رواية لبوات الحي الشعبي الفصل التاسع 9 – قصص سكس محارم
رواية لبوات الحي الشعبي الفصل التاسع 9 – قصص سكس محارم
البارت التاسع
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
بعد ما نزلت من العربيه بتاع فهد.. قعدت افكر.. هودي الفلوس الكتير دي و الخاتم فين.. مفيش غير اوضه السطح.. هدفسهم في اي مكان…. روحت و طلعت اتسحب و وصلت الاوضه.. لقيت كيس بلاستيك.. حطيت فيه الفلوس.. و قلت اخليهم هنا لغاية ما أخد البطاقه بتاعتي بكرا و اروح البريد احطهم.. لقيت كراكيب خشب حطيتهم تحتها و نزلت بعد ما اطمنت ان مفيش حد برا.. نزلت على السلم و قابلت سمير وانا نازله..
سمير : كنتي بتعملي ايه فوق يا نوسه..
انا : كنت قاعدة فوق في الهوا.. انت جاي منين..
سمير : كنت بوصل ابويا علشان مسافر البلد . عمه مات و رايح العزا..
انا : وامك فين..
سمير : في الاوضه اكيد..
انا : وانت مروحتش مع ابوك ليه..
سمير : ما انا رايح بكرا مع عمتي.. أصلها كانت بتخلص حاجات..
انا: طيب ابقا سلم على امك..
امه فتحت الباب..
سحر : و انتي متجيش تسلمي ليه يا نوسه…
انا : ازيك يا ام سمير.. وحشاني والنعمه.. انتي عارفه بقا الشغل..
سحر : اه منك انتي وامك.. امك بقالي جمعة طالبه منها تيجي تعملي.. بس بقت بتتكبر عليا. وانتي يا نوسه كمان محدش شافك من آخر مره.. يا بت ما تيجي انتي.. ولا احنا مش قد المقام..
انا : ازاي بقا يا ام سمير.. دا انتي تؤمري.. هجيلك بكرا بعد الضهر.. اتفقنا..
سحر : اتفقنا يا نونس.. تعالي اتغدى معانا..
انا : تسلمي يا حبيبتي الف هنا..
نزلت وانا بفكر في سحر.. سحر جسمها زي جيجي بس صدرها اصغر شوية. بس لبوة قوي في نفسها.. مره لقيتها طالعة بقميص النوم و راحه دورة المايه.. قلتها افرضي حد شافك وهو طالع.. قالت ما المطرح قصادنا فاضي من يوم ما اشرف مشي.. اشرف دا كان عازب و السكان طردوه لأنهم رافضين حد عازب يقعد في السكن. و سمعت امي بتقول لسماح مره انه مرافق سحر..
سحر بقا شغاله في مستشفى. عاملة هناك.. نظافه يعني.. بس الكلام عليها كتير.. بيقولوا بتتناك من اللي شغالين هناك. عندنا سمعة اللي شغاله في مستشفى مش حلوه.. المهم قلتها افرضي حد طالع.. ضحكت وقالت ما اللي يطلع يطلع.. هو انا فيا حاجه تتعايب يا بت… لبوه رسمي..
نزلت لقيت قدريه في الاوضه و امي نايمه..
انا : ازيك يا قدريه..
قدريه : سلامات ما لسه بدري.. هو انا اللي لازم يطلع عيني في الطبيخ كل يوم..
انا : مالك يا بت ما اللي بيجي بيعمل..
قدريه : و زنوبه فين هي كمان..
انا : وانا مالي هو انا كنت معاها..
عدي اليوم و نمت و صحيت الصبح اخدت البطاقه بعد ما كله نزل.. ولازم ارجع قبل ما يرجعوا علشان ادخل البطاقه في حاجه امي…. رحت حطيت الفلوس.. وفضل الخاتم.. مش عارفه اتصرف فيه ازاي.. قلت أخفيه في اي مكان في البيت.. لاني او رحت ابيعه هيقولوا سارقه الخاتم..
روحت السكن.. و انا طالعه على السلم لقيت سحر ورايا..
سحر : جايه بدري يعني يا نونس
انا : انا مكنش عندي شغل.. رحت اجيب حاجه ورجعت. انتي كنتي فين..
سحر : كنت بشتري حاجات و بوصل المنيل سمير مع عمته.. ما تيجي تطلعي معايا طالما فاضيه انهارده..
انا : طيب هروح الاوضه اعمل حاجه و اشوف امي سايبه الشنطة ولا ايه..
سحر : ملكيش دعوة بالحاجة.. انا عندي.. بس تعالي انتي ورأيت.
انا : ماشي..
دخلت الاوضه و قفلت. و بدأت ادور على مكان احط فيه الخاتم.. قلت احطه في المخده.. فتحت حته و حطيت الخاتم و خيطتها.. و دورت على شنطه امي بتاع الشغل لقيتها.. قلت اكيد راحت لفهد.. خدتها وطلعت لسحر.. خبطت على الباب.. فتحت سحر وهي بقميص النوم..
سحر : ادخلي يا نونس مفيش حد..
انا : انتي بتفتحي كدا ازاي.. افرضي مش انا..
سحر : مالك يا بت محبكاها كدا ليه.. ولو مش انتي.. هو انا قالعه. ما انا لابسه اهو.. هو انا جسمي فيه حاجه تتعايب علشان اتكسف منه..
انا : لا طبعا.. انتي زي القمر..
سحر : ايه رايك بقا في جسمي من غير الجلابية.. مش خسارة في الفقر دا.. يلا نصيب.. رفعت دراعتها و القميص..
سحر : شايفه يا ختي امك.. سيباني كل دا.. بقالي جمعة بتحايل عليها.. من بعد الدورة ما راحت.. امك اتغيرت خالص يا نونس. دا كل نسوان الحته بيشتكوا منها.. و البت هناء بقت بتشتغل نار.. امك لو سابتها هتاكل الجو منها..
انا : ولا تزعلي نفسك.. انا هظبطك.. وبعدين هناء ايه المعفنه دي.. ولا تعرف تعمل حاجه..
سحر : ان جيتي للحق امك مفيش زيها.. بس النسوان هتعمل ايه..
انا : يلا بقا جهزي الحلاوه عقبال ما اجهز الحاجه..
سحر : مالك يا بت مستعجله ليه.. ولا وراكي ميعاد يا مضروبه.
انا: ميعاد ايه يا ست انتي.. ما تخلي بالك من الكلام..
سحر : انتي زعلتي.. هو فيها ايه لما يبقالك جو كدا و تروحي تدلعي معاها.. تعرفي انا و امك زمان. كنا مع بعض في المستشفى.. كنا بنقوم المستشفى على رجل..
انا : وانا مالي يا ختي بالكلام دا.. انا لسه صغيره..
سحر : صغيره ايه بقا. دا كل شباب الحته و نسوانها بيتكلموا على حلاوتك و جسمك..
انا : امسكي الخشب يا ختي..
سحر : يا بت انا بحبك و النعمه.. اوعي تفكري اني زي سماح.. دا امك صاحبتي من صغرنا.. هيييه.. ايام..
انا : سماح.. مالها سماح.. ايه دخل سماح في الموضوع..
سحر : انا عارفه كل حاجه يا ختي..
انا : عارفه ايه..
سحر : عارفه كل حاجه بتعملها سماح مع اختك و اخوكي و عارفه موضوع امك مع محمود و ياما حذرتها منه.. دا خول انا عارفه اصله.. بس هي بتمشي ورا دماغها..
انا : امممم.. سمير المنسون اللي حاكي ليكي..
سحر : هو يقدر يخبي عني حاجه.. اي حاجة..( وضحكت)
انا : كل حاجة.. امممم.. وانتي بقا بتهدديني..
سحر : يا بت انت دماغك فيها حاجه.. بقولك انتي و اخواتك غالين عندي.. بس كل الحكايه اني مقهورة من الوسخه دي.. هي اللي فضحاني في الحته..
انا : فضحتك ازاي..
سحر : كانت في المستشفى في مره و اتشرمطت مع التمرجي هناك و ابن الوسخه حكي ليها كل حاجه.. لولا ابو سمير دا عقله على قده كان طلقني.. و مش عقله بس.. دا هو اساسا نص راجل.
انا : نص راجل ازاي..
سحر : لا بيهش ولا بينش.. زي عدمه.. وشغله مش مكفي سجايره.. يعني ميقدرش يطلقني والا يشحت….
انا : نصيبنا بقا هنعمل ايه..
سحر : تعرفي انا بحبك ليه..
انا : ليه..
سحر : علشان سماح مقدرتش توقعك..
انا : دا انا أوقع اللي قد سماح المتناكة دي عشر مرات.. انا نفسي اوديها في ستين داهيه.
سحر : وانا اكتر منك.. دي الوسخه بقت تعرف كل اللي في المستشفى. و الحال بقا زفت.. الفلوس قليله و الواحده كمان بعيد عن الفلوس. تعبانه.. و ابو سمير خيال راجل..
انا : وهو عارف انك شغاله في الموضوع دا..
سحر : اومال بجيب فلوس منين.. من الكام ملطوش اللي باخدهم اخر الشهر.. عارف و بيعمل نفسه عبيط. ما الراجل يا بت لما يتكسر عينه قدام مراته في السرير. ميقدرش يرفعها تاني.. وخصوصا لما تكوت مراته فرس يا بت.. ولا مش عجباكي يا نونس.
انا : لا دا انتي تعجبي الباشا يا ختي.. جسمك حلو قوي..
سحر : بجد يا نوسه.. اومال الرجاله المتناكة دي بقت تشوف سماح ليه.. اكمنها بتاخد اقل يعني ولا زهقوا..
انا : ما تسيبك من شغل المستشفى و اشتغلي في البيوت.. هتلاقي زباين كتير..
سحر : صحيح يا بت.. عندك زباين يعني..
انا : لا معنديش. بس هتلاقي..
سحر : انتي خبيثه يا بت يا نوسه.. مش عايزه نتصاحب و نبقا سر بعض.
انا : لا عايزه.. بس انا معرفش اجيب زباين لحد.. مش شغلي..
سحر : اومال تعرفي تعملي ايه يا نونس.. يا لهوي على بزازك يا بت.. يتاكلوا اكل.. انت مكتفه نفسك ليه.. ما تقلعي وتاخدي راحتك.. انا قافله الباب و محدش هنا..
انا : لا اصل مش لابسه غير الكلوت.. مفيش قميص تحت.
سحر : و رحمة ابوكي تفكي كدا. اقلعي.. و ادي القميص علشان ميبقاش ليكي حجه.
قلعت القميص و صدرها بيترج و يتهز قدامي و فضلت قاعده باللباس بتاعها.. و مدت ايدها تقلعني. معرفش سيبت نفسي ليه. عمري ما شفت حلمات حلوه بالشكل دا. سرحت فيهم.. و قلعتني..
مسكت صدرها..
سحر : ايه يا بت عاجبينك قوي كدا.. ( وضحكت)
انا : بصراحه حلوين قوي.. خسارة في البهدله هنا..
لقيتها بتبص لصدري بشكل عجيب..
انا : مالك يا ختي فيه ايه.. ركزي معايا..
سحر : يا بت بزازك حلوه قوي…. تعالي كدا المسهم
انا : انتي منهم انتي كمان..
سحر : من مين.. انا تعبانه قوي يا نوسه.. تعبانه بجد.. لو فيه كلب هتناك منه..
انا : و عايزه ايه مني بالظبط..
سحر : انا شكلي مش عجباكي يا نوسه.. انا عارفه.. محدش بقا يعجبه جسمي..
انا : مالك يا سحر فيه ايه.. بقا سماح تخليكي توصلي لكدا.. والنعمة انتي جسمك احسن منها الف مره..
لقيتها متأثره.. رحت قربت منها و بوستها على خدها.. وصدري جه على صدرها.. شهقت شهقه عاليه.. و حضنتني و شدت جسمي عليها و مسكت شفايفي تبوس وتلحس فيها.. و تحك صدرها في صدري.. و انا بدأت اتجاوب معاها.. و ادخل لساني جوا بوقها.. و امص شفايفها… لفت ايديها لتحت ضهري و بدأت تدخل ايدها من الكلوت و انا حطيت ايدي على صدرها وبدأت ارفع فيه و انزل بشفايفي على صدرها…. و وبدأت امص فيهم الاتنين.. نامت على ضهرها و بدأت تقلع اللباس بتاعها و ترميه..
سحر : ااااه كمان يا نوسه.. انا تعبانه قوي.. ارضعي و مصي قوي.. اووووووف على لسانك يا بت.. الحسي الحلمه يا بت… اخخخخ تعبانه….
نزلت على بطنها.. عاليه.. بدأت الحس وابوس وهي تترعش.. شعر كسها مالي الحته تحت بطنها.. بدأت الحس لغاية ما وصلت على أول كسها.. بدأت العب فيه بطرف لساني وهي تصرخ.. لقيت كسها بيرمي مايه.. اول مره اشوف كدا.. مسكت راسي و ضغطت على كسها لتحت..
سحر : الحسي يا بت بقا ابوس رجلك.. تعبانه.. احوووو.. لسانك زي التعبان يا متناكة انتي.. دخلي جوا قوي.. اووووووف..
انا : ايه يا سحر كسك بيرمي كدا ليه.. غرقتي وشي..
سحر : عارفه يابت.. قليل لما تلاقي مره كدا.. انا سألت دكتور عندنا في المستشفى.. قالي انتي شهوتك عاليه و قالي حاجه كدا مش فاهمه معناها. كل الرجاله بتفكر اني دي مايه بول.. او عندي مرض.. لكن دي شهره عاليه.. اااااااااااااااااااه.. براحه يا بت.. سنانك بتقطع راس كسي.. دخلي صوابعك بقا..
انا : مش قبل ما تاخدي دورك يا سوسو..
سحر : دا انا هموت عليكي يا بت.. وعايزه اشوف طيزك دي.. الا عجبك سمير يا بت ولا سالم اكتر..
انا : بقا هي كدا.. وحياة ابوه الوسخ دا ما هيشوف حاجه تاني.. ايه الواد المره دا..
سحر : يا بت سمير غلبان اول ما ابص و افتح عيني.. يقوم قايل كل حاجه.. ايوه مخليه كدا.. بيطلع النقص اللي جواه على الواد.. مكسور دايما.. انا بوقعه بالخوف.. اقوله اقول لابوك كذا يقوم يجيب اللي في بطنه.. وبعدين يا بت امك اختي.. وانتوا عندي زي سمير بالظبط..
انا : وسمير زيي كدا معاكي.. بيريحك يعني..
سحر : ينيلك يا نوسه ( وضحكت).. لا مرضاش خالص.. وبعدين هو جبان.. و ممكن يقع في الكلام مع حد تبقا مصيبه….
انا : وقالك انه بيتناك ولا نسي يقولك..
سحر : ما هو دا السبب اللي خلاني عرفت كل حاجه… قومي بس وبعدين نتكلم.. هموت على جسمك يا بت..
انا : اهو يا ختي حد حاشك..
نمت على ضهري.. و هي شدت الكلوت و مسكت الحته عند كسي. لقيت شهوتي عليه.. بدأت تشم فيها و عنيها بتاكل في جسمي.. رمت الكلوت و نزلت عل صدري و صدرها مدلدل على بطني.. قعدت تعصر في بزازي و نزلت تمص وتلحس فيهم بشكل غريب..
انا : اممممم ااااه.. ااااه كمان يا سحر.. قوي…. اووووووف يلا يا مره بسرعة.. ااااه ايوا كدا.. اي اي اي.. يا لبوه هتقطعي الحلمة.. براحه..
نزلت على بطني و لسانها طالع و نازله.. لغايه ما وصلت كسي.. و فتحت بوقها كله.. وبدأت تاكل فيه..
انا : اخخخخ كمان يا سحر.. اجمد.. ااااه دخلي لسانك..
سحر : ادخل لساني ازاي يا بت.. انتي مفتوحه..
انا : لا.. طرف لسانك كدا بين شفايف كسي..
سحر : كدا يا لبوه..
انا : ايوا كدا.. ااااه كمان بقا… اووووووف انا برضو اللي لساني تعبان.. دا انتي لسانك حنش. اااااااااااااااااااه… دخل صباعك في طيزي.. مش قادرة..
سحر : ابعبصك.. بتحبي تتبعبصي زيي يا متناكة.. طالعه لي انا وامك.. خدي صباعي الكبير في طيزك يا متناكة..
انا : ايوا قولي يا متناكة.. قوليلي يا شرموطه.. بس عايزه ارتاح.. انا كنت كويسه.. انتي اللي هيجتي اللبوة جوايا.. ريحيها بقا.. اووووووف تحشري صباعك بقا.. ااااااه ايوا كدا. عايزه اجيبهم.. هموت.. اااااه
سحر : لا اهدي كدا.. لسه بدري.. وبعدين انا عايزه اتكيف ولا ندالة بقا..
انا : خلصي يا متناكة انا بجيب اكتر من مره متخافيش.. انا لسه كسي بخيره.. اووووووف اهم هيجوا.. بسرعة بقا.. دخلي لسانك اكتر.. اااااااااااااااااااه يلا يلا يلا يلا اااااااااااااااااااه احح احح اممممم يا لهووووووي.. يخرب عقلك.. مكنتش اعرف ان ليكي في الكلام ده.
سحر : ارتحتي يا نونس…
انا : اه طبعا.. وحياتك لخليكي تطلعي شلال من كسك..
سحر : هتعملي ايه يا بت..
انا: ايه رايك في سيد.. و انا اضمن ان لسانه ميطلعش من بوقه.
سحر: قصدك ايه يا بت.. ينيكني..
انا : وماله.. انا ممكن اروح اجيبه من الشغل دلوقتي. وانا كاسره عينه.. و لا يقدر يفتح نفسه..
سحر : لا يا نوسه بلاش.. بلاش فضايح اكتر من كدا.. دا عيل و ممكن يقول لسمير والعيال تبقا فضيحه بخيبه..
انا : بقولك على ضمانتي.. و اهو جوزك و ابنك غايبين كام يوم.. الواد يشبعك..
سحر : يخرب عقلك يا شيخة.. هموت من الضحك يا بت.. خليها بكرا بقا.. عقبال ما تروقيني.. مينفعش يشوف شعرتي كدا ولا جسمي كدا..
انا : ملكيش دعوه…. هروح اجيبه واجي..
سحر : يا دي الكسوف.. يا بت هتكسف َ دا قد سمير ابني.. هبقا بتاعة عيال..
انا : عيال.. طب هتشوفي دلوقتي عيل ولا ايه..
سحر : طب علشان خاطري خليها بكرا.. مش عايزه اكون كدا قدامه.. شوفي يا بت طيزي. شعرها تقيل و فرش حوليها..
لفت جسمها و فلقست.. و اديتني طيزها.. الشعر حوالين الخرم في كل حته. بس الغريب خرمها شكله عجيب. تحس له زنبور.. عجبني قوي… دخلت امسك طيزها و بدأت احسس عليها و بدأت ابوس في طيزها من كل حته. كسها واسع و خرم طيزها واضح انه اتناك لغاية ما شبع نيك.. بدأت الحس حوالين الخرم وهي تزوم.. بحط لساني على الخرم بدأت صوتها يكون أعلى
بشيل الشعر بأيدي و الحس خرمها..
سحر : اخخخخ.. اول مره يا بت حد يلحس طيزي.. اووووووف يخرب عقلك يا نوسه.. حطي صباعك في كسي بقا.. ااااااه.. كمان لجوا يا بت ولفي صباعك جوا.. دخلي صباعين مش حاسه…. ااااااه كمان.. اااااه لسانك حلو جوا طيزي يا بت.. اااه ااااه
فضلت الحس وابعبص وكسها مره واحده كأنه شلال.. ضرب في وشي.. و انا مكمله..
سحر : كمان يا نوسه.. انا تعبانه قوي.. الواد سمير أمبارح نايم وزبه واقف وانا كنت هتجنن و اتناك.. ااااااه يا كسي دخلي لسانك في كسي و بعبصي طيزي.. ايوا كدا.. دخلي لسانك كله.. اووووووف.. كسي كسي كسي.. اااااااااااااااااااه كنتي فين من زمان يا بت.. اااااااااااااااااااه احااااااااااا يا ولاد.. هنطر يا بت لو عايزه تبعدي وشك..
انا : ارمي يا سحر ملكيش دعوه.. يا متناكة انا كنت لسه بلحس طيزك وانتي مش عامله حسابك.. هتيجي على كسك..
سحر : آآآآآآه المره الجايه هعمل حسابي.. اووووووف.. اهم في الطريق آآآآآآه هجيب.. هنطر.. اااااااااااااااااااه
جسمها اتنفض و غرقت وشي تاني..
انا :يخرب بيت كسك دا.. انا غرقت..
سحر : يخرب عقلك انتي يا نوسه.. انا عمري ما نزلتهم مرتين ورا بعض بسرعة كدا.. هاتي بوسه يا بت في شفايفك دي.. امممممموه.
انا : سحر. الكلام دا بيني وبينك بس.. محدش يعرف…
سحر : بقا كدا يا نوسه.. هو انا هطلع أفضح نفسي اكتر ما مفضوحه.. يلا بقا يا بت قومي روقيني كدا.. انا نفسي اتفتحت
انا : هخليكي عروسه.. وبكرا دخلتك على سيد.. قلتي ايه..
سحر : مبلاش موضوع سيد دا يا نوسه.. انا عايزاكي انتي وبس.
انا : يا ستي انا مش فاضيه علطول.. سيد مطيع خالص.. هيكون زي العجينه في ايدك.. وبعدين لو حد شافه عندك.. محدش هيشك لانه صاحب سمير.. وبعدين يا ختي انا مش هاخد حاجه انتي حره.. بلاها سيد
سحر : لا لا لا خلاص.. ميعادنا بكرا مع سي السيد (وضحكت)
قمت روقت عليها.. خدت مني وقت.. شعر كسها وطيزها تقيل و منتشر كدا.. باطها كان تقيل قوي.. و نتفت وشها و حواجبها و بقت عروسه..
خلصت من عندها و نزلت روقت الاوضه و طبخت.. وامي رجعت..
امي : اخواتك محدش منهم رجع يا نوسه..
انا : لا يا أمه فيه ايه..
امي : انا مسافره مصلحة كدا وراجعه كمان كام يوم..
انا : فين يا أمه و مصلحة ايه..
امي : انتي هتعملي تحقيق يا وسخه.. مصلحه وخلاص.. زباين في اسكندريه..
انا : مالك يا أمه متغيره و مبقتيش تكلمي حد.. أحوالك متغيره. ومبقتيش تكلمي معايا زي الاول.. انا مش بحقق معاكي.. مش انا سرك يا أمه برضو..
امي : متزعليش يا نوسه.. انتي عارفه محبش حد يقولي راحه فين وراجعه منين.. شغل وخلاص..
انا : بكيفك يا أمه. انا ميهمنيش غير راحتك..
امي : خدي الاكل دا وسيبك من القرف اللي عندك.. و هاتي كوبايه أشرب كأس من الهباب دا..
انا : ايه كل دا يا أمه.. كباب و كفته و فراخ.. يا حلاوة يا حلوة.. وايه الشنطه دي.. جاتوه.. من زمان نفسي اكل البتاع دا يا أمه. من يوم ما شفته عند جيجي..
امي : كلي يا حبيبتي. هو انا ليا مين غيركم.. ولا بعمل كل دا ليه. علشان اخليكم تعيشوا احسن من عيشتي.. هاتي بقا يا بت الكوبايه
انا : من عنيا يا أمه.. اديني حبه بقا..
امي : ينيلك يا بت.. تدوخي.. ( وضحكنا)
اخواتي جم و اتغدى الكل.. و نمنا.. امي صحيت جهزت نفسها للسفر.. وقمنا سلمنا عليها..
امي : خلوا بالكم من بعض. محدش يتاخر برا..
زنوبه : خديني معاكي يا أمه..
امي : مينفعش.. انتي لازم تفضلي مع اخواتك.. سلام يلا علشان القطر..
احنا :سلام يا أمه..
فطرنا و زنوبه خرجت و قدريه خرجت…
انا : واد يا سيد.. عايزاك في موضوع..
سيد : عندي شغل.. لما ارجع..
انا : ماشي.. بس قولي الأول عايزه اقولك على حاجه. بس والنعمة الكلام ده لو خرج لحد لافضحك..
سيد : بقا كدا يا نوسه. هو كل شوية كدا.. هو انا فتحت بوقي في حاجه..
انا : انا عارفه انك جدع.. بس بحذرك برضو…. المهم.. ايه رايك في سحر يا واد..
سيد : سحر مين.. اللي فوق. ام سمير..
انا : هو فيه سحر تانيه يا واد..
سيد: مالها..
انا : بقولك رايك فيها ايه يا دغوف.. تعجبك.
سيد : جسمها يعني..
انا : لا جمال خطوتها بت روح امك.. اومال ايه.. نفسك فيها..
سيد : دا عليها طيز و بزاز تهبل يا نوسه.. بس ايه اللي جاب السيره..
انا : هخليك تنيكها.. قلت ايه..
سيد : موافق.. بس هي هترضي..
انا روح بس انت و اعمل نفسك تعبان و تعال الضهر و انا افهمك.. بس الكلام ده ميطلعش برا..
سيد : ماشي.. هجي الضهر علطول.. سلام..
الواد سيد ماشي فرحان.. وانا حاسه بمتعة غريبه اني بجيب حد لحد ينيكه.. و عايزه سحر تفضل تحت طوعي….
دخلت الحمام استحمي.. و اغسل جسمي من العرق والحر.. حسيت برجل برا.. فيه حد بيتفرج عليا من خرم الباب.. حاولت اعرف مين دا.. بس عرفته من الكحه لما كح..
انا :مين برا..
هو : انا محمود يا نوسه.. متخافيش..
انا : بتعمل ايه عندك ورا الباب..
محمود : مفيش انا قلت مين دا اللي بيستحمي.. بصيت لقيتك انتي يا ملبن.. خلصي بس.. علشان عايز افك زنقتي..
لبست بسرعة و خرجت لقيت الخول واقف و زبه باين انه واقف تحت الجلابية..
انا : يصح يعني تبص عليا من خرم الباب يا محمود.. اقول لسماح يعني..
محمود : لا ابوس رجلك.. ايه دخل العقربه دي في الموضوع..
انا : عقربه.. هي مش مراتك يا اخي..
محمود : كان يوم اسود يوم ما اتجوزتها.. اهي الوسخه مش عارف فين.. و الباب مقفول وانا راجع من السفر..
انا : انزل استنى على القهوه بقا يا اخويا..
محمود : دا انا جعان قوي نوسه.. مفيش عندكم لقمة افطر بيها..
انا : مفيش حد هنا.. و مينفعش تدخل..
محمود : انتي لسه زعلانه مني من يومها يا نوسه…. غلطه بقا ميبقاش قلبك اسود..
انا : انت مالي يا اخويا انتوا احرار.. هو انا ليا حكم على امي..
محمود : بجد يا نوسه.. يعني مش زعلانه..
انا : وازعل ليه.. انا مالي..
محمود : طيب ما تفطريني بقا..
بصيت لزب محمود و افتكرت شكله و امي معاه.. زبه كبير قوي.. بدأ الشيطان يلعب في راسي.. فيها ايه لما اجربه.. وفعلا الفكرة سيطرت على راسي ومنظر زبه تحت الجلابية زود الرغبة جوايا..
انا : تعال يا محمود.. صعبت عليا..
محمود : تسلمي يا نوسه..
جهزت له لقمة.. كل دا وانا لابسه الجلابية على اللحم.. بعد ما قلعت الكلوت الوسخ علشان اغسله.. ولبست وانا مستعجله..
انا : افطر يا محمود…
محمود : وانتي يا نوسه.. مش هتفطري..
انا : لا انا هروق الاوضه عقبال ما تخلص..
بدأت اكنس في الاوضه و ببص بطرف عيني عليه.. عنيه هتاكل جسمي.. الجلابية داخله بين طيزي و برفع عن رجلي و انا بكنس… لقيته قام فجأة و اترمي تحت رجلي يبوسها..
انا : فيه ايه يا راجل انت..
محمود : بحبك يا نوسه.. هموت عليكي.. ابوس رجليكي..
انا : انت اتجننت يا راجل.. مش مكسوف من نفسك وأنت عامل زي الكلب كدا..
محمود : لا مش مكسوف.. انا خدام رجليكي.. بس نفسي فيكي قوي..
انا : بتحبني ازاي يا راجل انت.. اومال مراتك دي ايه.. و امي.. مش بتحبها..
محمود : متجبيش سيرة مراتي تاني.. لو أطول اولع فيها هولع.. وامك وانا.. الاتنين تعبانين و بنريح بعض.. إنما انتي.. انا خدامك.
انا : يعني لو طلبت منك اي حاجه تعملها..
محمود : علطول من غير كلام..
فكرت اخلص من سماح.. و اخلي الكلب دا يكون هو السبب.. لو بلغ عنها هتتسجن..
انا : حتى لو قلتك تخلص من سماح..
محمود : اخلص منها ازاي.. اقتلها..
انا : تقتل ايه.. مين جاب سيرة القتل دلوقتي..
محمود : اومال ايه..
انا : تسجنها..
محمود : ازاي دي.. وليه..
انا : ليه انت عارفها كويس.. ازاي…هتبلغ عنها أنها في شقة لما تكون راحه لزبون.. وانت جوزها..
محمود : بس دي اللي بتصرف على البيت..
انا : يبقا قوم اطلع برا.. و ابقا اشرب الشاي على القهوة..
محمود : برا ايه. انتي تطلبي وانا انفذ.. بس انا نفسي فيكي دلوقتي..
انا : لا يا حلو.. لما تخلص..
محمود : طب اي حاجه ارتاح دلوقتي…
انا : عايز ايه يعني..
محمود : اي حاجه.. ارتاح بس.. حتى او احك زبي في جسمك من فوق الهدوم..
انا : ماشي.. انا برضو هكون كريمه معاك.. قوم اقلع..
قام قلع بسرعه.. زبه نص واقف.. بس حجمه كبير قوي.. مش قادرة اقاوم.. بس مش عايزه اديله غرضه الا لما يخلصني من العقربه..
نزلت على ركبي و بدأت امسك زبه. كبير بشكل يهيج اي واحده انها تتمنى يدخل جواها. بدأت امص فيه ربعه بس بيدخل في بوقي.. شعر زبه طويل وتقيل.. لكن حلاوة تخن زبه في بوقي ليها متعة تانيه..
انا : ماله كدا.. مش راضي يشد يا راجل.. ولا عايز مساعدة..(وضحكت)
محمود : مساعدة ايه يا ملبن.. هيقف لما يشوف لحمك..
انا: مساعدة زي ما امي كانت بتعملك.. انت مفكر اني مشوفتش..
محمود : تقصدي ايه يا نوسه..
قمت مديت أيدي لطيزه وبدأت العب في خرمه….
انا : مساعدة من دي. ولا بلاش..
محمود : آآآآآآه لا لا كملي.. اممممممم
بدأت امص وادخل صباعي في طيزه.. زبه بدأ يشد قوي.. و يتنهد الخول من اللعب في طيزه.. لف ايده لورا و بدأ يضغط على أيدي.. علشان يدخل صباعي في طيزه اكتر.. و انا بدأت امص اكتر.. شويه وبدأ يشد راسي.. و قرب ينزل..
محمود : اااااااااااااااااااه اووووووف. هحلب يا بت.. مصي اكتر. اااااااااااااااااااه
وقام مطرطش لبنه في بوقي و وشي.. قمت تفيت اللبن من بوقي لاني كنت هرجع اللي في بطني. و غسلت بوقي و وشي ورجعت…
انا : ايه رايك يا محمود.
محمود: يخرب عقلك يا نوسه.. انا من زمان ما حلبتش كل دا..
انا : تنفذ وعدك وانا ادلعك اخر دلع..
محمود : بس اااااااا
انا : اااه قلتلي بس… انا غلطانه اصلا اني بصدق واحد زيك..
محمود: يابنتي اسمعي.. انا اقصد عايزين نرتب الموضوع. محتاجين حد يراقب سماح من غير ما تحس. و علشان نتأكد من مكانها.. واروح انا أبلغ فوري..
انا : اي حد يعمل كدا.
محمود : لا طبعا.. علشان محدش يعرف و يجي بعد كدا يقول اننا متفقين..
انا : انا هراقبها..
محمود : اتفقنا.. فيه موضوع عايزك فيه..
انا : قول و اخلص قبل ما حد يجي..
محمود : لما تتمسك العقربه دي.. انا هطلقها.. و انتي عارفه الظروف.. واحنا شبه بعض.. ايه رايك اتجوزك..
انا : لا يا اخويا.. انا مش هتجوز دلوقتي خالص.. ما تقول انت تتجوز امي و خلاص.. طالما هي كمان من غير راجل..
محمود : صحيح.. فاتتني دي.. بس انا رايدك انتي يا ملبن..
فكرت و قلت كدا كدا لا امي هتوافق ولا انا.. اعشمه وخلاص
انا : ما انت يا راجل لما تتجوز امي.. هتلاقيني برضو…..
محمود : يااااه يا بت لو حصل.. تبقا طاقة القدر انفتحت ليا..
انا : طب قوم يا حبيبي افتح طاقة الباب قبل ما حد يرجع..
محمود : ماشي كلامك يا ننوس…. سلام يا ملبن..
انا :سلام..
قفلت وراه الباب و فرحت اني هقدر انتقم من الوسخه دي..
دخلت نمت شوية و صحيت على خبط على الباب.. كان سيد..
……………………….
- لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية لبوات الحي الشعبي)