Uncategorized

قصة أخت صاحبي شقطتني فنكتها الفصل الثالث 3 قصة سكس خيانة ودياثة

قصة أخت صاحبي شقطتني فنكتها الفصل الثالث 3 قصة سكس خيانة ودياثة

 

البارت الثالث

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

ويلكم يشباب ، موعدنا مع الجزء التالت والجديد والي هينول اعجابكم زي الجزئين الي فاتوا
مبسوط جدا بكلامكم ف الكومنتس ان القصه عجبتكم زي قصة شوشو
اتمني دي تعجبكم وتاخد الريفيوهات العالية زي شوشو لحد م نرجع نكمل شوشو بناءا ع طلب الجمهور
انجووووووووووووووي
وقفنا ف الجزء الي فات لما رحت مع سارة الجامعه وحصل الي حصل بيننا ورجعنا اتكلمنا وكانت هايجه بس امي ندهت عليا وهي قامت تعمل الأكل
م علينا نكمل قصتنا …
قمت كلمت امي ونزلت جبت لها طلبات وجيت نمت شوية صحيت نزلت رحت قابلت الشلة كالعاده ولعبنا بلايستيشن وروحنا لاقيت سارة بعتالي لما تفتح كلمني
المهم بعتلها بتعملي ايه ؟
شوية وردت قالت ربع ساعه ورن ، قلت لها تمام
عدي بتاع نلت ساعة لاقيتها بترن هيا ف كنسلت ورنيت عليها ردت عليا واتكلمنا شوية اتطمنا علي بعض وكده
سارة:مرنتش ليه زي م قلتلك

 

انا:خفت يكون حد معاكي
سارة:لا لوحدي كنت بخلص شغل المطبخ عشان ماما متتكلمش ودخلت الاوضه وقفلت الباب
انا:طيب كويس
سارة:م تيجي ف حضني ؟
انا:يبت اهمدي انتي النهارده اتفشختي وفشختيني معاكي
سارة:ههههههه عرسان جداد بقي
انا:يادي النيلة يبت اهمدي
سارة:ههههه طب انا عامله لك مفاجأة هتعجبك اوي
انا:ايه هيا المفاجأة ؟
سارة:غمض عينك ههههه
انا:ههههههه ايه هتعمليلي مفاجأة وتدخلليلي الاوضة
سارة:طب ياااريت هاجي حالا
انا:ده انتي لازقه ، قولي مفاجأة ايه ؟
سارة:افتح الواتساب
فتحت الواتس لاقيت صور حملتها اول رد فعل ليا كان احااااا اي ده
سارة:عجبتك المفاجأة
انا:فاتح الصور مبردش عليها ومنبهر باللي شفته قدامي كسم كده ، الصور كانت عبارة عن تيزها وكسها
كانت نايمة ع السرير وحاطه الموبايل سنداه بحاجة ورافعه رجليها بحيث تيزها وكسها يبقوا باينين دي صورة
التانية نايمه ع جمبها وفاتحه تيزها ب ايدها عشان الخرم يبان طبعا الكس باين ف الوضع ابنلمتناكه ده
التالته بقي واخده وضع الدوجي ومصوره الوضع
مكنتش متخيل ان تيزها بالحلاوة دي كلها وفضلت متنح من الصورة دي لدي
سارة:رحت فين يحبيبي
انا:يخربيت كده ايه ده
سارة:تيييزي هههههه مش واخد بالك ولا ايه
انا:دي تيزك انتي؟
سارة:اااه مش عجباك ولا ايه ؟
انا:احاااااااااا دي ناااااار مش باين ع جسمك ان عندك تيز حلوة كده
سارة:اومال كنت مفكر ايه
انا:معرفش بس مكنتش متخيلها كده اووووووف عليكي بجد
سارة:تعالي حط ايدك عليها بقي زي الصبح
انا:احاااااااااا انا لو شفتها مش هسيبها
سارة: مممممم وانا كمان نفسي متسيهاش
انا:يخربيتك انا شايف كس وتيز نااار ، بس هو انتوا بيطلع لكم شعر فيها
سارة:اها هما الشعرتين دول بس مش زي كوسي ، لو بتقرف هشيلهم بس مبعرفش اشيلهم وامي منبهه عليا اني مشلش حاجه دلوقتي غير ع الجواز بالذات ال ع تيزي
انا:اوووووف لا شكلهم حلو مخليين تيزك وكسك شكلهم يجنن

 

سارة:بجد يعني مش قرفان ولا متدايق ؟
انا:لا يحبيبتي ، هو انتي اتدايقتي لما شفتي الشعر عندي الصبح ؟
سارة:لا يحبيبي انا مركزتش ف حاجه ،كنت مركزه ف بتاعك بس
انا:انا بنضف ع طول بس حظك اني كان لسه كام يوم عما انضف
سارة:اوووف يحبيبي اجي انضفهولك انا
انا:احاااااا تنضفي ايه
سارة:بلبلك يحبيبي احلقهولك انا
انا:خخخخخخخخخخخ احاااااا تعالي
سارة:اممممم اااه نفسسسي اووووي
انا:بتتكلمي جد
سارة:جد الجد ينفع احلقهولك
انا:اححححح يساره ، انتي ولعتيني اوي
سارة:بكلمك بجد ينفع اعمله ليك
انا:اوووف طب ازاي قوليلي
سارة:مش عارفه بس ممكن نشوف لو موافق
انا:اااهه مش عارف يحبيبتي بس خلينا نشوف بعدين
سارة:ممم تيجي تحلقلي انت كمان
انا:احححححححااا احلقلك ايه؟
سارة:شعر كووسي ممممم
انا:احوووو ده انا هتصور جمبه
سارة:هههههه ليك عليا هخليك تحلقهولي زي منا هحلقلك
انا:اووووووف انتي بتحلقي بشفره زينا ؟
سارة:اااه احيانا شفرة واحيانا كريم واحيانا سويت
انا:ايه الكريم والسويت ده
سارة:كريم ون مش عارفه ؟
انا:اااه عرفته الي بيبقي معاه بتاعه بلاستك دي ، جبته قبل كده بس مكنتش بعرف اعمل بيه ورميته
سارة:ااه هو ده انا هبقي اعلمك واعملك يحبيبي
انا:اووووف طب والسويت ده اه؟
سارة:وانا بنضف هبقي اوريهولك ولا تحب اعملك بيه ههههههه
انا:هو ينفع ؟
سارة:ههههههه لا ده للبنات بس هتصوت لو جربته بس ممكن اجربه عليك هههههه
انا:ههههههههه لا خلاص شكرا، اه صحيح لبستي البراه زي م قلتيلي؟
سارة:ههههه لا مشيت من غيرها وسبت بزازي تلعب هيهيهي
انا:احاا بتتكلمي جد
سارة:هتتدايق لو قلت لك اه ؟
انا:اه هتدايق اكيد ، اكيد بانوا واخواتك موجودين
سارة:ههههه لبستها متقلقش بس ملبستش اندر
انا:احاااااا بجد
سارة:ايوا مكنتش طايقه حاجه تلمس كوسي ف فضلت بالعباية والبراه بس
انا:يعني جسمك مبانش منها ؟
سارة:مش عارفه بس لو كان بان حاجه ماما كانت اتكلمت
انا:طب ممكن متعمليهاش تاني

 

سارة:حاضر يحبيبي عشان خاطرك بس ، تعالي ف حضني بقي عشان وحشتني
انا:اممم تعاالي يحبيبتي
سارة:امممممم احضني اوي
انا:اهو يحبيبتي بحضنك اووووي وبنزل ع شفايفك ابوسها اممممممم
سارة:اممممم اهه يحبيبي بوسني قطع شفايفي امممم
انا:اممممم اهو يروحي شفايفك حلوة اوووي امممم امممم امممم
سارة:ااااه اممممم بتاعك عامل ايه يحبيبي
انا:بتاعي بيحبك اوي يروحي مجرد م بيسمع اسمك بيبقي علي اخره
سارة:امممم امممممممممم تعالي حطهولي
انا:اوف احطهولك فين يقلبي
سارة:ف بتاعي ياحمد ف كوووووسي
انا:اوووووف كوووسك ناااار
سارة:اااااه نااار اوووي تعالي ريحه زي الصبح
انا:اححححححححح انا لو شفته هاكله
سارة:احححححححححح تاكله ازاييييي
انا:مش عارف بس انا بحبه وهموت عليه
سارة:اوووف هخليك تاكله اما اشوفك المرة الجايه
انا:اححححححاااا هو في مرة جاية
سارة:امممممم كتير يحبيبي انا مش هسيب جوزي كده
انا:اووووف كده ازاااي
سارة:تعبااان وبتاعه تعبان عليا وعلي كوسي
انا:خخخ هتعمليله ايه ؟
سارة:همصهووولك ياحمد
انا:اححححااااا تعملي ايه ؟
سارة:همص بلبلبك ياحمد والعب في بلساني من قدام
انا:خخخخخخخخخ احححاا
سارة:اي يحبيبي مالك
انا:بلبلي هيتفرتك
سارة:اااهه امممم تعالي فرتكه فيا وفرتكني
انا:احا يسارة مش قادر بجد حاسس انه هيفرقع
سارة:اوووف كان نفسي امصهولك النهارده
انا:احا كمان انتي ناويه تموتيني
سارة:ياحمد انا شيفاك جوزي وعايزة اعمل معاك كل حاجه
انا:ااه يساره هتمصهيولي ازاي
سارة:اول م اشوفك همصه ياحمد
انا:ااااااااااه
سارة:مالك يحببيبي بتعمل ايه
انا:تعببان بلعب ف بتاعي
سارة:اووف انتوا بتقولوا ايه عليه
انا:علللللي ايه ؟
سارة:علي بلبلك بتاعك يعني ؟

 

انا:هو بلبل زي م بتقولي
سارة:بس؟
انا:اومال فيه اي تاني ؟ انا مكسوف اقول طبعا
سارة:ممم مش عارفه بس اكيد بتسموه زي كسنا كده
انا:هو بلبل او بتاعي او حماده او زكي
سارة:ههههه اي ده كله بجد
انا:ايوة مش انتي قصدك كده ولا ايه
سارة:لا مش كده بس خلاص
انا:بس قوليلي قصدك ايه ؟
سارة:خلاص خلاص
انا:لا هتقولي بطلي رخامه
سارة:هو انتوا بتقولوا عليه زبر ؟
انا:خخخخ بتقولي ايه ؟
سارة:زبر ياحمد زبر
انا:ااححاا جبتيه منين ده ؟
سارة:سمعته وخلاص ، هو اسمه كده
انا:ااااه اسمه كده
سارة:اومال مقلتش لي اما سألتك
انا:انكسفت الصراحه
سارة:اممممم حسيت بردو
انا:بس عاوز اعرف سمعتيه فين ده
سارة:هبقي اقولك بعدين ، بس هات زبرك دلوقتي
انا:اححاا خديه اهو
سارة:اوووف مشيه ع كوسي بالراحه
انا:احااا انتي نايمة ازاي
سارة:نايمة ع ضهري ورافعه العباية مبيناه كله
انا:احاا مبينه اي ؟
سارة:كوووسي مبينه كووسي
انا:ااححح انا جيت اهو وبنام فوقك يساره
سارة:اممم اااااه
انا:حاسه بيه
سارة:امممممم ااااه
انا:اححححح
سارة:امممم ااه يكسي امممم
انا:بمشيه ع كوووسك من بره اهوووو
سارة:اوووف ااااه
انا:بتعملي ايه ؟

 

سارة:بلعب في كوسي مش قادرة
انا:اوووف وانا كمان بلعب ف بتاعي مش قادر
سارة:بتلعب فيه ازاي ؟
انا:زي م كنتي بتلعبي فيه الصبح
سارة:ااااه ياحمد امممممم مش قادره
انا:ااااه اممممم
سارة:اووف كوسي هينزل ياحمد امممممم
انا:اووووف احححح طب كملي لعب
سارة:امممم ااااه احححح ااااييي اااااه اااااااه مش قادره اووووف
انا:اااه يساره هنفجر
سارة:العب جامد ف زبرك ياحمد
انا:خخخخخخخخخخخخ اححححححححح وزبري راح ناطر
سارة:اااه ياحمد زبرررك نااار ااااوووف اااااه اححححح اااه يكوووسي اااااه يحبيبي امممممممم
انا:ااااااه يسارة انا نزلت
سارة:مممم وانا كمان بنزل اممممممم ااااااه كوووسي بينزل لبن زيك ياحمد
انا:خخخخخخخ احااااااا وريهني اللبن بتاعك يساره
سارة:امممم بحبكك اوووي ، ااممم وانت وريني لبنك ياحمد
انا: حاضر يحبيبتي اقفلي اصور واجيلك
قفلنا وكل واحد صور لبنه
لاقيتها بعتت لي ع الواتس صورة كسها منزل لبن مع الشعر البسيط الي علي شفايف كسها مخلي كسها نار
وانا بعت لها صورة زبري واللبن الي نزل
لاقيتها بتقولي حطه ف كوووسي اتصل بسرعه
رنيت عليها ردت عليا زبرك كبير اووووي ياحمد
وانتي كوووسك جميل ااووووي يسارة
سارة: خد بالك م الصور متسيبهاش عندك
انا:حاضر يحبيبتي متقلقيش ، ارتحتي طيب ؟
سارة: اه يحبيبي ارتحت وانت؟
انا:ارتحت يحبيبتي وزبري بدأ يهدي وينام كمان ، قومي يلا نغسل وننام
سارة:لا مش قادره الصبح هبقي اغسل مش قادرة اتحرك
انا:هتنامي كده ؟
سارة:ااه صدقني مش قادرة انا خلاص اتهديت
انا:طيب يحبيبتي خلاص يلا ننام وبكره ناخد شاور سوا
سارة:امممممممم يارررريييت ناخده سوا همممممممممم
انا:هناخده يروحي هناخده

