Uncategorized

رواية مدام الهام صيادة الرجال الفصل الرابع 4 قصص سكس عربية

رواية مدام الهام صيادة الرجال الفصل الرابع 4 قصص سكس عربية

 

البارت الرابع

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

حسام دخل الاوضه
بص لي جامد اول م شافني

ابتسمت قولتله شكلي حلو
حسام ابتسم وقالي روعه طبعا

قولتله وايه رئيك في ابوك
سكت قالي يعني ايه
قولي بصراحه ابوك يليق بيه

حسام رد بهدوء يعني ايه اللي بتقوليه مش فاهم

قولتله حسام متستهبلش انت كبرت وعرفت كل حاجه بس لازم تعرف انا عملت كده لأن ابوك مبيدليش حقوقي ابوك بقاله 3 شهور ملمسنيش
انا ست وليه احتياجات والف مين يتمناني
ممكن تقولي اعمل ايه

حسام تمتم بهدوء الف مين يتمناكي وكمل بأنفعال مسرحي مصطنع ماما اللي بتعمليه ده اسمه خيانه انا خايف عليكي انتي عامله زي اللي بيلعب بالنار انا خايف ان بابا يعرف هتبقي مصيبه ممكن يقتلك او يطلقك وتبقي وصمه عار للبيت كله

عندك حق يا حسام انا غلطت خلاص انا هبعد عن طارق وهرجع زي مكونت امك الشريفه اللي ملهاش غير ابوك
حسام ضحك بسخريه اللي اتكسر عمره مبيتصلح واللي يدوق المتعه عمره مبيبطلها

حسام انا احترت معاك قولي عاوز ايه من الاخر

حسام رد بهدوء ماما انا عاوزك تبقي مبسوطه تتمتعي بحياتك وشبابك وجمالك
من غير ميحصلك اي مشاكل
وانا عاوز استفيد برضه

مش فاهمه يعني اعمل ايه وانت هتستفيد ازاي

حسام بص في عيني وقالي ببرود يعني خليكي مع طارق زي م انتي او اي حد يعجبك بس المهم تعرفيني كل حاجه عشان لو فيه حاجه اقدر اكون جنبك زي النهارده وجودي جنبك هيحميكي

كنت مستغربه رده وبروده سئلته يعني مش هتكون زعلان

حسام رد ببساطه وابتسامه سمجه وقالي لا مش هكون زعلان
وقرب مني باس خدي
قالي ماما بصراحه انا فيه موضوع كده
قولتله بترقب خير
انا عاوز 200 جنيه عشان عاوز اجيب شويه حجات كده
انت مش لسه واخد مصروفك امبارح

معلش يا ماما مزنوق بصراحه بعدين انا قولتلك انا هكون سندك بس لازم استفيد برضو

رميتله الفلوس بغضب

طبع بوسه علي خدي
ميرسي يا احلي ام في الدنيا

وخرج من الاوضه

_____________________________

كنت حاسه بغضب شديد من ابني

ازاي وصل للمستوي المتدني ده من التفكير

رغم اني مستفيده من موقفه ده وهقدر اكون براحتي اكتر من الاول لكن كنت مصدومه فيه

يا ريته زعقلي شتمني ضربني عمل اي حاجه غير موقفه المتخاذل ده
واصعب حاجه عليه انه طلب فلوس مني
كنت مصدومه فيه صدمه عمري

عموما انا خدت قراري اني مش ههتم غير بنفسي ومتعتي وطز في الجميع

جوزي رجع البيت

اول م وصل بصلي بشك سئلني عن يومي

قولتله بهدوء خرجت شويه مع حسام انت عارف الامتحانات قربت وحاسه انه مضغوط
اتمشينا شويه بعدين انا
تعبت بسبب الشمس روحنا علي طول

قالي بريبه اتصلت بيكي كتير مردتيش عليه ليه

رديت بحده عشان كنت راجعه تعبانه قولتلك ونمت ومحستش بالتليفون

 

حسيت انه اقتنع ورمي الهاجس اللي كان في باله
طب وانتي عامله ايه دلوقت مش محتاجه دكتور

مش محتاجه زفت انا هنام شويه وهبقي احسن
انتي مالك يا بنتي متعصبه ليه عليه كده
مليش تعبانه شويه هنام وهبقي احسن قولتلك

انا كمان هنام عندي شغل متلتل الصبح

تصبحي علي خير

ابو شكلك انت وابنك

ايه ؟؟
وانت من اهله يا حبيبي بقولك

 

*********************************** ******

صحيت الصبح كنت حاسه بهيجان غير عادي

 

جوزي نزل وانا قومت من النوم

كلمت طارق حبيبي

ايه يا بطتي كده تتعبي مني
ضحكت قولتله انت اخدتني علي خوانه بس انا هاخد تاري منك

طارق ضحك قالي هنشوف مين هيقطع مين
المهم انتي عملتي ايه مع جوزك

قولتله كله تمام متقلقش
مش شاكك في اي حاجه
شاكك مين هو حاسس بنفسه

طب ايه هنتقابل ازاي و امتي
ايه وحشتك
مقدرش علي بعدك انتي عارفه

قولتله بدلال طب ايه رئيك تيجي لي البيت بكره
حسيت انه اتفاجيء

طب وابنك

متقلقش انا مضبطه كل حاجه
طب اجيلك الساعه كام

10 الصبح

*********************************** ************
الاولاد رجعو من المدرسه

كنت مكسله اعمل اكل طلبنا دليفري

بصراحه كنت عاوزه اجهز نفسي لبكره
كنت بعمل ماسك لوشي وكريمات ترطيب لجسمي عشان يبقي ناعم
وعملت حمام كريم لشعري

كنت مجهزه نفسي ليوم غير عادي بكره

الساعه جت تسعه
بلليل
حسام خبط علي باب اودتي
كنت مش طيقاه الحقيقه
قولتله بفتور نعم
قالي شكلك محلويه اوي النهارده
انا محلويه كل يوم يا روحي
ضحك بلزاجه وقالي طبعا يا بخت اللي القمر يبقي راضي عليه
عاوز ايه اخلص
بصراحه عاوز 100 جنيه
انت بتاكل الفلوس يبني
يا ماما الحياه بقيت غاليه يرضيكي اصرف اقل من صحابي
بعدين انا سمسم حبيبك سترك وغطاكي

فتحت شنطتي ورميتله ميت جنيه فالارض وطي اخدهم زي الكلب

قولت في سري انا هلعبك بنفس طريقتك

بقولك ايه يا حسحس

خير يا مامي
بص بصراحه بكره طارق جي هنا
حسيت انه اتفاجيء رد بتوتر
هييجي الساعه كام
رديت بدلع عشان استفزه يعني بعد ابوك مينزل كده علي تسعه ونص عشره وهيمشي 3
اصله وحشني قوي

حسام رد ببرود عارفه يا ماما انا مبسوط اوي انك بتصرحيني بكل حاجه وبتثقي فيه

ده انت عرص مستفز
قولتها في سري

*********************************** **********

صحيت الصبح جوزي نزل بدري كالعاده يوصل الاولاد للمدرسه ويروح شغله
ابتديت اختار لبسي
كان عندي جمب سوت جلد فهد استرتش
الحقيقه الجمبسوت اصلا بيخلي الطيز الصغيره تبان كبيره
فطيزي فيه كانت شبه قنبله جاهزه للأنفجار

ابتديت اضبط مكياجي وشعري عملته ديل حصان
حسيت اني في كامل انوثتي
كلمت طارق
ايه يا طروقي انت فين
خمس دقايق واوصل
طب يلا بسرعه حبيبي مش قادره
طارق ضحك وقالي مالك يا روحي
اهه يا طارق كسي بياكلني
مشتاق لزبرك
طارق ضحك وقالي ده انا هفشخهولك يا لبوتي
والتوته يا طارق التوته مموتاني مش قادره
طارق ضحك وقالي مالها التوته يا لبوه

مش مخلياني قاعده علي بعضي يا طروقي شوفلك صرفه فيها

انا هخليها تهدي خالص يا روحي

احييييييه طب يلا تعالي حبيبي بسرعه مش قادره
افتحي الباب يا لبوه انا وصلت

****************************
فتحت الباب لطارق اللي اول مدخل هجم عليه بفرينش
وايده عماله تضرب طيزي
طبعا الجمبسوت جلد طيزي كانت عماله تطرقع
بقي يقولي في ودني
وحشتيني يا قحبتي
يا منيوكتي
رديت وانا في قمه السيحان وانت كمان يا طارق
طارق صفعني علي طيزي بقوه انطلقت مني صرخه اوووووووه
تعالي يا لبوه يا ام طيز كبيره علي اوده النوم
هتتفشخي النهارده

دخلنا اوده النوم سوا طارق ابتدي يقلعني الجمبسوت
كنت لبساه علي اللحم
ابتدي يبوس كل حته في جسمي
شفايفي رقبتي بزازي نزل علي بطني لحد موصل لكسي
باسه برقه
انطلقت مني اهه هائجه كأني بشجعه يكمل
طارق حط لسانه علي كسي
اووووووووووه
اممممممممممم
مستمر في اللحس ببطيء وانا بتأوه من الهيجان والنشوه
اممممممم
احححححح
يلا حطه
احط ايه يا قحبه
اووووووه
حط زبرك
احطه فين يا منيوكه
حطه في كسي
ولا ف طيزك يا قحبه
وحطه في طيزي
ولا في بقك يا شرموطه
مممممممممم
وحطه في بقي
ولا بين بزازك يا منيوكه
اوووووه

هنيك كل حته فيكي يا قحبتي النهارده

ممممممممم
اووووووووه
طارق مستمر في اللحس و مش سائل في هيجاني وعمال يلحس في كسي ويداعبه بصباعه
ممممممم
خلص مش قادره
اووووووه
طارق وقف لحس
وقام وقف
قالي مصي اللي هيريحك يا منيوكتي

حطيت زبر طارق علي لساني ابتديت الحس راسه لحد مأنتصب

ابتديت امصه
وطارق بيحسس علي بزي
وفجئه مسك شعري
وابتدي يزق زبره جوه بقي كأنه بينيك
اععععععععععع
اوووووووووه
حسيت انه كتم الهوا عني
امممممم يا طارق بالراحه
ابتديت اكمل مص
وطارق كل شويه يعمل نفس الحركه يحط زبره كله جوه بقي كأنه بينيك
زبره شد علي الاخر خالص
حسيت انه هيجبهم خلاص
طارق شاورلي انام علي ضهري
بقيت حافظه اشارات طارق وفهمه معناها من غير ميتكلم
طارق كان زي المايسترو وانا فرقه العازفين
مجرد ميشاور انفذ اشارته بدقه

نمت علي ضهري طارق وقف فوقي علي ركبه حط زبره بين بزازي وابتدي ينيك بين بزازي
ابتديت احس بأحتكاك زبره بين صدري
مممممممم
اححححححح
امممم
طارق ابتدي يجيبهم
ابتدي ينطر بين بزازي وعلي وشي اللي غرق بلبن طارق
لدرجه انه دخل في عيني
ايه يا طارق ده
غرقتني
طارق ضحك

و شاورلي اشاره فهمه معناها كويس
قعدت علي ركبي وضعيه الكلب
طارق وقف ورايه علي ركبه وابتدي يغرس زبره المنتصب ببطيء في كسي

ممممممممم
ايييي

طارق دخله كله
وراح مخرجه ببطيء
اممممممممممم
وراح مدخله تاني
اوووووووووووووه
وراح مخرجه خالص ومدخله تاني
ممممممممم يا طارق هموت
طارق خرجه وصفع مؤخرتي
اييييييييي
وراح مدخله ببطيء في طيزي
حسيت ان سكينه بتتغرس في مؤخرتي
انطلقت مني صرخه عاليه
اووووووووووووووووه
مع صرختي لمحت حسام ابني
فاتح جزيء صغير من الباب
وبيبص عليه
حسيت انه كان بيضرب عشره او بيلعب في زبره
لما بصيت نحيته خبي نفسه
بس انا حسه انه موجود
طارق دخل زبره تاني في كسي
بنفس الهدوء
ممممممم
ايييييييييييي
اطلقت اه بدلع ومحن زياده كأن هدفي هو اثارت ابني واستفزازه اكتر
طارق سحب زبره خالص
وراح مدخله بهدوء في طيزي
امممممممممممممممممممم
وراح ساحب بهدوء تاني
ومدخله بعنف في كسي
اييييييييييييييييييي
طارق شد شعري وابتدي ينيك بقوه
امممممممممممم
اححححححححححح
اوووووووووووف

حلو يا قحبتي
ممممممم جميل يا طارق
اهههههههه

امممممممم
طارق مستمر في النيك بقوه وشد شعري وصفع مؤخرتي
ممممممممم
ايييييييي
لحد مبتدي يقذف لبنه جوايه
غرق كسي وطبع قبله قويه علي ضهري
مممممممم
نمنا احنا الاتنين في حضن بعض

طارق باس شفايفي
ايه يا لبوتي تعبتي ولا ايه

ضحكت بدلع مين ده اللي يتعب

طارق ضحك قالي يمكن حد تاني اللي فرفر مني المره اللي فاتت

ضحكت بدلال المره اللي فاتت ديه كانت فلته يا روحي

طارق ضحك وقالي طب متحضريلنا الفطار كده عشان اكلك وحشني

عيوني حبيبي
وبعد الفطار عاوزك ترقصيلي يا لبوتي عشان رقصك كمان وحشني

ابتسمت بدلال وقومت فورا

فتحت دولابي
كان عندي بدله رقص عباره عن ستيانه لونها دهبي و جيبه ستان موف
غمض عينك
طارق ضحك قالي عاوز اشوفك وانتي بتلبسي
ههههه لا مينفعش طبعا
طارق ضحك ايه اللي مينفعش ده انا لسه نايكك
ضحكت بدلال قولتله بطل غلاسه
خرجت من الاوضه وقفلت الباب

 

كنت حاسه بحركه ابني في الشقه واضح انه رجع استخبي في اودته وقفل الباب
حضرت الفطار ليه انا وطارق
دخلت الحمام سرحت شعري سيبته خالص ولبست البدله كان شكلها روعه عليه كانت مهيجاني خالص
ودخلت لطارق

طارق اول مدخلت حضني وباس شفايفي
ممممممم يا لبوتي

ممممم طروقي يلا عشان ناكل

قعدنا ناكل سوا علي السرير كان حاضن وسطي وبيحسس علي ضهري وبيأكلني في بقي

خلصنا اكل طارق دخل الحمام يغسل ايده وانا دخلت باقي الاكل المطبخ

فجئه لقيت طارق في ضهري حاضني من ورا
ممم طروقي
البدله هتاكل منك حته يا لبوتي
حبيبي تعرف ديه اول مره البسها
طارق قالي اشمعني يعني
لما جبتها معجبتش ابراهيم قالي ايه العبط ده
طارق ضحك وقالي انا مش عارف انتي طايقه تعيشي مع الحيوان ده ازاي
ابتسمت بخجل وقولتله اهو نصيب
طارق قالي انا هطلقك منه واتجوزك انا
ضجكت بخجل
قالي ولا مش موافقه
قولتله بدلال تعالي الاوضه وانا اقولك موافقه ولا لأ

وجريت علي الاوضه وهو جري ورايا
********************************

دخلنا اوده النوم فتحت الرسيفر علي قناه التت
كان عليها اغنيه شعبي
ابتدت ارقص عليها واتمايل بوسطي وطارق بيرقص معايه
وعمال يبعبص فيه ويفقش في صدري

بقيت هايجه علي الاخر
الاغنيه خلصت
تعالي يا لبوتي
طارق شاورلي وقفت بين ايده

شاورلي الف تبقي طيزي ليه
نفذت
قلعني بدله الرقص بقيت بالاسترنج بس
وابتديي يصفع مؤخرتي اللي اترجت من قوه صفعته

انطلقت مني صرخه ملتاعه

طارق كتمها بصباعه اللي غاص في اعماق طيزي

مممممممم
اووووووووووه

طارق بيبعبصني كأنه بينيك بيدخل صباعه وبيخرجه
وانا عماله اتأوه

ابتدي يلحس في خرم طيزي بلسانه
ابتديت احس بنشوه رهيبه

اممممممم
طارق مستمر في اللحس في الخرم كنت حاسه بشنبه جوه طيزي وصباعه بينيك كسي
بقيت مش قادره اقف
وقعت علي حجره
طارق في لحظه مسك بزازي بقي بيلعب بيهم
وبيبوس ضهري
لفيت رقبتي
اخدت شفايفه بين شفايفي
ابتدي لسانه يحضن لساني
ممممم
ابتديت احس بزبره وهو واقف
لفيت نفسي بقي وشي ليه
وقعدت عليه
لحد مدخل كله جوايه اطلقت صرخه مكتومه
وطارق حاضن وسطي بقوه عشان اثبت عليه
ابتديت اتحرك
انزل واطلع
ب
وعماله اتنطط علي زبره
وانا مستمتعه احلي وضع بحبه
مممممممم
لحد مبتدي يقذف ابتدي صوت تأوهتنا يطلع
طارق قلبني بقي نايم فوقيه
وانا تحتيه عمال يبوسني بجنون وعنف يعض بزازي ورقبتي
وايده تعربد في كسي وانا ببادله نفس القبلات بنفس الحماس واعض حلمته بقوه وهو يضحك

طارق لف نفسه فوقيه بقي وشه ناحيه كسي
وزبره عند شفايفي بالضبط
فهمت المطلوب ابتديت امص زبره بهدوء
وطارق بيلحس كسي بجنون حسه ان لسانه بيدخل ابعد نقطه في كسي
اوووووووووووووه
ابتديت اوقف المص
واكتفيت بالتأوه
و طارق بيعضعض زنبوري اكتر
ممممممممم
احححححححح
اوووووووه
طارق شاورلي اقعد علي ركبي
اخدت وضع الكلب
كنت شايفه زبره شادد علي الاخر حاسه انها هتبقي اخر نيكه النهارده وهتبقي اقوي نيكه
طارق حط زبره علي بخش طيزي
اووووه طارق براحه
ملحقتش اكمل الكلمه
زبر طارق غطس كله جوا مؤخرتي حسيت انه في معدتي
اههههههههههههههههههه
انطلقت مني اهه عاليه رجت البيت
مممممممممممممم
طارق بينيك بمنتهي القوه
اوووووه
اييييييييي
طارق بيشد شعري ومستمر في النيك بقوه دخول وخروج
صوت جسمه وهو بيهبد جسمي
وايديه وهي بتصفع مؤخرتي
وصراخات المتعه والالم اللي بتنطلق مني كل ده كان كفيل بأنهار من الشهوه تنهمر من كسي
خارت قوايه تماما بقيت نايمه خالص علي بطني
مستسلمه تماما لطارق وهو بيدكني
طارق مستمر في النيك بكل قوه لحد مجاب لبنه جوه طيزي حسيت بنهر من السائل الغليظ بيغرق طيزي بيملاها للأخر وبيفيض منها

اطلقت اهه اخيره
اووووووووووه
طارق ضحك وقالي ايه تعبتي

اووووووه اتهديت

طارق نام وانا نمت جوه حضنه
محستش بنفسي ولا بالوقت طارق صحاني كان لابس هدومه
حبيبتي انا نازل
ايه ده الساعه كام
تلاته الا ربع
قومت وانا عريانه قربت منه
طارق خليك معايه شويه
طارق ضحك وباس شفايفي ولما عيالك ييجو
ابتسمت وقولتلو عادي هقولهم انك بتاع الدليفري
طارق ضحك و ضربني علي طيزي

ايييييي ايدك تقيله
طيزك هي اللي كبيره يا لبوه
غبنا في بوسه فرينش طويله
وايد طارق بتلعب في كسي
يلا يا لبوتي انا هنزل
باي يا روحي

طارق خرج وقفل الباب

*********************************** ***********
لبست روبي الابيض

نمت في سريري نوم عميق وانا بسترجع لحظات المتعه وتفصيلها
اهاتي وصرخاتي زبر طارق القوي
ايده وهي بتبعبصني
لسانه وهو بيلحس كسي
وبعدين يبوسني ف احس بطعم كسي في بوسته
لمساته المتوحشه وضربات ايده القويه لطيزي
خضوعي الكامل لأشاراته وشتيمته ليه

عمر م حد شتمني وقالي يا لبوه او يا قحبه او يا متناكه غيره

النوم غلبني

صحيت من النوم كانت الساعه 8 بلليل كنت صاحيه رايقه اوي وعندي طاقه رهيبه
دخلت الحمام
خدت دش بارد
وخرجت لبست فستان احمر كات كان ماسك علي صدري وقصير فوق الركبه بشبر
ابتديت اضبط شعري وشكلي
خرجت من اودتي
قبلتني بنتي
ابتسمت ليه ابتسامه غريبه وقالتلي بسخريه مش متعوده عليها منها

ايه يا مامي كل ده نوم قلقتينا عليكي

بصيت بأستغراب ليها
قولتلها تقلقي عليه ليه يا حبيبتي انا تمام اهو متخفيش

حسام رد بأرتباك قالي انا قولتلها انك نايمه تعبانه عشان متقلقكيش

قولتلهم انا مش تعبانه خالص انا بس كان بقالي كام يوم مكنتش بنام كويس
حسام قالي بضحكه صافره ويا تري نمتي كويس النهارده

بصيت ليه بنظره ناريه و قولتله بأستفزاز كويس اوي اوي وانت شوفت بعنيك

 

نانسي انفجرت في الضحك و باست خدي وقالتلي بدلال واحنا يهمنا ايه غير راحت مامتنا المزه

حسيت من طريقه كلامها انها عرفت كل حاجه
ومبقاش فيه داعي نلعب علي بعض
كنت متنرفزه جدا من اللي بيحصل دخلت اودتي وقفلت علي نفسي الباب

مفيش دقايق وباب الاوضه خبط
فتحت كان حسام
ايه يا ماما مالك فيه ايه
بصتله بنرفزه يعني انت مش عارف فيه ايه يا روح امك
ابتسم وقالي عشان نانسي متقلقيش نانسي معانا
المهم انا عاوزك في موضوع كده
موضوع ايه
عاوز 500 جنيه
نعم يا روح امك
انتي شايفه الامتحانات داخله وعاوز فلوس كتير
طب متاخد من ابوك ولا حد قالك اني نايمه علي بنك
انا اخدت من بابا ومش هينفع اخد تاني
وانا معيش فلوس انت خدت كل فلوسي وابوك هيديني مصروفي كمان يومين
طب وانتي ليه تستني المصروف مأنتي ممكن تكسبي اللاف وتظبطي نفسك وتظبطيني
ازاي بقي يا فالح

نفس اللي عملتيه النهارده بظبط ب 10000 جنيه
نعم يا كس امك
يعني بدل م بتعملي مع طارق ببلاش انا هجيبلك واحد غني وزي مقولتلك 10 تلاف غير الهدايا

بقولك ايه اطلع بره بدل مقتلك
نعم
هقتلك يا خول يا وسخ اطلع بره

حسام خرج من الاوضه كنت ببكي علي حالي

بصراحه قررت بعد اللي حصل ده كله اني اوقف مقابلات مع طارق مؤقتا لحد م الموضوع يهدي خصوصا ان الفتره الجايه الاولاد عندهم امتحانات ومحتاجه اكون عيني عليهم
*********************************** *********

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *