان هيا هبلة متعرفش حاجه علي نياتها خالص
سارة:انتي اي الي عرفك
اسماء:مأخدتيش بالك وانتي بتقيسي لها كانت عامله ازاي انا لو مكنتش خايفه انها تصوت ومامتها تيجي كنت فضلت ماسكه فيها لحد م ارتاحت زينا كده
سارة:انا اخدت بالي ان بتاعك مبلول واانا ماسكاه
اسماء:مممم ايوا اي ايد بتلمسه غير ايدي هو بيتبل لوحده وده طبيعي عشان شهوتي عاليه منا مش مطاهره
سارة:منا كمان مش مطاهره وتقريبا البت يارا كمان
اسماء:ممم كان ف بالي وقتها اعرف منكم متطاهرين ولا لا
سارة:كنتي هتعررفي ازاي
اسماء:كنت هخليكم تفتحوا شفايفكم وهيظهر اذا كنتم متطاهرين ولا لا
سارة:ازاي بقي
اسماء:في حاجه اسمها الزنبور وليها اسم تاني مش فاكره هو اي
ده مصدر الشهوه عندنا هو الي بيتقص منه حته عشان شهوتنا متبقاش كبيرة
سارة:مممم فين الزنبور ده ؟
اسماء:اقلعي البنطلون والاندر كده وافتحي شفايف بتاعك وانا هقولك
سارة:طب ثواني و قفلت الباب بالمفتاح وقلعت وقعدت ع السرير فتحت رجلي وقلت لها معاكي
قالت فتحتي شفايفه
قلتلها اه ، قالت في حاجه فوق خالص هتلاقيها بارزة وعامله زي حباية كده وقتها افتكرت الحباية الي شفتها عند ماما قلتلها ااه انا فاكره اني شفت الحباية دي عند ماما قالت كبيرة قلتلها اه كبيرة شوية
اسماء:ده بقي الزنبور شوفيه عندك كده بقي بصيت لاقيت عندي بس حاجه صغيرة مقارنة بماما والي شفته عندها ، قلتلها اه بس صغنن مش زي الي عند ماما
اسماء:هاجر اختي الي بتاعها زي بتاع ماما لكن انا صغير شوية بردو ممكن لما نكبر نبقي زيهم بردو
سارة:مممم ممكن بردو
اسماء:قومي بقي غيري هدومك واغتسلي وانا كمان هعمل كده واما نتقابل نبقي نتكلم براحتنا كنا هنتقابل ف الحديقة يومها العائلات كلها .قلتلها ماشي يسمسم وقفلت وانا مش مصدقه كل ده يحصل مني ازاي
م علينا قمت اخدت شاور وساعدت ماما ف الاكل واكلنا وبعدين نزلنا رحنا التجمع بتاع العايلات وقبلت صحباتي كلهم قعدنا نلعب ونهزر وكده
وبعدين قمت انا ويارا واسماء نجيب حجات من الهايبر مسليات يعني واحنا ماشيين اسماء بدات تهزر وتفتح معانا الموضوع يوم م كنا بنشوف بعض حسينا يارا متحمسه انها تعمل كده تاني وقالت ل اسماء عيزاكي تعلميني السويت ده يسمسم عاوزه اجربه
اسماء بصت لنا وضحكت وقالت حاضر هو طول عندك ولا لسه
يارا:شوية مش اوي
اسماء:طب خلاص اما نرجع الحديقة نروح الحمام وتوريني عشان اشوف هينفع دلوقتي ولا نسيبه شوية
يارا:مش هيينفع لا
اسماء:متخافيش هندخل احنا التلاته ونقفل الباب علينا هشوف بس ونطلع ع طول
انا واقفه متنحه مش عارفه اقول اي اصلا
يارا:ممم ماشي
ودخلنا جبنا الحجات الي عايزنها وخرجنا رحنا وديناها لهم وقلنا لهم هنروح الحمام ومشينا احنا ال3 رحنا الحمام كان في بنتين استنينا اما خرجوا وبعدين قفلنا الباب واسماء قالت لها يلا بسرعه قبل م حد ييجي قامت يارا رافعه عبايتها ومنزله البنطلون بتاعه والاندر الرصاصي وظهر بتاعها وشعره كان الشعر فيه طول عشان هيا بتعمل بالشفرة فبيطول ع طول اسماء قربت منها ومسكت شعرها وقالت اممم لا حلو كده كبير اكبر من كده هيتعبنا واحنا بننضف
يارا:اممم انتي الي شايفه قدامك ماشي
وانتي يسارة مش هتعملي معايا
سارة:لا انا هستني البريود مش هعمل دلوقتي انا عندي المكنه بتقعد شوية عما يطول
اسماء:وريني كده بسرعه
قمت رافعه عبايتي ومنزله بنطلوني واندري وظهر بتاعي وشعره
قامت اسماء مادة ايدها ومسكت شعري زي يارا ولمست بتاعي وانا قلت لها ااه
اسماء :لا عندك صغير عن يارا شوفي بتاع يارا عامل ازاي ومسكته تاني واتعمدت تلمس يارا من تحت
يارا قالت اه وغمضت عنيها واسماء بصتلي وضحكت
فهمت انها قاصده عشان تهيج يارا زينا
قالت هاتي ايدك يسارة شوفي كده ومدت ايدي ع شعر يارا امسكه مسكته وانا بمسكه مسكت لحمها معاه صوت يارا علي وقالت ااه وسندت راسها ع حيطه الحمام
اسماء شوفي كده شعر سارة بقي ي يارا ومدت ايدها تمسك شعري وتبصلي بعيونها الي مقلوبه من لمستي انا واسماء
اسماء: شفتي بقي ي يارا ان شعرك طلع قبلنا كلنا
يارا:اممم مشفتش شعرك كبر قد ايه يسمسم
اسماء بتضحكلي وحست انها وصلت للي هيا عيزاه بس كده اهو يقلبي وررفعت عبايتها ونزلت البنطلون والاندر مع بعض وظهر بتاعها بشعره الي كان تقريبا ف مستوي شعري وقالت شوفوا امسكي كده ي يارا وخلت يارا تمسك شعرها واسماء ماسكه ايد يارا مثبتاها عشان يارا تحس ب بتاع اسماء
ويارا مبسوطه ولاحظنا انها حركت ايدها عشان تلمس اسماء من تحت
اسماء:هاتي ايدك يلا يسارة انتي كمان وخلتني امسك شعرها ولسه ماسكه ايدي وراحت حكاها عندها بردو
قالت خلاص بقي ي يارا تعالي عندي بكره وانا اعملك سويت براحتنا انتي عارفه ان عندنا أأمن حاجه محدش هيدخل علينا
يارا:صعب بكره ماما مش هتوافق
اسماء:انا هخلي ماما تكلم مامتك تخليها توافق هقولها عيزاكي تقعدي نذاكر شوية وماما هتقنعها وانتي كمان يسارة لازم تيجي عشان تتعلمي لحد م اعملك بردو
سارة:خلاص خلي مامتك تقول ل ماما بردو ونيجي انا ويارا سوا
اسماء:حاضر يلا بقي نخرج اتاخرنا كده
كنا رفعنا بناطيلنا وعدلنا هدومنا وخرجنا كلنا
رحنا كملنا لعب ومامت اسماء قالت ل مامتي ومات يارا لحد م اقنعتهم وقالوا ماشي وكنا مبسوطين اوي
رحنا تاني يوم انا ويارا سوا يارا قالت لي انها خايفه وانا طمنتها انه عادي احنا مع بعض وكده متخافيش
رحنا واسماء فتحت لنا وسلمنا ع طنط ودخلنا الاوضه وقفلنا ع نفسنا وقلعنا براحتنا اسماء بلبس بيتها سترتش وكت ويارا سترتش وبلوزه زي الكت وانا بنطلون وبلوزه ربع كم يادوبك مغطية الكتف
دخلنا وقعدنا نضحك شوية وبعدين اسماء جابت انبوبة مرهم وقالت ل يارا اقلعي عشان احطلك مخدر
يارا:خافت وقالت ليه لا مش عايزه خلاص
اسماء:يبنتي عشان متحسيش بالوجع مش انا قلت لك انها بتوجع ده مش هيخليكي تحسي بوجع صدقيني ده كريم عادي اهو
يارا بعد تردد وافقت وقلعت هدومها واسماء خلتها تقعد ع السرير وتفتح رجليها وبدأت تدهن ل يارا
يارا راحت ف دنيا تانيه طبعا من لمس اسماء لان اسماء بتلمس بحرفنه وعارفه ان يارا من اقل لمسه بتتعب
لحد م قالت ل يارا خلاص خلصت خليكي كده شوية لحد م ينشف وبعدين اعملك ع طول واسماء شافت باط يارا فيه شعر قالت لها تعالي اعملهولك بالمره ،وعملتت مأخدش خمس دقائق
وقعدنا نرخم عليها وهيا قاعده كده و اسماء كل شوية تهزر معاها تمسكها من شعر تحت ويارا مش عارفه تعمل حاجه من تعبها طبعا لحد م اسماء قالت خلاص يلا وطلعت الحلاوة وجهزتها وقالت ل يارا حطي ايدك ف بوقك عشان متطلعيش صوت وعملت كده فعلا وبدات اسماء تعمل ل يارا ويارا تصوت لولا ايدها كان الشارع كله سمع صوتها و اسماء تحط وتشد وبدأ يظهر بتاع يارا فعلا الحلاوة تفرق كتير عن الحجات التانيه
لحد م خلصت عانتها ونزلت علي شفراتها
مسكتهم وبدات تعمل فيهم ويارا غمضت عنيها ورجعت راسها لورا واسماء بتنضف وتلمسها متعمده عشان تهيج يارا اكتر لحد م يارا راحت ماسكة ايدي حطاها ف بوقها وعضتها عشان متصوتش وراحت منزله حمام زي بتاعي كده وفضلت تعيط وتتاسف ل اسماء اسفه غصب عني ومعرفش عملت كده ازاي محستش بنفسي وانا و اسماء نهدي فيها و اسماء تقولها ده طبيعي متخافيش مش زعلانه استني نخلص وهفهمك وكملت اسماء وبردو هيجت يارا تاني ويارا نامت ع السرير وفتحت رجليها ع الاخر وشفايفها فتحت وبقي بتاعها مقتوح واحمر من النضيف ولمس اسماء ويارا مش قادره تتحرك لحد م اسماء خلصت وبصت ع يارا لاقتها بتتنفس بسرعه راحت جمبها اخدتها ف حضنها ومدت ايدها ع بتاع يارا وقالت لها خلاص يحبيبتي خلصنا ومدت بوقها باستها ف شفايفها
يارا اتخضت وقالت لها اي في ايه بتعملي ايه
قالت مفيش يحبيبتي انا بطمنك بس قومي شوفي نفسك كده وفعلا كان شكل يارا يجنن بجد كنت انا مشغله الموبايل يصور يارا و هيا كده من غير محد ياخد باله معرفش لي اتصرفت كده
قامت يارا تبص ع نفسها وحبت شكلها وقعدت تشكر
اسماء وتقولها انتي اختي حبيبتي وماليش غيرك وكده طبعا كانت ناقصه الحجات دي من مامتها لان مامتها تقريبا شديدة ومبتنضفش نفسها كتير ده الي استنتجناه انا و اسماء
المهم اسماء قالت ل يارا خليكي كده متلبسيش حاجه لحد م يهدي شوية يارا حست انها مكسوفه قامت اسماء قايله اهو يستي عشان متنكسفيش وقلعت هيا كمان ويبصولي ويضحكوا قلت لهم اهو وقلعت انا كمان وقعدنا قصد بعض فاتحين رجلينا زي يارا واحنا التلاته كنا هيجانين ع بعض صراحة بس كلنا خايفين من بعض لحد يرفض وتبقي فضيحه
ف اسماء بتهزر مع يارا الي كانت قصاد اسماء وراحت اسماء مدخله رجليها عند يارا بحيث يبقي بتاع الاتنين لمسين بعض يارا اتخضت وقالت لها اوف اي ده
قالت لها بطبطبلك عليه ههههههه
يارا انبسطت م الحركة وقالت لها طبطبي تاني كده
قامت اسماء داخله ولازقه بتاعها ع بتاع يارا
ف الوقت ده كنت انا نزلت ايدي ع بتاعي وبحك فيه انا كمان من منظرهم
وببص ع يارا لقتها مبسوطه وبتلزق نفسها ف بتاع اسماء الي كانت شفايفه فتحت وحضنت شفايف بتاع
يارا وبقوا يضحكوا ويزقوا ع بعض لحد م يارا غمضت عنيها واعصابها رخت واسماء لسه مكمله لحد م يارا نزلت واسماء نزلت هيا كمان
جت اسماء قالت اي رأيك ي يارا مبسوطه قالت لها اوي كنت حاسه بوجع وراح
اسماء : ده سر بينا اوعي حد يعرف حاجه
يارا:اكيد دي ماما كانت تدبحني
اسماء: بعد كده لما تحسي بوجع تعملي كده وراحت حاطه ايدها ع بتاع يارا وتحك فيه وتقولها تعملي كده بالراحه وتفتكري واحنا بننضف واحنا بنطبطب لبعض لحد م تنزلي زي دلوقتي و ترتاحي كده والوجع يروح
يارا اانبسطت بلمسة اسماء وقالت لها حاضر
كنت انا اندمجت معاهم ونزلت زيهم
اسماء بصت لي وضحكت وقالت شوفي سارة نزلت معانا هي كمان من غير منطبطب لها وقعدنا نضحك واسماء جابت فوطه مبلوله مسحنا بيها احنا التلاته ولبسنا
ومشيت انا ويارا وطول محنا ماشيين يارا تهرش عندها تحت بقولها مالك قالت بيحرق انا هروح اقعد من غير بنطلون زي اسماء الاندر بيحرقني اوي
سارة:طيب خلاص احنا وصلنا اهو اطلعي خدي شاور
وادخلي اوضتك بس اوعي مامتك تعرف هتبهدلك
يارا:لا طبعا مش هتعرف
سارة:كويس انا بنبهك بس
وصلت يارا وطلعت وانا مشيت وصلت البيت طلعت دخلت اخدت دش لان جسمي كان بدأ يوجعني
وخرجت ع الاوضضه لابسه بنطلون واندر وفوق بلوزه بس من غير برا
دخلت لاقيت اسماء باعتالي بتقولي اي رأيك ف الي حصل شوفتي يارا كانت عامله ازاي دلوقتي هيا الي هتطلب مننا اي حاجه بعد مكانت خايفه وقعدت تسالني عامله اي وبتاعك عامل اي وكنتي حاسه ب ايه
وارتاحتي ولا لسه وفضلنا نتكلم لحد م يارا بعتت ع الشات بتاعنا قالت انها مبسوطه بالتجربه دي وانها بتحبنا اوي واسماء قعدت تسألها نفس اسالتي عامله اي دلوقتي مبسوطه عندك وجع طب نفسك ف ايه دلوقتي وكده ويارا قالت لها انا ف الاوضه لابسه العباية البيتي مش تحتها حاجه خالص
اسماء:لا اندر ولا برا
يارا:ااه خالص
اسماء:طب مش لابسه براه ليه
يارا:وانا باخد شاور حسيت ان صدري بيوجعني ف قلت
مش هلبس دلوقتي لما اصحي ابقي البسهم مع بعض
اسماء:صدرك بيوجعك منين وحاسه ب ايه ؟
يارا:مش عارفه بس اول مره احس بالوجع ده
اسماء:طب الحلمة بتاعتك بتوجعك
يارا:اممم ايوا وحساها كبرت شوية
سارة:وانا كمان ع فكره روحت لاقيت صدري بيوجعني وقاعده من غير برا
اسماء:وحلمتك بتوجعك بردو ؟
سارة:يعني شوية
اسماء:يعني كبرت زي يارا
ساره :لا زي مهيا هي بتكبر ازاي
اسماء:هتعرفي مع الوقت ، ع فكره انا كمان صدري واجعني وحلمتي بتوجعني بردو وحساها كبرت زيك ي يارا
يارا:امممم طب ده سببه ايه ؟ وهيفضل يوجعني كده كتير؟
اسماء:لا يحبيبتي هيخف هو عشان كنا مبسوطين مع بعض وده من اسباب اننا كنا مبسوطين
انا كان صدري اصغر صدر فيهم لكن يارا كبير شوية واسماء كبير شويتين
اسماء:اي رأيكم المره الجايه نبقي نقيس صدورنا
يارا:ههههه وده هيتقاس زي تحت كده
سارة:هههههه منقول مقاسات البراهاات وخلاص
اسماء:لا خلينا اما نتقابل نبقي نقيس
يارا:ماشي انا عايزه اقيس المره الجاية
اسماء:ههههه شايفه يسارة اختك يارا
سارة:ههههه شفت البت انحرفت وفضلنا نهزر ونضحك
عدي اليوم وفضلنا كل يوم نتكلم ونحكي ف كل حاجه وبنشوف ايه ونعمل ايه والكلام ده
لحد م جه اليوم الي هنتجمع فيه كنا هنروح عند نور
جت اسماء قالت تعالوا عندي ونبقي نروح من هنا لنور
قلنا ماشي ورحنا ودخلنا قلعنا عباايتنا
اول م قلعنا اسماء قالت يلا نقيس قبل م نمشي
يارا:اه يلا
قامت اسماء قالعه التيشرت الي لابساه وكان تحته كت والبراه باينه منه كان لونها كحلي مع جسمها الابيض كنا متنحين فيه وراحت شايله الكت بقت بالبراه بس
بصينا ع صدرها الكبير وبطنها بردو وسرتها وكان شكلها سيكسي خالص خاالص
يارا:اوعي الملبن هههه
اسماء :لسه الملبن هتشوفيه دلوقتي وراحت فاكه البراه وشالتها وظهر صدرها الكبير اوف ياحمد كان كبير
ومرفوع واخد شكل جميل اوي، اكبر من بتاعي بكتير انا كسارة هجت علي شكللها وقامت اسماء ماسكه صدرها بايدها وقعدت تحركة وكان شكله تحفه
يارا : قامت قالعه هيا كمان البلوزه وكان تحتها براه خضرا شالتها وبقي صدرها باين هو كمان كان صغير عن اسماء شوية وشكله حلو وحلماته طويله
قلعت انا كمان البلوزه والبراه السودة بتاعتي وظهر صدري قدامهم كان صغير زي مانت شفته اول مره كده
وقعدنا نلعب مع بعض ونهزر وبدات اسماء تقفش ف صدورنا واحنا نقفش فيها ويارا كانت هايجه اوي كانت بتمسك صدورنا تفعصصها لحد م نقول اااه وحسيناها هايجه ومسكناها احنا كمان كل واحده مسكت صدر وقعدنا نقفش فيه ونمسك الحلمه ونشدها وفضلنا كده مع بعض نشد ونقفش ف صدورنا واسماء مسكت حلمتي لحد م وقفت وقالت لي كده حلمتك وقفت وكنا خلاص ع اخرنا احنا التلاته اسماء قامت قالعه البنطلون والاندر وقالت كده احلي عشان نكون انكشفنا كلنا مع بعض ولا اي رأيكم
يارا انبهرت بجسم اسماء ملط وقالت عندك حق وعملت زيها وانا عملت زيهم وبقينا احنا ال3 ملط فضلنا نحضن ف بعض وصدورنا تلمس بعض واسماء تلف ورانا
وتحضننا من ورا يبقي كسها ع تيزي وتسيبني وتروح ل يارا وتعمل معاها كده وكنا مبسوطين اوي لحد م يارا قالت انا بتاعي بياكلني متيجي ي اسماء تطبطبي لي عليه قعدنا نضحك واسماء قالت لا خدي سارة المرة دي جربي معاها ودخلنا عكس بعض زي م اسماء علمتنا وبقينا نزق ف بعض وبتاعنا لازق ف بعض واسماء تمسك صدري شوية وصدر يارا شوية فضلنا حوالي 10 دقايق لحد م نزلنا راحت اسماء ماده ايدها الاتنين ومسكت بتاعنا احنا الاتنين وتقول ها ارتحتوا ولا لسه بيوجعك وبياكلك ي يارا
يارا قالت لها لا بقي كويس الطبطبه طلعت حلوة اوي يسمسم انا بحبكم اوي وحضنتنا وبقينا كده ع الوضع شوية ف حضن بعض احنا التلاته وايدينا ع ضهر بعض
لحد م قلنا كفاية كده عشان منتأخرش ع العيال وقامت اسماء جابت الفوطة المبلولة ومسحنا لبعض ولبسنا بعض وقفلنا لبعض البراهات ولبسنا ومشينا رحنا وطبعا كل م نبص لعيون بعض كل واحدده فاهمه الي ف عيون التانيه وبقينا نبص لصحباتنا بصات مش كويسه ولاجسامهم وصدورهم وتيازهم وبين رجليهم ونرجع نتلكم ونحكي دي تيزها كبيرة ودي صغيرة ودي صدرها كبير ودي صغير ودي عندها شعر فباطها يبقي اكيد
بتاعها في شعر وبقينا كده ع طول ونحكي لبعض كل حاجه ممكن تتخيلها ووقت م تيجي فرصه مع بعض احنا التلاته بنقلع هدومنا كلها ونطبطب لبعض وفضلنا ع الحال ده لحد م خلصنا امتحانات وجت الاجازة ونزلنا مصر عشان 3 ثانوي كلنا هناخدها ف مصر
اسماء وولاء من بلد جمبنا بشوية … عارفها
انا:ااه عارفها
ويارا من …. ودي بلد بعيدة شوية
ونور دي من بلدنا بس هي اصغر مني بسنه وجت بعدنا بسنه
المهم بعد م نزلنا مصر كل واحد راح كليته وانشغلنا واسماء كنت بشوفها مرة كل اسبوع واحيانا كانت تبات معايا واحيانا لا عشان كانت ساكنه تبع جامعتها لانها بتخلص متأخر ومتعودتش ع المواصلات
كنا اما بنتقابل انا وهيا بندخل اوضتي ونفضل نتكلم ونحكي لبعض عن تفاصيل ايامنا الي فاتت واي حصل وكده وبعدين نكلم يارا موبايل ونقولها احنا ناقصنا انتي ويارا تقول اوعوا تعملوا حاجه من غيري انا فعلا ناقصني كتير من غيركم ووحشتوني وكل حاجه بنعملها وحشتني وكده وكنا نقولها لو وحشناكي كلمينا ولو حسيتي انك محتاجه حد فينا كلميه واحنا مش
هنسيبك وكده وهيا تقول اااه انا فعلا محتجاكم كتير انا من يوم م نزلت مصر منضفتش نفسي ي اسماء ماليش نفس اعمل حاجه من غيرك عيزاكي انتي الي تعمليلي كل حاجه وقعدنا نهديها ونقولها نضفي وكده واحنا معاكي كلمينا وانتي بتنضفي ومعرفش اي لحد م اقنعناها انها تجيب سويت وتنضف
وقفلنا معاها وقعدنا مع بعض بقي بقولها انا بقي وحشني كل حاجه وتقولي وانا كمان ونحضن بعض لحد م اسماء قالت لي سارة انا نفسي ابوسك ممكن
قلتلها براحتك يحبيبتي قالت لا مش بوسه عادية عايزة ابوسك من تمك الي هيا شفايفي يعني انا معرفتش اقولها اي وهزيت راسي موافقه قامت اسماء بيساني وواخده شفايفي ف شفايفها وبتبوس ولا اكنها خبره وانا كان اول مره حد يلمس شفايفي معرفش اي حصلي محستش بنفسي خالص واسماء مكمله بوس وقلعتني البلوزة والبراه وقلعت هيا كمان بلوزتها وبراه بتاعتها وفضلنا كده شوية لحد مسابت شفايفي ونزلت ع صدري لقيتها بتبوس فيه وتمسكه تحطه ف بوقها وانا بتاوه مش قادره وهيا صدرها لازق ف بطني وعمالي ترضع فصدري وراحت منزله البنطلون والاندر وكان بتاعي غرقان من عمايلها فضلت تلعب بايدها وتفتح
شفايفه ولاقيتها نزلت راسها عنده بتنفخ فيه انا ولعت ومحستش بنفسي لاقيتها حطت الاندر بتاعي ف بوقي وفضلت تنفخ وراحت مطلعه لسانها لمستني انا قمت مصوته وهيا فضلت تلمسني بلسانها لحد م نزلت وكنت بدات فعلا انزل نقط بيضه مش مياه كتير زي الاول قامت قلعت هدومها ونزلت عليا بجسمها وعملت الحركة العكسية الي عملتها مع يارا وفضلت كده لحد م نزلت وكان شكلها حلو اوي وصدرها بيترج وهيا تشد فيه وتقرص حلمتها لحد م هديت شوية قمنا اخدنا بعض بالحضن ولبسنا ونمنا ف حضن بعض وحكيتلي هيا اتعلمت ده منين وازاي وكده وطلع وراها حكاية اختها هاجر الي علمتها كل ده وكانت بتعمل كده معاها عشان تريح نفسها
وفضلنا ع كده كل م نتقابل نعمل كده و احيانا لو لوحدنا ف البيت بندخل ناخد شاور سوا والنضافه
بننضف لبعض وكده
انا:امممم لا دي عايزة يوم لوحده خلينا ف صحاب الجامعه بقي
سارة: بدات اتعرف ع صحباتي ف الكلية بقي واعرف دي ودي لحد م اتصاحبت ع الشلة الي انت شفتها دي ولاقيتهم ايزي بيحكوا كل حاجه لبعض دي اتحرش بيها
ودي كانت مصاحبه وعملوا مع بعض من ورا ودي بتكلم ابن عمها وبيعملوا ف البيت من ورا اهلهم ودي مخطوبة لقريبهم ومقضينا تقفيش لحد م يلاقوا مكان يعملوا فيه الي هما عايزينه
لحد م جه ف يوم كنا ف نص السنه ونزلنا نجيب النتيجه واتقابلنا وبعدين واحده مننا وهيا طالعه حبل البراه بتاعها اتقطع ورحنا الحمامات لاقيناها ف صياانه ومش هينفع تمشي وهي كده صدرها اكنه بره
انا:مين الوحده دي
سارة:بتسال ليه؟
انا:بسال عادي
سارة:الاء
انا:توقعت كده بردو
سارة:مممم طيب
انا:ههههه برخم عليكي بس كملي كملي
سارة:لاقينا الاء قعدت وبتعيط ومش هعرف امشي كده ومعرفش ايه فضلنا ندور ع حل لحد م ايه قالت ثواني وجايه وراحت طالعه فوق ف الدور التالت لاقته فاضي خالص مفهوش حد وفتشت ف كل حته
كانوا عاملينه زي مخزن حاطين فيه البنشات القديمة ودواليب وكده ونزلت ايه وقالت تعالوا وطلعنا فوق
وقالت هنا أأمن مكان وهنوقف بعض ع السلم عشان لو حد طلع ولا حاجه ودخلت الاء ومعاها ايه وانا وقفت ف الطرقة ومي وقفت ع السلم
ببص لاقيت ايه واقفه والاء بتقلع هدومها عملت نفسي اني بتمشي ورحت ناحيتهم الاء كانت قلعت البلوزة الي لبساها وتحتها بدي كت والبراه بقي
كان صدرها اكبر من ببتاع اسماء قلعت خالص من فوق وقعدت تعمل ف حبل البراه وايه تقفش ف بزاز الاء وتقولها له حق يتقطع انتي شايفه شايل اد ايه وتقفش وتقرص ف صدر الاء لحد م الاء بقت تغمض عنيها من ايد ايه
آيه: اي يبت انت هيجتي ولا ايه
الاء:بطلي بقي اوف وزقت ايدها وبتلبس البراه
قامت ايه ماسكه صدر الاء وعضاه من الحلمة قامت الاء مصوته اااه اااي
آيه:اي يلبوة مالك هو مبيعضش ولا ايه
الاء:اووف لا اخره يقفش بس مش لاقي مكان يعض فيه
آيه :خلاص لاقينا المكان يلبوة بعد كده تجبيه واحنا هنقفلك هنا نعرص عليكم ويعضك زي م عضيتك هههه
انا واقفه مش مصدقه ده بيحصل ف الجامعه ازاي
وازاي البنات كده طب انا و اسماء ويارا صحاب من صغرنا اما دول لسه اول مره يعرفوا بعض من شهرين
وفضلت ايه تتحرش ب الاء لحد م الاء قالت خلاص كفاية ،ايه قالت لها كسك بياكلك صح م تسبيلي نفسك وانا هريحك وقامت مادة ايدها ع كس الاء من ع البنطلون وفضلت تحك فيه والاء مغمضه عنيها وعماله تتاوه وتقول كفايه ي ايه مش قادرة حرام عليكي وحاولت تفك لها البنطلون بس الاء رفضت وزقتها كانت هتوقعها
بصت ايه لاقيتني شايفه الموقف من بدري قالت اي يبت واقفه من امتي
سارة:من بدري ، اي الي هببتيه ده
ايه:ههههه مهيا الي لبوة وانا حبيت اريحها بس ملهاش نصيب متيجي انتي اريحك
سارة:لا لا مش عايزة خليكي بعيد وطلعت اجري
وعرفت ان ايه بتحب البنات اكتر م الولاد وليها تجارب كتير مع صحباتها وقرايبها
الاء لبست وعدلت هدومها وجت اتجمعنا ونزلنا وايه عماله تهزر مع الاء وتقول البت الاء عليها بز مستفز
فردة البز من بتوعها قد بتوعنا كلنا ع بعض وتضحك والاء فكت وضحكت معانا وقالت لها هربيكي ي ايه
الكلب
روحت انا بقي كان اندري كله غرقان وافتكرت شكل صدر الاء الكبير وافتكرت شكل صدر اسماء وتخيلت ان دي اسماء وقعدت العب لحد م ارتحت ومن يومها وانا الهيجان مسابنيش جيت انت بقي بعدها بفتره بسيطه عرفتك واتصاحبنا ومكنش قدامي غيرك كل واحده مصاحبه واحد الي قريبها الي جارها الي صاحبها وانا ماليش حد ف مصدقت لاقيتك وبقيت احكي لصحباتي عليك بقي انك قدي و بتدرس فطب وكده عشان اتفشخر عليهم وبس حصل الي حصل
انا:يبنت الايه ده انتي مصييه ، انا كنت شكيت فيكي وكنت هقطع علاقتي بيكي
سارة:ازاي مش فاهمه
انا:فكرت ان ليكي علاقات مع حد قبلي من جنانك وتهورك
سارة:…. انت اول واحد تلمسني بعد اسماء ويارا مفيش ولد لمسني
انا حبيتك لان مكنش قدامي غيرك وعايزه اعمل كل حاجه مجنونه معاك
انا:خلاص مصدقك ، طب علاقتك ب اسماء ويارا عامله ازاي
سارة: وقت م بتيجي فرصه بنعمل بس انا واسماء لان يارا مشفتهاش غير مرتين من يوم م نزلنا مصر ومره واحده الي عملنا فيها احنا التلاته
انا:طيب خلاص بس انا عايز اعرف اسماء ويارا
سارة:لي يعني هتعمل اي بيهم
انا:عايز اعرف مين الي لمس مراتي قبلي وبيعمل كده معاها عشان ابقي متطمن
سارة: هبقي اوريهم لك بس تمسحهم ع طول
انا:حاضر هشوفهم بس وامسحهم
سارة:ماشي يحبيبي
انا:قوليلي بقي انتي عامله اي دلوقتي
سارة:هههههه بغرق ف بحر العسل
انا: ههههه ازاي
سارة:انت منزلتش ولا ايه
انا:لا نزلت ده انا هجت علي عمايلكم اوي مكنتش اتخيل كل ده يطلع منك
سارة: انا بقي الي بحكي وبفتكر لحظه بلحظه لحد م غرقت وكسي بقيي بحر
انا: اوووف هاجي اعوم فيه
سارة:تعالي اممممم انا قالعه مستنياك اهو
انا : اوووف كسك مفتوح اوي امممم
سارة:تعالي نيكووو ياحمد عايزة زبك اوي
انا :هنيكك يسارة لحد متقولي كفاية
سارة:اوف ياحمد مش قادرة كسي بيفتح ويقفل وتيزي بتاكلني مش قادرة
انا:اوف بتعملي اي
سارة:بلعب ف تيزي وبحك كسي ف المخده احححح ياحمد احححححح
انا:احححح عليكي براحه ع كسك لتعورية
سارة:اااه مش قادرة اااه يكسسسي اااااه شايف صباعي فين ياحمد ف خرم تيزي الي كنت بتنكها الصبح
انا :احح اااااه هنيكها وهنيكك
سارة:اااااه اوووووف يتيزي يكسي اممممم اااااه اااااي احححححح كماااان لحد م نزلت ميتها تاني
وبقت تقول ااااه ااامممم مش قادرة جوايا ناار اممم
بقيت اقولها اهدي يحبيبتي خلصنا خلاص مفيش حاجه وقلتلها صوريلي نفسك دلوقتي عايز اشوفك
وصورتلي نفسها وكسها وعسلها والمخده مكان حك كسها والاندر بتاعها كمان والسرير
بعتت لي 7 صور كل صورة فيها حكاية لوحدها
وكسها كان احمر اووووووي وعيونها كلها هيجان
وبعتلها صورة زبري قالت هحطه ف كسي وانام
واكتشفت بعد كده انها فتحت الصورة وحطت الموبايل ف كسها ونامت
قفلنا مع بعض التليفون ومن كتر التعب حيلي اتهد ونمت انا كمان
بكده ننهي الجزء الخامس الي كان كله اثاره من سارة وصحباتها
- لقراءة باقي الفصول أضغط على (قصة أخت صاحبي شقطتني فنكتها)