رواية معرص على حريم بيتي الفصل الرابع 4 قصة تعريص ودياثة محارم
رواية معرص على حريم بيتي الفصل الرابع 4 قصة تعريص ودياثة محارم
البارت الرابع
بعد ما خلصت احلى شاور في حياتي مع اختي سماح رحت على غرفتي ولبست هدومي لقيت اختي عملتي حاجه آكلها وكانت بتعاملني بطريقه حلوه اوي وانا من جوايا طاير من الفرحه واول ما شفت الاكل بست إيدها وشكرتها وهي السعاده كانت باينه في عنيها وبدأت آكل وهي قاعده جنبي تدلعني سمعنا صوت باب الشقه وكانت امي إلي رجعت ودخلت المطبخ وكان باين القلق على وشها ,ولما لقت الوضع طبيعي حسيت روحها رجعتلها…
أمي : عاملين إيه يا حبايب ماما ,وحشتني اوي يا ميجو…
انا : وانتي كمان يا ماما وحشتيني
أمي : ايوه يا عم سماح مدلعاك على الآخر وطابخلك احلى اكل, بالهنا والشفا يا قلب ماما
أنا : بصراحه الاكل جامد اوي ,تسلم إيدك يا سوسو..
أختي : بالهنا والشفا يا حبيبي ,انت تأمرني..
أمي : تعالي يا سموحه اوريكي شويه هدوم خالتك بعتهالك..
أختي : حاضر يا حبيبتي..
وراحو الاتنين على غرفة امي وانا بصراحه شكيت فموضوع الهدوم ده بس عملت اهبل واول ما دخلو الغرفه قمت براحه اتسحب ورى الباب اسمع بيقولو إيه..
أمي : احاااا يا سموحه انا كنت راجعه ومرعوبه اخوكي يكون قفشك مع سعد وعلشان كده اول ما كلمني وهو لسه فالطريق قولتله يكلمك على اساس تجهزيلو الاكل فتمشي سعد بسرعه…
اختي : ما المصيبه اني مكنتش واخده بالي ان موبيلي مقفول علشان فاصل شحن ومجدي دخل عليا انا وسعد…
أمي : ينهار اسود ,لأ انت اكيد بتهزري, ولما هو شافك انت وسعد إزاي رجعت لقيتكم قاعدين بتضحكو والوضع عادي
أختي : وحياتك مبهزرش ,انا فعلا بتكلم جد , شوفي انا هفهمك إلي حصل..
ولقيت اختي قالت لأمي كل إلي حصل من اول الموضوع لآخره وقالتلها ان سعد قالي انك عارفه كل حاجه..
أمي : احاااا ينهار اسود كل ده حصل, طب وهنعمل إيه دلوقتي…
اختي : شوفي انا شايفه ان احسن حل انك تتكلمي مع مجدي بكل صراحه وبطريقه حلوه وصدقيني مجدي بيحبنا كلنا قوي ومستحيل يزعل منك او يخسرك وانت بطريقتك تعرفي تشرحيلو الوضع ,وصدقيني بعد إلي حصل مع سعد النهارده انا متأكده انو اصلا عندو قبول للموضوع ودماغه مش ناشفه, انت بس لما تكلميه خليكي هاديه وصريحه وهتشوفي
أمي : لأ يا سماح انا حاسه اني لو كلمته هخسره..
أختي : صدقيني وحياتك عندي مش هتخسريه ,انتي بس اعملي زي ما قلتلك, واهم حاجه تكون طريقتك معاه حلوه..
أمي : مش عارفه ,طيب سبيني افكر مع نفسي شويه…
ورجعت انا بسرعه اكمل اكل كأني مسمعتش حاجه وبعد ما خلصت دخلت اريح على سريري شويه وافكر مع نفسي شويه فكل إلي حصل اليومين إلي فاتو, ومن كتر الإرهاق والتعب غفيت محستش على نفسي غير تاني يوم الصبح..
المهم قمت اروح الحمام فحسيت البيت هادي بس سمعت صوت امي في المطبخ بتنادي..
أمي : انت صحيت يا ميجو..
أنا : آه يا ماما ,هدخل الحمام بس اتشطف, عايزه حاجه.؟!!…
أمي : لأ يا حبيبي براحتك على ما اكون جهزتلك الفطار..
أنا : ياريت وحياتك..
امي : حالا يا روحي ..
أنا : بس هو البيت هادي اوي كده ليه..
أمي : ابوك فالشغل واختك راحت السوق مع بنت خالتك..
أنا : طيب..
وطلعت من الحمام على سريري تاني لأنه كنت حاسس جسمي مكسر ومرهق من مجهود اليومين إلي فاتو, ويدوب ريحت جسمي على سرير وسمعت صوت امي بتنادي عليه من الصاله..
أمي : انت لسه في الحمام يا ميجو ,الفطار جاهز يا حبيبي..
أنا : لأ يا ماما انا هنا في الغرفه ,معلش ممكن تجيبي الفطار هنا احسن لانه جسمي مكسر اوي ومش قادر…
أمي : حاضر يا قلبي, الف سلامه على جسمك ,ثواني
وقامت داخله عليا بالفطار والمفاجأه إلي خلت عنيا هتطلع من مكانها لما لقيت امي لابسه قميص نوم ابيض طويل وشفاف على الآخر ,باين من تحته أندر الابيض فتله شكله سكسي اوووووي ,والأفجر من كده مكنتش لابسه سوتيانه وحلمتها بتلمع, من الآخر كان شكلها سكسي فشخ, وطبعا زبي فلحظه وقف زي الحديد قمت خبيته بالمخده علطول..
وكانت اول مره تلبس كده قدامي, وصحيح انا قبل كده شفتها عريانه وكمان شفتها بتتناك ومش بس من ابويا ومن رجاله غرب عاملين عليها حفله , بس شكلها وهي قدامي بقميص النوم كان ليه متعه تانيه خالص لدرجه اني صفرت من غير ما احس من كتر ما اتوهمت بشكلها…
أمي : بس يا ولد عيب انا مامتك..
أنا : معلش وحياتك غصبن عني, بس بصراحه شكلك يجنن يا ماما..
أمي : بس يا واد متكسفنيش, انا بس كسلت اغير لما صحيت وكمان انت شايف الدنيا حر ازاي..
أنا : لأ يا حبيبتي براحتك, انت فبيتك ومن حقك تعملي إلي انتي عايزاه, وتلبسي إلي يريحك..
أمي : موااااه ,حبيبي انت يا ميجو ,يلا بقى افطر وفوق كده علشان تحكيلي عملت إيه في الاجازه مع اصحابك..
أنا : ماشي بس على شرط, خليكي قاعده معايا وانا بفطر..
أمي : انت تأمر يا ميجو…
وقعدنا نهزر ونتكلم وانا بفطر وحسيت بطريقتها متغيره معايا وبدلعني زياده عن العاده لدرجت كانت كل شويه تأكلني بنفسها ,وانا بصراحه كنت حاسس بسعاده كبييييره ومش قادر اشيل عنيه من على جسمها وحتى وشها لأنها بجد كان شكلها يهبل وجمليه لأبعد الحدود, واول ما خلصت فطار راحت ترجع الصنيه على المطبخ وتعملي نسكافبه على ما اروح اغسل إيدي ,وفعلا رجعت قعدت على سريري وهي جابتلي النسكافيه وقعدت جنبي لدرجة ان فخدها لازق فيا..
امي : الف هنا على قلبك يا حبيبي..
أنا : تسلملي يا اجمل ماما…
أمي : ميجو حبيبي كنت عايزه اكلمك في موضوع مهم وحساس شويه واوعدك اني هكون صريحه معاك فكل كلمه وبتمنى انت كمان تتكون صريح معايا ومتخبيش حاجه عني وانا بوعدك مهما قولت انا مستحيل هزعل منك…
أنا : يا سلام, اكيد طبعا, حد يقدر يقول لأ لمزه زيك…
أمي : ههههه ماشي يا نصاب, خلينا بس في المهم دلوقتي..
أنا : اتفضلي يا حبيبتي..
أمي : انا عرفت إلي حصل معاك انت واختك إمبارح وحابه تقولي إلي فقلبك ومتخبيش عليا حاجه…
أنا : طيب يا ماما مش قبل ما تطلبي مني مخبيش عنك حاجه تقوليلي انت الاول مخبيه عني إيه…
أمي : شوف انا وعدتك اني مش هكذب عليك واكون صريحه معاك, بس في حاجات في حياتي انا وابوك الأحسن انك متعرفهاش علشان ممكن جدا متقدرش او متتفهمش الحاجات دي وساعتها ممكن اخسرك وانا بجد ممكن اموت نفسي لو خسرتك في يوم, انا بحبك اوي يا مجدي, انت ابني وحبيبي وروحي وانا بموت فيك فياريت تعذرني علشان مش قادره اقولك او اشرحلك الحاجات دي…
أنا : انت بتقولي ايه يا ماما ,انت مستحيل تخسريني مهما حصل, انا بعشقك وبموت فيكي, وعلشان اريحك واوفر عليكي الحرج, انا عارف جزء من الحاجات دي…
أمي : إيه ..!!!! عارف ..!!! انت اكيد بتشتغلني علشان اقولك..
أنا : طيب انا هقولك كل حاجه بصراحه, انا مسافرتش مع اصحابي في نفس اليوم, انا سافرت بعدها بيوم, وكنت في البيت ومستخبي وشفت كل إلي حصل مع الخمس رجاله السود..
أمي : إييييه …!!!!!! انت بتقول إيه ..!!!
وطبعا هي اتصدمت ومكنتش عارفه تتكلم خالص ولقيت دموعها بتنزل ولسه هتقوم تجري من الصدمه فمسكتها علطول وحضنتها وهديتها ومسحت دموعها ,وبوستها على خدها..
أنا : علشان خاطري متعيطيش واهدي وخلينا نتفاهم بهدوء..
أمي : انا زعلانه علشان مش عايزه اخسرك ولا كنت عايزه فيوم صورتي عندك تتكسر..
أنا : شوفي يا ماما انا مش هكدب عليكي انا أكيد فالأول الصدمه كانت كبيره بس لما فكرت مع نفسي لقيت انو دي حياتكم الخاصه انت وبابا ومش من حقي احكم عليها وانتو ليكم الحريه تعيشو حياتكم بالطريقه إلي تحبوها, وانتو طول عمركم بتعاملونا احسن معامله وعمركم ما حرمتونا من حاجه ومدينا حريتنا, فمش معقوله احكم على حريتكم…
أمي : انا بجد بجبك اوي يا ميجو ومش قادره اوصفلك كلامك ازاي فرحني, وبجد مكنتش متخيله انك عاقل بالشكل ده وبجد آسفه على اي حاجه زعلتك, انا بجد مش قادره اوصفلك انا بحب قد إيه يا ميجو… وانت يا ميجو بتحبني..؟!!
أنا : ده سؤال برضه يا ماما , ده انا بعشقك وبموت فيكي…
أمي : يا روحي انت, بجد انت ريحت قلبي وشلت من علىا حمل كبير اووي…
أنا : دي اكتر حاجه تفرح قلبي, يلا بقى وريني ضحكتك الحلوه يا مزه…
أمي : ههههه بس يا نصاب, وبعدين انا دلوقتي مكسوفه اوووي انك شفتي يوم الشباب السود وانا ……….
أنا : بتتناكي
أمي : بس يا ميجو متقولش كده, متكسفنيش اكتر وإلا حقوم امشي..
أنا : مش انتي إلي طلبتي اكون صريح..
أمي : بس مش اوي كده متكسفنيش اكتر ما انا مكسوفه…
أنا : ماشي يا مزه انت تأمري..
أمي : أنا بجد بحبك اوي يا ميجو..
أنا : وانا بعشقك يا احلى ماما فالدنيا..
وفي اللحظه دي وانا بمشي إيدي على شعرها وبنبص في عيون بعض ومن غير تفكير لقيت نفسي بقرب وابوسها من شفايفها وهي بقت تباكل شفايفي كأنها كانت بتتمنى اني اعمل كده, وسرحنا فبوسه جامده فشخ ولا كأننا اتنين عشاق مش ام وابنها…
ولقيت نفسي هيجان اووي ومن غير تفكير بنزل إيدي امسك صدرها وافعص حلمتها إلي مجنناني من الصبح وهي اول ما بدأت افعص والعب جامد فبزازها ساحت فإيدي وصوت محنتها بيطلع غصبن عنها وبتقلعني التيشرت وانا افعص في بزازها اكتر وابوسها من رقبتها, ولقيتها زي المجنونه زقتني فبقيت نايم على ظهري, وقامت وقفت جنب السرير وبتنزل قميص النوم براحه فشخ من عند كتافها…
أمي : متأكد يا ميجو انك عايز كده…
انا : احااا متأكد ونص ,انت اجمل ست شفتها فحياتي..
أمي : بس كل حاجه بينا هتتغير بعد كده…
أنا : هتتغير للأحسن يا مزه
أمي : للدرجه دي بجد بتحبني يا ميجو ..؟!!
أنا : وبعشق التراب إلي بتمشي عليه كمان ماما..
واول ما نزلت القميص وبقت قدامي عريانه بس بالأندر انا زبي كان هيخرم الشورت ,فلقيتها راحت عند رجلي وبتقلعني الشورت والبوكسر ومسكت زبي وبدأت تبوسه بطريقه بنت وسخه وشويه شويه تطلع لسانها وتلحسه بطريقه جامده
أمي : مبسوط يا ميجو..
أنا : احاااااا انتي جامده اوي يا ماما…
امي : عايز امك تمصلك زبك يا ميجو..
أنا : آآآه يا ماما مصي زبي…
أمي : مممممممم ,زبك طعمو حلو يا ميجو..
أنا : انت إلي بتمصي حلو اوي يا ماما…
أمي : ممممممممممممممممممم
أنا : مش قادره براحه ,هجيبهم…
أمي : لأ يا حبيبي, مش قبل ما تنيك مامتك…
أنا : ده حلم حياتي يا ماما ,ده انا اموت وانيكك…
امي : لأ مش بالسهوله دي, أمك مبتتناكش غير لما تحس إنها شرموطه…
أنا : يبقى قومي يا شرموطه إقلعي الاندر وفرجي ابنك على جمال طيزك يا لبوه…
أمي : انت تأمر يا ابن الشرموطه…
أنا : احاااا ,طيزك وكسك جامدين فشخ يا لبوه..
أمي : عجبوك يا ميجو, كس امك عجبك يا حبيبي…
أنا : احاااااااااااا اوي يا لبوه, تعالي يلا يا شرموطه اقعدي على زب ابنك…
امي : حاضر يا روحي, اااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااه مش مصدقه انو زب ابني فكسي, ااااه انا بجد شرموطه اوي, امك شرموطه يا ميجو, امك بتتناك من زبك يا ميجو, افشخ كس امك, افشخني امك بزبك…
أنا : ااااااه يا شرموطه كسك حلووووووو اووووي, وشكل بزازك وهما بينطو جامدين فشخ يا لبوه…
أمي : ااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه نيكني ,نيكني, نيكني اوووووي, نيك امك الشرموطه جامد, افشخني زي ما الرجاله السود فشخوني بزبرهم الكبيره على سريرك يا ميجو, امك شرموطه ولبوه ووسخه وخدامة الزبار, اااااااه شرمط امك زي ما عمك سعد شرمط اختك على صدرك يا خول, افشخني بزبك كمان, انا شرموووووووووووووووووطه…
أنا : ده انا هفشخ كس امك يا متناكه يا رخيصه, هفشخك زي ما خليتي الفحول يفشخوكي على سريري يا رخيصه..
أمي : اااااااااااااااااااااه زبك يجنن يا ميجو, هموت من الهيجان علشان بنط على زبر ابني, انا لبوه اووووي….
أنا : نطي كمان على زبر ابنك يا شرموطه, نطي يا رخيصه على زبي…
أمي : ااااااااااااه ايوه انا رخيصه, امك ارخص شرموطه فالدنيا يا ميجو, امك اكبر متناكه ولبوه وقحبه….
انا : اااااااااااه ااااااااااااااه كس امي جامد فشخ…
أمي : ااااااااااااه شفت يا ميجو امك اتفشخت إزاي على سريرك قدام المعرص ابوك, والفحول ناكو امك فطيزها وكسها إزاي, شفتني وانا بتشرمط على زبارهم الكبيره ,شفت امك رخيصه إزاي يا ميجو…
أنا : اااااااااااااه يا شرموطه, شفت امي وهي بتتفشخ من الزبار السوده الكبيره زي الشراميط, شفتهم وهما بيضعو شرف امي على سريري ,شفتهم وهما بيبلعوكي لبنهم زي الكلبه, ااااااااااه انا ابن متناكه, انا امي شرموطه….
أمي : اااااه اااااااااااااه قولي نزلت كام مره يا خول وانت بتتفرج على امك الشرموطه وهي بتتفشخ من الفحول…
انا : احاااااااااا نزلت كتير فشخ وانا بتفرج عليهم وهما بيفشخوكي يا ماما…
أمي : اااه ونزلت على امك وهي بتتفشخ من الزبار الكبيره على سريرك ليه يا خول…
أنا : علشان انا معرص ,علشان حبيت شكل امي وهي مفشوخه على سريري زي الديوث, ااااه انا معرص يا ماما…
أمي : ااااااااااه مش قادره يا معرص, نيكني, نيك امك الشرموطه كمان ,افشخني يا خول….
أنا :ااااااااااااااااااااااااااااااه هنزل يا ماما مش قادر…
أمي : نزل فكس امك يا روحي, املا كس امك بلبنك, نزل فكس امك الشرموطه, نزل فكس متناكتك…
أنا : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااه خدي يا لبوه ,خدي لبن ابنك فكسك يا متناكه ,اااااااااااااااه انا ابن شرموووووووووووووطه..
امي : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااه ابني بينزل فكسي, اااااااااااااااااااااااااااه….
أنا : احاااا يا ماما, دي بجد اسعد لحظه فحياتي كلها, انا بموت فيكي وبعشقك…
أمي : وانا بموت فيك ياروحي وصدقني انا مبسوطه اكتر منك…
انا : مواااااااااااااااااااه يا احلى ام فالدنيا…
أمي : ياروحي, انت قلب ماما, قوم يلا هديك شور احلى من بتاع سماح مليون مره..
وفعلا خدنا شاور مكنتش احلم بيه, وطبعا عملنا واحد على السريع تحت المياه وفشختها نييك…
ولما طلعنا من الحمام,قالتلي روح البس وتعالى نكمل كلامنا في المطبخ علشان تلحق تعمل الغدا قبل ما بابا يرجع..
وفعلا لبست وروحتلها المطبخ وبدأت تشرحلي او توضحلي الامور…
أمي : شوف يا ميجو انا لما اتجوزت ابوك كنت صغيره وفتحت عنيا على الدنيا معاه, وابوك بأمانه من اول يوم اتجوزنا فتحلي قلبه وكان صريح جدا معايا وفهمني انو بيعشق السكس لأقصى درجاته وإنه فموضوع السكس معندوش حدود وعندو أستعداد يعمل أي حاجه وكل حاجه, وقعد طول الليل يكلمني ويفهمني حبه للسكس وقد إيه كان ديما نفسه يتجوز واحده تكون بتشاركه افكراه وتحرره وتعيش معاه اجمل شعور, وقضينا شهر عسل ولا الف ليله وليله ولقيت نفسي بعد كده لما اكتشفت حلاوه وجمال السكس وبعد كلام ابوك الكتير اوي طول شهر العسل بعشق السكس واحساسه ولذته يمكن اكتر منه كمان ودي حاجه كانت مخليه ابوك بيعشقني كل يوم اكتر وطبعا مع الوقت والسنين والتجارب والحاجات الكتير إلي عشتها مع ابوك بقى جوايا فعلا واحده شرموطه بتعشق النيك اكتر من اي حاجه, بس برضو في حاجه لازم تفهمها, انا بحب وبعشق ابوك لدرجه متتخيلهاش وبنفصل بين حياتنا الجنسيه وحياتنا العاديه, يعني مثلا اليوم إلي حضرتك شفتنا فيه اكيد شفت الإهانه والبهدله إلي اتعملت فأبوك بس اول ما نخلص كل ده بيتغير وبترجع حياتنا للعادي ,انو حب واحترام وكل ده…
أنا : ياااااه ده انتو طلعتو مصيبه, هههههه ,بس بجد يا ماما بعد ما سمعت كلامك حاسس اني ارتحت اكتر…
أمي : دي حاجه تفرحني اوي يا ميجو, وانا اوعدك مع الوقت هفهمك اكتر واكتر يا حبيبي, انا بس كان المهم عندي دلوقتي افهمك او اوضحلك ان الموضوع كله انو انا وابوك متحررين وبنعشق السكس ومش مهتمين اوي بالمبادئ والحدود في مجتمعنا قد ما احنا مهتمين بسعادتنا وإلي يريحنا, وصدقني لو انت كنت طلبت نتغير ونغير اسلوب حياتنا كنا فعلا هنتغير ونبطل كده الحاجات دي ,انت اهم واغلى عندي من اي حاجه يا ميجو…
أنا : ياروحي قلب ميجو انتي, لا يا ماما انا مش عايز اكون السبب فمنع سعادتكم وانا فهمت بجد فهمت كل إلي عايزه تقوليه وبجد نظرتي ليكي ولبابا متغيرتش وبالعكس انا بقيت حاسس اني اقرب لكم من زمان…
أمي : انا فعلا النهارده اسعد يوم فحياتي يا ميجو وحاسه اني هطير من الفرحه, انا بجد بحبك اوي يا ميجو…
أنا : وانا بعشقك يا احلى واجمل واجمد ام فالدنيا….
أمي : طيب قولي بقى يا شقي انت بما انك طلعت خلبوص وواضح كده انك مجنون زينا, إيه اكتر حاجه مجنونه اتخيلتها وانت بتضرب عشره, ومن غير ما تكذب عليا, احنا خلاص بقينا اكتر من اصحاب…
أنا : ممم لأ مش عارف, بصراحه مكسوف, او يمكن خايف تضايقي..
أمي : هههههه انت اكيد بتهزر, يعني بعد كل ده بتقولي مكسوف وهضايق, ههههه ,انت كده تبقى مفهمتنيش خالص..
أنا : ههه لا صدقيني فهمتك, هو يمكن بس لسه متعودتش على الوضح..
أمي : يبقى خلاص قولي بجد, وحياتي عندك…
أنا : خلاص هقولك, شوفي بصراحه لما كنت مسافر مع اصحابي وطبعا كان بعد اليوم إلي شفتك فيه وانت معمول عليكي حفله, اصحابي فيوم كانو جايبين بنتين ودخلو كلهم ينيكوههم وانا هجت اوي من الصوت ودخلت الحمام اضرب عشره ومش عارف ليه اتخيلت اصحابي هما إلي عاملين عليكي حفله, ويمكن كمان علشان كنت بلاحظ انهم لما يشوفوكي بيهيجو عليكي وعلى جسمك وسمعتهم قبل كده بالصدفه وهما بيتكلمو على جسمك وبذات طيزك..
أمي : مممممم انت طلعت خلبوص اووووي بجد يا ميجو, ده انا سخنت اوي بجد من كلامك, مممممممم, طيب بص يا ميجو ,علشان انت النهارده خلتني اسعد انسانه فالدنيا وفرحتلي قلبي وعلشان انا بموت فيك وبعشقك فأنا عندي استعداد اعملك اي حاجه مهما كانت انت نفسك فيها ,تقدر تعتبرها هديه بسيطه علشان الفرحه إلي فرحتها لقلبي وعلى فكره وغلاوتك عندي مش لازم تكون حاجه تخص السكس, صدقني يا روحي اي حاجه انت تقول عليها…
أنا : مممم بجد يا ماما ,اي حاجه اي حاجه يعني, مهما كانت..
أمي : جرب كده وشوف, وهتعرف امك قد إيه مجنونه وقد إيه بتحبك…
أنا : لأ أنا بجد مش مصدق نفسي, انا اكيد بحلم, انا بجد بعشقك يا احلى واحن ام…
أمي : ههههه وانا بموت فيك يا روحي, ولا مش بتحلم يا خلبوص, قولي بقى يا حبيبي نفسك ف إيه…
أنا : نفسي اشوف صحابي وهما بينيكو ماما حبيبتي…
أمي : هههه , بس كده ,انت تأمرني يا قلبي, من عنيا…
أنا : بجد يا ماما…
أمي : طبعا بجد, شوف انت تعزمهم هنا في البيت بكره الصبح واتصرف عادي جدا وطبعا ابوك هيكون فالشغل واختك هبعتها مشوار عند خالتك وسيب الباقي على امك الشرموطه ,واوعدك هعيشك يوم ولا كنت تحلم بيه…
أنا : بس بصراحه متردد علشان اخاف يفضحوني, ولا انتي شايفه إيه….
أمي : ههههههههه لا يا حبيبي متخافش, انت بس متعرفش امك كويس ولاتعرف هي ممكن تعمل إيه…
انا : طب فهمني لو حتى بإختصار..
أمي : بكره هتشوف بعينك ,بس من الآخر صحابك دول هيبقو زي الخاتم فصباعي وبعد إلي هيشوفوه مستحيل هيخاطرو إنهم يعملو اي حاجه ممكن تخليهم يخسروني, ده انا هوريهم إلي عمرهم ما شافوه…
أنا : ماشي كلامك يا روحي…
وفعلا بعد الغدا على المغرب كده كلمت كريم عزمته عندي عالبيت بحجة اني عازمهم على الغدا وانو البيت هيبقى شبه فاضي وهناخد راحتنا على الآخر علشان لو حبو يحششو وقلتله يكلم الباقيين واكدت عليه يجيبهم كلهم وبعدين عرفت ماما طبعا, وبقيت مش مصدق إمتى يخلص اليوم ويجي بكره واعيش الحلم لدرجة انو ضربت عشره ونمت بدري من لهفتي ,وصحيت الصبح على كريم بيكلمني وعرفني انهم نص ساعه ويكونو عندي, طبعا قفلت معاه وقمت اجري ادور على ماما لقيتها بتروق البيت, صبحت عليها وبوستها وسألت على بابا واختي لانه الجماعه على وصول, وعرفت انو كل حاجه تمام وجاهزه, مش فاضل غير انها تاخد دش بسرعه على ما انا كمان ادخل الحمام وافوق…
وبعد ما خلصت لقيتها داخله عليا لابسه روب حرير قصير على اللحم شكله سكسي اووووي وعامله شعرها وميكب آخر حلاوه, يعني من الآخر شكلها بجد يهيج الحجر وجمالها يسحر اي حد, وقعدت فهمتني بسرعه على كام حاجه…
أمي : شوف عايزك اول ما يخبطو تعمل انك فالحمام وتسبني انا افتحلهم الباب واستقبلهم وادخلهم غرفتك, وبعدين هعمل نفسي روحت اخبط عليك واعرفك انهم وصلو, ماشي يا قمر..
أنا : ده انتي إلي قمر وستين قمر كمان, ماشي كلامك..
أمي : وقبل اي حاجه, ميجو حبيبي انا بس حبه افكرك انو مهما حصل او مهما طلع مني اي كلام فكله شيء في حدود السكس ومش حقيقه, يعني من الآخر عايزك تعيش اللحظه ومتخليش حاجه تأثر فيك ولا تفهم غلط, كلو سكس وبس..
أنا : متخافيش يا روحي ,انا فاهم قصدك كويس وصدقيني مفيش اي حاجه من دي..
ولسه قايم احضنها لقيت الباب بيخبط, فبوستها بسرعه وروحت الحمام وطبعا مقفلتش باب الحمام على الآخر, سبت حاجه صغيره يدوب اشوف منها إلي بيحصل, وماما طبعا سبتهم يخبطو كذه مره وبعدين فتحتلهم الباب..
ومش قادر اوصفلكم شكلهم اول ما شافوها كانو عاملين ازاي, كلهم متنحين ومصدومين وبقهم مفتوح وعنيهم هتطلع على جسمها لدرجة انها لما سلمت عليهم محدش رد كأنهم فغيبوبه….
امي : ههههه ,ايه يا مساطيل مش قلت صباح الخير..
كريم : ااا لمؤخذه يا طنط, صباح الخير والعسل كمان…
عمرو : احلى صباح الخير طبعا…
أمي : ههههه اتفضلو ولا هتفضلو كده على الباب ,معلش بس مجدي لسه داخل الحمام…
كريم : نتفضل طبعا..
أمي : عامل إيه يا كيمو, واخبار المصيف إيه يا شقي..
كريم : ههه انا كويس اووي, بذات بعد ما شفتك بصراحه..
أمي : هههههه مش بقولك شقي, وبعدين مش تفكرني بالشباب الحلوين دول, انا فاكره اني شفتكم قبل كده بس بصراحه نسيت اسميكم..
كريم : ولا يهمك يا طنط, ده عمرو وده حازم وده وائل ,صحابي من زمان وحازم قريبي بس من بعيد…
أمي : اتشرفنا يا حلوين, انا ليله..
حازم : عاشت الاسامي يا طنط..
أمي : لا كده بقى هزعل, بلاش طنط دي, متكبرنيش اووي..
وائل : قطع لسانه إلي يكبرك, ده انتي ست البنات…
أمي : هههههه واضح انكم اشقيه زي ما سمعت…
كريم : ليه بس كده ده احنا غلابه خالص وبعدين انت سمعتي إيه اصلا يا لولو ,مش يمكن يكون غلط..
أمي : ههههه حلوه لولو دي, طلع منك زي العسل…
عمرو : انت إلي عسل بجد, انا مش مصدق انك ام مجدي, انت كبيرك تكوني اختو…
أمي : ههههه ده من ذوقك يا جميل, يلا قولو تحبو تشربو إيه…
كريم : اي حاجه من إيديكي الحلوه يا قمر…
أمي : ههههه ماشي يا بكاش, هروح اشوف مجدي واعملكم حاجه تشربوها…
ويدوب لفت وطلعت من غرفتي وهما طبعا مشلوش عنيهم من على طيزها ةهي بتهز قدامهم, ويادوب وصلت نص الصاله ولقيتها بتوطي تشيل حاجه من على الارض, وطبعا لما وطت الروب اترفع ونص طيزها طلعت وهما اول ما شافو المنظر كده عقلهم طار وبقو على آخرهم, وانا كمان زبي وقف على منظرهم ومنظر امي اللبوه…
أمي : يا ميجو يلا صحابك وصلو..
أنا : بجد ,يلا طالع…
وانا فالحمام بردو لاحظت انو ماما تعمدت تحط كل الاندر واللانجري السكس على وش الغسيل, المهم طلعت من الحمام على غرفتي ويدوب وانا بسلم عليهم لقيت ماما جايبلنا عصير, المهم اول ما طلعت طلبو مني اقفل الباب علشان عايزين يشربو سجاره حشيش على السريع, وفعلا قفلت الباب وشربنا كلنا وعملنا دماغ حلوه اوي…
عمرو : بس بجد شكرا يا ميجو عالعزومه…
أنا : يا باشا انت نورتوني…
كريم : مش قلتلكم يا جماعه الواد ميجو ده ميه ميه…
حازم : من غير ما تقول يا صاحبي, ميجو ده برنس…
أنا : هههه كفايه إحراج بقى…
عمرو : بس بصراحه يا ميجو امك لذيذه قوي وتخش القلب بسرعه…
أنا : ده من ذوقك يا صاحبي…
كريم : هههه وجامده فشخ كمان…
أنا : هه بس يا وسخ..
حازم : يعني بصراحه يا ميجو ومن غير زعل, انا مش قصدي حاجه وسخه, بس قول بصراحه لو مكنتش امك وشفتها ماشيه فالشارع مكنتش هتقول عليها مزه..
أنا : لو بنفرض على كلامك بصراحه آه طبعا هقول عليها مزه ,بس الواقع انها امي مش واحده غريبه يا جماعه…
كريم : انت قلتها بنفسك, تبقى امك انت, بس مش امنا, يبقى لازم نشوفها مزه….
أنا :هههه انت عيل وسخ, وبعدين هو انتو حششتو وخربتو على امي ولا إيه…
وائل : اوعى تكون زعلت يا ميجو احنا بنهزر معاك ,شغل مساطيل يعني..
أنا : ههه عارف يا صاحبي…
وشويه واحنا بنلعب بلاي ستيشن لقيت الباب بيخبط…
امي : ميجو حبيبي عايزه ادخل حاجات الدولاب عندك..
أنا : ثواني يا ماما ,خبو الحاجه بسرعه..
كريم : متخافش كله فالسليم..
أنا : اتفضلي يا ماما…
أمي : بتعملو إيه يا شياطين, اكيد حاجه غلط…
حازم : ههههه احنا بتوع كده برضو…
أمي : هههه انا بهزر معاكم , براحتكم يا حلوين, انا بس معلش هضايقكم شويه على ما ادخل الغسيل…
كريم : يا باشا إنتي تعملي إلي انتي عايزاه…
أنا : ههه بس يا وسخ…
المهم ماما فتحت الدولاب وضهرها لينا وبدأت ترتب الغسيل واحنا كملنا لعب بس طبعا كلهم قاعدين بيبصو عليها من تحت لتحت وانا عامل نفسي مش واخد بالي, وفجأه وطت على اساس بتحط هدوم في الرف الأرضي وطبعا نص طيزها طلع قدامهم وهما بقو بيبصو على طيزها عيني عينك ,ولاحظت انهم يبصو على طيزها وعليا بسرعه وهما بيبتسمو على خفيف, وبعدين ماما عملت انها بتحاول تحط حاجه على الرف الأخير من فوق ومش طايله, وطبعا بردو كل ما ترفع نفسها طيزها تطلع وهما طبعا كانو على آخرهم وحسيت زبارهم هتخرم البنطلون…
أمي : تعالو يا كيمو حط الحاجات دي فوق علشان مش طايله..
كريم : من عنيا يا لولو..
ولقيت كريم قام جري ولزق فماما من ورا وهو بيحك فيها وحطلها الحاجه وهي بتضحك بلبونه..
أمي : شكرا يا عسل..
كريم : انت بس تأمري..
أمي : اقفلكم الباب ولا اسيبه..
أنا : لأ سبيه مفتوح يا حبيبتي..
أمي : طيب انا قاعده بتفرج على التلفزيون هنا فالصاله لو إحتجتو حاجه..
وطبعا تعمدت انها تقعد على كنبه فوش غرفتي بظبط علشان يكونو شايفينها, ورفعت رجلها بطريقه سكسي فشخ خلتنا شايفين فخادها كلها ,وطبعا كل ده واحنا كنا لسه مساطيل من الحشيش إلي شربناه…
بدأنا نتكلم بصوت واطي..
حازم : بقولك إيه يا ميجو, ممكن اسألك سؤال وتجاوب بصراحه..
أنا : اكيد طبعا..
حازم : انت فعلا بتعزنا وبتعتبرنا صحابك..
أنا : ده سؤال برضو يا حازم ,اكيد طبعا ,هو لم مش معتبركم صحابي كنت عزمتكم برضو ف بيتي…
حازم : تمام يا ميجو , طيب وعلشان احنا بجد اصحاب ممكن اقولك حاجه وبتمنى متزعلش مني وتفهم اني لو مكنتش صاحبك بجد كنت هقول الحاجه دي من وراك مش فوشك…
أنا : اكيد طبعا يا صاحبي مش هزعل منك, قول يا باشا..
كريم : ما تخلص يا عم انت وقول ,ميجو واد كبير وجدع اوي ومفيش أحسن منه..
حازم : بصراحه وبجد بتمنى متزعلش مني بس يا ميجو امك طيزها جامده اووووووي…
أنا : هههه ماشي يا عم شكرا…
حازم : اوعى تكون زعلت يا صاحبي..
أنا :ههه لا يا عم مزعلتش بس يعني عايزني ارد اقولك إيه مثلا غير شكرا…
وائل : هو بصراحه يا ميجو حازم عنده حق ,امك طيزها تهبل ,يعني هتعمل نفسك مشفتهاش من شويه لما وطت..
أنا : بصراحه شفتها…
وائل : طيب قول بصراحه زبك موقفش عليها, وبراحتك لو مش عايز ترد..
كريم : يعني إيه السؤال الغبي ده, اكيييييد وقف, هو في حد يشوف الطيز دي وزبه ميقفش…
انا : ههههه اهو رد عليك يا عم وائل..
كريم : سيبك منهم يا ميجو دول عيال مساطيل, بقولك ايه انا هخش الحمام..
أنا : روح يا كيمو, انت عارف الطريق..
أمي : على فين يا كيمو..
كريم : الحمام يا قمر..
أمي : طيب تعاله ادخلك الحمام إلي ف غرفتي أحسن علشان الحمام ده الارض مبلوله…
كريم : إلي تأمري بيه يا لولو…
وطبعا اتا سامعهم بس عامل اهبل, وماما خدت كريم على غرفتها على اساس تدخلو الحمام…
ولما عدى اكتر من 5 دقايق انا طبعا فهمت انو اكيد بيعملو حاجه…
عمرو : إيه يا ميجو هو كريم نام فالحمام..
أنا : مش عارف فينه كل ده..
عمرو : طب عادي اقوم اشوفه ,علشان على آخري وهموت وادخل الحمام..
أنا : اكيد يا صاحبي, بس انا سامع ماما بتقوله ارضيه الحمام إلي فالصاله مبلوله فروح الحمام إلي فغرفتها هناك..
عمرو : حبيبي يا ميجو, بعد إذنك…
وعدت كمان 5 دقايق واحنا كنا قاعدين بنلعب بلاي ستيشن انا ووائل وحازم بيتفرج علينا..
حازم : احااااا الواد كريم طول فشخ وموبيلي معاه كل ده ابن الوسخه, قوم شفهم طولو كده ليه ميجو…
وائل : لأ أحاااا اوعى توقف اللعبه, خليه يقوم هو يا ميجو…
أنا : معلش قوم شوفهم انت بعد اذنك يا حازم …
ويادوب 3 دقايق خلصنا اللعبه وقمنا انا ووائل نشوفهم طولو كل ده ليه…
واول ما وصلنا قادم باب غرفة ماما, لقيت كريم وحازم وعمرو واقفين ملط وماما على ركبها برضو ملط, وبتمص لحازم وبتلعب بإديها فزب كريم وعمرو…
انا : إيه إلي بيحصل ده يا ماما…!!!!!!
أمي : معلش يا ميجو بس صحابك طلع عليهم زبار بجد تجنن…
أنا : إزاي يعني, إيه إلي بتقوليه ده…
أمي : بص يا ميجو لو بجد بتحب مامتك حبيبتك وبتخاف على زعلها حقيقي وعايزني اكون مبسوطه روح اقعد هناك على الكرسي وسبني انبسط بزبار الشباب الحلوه دي…
أنا : بس يا ماما………..
أمي : يبقى مش بتحبني…
أنا : لأ طبعا بحبك…
أمي : يبقى اسمع كلام مامتك حبيبتك واتفرج عليا وانا بنبسط…
كريم : خلاص بقى يا كيمو, اسمع كلام ماما وصدقني مش هتندم..
أنا : حاضر..
أمي : انت واقف كده ليه يا وائل ,إقلع يلا ووريني زبك..
حازم : احاااا يا شرموطه مش مكفيكي 3 زبار…
وائل : خليك فحالك, وانتي بقى يا لبوه تعالي مصي زب عمك وائل…
أمي : تحت تمر زبك با دكر, مممممممممممم
كريم : احااااا يا ميجو امك خبره مص زبار…
أنا : طيب…
كريم : لأ مش هينفع كده, بقولك إيه يا ميجو متعملش نفسك مش مبسوط ده زبك هيخرم البنطلون, فكها كده يلا وقوم اقلع ,مش معقوله كلنا ملط وانت بهدومك, ولا إيه يا شرموطه ,ما تقولي لإبنك يقلع…
أمي : اسمع كلام كيمو واقلع كده وفكها يا ميجو…
أنا : حاضر يا ماما..
وبصراحه زي ما اكون صدقت ,قلعت فثواني وقعدت العب فزبي…
.
كريم : ايوه كده يا ميجو, تعجبني يا برنس..
حازم : قومي يلا يا شرموطه على السرير ,واركبي على زب عمك كريم…
حاضر : تأمرني يا دكري…
كريم : تعالي اركبي يا لبوه ده انا من زمان بحلم باليوم إلي افشخلك في كسك…
أمي : اااااااااااااه زبك كبير قوي يا كيمو, ده انت بجد شكلك هتفشخني, ااااااااااااااه زبك جااااااااااااااااامد….
حازم: هيجان يا ميجو على زب كريم وهو بيدخل فكس امك…
أنا : اووووي
أمي : اااه هيجان يا ميجو على ماما وهي قاعده على زبر صاحبك وبينكها قدامك وعلى سرير ابوك…
أنا : ااااااه يا ماما ,شكلك يجنن…
وائل : احااااا يا لبوه انتي جامده فشخ, وطيزك الكبيره لازم تتناك…
أمي : ااااااااااه يا وائل ابوس رجلك نيكني فطيزي, ارجوك دخل زبك فطيز ليله الشرموطه…
وائل : لما ابنك يقولي بنفسه…
أمي : ااااه اااه قولو يا ميجو ,قولو ينيك مامتك فطيزها, اااااااه قوم يا خول بوس رجل وائل الدكر واترجاه ينيك طيز امك الشرموطه ويفشخها…
انا : بعد اذنك يا وائل نيك امي فطيزها…
وائل : عايزني افشخ طيز امك يا معرص…
انا : ااااااه , عايزك تفشخ طيز امي بزبك الكبير….
وائل : على شرط…
أنا : تحت امرك يا دكر…
وائل : وطي مصلي زبي يا خول…
أمي : ااااااااااه مصلو زبو يا ميجو ,مص زبه علشان يفشخلي طيزي, مص زبر صاحبك يا خول علشان يمتع امك ويركبها..
أنا : حاضر يا ماما, مممممممممم
وائل : ااااااه مص كمان يا خول, مص الزبر إلي هيفشخ طيز امك…
كريم : اااااه يا متناكه نطي كمان على زبي, نطي يا لبوه على زبر صاحب الديوث ابنك, كمان يا لبوه, كمان, كمان يا شرموطه, اتفرجي يا شرموطه على الخول ابنك وهو بيلحس زبر صاحبه قدام امه الشرموطه وهي بتتناك على سرير
العرص ابوه, اااااااه نطي يا لبوه يا متناكه…
وائل : قوم يلا افتحلي طيز امك علشان انيكها…
أنا : تحت امر زبك يا دكر…
امي : ااااااااااه اخيرا ,افتح طيزي كويس لصاحبك يا ميجو علشان يدخل زبه كله…
وائل : ايوه كده يا معرص, امسك زبي بقى ودخله بنفسك فطيز امك…
عمرو : بس الاول خد مص زبي وانت بتحط زب وائل فطيز أمك…
انا : بس كده ده انت اصلا زبك شكله يجنن, ممممممممممممم….
امي : اااااااااااااااااااااه زبك جامد اوي با وائل, اااااه يا طيزي, شايف يا ميجو زب صاحبك بيدخل إزاي فطيز امك, اااااه كمان كمان ,نيكوني ,افشخوني, تعاله يا حازم حط زبك في بوقي, شرمطوني ,افشخوني….
حازم : خدي يا لبوه مصي..
امي : مممممممممممممممممممم زبرك طعمه يجنن, مممممممممممممممممم….
كريم : اااااااااااااه يا بنت الوسخه يا شرموطه ,كسك يجنن يا لبوه…
أنا : عاجبك كس امي يا كيمو…
كريم : اووووووووووووووي يا ديوث, بجد يا ميجو كس امك احلى كس نكتو فحياتي….
انا : افشخها يا كيمو, افشخ امي قدامي, دخل زبك فكس أمي وافشخها على سرير ابويا, وانت يا وائل نيك طيز امي الشرموطه ,امسح بشرف امي الارض, نيك شرف امي يا دكر, ااااه دخل زبك وطلعه من طيز امي بسرعه….
وائل : ااااااااااااااااه ده انا هفشخلك طيز امك يا ابن المتناكه…
أنا : انا عمري ما هجت بالشكل ده ,احاااااااااا مش قادر, نيكو امي الشرموطه ,نيكو امي الرخيصه قدام العرص ابنها, انا ابن شرموطه ,عمرو ابوس إيدك نيكني, نيكني فطيزي زي ما وائل بينيك طيز امي, خليني شرموطه زي امي..
عمرو : بس كده يا متناك ,استنى ابل خرم طيزك يا خول….
كريم : عايز تتناك يا ابن الشرموطه زي امك…
أنا : اه يا كيمو, مش قادر ,عايز ابقى شرموطه زي امي…
أمي : هتتناك يا خول, هتتناك من صاحبك على سرير ابوك يا معرص وجنب امك كمان….
عمرو : جاهز يا شرموط…
أنا : اه بس ابوس رجلك يا دكري بشويش…
عمرو : ماشي يا لبوه…
انا : اااااااااااااااااااااااااااه زبك كبير فشخ ,ااااااااااااه بصي يا ماما على الخول ابنك وزب الدكر عمرو بيدخل فطيزه, انا متناك ومعرصو ااااااااااااااااه نيكني يا عمرو , نيكني زي امي…
أمي : ااااااااااااااااااااااااااااااااااه مش قادره خلاص, فشختوني, انا شرموطه وبنت شرموطه ,اااااااه زباركم فشختني, اااااااه يا ميجو زبار صحابك فشخت امك الشرموطه, ااااااااه انا متناكه ورخيصه وصحاب ابني فشخوني على سرير جوزي, ااااااااااااااه يا ميجو زبار صحابك احلى من زب ابوك, صحابك ارجل من ابوك يا خول…..
كريم : احااااااااااااااا انا مش قادر خلاص يا بنت الوسخه هنزل, عايزني انزل فين يا ميجو, انزل لبني فين يا معرص…
انا : ااااااااااااااااااااااه نزل لبنك فكس امي يا كيمو, عبي كسي امي بلبنك يا دكر, امي شرموطتك يا صاحبي…
كريم : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه خدي يا لبوه ,اااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااه……
أمي : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااه نزل كمان, نزل فكس ام صاحبك كمان, لبنك سخن فشخ يا دكر, اااااااااااااااااااااااه….
وائل : احاااااا وانا كمان مش قادر, هنزل يا لبوه…
حازم : ااااااااااااااااااااااه وانا كمان هموت وانزل…
امي : نزل يا دكري انت وهو, نزلو لبنكم على ام صاحبكم الشرموطه….
وائل : مش قبل ما العرص ابنك يترجاني انا وحازم زي الكلب…
أمي : اااااااااااااااااه اترجاهم يا خول, اترجى صحابك ينزلو لبنهم على امك الشرموطه ,اترجاهم يا متناك ,اترجى صحابك ينزلو لبنهم على امك يا معرص وانت بتتناك, ااااااااااااااه انا وابني شراميط, نزلو علينا, احنا كلابكم..
أنا : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااه ابوس رجليكم نزلز لبنكم على الشرموطه امي, غرقو امي بلبنكم, انا ابن متناكه ,انا ابن ليله المتناكه, اااااااااااااه انا خول ومعرص وبتناك مع امي على سرير ابويا, انا معرص, انا ديوث, انا ابن شرموطه, ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااه يا ماما مش قادر ,عايز لين صحابي يغرقني انا وامي, نزلووووووو على شراميطكم…
وائل + حازم : اااااااااااااااااااااااه خدو يا شراميط يا ولاد الوسخه, ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااه اه يا شراميط……
عمرو : اااااااااااااااه وانت كمان يا خول يا متناك يا ابن ليله الشرموطه خد لبني فطيزك, ااااااااااااااااااااااااااااه اااااااه ااااه…
(طبعا مش محتاج اقول انا كام مره نزلت, لانه مش لاقي كلمه توصف قد إيه انا نزلت من اول الموضوع لآخره )
وطبعا كله اترمى زي القتيل من المجهود او المدعكه ومحدش قادر ينطق نص كلمه بعد الكميه إلي الكل نزلها….
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية معرص على حريم بيتي)