رواية قدمت زبي لماما في عيد ميلادها الفصل السادس 6 قصة سكس محارم حقيقية
رواية قدمت زبي لماما في عيد ميلادها الفصل السادس 6 قصة سكس محارم حقيقية
البارت السادس
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
رجعنا البيت انا وماما واول ماوصلنا قالتلي اياك تعمل اي حركة من اللي في دماغك عيب ياواد مايصحش ده ابوك ماعملش اللي انت عملته قولتلها انا عملت ايه قالتلي انت عارف قولتلها هو عمل الاحسن ياريتني كنت مكانه ليلة واحدة وغمزتلها قالتلي مافيش فايدة فيك قولتلها يا ماما مانتي عارفة ان بحالتنا دي عمري ماهتجوز احنا يدوبك عايشين ع المصاريف والورث بتاعك اللي قرب يخلص يعني انا عشان اتجوز معايا ييجي ١٠سنين حرام افضل تعبان كده ع الاقل ساعديني اريح نفسي .. ماما حست بضيق وقالتلي يا حبيبي ماتقولش كده يمكن تشتغل شغل احسن وتكون نفسك وتتجوز بسرعة وبعدين انا
مامتك ماينفعش قولتلها يعني يا ماما مش فيه ظروف تخلي اللي ماينفعش ينفع تخيلي لو العالم كله اختفى ومافيش غيري انا وانتي مش ساعتها كان هايبقى واجب علينا ان احنا نخلف عشان الحياة تستمر ونتكاثر قالتلي ايوه بس احنا مش في الحالة اللي انت بتقول عليها فيه مليون بنت قولتلها بس مش هاقدر اتجوز عشان ظروفي يعني يرضيكي افضل تعبان كده قالتلي يا حبيبي اصبر بقا وبلاش كلامك ده قولتلها انتي قاسية ومش بتحسي حتى انك تساعديني في الحمام مش راضية دي جارتنا حنان ابنها لسه في ٣ اعدادي وبيركبها ليل نهار عشان ماتزعلوش ويعرف يركز في مذاكرته .. قالتلي عيب انت بتقول ايه قولتلها اللي سمعتيه قالتلي وانت عرفت ازاي قولتلها انا عرفت وخلاص هو انتي فاكرة ان ماحدش بيعمل كده ادخلي عن النت وشوفي يعني حنان بتدلع ابنها مع انه وحداني ووارث من ابوه واول ماهيتخرج هايتجوز وانتي مستكترة اللمسة .. قالتلي بس دي ست محترمة اوي قولتلها ماهو عشان شبعانة في البيت قالتلي مش مصدقاك قولتلها براحتك انا معايا الدليل بس مش هاوريهولك قالتلي انسى الكلام الخايب ده و روح اوضتك نام واياك واي حركة من حركاتك قولتلها
ماشي مافيش فايدة ..و رزعت باب اوضتها وانا خارج وسيبتها .. ماما قعدت تسترجع كلام حنان وهي بتقولها ابنك موجود لما يجيبوا سيرة الجنس وهي كانت بتفتكر انها بتهزر وقعدت تقول الواد عرف ازاي اكيد بيقول اي كلام مش معقول يعني ..وافتكرت لما كنت بروح العب مع الواد ابن حنان بلايستيشن ف الاجازات .. صحينا الصبح كنت مكشر وزعلان فطرت روحت الجامعة وروحت عند خالتو وشوفت الصور الجديدة لقيت خالتو ابنها مصورها بقمصان نوم وتقريبا هي مابتلبسش غير قمصان نوم للواد بس الواد لخمة المهم روحت اتعشيت ودخلت اوضتي ومارضيتش اقعد مع ماما وكنت شغلت سكس وبتاعي واقف اوي ولقيتها خبطت قولتلها ثواني وقومت فتحت وكان بتاعي واقف الشورت وباين وهي اول ماشافته وشها احمر وقالتلي بتعمل ايه يا ولا قولتلها حتى دي مش عاوزاني اريح نفسي كمان قالتلي اهدا قولتلها هديت عاوزة ايه قالتلي مش هاتدخلني قولتلها لما اخلص قالتلي هو انت بتعرف تخلص من غير مساعدتي دخلني وهساعدك قولتلها لبسك كده مايساعدنيش انتي بتضحكي عليا روحي غيري وتعالي قالتلي طيب تعالى اوضتي احسن قولتلها روحي وانا جاي وراكي اول مالفت حطيت ايدي ع طيزها وفعصتها وقولتلها وحشاني اوي وهي فطت لقدام وطلعت ع اوضتها شوية وروحتلها لقيتها متجهزة على سنجة ١٠ ولا كانها عروسة في ليلة الدخلة ولقيتها لابسة قميص نوم اسود قصير يدوبك مغطي طيزها كان قميص شبكة بطنها باين وضهرها والكلوت الفتلة اللي كانت لابساه بجد كانت تهبل انا اول مادخلت اسبهليت وروحت قالع ملط لقيتها جريت بعيد وبتقولي اهدى يا حبيبي قولتلها انتي شايفة تعبان ازاي شاورتلها على زبي وهي عينيها كانت بتاكله
قالتلي انا هساعدك بس قولتلها غيرتي كلامك يعني قالتلي ماهو بشروط قولتلها قابل اي شرط قالتلي الموضوع هايكون منظم يوم اه ويوم لا ومرة واحدة بس في اليوم وممنوع اي تحرشات باقي اليوم قالتلي ممنوع تتمادى وتدخله فيا قولتلها اومال هاعمل ايه قالتلي زي ماكنا بنعمل في الحمام من فوق اللبس لحد ماترتاح قولتلها موافق يلا وابقي اديني التعليمات واحنا شغالين قولتلها يكون البوس من البوق مسموح قالتلي ماشي وروحت مسكت شفايفها اكلتها وقاعد بقفش في طيازها المهلبية وارزع بكف ايدي ع فردة طيزها ومسكت ايدها حطيتها ع زبي اللي واقف في بطنها وهي فضلت تشيل ايدها
وانا ارجعها وحركتلها ايدها ع زبي برة ولجوة كانها بتضربلي عشرة بس كانت حنينة وبطيئة ع زوبري وانا كل ده بقفش في طيازها وبزازها وروحت مسكت الفتلة بتاعة الكلوت وجبتها ع الجنب وروحت مدخل صباعي لاخره في خرم طيزها شهقت وشالت ايدها من ع زبي وعاوزة تزوقني بس انا مكلبشها وماسك شفايفها ورازع صباعي في طيزها سبت شفايفها لقيتها بتقولي شيل صباعك عشان خاطري مش قادرة اقولها اصبري شوية وروحت دخلت ايدي تحت الكلوت لقيتها كسها غرقان قعدت الع فيه وصباعي لسه جوه طيزها ماكملتش دقيقتين لقيتها اتنفضت وكسها جاب ميته شيلت صباعي وايدي لقيتها مش قادرة تاخد نفسها وقعدت على السرير وانا نمت جنبها خدي نفسك براحتك قالتلي روحي كنت حاسة انها بتتسحب
مني وصباعك جوه كنت هاموت في ايدك قولتلها اومال لو دخلت ده ل اخره (و شاورتلها زوبري اللي كان ع اخره من حلاوة البعبوص اللي رزعتهولها) بدل صباعي كنتي عملتي ايه قالتلي يالهوي لا ماينفعش ده انا كنت موت فيها قولتلها بعد الشر عنك بس انا لسه مارتحتش ع فكرة قالتلي اقوم اوطيلك وانت ريح نفسك قولتلها لا انا عاوز حاجة تانية واحنا ع السرير اهوقالتلي قولتلها امسكي زوبري واضربيلي انتي عشرة ومسكت ايدها حطيتها ع زوبري وابتديت احركهالها رايح جاي وكل شوية اقولها اسرع كمان وهي تسرع وانا كنت نايم ع ضهري ومغمض عينيا وفي دنيا تانية لحد مالباب خبط لقيتها اتفصلت وشالت ايدها وقالت مين اختي قالتلها انا ياماما قالتلها عاوزة حاجة ياحبيبتي قالتلها مافيش حاجة للسخونة قالتلها انتي تعبانة قالتلها اه شوية حاسة اني هاسخن قالتلها طيب روحي وهاجي اديكي لبوسة واختي مشيت ولقيتها هاتقوم قلتلها رايحة فين قالتلي هادي البت اللبوسة واجيلك ده انتي هاتقعدي جنبها تعاي كملي احنا مش هانكمل ٥ دقايق قالتلي
بسرعة يالا فضلت تدعك في زوبري وماجبش قولتلها عاوزاني اجيب بسرعة خلينا نخلص قالتلي اه قولتلها حطيه في بوقك ومسكت دماغها وقربتها ناحية زوبري لقيتها بتقولي لا هاقرف قولتلها حطيه مرة وهايعجبك وهايبقى الايس كريم المفضل بتاعك جربي قالتلي ده انا ماعملتهاش مع ابوك قولتلها جربي يلا مافيش وقت قالتلي عشان خاطر مستعجلة بس هات ومسكته دلكته وقربت بوشها منه وطلعت لسانها الاول ولحست راسه قالتلي ده طعمه غريب بس مش مقرف وراحت مدخلة راس زوبري في بقها وانا روحت في دنيا تانية مش مصدق شفايفها الناعمة علي راس زبي حاجة تانية وفضلت تمص في
راسه لما راس زوبري حمرت قولتلها ماتخلي باقي زوبري يزور بوقك بقا قالتلي ده كبير اوي قولتلها يلا اتاخرنا وزقيت دماغها سنة بسنة وفضلت تمص شوية وانا دوست ع دماغها لحد مادخته كله ووصل لزورها سبته شوية وروحت شيلت ايدي لقيتها كحت زعينيها رغرغرت ضربتني ضربة خفيفة وقالتلي كنت هاتخنقني قولتلها كان لازم احس بزوبري كله جوه بوقك ويلا كملي مص بسرعة ولعب عشان اجيبهم قالتلي ماشي يلا وفضلت تمص وتشفط في زوبري واول ماحسيت اني هاجيبهم مسكتها من دماغها وحركتها اسرع وهوب روحت جبت لبني كله في بوقها ودوست ع دماغها لحد ماوصلت لبني لزورها قولتلها ابلعيه كله وخلصت وطلعته كحت تاني بس كانت بلعت كل لبني قعدت ع السرير خدت نفسها ولقيتها قامت دخلت الحمام غسلت بوقها اللي لبني كان سايل منه ولبست وراحت ل اختي قولتلها شكرا يا احلى ماما وانا سبتها ونمت صحتني الضهر بتقول
قوم احنا بقينا الضهر قولتلها معلش كنت نايم مع احلى ست في الكون وكانت مدلعاني اوي امبارح ياريت تفضل ع كده بقا قالتلي طول مابتنفذ شروطها هاتدلعك اكتر واكتر قولتلها وانا تحت امرها وغمزتلها بضحكة لقيتها ابتسمت وقالتلي افطر وشوف جامعتك قولتلها البت عملت ايه قالتلي كويسة قولتلها طاب كويس نزلت وانا بفكر هو ايه اللي غير ماما كده هي حكاية حنان اثرت فيها كده ولا خالتو اقنعتها ولا ايه .. قولت لازم اعرف خالتو وصلت لحد فين ومحمد لو كان وصلها عمره ماهيصورها وهو بينيكها روحت عند خالتو مالقيتش صور جديدة الاسبوع ده استغربت قعدت شوية مع خالتو لقيتها وشها مورد عروسة جديدة قولتلها انتي اتجوزتي من ورانا ولا ايه يا خالتو لقيت وشها احمر وحمد ابتسم ابتسامة خفيفة وقالتلي اشمعنا
اصل وشك مورد كده كانك عروسك جديدة قالتلي قطع الجواز وسنينه ده انا وشي مورد عشان اتطلقت وضحكت قعدنا اكلنا وقومت روحت وانا عندي فضول اعرف التطورات بينهم دورت ع النت ع كاميرات صغيرة للتجسس وودفعت كل الفلوس اللي معايا فيها وكانت ينفع افتح من الموبايل اشوف اللي بيحصل جبتها وروحت عند خالتو ماكنش محمد موجود وخالتو كانت ف المطبخ بتعمل اكل وبتغني وبتعمل اكل كله فوسفور دخلت نقيت افضل مكان يكون كاشف السرير وحطيتها فيه وعدى اليوم
روحت قولت لماما ميعادنا النهارده ابتسمت قالتلي خش استحمى لحد ماحضرلك العشا دخلت استحميت واتعشينا وغمزت لماما لقيتها بتشاور بتقولي اهدى وبتشاور ع اختي سبتهم وقومت روحت اوضتي شغلت الكاميرا ع الموبايل لقيت الواد محمد قالع ملط بيلعب في زبه وخالتو بترقصله بقميص نوم اول ماشوفت المنظر بتاعي بقا حديد وخالتوا خلصت وراحت ع زب الواد مص والواد سحب قميص النوم قلعهولها وقلعها السنتيانة وهي بتمصله وقعها الكلوت وخبطتخا ع طيازها وبعد كد٧ حط صباعه جوه طيزها وهي شغالة مصشوية ولقيت خالتو قلعت الكلوت وبقيت ملط وركبت ع ابنها ومسكتها زوبر الواد دخلته في كسها وفضلت تتنطط ع زب ابنها شوية وفقلست في وضع الكلب والواد قام يرزع في كسها شوية ولقيته جابهم ونام قفلت
الموبايل وندهت ع ماما كنت ع اخري دخلت قالتلي البت لسه بره قولتلها ادخلي واقفلي الباب دخلت وقفلت بالمفتاح كانت لابسة قميص بيتي واسع قولتلها اقلعي القميص المهلهل قلعت لقيتها لابسة القميص القطن ده قومتلها بقا قولتلها انا بحبك اوي يا احلي ست في الدنيا ومسكت شفايفها اكل وايديا ع طيازها تقفيش وبعبصة وروحت مقلعها القميص ده كمان وبقيت بالسنتيانة والكلوت ونزلتها ع ركبها عشان تمص لقيتها فهمت ونزلت تمص وكان فنانة المرادي حتى بيضاني كانت بتمصهم وهي بتمص فكيتلها السنتيان وبزازها ادلدت وهي بتمص فضلت تمص لحد ماجبتهم في بوقها ونمت .. نكمل الجزء الجديد..
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية قدمت زبي لماما في عيد ميلادها)