Uncategorized

رواية يوميات بنوتة هايجة الفصل العاشر 10 – قصة سكس طويلة

رواية يوميات بنوتة هايجة الفصل العاشر 10 – قصة سكس طويلة

 

البارت العاشر

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

ميدو :: مساء الخير
يسرا :: مساء النور
ميدو :: اخبار رجلك ايه النهاردة
يسرا :: كويسة
ميدو :: هتنزلي شغلك امتي ؟
يسرا :: هروح كمان يومين اكشف واشوف الدكتور هيقولي ايه
ميدو :: يعني بتقدري دلوقت تمشي عليها
يسرا :: يعني .. احسن من الأول
ميدو :: طب فاضية نتكلم شوية
الليلة انا حابب احكي معاكي شوية عن حياتك
يسرا :: مش هتقولي مين انت وليه انا بالذات اللي اخترت تهكر حسابي
ميدو :: انا زي ما قولت ليكي قبل كدة اسمي محمد 45 سنة اصلا شغلي مبرمج كمبيوتر وعايش بالكويت من خمس سنين .. متجوز ومعايا ولدين
يسرا :: **** يخلي .. بس بردو عايزة اعرف ليه انا
ميدو :: هو بصراحة مش انتي بس اللي اخترقت حسابها . انا اخترقت كتير لكن انتي الوحيدة اللي حبيت اتكلم معاها وكمان بصراحة جسمك عجبني اووي
يسرا :: يا سلام .. وانت بقي ليه بتدي نفسك الحق تدخل علي حسابات مش بتاعتك
ميدو :: مانتي مدية نفسك الحق في حد مش بتاعك .. ولا انا غلطان
يسرا سكتت ومعرفتش ترد
ميدو :: علي فكرة مش قصدي اكسفك .. وتعالي نتفق اتفاق وانا اوعدك هكون عند وعدي
يسرا :: وعد ايه
ميدو :: بصي يا ستي خلينا نتكلم مع بعض كأصحاب لمدة اسبوع مش كاواحدة خايفة من واحد بيهددها .. وياستي اوعدك بعد الأسبوع ده لو انتي حبيتي متتكلميش تاني معايا انا هبعد خالص عنك ولا كأني اعرفك
يسرا :: طب وصوري وفيديوهاتي اللي عندك .. واضمن منين انك متدخلش تاني حسابي.. وكمان اضمن منين انك متستغلش دول بعدين
ميدو :: انا هوعدك
يسرا :: وانا المفروض اصدق وعدك صح؟
ميدو :: ماهو مفيش حل تاني قدامك
يسرا :: لا فيه
ميدو :: ايه هو
يسرا :: لو انت صادق وفعلا مش ناوي تبتزني .. تتصور انت كمان عريان وبوشك وتبعتلي .. علشان اضمن لو فكرت تفضحني تخاف وتعمل حسابك
ميدو :: واذا انتي صورك ومقاطعك نزلت عن طريق اي حد تاني غيري ولو عن طريق العشيق الولهان بتاعتك انتي تفضحيني
انسي .. ولو مش حابة الأتفاق ده بدون ضمنات براحتك
يسرا :: معناها اني عمري ما هأمن ليك وانت هتفضل طول عمرك تبتزني .. او بمعني اصح هفضل تحت رحمتك طول الوقت
ميدو :: طيب ما علينا .. براحتك
ممكن اسألك كام سؤال
يسرا :: اه طبعا .. مأنت تسأل براحتك وانا مجبرة اجاوب
ميدو :: ماشي .. انتي ليه خونتي جوزك؟
يسرا سكتت شوية وكل ما تكتب تمسح اللي بتكتبه وميدو قاعد مستني بفارغ الصبر يشوف كلام ورد مامتة
يسرا :: هو سؤال صعب بس هجاوبك
انا جوزي مسافر بقاله سنين ويدوب بينزل كل سنة اسبوعين
وانا طول السنة مطحونة ما بين تربية اولادي ومابين شغل البيت
وبين شغلي .. ست حاسة طول الوقت بالضغوط والحرمان .. مفيش كلمة حلوة .. مفيش اهتمام
مفيش حتي حد البس له قميص نوم واتزوق له .. كل دي مشاعر كنت حاسة اني مفتقداها ولما اتعرفت علي شريف وكنت بشوف نظراتة ليا حسيت انه صحي حاجات كتير جوايا.. في الأول حاولت احارب مشاعري دي لكني فوجئت بأهتمامة بيا واتصاله المستمر وبقي محاوطني من كل ناحيه .. من الفيس ومن
مكالمات
ومن دروس لبنتي وطبعا في الأول كان بحجة بنتي
ميدو:: اه فهمت .. يعني الحرمان الجنسي
يسرا :: لا مش الجنسي .. الجنسي ده جه بعدين لكن حرمان من اهتمام ومشاعر
ميدو :: طب ممكن اعرف ازاي بقي فيه بينكم جنس
يسرا :: الجنس مجاش غير محاولات كتير جدآ منه عن طريق المكالمات بينا .. طبعا بعد ماعرف يخليني اتعلق بيه
بقي بيلمح ليا انه بيحلم بيا ولما كنت اسأله حلمت بيا ازاي
في الأول كان بيقولي مينفعش اقولك فبدات افهم طبعآ نوع الاحلام .. ومرة يقولي جسمك النهارده كان عامل ازاي في البنطلون ده .. او في الجلبية دي
شوية شوية بقي جريئ معايا في الكلام… وانا لاني كنت محرومة
كنت غصب عني بتجاوب معاه وكلامة وطريقتة كانت بتخليني اتجاوب معاه .. لغاية ما شوية شوية بقي كلامة معايا بقي بالمسميات
ميدو :: ازاي مش فاهم
يسرا :: يعني بيقول كل حاجة بأسمها
ميدو :: زي كسك وبزازك .. كدة
يسرا :: ايوة
ميدو :: اللي انا فهمتة من الرسايل اللي بينكم انه بيجيلك البيت بالليل.. في شقتك .. وانتي عندك بنت وولد .. مخوفتيش حد منهم يشوفه وهو داخل او خارج ؟ واشمعني في شقتك
يسرا :: بصراحة علشان انا كنت خايفة في الأول اولا طول عمري بخاف اخرج مع حد او اروح اي مكان مع حد غير اولادي وجوزي
بحس ان كل الناس بتشوفني
دي اول حاجة .. تاني حاجة بصراحة عمري ما كنت بعت لشريف صور لجسمي في الأول بوشي يعني كنت ببعت له صورة
مثلا لجسمي لكن كنت بكون حريصة مفيش حاجة تبان فيها من معالم الشقة .. وكنت خايفة جدآ منه في الأول .. وسواس كان بيقولي انه هيركب ليا كاميرات لو روحت له وهيستغل ده
بقلم عادل المتميز
ميدو :: علشان كدة بتتقابلو في شقتك
يسرا :: اه .. لكن مع الوقت بقيت مش بطمن مع حد غير معاه .. وبقيت بعمل اي حاجة يطلبها مني
الا انه يقابلني بره.. لان خوفي من الناس عمره ما راح
ميدو :: طب ومش خايفة من عيالك يشوفوه وهو داخل او وهو خارج
يسرا :: بص انا مش بقابله غير بالليل خالص ويوم الخميس علشان اطمن ان اولا عيالي يكون كل واحد منهم في اوضتهم .. وثانيا يكون بكره اجازة من الشغل والمدرسة
اول حاجة بعملها بطفي انوار الشقة كلها قبل ما يطلع .. وبعدين بفتح باب الشقة واكون سايبة اوضة نومي مفتوحة واكون مستنياه في الصاله وهو مستني تحت في عربيتة ابعتله رساله يطلع ويدخل علي اوضة نومي وانا اقفل باب الشقة وبعدين اروح الأوضة بتاعتي
ميدو :: ولما يجي يمشي طبعا بتخرجي تأمني الدنيا .. وتفتحي باب الشقة له وبعدين هو يمشي
يسرا:: ايوة
ميدو :: تمام .. فهمت….. ممكن تصوري ليا بزازها وتكتبي عليهم اسمي.. ولا اقولك انا بيدلعوني ميدو .. اكتبي عليهم ميدو
يسرا :: حاضر .. لحظة
ميدو :: طب استني ممكن تكتبي عليهم بقلم الكحل .. شرموطة ميدو
يسرا ::لا الكلمة دي لا
ميدو :: ليه
يسرا :: انا مش شرموطة
ميدو :: طيب خلاص وحقك عليا
اكتبي ميدو . بس علي بزازك وكسك
يسرا :: حاضر
يسرا قلعت هدومها وكتبت علي بزازها وكسها ميدو وصورتهم وبعتتهم لميدو
ميدو :: اووووووف .. مكنتش اعرف ان اسمي حلو كدة.. تعرفي انا نفسي انزل مصر علشان ابوس كس ده وامص بزاز
يسرا ساكتة مش عارفة تقول ايه
ميدو :: ايه .. مش نفسك تشوفي زبي وهو واقف علي صور بزازك وكسك
يسرا بردو ساكتة
ميدو :: هتفضلي ساكتة علي طول
يسرا :: يا محمد لاحظ انك بتخليني اعمل الحاجات دي غصب عني وانا من جوايا مش راضية علي اللي بعملة
ميدو :: طب اعتبريني شريف
يسرا :: بالتهديد ؟ لا
ميدو :: مانا قولتلك خلينا اسبوع كأننا صحاب واذا معجبكيش الوضع كأننا منعرفش بعض
يسرا :: بردو كله بالتهديد.
ميدو :: عارفة انا نفسي في ايه
نفسي ادخل علي كسك دلوقت الحسه واشبع منه …. ممكن طب تتخيلي معايا ومش لازم تردي
يسرا :: مش قدامي غير اقولك حاضر طبعآ
ميدو :: طب ممكن تجيبي الخيارة
ولما انيكك تحطيها في كسك
يسرا :: حاضر يا محمد
ميدو :: انا بتخيل نفسي نزلت اجازة مصر وانا جايلك الشقة بالليل زي ما بتحبي وتكوني في اليوم ده لابسة روب فوق قميص نوم ابيض وتحت لابسه كلوت فتلة من ورا وقدام فراشة شبكة مغطيه كسك .. والسنتيان شفاف وحلمات بزازك باينين منه
هدخل من الشقة عالأوضة بتاعتك
وانتي تيجي ورايا وتقفلي علينا باب الأوضة
وانا اخدك في حضني اوووي واشم ريحتك وانتي ما ايدك علي خدودي وشفايفك تلمس شفايفي
نبوس بعض بوسه طويله .. ولسانك يدخل بين شفايفي امصه
وايدي تتحرك علي ضهرك وتنزل علي طيزك…. يسرا
يسرا :: نعم يا محمد
ميدو :: متخيل طيزك طريه اوووي.. وزبي وقف اوي عليكي ..
يسرا :: كمل يا محمد
ميدو :: ايدي بتتمشي علي طيزك
وزبي وقف عليكي ولمس تحت بطنك… وكان عايز يدخل جواكي
انتي حسيتي بزبي وهو واقف علي كسك . روحتي فتحتي الروب
وايدك من تحت راحت علي زبي
اللي كان واقف ومشدود عليكي تحت البنطلون
ايدك ماسكة فيه اووي وانا شفايفي راحت لتحت رقبتك ببوسها وهايج اوي عليكي يا ماما
ممكن ادلعك بماما
يسرا :: اشمعني !؟
ميدو :: علشان انا بقول لمراتي يا ماما وانا بتخيلك مراتي مش عشيقتي .. ممكن اندهلك بماما ؟
يسرا :: ماشي . زي ما تحب
ميدو :: ماما عارفة انا نفسي في ايه
يسرا :: ايه ؟؟
ميدو :: نفسي تتخيلي معايا وانتي بتنزلي علي ركبك قدامي وبتفكي حزام بنطلوني وزرار البنطلون . وعيونك بتبص في عيني وانتي بتنزلي السوستة .. وايدك بتدخل جوه البنطلون وتحت البوكسر.. وبطلع زبي .. نفسي تتخيلي وانتي بتقربي منه وبتاخديه في بوقك
وتمصيه براحه .. وانا احط ايدي علي دماغك وارجع بضهرا لورا وبديكي زبي علشان تشبعي منه مص .. شفايفك حلوة اوي يا ماما علي زبي .. ارضعي زبي اووووي .. وبعدها انزلي بشفايفك ولسانك علي بيضاني.. الحسيهم
وانا هقلع بنطلوني خالص وانتي ايدك تمسكني من طيزي وتدخلي زبي كله في بوقك .. واتمصي زبي وانتي بطلعيه .. وترجعيه تدخليه بشويش في بوقك
بعده ما تمصي زبي وتلحسي بيضاني بلسانك .. تقومي وتقلعي الأندر .. وتطلعي عالسرير .. وتفتحي رجليكي وانتي بصالي . وبتخبطي بصواعك علي كسك علشان انا اجي الحسه ليكي
هاجي وادخل بين فخادك .. واشد الكلوت بتاعك علي جنب وادخل عليه بشفايفي.. ابوسه بوسه رقيقة .. واطلع لساني وامشيه علي كسك .. وانتي تروحي نايمة علي ضهرك وتفتحي ليا رجلك اوي.. وانا مجنون بكسك يا ماما .. ريحته مهيحاني اوي . وادخل لساني بين شفرات كسك .. امشيه براحة اووووي
وانتي تقومي براسك وتزوقي كسك عليا .. وايدك تنزل علي راسي وتحركي وسطك حركات دائرية علي شفايفي…. ماما يسرا
يسرا بدأت فعلا تتخيل كلام ميدو وهي متخيلاه شخص ضخم الجسم… نعم يا محمد
ميدو :: عايز ادخل زبي في كسك
عايز انيكك واغرز زبي كله جواكي
يلا افتحيلي رجلك علشان هدخل بينهم واحط زبي علي كسك وادخله براحة و واحدة واحدة لغاية ما يبقي كله في كسك
هفضل انيكك واشبع زبي من كسك السخن
بقلم عادل المتميز
وبعدها هطلعة واخليكي تنامي علي ايدك وركبك وانتي مدياني ضهرك وهاجي من وراكي وانزل بزبي واحطه في كسك من ورا
واروح مدخله
يسرا :: محمد انا تعبت .. ارحمني
ميدو :: هدخل زبي كله في كسك وانا ماسكك من وسط واسحب زبي براحه وارجع ادخله كله جوه كسك .. هنيكك بالوضع ده كتير وبراحة .. وبعدين هسند بأيدي علي ضهرك وانتي هتنامي براسك علي المرتبة . وترفعي ليا وسطك وطيزك اكتر علشان يبقي زبي كله في كسك وابدأ انيكك بقوه
يسرا :: محمد .. حرام عليك بجد .. اعصابي باظت
ميدو :: حطي الخيارة في كسك عايزك تتخيلي زبي هو اللي جواكي
يسرا :: حطاها .. ارحمني مش قادرة

باب اوضة نوم يسرا خبط وهي هايجة ونايمة عالسريرة بتنيك كسها بالخيارة
يسرا :: مين
ريم :: خالتو سعاد بره يا ماما
يسرا :: طيب يا حبيبيتي انا طالعة
يسرا :: معلش يا محمد جالي ضيوف انا مضطرة اقفل
يسرا لبست هدومها وسرحت شعرها وخرجت

يسرا :: ازيك يا سعاد
سعاد :: ايه عاملة ايه النهاردة.. معلش معرفتش انزلك من الصبح
علي ما خلصت الاكل
يسرا :: كويسة يا اختي .. انتي عامله ايه
سعاد :: تمام يا حبيبتي … عاملة ايه يا ريم في المدرسة
ريم :: كويسة ياوخالتو.. اومال حنين منزلتش ليه
سعاد :: بتخلص واجبها وهتنزل

ميدو اتصل بحنين لما عرف ان خالتو عندهم لكن ريم كانت بتكنسل عليه
ميدو راح باعتلها رسالة… ايه مش بتردي ليه ؟
حنين :: اخويا هيثم جنبي مش هينفع ارد عليك
ميدو :: طب ما تنزلي الشقة بتاعتنا .. عايز اشوفك وبالمرة مامتك هنا عندنا
حنين :: لا مش هينفع .. هيثم هنا وماما عارفة اني هنزل اقعد مع خالتي شوية
ميدو :: ماشي انا هلبس وانزل بقي
حنين :: هتروح فين
ميدو :: هتصل بأخوكي وهاخدو ونروح نقابل جاسر ونقعد علي اي كافية شوية
حنين :: ماشي يا حبيبي.. اوعي حد يعاكسك وانت ماشي
ميدو :: ماشي ياختي .. علي اساس اني مز اوي
حنين :: طبعا مز يا حبيبي
ميدو :: قلبي انتي .. سلام بقي
بقلم عادل المتميز
بعد يومين ريم رجعت من المدرسة غيرت هدومها ودخلت لبست ترنج بيتي واكلت لقمة عالسريع قبل ميعاد درس مستر شريف
يسرا كانت بدأت تقف علي رجليها وبتزوق زقة خفيفة وهي بتمشي
كانت قبل ميعاد الدرس واقفة في المطبخ بتغسل كام طبق
وميدو رجع من المدرسة دخل ينام
شوية
جرس الباب ضرب وريم راحت فتحت الباب وبدأت زمايلها يجوا واحدة ورا واحدة ومستر شريف
جه بعد ميعاده بتلت ساعة
ريم راحت فتحت له الباب
مستر شريف :: مساء يا رورا
ريم :: مساء الخير يا مستر.. اتفضل
مستر شريف :: الكل جه ؟
ريم :: ايوة يا مستر
ريم فضلت واقف قدام مستر شريف لغاية ما دخل من الباب وقلع الجزمة وحطها في الجزامة
وعيونها علي زبه
مستر شريف دخل الصاله وسلم علي البنات وبدأ في اعطاء لهم الدرس
ريم قاعده علي الكرسي اللي جنب منه وتركيزها كله مكنش في الشرح بتاعة كانت بتفكر تعمل ايه علشان تلفت نظر مستر شريف
شوية دخلت يسرا .. ازيك يا مستر شريف
مستر شريف :: ازيك يا مدام يسرا عاملة ايه دلوقت
يسرا :: اهو احسن بكتير نحمد ****
تعالي يا ريم خدي العصير من المطبخ لمستر شريف
ريم قامت وراحت المطبخ وحطت العصير لمستر شريف
ويسرا دخلت اوضتها
ريم طول ما هي قاعدة بقت كل شوية تحك رجليها في رجل مستر شريف .. ومرة توقع القلم في الأرض علشان تنزل تبص علي زب
المستر وهو قاعد
مستر شريف لاحظ ان ريم مش في طبيعتها وعمالة تفرك وكل شوية تخبط رجليها في رجليه
وكل شوية قلم يقع تنزل تجيبة
مسطرة وكدة
مستر شريف وهو مبتسم :: ايه يا ريم انتي ملبوسة النهاردة ولا ايه
ريم :: ليه يا مستر
مستر شريف :: خيلتيني في ايه ؟
ريم :: مفيش يا مستر
طول الحصة ريم مش مركزة ولما خلاص الحصة علي وشك
مستر شريف متعود يسألهم اسئلة
بناء علي الشرح اللي شرحه
وطبعا ريم ولا كانت فاهمة حاجة
مستر شريف :: انتي مالك النهاردة ؟.. طول الحصة مش مركزة معايا
ريم :: مفيش يا مستر
مستر شريف :: اومال مالك ؟. بصي انا كدة خلصت .. يلا يابنات انتو خلاص كدة .. وانتي انا هقعد معاكي نص ساعة اشرحلك اللي انتي مكنتيش مركزة معايا فيه
ريم :: ماشي يا مستر
مستر شريف :: نيجي بقي نشرح من اول الدرس
مستر شريف بيشرح وريم بتحاول تبين انها مركزة معاه لكن دماغها بتسوحها انها تلمس زب مستر شريف وقبل ما تاخد القرار كانت يسرا داخلة عليهم بعد ما غيرت ولبست جلبية غير اللي كانت واقفة بيها في المطبخ
يسرا :: ايه ده هما البنات راحو فين
مستر شريف :: خلصو الحصة ومشيوا.. وانا قعدت مع ريم نص ساعة زيادة
يسرا :: غريبة ؟ ليه ؟
مستر شريف :: مكنتش مركزة معايا وانا صعب عليا انزل من غير ما اشرحلها الدرس تاني
يسرا :: ليه كدة ياريم ؟ دي اول مرة يا حبيبتي
ريم :: معلش يا ماما اصلي مصدعة شوية
مستر شريف :: حيث كدة بقي يبقي شرحي النهاردة بردو مش هيجيب نتيجة
انا بعد بكرة معنديش حصص ايه رئيك اجيلك اعوضك الحصة
يسرا :: بس احنا كدة هنتعبك
مستر شريف :: لا مفيش تعب ولا حاجة.. استأذن انا
مستر شريف قام ويسرا راحت وراه لغاية الباب
مستر شريف بصوت واطي
النهاردة الخميس هاجي ولا ايه
يسرا :: اه ياحبيبي .. هستناك في ميعادنا
شريف :: تمام .. يبقي علي تواصل بينا بالليل .. يلا سلام

الساعة 12 بالليل كانت ريم في اوضتها فاتحة الفيس بتاع مامتها وشافت المحادثة اللي بين ميدو وبين مامتة وهاجت علي كلام ميدو وهي بتتخيل اللي بيعملوها فيها وميدو فاتح قصة سكس بيقراها المرة دي عن العلاقة بين الأم والأبن
ريم خرجت جابت خيارة من المطبخ بسرعة ورجعت اوضتها
وقفلت الباب عليها لكن من غير مفتاح علشان عارفة ان اخوها علي واحدة بيجي يرزعها الزب
ريم نايمة عالسرير ومدخله الخيارة في كسها بعد ما قرت الرسايل اللي بين ميدو وبين مامتها ورمت التليفون جنبها وعمالة تنيك في كسها بالخيارة وتتلوي وهي فاتحة رجليها وعيونها مغمضة وفجاءة اخوها دخل عليها وشافها وهي بتنيك نفسها ولا حست بيه
عيونها مغمضة وخيالها رايح ل ميدو وهو فوق مامتهم بينكها وفجاءة حست باللي بيشدها من رجليها وبيسحبها لطرف السرير
فتحت عنيها شافت ميدو مطلع زبه ومجهزه يرشقة في كسها
ميدو مسك الخيارة وطلعها من كسها وشدها لبره السرير وراح مدخل زبه
ااااااه .. ااااااه.. دخله اوووي .. دخله اوووووي يا ميدو
ميدو دخل زبه كله في كسها وراح ماسك رجليها ورفعهم لفوق وهو ضاممهم علي بعض وبقت المساحة
اللي بين فخادها ضيقة اوي وزبه محشور في كسها
ريم بقت حاسة ان في ماسورة حديد محشوره في كسها وحاسه اوي زب اخوها وهو بيتعمق في كسها
يالهوووووي .. حلوو اوووي الوضع ده.. اوووووف.. زبك تخين اوووي في كسي
ميدو عمال يدخل زبه ويخرجه وهو قافل رجليها .. شويه راح منزل رجل وبقي بيدخل زبه بالجنب في كسها
ايه ده . اووووف.. حلو .حلو . كمان. كمان . نكني اوي .. احححح احححح.. زبك مولعني .. اووووف
ميدو نزل رجليها وريم تنهم وراحت حاضنة ميدو عليها ووسطة شغال مبيهداش .. طالع نازل دك في كسها
وفي عز النيك والرزع صوت اشعار رساله جت علي تليفون ريم
ريم مدت ايدها واخدت التليفون من جنبها وميدو فوقها بينكها
ريم :: الحق مستر شريف باعت لمامتك بيقولها مستنيها في العربية تحت
ميدو وقف نيك وزبه في كسها واخد منها الفون ويسرا ردت عليه
يستني كمان نص ساعة يكون اولادها راحو في النوم
ميدو حط الفون جنب ريم عالسرير.. مامتك هتتناك الليلة وزبه اتنفض علي اخره وبدأ من تاني ينيك ريم . لكن المرة دي بكل قوة ..
بقلم عادل المتميز
ميدو دخله كله في كس ريم وراح نازل عليها وشايلها ورفع رجل علي السرير وريم اتعلقت في رقبتة
وبدأ ينزلها واحدة واحدة ويطلعها
اححححححح اححححححح
ايه ده.. ايه ده .. اوووووف .. حلووووو .. حلوووووو.. ياخرابي مش قادرة .. كمان .. نزلني علي زبك يا ميدو.. ايووووه .. ايوووووه. اووووووف
اخدها وراح بيها علي الدولاب وراح ذنقها بين وبين الدولاب
وراح واخد شفايفها بين شفايفة
ومص ورضع في شفايفها
ريم قاعده علي زب اخوها وحاضنة رقبتة بأيدها وهي ماسكة في شفايفة .. بيمصو شفايف بعض وبعدها بدأ ميدو في دك شرفها بسرعة وبزاز بتطلع معاها وتنزل وصوت اللحم بتاعهم بيرن في الأوضة
صوت الأشعار الرسايل
ميدو نزل ريم وراح اخد الفون بيقرا الرسالة وريم نزلت بين
رجليه واخدت زبه بين شفايفها
تمصه وايدها من تحت تلعب في بيضانة
ميدو :: مامتك بعتت له يطلع دلوقت .. قومي البسي بسرعة
ريم قامت لبست الترنج وميدو لبس الشورت بتاعة وراح ناحيه الباب بيراقب بره وريم وقفت جنبه لغاية ما مستر شريف دخل الأوضة ويسرا دخلت وراه
ريم :: دخلو
ميدو :: اه شوية كدة هنتسحب بشويش وتشوفي مامتك الست الفاضلة وهي مع مستر شريف مربي الأجيال
ريم :: طب يلا
ميدو :: لا استني شوية علشان نضمن مامتك متخرجش دلوقت
بعد حوالي عشر دقايق من دخول مامتها ومستر شريف اوضة النوم
ميدو خرج علي طرطيف صوابعة وريم وراه وسمعو صوت اهات يسرا من ورا الباب
ريم وطت براسها وبصت من فتحة الباب شافت مامتها بقميص النوم النبيتي نايمة عالسرير فاتحة رجليها ومستر شريف عريان ملط بين رجليها بيلحس كسها
ااااه يا شريف.. اه يا حبيبي .. اووي .. حرك لسانك براحة اوووي
احححححح .. اححححححح.
مش مستحمله .. اوووووف
شريف لسانه رايح جاي علي كسها اللي بيسيل افرزات شهوتها وايدها سانده رجليها المرفوعة له
شوية وشريف قام وطلع فوق يسرا 69 ونزل بزبه علي بوقها ويسرا بتلحس بلسانها بيضانة
وايدها ماسكة زبه بتدعكة
وشريف فاتح كسها بصوابعة ومدخل طرف لسانه في كسها
ميدو شد ريم ونزل ياخد نصيبة من مشاهدة مامتة وهي بتتناك من مستر شريف
يسرا :: قوم نكني مش قادرة يا شريف .. قوم حط زبك في كسي
شريف قام ورفع رجل يسر ومسك زبه وراح مدخله في كسها
وهي رفعت له ايدها علشان يجي عليها وتحضنة
شريف نام في حضن يسر وبقي بزبه من تحت بيطلع نص طلعة وينزل كبس في كسها
ويسرا حضناه بكل قوتها وهي بتقوله
ايوه . ايوه يا شريف . نكني اوي . عايزه زبك يقطع كسي .. اااااه . ااااااه .. كمان ياحبيبي .. كمان يا قلبي .. اووووف .. اووووف

ميدو وريم هاجو وكل شوية حد منهم يبص شوية علي مامتهم اللي بتتناك جوه من شريف
ميدو هاج وخلي اخته بتبص من ورا الباب وسامع مامته بتترجا شريف يفشخها نيك
وقف ورا ريم ونزل الشورت بتاعها
ريم بصت له وهي بتقوله لا مش هينفغ هنا.. كلام بالهمس لكن ميدو شاور ليها بصباعة علي بوقة يعني اسكتي وراح منزل الشوت بتاعة وحط زبه من ورا في كس ريم
اللي فلئست له اوي وايدها علي الباب وعينيها راحت تراقب من فتحة الباب مامتها
ميدو بقي زبه في كس ريم من ورا
ويسرا جوه رافعة رجليها وبتتناك من زب مستر شريف
اي اي . اي اي . مش قادرة . مش قادرة. اووووف .. اووووف . كمان .دخله كله .. اووووف . اااااااه اااااااااه .. نار . نار . كسي مولع ناااار
شريف جاب مخده صغير جنبه وخلي يسرا ترفع جسمها لفوق وحط المخدة تحت طيزها
وتف علي راس زبه
وحطه من تحت في خرم طيزها
شريف طيزي لا . طيزي لا يا شريف.. بتوجعني .مش هقدر
لكن شريف حط زبه في خرم طيزها غير مبالي نهائي وبدأ في ادخاله … يسرا حطت ايدها علي بوقها وهي بتفرفع راسها وبتتوجع
اي اي .. لا لا بيوجع.. علشان خاطري شيله .. لاااااااا .. شريف مش قادرة .. زب شريف دخل في طيز يسرا وايده راحت ماسكة وراكها من تحت ورفعها .. وبدأ يدخله للأخر .. لغايه ما بقي كل زبه في طيزها .. صراخ مكتوم ووجع وراسها مرفوعة من المخده
بتتألم وبتترجاه يشيل زبه
وبره ريم في قمة هيجانها وميدو بيدك زبه في كس اخته وايده غارزة في وسطها
ريم :: بصوت واطي .. حطو في طيزي يا ميدو
ميدو شال زبه من كسها وحط الراس علي خرم طيزها بعد ماغرقها تفافة وبدأ يحاول في ادخاله .. محاولات من ميدو . ووجع وشهوة وتمني من ريم .. اخيرا زب ميدو اخترق خرقها وبقت الراس جوه طيزها
بصوت هامس جدآ
ريم :: براحه برررراحة .. اي اي . هتعور .. هتعور
ميدو دخل زبه للأخر وايدو مسكت بزازها وبدأ يطلع زبه نص طلعة براحة ويرجع يدخله
اي اي . براحة مش قادرة …
ريم بتعض علي شفايفها وحطت ايدها عالباب وسندت راسها وميدو عمال يطلع زبه في طيزها ويدخله

يسرا قامت بعد ما مستر شريف شال زبه من طيزها ونام عالسرير
وهي راحت طالعة فوق منة ومسكت زبه بأيدها وقعدت عليه
قعدت وارتاحت علي زبه وهي لابسه زبه بالكامل في كسها
وايدها راحت لبزاز شريف وبصواعبها بتفرك في حلماتة بقوة
شريف حاطط ايده تحت طيزها وعمال يطلع بوسطة لفوق وينزل ويدك زبه فيها
اححححححح. اححححححح. اححححححح . اححححح. اووف اووووف .. حلو .. حلو .. اوووي اوي شريف اوووي.. نكني .. نكني .. اوووو.. اووووو .. كمان يا شريف
شريف شال ايده من تحت طيز يسرا وراح قايم بيها وقلبها علي ضهرها وبقي هو اللي فوق منها
ويسرا حضنته بأيدها ورجليها لفت دحوالين وسطه وهو بينيك فيها

ريم:: شيله خلاص مش قادرة . هصرخ بجد
ميدو :: هشش . خلاص هجيهم اهو
فضل ميدو ماسك ريم من وسطها وعمال ينيكها في طيزها لغاية ما خلاص حس بزبه اللبن بيغلي وبيفور فيه .. وبدأ يدخله بقوه فيها يرجع بوسطة لورا .. ويدك زبه للأخر في طيزها وريم ماسكة نفسها بالعافية وبتعض في ايدها
لغاية ما لقت ايد ميدو بتكتفها جامد وشدها عليه .. وحست بزبه بقي ناشف اوي جوه طيزها وقرب يطلع من زورها .. وماية سخنة اووي بتنزل جواها ومسبهاش غير لما نزل لبنة كله في طيزها
..
يسرا :: اااااه .. اااااه.. حلووو. حلوووو اووووي.. كمان .. كمان يا حبيبي ..
يسرا وقفت وبطلت تروح وتيجي علي زب شريف ولمت شعرها بأيدها وبعدين نزلت بشفايفها علي حلمات صدره وبقت عمالة تمص وترضع فيهم وايد شريف حضناه من وسطها
يسرا سابت حلمات صدره بعد ما ناكتهم مص.ورضاعة و بدأت ترجع بوسطها لورا وتدخل تاني لقدام وهي سانده بأيدها علي صدره
وبعد شوية بقت بتلف لفات دائرية بطيزها وكسها وهي لابسة زبه
شويه وبدأت تطلع وتنزل علي زبه
براحة .. وشويه بقوه لغاية ما شريف حس انه خلاص هيجيب لبنة قام ونيمها علي ضهرها وطلع فوقها وبقي شغال ينيك فيها بسرعة لغاية ما لبنة نزل منه وغرق كسها لبن
في اللحظة اللي شريف شال زبه من كس يسرا .. ريم وميدو بسرعة راحو علي اوضهم

تاني يوم يسرا عالضهر تليفونها رن
يسرا :: الو ايوة يا وليد
وليد :: ايه عاملة ايه النهاردة
يسرا :: انا بقيت كويسة وبمشي علي رجلي اهو واحدة واحدة
وليد :: طب كويس .. اعملي حسابك بقي هعدي عليكي دلوقت علشان ميعاد الأستشارة
يسرا :: مش لازم يا وليد انا بقيت كويسة
وليد :: لا مش لازم ايه لازم نروح ونطمن بردو
يسرا :: انا بصراحة مش حابه اتعبك كمان في يوم اجازتك . وكمان انا بقيت كويسة
وليد :: ياستي اتعبيني ملكيش دعوة وبعدين بصراحة انا بتلكك
يسرا مبقتش عارفة تقول ايه
وليد :: يلا بقي قومي البسي وانا هعدي عليكي اخدك ونروح للدكتور
يسرا :: حاضر يا وليد
وليد :: اعملي حسابك متتغديش علشان هنتغدي بره
يسرا :: وليد علشان خاطري انت عارف رئي في موضوع الغدا والخروج بره
وليد :: يسرا .. ممكن بقي تسمعي كلامي ولو مرة من غير ما توجعي قلبي
بقلم عادل المتميز
يسرا ابتسمت وهي مبسوطة بأهتمام وليد بيها ورغم ان شريف
ممتعها جنسيآ الا انه عمره حتي ما فكر يقولها امتي هتكشفي ولا عرض حتي يروح معاها
حاضر ي وليد المرة دي مش هقولك لا .. بس المرة دي بس
وليد :: نبقي .نشوف الموضوع ده بعدين
يسرا قفلت مع وليد ودخلت اوضتها لبست هدومها وخرجت قعدت في الصاله مستنيه تليفون من وليد
ريم :: انتي رايحة فين
يسرا :: رايحة الأستشارة
ريم :: طب اقوم البس واروح معاكي
يسرا :: لا استاذ وليد هيعدي عليا بالعربية هياخدني يوديني
ريم :: اه . ماشي.. ما ممكن اجي مغاكي
يسرا :: لا خليكي علشان اوضتك واوضة اخوكي محتاجين ترويق
روقيهم لغاية ما اروح واجي
ريم :: ماشي
شوية ووليد اتصل بيسرا وقالها مستنيكي تحت
اخدها وراح بيها المستشفي عملو ليها الفحوصات والدكتور قالها رجلك بقت تمام مش هنحتاج غير انك تربطيها برابط ضاغط خفيف وتدهنيها بالمرهم ده .. ويستحسن تاخدي اجازة من الشغل اسبوع
تكون رجلك بقت تمام
وليد اخد يسرا بعد ما اطمن عليها وراح مطعم هادي وجميل في مكان قريب من المستشفي اتغدو وبعد الغدا طلبو عصير فريش
يسرا :: الا فيه سؤال عايزة اسأله ليك يا وليد
وليد :: طبعآ انتي تسألي زي مانتي عايزة
يسرا :: انت ليه متجوزتش بعد مراتك ؟ لسة بتحبها
وليد :: مش موضوع احبها وده الصراحة اه انا كنت بحب مراتي جدآ وفراقها لغاية دلوقت فارق معايا .. بس الفكرة مين اللي هتجوزها
لو عالجواز بس فده اكيد متوفر انا بتكلم عن المشاعر
يسرا :: معقوله مفيش واحدة بعدها لمست قلبك ؟.. اسفة لو سؤالي تدخل في حياتك الشخصية
وليد :: انا قولتلك انتي تسألي زي مانتي عايزة .. لا هو الصراحة فيه واحدة لمست قلبي وكمان شايف ان حياتي من بعد ما بدأت احبها اتغيرت .. يعني بقي للحياه طعم
وبقيت عايز اشوفها علي طول وهي معايا بحس اني مالك الدنيا بسماها وارضها وشمسها وقمرها
يسرا :: يااااه معقوله ؟ طب ايه اللي مانعك انك تتجوزها
وليد سكت شوية وقالها .. مينفعش
يسرا :: ازاي مينفعش ؟ هي مش بتحبك
وليد :: هو مش ده السبب بس ممكن واحتمال كبير اكون فعلا مش بتحبني او مش حاسة بمشاعري ناحيتها
يسرا :: اومال السبب ايه
وليد :: خايف اقولك تشتميني هههههه
يسرا :: لا بجد ايه المانع انك تتقدم ليها .. او حتي تصارحها بحبك ده.. مش جايز تكون هي كمان بتحبك
وليد :: حتي لو هي حست بحبي فالمانع اقوي بكتير من اننا نتجوز
يسرا :: فزوره دي ولا ايه
وليد :: لا بس للاسف قلبي لما حب بعد المرحومة مراتي حب واحدة متجوزة
يسرا سكتت ووشها احمر وعرفت ان الكلام عليها
يسرا :: بقولك ايه .. مش يلا بينا بقي .. انا اتأخرت
وليد :: ماشي .. يلا بينا

……..

حوار بين الكاتب وصاحبه القصة
……..

انا :: اوووووبا .. القصة شكلها هتولع يا ريم
ريم :: هههههههه يعني تنفع تتكتب وتطلع زي قصة انثي من نار
انا :: اه طبعا .. خصوصآ علي كلامك انك بتقولي انها حقيقية
ريم :: طبعا حقيقية
انا :: طيب انا حابب اعرف شعورك ايه وانتي بتقري الرسايل اللي كانت بين اخوكي وبين مامتك
ريم :: انا بصراحة استحقرت اخويا اوي لكني غصب عني وانا بقرا الشات بينهم وبقرا كلام اخويا خصوصآ لما صاع علي ماما وقالها انه متجوز وبيدلع مراتة بماما غصب بقرا الشات بينهم وبقرا كلام اخويا خصوصآ لما صاع علي ماما وقالها انه متجوز وبيدلع مراتة بماما غصب عني هجت وهو بيقولها ياماما وهو بينكها شات
انا :: اه اخوكي الهيجان كان مسيطر علي تفكيرو.. بس عايز اقولك علي حاجة اخوكي بالوضع اللي بتحكيه فهو ديوث يعني
هاج علي امه اكتر لما عرف واحد تاني بينكها
ريم :: في الوقت ده انا مكنتش اعرف المسميات دي بس بعدين طبعا عرفت وطبعا كلامك صح
انا :: طب حسيتي بأيه لما شفتي مامتك بتتناك من مستر شريف
ريم :: بص يا عادل الليلة دي كنت مهيئة نفسيآ اني اشوف ماما في اي وضع وهتقبلة .. قبلها بمفيش كنت شايف رسايلها مع اخويا .. ده غير اني متفجئتش بماما ومستر شريف .. بس بردو فيه حاجة مختلفة في انك تشوفها بعنيك وهي بتخون بابا وانك تقرا رسايل
في اللحظة دي كان نفسي ادخل اصرخ في وش ماما واقولها ليه .. ليه بتخوني بابا
انا :: ياسلام ؟ اومال ليه خليتي اخوكي ينيكك في طيزك في الوقت اللي مستر شريف فيه كان بينيك مامتك في طيزها
ريم :: مأنا كنت حاسه بالأثارة بردو وانا شايفة ماما بتتموحن تحت زب المستر بتاعي .. وكنت هموت واكون انا اللي مكانها علشان كدة طلبت من اخويا ينكني في طيزي علشان يوصلي الأحساس اللي عنيا شيفاه
انا :: طب وانتي امتي اتناكتي من المستر
ريم :: دي عايزة وقت كبير احكيلك .. وانا دلوقت بصراحة عايزة انام علشان بكره الصبح مسافرة
انا :: طب هنتكلم بكره
ريم :: لا لما ارجع من السفر كمان اسبوعين
انا :: اه ماشي معناه لما ترجعي هتحكيلي .. ماشي
ريم :: يلا بقي عايز حاجة
انا :: اه عايز
ريم :: ايه
انا :: اشوف جسمك .. ولا عندك مانع
ريم :: هههههههه لا خالص طبعا … ينفع اتصل بيك فيديو ؟.
انا :: اه بس ثواني هدخل الأوضة

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *