رواية قدمت زبي لماما في عيد ميلادها الفصل التاسع 9 قصة سكس محارم حقيقية
رواية قدمت زبي لماما في عيد ميلادها الفصل التاسع 9 قصة سكس محارم حقيقية
البارت التاسع
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
بعد ماجبتهم ع طياز ماما استحميت وطلعت لقيت ماما لسه نايمة ع بطنها ولبني ع طيازها زي ماهو نمت جنبها وبقولها انا حاسس ان انا بحلم معقولة زوبري كان رايح جاي يحك في طيازك ع اللحم كده قد ايه احساس جميل يا احلى ماما واحلى ست ف الدنيا
ماما : مش مصدقة اني سيبتك تشوفني عريانة وتعمل فيا كده
انا :اومال حنان وخالتوا اللي بيسيبوا عيالهم يدخلوا ازبارهم في كسهم دول ايه.. بزمتك انتي استمتعي ولا لا
ماما :(بابتسامه خفيفة ) قوم هات الفوطة خليني انضف نفسي
قومت جبتها ومسحتلها طيزها وكسها ولقيتها هاتتقلب ع ضهرها مسكتها اديتها بعبوص في طيزها ولسعتها ع فردة طيزها لقيتها بتقولي كفاية يا حبيبي تعبت روحت دخلت صباع في كسها وفضلت طالع داخل لحد مالقيتها اتنفضت وجبت عسلها ونزلت لحسته ونمت جنبها قولتلها اتبسطي
ماما عدلت نفسها ولبست الكلوت واتغطت وقالتلي نام
انا :مش هنام غير لما اعرف اتبسطتي وارتحتي ولا لا
ماما :يووه بقا بطل قلة ادب بقا
انا :باين عليك اتبسطتي
ماما :قوم روح اوضتك يلا
انا :انا هنام في حضنك عشان تديني البزة قبل مانام
ماما : هههههه انت بقيت شقي لو اديتك البزة وبتتعب البزة وصاحبة البزة
انا : ما صاحبة البز مش بتديني حريتي عشان اريحها
وماليش دعوة انا عاوز البزة مش هنام غير وهي في بوقي
ماما : بس بقا عيب
انا :عيب ايه يلا بجد
ماما : مش هاخلص من زنك وطلعت بزتها
انا : ايوه كده يا احلى ماما
وحطيتها في بوقي وانا بمص فيها وابص في عينييها وفضلت امصفي بزتها وروحت رازعها بعبوص في طيزها وبعد ماطلعت صباعي من طيزها قالتلي كفاية كده ودخلت بزتها وقالتلي نام بقا ..
انا :طيب تصبحي ع الف خير يا قمري
ماما :وانت من اهله يا حبيبي
نمت وصحيت لقيت ماما مكسوفة اوي قولتلها صباحك قمر يا جميل
ماما: صباح النور
روحت احضنها من ورا لقيتها ملصت مني
ماما :عيب مش عارفة سبتك تعمل فيا امبارح كده ازاي
انا : عملت ايه .. انتي شوفتي بعينيكي الامهات عاملة ايه مع ولادها
ماما :لا لا ماينفعش
انا :يووه بقا انا زهقت
وسبتها ونزلت وقعدت كام يوم مابجيش ناحيتها ولا بكلمها وانا حاسسها عاوزة تقولي ماتزعلش بس مكسوفة لحد ما عرفت ان عيد ميلادها بعد بكرة نزلت اشتريت قميص نوم احمر فاجر وشريط منع الحمل وحطيتهم في علبة هدايا وخبيتها في الدولاب عندي ..جه يوم عيد ميلادها صحيت الصبح لقيتها كالعادة ف المطبخ
ماما :صاحي بدري يعني
انا : عادي
ماما :انا عيد ميلادي النهارده لما اشوف هاتجيبلي ايه هدية
انا : كل سنة وانتي طيبة
ماما :يباي ع زعلك .. وانت طيب يا حبيبي
قومت روحت الجامعة وقعدت مع صحابي شوية لحد ماجه الليل ولقيت اختي مجهزة تورتة وهدية واحتفلنا بماما واختي طلعت الهدية وانا قولتلها معلش يا ماما نسيت بصتلي بضيق وقالتلي ولا يهمك يا حبيبي انت واختك احلى هدية خلصنا الاحتفال ودخلت اختي نامت وانا دخلت كتبت ورقة ” لو موافقة .. البسي القميص ده .. وابعتيلي رسالة ع الواتساب قوليلي مستنياك ” وحطيتها جوة العلبة طلعت قولتلها ع فكرة انا مانسيتش اجيب هدية ياريت توافقي بس .. ومسكت العلبة وقالتلي تسلملي ياحبيبي ولسه هاتفتحها قولتلها لا خشي اوضتك افتحيها وانا مستنيكي .. دخلت قعدت نص ساعة ولقيت رسالة ع الواتس مستنياك
خدت حباية فياجرا وروحتلها بالبوكسر خبطت لقيت صوتها مكسوف ادخل دخلت لقيتها قمر١٤ ومتغطية
انا :ايه الجمال ده احلى عروسة واحلى ست معايا لوحدي وبين اربع حيطان مش مصدق ودخلت وقفلت بالمفتاح وقربت منها وقعدت جنبها ع السرير وهي خدودها محمرة اوي ومبتسمة وقربت من شفايفها وبوستها ع شفايفها وقولتلها كل سنة وانتي القمر اللي منور حياتنا وبوستها تاني كل سنة وانتي ست الستات ومافيش ست غيرك وبوستها تالت كل سنة وانتي حياتي وروحت بوستها بوسة طويلة من شفايفها ولقيتها مستجيبة اوي وبتتفاعل معايا وشيلت الغطا وانا ببوسها ولقيتها لابسة قميص النوم اللي جبتهولها وكان مقسم جسمها المهلبية بطريقة فاجرة وقعدت اقفش في بزازها وانا ببوسها وشوية نزلت ع رقبتها بوس لحد ماوصلت لبزازها نزلت حمالات قميص النوم وطلعت بزازها وهاتك يا دعك وتقفيش ورضاعة وقلعت البوكسر
وبقيت ملط ونمت ع ضهري ع السرير وقولتلها قومي مصي قامت نزلت لحس فيه ف البداية وانا اقولها طعمه عاجبك وهي تقولي اه طعمه حلو اوي يا ولا قولتلها طيب كفاية لحس بقا مصيه لقيتها حطته في بوقها وكت عمال اقفش في طيازها بعدين قولتلها زي مانتي بتمصي بس اديني طيزك وانتي بتمصي وعملنا وضع69 وشيلتلها قميص النوم لحد فوق طيزها وماكنتش لابسة كلوت وكسها كان محلوق وشكله جميل اوي فضلت الحس فيه وفي زنبورها وشوية واطلع الحس خرم طيزها اللي ضيق اوي وروحت لسعتها ع فردة طيزها وقولتلها الطيز دي لسه بكيسها قالتلي مافيش غير صباعك اللي زارها قولتلها طعمها حلو اوي هاتصدقيني لو قولتلك ان دي احلى طيز شوفتها حياتي قالتلي انت اللي احلى راجل ف الدنيا قولتلها نامي ع ضهرك قامت نامت وانا رفعت رجليها وحطيت زبي ع باب كسها وفضلت ادعك فيه وبصتلها قولتلها تقبلي تكوني مراتي يا احلى ماما في الكون لقيتها هزت دماغها وهي مبسوطة بالموافقة قولتلها عاوز اسمع صوت مراتي بقا يلا قالتلي موافقة قولتلها ع ايه قالتلي بطل بقا ويلا قولتلها موافقة ع ايه قالتلي اني ابقى مراتك وانت تبقى جوزي حبيبي ونن عيني من جوه قولتلها تسلميلي يا احلى ام وزوجة في الدنيا وروحت مدخل راس زبري في كسها لقيتها شهقت عشان كسها كان ضيق طلعت راسه ورجعت دخلتها وبعدين دخلته سنه سنة لحد مادخلته كله سبته جوه وقولتلها مبروك يا عروستي وشلته ودخلته وهي بتشهق وتتاوه مع كل دخول وطلوع واول ماحسيت كسها سلك نزلت فيه رزع وهي بتتلوي تحتي وجابت
عسلها ٣ مرات وقالتلي هاتهم بقا انا تعبت انا مش حملك وانا روحت قلبتها ع بطنها وخليتها تعمل وضع الكلبة ورزعته في كسها والسوعها ع طيازها وفضلت انيك لحد ماجبتهم ف كسها ووطيت ع ودنها قولتلها انتي واخده برشام منع الحمل طبعا قالتلي اه نمت جنبها ع السرير وقولتلها كسك حلو اوي بجد قالتلي بتاعك اللي حلو قولتلها اسمه زوبري انتي خلاص بقيتي مراتي حلالي ضحكت قولتلها عاوزك ملط وانزلي مصي شوية ادي زوبري جرعة نشاط قامت قلعت بقيت ملط ونزلت مصت زوبري بمجرد زيارة زبي بوقها لقيته وقف احتراما لجمالها وجمال مصها سبتها تمصه شوية وقولتلها اطلعي اركبي فوقيه طعت قعدت عليه وقولتلها اطلعي وانزلي نيكي نفسك بقا فضلت تطلع وتنزل وبعدين ثبتها وسطها وفضلت انيكها والسع طيازها بالاقلام طول ماهي بتتنطط عليه وقومتها وخليتها وقفت ع الارض ووطت وسندت ع السرير وروحت مدخله في كسها وقولتلها ياه اخيرا شوفتك عريانة وانتي موطية لا وكمان رازعه في كسك قالتلي اشمعنا قولتلها كنت اول ماتوطي كده وتكنسي او تسيقي الشقة وتهزي في طيازك دي (اديتها كف ع فردتها اليمين ) كنت بدخل الحمام اتخيل اني بنيكك وانتي موطية وبلسوع طيازك ماكنتش متخيل ان الحلم هايتحقق بس لسه عاوز احقق حاجة تاني قالتلي ايه تاني اكتر من كده منا ملط قدامك وزوبرك فاشخ كسي وانت نازل لسوعة ع طيازي لحد ماحمرت قولتلها طيازك دي ياما تخيلت اني بنيكها وبدخل زوبري فيها ل اخره وانتي موطية كنت عارف انها حلوة اوي بس لما شوفتها طلعت اجمل مما تخيل حتى طعمها احلى من اللي تخيلته انتي مافيش ست في جمالك يا ماما المفروض يخلوكي مقياس جمال الحريم قالتلي تسلملي يا حبيبي انا اسفة ان حرمتك وحرمت نفسي من المتعة دي انا حاسة اني طايرة المهم نظرتك ليا ماتقلش قولتلها انا حبيتك واحترمتك اكتر يا ماما لما وافقتي واوعدك هاعيش عشان ابسطك وبس وعمري ماهزعلك (كل ده زبي داخل طالع في كسها بس بالراحة) قالتلي
وانا كمان هاعيش عشان ابسطك وامتعك وماخليش نفسك في حاجة بس اوعدني علاقتنا تفضل سر وتفضل تحترمني بره السرير ونظرتك ليا ماتقلش قولتلها طبعا يا احلى ماما واحلى زوجة احلى ست ف الدنيا قالتلي وانا مش هاخلي نفسك في حاجة روحت مدخل صباعي في خرم طيزها وقولتلها يعني هاتخليني اركب خرم طيزك قريب قالتلي انا مش عارفة ازاي زوبرك ده كله هايخش ازاي ف الخرم الصغنن ده ازاي بس اوعدك قريب هاتبقي مدخله ل اخره فيها انت جوزي حبيبي ماينفعش احرمك من حاجة جسمي كله ملكك حبيبي قولتلها تسلميلي يا احلي قمر قولتلها تعالي ومسكتها من ايدها وقولتلها بشويش وروحنا اوضة اختي قفلناها من بره بالراحة عشان احنا كنا ملط وروحت ساحبها ع المطبخ وقولتلها كان نفسي انيكك هنا برضو اسندي ع رخامة المطبخ سندت ونزلت رزع في كسها لحد ماجابتهم روحت ساحبها ع انتريه الصالة وخليتها عملت وضع الكلبة ع الكنبة ونزلت نيك فيها وبعدين قعدت انا ع الكنبة وقعدت هي زوبري نازل طالع لحد ماجبتهم جوه كسها قمت شيلتها دخلت بيها الحمام وطبعا قفشت وبعبصتها لحد ما زبي وقف وعملنا واحد تاني جوا الحمام وطلعنا نمنا ع الفجر قولتلها احلى ليلة في دنيتي كلها انا النهاردة اتولدت من جديد قالتلي وانا كمان ده احلى عيد ميلاد عدى علييا نام بقا يا عريس بكرة لسه عندك مهام شاقة قولتلها دي احلى مهام تصبح ع خير يا عروستي قالتلي وانت من اهله يا عريسي ..
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية قدمت زبي لماما في عيد ميلادها)