 

سارة:ماشي يحبيبي يلا ت غ خ
وانتي كمان ت ع خ وقفلنا ونمنا
صحيت الصبح ع رنة سارة
سارة: صباح الخير يحبيبي
انا: صباح النور يحبيبتي، وحشتيني
سارة: انت واحشني اكتر ، نمت كويس
انا:ااه يحبيبي وانتي؟
سارة:منمتش مبسوطه ومرتاحه زي النهارده
انا:طول م انا جمبك هريحك ع طول
سارة:امممم وانا جمبك ع طول يحبيبي ، بقولك ايه ؟
انا:قولي يروحي؟
سارة:م تيجي شوية
انا:اجي فين ؟
سارة:البيت هنا هيكون فين
انا:يبت اعقلي واتهدي مش ناقصه فضايح
سارة:صدقني محدش هيحس بحاجه هما نايمين متأخر ومش هيصحوا غير اما ماما تيجي تهزقهم وتصحيهم
انا:لا طبعا مستحيل ، وبعدين احنا عملنا امبارح مجهود كبير اتهدي شوية
سارة:طب تعالي افطر معايا وامشي
انا:لا بردو هو انا مش عارفك مش هتسكتي
سارة:عشان خاطري هنفطر بس صدقني
انا:لا بردو مش جي
سارة:اوووف وقعدت تتحايل عليا اروح افطر بس
انا:لحد م قلت لها هفطر وهمشي مش هقعد دقيقه زيادة
سارة:ماااشي ماشي هنفطر سوا وامشي
انا:هلبس واجي ، جهزي الاكل لحد م اجي عشان ننجز قبل اخواتك م يصحوا
سارة:حاااضر يحبيبي يلا باي
قمت اخدت دش سريع ولبست ومتردد اروح ولا لا ، البيت بتاعهم بيت عيله فيه جدها واعمامها وانا عادي بروح عشان اخوها بس فكرة اني اروح بدري دي مخوفاني حد يشوفني ويعمل مشاكل
المهم وصلت تحت البيت رنيت عليها قلت لها انا خايف حد م البيت يشوفني ويعمل مشاكل ليكي
قالت كلهم ف الشغل دلوقتي بيجوا بعد الضهر ولو حد قابلك هما عارفين انك صاحب يوسف متخافش
حاسس انك هتودينا ف داهيه معرفش ليههه
تعالي بس اطلع يلا انا فاتحه الباب مستنياك
شقتهم ف الدور التاني طلعت لاقيت الباب مفتوح حته بسيطه زقيته ودخلت لاقيتها جايه من جوه لابسه باضي كدت وبنطلون وسايبه شعرها
انا:احححااا اي الجمال والحلاوة دي
سارة:اقفل الباب بس وادخل ع جوة
قفلت الباب ورايح ناحية الريسبشن قامت قايلة لا تعالي جوة
انا:احاا لا مفيش جوة احنا اتفقنا هنفطر بس
سارة:محنا هنفطر بس متقلقش بس عاوزه احس اني بفطر مع جوزي ف اوضة النوم
انا:بلاش يسارة عشان خاطري
سارة:اييه خايف لمتقدرش تقاومني ههههه يعم متخافش امسك نفسك
انا:يبت اتهدي
سارة:تعالي بقي متتعبنيش وراحت ع اوضتها بصينية الاكل وانا وراها ، حطت الاكل ع السرير وطلعت بصت ع اخوتها وقفلت الباب وجت قفلت الباب بتاع اوضتها بالمفتاح ودخلت
سارة: اقعد واقف ليه وبتقعد ع السرير وبتبصلي ومبسوطه
انا:مش عارف انا ماشي ورا كلامك ليه
سارة:عشان بتحبني
انا:بحبك اااه بس مش كده دي مصيبه
سارة:طب كل واسكت بقي
بدأنا ناكل وتأكلنا وأأكلها وكان شكلها قمر وبزازها باينه من الكت من الجناب واما بترفع ايديها باطها يبان وكانت لسه حلقاه وشكله يجنن
لاقتني مركز معاها ومع عيونها وصدرها وشكلها
سارة: هناكل ولا هنبحلق
انا:لا هاكل فيكي بعيني ، انا متخيلتش انك بالجمال ده ، الهدوم بتداري كتير فعلا
سارة:وشها احمر اوي وبصت بعنيها بصة اللبونة بتاعتها وقالت الجمال ده كله بتاعك انت يحبيبي ملكك انت ومدت ايديها اكلتني والصراحه مقدرتش امسك نفسي مسكت ايدها وبوستها
لاقيتها غمضت عنيها بوستها تاني حسيت اني مش هقدر امسك نفسي وهتغابي ف مديت ايدي ع وشها بالراحه فتحت عنيها وبتبصلي بعنيها
مديت ايدي مسكت كوباية اللبن وشربتها وهيا شربتني وخلصنا وشالت الصينيه حطتها ع ترابيزة جمبها
انا قمت عشان امشي لاقيتها قالت اقعد شوية هعمل نسكافية نشربه سوا
انا:لا كفايه كده انا ماسك نفسي بالعافيه
سارة:لاقيتها بتبص ناحية زبري ، كان واقف ومزنوق اووي ف البوكسر
هههههه سيب نفسك يعم مش هكلك متخافش
انا:انا خايف عليكي مني اسكتي
سارة: ليه هتعمل ايه ؟ ها وريني كده هتعمل ايه ؟وبتضحك بلبونه
انا:خليني امشي يبنتي
سارة: لا مش هتمشي وراحت قالعه الكت اللي لبساااه
انا:خخخخخخ ااحاا بتهببي ايه بقولك ماسك نفسي بالعافيه
سارة:لا امسكني انا وسيب نفسك
وصفها لما قلعت الكت جسمها ابيض اوي اوووي ولابسه براه لونها اسود ف بني وحجم صدرها صغير زي جسمها وتحت باطها نضيف واحمر وسرتها بتهيجني من يوم مبعتتلي صورتها
انا جبتها من فوق لتحت ولاقيت نفسي بمسك زبري من فوق البنطلون
سارة: سيبه ياحمد طلعه
انا:اوووف لا لو طلع هيبهدل الدنيا
سارة:مدت ايديها مسكته وانا اتخشبت ، امممم يالهوي تعبان اوي متطلعه يحبيبي اريحه
انا:ااااه تعبان اوي فعلا مش قادر
سارة:طب ممكن اطلعه انا
انا:احاا طلعيه
سارة:مدت ايدها فكت الزام ونزلت البنطلون ولقت البوكسر عامل خيمة مسكته من ع البوكسر وتدلك فيه وانا رحت ف عالم تاني مبقتش قادر اخد نفسي حتي
انا:اووف اييي بالراححه ايدك بتولعه امممم احححححح
سارة:بصت لي وعيونها كلها هيجان ونزلت ع ركبتها وشدت البنطلون طلعته من رجلي خالص وشدت البوكسر كمان وزبري بقي ف وشها
سارة: مدت ايدها وقعدت تمسك وتدلك فيه وتلعب ف راسه وتنزل ع البيضان بايدها عليها حركة بنت متناكة ولا اجدعها شرموطه بتمسك بضاني بتخليني هيجان نيك
وتسيب بضاني وتدلع تدلك فيه وانا عمال اقولها ااااه زبري مولع من ايدك يسارة امممم ااااه
سارة: اريحهولك يحبيبي ، اطفيلك ناره
انا:ام ازااااااااي؟
سارة:مش عارفه بس ممكن احطه جوايا
انا: خخخخ احااااااا اااااه
لاقيتها مسكت زبري وخنقته ب ايدها اوي وراحت نازله عليه ببقها ، اول م لسانها لمس راس زبري رحت ناطر ومغرق وشها ورقبتها
انا:ااااااااااااااااااااااه بتعملي ايييي ااااااااااااه اوووووووف
سارة:بمصلك زبري يحبيبي ، مش انا وعدتك اما اشوفه همصه وراحت حطاه ف بوقها بلبنه واشتغلت امممممممممم اممممممممممم اممممممممممممممم
انا رايح ف عالم تاني من الي حصل وبقيت طاير من مصها وحركة لسانها ع زبري
سارة : زبرك كبير اويي نصه بس وصل لزوري ، اوووف ده لو دخل فيا هيفسخني
انا:اوووووووووووف يدخل فين
سارة:ف كوووووووسي مممممممممم وتدخل راسه ف بوقها وتطلعه امممممممم وتلحس بلسانها والمعلم شادد حيله بعد م كان بيرخي بقي شادد اكتر وعروقه ازرقت
وسارة شغاله مصمصه ولحس بلسانها وانا عمال اقولها كفايه يسارة اوووف مش قادر عشاان خاطررري وهيا ماسكة زبري ولا اكنه مصاصه اممممم امممم اااه ياحمد ااااممممم زبري حلوووو ولبنك حلوووو اممممم ااااه احححح
لحد م حسيت اني هنزل تاني رحت ماسك راسها وزاققها بعيد ولحقت نفسي قبل منزل ف بوقها
سارة : اييييه في اييييه ؟
انا:هنززززل
سارة:طب متنزل ف بوققي وجايه تمسك زوبري تاني
انا:احاااا ازاااي هو ده يتفع ينزل ف البوق
سارة:اااااااااااه ينفع هاتهم ف بوقي يلا عاوزه اشرب لبنك امممممم
انا:اووووووف يخربيتك لا كفايه كده انا مش قادر اقف رجلي مش شيلاني
سارة:قامت من ع الارض وراحت مدياني ضهره وفاكه البراه بتاعتها ورمتها ع السرير ولفت راسها تبصلي بعينها الي الي كلها لبونه وهيجان
انا:احااااااااا يسارة كفايه **** يخربيتك هتفضحينا
سارة:مش هسيبك الا اما تعمل الي ف نفسك النهارده
انا:احااااااااا انا لو مسكتك مش هسيبك الا اما اجيب منك عيال
سارة:ااحححححح ياريت ، تعالي هات مني عيال وراحت لفه نفسها
انا:خخخخخخخخخخخخخخ احووووووووووووووووووو يخربيت اممممك
سارة:بتمسك بزازها ب ايديها الاتنين وشكلهم صغير نيك وحلمتها صغيره اوي بس لما بتشد فيهم بتقف وعماله تتلبون وتيجي جمبي
كان نفسك تشوفهم امبارح وتمسكهم اهو قدامك امسكهموقطعهم وافشخهم وتسيب ايديها وتشد فيهم تاني اووووي وبزازها تتهز زي الجيلي وانا رايح ف حته تانيه
جواها كمية لبونه وشرمطه لحد م تزهق وتقول بس
انا:اووووووف ورحت مادد ايديا ع صدرها اول م لمست بزها قالت ااااه وغمضت عنيها وانا شغال بايدي من البز ده ل البز ده
سارة:امممم اممم اححححححححح كمان شدهم كماااان اااححح ااااه ياحمد اااه وصوتها بيعلي وهيا مغمضه عنيها
فتحت عنيها وراحت ماسكة ايدي التانيه ووخداني ع السرير ونامت ع ضهرها ومسكت ايدي حطتها ع كسها من فوق البنطلون ورجعت ايديها لورا وبقي جسمها مشدود وباطها باين وبزازها كل واحد ف جمب
فضلت احسس ع كوسها بالراحه وهيا تتحرك معايا وتزووووم اممممممم اااه وبنطلونها بقي مبلول مياه مديت ايدي جوه البنطلون لاقيت الكلوت بتاعها كله مياه ولازق ف كسها مش باين انها لابسه كلوت اصلا وفضلت ادعك ف كسها من فوق الكلوت
ساره شغغاله احححه اااه يحبيبي اااه امممم شايف كس مراتك تعبان ازايي ريحه اووووف اااااه ريحححه
انا:اريحه ازايي
سارة:حط بتاعك فييييه ريحه ، ريحه بزبرك
انا:خخخخخ اححح انتي اتجننتي وفضلت العب ب ايدي وصوتها بدأ يزيد اكتر قمت نازل بشفايفي ع شفايها وفضلنا نبوس ف بعض وايد بتلعب ف كسسها والتانيه ع ببززززها بتدعك فيه
ونزلت ع رقبتها مص وبوووس ولحس وع باطها اوووف ريحته تجنن استغربت اما لاقتني بلحسه وببوسه قالت انا منضفاه قبل متيجي عشان متدايقش قلت لها انا بحبك زي مانتي وكملت ف باطها ولاقيتها بتزوم وتوحوح
ونزلت ع بطنها وسرتها والعب ف سورتها وهيا مش عليها غير اااه ياحمد اممممم ااااه ونزلت ع عانتها شعرها صغير لسه وفضلت ابوس لحد م شخرت
اخخخخخخخ ااااه يكسي امممممم قلعني ونيكني ياحمد ، نيك كسي عشاان خاطري
انا: اححححوووو يسارة انيك ايييه
سارة:نييييك كوووسي قلعني ونيكه افشخه اعمل فيه الي انت عاوزه بس ريحه اممممممم ااااااااااه
قمت من عليها نزلت البنطلون ولاقيت الكلوت الاسود بتاعها داخل جوا شفايف كسها وكله مياه قلعتهولها وهو محشور ف كسها
كسها احمر وكله مياه وشعر كسها زي م هو منظرها ابن متناكة ملط قدامي وسايبه نفسها ليا وعايزاني افتحها ومصممه وانا اكيد مش هعمل كده ع الاقل دلوقتي وبعدين مرعوب من اخواتها الي نايمين جوه دول كمان
المهم قمت نازل ع كسها راحت رافعه رجليها ع السرير وفتحتهالي وانا نزلت ابوس كسها زي م طلبت بووسه ياحمد امممم ااااه مشي لسانك عليه احححح ايوا كمااان اوووف
افتحه ياحمد وحط لسانك فيه ، فتحته ب ايدي ولسه بحط لساني راحت مصوته وناطرة ميتها قمت حاطط ايدي بسرعه ف بوقها راحت عضاني وفضلت تنطر ف ميتها وخفت يكون اخواتها صحيوا ولا حد من البيت سمع صوتها
فضلت كاتم بوقها ب ايدي لحد م هديت شوية
انا:نهار امك اسود ارتحتي اهو زمانهم صحيوا ع صوتك وهنتفضح
سارة:ممممم متخافش محدش صحي انا عارفهاهم نومهم تقيل

 

انا:تقيل ايه انتي مسمعتيش صوتك ده الشارع سمعه
سارة:طب اصبر اخد نفسي وهقوم ابص عليهم
انا:لا تقومي تشوفي الطريق عشان امشي كفاية اوي لحد كده انا ريحتك اهو وعملتي الي ف دماغك بردو
سارة:اووووووووف اصبر بقي متفصلنيش وقامت لبست العباية ع الملط وطلعت تبص ع اخواتها لاقتهم نايمين والباب مقفول زي م هو وجت دخلت قفلت الباب وقلعت الباب ووطت قدامي
سارة:لسه نايمين تعالي كمل بقي
انا:اححا يبت انتي سعرانه كده ليه
سارة:انا سعرانه ولبوة وشرموطه ومتناكة بس تعالي يلا كمل
انا:خخخخخخ احا انتي اي الي بتقوليه ده
سارة:ايه يجوزي يحبيبي منا شرموطتك ولبوتك ومتناكتك هو في حد غيرك
انا:احا ده انا ادبحك انتي وهو
سارة:اممممم طب تعالي بقي وراحت شاده تيزها فتحاها
انا:اوووووووف تيزك تجنن يخربيت امك
سارة:ملكش دعوه بتيز امي خليك ف تيزي
انا:احااا يلبوة انا جبت سيرة تيز امك
سارة:اوووف ولا تجيب بس تعالي يلا
قربت منها شكلها ف الوضع ابنمتناكة وخرمها الضيق المورد الصغير الي يهيج الحجر وهيا فاتحه تيزها وتيزها بتفتح وتقفل لوحدها وكوسها مفشوخ بردو ومنظرها ابن متناكة
نزلت ع ركبي قدام تيزها وعمال اتنح من خرمها ل كوسها ل فردتين تيازها وراحت سايبه ايديها قمت انا فاتح تيزها ب ايدي
ونزلت ع فردتين تيزها ابوس فيهم ولاقيت ريحتهم حلوة اوووووووي اوووووي وفضلت ابوس واقفش فيهم وفضولي اخدني عند خرمها حطيت صباعي عليه راحت ساره قايله اممممممممممممممممممممممممم ااااااااااههههههه
فضلت ادلك ف خرمها من بره وهيا بقت تندمج معايا وتوحوح واعصابها رخت خالص قمت اخدتها ونيمتها ع السير ع بطنها ونزلت فتحت تيزها تاني وبدأت احط صباعي ف خرم تيزها
سارة: ااااه اااه بيوجع اووي بالراحه اييي بيوجع امممم وحسيتها بتتألم جامد فعلا
طلعت صوباعي ونزلت ابوس ف تيزها تاني ورحت اشم ف خرم تيزها لاقيت ريحته حلوة مع اني كنت قرفان وانا بحط صوباعي فيه بس لاقيت ريتحه جميله اووي عرفت بعد كده انها بعد كل حمام او شاور بتنضف نفسها كويس عشان الاسمرار والحجات بتاعت البنات دي والافرازات وهكذا
ريحة تيزك تجنن يسارة
سارة:عجبتك ريحتها ، متقلقش انا منضفاها ومفضياها مش هتشم منها غير ريحة حلوة ع طول
انا:اوووووف ، حتي تيزك يسارة بتحافظي عليها
سارة:اممممم اااه ، انت عملت اي ف خرم تيزي بيوجعني
انا:انا اسف يحبيبتي مكنش قصدي اوجعك
سارة:عاوز تنيكني ف تيزي ؟
انا:احاا هي التيز بتتناك
سارة:اممم ايوة بس حرام
انا:اووف اول مرة اعرف
سارة:عرفاك يحبيبي ع نياتك ، بس انا عوزاك تفتحني وتنيك كسي ياحمد
انا:اوووف يسارة صدقيني انا نفسي اكتر منك بس مش هينفع ، افرضي فتحتك واتعورتي تقومي مفضوحه ولا تحملي مني
سارة:ياريت ياحمد انا نفسي احمل منك اوووي وتجيب عيال مني
انا:اووووف يخربيتك انتي بتهيجيني اكتر منا متنيل
سارة:عشان خاطري حط زبرك ف كوسي
انا:انسي يسارة مش هعمل كده
سارة:اووووف طب نيكني ف تيزي
انا:احاااا ، هتتناك ازاي دي ده صباعي تعبك وخرمك صغير اووي
سارة:امممم هعلمك تعمل ايه ، بس خليك ف كوسي دلوقتي
انا:يادي كوووووسك
سارة:خلاص مشيه من بره زي امبارح لحد م ارتاح احسن افتح نفسي … مش قادره
انا:اهو ده الي خايف منه ومسكت زبري حطيته ع شافيف كسها واحرك فيه طالع نازل وهيا اشتغلت اممم اااه وراحت شداني عليها ومسكت شفايفي بوووس وتقطيع وتبوس ف وشي وتشدني عليها وانا شغال بززبري ع شفايف كسها وخايف اتحرك غلط افتحها
ومسكت بزازها ف ايدي ونزلت عليهم ببوقي ارضع فيهم وكانت اول مرة بزازها الصغيرين وهيا راحت ف عالم تاني ومسكت الكلوت بتاعها وحطته ف بوقها وقعدت تصوت وتقول ااااه اااااايييي انا متنااااااكة اااححححح ااااااه
ةانا برضع ف بزازها الملبن وبقرص واعض حلماتها وبفشخ كسها وفضلت بتاع ربع ساعه لحد م نزلت ع كسها وهيا نزلت واترميت جمبها مش قادر اقووم
سارة: احلي يوم ف حياتي نفسي نفضل كده ع طول
انا:ف بيتنا بقي نفضل زي محنا عايزين
سارة:مهو ده بيتنا وسريرنا بردو
انا:لا بردو اما نبقي ف بيتنا يبقي براحتنا مش هنخاف حد يسمع الصوت ولا حد يشوفنا
سارة:عندك حق يحبيبي انا مبسوطه ممكن تحضنني اوي عاوزه احس بحضنك واحنا عريانين
انا:يبنتي كفايه انا مصدقت هديتي
سارة:حضن بس يحبيبي احس بيه واحنا من غير هدوووم
حضنتها وشدتني عليها جامد وبقت بزازها تتفعص ف صدري وانا شدتها عليا جامد لحد م حسيت انها اتعجنت وبعدن سبتها وقلت لها قومي يلا احنا بقالنا ساعتين وزياده
قالت تعالي ناخد ششاور الاول ، قلت لها احا وده وقته انجزي خليني امشي امك زمانها جايه
سارة: ههههههه طيب خلاص خليها المرة الجايه
انا:هو في مرة جايه ده انتي ناوية ع خراب شكلك

 

سارة:هههههه دي مرة ومرات يحبيبي بس قوم يلا البس
قمنا ولبسنا هيا لبست براه واندر وعليهم الكت والبنطلون وشكلها وهي بتلبس يجنن الصراحه ولا وهي بتوطي تلبس الاندر وتيزها تفتح
تيزها الحاجه الوحيده الي متقولي انها صغيرة ، لبسها واسع بره البيت فبالتالي تيزها مبتبانش عشان كده كنت مفكرها صغيرة زي جسمها بس طلعت غير وانبهرت بيها الصراحه
المهم لبست واخدتها حضن قبل م نطلع م الاوضه وبوسنا شفايف لمده دقيقه وبعدين طلعت تشوف الطريق وبصت ع اخواتها وع الشارع والسلم وجت قالت تمام تعالي طلعت ونزلت روحت وهيا دخلت وقفلت الباب

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *