Uncategorized

رواية مدام الهام صيادة الرجال الفصل الثاني 2 قصص سكس عربية

رواية مدام الهام صيادة الرجال الفصل الثاني 2 قصص سكس عربية

 

البارت الثاني

 

جهزنا الغدا و قعدنا ناكل سوا علي السفره طبعا انا جنب جوزي
وطارق جنب اماني مراته والاولاد حولين التربيزه
طارق موقفش نظراته الجريئه لصدري حاسه انه هيدخل بعينه من تحت الهدوم

مش بس كده ده ابتدي يحسس علي رجلي برجله من تحت الطربيزه
حاولت ارسم علامات الغضب والتأنيب علي وجهي لعله يرتدع لكن مفيش فايده

جوزي لاحظ ارتباكي

فيه حاجه يا الهام

طارق اتدخل وقال بسخريه الظاهر مدام الهام شكلها زعلانه عشان انا باكل كتير
اصل انا ضعيف اوي قدام البط مقدرش اشوف بطه قصادي علي الطربيزه الا لما اكلها كلها

جوزي المغفل رد عليه بسذاجه بأنه ضحك وقاله لا كل يا حبيبي علي قد متقدر احنا بيت كرم

/ />
خلصنا الاكل قعدنا ندردش شويه ونظرات طارق الناريه لازالت مصره علي افتراسي

ابتديت احس بهياج غير طبيعي وابادله نفس النظرات

مبقتش قادره اسيطر علي هيجاني

قولت اهرب منه بدل م جوزي او مراته يخدو بالهم من نظرتنا المتبادله وتبقي مشكله

قولت لمراته متيجي نقعد مع بعض جوه ندردش شويه

فعلا دخلنا جوه وسبنا جوزي وطارق قاعدين سوا

ابتدت ادردش مع اماني عن حياتي مع جوزي
وهي كمان استريحتلي وابتدت تفضفض عن حياتها مع جوزها وانه زمان كان شغال عند ابوها وبعدين هي وقعت في حبه واتجوزو وان المحلات وكل حاجه في الاصل ملكها

وانها اكتشفت انه نسونجي مبيشبعش ستات كل شويه يخونها مع واحده مش عاتق وانها زهقت منه ومن عمايله

قولتلها بتلقائيه طب وايه اللي جبرك علي كده وجهيه بخيانته ولو استمر فيها اتطلقي منه

قالتلي واجهته رد عليه وقالي طالما اني مكفيكي ومش بقصر معاكي ملكيش حاجه عندي

رديت ببلاهه مكفيكي ازاي يعني

ضحكت بدلال مكفيني في السرير

ضحكت ضحكه مصطنعه قولتلها ليه يعني عنده حاجه مش عند بقيت الرجاله

عضت علي شفايفها بشهوه قالت بصراحه في الحجات اللي بالك فيها طارق مفيش زيه

كلامها زود محنتي خلاني بقيت مش علي بعضي اكتر م كنت

*********************************** *********

الساعه جت 11 طارق نده مراته عشان يمشو

سلمت علي مراته بعد تبادل ارقام الهاتف
والوعد برد الزياره

وتبادلنا قبلات الموده
والتقت عيني بعين طارق اللي القي نظره اخيره جريئه علي جسمي كله كأنه بيودعه بطريقته الخاصه

اخيرا نزلو

 

رحيل طارق وزوجته واشعل فيه رغبات وافكار شيطانيه حاولت اخمدها
غلبني النوم صحيت الصبح الاولاد راحو مدارسهم وجوزي نزل شغله

يوم عادي ابتديت انضف البيت وانا بنضف لقيت محفظه غريبه
كانت محطوطه تحت الكرسي بعنايه
فتحتها ابص فيها لقيت اوراق تخص طارق

شكيت في انها حركه مقصوده منه

لحظات ورن جرس الموبيل

مخبش توقعي

الو

رد طارق الو يا بطه
وضحك

طبعا عرفت صوته

حاولت اظهر متماسكه

قولتله بحده مين معايه

ضحك وقالي بصوت دافي كمان لحقتي تنسيني بس انا مقدرتش انساكي يا بطه

حسيت بنيران الشهوه جوايه
حاولت اصمد اكتر
قولتله بحده
اه انت
ممكن اعرف جبت تليفوني منين
ضحك بسخريه بسيطه جدا سرقته من تليفون مراتي وهي نايمه

قولتله ممكن اعرف انت بتتصل بيه ليه وعاوز مني ايه

ضحك بنفس البرود وقالي ابدا اصل مش لاقي محفظتي فقولت تكون وقعت عندك امبارح

علي فكره طريقتك قديمه وبايخه اوي خلي بالك انا ممكن اقول لجوزي ومراتك واعملك فضيحه

طارق ضحك بسخريه وقالي كل ده عشان محفظتي وقعت عندك ده انتي شريره اوي

قولتله بحده وقعت وماله
ممكن اعرف انت عاوز مني ايه بالضبط

رد طارق انا مش عاوز عينيكي هي اللي عاوزه

نعم ؟
عينيكي جعانه عاوزه راجل انتي فرسه شديده محتاجه خيال يلجمك

رديت بتعلثم ايه اللي انت بتقوله ده انا ست متجوزه

ضحك بسخريه متجوزه ايه هو ده يقدر عليك يا متوحش
بذمتك مش حرام عليكي جمالك وشبابك تهدريهم مع راجل كروديه زي ابراهيم راجل معفن بيستحمي كل 10 سنين مره ده انا بقرف اسلم عليه
حرام عليكي نفسك بصي لنفسك في المرايه وبصيله

اتمالكت اعصابي وقطعته انت مش محترم

محفظتك هبعتهالك بكره مع جوزي ابراهيم وياريت متتصلش بالرقم ده تاني والا هبلغ مراتك وجوزي واعملك فضيحه

وقفلت في وشه السكه

فضلت طول اليوم سرحانه في كلامه

الاولاد رجعو من المدرسه ابتدو يذاكرو

لحد الساعه 10 خلتهم ينامو بدري

دخلت الحمام اخدت دش وعملت سويت لجسمي ونتفت الشعر الزائد
ابتديت احط ميك اب مسكره لعيوني وروج احمرفاقع
احمر للخدود
مكياج صارخ لبست استرينج حشرته بين فلقتين طيزي اللي زاد بروزها وبان حجمها الكبير و قميص نوم جريء لونه احمر ستان قصير فوق الركبه شفاف مبين جسمي من تحتيه
وماسك علي صدري الكبير اللي باين نصه منه
وسيبت شعري خالص

بصيت لنفسي في المرايه حسيت اني متظبطه اوي

استنيت جوزي ابراهيم اللي وصل ملامح الارهاق باينه عليه
هدومه مبهدله و متسخه كالعاده

دخل الاوده قلع هدومه بهمجيه ورماها علي الارض

بصلي بأستغراب
ايه يا وليه اللي انتي لبساه ده
قولتلو بدلال
ايه يا هيما مش حلو

يا وليه اختشي ده انتي عيالك بقو طولك يشوفوكي كده يقولو ايه

قولتلو بدلال العيال نامو يا راجل

يا وليه احنا كبرنا علي الكلام ده

كبرنا ايه فشر انت كبرت لوحدك انا لسه شباب
ادخل خد دش يا حبيبي وتعالي نتعشي سوا وانا وريلك انا شباب ولا لسه

بصلي بأستنكار قالي لا يختي انا هنام انا مهدود من الشغل

وسبني ودخل ينام زي الحمار
سبني علي نار

++++++++++++++++++++++++++++++++++

صحيت الصبح كنت وصلت لذروه هيجاني
مرحله عمري موصلتلها قبل كده

الاولاد كانو نزلو علي مدرستهم

وابراهيم سابني ونزل شغله بدري

وسابني لوحدي بقميص نومي الاحمر الناري وجسمي الظمأن عماله اتقلب في السرير واحضن المخدات والعب في جسمي مش قادره

ابتدت الرغبه تسيطر عليه وتتحكم فيه

فجئه افتكرت محفظه طارق

مسكتها ابتديت اشم ريحتها لقيت ريحتها برفان طارق

ابتديت احطها بين صدري
وبين فخادي وانا متخيلاها طارق

اممممم

 

فتحت المحفظه ابص فيها لقيت طارق حاطط فيها كارت شخصي فيه اسمه ورقم تليفونه

ابتدت الرغبه تسيطر علي عقلي اكتر
مسكت التليفون اتصلت برقمه
رد عليه الو

بصراحه حسيت بأرتباك قفلت السكه في وشه
مفيش لحظات لقيت رقمه بيتصل
بقيت محتاره اكنسل ولا ارد

دوست علي الرد

طارق قالي بلهجه جاده ايوا يا مدام الهام

رديت بأرتباك وانا بحاول اتلم علي اعصابي ايوه يا طارق انا نسيت ادي ابراهيم محفظتك
رد بصوت حاول انه يبقي قلق
لا ارجوكي ده فيها اوراق مهمه ولازم تكون معايه النهارده

رديت بجديه طيب بص ممكن تيجي تاخدها بس ارجوك ابراهيم ميعرفش حاجه عن الموضوع ده
لأن مينفعش راجل غريب يجي البيت في غيابه وانت عارف ابراهيم مخه صعيدي

رد طارق مفهوم طبعا

قولتله طيب الساعه 12 دلوقت ياريت تيجي بسرعه لأن الاولاد بييجو من المدرسه الساعه 3
ولو لقوك ممكن يبلغو ابراهيم وتحصل مشكله
طارق رد فاهم فاهم انا قريب منك دقايق واكون قدامك

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

في لحظات من الشهوه عقل الانسان بيغيب تماما عن المشهد

جرس الباب رن

طارق وصل بسرعه اوي مأخدش 5 دقايق

كنت مرتبكه اوي

اول مره اعمل حاجه كده

اعمل ايه مش عارفه

لبست روب طويل يستر القميص الفاضح اللي انا لبساه
طب اغطي شعري ولا امسح الميكياج اللي انا حطاه

طارق رن الجرس تاني

كده غلط ممكن حد من الجيران يشوفه

فتحت الباب بسرعه
قولتله بأرتباك
اتفضل ادخل
طارق دخل وقفل الباب

طارق شافني بشعري المنسدل
ومكياجي الصارخ

طارق بقي يكولني بعنيه عامل زي الاسد اللي شاف غزاله ومستني لحظه ضعف منها عشان يبديء هجومه

اتفضل
دخلت طارق الصالون

ثواني معلش هغطي شعري
طارق مسك ايدي بجرائه تغطي ايه انتي كده احلي كتير

ضحكت بخجل وسحبت ايدي من ايده

بص لعيوني برغبه وقالي اديني المحفظه يلا عشان امشي

قولتلو بدلال تاخد المحفظه وتمشي ايه مش فيه مكافئه اللي يلاقي حاجه بياخد نصها

طارق ضحك وقالي بصوت هامس يعني مش هتعمليلي فضيحه عند جوزك ومراتي
ضحكت بدلال وقلتله علي حسب المكافئه اللي هتدهالي

وخرجت من الصالون اخدت قراري

دخلت اودتي قلعت الروب
سرحت شعري السايح وعدلت مكياجي الصارخ
وحطيت برفان
بصيت علي نفسي في المرايه لقيت صدري ووشي محمرين من الهيجان

جبت المحفظه
وخرجت لطارق بقميص النوم

اول م عينيه وقعت عليه قام وقف مش مصدق اللي هو شايفه
يا نهار اسود ايه ده
وحاول يحضن وسطي اتملصت منه
و
قعدت علي الكرسي اللي قصاده عشان ميبقاش طايلني

قولتلو حيلك حيلك انا عاوزه مكفئتي
افتح المحفظه وريني فيها ايه اخد نصه

طارق ابتسم برغبه
فتح المحفظه وفرغ محتويتها
مكنش فيها غير كارته الشخصي وشويه اوراق شخصيه تافهه كارنيهات نوادي عبيطه
ضحكت ضحكه رقيعه عمري مضحكتها قدام راجل غريب

وقولتله فين مكافئتي اخلص

طارق ضحك قالي تعالي اودت النوم وانا هديلك احلي مكافئه

قومت وقفه وحطه ايدي في وسطي ومقربه منه وقولتله يا سلام وديه هتبقي مكافئه ليك ولا ليه عاوزه افهم

طارق شدني من وسطي قعدني علي حجره
وابتدي يبوس في شفايفي بقوه

ويدخل لسانه في بقي وايده بتعربد في كسي وصدري
اممممممم
اوووووووووه
ابتدت تصدر مني تأوهات حاره من لمساته
طارق شالني وانا مستسلمه ليه

ودخلني علي اوده النوم وحطني علي السرير

طارق ابتدي يقلع هدومه كلها وانا بتلوي من الهيجان
شوفت زوبره كان منتصب لونه ابيض و وراسه كبيره لونها احمر
جسم طارق كله نضيف اوي بعكس جوزي تماما حضني وانا نايمه مستسلمه ابتدينا نتبادل القبلات وابتدي جسمي يدوب في جسمه المشعر
طارق نزل القميص من صدري وابتدي يلحس حلماتي بلسانه بشكل محترف
مممممممممم
ويمص ويلحس فيها حلماتي الاتنين انتصبو وطارق مستمر في التقفيش فيهم

طارق قلعني القميص خالص وشد الكلوت
ابتدي يدخل لسانه
مممممم
اااااااه
اووووووه
طارق مستمر في اللحس وسوائل كسي انطلقت كالحمم

ممممم يا طارق
اووووووه

احيه علي كسك يا لبوه
مممم زبده بلدي

طارق نام علي ضهره وطلب مني انام فوقيه بالمقلوب 69
كان اول مره اعمل الوضع ده
نفذته طارق قالي مصيه
كنت عمري ممصيت
كنت مرتبكه طاارق قالي الحسيه بلسانك
لحسته
طارق ضحك قالي مصيه يا الهام كأنك بتمصي مصاصه
ممصتيش مصاصه وانتي صغيره
ابتديت انفذ زي مبيقولي

طارق ابتدي يتأوه
مممممم يا لبوه
مصي كويس يا ممحونه
ممممم

وابتدي يلحس كسي تاني
ويدخل صباعه فيه
اووووووه
طارق مستمر في التدخيل و اللحس
مممم حسه بشنبه وهو بيشكشك كسي وصهد انفاسه وهو بيدخل جوايه وسوائلي اللي غرقتني
وزبره الكبير اللي هينفجر
مممممممممم
طارق دخل صباعه في خرم طيزي الوردي البكر
ااااااه
اوووووووه

ومستمر في اللحس لحد مجبت شهوتي

طارق عدلني بقيت نايمه علي ضهري

فضل يبوس فيه بوس لطيف
ممممم يا بطه علي صدرك ويلعب في صدري وبوسني من الحلمه ويعضعض
اوووووه
متعضش جامد
مممممممم
ابتديت اهيج اكتر
مممممممممم
يلا دخله
مممممممممم طارق زق زبره جوايه
مممممم
اووووووووووه
دخل نصه
ااااااااااااااااااه
ااااااااح
اووووووووووووه
طارق هدي شويه وابتدي يزقه اكتر

اممممممممم
لا براحه يا طارق
اههههههههههه

ممممممم

طارق دخله كله حسيت انه مالي كسي
امممممممممم
اوووووووووه
طارق ابتدي يحرك وسطه

مممممممم
اووووووووووووه
ايييييييي

اححححححححححححح
حلو يا بطتي
مممممممم جميل اوي يا طارق
ممممممممم
طارق ابتدي يبوس شفايفي
ممممممممم

لحد مبتدي يجيبهم جوايه
ممممممممممممم
وفضل يبوس وشي وصدري وكل حته في جسمي

وانا ببدله القبلات بنفس الحماس

طارق رفع رجلي لفوق علي كتفه و راح مدخل زبره تاني كله مره واحده جوايه
انطلقت مني صرخه

اووووووووووووووووووه
طارق مستمر في النيك بقوه
اههههههههههههه
اممممممممممممممممممم
احييييييييييييييييييييييه
طارق مستمر في النيك وصوت ارتطام اجسادنا بقي اعلي
ممممممممممممممممممممممم

طارق مستمر في التقبيل وزوبره شغال زي المطرقه عمال يدق فيه
اممممممممممم
اههههههههههههه
اووووووووووووووووه

طارق ابتدي يجيبهم تاني جوايه حسيت بحممه وهي بتقذف رحمي

/ />
نمت في حضن طارق محستش بالوقت وانا بين احضانه
لحد م ابتديت افوق علي قبله ساخنه من طارق لشفايفي

طارق ضحك وقالي ايه رئيك في المكافئه
ضحكت وقولتلو بدلال انت نصبت عليه
طارق باس شفايفي وقالي ليه بس انا عاوز اصالحك
ضحكت بمياعه
قولتلو اتفضل صالح

طارق قالي اقعدي علي ركبك ( وضعيه الكلب )
قعدت
ابتدي يدلك صدري بأيده ويطبع قبلات ساخنه علي ضهري ودخل زبره بشويش في كسي
مممممممم
ابتدي يبوس في خدي برومانسيه
ممممم يا احلي بطه كلتها في حياتي
مممم هكلك كلك مش هسيب فيكي حته سليمه
اووووه انا كلي ليك حبيبي

ابتدي يصفع مؤخرتي بلطف
اووووووووه
قوليلي حبيبتي تحبي النيك برومانسيه ولا بعنف
ضحكت بخجل قولت برومانسيه
ابتدي يدخل زبره بهدوء
ممممممممممممم
ويبوسني
يعني متحبيش بعنف
قولتله بدلال لأ

راح شد شعري بقوه و مدخل زبره كله فيه وابتدي يرزع جامد اوي
يعني كده وحش يا بطتي

اووووووووووه
اييييييييييي
براحااااااااا اووووووووووووووووووه

ممممممممم

اهههههه

ابتدي يهدي تاني
ويهدي من شد الشعر

ايه يا بطتي وحش ولا حلو
مممممم حبيبي حلو اوي بس بيوجع
ممممممم يا علقه

وابتدي يرزع تاني بأقصي قوه
اووووووووووووه
اييييييييييييييي
ممممممممممممممممممم
صوت ارتطام اجسامنا بقي عالي اوي
اوووووووووووووووووه
كفايه مش قادره
طارق مش سائل فيه وشغال رزع بأقصي قوه
وبيشد شعري جامد
مممم يا متناكه يا قحبه
اييييييي يا طارق براحه حرام عليك
طارق مستمر في الرزع وانا مستمره في الصويت
اممممممم
اووووووووووووه
لحد مبتدي ينطر جوايه

اههههههههه
اممممممممممم
جسمي ارتخي خالص ونمت علي بطني
وهو خطف بوسه من شفايفي
ونام جنبي علي ضهره

وقالي مصيلي شويه

قومت علي ركبي

حطيته علي لساني وابتديت امص وايد طارق بتلعب في صدري
بقيت متمكنه اكتر في المص
ابتدي زبر طارق يكبر تاني

وطارق مستمر في التأوه وفرك حلماتي
مممممممم

زبره وقف خالص
طارق قالي اركبيه
طلعت فوق طارق
قعدت علي زبره وشبكت ايدي في ايده

اووووووه
ابتديت انزل عليه بشويش لحد مأستقر كله جوايه
ممممممممممم
اههه يا طارق
حلو يا لبوتي
جميل يا روقه
مممممممممم
ايييييييي
وانا مستمره في النط علي زبر طارق علي مزيكا ارتطام اجسادنا وبتأوه من الألم والشهوه
اهههههههه
اممممممممم
اووووووووه
احييييييييييه
اووووووووف

فجئه الباب خبط

كأني خرجت من حلم جميل لكارثه

ببص في الساعه لقتها 2 ونص
معقول الوقت جرا كده

قولت لطارق ده اكيد حد من الاولاد
لبست الروب علي اللحم

قفلت باب اودتي وقولت لطارق اللي بان عليه الارتباك الشديد اهدي والبس هدومك و هخرجك

الجرس عمال يرن
فتحت
كان كريم ابني
رجع من المدرسه

ايه يا ماما ساعه علي الباب
معلش يا حبيبي كنت نايمه

الولد بصلي بأستغراب
حسيت انه فهم ان فيه حاجه مش مظبوطه

ادخل اودتك حبيبي غير هدومك انا عشر دقايق هحضر الغدا
دخل وهو بيبصلي بأستغراب
وقفل الباب
بصيت لنفسي في المرايه لقيت شعري سايح و وشي محمر

مكياجي متلخبط من اثار قبلات طارق انفاسي متهدجه
مرتبكه علي الاخر
فتحت التلاجه شربت ميه ساقعه عشان اهدي شويه
واتمالك اعصابي

فتحت الباب لطارق يلا بسرعه اخرج

طارق خرج جري لحد باب الشقه
وانا وراه

طارق وصل للباب
هاتي بوسه طيب
ده وقته اخرج يا زفت
طارق خطف بوسه من شفايفي وخرج
في اللحظه ديه ابني فتح باب اودته
قفلت الباب بسرعه

بص لهيئتي وللنشوه اللي في عيوني

انتي كان معاكي حد
سؤال نزل عليه كالصاعقه

*********************************** *

لا حد ايه ده دليفري جي غلط
حسام بص لي بحده
ده شبه عمو طارق اللي كان عندنا امبارح بالضبط
زاد ارتباكي وقلبي وقع في رجلي حاولت اتمالك اعصابي قولتله فعلا فيه شبه يخلق من الشبه 40 بس عمو طارق بيشتغل في قطع الغيار مش في الدليفري

حسام ابتسم علي دعابتي وقالي ممكن برضو

حسيت انه مش مقتنع اوي بس عاوز يعدي الموضوع

يلا فين الغدا جعان اوي
رديت بأرتباك وانا مش عارفه اتلم علي نفسي
حاضر
ابتديت احضر الغدا وبنتي كمان رجعت من المدرسه

حطيت لهم الغدا
بنتي سئلتني ماما مش هتاكلي معانا
رديت لا مش دلوقت

دخلت الحمام اخدت دش عشان ازيل اثار النيك اللي باينه علي وشي وجسمي
ممممم

ابتديت استرجع لحظات المتعه وتفاصيلها

كان يوم روعه عمري ممارست الجنس بالشكل ده
الجنس بالنسبه ليه كان عمليه مقرفه بمارسها مع جوزي كل شهرين او تلاته

جوزي كان بيدخل زبره الصغير الطري جوايه
ويفضل ينعر زي الحيوان لحد ميجيبهم في 3 دقايق وينام علي ضهره وهو بينهج

ويسيبني غرقانه في شهوتي

::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::

ابتديت افكر في ابني ان كان فعلا شاف او فهم حاجه

قولت لنفسي اكيد لو شاف حاجه مش هيسكت

طردت الهاجس ده بسرعه

وابتديت استرجع تاني لحظاتي الحميميه مع طارق
ابتديت افتكر كل لمسه وكل بوسه وكل حضن

لحد منمت
صحيت الصبح
كنت مشتاقه لطارق

اتصلت بيه

كان قلقان عليه
حبيبتي حصل حاجه امبارح

قولتله لا خالص متقلقش
قالي ابنك مقالش حاجه
رديت لا متقلقش انا قولتلو انك بتاع دليفري جيي غلط
سئلني وقالك ايه
رديت هيقول ايه يعني سكت متقلقش هو مشفكش

طارق: مشفنيش ازاي انا عيني جت في عينيه انا متأكد انه شافني

حبيبي يخلق من الشبه 40 متقلقش لو فيه حاجه كان قال
متقلقنيش بقي
ولا انت عاوز تاكل عليه بقيت مكفأتي
طارق ابتدي يروق ضحك وقالي اه يا لبوه ده انا هديكي مكافئه اخليكي تلالي
ضحكت بخلاعه وقولتلو امتي بقي انا مبحبش اسيب حقي
ممم هفشخك يا بطتي لما اشوفك هورم كسك الاحمر بزبري
ضحكت بمجون وايه كمان

ممممم هفشخ طيازك يا لبوه
ممم متعني حبيبي انا كلي ليك
عارف انا بقي لما اشوفك هعمل فيك ايه
ايه يا لبوه
همص بتاعك لحد مقطعه

مممم طب هنتقابل امتي

مش عارفه حبيبي احنا نبعد عن البيت اليومين دول عشان مش طالبه مشاكل
انت معندكش مكان

عندي مكتبي فوق المحل
بس ده مشكلته انها جنب جوزك
ضحكت وقولتلو يا لهوي انت عاوزه يقفشنا سوا
رد بجديه طب انا عندي فيلا في الساحل ايه رئيك
طارق انت مجنون هنروح في 3 سعات ونيجي في 3 سعات ونقعد مع بعض قد ايه ديه عاوزه بيات يا حلو
طب متقولي انك بايته عند حد من قرايبك انتي هتغلبي يا حبيبتي
لا مينفعش ممكن يسئل يعرف
طب بعدين ايه الحل
جت فكره جهنميه في بالي

سيبني النهارده وانا هضبط الحل بكره وارد عليك

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *