رواية معرص على حريم بيتي الفصل الخامس 5 قصة تعريص ودياثة محارم
رواية معرص على حريم بيتي الفصل الخامس 5 قصة تعريص ودياثة محارم
البارت الخامس
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
ومن بعد حفلة السكس إلي إتعملت عليا أنا وأمي من اصحابي وهما معاملتهم ليا بقت احسن بكتير, وأنا كنت عارف كويس اوي ان المعامله الحلوه دي بغرض المصلحه بعد ما قضو أجمد يوم فحياتهم…
وحتى فالبيت علاقتي مع اهلي إتغيرت للأحسن, مع انو في الاساس علاقتي بيهم كانت حلوه بس بقت احلى اكتر كمان وبقيت حاسس إني قربت منهم اكتر وبحبهم أكتر…
و بعد حفله السكس بيومين, وكان يوم خميس, عرفت من أمي إنها حكت لبابا كل إلي الحصل, وبصراحة انا خفت فشخ وسألتها إزاي تعمل كده واكيد بابا دلوقتي زعلان مني فشخ, وهي ساعتها ماتت على نفسها من الضحك…
أمي : ههههههههههه, ده انت بجد غلبان, انت بس متعرفش ابوك كويس فالحاجات دي…
أنا : مش فاهم, يعني إيه إلي حصل..!!!!
أمي : يابني ابوك ده مجنون سكس لأبعد الحدود, ده لو زعل فصدقني زعل إنو مكنش موجود, ده بعد ما حكيتلو ناكني احلى نيكه, حاجه كده فكرتني بشهر عسلنا…
أنا : هههه ريحتي قلبي…
أمي : وبعدين انا عايزاك تعرف حاجه, انا وابوك صحيح متحررين وبنعمل حاجات كتير مجنونه, بس برضو مستحيل اخبي عنو أي حاجه, ويمكن تستغرب كلامي بس انا وابوك بنعشق بعض ونحترم بعض لأقصى درجه..
أنا : لأ على فكرة مش مستغرب كلامك وفاهم قصدك كويس واصلا دي اكتر حاجه خليتني معجب بإسلوب حياتكم..
أمي : حبيبي انت يا ميجو…
أنا : بس غريبه ان بابا بعد ما عرف كل حاجه مكلمنيش ف اي حاجه ولا حسسني ان يعرف…
أمي : هههه متخفش هو هيكلمك فالوقت المناسب…
أنا : ماشي كلامك يا قمر..
أمي : مواااه يا قلبي ,خليني بقى اقوم الحق اجهز نفسي علشان انا وابوك معزومين على فرح النهارده..
أنا : ماشي يا حبيبتي, انا كمان هنزل مع صحابي شويه..
أمي : ماشي يا حبيبي بس علشان خاطري بلاش تتأخر وروح بدري علشان انا وابوك اكيد هنتأخر في الفرح ومش عايزه ابقى قلقانه عليك..
أنا : من عنيا يا جميل…
وكلمت كريم وقالي تعاله احنا قاعدين في صالة البلاي ستيشن, وفعلا نزلت روحتلهم , وقعدنا نلعب ونحشش ,بس على آخر القعده كريم وحازم قفشو على بعض وفرقناهم بالعافيه, فلقيت كريم خدني على جنب وقالي انه مخنوق وخلينا نمشي احسن علشان لو قعد هيتخانق مع حازم, واول ما ركبنا سيارته لقيته عايز يلف سجارة حشيش وطلع معاه صباع حشيش من النوع الفاخر, قلتله تعاله نروح البيت عندي احسن وامان برده, وعرفته إنو ابويا وامي سهرانين ففرح وهيتأخرو, يعني هناخد راحتنا…
ولما دخلت البيت لقيت سماح اختي قاعده بتتفرج على التلفزيون ومعاها صاحبتها ( مريم ), صاحبتها من زمان..
أنا : مساء الخير على أحلى بنات…
أختي : ههههه مساء العسل عليكم..
أنا : عاملين إيه يا حلويين … ؟!! – إزيك يا مريومه, مختفيه فين محدش بيشوفك ,معلش بقى قطعنا قعدتكم بس معرفش انك عندنا…
مريم : تمام يا ميجو , ومعلش بقى بس كنت مسافره..
أنا : إبه ده بجد…
أختي : كانت ف تركيا النذله, راحت اسبوعين صياعه, ووحشتني اووي النذله ولقيت نفسي زهقانه بصراحه فكلمتها تيجي تنام عندنا النهارده..
أنا : مريومه تنور أي وقت, صحيح اعرفك يا مريومه, ده كريم صاحبي ,مريم بقى اكتر واحده بحبها من صحاب اختي بصراحه…
كريم : اتشرفنا يا قمر..
مريم : ههه, اهلا
كريم : وانت اخبارك إيه يا سموحه..
أختي : تمام يا كيمو…
أنا : طب بلا يا كيمو ندخل احنا عندي الغرفه وبالمره نسيبكو بقى على راحتكم تكملو إلي بتتفرجو عليه…
أختي : لا يا حبيبي خليكم قاعدين عادي ,يعني هتدخلو جوه تعملو إيه يعني…
أنا : هنلعب بلاي ستيشن…
مريم : هههههه ,بلاي ستيشن برضو يا نصاب…
أنا : هههه نصاب مره واحده, ليه طيب..
كريم : هههه لا أنا كده لازم افهم…
مريم : اصلي منظر عنيكم فضاحكم اووي…
كريم : هههههههههههههههه , باين علينا اوي كده…
أنا : هههه ده انت طلعتي شيطانه يا مريومه…
مريم : هههه لأ بس من كتر ما بشوف أخويا بقيت خبره فالموضوع..
أختي : أنا إلي بقيت مش فاهمه حاجه, إيه الحكايه يا مريم..
مريم : انا مالي ,إسأليهم هما..
أختي : بطلو رخامه بقى وقولو..
كريم : ههه من الآخر كنا هندخل نشرب حشيش..
اختي : ههههه ,بس كده ده انا فكرت في حاجه كبيره..
أنا : إوعي بس تغلطي في الكلام قدام بابا او ماما وتفضحينا…
أختي : عيب عليك انا كده برضه..
كريم : خلصونا بقى يا عم ميجو انا هموت واشرب سيجاره, هنخش ولا إيه..
أختي : ما تشرب حد ماسكك..
أنا : خد راحتك يا صاحبي طلما عرفو…
وقام كريم لف سيجارتين ولاد كلب حلوين فشخ, وقعدنا نحشش ونهزر ونضحك, وطبعا أنا وكريم بقينا مساطيل على الآخر, والمفاجئه لما مريم طلبت من كريم تشرب نفسيين, وطلعت مش اول مره ليها تشرب, وطبعا اول ما مريم شربت اختي قعدت تزن عليا نفسها تجرب, فشربت هي كمان وشويه وبقينا كلنا مساطيل فشششششششخ…
قام كريم شغل اغاني اجنبي, وشويه وجت اغنيه أختي بتموت فيها ,ومن السطلان قامت ترقص…
أختي : واااااااااو انا بعشق الاغنيه دي يا كيمو, بليز عالي الصوت على الآخر…
كريم : احاااا وانا كمان بحبها فشخ..
أختي : يبقى لازم تقوم ترقص معايا…
وقام كريم يرقص مع اختي واندمجو مع بعض اووووي, وشويه وبقو لازقين فبعض فشخ وكريم بيمشي إيده على ضهرها طيزها والاتنين كأنهم فعالم تاني لوحديهم, وانا كنت قاعد بهزر مع مريم فقالتلي آجي اقعد جنبها على الكنبه بدل ما انا بعيد ومش سامعين بعض كويس من الأعاني وبالمره تفرجني على صورها في تركيا, وكان فيهم كام صوره بالبكيني جامدين اوووووي, ويدوب سرحنا 5 دقايق فالصور ونبص لقينا اختي قاعده على طرف تربيزة السفره وكريم واقف قدامها ومقطعين شفايف بعض من البوس..
أنا : احااا دول مساطيل على الآخر…
مريم : ههههه, بس منظرهم جامد فشخ…
أنا : ههههه ,انت شكلك مسطوله وناسيه ان دي اختي…
مريم : هههه لأ طبعا مش مسطوله اوي كده….
وفجأه لقينا كريم واختي سخنو فششششخ على بعض وكل واحد بيقلع التاني هدومه زي المجانين لدرجة إن كريم قطع تيشرت اختي وهو بيقلعها…
وصحيح من جوايا مكنتش معترض ولا مضايق من إلي بيعملوه, بالعكس ده منظرهم كمان سخني على مريم فشخ بس قلت لنفسي مش هينفع لازم اوقفهم علشان مريم موجوده ومش ضامن إنها متقولش لحد…
أنا : لأ مش هينفع كده ,دول إتجننو على الآخر…
مريم : ممممم ده احلى جنان…
أنا :احاا لا انا قايم افوق المساطيل دول..
مريم : ليه الغلاسه دي ,سيبهم يا ميجو…
أنا : لأ انت فعلا مسطوله زيهم , إزاي يعني يا مريم دي اختي ,ولا انت شيفاني معرص…
مريم : هههههه , لأ يا ميجو انت إلي شكلك مسطول فشخ وناسي إن أختك اعز صحابي واكتر من اختي كمان, يعني من الآخر كده مبنخبيش على بعض اي حاجه…
أنا : مش فاهم..!!! قصدك إيه يعني ..!!!
مريم : قصدي إنك معرص ,واختك شرموطه, ولا نسيت ( سعد ) , هههههههههه …
أنا : احاااا ,يا بنت الوسخه يا سماح هي لحقت تحكيلك…
مريم : سيبك انت , بص صاحبك بيعمل ف اختك إيه…
ببص لقيت أختي عريانه ملط هي وكريم وقاعده على طرف الترابيزه وكريم واقف وقاعد يحك زبه رايح جاي على كس اختي ,وهي بتتمحن وآهاااات وتلعب وتفعص فبزازها..
مريم : مش بقولك شرموطه, بس بصراحه زبر صاحبك كريم طلع جامد…
أنا : ههه إيه عجبك اوي كده…
مريم : اه عجبني ,بس عجبني اكتر وهو بيحك فكس اختك …
ولقيتها دخلت إيدها في بنطلونها وبدأت تلعب فكسها بعدين رفعت تشيرتها وبدأت تفعص في بزها, واول ما شفت منظرها الجامد ده بقيت خلاص هيجان فشخ وعايز انيكها ,فلفيت عليها ولسه جاي امسك بزها ,وحصل إلي مكنتش اتوقعه, انها ضربتني بالقلم…
أنا : احاااااااااا, مالك يا مريم ,ليه الهبل ده..!!!
مريم : انت إلي مالك يا خول…
أنا : انا لقيتك سخنتي وانا برضو سخنت فقلت يعني ……….
مريم : طبعا سخنت, انت مش شايف صاحبك فاشخ اختك إزاي وقدامك كمان يا خول, بس انت بقى يا معرص سخنت ليه…!!! ( وهي بتقولي كده كانت رجعت تاني تلعب فكسها ) …
أنا : احااا يا مريم خلاص انا آسف ,فكك مني بقى… ( وجاي اقوم من مكاني ,قامت شدتني جامد علشان مقومش ) ..
مريم : انت رايح فين يا كس امك ,انا مش سألتك سؤال, يبقى ترد عليا يا خول…
واستغربت لانه لسه برضو بتكلمني وهي بتلعب فكسها واسرع من الاول, وحتى كمان مش باصه على أختي وكريم ,دي مركزه معايا انا بس, وهنا بقى فهمت هي إيه نظامها, وعرفت انها ساديه..
ولحظتها بعد ما استوعبت لو كنت عايز اقوم واسيبها فالواقع ولا هتعرف تعمل حاجه, أنو من الآخر كسمها هي مش اقوى مني مثلا ولا تقدر عليا, يعني ممكن امسكها افعصها لو الموضوع بالغصب, بس بصراحه مش عارف ليه فضلت قاعد, يمكن علشان كنت هيجان عليها فشخ, او علشان كان عندي فضول اجرب, ولا علشان دخليت دماغي فشخ بسبب ردت فعلها وقوة شخصيتها, المهم لقيت نفسي داخل معاها في الجو….
أنا : أنا آسف, متزعليش مني…
مريم : ما لو مش عايزني ازعل يبقى تجواب عليا لما اسألك على حاجه يا خول…
أنا : تحت أمرك ,اسألي إلي انت عايزاه…
مريم : قولي الاول, هو انت يا معرص إزاي لسه مخدتش بالك ان كريم واختك مش موجودين..؟!!!
أنا : احااااااا, انا فعلا مخدتش بالي, صوت الاغاني عالي فشخ..!!! راحو فين ..!!!
مريم : تعالى اوريك راحو فين يا إبن ليله…
أنا : حاضر..
ولقيتها وقفت وقامت شداني من التيشرت وبتجرني على غرفتي, لقيت اختي واخده وضعية الكلب وكريم وراها مش بينيك, لأ, ده كان بيفشخ طيز اختي, وهو شاددها من شعرها ويضربها على طيزها …
مريم : شايف يا معرص, صاحبك خد أختك الشرموطه ودخل ينيكها على سريرك… شايف يا اخو الشرموطه..
أنا : اه شايف…
مريم : شايف إيه يا كس امك…؟!!
أنا : صاحبي وهو بينيك أختي في طيزها على سريري….
مريم : طيب ياخول, في اقل من 10 ثواني عايزاك تبقى عريان ملط…
أنا : حاضر…
كريم : هههه إيه يا ميجو إلي مقلعك ملط كده, يا حمار المفروض تقلع البنت وبعدين تقلع…
مريم : هههه سامع يا خول…
ولقيت مريم بتقلع ملط وراحت قعدت على كرسي فوش السرير وفتحت رجليها وبدأت تحسس على كسها,ودي كانت اول مره اشوف فيها مريم عريانه ملط واشوف جمال جسمها, ولا حلاوة كسها الزهري إلي بيلمع زي الألماس, بجد طلعت صاروووووووووووووخ, واول ما شفت المنظر ده لقيت زبي بينزل من غير ما حتى المسه…
مريم : احاااااا يا خول يا عرت الرجاله نزلت على نفسك, ههههههههههه…
أختي : اااااااااااااااااه يا كريم كمان, كمان,ااااااااااه زبك حلو فشخ , ااااااااااااااااااااااااااااااااه.. .
مريم : شوفي يا سماح العرص اخوكي, نزل لبنه من غير ما يلمس زبه حتى اول ما شافني عريانه…
أختي : احاااا يا خول فضحتني, مش عارفه انت إزاي محسوب علينا راجل يا معرص, اتفرج على عمك كريم الدكر, شوف بقى له قد إيه بينيك فأختك ويفشخلها طيزها ولسه منزلش, ااااااااااااااااااااااااااااه يا دكر, نيكني كمان, افشخني, اااااااااااه يا فحلي, نيكني وشرمطني, فرج الخول اخويا النيك على اصوله, اااااااااه…..
كريم : إنت لسه شفتي حاجه يا شرموطه, ده انا هضيع شرفك النهارده يا لبوه, هخلي شرفك ارخص من بولي, سمعني يا ميجو انت كمان, عرفت هعمل إيه فشرف المتناكه اختك…
أنا : اكيد طبعا سمعت وعرفت…
مريم : اااااااااه ,تعاله يا ابن ليله إلحس صوابع رجلي وانا بتفرج على صاحبك وهو بيضيع شرف اختك يا ديوث…
أختي : ااااااااااااااااااااااااااه يا دكري فشخت طيزي, زبك فشخني يا دكر, ااااااااه يا كيمو, نيكني, ضيع شرفي قدام الخول اخويا, وانت يا مجدي الكلب ,تعالى بوس رجل عمك كريم الدكر واشكره علشان بينيك اختك ومتعها على الآخر…
أنا : مواااااه, شكرا يا كيمو علشان قاعد بتنيك اختي على وتفشخها على سريري, وارجوك تفضل تنيك فيها زي ما انت عايز, ابوس رجلك يا كيمو ضيع شرف اختي على سريري…
كريم : شرف اختك ده مفيش ارخص منه يا ابن ليله..
مريم : ااااااااااااااااااااه انت بجد جامد فشخ يا كريم, اول ما شفت زبك قولت للخول اخو سماح انو جامد..
اختي : احااااااااااااااااااااا يا مريومه ده يجنن, ااااااااااااااااااااااااه ,ده فشخني وخلاني انزل اكتر من 5 مرات من حلاوته..
مريم : شايف يا كس امك اختك مبسوطه إزاي من زبر صاحبك, شايف يا عديم الشرف يا ديوث…
كريم : بقولك يا خول يا اخو الشرموطه…
أنا : عنيا يا دكر اختي..
كريم : امك إيه ..؟!!
أنا : شرموطه طبعا..
كريم : طب روح يا ابن الشرموطه شوف اكتر كيلوت سكسي عند امك وترجعلي وانت لابسه…
أنا : حالا..
كريم : وانت يا مريومه مش عايزه تجربي زبي..؟!!
مريم : احاااا طبعا عايزه ونص كمان ,ده انا نزلت 3 مرات وانا بتفرج عليه بس…
كريم : تعالي يا لبوه اركبي على زبي..
وطبعا انا رحت اخترت كيلوت سكسي فشخ من بتوع امي ولبسته, ورجعت لقيت كريم نايم على ضهره ومريم راكبه على زبه وفكسها كمان وبتنط عليه ولا أجدها فرسه واختي جنبهم على السرير بتحاول تشم نفسها بعد النيك إلي شافته, ولما شفت المنظر ده وكريم قاعد بيمتع مريم مش عارف ليه إضايقت يمكن حتى اكتر كمان من اول مره شفت أمي ولا أختي بيتناكو…
ويمكن برضه علشان كنت معشم نفسي إن بعد كل البهدله دي من مريم تكآفئني وانيكها..
كريم : انت جيت يا خول, تعالي…
أنا : بعدين…
ولفيت ويدوب طلعت من الغرفه, وكان باين على وشي اني فصلت, بس مريم طلعت برضو مش سهله…
مريم : ااااااااااااه رايح فين يا ميجو, انا عايزه زب تاني في بقي حالا…
واول ما سمعتها لقيت نفسي فلحظه بلف وراجع جري, وطلعت وقفت على السرير وهي مسكت زبي فالاول بدأت تلحسه بلسانها خطف على السريع بطريقه بنت متناكه سكسي مووووووووووووت وشويه وبدأت المص على اصوله, وكانت حاجه خيال, كانت بتمص زبي لآخره, وطبعا كل كده وهي بتنط على زب كريم, ولقيت كريم بيشد اختي من شعرها وبيرفعها…
كريم : قومي يا لبوه إلحسي بضان اخوكي وصاحبتك بتمصلو زبو..
أختي : إلي تأمر بي يا دكري…
كريم : مين قدك يا ميجو, جوز شراميط تحت زبك…
أنا : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااه مش قادر يا مريم, احاااااااااااااااااااااا, انت جامده فشخ, ده انتي حكابه يا لبوه..
اول ما قلتلها يا لبوه ,لقيتها عضت زبي, واكيد وجعني بس مش جامد اوي ,كانت عضه خفيفه..
مريم : اللبوه دي تبقى امك ليله يا ابن المتناكه, اما انا ابقى تاج راسك ياخول, فاهم….
أنا : حقك عليا, بجد آسف, وعندك حق, اللبوه دي تبقى امي ليله…
مريم : ممممممممممممممممممممممممم وانا إيه ..؟!!!!
أنا : انت ملكه, واميره, وبرنسيسه كمان ,وعمتي ,وستي, انت تاج راسي أنا واهلي كمان, انا وعيلتي خدامين جزمتك..
مريم : مممممممممممممممممممممم ايوه كده تعجبني, ممممممممممممممممممممممممم ….
أنا : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااه خلاص مش قادر هنزل, ممكن انزل في بوقك بعد إذنك يا تاج راسي…
مريم : تبقى إتجننت يا كس امك, أكيد لأ طبعا, بس عايزاك تنزل على وش المتناكه أختك إلي قاعده بتلحس بضانك زي اللبوه..
وفعلا فلحظه بقيت جايب اختي من شعرها ووشها تحت زبي وبنزل لبني على وشها, والغريب ان من كتر شهوتي من مص لمريم لزبي ,بقى زبي كأنو حنفيه واتفتحت, غرقت وشك اختي لبن, ونزلت لغايه ما حسيت ان حتى روحي هتنزل, وفعلا اول ما خلصت وقعت على السرير لان ركبي مبقتش شيلاني..
أختي : احااااااااااا ياخول يا ابن المتناكه كل ده لبن ,ده انت غرقتني يا عرص…
كريم : طب خدي دول كمان يا لبوه…
ولقيت كريم هو كمان بيغرق اختي بلبنه, وبقت اختي بجد كلها لبن من فوق لتحت, وطلع فعلا كريم كان عنده حق لما قالي هخلي شرف اختك ارخص من بولي وهو بينيكها…..
أختي : احااااااااااا بجد, انت غرقتوني فشخ, كس ام كده, انا هوريك يا ميجو الكلب…
مرام : أنا لو منك ,اقف فوقيه وهو نايم كده وابول عليه…
اختي : يا بنت الجامده, تصدقي صح..
أنا : احااااا طبعا لأ..
مرام : قولت إيه …؟!!!!! سمعني تاني كده…؟!!!!
أنا : مقولتش حاجه…
مرام : ايوه كده يا كس امك ,وعقابا ليك مش بس اختك إلي هتبول عليك, انا وهي يا خول, يلا يا سموحه نغرق ابن الشرموطه ده…
اختي : ههههه يا روحي ,خد يا كس امك…
كريم : احاااا يا ميجو ,شكلك جامد فشخ واختك بتحميك ببولها هي ومريم…
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية معرص على حريم بيتي)