رواية مدام الهام صيادة الرجال الفصل الثالث 3 قصص سكس عربية
رواية مدام الهام صيادة الرجال الفصل الثالث 3 قصص سكس عربية
البارت الثالث
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
عدي اليوم عادي
لكن مكنتش مرتاحه لحسام
حاسه انه في حاجه غلط نظراته مش مريحه
مكنتش عاوزه افكر في احتمال انه يكون عرف او فهم حاجه
ابراهيم جه بلليل كالعاده لبسه وشكله مبهدل
بصراحه من بعد معرفت طارق وانا مش طايقه ابراهيم
حاولت اكون طبيعيه معاه عشان ميحسش بأي تغيير
قولتله بدلال
هيما
نعم
كنت عاوزه تسيبلي فلوس عاوزه بكره اشتري شويه حجات
حاضر
عاوزه حاجه تاني
شكرا يا حبيبي
طب انا هدخل انام
وانا كمان عشان هنزل بكره بدري
_______________________________
صحيت بدري علي غير العاده
ابراهيم نزل من بدري و الاولاد صحيو
حضرت لهم الفطار ونزلو علي مدارسهم
لقيت ابراهيم سابلي الفلوس
الحقيقه ابراهيم كريم اوي معايه في المديات
لبست هدومي ونزلت روحت مول
دخلت الاول محل عبايات اشتريت عبايه واسعه ونقاب
قيستهم وقفت قدام المرايه حسيت ان شكلي متغير خالص مستحيل حد يميزني بسهوله
بعدها روحت محل لانجيري
نقيت قميصين نوم سيكسي واشتريت جلبيه رقص بلدي
واشتريت اكل للفطار
ليه انا وطارق
كنت حاسه بنشوه غريبه وانا بصرف من فلوس جوزي عشان ابسط عشيقي
ركبت تاكسي وصلني لمحل طارق
نزلت عنده شوفت جوزي كان في محله معاه زباين طبعا مميزنيش بالنقاب
دخلت محل طارق كنت حاسه بنشوي غريبه
قابلني عامل محله سئلته
استاذ طارق موجود
لا و**** يا مدام استاذ طارق بييجي علي الساعه 11
بصيت علي الساعه لقيتها 9 ونص
قولتله طب ممكن تتصلي بيه
العامل قالي طب فيه حاجه معينه نبلغها ليه
لا احنا شركه بطه ولينا تعاملات معاه ولينا حساب عاوزين نصفيه مع بعض
طب ثواني اكلمه لحضرتك
ايوه يا طارق بيه
فيه ناس بيقولو انهم من شركه بطه وليهم مستحقات عند حضرتك
شركه بطه
معرفش و****
وحده ست منقبه
طيب
معلش طارق بيه عاوز يكلمك
اخدت التليفون
طارق قالي بحده مين معايه وشركه بطه ايه اللي ليها عندي حساب
قولتله وانا بكتم ضحكتي وبتظاهر بالجديه معاك شركه بطه يا فندم عاوزين نقفل حسابنا مع حضرتك
طارق انفجر في الضحك وقالي بصوت واطي واضح انه لسه في البيت ومراته جنبه يا بنت المجنونه
ضحكت وقولتله يا ريت حضرتك تيجي بسرعه عشان انا عاوزه اروح قبل الساعه 3
ساعه بالضبط وهبقي عندك
ادي التليفون لعطوه
اديت التليفون للعامل
حاضر يا باشا
هخليها تستني فوق
اتفضلي يا مدام
__________________________________
طلعت الشقه مع العامل
العامل استأذن مني بعد اذن حضرتك انا هسيب حضرتك لوحدك
مفيش مشكله اتفضل
عطوه نزل بقيت لوحدي
تربست الباب عشان محدش يعرف يدخل من بره
ابتديت افحص الشقه
كانت عباره عن صاله كبيره فيها مكتب فخم
وفيه اوده جوه معموله اودت نوم
فيها سرير كبير
ومطبخ وحمام
دخلت الحمام الاول اخدت دش سريع
وبعدين طلعت علي اودت النوم طلعت الهدوم اللي اشتريتها اخترت استرنج اسود حشرته بين فلقه طيازي
ولبست جلبيه الرقص
كانت محزقه اوي علي طيزي اللي كانت شبه الكوره فيها ومفتوحه من الفخدين ومن فوق ماسكه علي صدري اللي كان مشحوط فيها
ابتديت احط مكياج كحل للعيون يرسمها وروج احمر فاقع واحمر في خدودي
دخلت المطبخ حطيت الاكل اللي انا جيباه في التلاجه
مفيش لحظات جرس الباب رن
طارق دخل المفتاح حاول يفتح الباب
طبعا معرفش يفتح لأني متربسه من جوه
قولت بدلال مين
طارق قالي بصوت خفيض انا يا بطتي افتحي
فتحت الترباس وطلعت اجري بعيد عن الباب طارق فتح بالمفتاح
انتي فين يا بطتي
ضحكت ضحكه رقيعه
قولتله غمض عينيك يا شهريار وطلعت طارق لما شافني بقي هيتهبل
احاااااا ايه ده يخربيت سنينك
ايه عجباك طارق باس شفايفي
ده انتي تعجبي الباشا
طيب خلاص انت النهارده الباشا وانا لولو بتعتك تطلب ايه يا باشا
طارق ضحك
وقعد حط رجل علي رجل عاوزك ترقصيلي يا لبوتي
طب شغلي الموسيقي يا باشا
طارق شغل الكاسيت علي مزيكا رقص طبله
ابتديت ارقص واهز وسطي بجنون
وطارق بيسقف لي وبيبعبص طيزي ويمسك صدري
فضلت ارقص لحد متعبت رميت نفسي في حضن طارق سلمته شفايفي بقي يمصهم ويمص ريقي
وايده بتلعب في صدري
وانا مستسلمه خالص من النشوه
طارق قالي يلا علي اوده النوم
يلا يا باشا
دخلنا سوا نمت علي ضهري
طارق قلع هدومه كلها
فتح الدولاب كان فيه خازنه مقفوله
فتحها طلع منها كيسه كبيره فيها كريمات و داليدو ( زبر صناعي ) لونه اسود
ايه يا طارق ده
ضحك وقالي سيبيلي نفسك
شاورلي امصله
ممممم ده انا هقطعهولك
طارق ضحك وقالي نشوف مين اللي هيقطع مين
ابتديت امص واعض راسه بشويش
طارق يضحك
اااه
يا بنت العضاضه
وانا مستمره في المص
ممممممم
طارق زبره وقف خالص
حضني ابتدينا نتبادل القبلات الساخنه
طارق ابتدي يقلعني بقيت ملط
ابتدي يبوس كل حته في جسمي وفجئه هجم علي كسي ابتدي يلحس فيه ويعض زنبوري
اوووووووووه
مممممممممم
طارق مستمر في اللحس
مممممم شنبك يا طارق بيدوبني
طارق بقي يلحس بجنون اكتر ويلعب بصباعه فيه
فجئه دخل الدليدو في كسي
اييييييييييييييييييييي
اووووووووووووه
طارق بيضحك وهو مستمر في نيكي بالداليدو
ايييييي
بيوجع
طارق بقي بيلعب في صدري بأيد وبالأيد التانيه بينيكني بالدليدو
اوووووووووووه
مممممممممممممم
طارق نام ونمت فوقيه 69
بقيت بمص زبره وهو شغال نيك فيه بالدليدو
اهههههههههه
اوووووووه
طعمه حلو يا بت
مممممم يا طارق
هو ولا زبري يا ممحونه
مممممممم زبرك احلي
ممممممم شطره يا لبوه
طارق قام بقي واقف علي ركبه
وفشخ رجلي خالص
بقي فاتحها 180 درجه
وابتدي يدخل راسه
ممممممم
اهههههههههه
دخله كله جوايه مره واحده
ايييييييييي
اووووووووووه
طارق بقي راكب فوقيه ومستمر في المكاركه بزبره
ايييييييييييي
اوووووووووووه
اممممممممممم
بقي يبوس شفايفي وانا ببادله القبلات بجنون
اهههههههه
فجئه حسيت بأنفجار من اللبن السخن جوايه بقيت غرقانه من لبن طارق
ضحكت في نشوه
وطارق نام وانا نمت في حضنه لحظات
طارق قالي انا جوعت اوي هطلبلنا فطار
ضحكت بدلال مينفعش تطلب اكل يا باشا وانا معاك
هعملك اكل بأيدي
طارق باس شفايفي برقه
انا بحبك اوي يا الهام
حضنته بقوه انا بعشقك يا طارق
قومت خرجت واخدت كيسه قمصان النوم معايه لبره
اخترت منهم قميص نوم استرتش لونه اسود بحماله واحده
كاشف نص بزازي شفاف محزق علي بطني مبين جمال سوتي
وقصير فوق الركبه يدوب مغطي طيزي
ابتديت احضر الفطار
دخلت علي طارق الاوضه بصينيه الاكل
اول مشافني ابتسم لي
وقالي قمر 14
ضحكت بدلع
مممممم الريحه تهبل
ضحكت بخالاعه
اظن ديونك بتكتر اهو
ضحك وقالي النهارده همشيكي من هنا وانتي مديونه
قعدنا ناكل سوا علي السرير
خلصنا اكل طارق قام يغسل ايده وانا قومت اشيل الاكل وسبقته
علي الاوضه نمت علي السرير بالعرض علي بطني وانا بمرجح رجلي
طارق دخل الاوضه
نام فوقيه وباس خدي
ممم تعليلي بقي يا بطه
طارق رفع القميص ضربني علي طيزي اللي طرقعت جامد
اييييي
طارق جاب كيريم كيواي وحط في ايديه وابتدي يحطه علي
خرم طيزي
اهههههه
لا طارق بلاش بيوجع
طارق باس شفايفي وهو مستمر في التدخيل
مممممممم
ابتديت اتعود علي صباعه
طارق راح حاطط حته كريم تانيه وراح مدخل صوباعين
صوت بعلو صوتي
اوووووووووووووه
لا مش هستحمل بلاش من ورا يا طارق
فلت من ايده ونمت علي ضهري
خلينا من قدام بس
لما تجربي من ورا هتقولي من ورا بس يا قحبه
لا بيوجع اوي يا طارق مش هقدر
في الاول بس بعد كده هتتعودي عليه وهتحبيه
طارق حط مخده في نص السرير
وقالي اناام عليها بحيث وسطي يبقي مرفوع
طارق نام فوقي مني بتقل جسمه كله وقرب شفايفه من ودني
وقالي بصوت هامس استحملي سنه بس و دخل صباعين في خرم طيزي مره واحده حسيت اني اتعورت
اههه مش قادره
حاولت افلت منه لكن مقدرتش كان اقوي مني وكان متملكني بالوضع ده
طارق ابتدي يسرع من حركه صباعه ومستمر في الهمس في ودني
انتي حبيبتي ولازم تستحملي عشان تبسطيني صح
اووووه صح
وانا كمان هبسطك اوي
قالها وهو عمال يلعب بصوابعه في خرم طيزي حسيت انه بيوسعه
وبيبوس ورا ودني برومانسيه
فجئه قام درجه من عليه
حسيت بحاجه شبه الزيت بيحطها علي خرم طيزي
اه ايه ده
ملحقتش اكمل الكلمه
حسيت ان عمود نار بيدخل جوايه
صرخت بأعلي صوت
اوووووووووووووووووه
يا لهوااااااااااي
اااااااااااااه
يخربيتك هتفضحينا
طارق كتم صويتي بأيده ومستمر في نيكي
بيتحرك بهدوء زبره سخن اوي جوايه
ممممممممم
اهههههههه
طارق صفع طيزي بقوه
اممممممممممممم
ابتديت اتعود علي الالم
طارق مستمر في النيك شويه بهدوء وشويه بقوه
ابتدت صرخات الالم تتحول لصرخات متعه
اممممممممم
اههههههههههه
اووووووه
حرااااق
شطه
طارق يضحك ومستمر في النيك
اححححححححح
ممممممم
طارق ابتدي يجيب لبنه جوا اعماق طيزي
حسيت بسائله الساخن اللزج وهو بيدخل جوايه
مممممممممم
هديت ونمت علي بطني وطارق نايم فوقيه
زبره مستمر في دفع سوائله الساخنه جوا طيزي
لحد منكمش خالص وخرج منها
سعتها حسيت بفراغ شديد وبروده رهيبه
بقيت اترعش من البرد
مممممممم احضني يا طارق
طارق ضحك وحضني تعالي ناخد دش دافي وانتي هتبقي تمام
*********************************** *********
دخلت الدش وانا في حضن طارق بترعش
اممممم
طارق بيبوسني وانا بترعش مش قادره حسه ببرد ودوخه وحاسه اني هرجع
رجعت في الحمام
اهه طارق مش قادره
طارق حضني وابتدي يدلك جسمي وانا مش قادره من البرد
طارق مش قادره عاوزه اروح
حاضر هروحك
لفني في بشكير
طلعت وانا سنده عليه
ابتديت البس العبايه والنقاب
طارق عملي نعناع دافي ابتدت الدوخه تخف شويه
طارق قالي انا مش هينفع اسيبك كده هوصلك لحد البيت
نزلت مع طارق لحد مدخل العماره فجئه لقيت جوزي في وشي
++++++++++++++++++++++++++++
عيني جت في عينيه حسيت بأرتباك شديد
هو كمان بصلي اوي
انتبهت اني لبسه النقاب ومداري حتي عيني
حاولت اتصرف بثقه عشان مسيرش ريبته
لفيت وشي بعيد ومشيت وقفت عند عربيه طارق
جوزي سلم علي طارق
سمعته بيسئله بأرتياب مين اللي معاك ديه
طارق قاله ديه بنت خالتي ومستعجله عاوزه تروح
جوزي بصله بشك
طارق اتجاهله ومشي وسابه
طارق فتح لي الباب بسرعه ركبنا ومشينا
احيه يا طارق هروح في داهيه
طارق قالي متقلقيش
مفيش ثواني لقيت موبيلي بيرن
يا لهوي ده جوزي
احيه يا طارق اعمل ايه
طارق قالي مترديش
لحد متوصلي البيت
ابقي قولي ليه انك كنتي نايمه مسمعتهوش
طارق ماشي طاير
في اقل من ربع ساعه
وصلني قرب البيت
نزلت من عربيته
وانا بترعش من التوتر والارتباك
*********************************** ***********
طلعت البيت بسرعه وانا في قمه التوتر وجوزي عمال يرن
فتحت باب الشقه لقيت ابني في وشي
الساعه كانت 2
ايه اللي مرجعه بدري من المدرسه ده
اهلا حسام ازيك
بصلي بأندهاش
ازيك يا مامي
ايه اللي انتي لبساه ده
انتبهت اني بالنقاب
يا لهوي روحت في داهيه
حسيت اني هفقد الوعي
جوزي شافني بالنقاب مع طارق واكيد شاكك انه انا
وابني شافني بالنقاب يعني لو ربطو بين الموقفين جوزي هيتأكد انه انا
يالهوي اعمل ايه في المصيبه ديه
مفيش قدامي غير حل واحد
حسام انا عاوزه طلب منك
ايه يا ماما اؤمري
انا مش عاوزاك تقول لبابا انك شوفتني باللبس ده ممكن
حسام بص لي بذهول وقالي ماشي
جوزي كان بيرن للمره العاشره
ابتديت ارتبك
حسام قالي ده بابا
قولتله اه
قالي هاتي التليفون
ادتهوله وانا مش حاسه بنفسي
حسام رد ايوه يا بابا
لا ماما تعبانه شويه ونايمه
هي جت خدتني من المدرسه علي الساعه 10 خرجنا انا وهي شويه
وبعدين تعبت روحتها ودخلت نامت
ايوه معايه من الصبح
اصل انا كنت متضايق شويه عشان الامتحانات قربت وحالتي النفسيه مش متضبطه فماما خرجتني عشان افك عن نفسي
طيب خلاص لما تصحي هخليها تكلمك
بصراحه انا مندهشه من براعه ابني في الكدب وسرعه بديهته
خلق كدبه واقنع بيها ابوه وطلعني برائه في دقايق
****************************
خدت موبيلي منه قولتله بأنكسار شكرا يا حسام
حسام بص لي بغضب
قالي كنتي مع طارق صح
سؤاله كان صعقه نزلت علي راسي حسيت بدوخه
حسام معلش انا تعبانه ممكن تسيبني دلوقت ونتكلم بعدين
حسام قالي براحتك بس لازم نتكلم
*********************************** ********
دخلت اودتي قلعت هدومي
خبيت العبايه والخمار في درجي وقفلت عليهم بالمفتاح
ابتدي التوتر يروح مني واحده واحده
وانا بفتكر لحظات المتعه اللي قضيتها مع طارق
دخلت الحمام عشان ازيل اثار النيكه الممتعه
قعدت مسترخيه في البانيو وانا بفكر هعمل ايه مع ابني
ابني كده عارف كل حاجه
واكيد هو شاف طارق اول امبارح وعرف انه كان معايه
والنهارده شافني وكدب علي ابوه عشان ينقذني
مفيش قدامي غير حل واحد احافظ بيه علي اللي باقي مني كسيده محترمه
اني اقوله ان ديه نزوه ومش هتتكرر واقطع علاقتي بطارق تماما
وارجع زي م كونت ست محترمه راضيه بحياتها مع جوزها
بس انا مقدرش علي كده
طارق صحي وحش جوايه صعب اني اخمده دلوقت
عيشت طول حياتي بقنع نفسي اني مبسوطه وانا مش مبسوطه
ان الاوان اني اعيش لنفسي ومتعتي كفايه اللي راح
ابتديت افكر في حل لمشكلتي
خدت قرار اني اكون قويه مع حسام
ونلعب علي المكشوف
لازم يعرف انه مش ماسكلي علي ذله
لو هيهددني انا ممكن اسيب البيت واهد المعبد علي الكل
لبست فستان قصير فوق الركبه
كان ضيق محزق عليه مبين تدويره طيزي وحجم بزازي الكبيره وماسك علي سوتي
وابتديت احط مكياج
لازم اكون في كامل انوثتي معاه
عشان يعرف اني قويه
ندهتله بحزم حسام
ايوه يا مامي
تعالي عوزاك
- لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية مدام الهام صيادة الرجال)