رواية مراهق من النت ركب أمي بمعرفتي الفصل السادس 6 قصة محارم تحرر ودياثة
رواية مراهق من النت ركب أمي بمعرفتي الفصل السادس 6 قصة محارم تحرر ودياثة
البارت السادس
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
تنويه* قبل ما نبدأ الجزء ده حابب انوه انه وصلني بعض الشكاوي من الناس المتابعة للقصة اني اخدت منحني مش لطيف وغير حقيقي ولا يطبق في الواقع
انا عارف انه ده صح جدا ومؤمن برأيكوا عشان كدة هغيره بناءا علي طلبكوا والجزء ده هيكون بداية التغير
ولكن في النهاية لازم نعرف انه كل قصص المحارم في القسم هنا اساسا هي مجرد خيال مش اكتر ولا اقل
بداية الجزء :
بعدا بكام يوم كلمني مازنفي التليفون وقالي انا عايز اعترفلك بحاجة
انا : في اي يابني ما تتكلم علي طول !!
مازن : بصراحة انا بحب امك يا ميدو
انا : ههههههه مانا عارف واي الجديد يعني
مازن : لا بحبها حب بجد وبصراحة عايز اكون معاها هي علي طول وبس
انا : يعني قصدك اي؟!
مازن : بصراحة احنا مش هينفع نكون مع بعض تاني
انا عايز اكون مع سامية بس
انا : طيب وانا ؟!!!
مازن : انت صاحبي وهتفضل صاحبي بس مش هينفع انيكك تاني بصراحة
انا : ليه كدة طيب؟! انا كمان بحبك وعايز افضل معاك
مازن : انا اسف يا ميدو بس مينفعش وانا كلمت سامية في الموضوع ده وهي كمان موافقاني
انا : كلمتها امتي ؟! وقولتلها اي بالظبط؟!
مازن : امبارح كانت عندي في الشقة الي هتجوز فيها
انا : يعني كمان جاتلك من ورايا واتكلمتوا عني؟! طيب متكلمنيش تاني انا مش عايز اعرفك ولا عايزك تقرب مني او من ماما تاني ولو كلمتها بس هقول لبابا الي بينكوا وهبوظها علي الكل
مازن : يا ميدو استني بس احنا بنتكلم
قفلت في وشه السكة وقعدت اعيط جامد لدرجة انه ماما سمعتني ودخلت الاوضة تشوفني مالي
ماما : مالك يا حبيبي بس بتعيط ليه؟!
انا : مازن بيقولي انك روحتيلوا امبارح ومش عايزني اقابله تاني وعايزك انتي وبس
ازاي متقولويش حاجة زي كدة؟ ازاي تعملي فيا كدة ابنك !!!
ماما : يا حبيبي مفيش الكلام ده اانا بس كنت برة واتقابلنا صدفة واتكلمنا بس
انا : كمان بتكدبي عليا؟!! مازن قالي علي كل حاجة وقالي رغبته انه مش عايزني تاني
ماما : ده مجرد كلام انتوا صحاب وهتفضلوا صحاب وبعدين انا قولتله ميتكلمش معاك في الموضوع ده بس انا كنت عايزة افتحه معاك
انا : موضوع اي ده؟!
ماما : انك تكون شاذ يا حبيبي مينفعش انت راجل
انا : بس دي ميولي يا ماما وبعدين انتي اكتر واحدة مفروض متتكلمش في موضوع الي ينفع ومينفعش ده وانتي فاهمة قصدي اي كويس
ماما : هي حصلت تقولي كدة؟!
انا : ايوة حصلت ولو فضلتوا انتوا الاتنين مع بعض وانا لا هقول لبابا وافضح الدنيا
ماما قعدت تعيط وتقولي اني مش بحبها زي ما قولتلها واني ازاي دربت موضوع مازن لاني حاسس بيها وراحت اوضتها وانا نزلت القهوة اضيع وقت بعد الي حصل ده
عدي شهر تقريبا وانا مقاطع ماما ومازن في الكلام وطول الفترة دي ضميري بيأنبني اني حارم ماما وكسها من زبر مازن وانه المفروض دي مدام رغبتهم فانا مليش دعوة وانه مينفعش افرض نفسي عليهم
شهر مقاطعين بعض محدش فينا بيكلم حد وانا متاكد انها مش بتشوف مازن لانها خايفة مني واني اقول لبابا علي حاجة زي دي
لحد ما جالي اتصال من مازن وقالي لازم اقابلك ضروري وفعلا نزلت قابلته في عربيته
مازن : ازيك يا ميدو عامل اي واحشني؟!
انا : تمام عايز اي؟!
مازن : يا ميدو انا بحب امك ومينفعش تحرمنا من بعض
انا : مليش دعوة شوف غيرها ومتعرفناش تاني ومتتصلش بيا تاني خالص ولو عرفت انك بس اتصلت بيها هفضح الدنيا
مازن : يا ميدو استني بس عشان نتكلم بالعقل
انا : عقل اي بعد ما وصلتكوا ببعض تعمل فيا كدة؟! طيب ليه؟!
مازن : يا ميدو انا مش شاذ ومامتك خايفة عليك من الي انت ماشي فيه ده حاول تتعرف علي بنت
وبالنسبة لمامتك فانا بحبها بجد وعايز افضل معاها طول عمري حتي لو اتجوزتها ومش بهزر
وبعدين انت لو بتحبها هتسيبني معاها ومتفضحناش عشان امك محرومة وانت كنت سامع وشايف ده
تفتكر امك هتعمل اي من غيري دلوقتي وانا مش عايز اتكلم وحش عن ابوك عشان متزعلش
فكرت في كلامه تاني وبما اني بفكر فيه من شهر فقولتله طيب انا مش هقف بينكوا بس مش عايزك تعرفني تاني احنا خلاص مش صحاب
مازن : يا ميدو مينفعش الي بتقوله ده احنا صحاب وجدا كمان وعلاقتي بمامتك ده ملوش دعوة بصحوبيتنا
انا : ده الي عندي موافق ولا لا؟!
مازن طيب خلاص الي يريحك مدام شايف انه ده الصح وشكرا جدا انك قدرت موقفي انا وسامية وبجد يا ميدو انا عايزك تبعد عن الولاد خالص وبتدأ تشوف حالك مع البنات
انت مجربتش قبل كدة واكيد متعرفش متعتها جربها وهتلاقيها احسن كمان
وعشان انا جدع هعرفك علي بنات واخليك تنيكهم كمان تمام؟!
انا : طيب ماشي عايز حاجة تاني انا ماشي بقي
مازن : ايوة حاجة اخيرة
انا : اي تاني !!!!
مازن : سامية
انا : مالها؟!
مازن : عايز اشوفها النهارة ضروري
انا : مش هينفع تنزل من البيت بابا هناك
مازن : طيب انا اجي معاك اشوفها
انا : انت مجنون يابني؟! بقولك ابويا فالبيت
مازن : انا هشوفها بس مش هعمل حاجة وحشاني اووووووي
انا : طيب ماشي هتشوفها بس مش اكتر
مازن : حبيبي ي ميدو مش هنسالك الجميل ده طول عمري
وصلنا البيت كان بابا وماما بيتفرجوا علي التلفزيون في الصالة وانا فتحت الباب وبمجرد اني قولت لمازن ادخل يا مازن ماما انتفضت من علي الكنبة جنب بابا لدرجة خليته لاحظ وقالها مالك!!!
قالتله لا اصلي بس مش لابسة ال****
بابا : يا ستي مازن زي ميدو كدة مش مشكلة يعني
دخل مازن وسلم علي بابا وقعد علي الكرسي وانا كمان قعدت
ماما قالت انا هقوم اعمل حاجة تشربوها واشوف الكيكة الي في الفرن حظك حلو يا مازن حماتك بتحبك
طلع مازن موبايله وبعتلي رسالة علي الواتس وقالي بقولك اي اشغل ابوك عقبال ما اخش اسلم علي سمية بنفسي
بعتله قولتله اسكت يا مجنون ابويا قاعد
قالي انا مش قادر وعلي اخري اسمع الكلام
قام مازن عامل نفسه داخل الحمام
والمشهد كالاتي
** انا كنت قاعد علي كرسي في وشه المطبخ وبابا كان علي الكنبة الي قدام التلفزيون يعني وراه المطبخ **
ودخل علي ماما المطبخ وهي بتعمل الشاي وبدون اي مقدمات رفع الجلبية الي كانت لبساها من غير كلوت ونزل البنطلون طلع زبره واقف علي الاخر ودخل زبره في طيزها من ورا مرة واحدة !!!!!!!!!!!
طبعا اتخضت وكانت هتصوت حط ايده علي بوقها عشان متفضحش الدنيا وفضل مازن يدخل زبره خرم طيز ماما ويطلع لمدة خمس دقايق وانا طبعا قاعد قدام بابا وزبري واقف والموقف مجنني علي الاخر
بعدها مسك مازن راسها وخلاها توطي شوية عشان كسها يبان قدامه وهي واقفة وبنفس الوضع ده فضل يدخل زبره في كسها طالع خارج بكل قوة وماما مش قادرة من كتر المحنة ونزل لبنه في كسها بعد خمس دقايق كمان وكان مشهد رهييييييييب باسها مازن وعدل هدومه ورجع قعد تاني كانه محصلش حاجة نهائي
جات ماما مش قادرة تمشي خالص وكانها هتقع حطت الشاي والكيكة واحنا التلاتة قاعدين منظرنا غريب وبابا ابتدا يلاحظ ده بس مكنش فاهم في اي!!
اتكلم بابا مع مازن شوية وبعدين قاله خد راحتك بقي بس معلش انا هخش انام عشان عندي شغل بدري
مازن رد وقاله متخفش يا عمي هاخد راحتي علي الاخر كاني في بيتي
بابا دخل اوضته وقفل علي نفسه لقيت ماما قامت من علي الكنبة ونطت علي مازن بوس في كل حتة في وشه بلهفة شديييدة جدااا
مازن قالها اهدي يا شرموطة هتفضحينا
ماما : مش مهم اتفضح بس انت واحشني اوووي يا مازن بحبك بحبك
مازن : وانا كمان بحبك ومش قادر استغني عنك خلاص
طلعت ماما زبر مازن من البنطلون ودخلته في كسها وطفت بيها محنة شهر تقريبا من غير زبره وفضلت تتنططت علي زبره قدامي وهما الاتنين بيبوسوا بعض وزبر مازن في كسها كاني مش موجود اصلا
فضل مازن ينيك فيها من غير صوت تقريبا عشان بابا ميسمعش لحد ما جابهم للمرة التانية في كسها برده
نزلت ماما من علي رجل مازن ومصت زبره ونضفته كويس وبلعت لبنه في بوقها
في الوقت انا كنت جبتهم علي نفسي في هدومي من غير ما المس زبري تقريبا
قام مازن لبس هدومه ومشي وقالها هجيلك بكرة الصبح لما جوزك ينزل
ودخلت ماما اوضتها تنام جنب بابا علي السرير ولبن مازن لسة في كسها ممستحتوش
ودخلت انا كمان نمت لاني بصراحة كنت تعبان جدااا ومش قادر وعلي اخري
وبكدة يكون انتهي الجزء السادس ..
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية مراهق من النت ركب أمي بمعرفتي)