Uncategorized

قصة أخت صاحبي شقطتني فنكتها الفصل الثامن 8 قصة سكس خيانة ودياثة

قصة أخت صاحبي شقطتني فنكتها الفصل الثامن 8 قصة سكس خيانة ودياثة

 

البارت الثامن

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

هاي شباب اخباركم ايه ؟ مبسوط جدا ان القصه عجبتكم زي قصة شوشو ، وبشكر كل الناس الي قالت كلمة حلوة وعشان كده الجزء ده هيكون بداية ل امتع علاقة ممكن تقرأوها وده الي هتشوفوه بداية من الجزء ده ل الاجزاء الي بعد كده
وقفنا الجزء الي فات لما سافرت عشان الكلية ويوسف كمان سافر وبدأنا مرحلة جديده ف حياتنا نكتشف فيها حياة جديده واشكال ووجوه جديده وكل حاجه جديده
مع بداية اول يوم دراسي بدأت اتعرف ع ناس جديده ف الكلية و ف سكن الكلية كذلك وطبعا البنات مفيش اكتر منهم ف الكلية بس انا اول سنه عدت من غير م اكلم بنت ف الكلية ولا اعرف اساميهم حتي ، كنت ف حالي مش عايز اخون ثقة سارة فيا واني وعدتها اني ليها لوحدها ومش هصاحب بنات وفعلا نفذت وعدي معاها زي م وعدتها وكانت مبسوطة اني متغيرتش
ف بداية الدراسة انا مكنتش متعود ع الغربة ف كنت بزهق بسرعه لدرجه اني قلت مش هسكن وهروح واجي كل يوم بس فكرت شوية لاقيت اني هتعب جدا سفر 3 ساعات رايح و3 جي ده غير محاضرات وسكاشن من 9 الصبح ل 4 العصر فهيبقي صعب عليا وبدأت اخد ع الوضع شوية بس كنت بنزل كل اسبوع خميس اخر اليوم وامشي السبت بالليل او فجر الحد
اما يوسف كان بينزل كل اسبوعين او كل شهر ، مشواره كان بعيد جدا من 7 ل 8 ساعات سفر حاجه صعبه بردو
م علينا عشان مطولش عليكم ف المقدمة
علاقتي ب سارة زادت لما بعدت عنها مبقتش موجود جمبها ف كنا بنتكلم ف التليفون يوميا لحد م ننام واحنا بنتكلم هيا مكنتش عايزه تديني فرصه اكلم غيرها م الاخر وانا كنت مبسوط بكده عشان تهون عليا بردو
وكانت عيزاني انام معاها ف التليفون يوميا قلت لها لا انا مبقتش لوحدي انا معايا ناس وصعب الي بتقوليه ده ممكن نتفق

 

مرتين او 3 ف الاسبوع ويكون وقت انا لوحدي فيه عشان اعرف اتكلم معاكي وافشخك لكن كده صعب ومش هفضح نفسي حسيتها اتدايقت بس لما فكرت لقت ان عندي حق فعلا صعب
وبقينا ع طول مكالمات فيديو وصور
واول شهر كنت بشوفها ف اليومين الي يوسف بينزلهم بعد كده لو عندي يوم ف نص الاسبوع معنديش فيه محاضرات كتير كنت بنزل لها الجامعة واقابلها ولو في امكانية نطلع المكان الي بنعمل فيه بنطلع حصلت مرة والتانية كان عندها الدورة ف مطلعناش قضناها بوس وتحسيس وخلاص
اول مره نزلت فيها الجامعة ليها كانت مشتقالي جامد طبعا قعدت معاها هي وصاحبتها وكانوا عمالين يهزروا ويقولوا شوف وشها نور ازاي يبني متغبش عنها البت هتضيع مبنعرفش نكلمها شهر كامل مش طايقة حد ومبتضحكش لكن اول مجيت وشها نور ع الاخر ازاي
وقعدنا نضحك ونهزر وبعدين قالوا يلا اطلع اقعد معاها شوية فوق طبعا انا بتدايق من اسلوبهم انهم عارفين وبيتكلموا عادي بس قلت مش مشكله الي حصل حصل
طلعت انا وسارة فوق اول م دخلنا الركن بتاعنا راحت حضناني جامد اوي وتقول وحشتني اوي يحبيبي وحشني حضنك احضني جامد وحضنتها ورفعتها ليا لحد م شفايفي وصلت شفايفها مسكتها بوس ومص وعض ولحس ومص لسان لحد م خلاص مبقتش قادرة ف الوقت ده ايدي كانت ع ضهرها وايد ع طيزها بقيت اقفش ف طيزها جامد وبقت خلاص مش قادرة تاخد نفسها نزلتها وقفت ع الارض وبدأت اقفش ف بزازها من ع الهدوم وايدي ع كسها من فوق الدريس بتاعها
وهيا اتجاوبت معايا مدت ايدها ومسكت زبي وقعدت تقول وحشني زبك اوي يحبيبي وكسي وحشه زبك اووي وهيموووت عليه اوووي وتقفش فيه من البنطلون
مديت ايدي رفعت الدريس بتاعها لحد وسطها وكانت لابسه ستريتش تحته كان داخل جوا طيزها وشادد عليها اوي راسمها بقيت افعص فيها واضربها ع طيزها بالراحه وهيا تتاوه اااه اممم كمان يحبيبي وحشتني اووي وحشني لمسة ايدك وزبك اممم اه
وقفتها ع الحيطه وخليتها تمسك الدريس بتاعها ونزلت ع ركبي نزلت لها الاسترتش بتاعها وظهر قدامي اندر كحلي وكان غرقان من مياة كسها بوست كسها من فوق الاندر هيا اتشدت وقالت اممم ومسكت راسي ع كسها
شلت ايدها من ع راسي ونزلت الاندر الي مليان عسل بقولها اي يحبيبي الي مغرقك كده قالت هو كده ع طول اول م بتيجي صورتك قدامي او اسمع صوتك بيغرق وظهر قدامي كسها وكان نضيف وبيلمع كانت منضفاه من كام يوم عشان عرفت اني هقابلها
نزلت ابوس ف كسها بالراحه واحده واحده وانزل ع شفايف كسها وابوسهم والعب فيهم بلساني بالراحه ومديت ايدي فتحت

 

شفايفها ودخلت لساني جوا كسها قامت كاتمه راسي ف كسها وتعض ف هدومها عشان صوتها
اممممم ااااااه كمااااان الحسه اووووووي اححححح اووووف ياحمد كمااااان وانا بلحس فيها وبدخل لساني اكتر وايدي بقت ع طيزها لحد م وصلت خرم طيزها ومشيت صباعي عليه قامت ناطره ميتها ع وشي لحقت نفسي وبعدت عشان متغرقش هدومي زي المره الي فاتت وكملت لعب ف كسها ب ايدي وهيا بتنزل وكان شكلها ابن متناكة مغمضه عيونها وراسها ع الحيطه وعاضه ع هدومها عشان صوتها فضلت اطبطب ع كسها لحد م هديت خالص
وبعدين وقفت وفكيت البنطلون وطلعت زبي
اول م شافته قامت مسكاه ونازله ع الارض وتبوس فيه وتقولي حبيبي الي وحشني اممم زبك الي بحبه امممم
وتبوس ف راسه وتنزل ع عروقه لحد م توصل ل بضاني وتبوس فيها وتطلع تاني وهو كان شادد ع الاخر بطريقة فظيعه وواخد كيرف مخلي منظره فشيخ قامت وخداه ف بوقها وقعدت تمص فيه وتلعب بلسانها ف راسه وتطلعه تاخد نفسها وتمص فيه تاني وتقولي زبك طعمه حلو اووووي زبك بتاعي لوحدي هاكله كله اممممممممم ااااههه اممممم وتمص فيه وانا خلاص مبقاش قادر وحاسس اني قربت انزل ف قلت لها خلاص كفاية عشان منزلش ف بوقك اتعدلي ووقفتها وكملت بوس فيها لحد م زبي يهدا عشان مينزلش دلوقتي ومديت ايدي افتح زراير الدريس وفتحتها وظهر قدامي بدي كت ابيض وتحته البراه الزرقا وشاده بزازها اوووي وطالعين من البراه مخليها سيكسي كانت لابساها صغيره عشان عارفه اني بهيج ع بزازها ف بتغريني وفعلا كان شكلها زي ممثلات البورنو لما بزازهم تبقي هتنط م البراه كده بس طبعا صدرها مش كبير
م علينا رفعت البدي وظهر قدامي بزازها ف البراه نزلت فيهم بوس ولحس ومص والحس الفرق الي بينهم وسارة ف عالم تاني عايزه تتناك خلاص مبقتش قادرة ايدها مسكت زبي وتدلك فيه وتشدني عليها وانا ارجع برجلي عشان اعرف امص ف بزازها شوية وكملت مص فيها لحد م خلاص مبقتش قادرة تقف قمت مادد ايدي ومطلع بزها اليمين وبعدها بزها الشمال وبقت بزازها بره الدريس بتاعها ونزلت ارضع ف حلماتها وامصهم جامد وسارة عماله تتأوه وتتالم م المتعه الي بتحصلها
امممم اححححح صدري اوووف حلمتي مولعه ااييي بالراحه ياحمد امممم انت بتعض اوووووف اااااه ي بزي احححححح ااااه كفاية هموووت مش قادرة حرام عليك اااااه ارحمني بقي امممم احححححح
صعبت عليا الصراحه قمت سايب صدرها وقلت لها اي مالك يبت مبقتيش بتستحملي رضاعتي كده ليه
قالت كسي مولع عايز يتناك وحياتي مش قادرة خلاص
قلت لها انا هريحهولك المتناك ده دلوقتي
وسندتها ع الحيطه ومسكت زبي ب ايدي وفضلت امشيه ع كسها من بره بالراحه رايح جي وهي تزق نفسها عليا عشان يدخل
سارة:امممم دخله اووووف
انا:اصبري بس انا هريحك وكملت تفريش ف كسها وايدي ع طيزها من ورا وفتحت فلقتها ودخلت صباعي ف خرم طيزها وزبي بقي بين شفايفها قامت حضناني جامد وواقفه ع طراطيف صوابعها وانا كملت رايح جي ف كسها وبقت تعض فيا وتقول اححححح انت كنت واحشني اوووي كل حاجه فيا بتقول انك وحشتني افشخني ياحمد اممممم قطعني كمااان قطع كسسي اوووف ااااه كمااان كماااان وانا ببعبصها ف خرم طيزها المتناك وبفشخ ف كسها من قدام وبعدين شلت ايدي من طيزها وفتحت شفايف كسها وحطيت طراطيف راس زبي ف فتحة كسها طبعا مدخلتش الراس عشان مفتحهاش هيا نفسها افتحها بس انا الي رافض
وكملت ع كده ادخل واطلع لحد م صوتت ولاقيتها بتشدني جامد وراسها اتكتمت ف صدري وبتصوت حسيت ع ايدي انها بتنزل

 

وفعلا لاقيتها بتنزل بس كان عسل معملتش سكويرت زي اول مره
سبتها تهدي شوية وكل ده انا لسه منزلتش لفتها ع الحيطه وبقت طيزها ف وشي لاقيت طيزها عليها علامها حمرا زي عض او مص استغربت واتدايقت بس قلت نشوف الموضوع ده بعدين وكملت بوس ف طيزها وافتح فلقتها وادخل اشم ف خرم طيزها الي دايما معطراه وقبل م المسها بتكون داخله الحمام منضفاه وغسلاه كويس وتخلي ريحته جميله عشان مقرفش
ف كنت بشم والحس وانا متطمن وبقيت اطلع لساني والعب ف خرمها وهيا تصوت وانا بلعب اكتر وهيا تصوت امممممممم ااااااه يطيييزي اوووووف لسااااانك سخن اووووووي احححححح ااااااه
رحت واقف وراها ولازق فيها وزبري بقي بين فلقتها ع اول خرمها اول م حست بيه قامت موطيه ف خرمها فتح اكتر فضلت العب فيه براس زبي بالراحه وجيت ادخله لاقيتها بتتوجع دخلت بالراحه بردو بتتوجع مديت ايدي اخدت عسل كسها وحطيته ع خرم طيزها وع راس زبي وحاولت ادخله دخل سيكا وفضلت تززووووم اممممممم ااااه اااااام اامممممممم ايييي
وانا بدأت ادخل واطلع وامد ايدي اقفش ف بزازها لحد م خلاص جبت اخري وخلاص هنزل نزلت جواها ف طيزها هي اول م حست اكنك في نااار جواها
احححححححح خخخننن اووووي اوووووف
انا:اي يبت مالك
سارة:ناااااار لبنك ناااااار ف طيزي اووووف وطلعت زبي بالراحه واللبن بدأ يخرج منها
مدت ايدها لقت طيزها كلها لبن فتحت شنطتها وطلعت منديل مسحت بيه كسها ومنديل تاني حطته بين طيزها كتمت بيه خرمها واللبن الي بينزل منه
واخدتها ف حضني وبوستها ف شفايفها لحد م هديت خالص ولبستها الاندر والاسترتش ودخلت بزازها ف البراه وعدلت هدومها وعدلت ااميكب بتاعها ف الموبايل ورشت برفيوم ع طيزها وبزازها وكسها عشان ريحتها كلها لبن ونضفنا مكاننا ونزلنا كنا قعدنا ساعه وزيادة وطبعا ده لاننا كنا مشتاقين لبعض فمحسناش بالوقت خالص
اول م نزلنا لاقينا صاحباتها قاعدين وبيضحكوا
نقول صباحية مباركة ولا ايه
سارة:بس يبت انتي وهي وتبصلي وتضحك
واحده منهم:اي يعم كل ده بتجيب صحه للوقت ده كله منين ده الواحده مننا مبتكملش ربع ساعه
سارة :عملت لها خمسه ف وشهم وقالت هتحسدوه كمان وتخمس ف وشهم وقلبنا الموضوع هزار وضحك
ولاحظت ان الاء صاحبتها بتبص لي كتير
عملت نفسي مش واخد بالي ونفضت عشان سارة متاخدش بالها وتزعل وقضيت معاها اليوم وخرجنا اتغدينا ف مطعم وبعدين ركبتها ومشيت وانا رجعت سكني تاني ورحت ارتميت م التعب والسفر
صحيت ع رنة سارة واتكلمنا شوية وقعدت تشكرني اني ريحتها وانها كانت محتاجه ده من زمان واني ريحتها وهيا مبسوووطه ولسه لحد الان لبني ف طيزها مغسلتش ولا عملت حمام محتفظة بلبني ف طيزها
وقتها افتكرت الي شفته ع طيزها
قتلها اه صحيح بقولك ايه
سارة:قول
انا:لاحظت ان طيزك معضوضه وعليها علامات حمرا كتير ده من اي ؟!
سارة:ههههه انا توقعت انك هتقول كده بردو وخدت بالك
انا:اكيد هاخد بالي لو انا مخدتش بالي مين هياخد يعني
سارة:هههه عندك حق ، بس متقلقش مش حد غريب ده انا واسماء ويارا
انا:بجد ؟
سارة:ايوا ….
انا:امتي ده وحصل ايه ؟
سارة:هحكيلك وبدأت تحكي من 3 ايام يارا كلمتني وقالت عايزه تيجي تغير جو يومين زي م قلتلك
انا:اااه ايوا
سارة:هي جت واسماء نزلت تاني يوم وجم عندنا وقعدنا وطبعا مقعدناش ساكتين ، اسماء بدات تقول ل يارا وحشتيني يبت ي يارا ووحشني حضنك وكل حاجه فيكي
يارا:انتي الي وحشتيني اووي يسمسم انتي والبت ساره
بجد مفتقداكم اوي ونفسي نتجمع ع طول زي زمان
سارة:عندك حق ياريت الايام دي ترجع ونتقابل كل يوم زي زمان
اسماء:ياااريت ، احكيلي يبت عامله اي ف الكلية وبتعملي ايه والبنات الي معاكي ف السكن اخبارهم ايه

 

يارا:فضلت تحكي انها كويسه والبنات كويسين بس هي مفتدة لمتنا وحواديتنا وكلامنا وهزارنا
اسماء:فضلت تحكي لها ع البنات الي معاها ف السكن وعن صاحبتها المتجوزه الي بتسمعها بالليل بتكلم جوزها وانها عملت لجسمها كله سويت عشان مروحه لجوزها ويارا انصدمت م الكلام ده
ده بجد ازززاي هو عادي البنت تشوف البنت ف السكن وتعملها انا مفكره ان انا عشان بيست من زمان وعادي متربيين مع بعض لكن ازااي بجد وكانت منبهره بحكايات اسماء الي كانت قاصده تهيج يارا وتدخلها ف المود
اسماء:يعني مشفتيش حد ف السكن عندك خالص ولا حد شافك
يارا:لا طبعا بغير ف الحمام ولبسي طويل ممكن شعري ودراعي لو لابسه نص كم والحته دي بس قصدها الحته الي تحت رقبتها لحد تحت شوية لكن اكتر من كده لا
اسماء:طب وهما ؟
يارا:لا عادي بردو مفتكرش اني شفت حاجه كلنا بلبس البيت عادي والي بتغير بتغير ف الحمام
اسماء:مممم لا احنا عندنا عادي البنات لو بنت بتستحمي وواحده اتزنقت ممكن تدخل الحمام عادي كده كده في ستاره ع البانيو الي بره ميشوفش الي جوا يارا:يالهوووي لا احنا معندناش كده خالص
اسماء:كويس بردو احسن
يارا:يعني في حد دخل عليكي قبل كده ؟
اسماء:لا انا ف مره كنت تعبانه وبطني بتوجعني وكانت مروة جوا بتستحمي خبطت عليها استعجلها ردت قالت لو تعبانه يحبيبتي ادخلي قلت لا هستناكي بس متتاخريش قالت لا ادخلي عما اخلص ودخلت الحمام قعدت اعمل حمام وهيا كانت ورا الستاره مشفتش حاجه بس طبعا كانت سمعاني وانا بعمل حمام ومن يومها عادي لو اتزنقت ودخلت وهي بتستحمي ولاحظت ان البنات كده كلهم مع بعض بس انا اغلبية الاوقات الي بستحمي فيها ي اما بالليل ي اما الصبح ف عشان كده مصادفتش وحد دخل عليا
يارا:ممممم لا احنا عندنا حمامين واحد للاستحمام وواحد للحمام عشان لو حد اتزنق
اسماء:مممم ايوا كويس بردو ،ده احنا معانا وحده اسمها هالة بتقعد بقمصان النوم والكاش مايوه ومبتلبسش تحتهم غير اندر بس ودايما حلماتها باينه من هدومها ولما بنتكلم معاها بتقول الجو حر بتتعامل ايزي خالص وبنشوف شعر باطها وهو بيطلع ولما بيكبر ولا يتحلق وكده
يارا:مممم لا احنا عندنا البنات مش كده خالص ولا حد شاف باطي خالص
اسماء:ههههه اكيد عشان معفن ع طول
يارا:هههه يلا يمعفنه هو فعلا انا بسيبه كتير بس محدش يعرف ولا شافه خالص غيركم
اسماء: طب يلا ورينا العفانه بتاعتك وبتضحك وضحكنا كلنا ويارا قلعت التيشرت وفضلت ب الاندر شيرت الحماله الي لبساه وتحته البراه السوده
وهيا بتقلع شفنا باطها كانت معفنه فعلا وشعرها كبير انا فعلا هجت من شعر باطها معرفش ليه وكنت عايزه انزل اشم فيه
اسماء:هتفضلي معفنه طول عمرك اومال لو مكناش معلمينك تنضفي ازاي هي غلطة مامتك الي معلمتكيش من صغرك تنضفي ازاي
يارا:مش عارفه بس انا بحب نفسي بشعر مبحبش اشيله بالذات باطي والاندر
اسماء:منا متوقعه ان بتاعك زمانه معشش دلوقتي صح
يارا:هههه متتريقيش عليا لو سمحتي وبعدين انا عندك اهو اعمليلي سويت هو انا قلت لك لا
اسماء:وريني وريني خلينا نشوف الست هانم ام شعر
وقفت ونزلت البنطلون كانت لابسه كلوت اسود والشعر طالع من حواليه
اسماء:اووف اي ده يبت انتي مش مكسوفه من شعرتك توصل للشكل ده وبتمد ايدها تمسكها من شعرها الي بره الكلوت
يارا:اممم وهنكسف ليه ومن مين محدش بيشوفني كده غير لو معاكم غير كده لا
اسماء:اعملي لنفسك عشان المنطقة تفضل نضيفه لما تتجوزي ومتبقاش فيها اسمرار هو انا مش فهمتك قبل كده هنقول اي مبتسمعيش الكلام
يارا:عادي عادي وقتها هبقي انضف
اسماء:بت ي سارة عندك حلاوة لسه ولا خلصت ؟
سارة:في تقرببا بتاعتين ف التلاجه
اسماء:قومي هاتيهم وهاتي مقص عشان ننضف الست هانم وشوفي انك نامت ولا لسه
سارة:حاضر وقمت ابص ع ماما لاقتيها دخلت تنام دخلت جبت المقص والحلاوة ودخلت الاوضه وقفلنا الباب بالمفتاح
واسماء قلعت البلوزه بتاعتها بقت ب البراه الحمرا الي نص بزازها طالعه منها طبعا انا ويارا تنحنا فيها كان شكلها سيكسي اووي
يارا:اووووه اي ده كله تصدقي وحشوني
اسماء:هسيبهم لك دلوقتي بس ننضفك الاول
سارة:اول مره اشوفك بالبراه دي يبت
اسماء:بتاعت هاجر عجبتني ف اخدتها حسيت نفسي فيها سكسي اكتر
يارا:هههه اكيد عشان هاجر صدرها اصغر منك
انا واسماء ضحكنا وقلنا عندك حق
اسماء:مسكت المقص وقصقصت باط يارا يمين وشمال لحد م الشعر بقي صغير وينفع يتعمل بالسويت
وبعدين خلت يارا ترفع طيزها من ع الارض وقلعتها الاندر وظهر كسها الي كان كله شعر بقالها شهرين محلقتوش وكسها مكنش باين منه ،اسماء فتحت رجليها ع الاخر قام شفايف كس يارا فتحت وظهر كسها حته بسيطه ومسكت المقص وقصقصت الشعر وتنضف ب ايدها مكان القصقصه ع كس يارا ويارا تغمض عنيها وتعض شفايفها لحد م اسماءخلصت وبقي ينفع يتعمل
اسماء:مسكت السويت وقسمته نصين قالت خدي اعملي باطها وانا هعملها الكسكوس بتدلع كسها يعني
وضحكنا كلنا ع الكسكوس دي
واخدت الحلاوة وعجنتها ويارا رفعت دراعها ليا وفاشخه رجليها ل سارة
سارة:انا نزلت شمييت باطها وحبيت ريحته ويارا خدت بالها وضحكت وبدات اعملها بالسويت دقيقتين كنت خلصت باطها الاول ودخلت ع التاني بردو شميت ريحته ويارا متكلمتش شميتها تاني ومناخيري لزقت ف شعر باطها لحد م بقت ريحتها ف مناخيري ريحتها حلوه ريحة عرق مخلوطه ببرفيوم ف مش عامله ريحة مقززه بالعكس ريحه حلوة اوووووي
وبعدين كملت عملت باطها التاني وخلصت وكانت اسماء لسه بتعمل ف كسكوس يارا
ويارا مغمضه عنيها وايدها ف بوقها عشان الصوت ميطلعش وكانت لسه بالبراه والحماله الي لبساها عليه
رفعت راسها وقلعتها الحماله وبقت بالبراه زي اسماء
قمت قالعه البلوزة بتاعتي وبقيت بالبراه انا كمان كانت لونها زيتي واسماء احمر ويارا اسود
وبقينا احنا ال 3 بالبراهات
اسماء بتنضف لي يارا شعر كسها وانا بتفرج عليهم وظهر كس يارا وبقي يحمر من الحلاوة وبقي يعرق وينزل مياه مكان ايد اسماء لحد م خلصت وبدأت تعملها بين رجليها الفخاد يعني
قمت انا مديت ايدي ومسكت كس يارا بصوابعي وقلت لها ايوا كده يشيخه اهو نووور ازااااي ده يستاهل بوسه ونزلت بوسته بسرعه قبل م تتكلم
يارا:اممممم بتعملي اي يرخمه
سارة:عارفه لو سبتيه معفن تاني هقطعهولك وقمت مسكاه كله بكف ايدي
يارا:ااااااه بالراحه هو واجعني اووي وايدك وجعتني اكتر
سارة:حقك عليا يحبيبي وبتطبطب ع كس يارا
يارا:اممممم
اسماء: اووف خلصنا ، بصي ع نفسك كده يست يارا شوفي بقيتي ناعمة ازاي فيها اي لما تبقي كده طول ولا لسه بتخافي بردو
يارا:لا مش بخاف بكسل وحبيت الشعر الصراحه
اسماء:حبتيه ازاي
يارا:يعني لما بشوف الشعر عندي بحس اني مبسوطه عما بشوفه وهو ناعم كده
اسماء:يعني تقصدي ان الشعر بيهيجك اكتر ؟
يارا:مممم مش عارفه ممكن
اسماء:ههههه هتعملي ازمة مع جوزك كده لو طلع مبيحبش الشعر
يارا:ههههه وقتها تتحل هكون مضطره بقي
اسماء:انا عندي شك انك طالعة لمامتك معرفش ليه
يارا:مش فاهمه
اسماء:اقصد الطبع ده ممكن مكتسباه من مامتك وراثه يعني ، ممكن مامتك تكون بتحب الشعر بردو عشان كده انتي وخداها وراثه منها
يارا:ههههه مش اوي كده
اسماء:مش عارفه انا بقول ممكن م انتي مبتشوفيش ماما خالص ف متعرفيش
يارا:فعلا عمري م شفت عندها المنطقة دي خالص
اسماء:هتشوفيها اكيد مين غيرك هيشوف يعني ههههه
يارا:معتقدش بس تعرفي نفسي اوي اشوف ماما زيك انتي وسارة انا بتشوفوا ماماتكم
سارة:متقلقيش هتيجي مع الوقت انا كنت زيك بردة وجت مع الوقت خليها لظروفها
اسماء:هتقومي تغسلي ولا اخلي سارة تجيب فوطة تمسحي
يارا:هاتي فوطه
سارةقامت تجيب فوطة وبلتها مياه وجت مسحت بيه كس يارا ودخلت صابعها فيه ويارا اتأوهت
اسماء:بالراحه عليها ي سو
سارة:بالراحه خالص اهو وبحسس بصابعي ع كسها من تحت الفوطه
يارا:اممممم اااااه خلاص كفاية
اسماء:كنتي بتقولي صدري وحشك يبت اهو عندك اهو خديه بقي وريني وحشك ازاي وطلعته له من البراه
يارا:ياااه ده وحشني اووي ومدت ايدها مسكت بزاز اسماء كل بز ب ايد وتضمهم ع بعض وتوطي تبوسهم واسماء تبصلي وتضحك مديت ايدي فكيت البراه بتاعة يارا بس لسه متقلعتش من ايدها
سارة:متخلصهوش كله ي يارا سبيلي حبه متبقيش طماعه ههههههه
يارا مندمجه ف بز اسماء وعماله تبوس وتمص فيه
اسماء:مرجعه راسها لورا وسانداها ع المكتب وماسكه راس يارا وهي بتبوس
سارة:لقت يارا وخده وضع الدوجي وطيزها بتفتح وتقفل وكسها باين هاجت اكتر ونزلت ع طيز يارا تبوس فيها
يارا:اتخضت ورفعت راسها اسماء شدتها تاني قالت لها سيبك منها كملي
سارة فضلت تبوس ف فلقتين يارا وتدخل بوشها بين الفلقتين وتبوس ف خرمها وتنزل ع كسها ويارا بدأت اعصابها ترخي ومبقتش عارفه ترضع ل اسماء بزها
قامت سارة مسخناها اكتر وطلعت لسانها مشته ع خرمها وتنزل بيه ع كسها الي كان بينزل عسل وقتها
ياارا:ممممم ااااه بالراحه يسارة اممممم ااااه
اسماء :اخدت شفايف يارا ف بوسه عشان صوتها ميطلعش وفضلت تبوس وتمص ف شفايفها وسارة شغاله لحس لكسها

 

 

وطيزها وبدات تحسس ب ايدها ع كسها قامت يارا شاده نفسها واسماء مسكت راسها وكتمت بوقها ببوسه وسارة مكمله لعب ف كسها وتمشي صابعها من طيزها ل كسها والعكس لحد م يارا نزلت ميتها وعملت سكويرت وهيا ف وضع الدوجي ونزلت ع اسماء غرقت البرموده بتاعتها
اسماء:شخيتي عليا ههههههه
يارا:بتضحك مش قادرة تتكلم
سارة:ههههههه البت اعصابها بايظه خالص
يارا:بس يزفت هو انتي الي بتعمليه ده شوية
اسماء: تعاليلي انا بقي عشان وحشتيني وقلعت البرموده بتاعتها والكلوت الاسود بتاعها وبقت عريانه خالص زي يارا ونيمت يارا ع ضهرها ومسكت بزازها ترضع وتمص فيهم وتقرص حلماتها وتنزل ع بطنها بلسانها وتلحس ف سرتها لحد م وصلت لكسها وقامت حاطه شفايفها كلها ف بوقها وانا نزلت ع بوق يارا عشان متصوتش قامت عضاني من شفايفي بنت الجزمة وفضلت اسماء تلحس ل يارا وتلعب ف كسها وراحت نايمه بجسمها ع جسم يارا وفضلوا يبوسوا ويقفشوا لبعض وانا رحت ورا اسماء ونزلت ع طيزها الكبيرة اضربها بالراحه وتترج ورحت فاتحاها ونازلة بوس فيها لحد م وصلت لخرمها الي كان بيفتخ ويقفل اوي وشكله وردي ويجنن وفضلت ابوس فيه والحسه ونزلت ع كسها كان كسي وكسها نضاف كنا منضفين قبلها بيوم وكملت لحس ف كس اسماء واسماء حست انها هتنزل اتعدلت ودخلت بين رجل يارا وزنقت كسها ف كس يارا وفضلوا يتحركوا لحد م الاتنين نزلوا واترموا جمب بعض
سارة:طب وانا يعني انتوا ترتاحو وانا لأ
اسماء:نزلي هدومي وهقوملك انا ويارا دلوقتي نعوضك
سارة:فكيت البراه ونزلت البنطلون والاندر وفضلت العب ف كسهم وهما نايمين جمب بعض لحد م قاموا الاتنين ونيموني مكانهم واحده مسكت بزازي وشفايفي والتانيه نزلت ع كسي تشفطه ودي اسماء
يارا فضلت تبوس فيا وتشد ف صدري وتعض فيه وتقولي بزازك بتكبر انتي كمان يسو فاكرة لما كنتي فلات مكنش بزك باين دلوقتي بزك كبر اهو وتعض فيه وتمسك الحلمه بسنانها واسماء بتفشخ ف كسي لحس ومص وعض وتبعبص ي ايدها لحد م خلاص جبت اخري ونطرتهم عليها اسماء مسكتتش لفتني ع بطني وفتحت طيزي ونزلت هيا ويارا فشخوني زي م فشختهم وكانوا بيشفطوا ويعضوا فيها لحد م انت شفتها كده
انا:اووووف يخربيتكم هيجتيني عليكم انتم التلاته
سارة:اتلم انت بتاعي لوحدي
انا:بهزر هو انتي شفتيني ركبت عليكم وبعدين دول اخواتك وبتهيجي معاهم فيها اي لما نتخيل زي ماما كده
سارة:اممم لا ماما انا عايزه فعلا تنام معايا ومعاها لكن البنات لا انا بس
انا:خلاص يحبيبي متتدايقيش هفشخك لوحدك بس هما لا مش هنيك حد فيهم
سارة:امممم اتلم
انا:مقلتش حاجه بقولك مش هنيك اسماء ولا يارا هنيك سارة بس
سارة:امممممم اااااه
انا:اي مالك ؟
سارة:مفيش
انا:اي هيجتي ع الكلمة صح اومال لو خليتك تتخيلي اني بنيكك واسماء دخلت علينا بقي
سارة:اوووف يالهوي ااااه
انا:تخيلي كده انا نايم معاكي ف البيت عندكم ع سريرك واسماء دخلت لقتني منيمك وبنيك ف كسك
سارة:اااامممم اااااااه كفاية خلاص
انا:مش هي نفسها تتناك زيك هخليها تتناك زيك وانيكها ف كسها الكبير مش هو كبير بردو
سارة:اوووووف اسكت بقي اااااه
انا:اااه اي كبير ولا اااه نفسها تتناك
سارة:اممم اووف اسكت مش قادرة
انا:شفتي مجرد التخيل عمل ايه م بالك بقي لو اتحققت سارة:لا اخرنا كلام بس ومتفكرش ف كده تاني
انا:مش بفكر يحبيبتي انا بهيجك بس عشان عارف انك بتحبي اسماء ومتعتكم مع بعض لكن انا مش بفكر غير ف كسك انتي بس واحيانا كس مامتك وطيزها الكبيرة لكن كس اسماء وطيزها انا مشفتهاش بسمع منك بس
سارة:امممممم كفاية بقي
انا:كسك بياكلك صح ، اكلك لما جبت سيرة ماما ولا اسماء
سارة:ملكش دعوه
انا:مش هسيبك غير لما تقولي
سارة:ملكش دعوه يرخم
انا:طب قولي يلا
سارة:الاتنين عادي
انا:يعني لو جت فرصه هتخليني انام معاكي انتي وماما مش هتقولي لأ ؟
سارة:لأ معنديش مانع و….
انا:طب واسماء؟
سارة:لا اسماء لأ وانسي خالص الموضوع ده
انا:احنا بنتكلم مش قمنا ننيك ف بعض
سارة:اوووف لا مش هقول
انا:هزعل لو مقلتيش احنا بنتكلم بس عايز اعرف نفسك ف اي ودماغك عايزه اي
سارة:اااه واسكت بقي
انا:اااه اي ؟
سارة:يعني عادي بهيج لما بتقول هتنام معايا انا واسماء بس مش عايزه
انا:لييه ؟
سارة:كده من غير ليييه وبطل رخامة واسكت
انا:طب قولي ليه ومش هسألك سؤال تاني ، انا كنت متوقع الاجابة بس مستنيها منها وزي م توقعت بردو
سارة:عشان هي جسمها احلي مني وممكن تعجبك ووقتها هتفضلها هي عليا وهتسيبني
انا:لا طبعا انتي مجنونة مهما حصل انتي الاهم والاصل
انا بهزر معاكي وبندردش لكن مش لدرجة افكر ف اسماء واسيبك
سارة:معرفش بس هو ده الي جه ف بالي
انا:لا طبعا يحبيبي مليش غيرك انتي ، مش هبص لحد تاني زي م ببص لك انتي كل حاجه حلوة وعجباني بتفاصيلك الصغيره والكبيرة
سارة:مبقاش في حاجه صغيره كله كبر ع ايدك
انا:ههههههه عندك حق فعلا وكملنا مكالمة عادي بعد م وصلت للي انا عايزه واتأكدت انها نفسها هي واسماء سوا ومامتها كمان وده الي هنخطط له بعد كده
قفلت معاها المكالمة وقمت اخدت دش واكلت وعدي اليوم
فضلنا ع الحال ده ع طول مكالمات فون وفيديو وشات ونودز وكل حاجه وبردو مبطلتش تصوير ف امها وتوريني وهيا قاعده بقميص او عباية ع اللحم
او نايمة وفاتحه رجليها وكلوتها باين واحيانا كسها
ومرة سجلت ل امها وهي بتستحمي وبعتت لي
هحت اوي ع منظر امها وهيا تحت الدش وبتفرك ف بزازها وتدعك كسها وطيزها بالصابون طيزها كبيرة وفيها مطبات كتير كتل لحم عايزه تتشفط
كنت بكلمها بعد كده افشخها نيك هي وامها ف التليفون
و ف مرة ف عز هيجانها قلت لها احنا تخيلنا اننا مع بعض ومامتك معانا اي رأيك نتخيل اسماء
سارة:سكتت ومردتش
انا:مش انتي نفسك زي مامتك كده
سارة: اممممم ايوا
انا : طب اي رأيك نتخيل
سارة:ماشي موافقه
انا:بدأت اهيجها وانيكها ف التليفون لحد م قلتلها اسماء واقفه بتتفرج علينا
سارة:اااااااااااه اممممممم
انا:واقفه بتتفرج وبتلعب ف صدرها وف بنطلونها
سارة:ااااااه اوووووف
انا :يالهوي دي دخلت ايدها ف البنطلون
سارة:اححححححححح
انا:هيا بتعمل ايه ؟
سارة:بتلعب ف كسها امممممم
انا:اووووف كسها ؟ شكله عامل اي كسها ده ؟
سارة:اممممم كبييييير وكله لحم
انا:اووف الحقي ده نزلت البنطلون وبتلعب ف كسها مش لابسه كلوت
سارة:اااااه اووووف اححححححح

 

انا:يالهوي ده كسها كبير اوي ي سارة
سارة:اااااه اممممم كبير اووووف
انا:اووووف اجيبها تنام جمبك واريحها بدل م هي تعبانه كده وبتلعب ف كسها
سارة:اححححح اااه هاتها امممم
انا:تعالي ي اسماء نامي جمب سارة وانا هريحك زيها
سارة:احححخحح اووووف
انا:همسك اسماء من كسها ي سارة عشان اريحها زيك اممممم اوووف ده كبير وسخن اووووي همشي زبي عليه ي سارة اممممم بينبض اوي ي سارة واسماء مبسوطه ومغمضه عنيا اوووف شايفه
سارة:احححح مش قادرة
انا:بلف اسماء ع بطنها اهو ، اوووف دي كلها طيز يالهوووووي جامده اوووي ي سارة يابختك بيها
سارة:اااااااه كفاية مش قادرة كسسسسي
انا:بفتح طيز اسماء وببعبصها ف طيزها اووووف تجنن ي سارة شايفه بنزل الحس ف خرمها وكسها ازاااي
سارة:اااه كفاية اححححح مش قادرة بنزل اووووف كسسسي ولعع ايييييي
انا: بس خلاص اهدي اهدي عشان متعوريش نفسك
سارة:بدا نفسها يهدي لحد م هديت خالص وبدات اكلهما
انا:اي يحبيبتي ارتحتي ؟
سارة:ايوا ارتحت اووي
انا:واضح ان اسماء بتهيجك اوي لدرجة انك مستحملتيش ونزلتي بسرعه قبل م احط زبي ف كسها
سارة:اوووف اسكت بقي انا طلعت بهيج اوي من كده مكنتش اعرف اني كده
انا:طب انا عاوز منك طلب
سارة: اطلب
انا:زي م انا شفت مامتك كده وتخيلتها عايز اتخيل اسماء زيها كده بردو
سارة:مش فاهمه
انا:عاوز اشوفها زي مامتك كده
سارة:اهو ده الي كنت خايفه منه
انا :احنا بنقول تخيل عشان اعرف امتعك ولا انتي مش واثقه فيا
سارة:لا واثقه فيك بس مش هبعت لك حاجه بردو
انا:خلاص براحتك انا بتكلم عنك انتي عشان انتي محستيش بنفسك وانتي بتتمتعي تحت متعة اسماء وبعدين انا مش بقولك ابعتيلي صورها ملط ولا بتستحمي زي ماما ، ممكن صور لبس البيت الي توضح حجم جسمها مش اكتر يعني
سارة:اممم هفكر بس موعدكش
انا:براحتك يحبيبي انا كده كده بتكلم عشانك
سارة:ماشي يحبيبي وكملنا مكالمة عادي وقفلنا
عدي كام يوم واحنا بنتكلم سارة قالت لي عايزه احكيلك حاجه حصلت
انا:احكي يحبيبتي
سارة: ماما كانت بتغير هدومها وانا داخله الاوضه ف انكسفت وقلت لها اسفه ي مامتي معرفش انك بتغيري قالت عادي يحبيبتي ناوليني الكلوت الي عندك ده وناولته ليها وهيا بتلبسه لاقتني ببص لكسها وقفت لبس للكلوت وهو عند فخادها
وضحكت وقالت بتبصي ع كتكوت ماما ليه ها
سارة:هههه عادي ي مامتي اصل معملتش ليكي سويت من فتره ف بحسبك لسه معملتيش
مامتها:لا عملت من فتره حتي لسه بيبدا يطلع اهو وبتفتح رجليها توريها
سارة:ايوا اخدت بالي
مامتها:هاتي ايدك كده شوفي ومسكت ايدي ومشتها ع كسها رايح جي ، شفتي صغنن لسه بيطلع اهو وبتحرك ايدها ع كسها كله
سارة:امممم ايوا ي مامتي انا كمان عملت من 3 اسابيع وطلع زيك بردو كده
مامتها:بجد
سارة: ايوا
مامتها :طب اقفلي الباب كويس وتعالي
سارة:حاضر ي مامتي وراحت قفلت الباب وجت لمامتها
مامتها:وريني كده يقلب ماما شعرك الي طلع
سارة:هو زيك كده ي مامتي
مامتها : مكسوفه مني ولا ايه هو احنا مش بنعمل لبعض وبنغير قدام بعض من امتي سو بتتكسف من مامتها حبيبتها وبعدين انا منكسفتش منك وانتي بتبصي ومكملتش لبس وخليتك تحسي الشعر كمان هتنكسفي من ماما ليه
سارة:حاضر ي مامتي ونزلت البنطلون والاندر مع بعض وظهر كسها كله قدام مامتها
مامتها :قعدت ع السرير ووقفت سارة قدامها ومدت ايدها ع كسها بتحركها عليه وتقولها تصدقي زي مامتك حتي ف دي بردو وخداها مني وبتضحك
سارة:ههههه مامتي حبيبتي بقي
مامتها:حبيبة مامتها ي ناس وبتاخدها ف حضنها وايدها نزلت ع طيزها تطبطب عليها
سارة:سايبه نفسها خالص لمامتها مش عايزه هي الي تبدأ
مامتها:لابسه السنتيانه والاندر لحد فخادها بس ولسه بتطبطب ع طيز بنتها وبتحرك صوابعها ع كس بنتها من ورا
سارة:امممم بتعملي اي يمامتي
مامتها:مفيش يروح ماما كنت بشوف الشعر واصل لورا ولا نضيفه زي مامتك
سارة:ولاقيتي ايه ي مامتي ؟
مامتها :نضيفه زي مامتك طبعا يحبيبتي حتي شوفي وراحت ماسكة ايد سارة وميلت طيزها شوية ودخلت ايدها تحت كسها وجمب خرم طيزها شوفي كده اهووو وبتحرك ايدها ع كسها
سارة:امممم هو انا عندي ناعمة كده
مامتها:ايوا يحبيبتي حسيها بنفسك كده وطلعت ايدها من كسها عشان سارة تحسس ع نفسها
سارة:مدت ايدها ع كسها وترجع لورا طيزها امممم فعلا ناعمة زيك ي مامتي
مامتها:طبعا يحبيبتي ومدت ايدها تدعك ف كس بنتها
سارة:تعبت وغمضت عنيها ومبقتش قادرة تقف ومامتها اخدت بالها
مامتها:اي يحبيبتي مالك
سارة:مش عارفه يماما جسمي وجعني مرة واحده ومش قادرة اقف
مامتها:طب تعالي يحبيبتي ع السرير ونيمتها ع السرير وقالت لها لسه حاسه بالوجع
سارة: لا ي مامتي اما شلتي ايدك راح بس في حرقان جوا عندي
مامتها:جوا فين يحبيبتي؟
سارة :جوا هنا وبتشاور ع كسها
مامتها :الكتكوت بيحرقك يحبيبتي
سارة:ااممم ايوا ي مامتي
مامتها:فاكره ي قلب ماما لما كنتي بتعملي سويت ل ماما وبعدين ماما حبيبتك عملت زي حمام كده
سارة:ايوا ي مامتي فاكرة
مامتها:انا بردو كتكوت ماما حبيبتك كان بيحرقها ومرتحش غير لما نزلت الحمام كده
سارة:بس انا مش مزنوقه ي مامتي
مامتها:لا يحبيبه ماما مش حمام عادي ، مش انا قلت يومها ان ده بينزل لما حد بيلمس عند التاني زي م انتي لمستي كتكوت ماما حبيبتك ونزل كده انتي بردو لازم حد يلمس كتكوتك وينزل ويرتاح
سارة:بجد ي مامتي

 

مامتها :طبعا ي روح ماما
سارة:خلاص ي ماما المسي انتي عشان الحرقان ده يروح
مامتها : حاضر ي قلب ماما قومي اقلعي البنطلون والاندر دول عشان ميتبلوش اما تعملي حمامك
سارة:حاضر وقامت نزلت البنطلون والكلوت من رجليها ورجعت ع السرير جمب امها ع ضهرها
وفاتحه رجليها ل امها
مامتها: بصي يحبيبتي سيبي نفسك خالص ل ماما لحد م ترتاحي ولو حسيتي انك هتعملي الحمام عرفيني
سارة:حاضر
مامتها:نزلت فتخت رجلين بنتها وفضلت تلعب ف كسها ب ايدها وتلعب ف بظرها وتمشي سيف ايدها جوا شفايف كسها وسارة مندمجة ممممم اااه ي مامتي اممممم
مامتها:مبسوطه يحبيبتي
سارة:اووي ي ماما ايدك بتريحني اووي اممم
مامتها:متخافيش يحبيبتي ماما هتخليكي كويسة دلوقتي وفضلت تلعب ف كس سارة وتشد شفايفه وتلعب ف زنبورها زي الي بتعمل العادة وسارة خلاص جابت اخرها وحست انها هتنزل
سارة:ي مامتي بيحرقني اوي حاسه اني هعمل بيبي بيحرق اوووي يمامتي ومامتها مكمله ونزلت بوشها ع كس بنتها باسته اول م شفايفها لمست شفايف بنتها قامت سارة مصوته وناطره ع امها مغرقاها ومغرقه السنتيانه وصدرها والسرير وكله
سارة:اسفه اوووي ي مامتي متحكمتش ف نفسي لما حسيت انك بتبوسي كتكوتي بجد اسفه
مامتها :اخدتها ف حضنها وطبطبت عليها متتاسفيش يروحي انا مش زعلانه انا مبسوطه ان بنتي حبيبتي كبرت وبقت عروسه زي القمر
سارة:شكرا ي مامتي بجد بحبك اوي
مامتها: وانا كمان يحبيبتي بحبك اوي ،شفتي بقي انتي ارتحتي وكتكوت ماما بيحرقها
سارة:يحبيبتي ي مامتي طب اعمل ايه طيب عشان مش يحرقك
مامتها:زي م ماما حبيبتك عملت لك كده بالظبط
سارة:حاضر ي مامتي هعملك زي م عملتيلي عشان كتكوتك ميحرقكيش ويبقي كويس زي بتاعي
مامتها :شطوره يحبيبه ماما وطلعت الكلوت من رجليها ونامت ع ضهرها وفتحت رجليها وظهر كس مامتها بشعره بلحمه بشفايفه الكبيرة
سارة:بدات تلمس كس مامتها ب ايدها ومامتها بتشجعها انها متخفش وتكمل وسارة كملت لعب ف شفايف كس مامتها وتفتحهم وتمشي ايدها جواهم ومامتها غمضت عنيها وعضت ع شفايفها وبتتالم بالراحه
سارة:اي ي مامتي وجعتك ؟
مامتها:ها لا يحبيبتي كملي كملي
سارة كملت زي م هيا لحد م زنبور مامتها طلع من مكانه وبقي عامل زي عقلة الصباع وظهر اوي سارة اول م لمسته مامتها قفلت رجليها ع ايد سارة وقالت ااااه اممممم اااااه كمان يحبيبة ماما امممممم
سارة بتلعب ف زنبور امها ومامتها ع اخرها مش قادرة وبزازها طلعت من سنتيانتها وبقت تتحرك يمين وشمال وبزازها تتحرك معاها

 

مامتها:انزلي بوسي كتكوت ماما ي سوسو
سارة:حاضر ي مامتي ونزلت سارة ببوقها ع كس مامتها طبعا هي خبره بس عملت نفسها انها متعرفش حاجه عشان مامتها متاخدش بالها وفضلت تبوس ف شفايف كسها ومامتها تشجعها حلووو يحبيبتي كمااان اممممم كمان يقلب ماما شطورة ريحي ماما حبيبتك اممممم كمان افتحيه ب ايدك ي سو وبوسيه من جوا امممم
سارة فتحت شفايف كس مامتها وكسها احمر ددمم من جوا ونزلت تبوس زنبورها وشفايف كسها الداخليه وراحت مامتها قافله رجليها ع راسها ومنزله ميتها الي كانت اضعاف مياة سارة وغرقت هدومها الي لبساها وفضلت دقيقتين تنهج فيهم لحد م هديت خالص
سارة:ارتحتي ي مامتي ولا كتكوتك لسه بيحرقك
مامتها:لا يحبيبة قلبي ارتحت طلعتي شطورة هاتي حضن ل ماما حبيبتك واخدتها بالحضن وصدرها الي طلع بره وهدوم سارة كلها مياه وريحتها من مياة كس امها
مامتها:اسفه يحبيبتي غرقت هدومك
سارة:ولا يهمك ي مامتي المهم انك بقيتي كويسه مش تعبانه
مامتها:كويسه يقلبي، قومي اقلعي البلوزه دي عشان متتعبكيش
سارة:قلعت البلوزة وفضلت بالبراه الكت الي بتلبسها ف البيت يادوبك ماسكه بزازها عشان متترجش وتداري الحلمات
مامتها:بصت لقت البراه مليانه مياه وشافه بزازها خالص ، قالت لها شليها كمان عشان متبرديش منا قاعدة سلبوته زيك اهو
سارة:هههه حاضر وشالت البراه وبقوا هما الاتنين عريانين ملط
مامتها اخدتها ف حضنها وبقي جسمهم لازق ف جسم بعض وقعدت تتكلم معاها وتفهمها الي حصل ده ايه واسمه ايه وقالت لها ان دي اسمها عادة سرية وان البنت او الست بتعملها لما بتكون تعبانه وعايزه ترتاح بس فهمتها انه غلط وحرام وانه حصل غصب عننا بس انا مامتك حبيبتك وخايفه عليكي وعيزاكي لو حسيتي انك تعبانه او كتكوتك بيحرقك تيجي ل ماما متعمليش حاجه انتي عشان متعوريش نفسك وطبعا حذرتها ان حد يعرف كلمه خصوصا اسماء صديقتها البست وسارة وعدتها طبعا انها لو احتاجت حاجه هتطلبها منها ومامتها انبسطت منها وباستها من بوقها بوسه خطف كده واخدتها ف حضنها وقالت لها قومي يلا نغسل عشان اتأخرت ع باباكي زماني مستنيني اودي الاكل للناس الي ف البيت التاني
سارة:حاضر يلا وقمنا دخلنا الحمام وغسلنا لبعض وليفنا بعض وماما كانت بتليف طيزي بصوابعها وقالت لي اعملها كده وعملت لها كده وكانت مبسوطه اووووي مني وخلتني ليفت بزازها ب ايدي مش بالليفه واقرص حلماتها قال اي بنضفها لحد م قالت كفاية يحبيتي يلا وخلصنا ونشفنا و خرجنا بلبوص هي دخلت اوضتها وانا دخلت اوضتي وقفلت ع نفسي زي م انا ملط لسه ملبستش
انا:اووووف يخربيتك انتي وامك خلاص هتضميها معاكي انتي واسماء ولا ايه
سارة:هههه لا نضمها معانا الاول وبعد كده نشوف اسماء
انا:اوووف طب وهنعملها ازاي دي
سارة:خلينا كده وهتحصل انا متأكدة معرفش لي
انا:خدي بالك لتعملي حاجه تندمي عليها
سارة:متخفش هنتفق سوا ونشوف بس لما تبقي ع اخرها انا هشرمطها عشان انا طالعه شرموطه ليها ام كس بيتناك
انا:اوووووف
سارة:هخليك تنيك كس مامتي وطيزها وبزازها وكل حته ف جسمها
انا:اوووف عليكي ولعتيني اوووي تعالي اما انيكك
وعملت معاها واحد تمام وقفلنا
وفضل الحال كما هو عليه وخلص الترم الاول ونزلت الاجازة وكنت بشوف سارة كل يوم بس طبعا من غير م اعمل حاجه او المسها حتي مجرد م بشوفها بس وانا رايح ل اخوها وف خلال اسبوعين الاجازة كان اتقدم لها ابن واحد زميل باباها وهي رفضته بحجه انها مش هتتجوز دلوقتي لما تخلص دراستها
وجت حكت لي وانا اتدايقت وقلت لها السنه دي تعدي وبعدين هكلم اهلي اشوف رأيهم ايه ولو كده هتقدم لك
سارة:بجد ياحمد ؟
انا:بجد يروح احمد
سارة:بحبك اووووي
وعدت الاجازة وبدأ الترم التاني وسافرت انا واخوها كنت بنزل كل 15 يوم 3 ايام
وطبعا ساره كانت بتحكيلي ع كل تفصيله بتحصل كانت بتنام مع اسماء ومامتها واسماء بتنام مع البنت المتجوزه الي معاها ف السكن وبقوا يستحموا سوا ووصل الحال ان اسماء بتنيك البنت بخيارة وءته المتوفر يعني وموجود وقتها
انا:اوووف ازاااي ؟
سارة:البنت بعد م اسماء م نضفت لها وانكشفت عليها وهي بقت ايزي تغير قدامها تقلع ملط وتغير لو ف الشقه هما الاتنين لوحدهم بياخدو راحتهم ف اللبس وتدخل الحمام متقفلش الباب حتي لو بتستحمي
واسماء استغربت فعلها وقالت لها لي مبتقفليش الباب وكده وبقيتي بتاخدي راحتك وتقلعي قدامي وكده
ردها كان انها ارتاحت لها ومش مكسوفه منها م انا قلعت قدامك ونضفتيني ف كل حته ف جسمي هنكسف ليه ولا هخبي ايه وطلبت منها هي كمان تبقي براحتها معاها بس اسماء خافت لحد م اتطمنت لها وبقت براحتها بردو معاها والبنت كانت حملت ف التوقيت ده و ف الشهر السابع والدكتوره قالت لها كتري العلاقة الفتره دي بس كانت فتره رخمه عشان امتحانات وشغل عملي ف كان صعب البنت تفضل مع جوزها وكانت بتنيك نفسها ف التليفون معاه بخيارة او جزر او ءته الي موجود
اسماء سمعتها ف يوم وهيا بتتاوة جامد ف خبطت عليها
البنت:مين؟
اسماء:انا اسماء ، سمعت صوتك انتي تعبانه ولا حاجه
البنت:ثواني ي سمسم قامت لبست هدومها وقفلت مع جوزها وفتحت الباب ل اسماء ودخلتها الاوضه
اسماء:اول م دخلت شمت ريحه هيا عرفاها ومتأكدة انها ريحة مياة او عسل الكس هيا حفظاها كويس بس نفضت وقالت لها اي يبنتي انتي كويسه سمعت صوتك بتتألمي قلقت عليكي وجيت جري
البنت: انا كويسه يحبيبتي بس الحمل تاعبني وي م انتي شايفه اخر شهرين مبقتش قادرة
اسماء:هانت يحبيبتي استحملي …. يكملك ع خير
البنت:تسلميلي يحبيبتي متشكره اوي انك جيتي اتطمنتي عليا
اسماء:عيب يبنتي احنا اخوات وبتبص لقت خيارة كبيرة تحت مخدة السرير والبنت بصت لاقتها شافت الخيارة
البنت:طلعت الخيارة وعملت نفسها بتاكلها وريحتها كلها كس
اسماء:اغسليها تاني تقريبا من المخده اتلحوست
البنت:ممم مش مشكله انا كنت غسلاها قبل م ادخل بس م الوجع نسيت اكلها وبتقسمها نصين تدي ل اسماء
اسماء:لا يحبيبتي شكرا كليها انتي بالهنا
البنت:لا …. خدي مش هقدر اكملها
اسماء:اخدتها ولسه هتحطها ع بوقها افتكرت الريحه وانها طالعة من كس صاحبتها ف قالت لها هيا ريحتها عامله كده ليه انتي مغسلتيهاش كويس وهتتعب معدتك كده
البنت:انكسفت وقالت مش مشكله بقي ابقي اغسلي انتي دي وكليها
اسماء:ماشي يحبيبتي هسيبك تنامي وسابتها وخرجت
عدي يوم وتاني يوم بردو سمعت صوت البت وكانوا بعد الفجر واسماء قامت بردو بس وقفت تتصنت قبل م تخبط عليها و سمعتها وهي بتكلم جوزها
بنييك اهووو نييييك نيييييك اااه يكسي نييييك ااااه ااااه امممم مش قادرة يحبيبي كسي محتاج زبرك محتاج عنتر بتاعك اوووي ااااه يحبيبي اممممم نيكو اووووي اوووف اااااه امممممم اااااه وسكتت
اسماء لقت البت مش طالع لها صوت قلقت عليها وخبطت
بعد دقيقتين البت ردت مين
افتحي انا اسماء
فتحت لها ودخلت اسماء وكانت ريحة الاوضه كلها ميااة كس البت والسرير واضح انه متبهدل
فتحت البنت بقميص نوم لحد ركبتها وبطنها منفوخه ومش لابسه لا براه ولا اندر ودخلت اسماء وقفلت الباب وراها
اسماء:عاملة اي يحبيتبي انتي كويسه ؟
البنت :ايوة يقلبي كويسه
اسماء:بصي انا مكنتش قاصدة اتصنت عليكي و… بس انتي صوتك كان عالي وانا خفت البنات يسمعو صوتك
ف متزعليش مني اني سمعتك بس انا جايه اقولك تاخدي بالك انا عارفه انك بتكلمي جوزك اكيد بس خدي بالك عشان محدش يفهم حاجه غلط او يحرجك بكلمه
البنت : عيطت وقالت لها اسفه يسمسم غصب عني الفترة دي محتاجة جوزي اوي وزي م انتي شايفه الكلية والحضور مش مخلياني اعرف اقعد معاه والدكتورة قالت الفترة دي محتاجه تعملي علاقة كتير عشان الرحم يوسع ومنضطرش نطفتح بطنك
اسماء:انا فاهمه يحبيبتي وزعلانه عشان ولو كان ب ايدي حاجه كنت عملتهالك بس خايفه البنات يحرجوكي مش اكتر
البنت:تسلميلي ي سمسم بجد انتي اكتر من اختي وحضنتها
اسماء:متقلقيش من حاجة طول م انا موجوده ولو عزتي حاجه متنكسفيش انا موجودة
البنت:بجد تسلميلي ،انا هحتاجك بعد بكره بس تنضفيلي قبل م اروح بس زي م انتي فاهمه مش هعرف اهلي حد يعملي غيرك
اسماء:متقلقيش يحبيبتي عنيا ليكي وراحت اوضتها
وجه اليوم الي البنت هتسافر فيه واسماء كمان هتسافر فيه
استنوا البنات نزلت وقفلت البنت باب الشقه من جوا ودخلت الاوضه هي واسماء وقلعت القميص الي لبساه والكلوت مكنتش لابسه براه واسماء نضفت لها باطها ودراعاتها ونزلت ع رجليها خلصتهم وبعدين خلتها
نامت ع السرير ورفعت رجليها واسماء بدأت تنضف كسها والبت تتأوه اول م تلمس كسها ااااه امممم وكسها ينزل افرازات كتير واسماء معرفتش تكمل ف بطلت وقالت انتي بتنزلي افرازات كتير سيحت الحلاوة مش عارفه اكمل
البنت:اسفه غصب عني
اسماء:عارفه يحبيبتي طبعا وجابت مناديل ونشفت كسها وكملت نتف بالحلاوة والبنت تتأوه اممممم اوووف ااااه اممممم ولا الي بتتناك
اسماء:لو تعبانه هبطل
البنت:لا مش تبطلي ممكن اطلب طلب
اسماء:اتفضلي يحبيبتي اكيد
البنت:افتحي الدرج ده هتلاقي فيه خيارتين هاتيهم
اسماء :فتحت الدرج وجابتهم كانت واحده كبيرة و واحده اصغر شوية
البنت:مش عارفه اطلبها منك ازاي بس انا مش هرتاح الا لو في حاجه دخلت جوايا
اسماء:مش فاهمه حاجة ايه
البنت:يعني انا تعبانه دلوقتي ومحتاجه العلاقة ولو معملتهاش هفضل تعبانه وانزل لحد م اوصل البيت
اسماء:استحملي كلها ساعتين وتروحي
البنت:مش قادرة بجد غصب عني
اسماء:طب قوليلي اعملك ايه طيب وانا اعمله
البنت:غصب عني اني اطلب منك كده بس انتي شايفه انا تعبانه مش قادرة
اسماء:ولا يهمك يحبيبتي قوليلي طيب اعمل اي
البنت :امسكي الخيارة دي وحطيهالي جوا لحد م ارتاح
اسماء:وشها احمر وانكسفت والبنت اخدت بالها
البنت:حقك عليا و… انا عارفه انك مكسوفه بس انا محرجه منك اوي
اسماء:خلاص متشليش هم قوليلي اعمل اي واحده واحده
البنت :مسكت الخيارة الكبيرة وحكتها ف كسها مرة واحده شفطتها كلها
اسماء:بصت ب استغراب الي هو ازاي دي كلها دخلت جوا كسها
البنت:انتي كل الي هتعمليه هتمسكيها ب ايدك وتدخليها وتطلعيها كده وبتدخلها وتطلعها تعلمها
اسماء:حاضر ومسكت الخيارة وبدأت تنيك البنت ف كسها بالراحه وهيا تتألم ووتوجع وتقول كمااان اااااه اممممم نيكني ي كريم اممممم اسم جوزها
اسماء:انتفضت م الكلمه
البنت:معلش استحميليني
اسماء كملت نيك ف كسها وهيا تتوجع وتتوحوح وتشخر واححححح كسييييي اممممممم اااااه انا متناكتك اووووووف افشخني كماااان واسماء اندمجت معاها وبقت بتدخل وتطلع بسرعه لحد م البت جابت لبن مع عسل ونزل من كسها واسماء شايفه وهو نازل
لحد م البنت قالت لها مش عارفه اقولك اي بجد واخدتها ف حضنها واسماء هاجت عليها وهيا ف حضنها وحاسة بحلمات بزازها الي واقفه
اسماء:مفيش مشكله يحبيبتي انا اختك واي حاجه تحتاجيها اطلبيها متنكسفيش
البنت:تسلميلي يقلبي ، هتعرفي تكملي حلاوة ولا اي
اسماء:ثواني هنشف لك ونجرب ومسكت مناديل ونشفت كس البنت كويس ومسكت الحلاوة وكملت لها نتف والبنت اخدت وضع الدوجي عشان اسماء تنضف لها طيزها ونضفتها كلها بقت بتنور وقامت معاها الحمام وحمتها كمان ودلكت بزازها وكسها وطيزها والبنت كانت مبسوطه من ايد اسماء وارتاحت لها وبقت تطلب منها تنيكها بخيار او جزر او ءته
انا : اوووووف اسماء دي لبوووة اوي مش سايبه اي كس ف حاله
سارة:ههههههه مدمنة كساس
انا:مش ناوية توريهالي بقي
سارة:بتحلم
انا:خلاص انتي حره انتي الي خسرانه ف الاخر دي متعتك انتي عادي
سارة:حست انه ممكن يفرق معانا شوية وقالت هبعتلك صورة وتمسحها ع طول
انا:ثواني بس ،انا مش عايز اي صورة عايز صورة بلبس خفيف يبين جسمها
سارة:فاهمه اكيد
انا:طيب وريني يلا
دقيقه ولاقيت صورتين واصلين اوووووووووف ءحاااااااا اي ده ايه الجسم ده والبزاز دي والطيز دي اووووووووووف
اول صورة فيها اسماء واقفه بتعمل حاجه وسارة مغفلاها من ضهرها ولابسه سترتش اسود داخل ف طيزها الكبيرة اوووووي حرفيا والكلوت باين حزه اووي وشادد ع طيازها الكبيره تلقائيا زبري وقف ع اخره
تاني صورة وهي قاعده ع السرير بتاع سارة وماسكة موبايلها ولابسه بلوزه ربع كم وتحتها براه سوده نص بزازها بره البراه وباينين من البلوزه ده غير لحم دراعها ووشها النجس الي ينضرب عليه عشرات من غير راحه
انا مبقتش قادر وقعدت العب ف زبي
ورنيت ع سارة تاني
سارة:شفتهم؟
انا:اووووف اي الجسم ده كله يبختك بيها بجد
عندك حق تهيجي عليها بالشكل ده
سارة:امسحهم بقي
انا:حاضر متقلقيش همسحهم بس اي ده بجد اي الجسم ده
سارة:اومال لو شفت كسها بقي
انا:احاااااااا ، معاكي صورة ؟
سارة:معايا بس مش هوريك طبعا كفاية عليك كده شفت طيزها وبزازها ولحمها كفاية عليك اوي
انا:اوووووف كسم لحمها بجد انا تعبت من منظر طيزها ولا بزازها الي عايزه تترضع متتسبش يبختك بيها بجد
سارة :امسحهم بقي
انا:حاضر بمسحهم اهو وشلتهم م الواتس حطيتهم ف مكان تاني وبعتلها سكرينه الي ءحه امسح ايه اللحم ده ميتمسحش اللحم ده عايز يتناك 24 ساعه
جسمها كيرفي طول بعرض بحلاوة وبياض انما ايه
اعتقد فيها شبه من ممثلة البورنو kodi vore الغنية عن التعريف
كملت كلام معاها وقفلت وفتحت الصور وضربت عشرات عليها بتاع 3 مرات لحد م فضيت كسم حلاوة جسمها
وفضلت احلم باليوم الي اشوف فيه جسم اسماء حقيقي وانام معاها هيا وسارة
حقيقي كان ليها حق تخاف عليا منها لانها سحرتني اما شفتها كده م بالكم لو شفتها من غير هدوم خالص
فضلنا كده مكالمات ونودز وشات وفيديو لحد م خلصت الترم التاني وجت الاجازة وكانوا خلاص بداو يخلصوا تشطيب بيتهم الجديد كنت واقف معاهم ف كل حاجه مسبتهمش ولو جت فرصه بلمسها فيها احسس ع ضهرها المس طيزها امسك بزها طبعا ف الدري عشان محدش ياخد باله من حاجه ولو جت فرصه استفردت بيها ف البيت الجديد لوحدها كنت بستفرد فييها وبفشخها تقفيش ومص ورضاعة وتقفيش لحد م تنزل وتجيب اخرها معايا
ومع بداية شهر 9 كانوا خلصوا تشطيب وهيبدأو ينقلوا الفرش كله نقلت معاهم مسبتهمش وسابوا الشقه التانيه واستقروا ف البيت الجديد كان بالنسبة ليه 5 دقايق مشي عكس البيت التاني كان بعيد شوية وكان البيت ده وش السعد عليا انا وسارة وعن علاقتنا وعلاقة الي حوالينا وده الي هنشوفه ف الجزء التاسع والعاشر
محبتش اطول عليكم واتأخر ف الجزء ده ف قلت نقسمه ع مرتين
مستني ردودكم الي هتفرق معايا جدا
انجوووووووووووووي 😍

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *