Uncategorized

رواية قدمت زبي لماما في عيد ميلادها الفصل الثاني 2 قصة سكس محارم حقيقية

رواية قدمت زبي لماما في عيد ميلادها الفصل الثاني 2 قصة سكس محارم حقيقية

 

البارت الثاني

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

وصلنا المرة اللي فاتت لما ماما زعلت لما بعبصتها في طيزها وزعقتلي وانا سبتها و مشيت و ورنت عليا عاوزاني ارجع البيت و انا قولتلها هارجع بس بشرط ردت عليا قالتلي تعالي البيت نتكلم قولتلها جايلك بس مش عايزة تعرفي الشرط قالتلي اعرفه منك هنا يلا قولتلها جايلك ..

 

روحت دخلت البيت لقيتها بنفس القميص اللي بعبصتها فيه الصبح انا دخلت مكسوف و اختي كانت قاعدة بتتفرج ع التلفزيون ف هي قالتلي تعالي ورايا الاوضة دخلت وراها و هي ماشية قدامي طيزها بتتهز شمال و يمين اول ما دخلنا قعدت ع السرير و قالتلي ايه اللي انت عملته الصبح قولتلها انتي مش قولتيلي انك عرفتي واحد و كان بيعبصك قبل الجواز ف هو حلو للغريب ووحش ليا قالتلي انا امك ماينفعش تعمل فيا كده قولتلها يا ماما انا تعبان وانتي طيزك حلوة ماقدرتش امسك نفسي وبعدين انا راجل البيت المفروض دي اقل حاجة تعمليها عشان تريحيني قالتلي يا سلام اقل حاجة اومال انت كنت عاوز ايه اكتر من كده قولتلها انتي عارفة ضربتني بدلع وقالتلي انت سافل و مش هاخلص منك النهارده قولتلها هي كده كلمة الحق بتزعل

 

قالتلي ماتعملش كده تاني ويلا روح اوضتك قولتلها موافق بس بشرط قالتلي قول قولتلها انا بقالي كتير مش لاقي مكان اقابل فيه اميرة عشان اقفشلها وابعبصها ف انا هاجيبها هنا يومين ف الاسبوع وانتي موجودة و تكون رشا اختي برة قالتلي هو انت بقالك كتير ماقبلتهاش قولتلها ايوه قالتلي بس كده ماينفعش هاتنجس البيت قولتلها يا ماما يعني انتي عوزة تتعبيني وخلاص انا هاسيبلك البيت وامشي قالتلي خلاص خلاص اهدي هاتها قولتلها ايوه كده و بوستها بسرعة ع شفايفها و سبتها و مشيت .. كلمت اميرة قولتلها وحشتيني قالتلي وانت اكتر يا حبيبي قولتلها بكرة تيجي البيت عندي ماما هاتبقي موجودة ماتقلقيش قالتلي ماشي تاني يوم اول ما رشا راحت المدرسة رنيت ع اميرة تيجي و فعلا متاخرتش و جت واميرة كانت جسمها سمباتيك كده اللي هو رفيع بس بزازها و طيازها مليانيين دخلت عرفتها بماما وماما قامت تعملنا شاي قومت وراها قولتلها ايه رايك بعرف انقي قالتلي حلوة قرصتها في فردة طيزها اليمين و قولتلها بس ماتجيش ربع حلاوتك يا قمر قالتلي احنا قولنا ايه ابعد يلا روح شوف الزفتة بتاعتك قولتلها حاضر انا هاخدها الاوضة قالتلي طاب و الشاي ده قولتلها هاتهولنا ع الاوضة ..روحت ل اميرة قولتلها تعالي الاوضة انا قولت لماما هنذاكر جوة خدتها و دخلت اول ما دخلنا قولتلها وحشتيني اوي و روحت بوستها في شفايفها وفضلت احسس ع ضهرها وطيزها و بزازها والبت ابتدت تسيح ع الاخر دخلت ايدي جوة البنطلون

كانت لابسة بنطون قماش وقعدت احسس بايديا الاتنين ع طيازها الناعمة و المهلبية دي و روحت مدخل صباعي في خرم

 

طيزها لقيتها بتضم خرم طيزها ع صباعي كانها بتقولي ماتطلعوش تاني سيبه جوه ..زبي كان وقف جوه الشورت اللي انا كنت لابسه ع اللحم من غير بوكسر روحت مسكت ايد اميرة بوستها و حطتها ع زبي لقتها اتخضت وهاترجع لورا مادتهاش فرصة و مسكت شفايفها اكلتهم بوس وخليتها تحرك ايديها ع زبي و هو لسه ف الشورت في اللحظة دي ماما خبطت اميرة اتاخدت قولتلها متخافيش .. فتحت لماما وانا زبي باين قدامها قالتلي الشاي وبصت ع زبي خدت الشاي و بصتلها وضحكت وقفلت الباب رجعت ل اميرة قالتلي كفاية كده امك برة ماردتش عليها ومسكتها حضنتها وهي بتحاول تتهرب مني لحد مامسكت شفايفها و فضلت ابوس فيها واقفش في بزازها والعبلها في كسها من برة وكان زبي خلاص ع اخره قلعت الشورت و روحت مقعدها قدامي ع ركبها و قولتلها عشان خاطري حطيه في بوقك و مصيه زي المصاصة وابتدت اقرب دماغها ناحية زبي وهي بتدلع و بتتمنع و في الاخر دخلته في بوقها ووفضلت ازق في دماغها وطلعها لحد ما اندمجت وبقت بتمصه و تعضعض في راسه من قدام و بتلعب في بيضاني وانا غمضت عينيا وكنت حاسس ان انا في دنيا تانية فتحت عينيا ببص ع الباب لقيت ماما مواربة الباب وبتتفرج روحت مطلع زبي من بوق اميرة عشان يبان كله قدام ماما وقعدت اضرب بزبي علي وش اميرة بعدين مسكت اميرةقلعتها البلوزة والسنتيانة وفضلت ارضع في بزازها و العب في كسها من جوه البنطلون وفوق الكلوت

 

 

ولقيت كسها مبلول عرفت ان البت لو دخلته في كسها دلوقتي مش هاتقولي لا قلعتها البنطلون والكلوت وبقت عريانة ملط فضلت الحس في كسها واشفط زنبورها ببوقي لحد ماجابت عسلها في بوقي و كان طعمه جميل قولتلها انتي ارتحتي بس انا لسه قالتلي وهي بتنهج كده وانت ترتاح ازاي قولتلها نامي ع بطنك واديني طيازك الحلوة دي مافيش غيرها هي اللي تريح زوبري قلبتها ع بطنها روحت العب ف طيزها ووشي كان ناحية الباب و ماما كانت لسه واقفة روحت قعدت الحس في طيز اميرة وانا ببص لماما وروحت مبعبص اميرة و عيني في عينين ماما ومطلع زوبري ومسكته وقعدت اضرب ع طياز اميرة ماما لما شافتني مسكت زوبري و بضرب بيه طياز البت و ببصلها اتكسفت ومشيت وانا قومت لبست شورت وطلعت برة الاوضة ناديت ع ماما قولتلها ماعندكيش فازلين قالتلي لا ليه قولتلها ولا حتي زيت شعر قالتلي فيه ادتهوني وقالتلي هاتعمل ايه قولتلها اقفي زي ماكنتي واقفة وانتي تشوفي و سبتها و مشيت دخلت ل اميرة لحست طيزها و خرمها كويس و روحت داهن زبي ودهنت خرمها وقعدت ادخل صباع ف التاني لحد ماسلكت شوية روحت مدخل راس زبي والبت بتعض ف المخده وانا اقولهااستحملي هو اول زوبر بس بعد كده طيزك هاتتعود سبت راسه شوية عشان تتعود عليه وبصيت ورايا لقيت ماما بتتفرج غمزتلها و ضحكت راحت اتكسفت ومشيت ابتديت اكمل ادخله سنه بسنه لحد مادخل كله سبته جوه شوية لحد ماهديت وابتديت اطلعه وادخله تاني بالراحة شوية وماقدرتش استحمل روحت سرعة في النيك في طيزها و جايبهم جوه

 

البت قعدت تقول اح اح بيحرق وانا طلعته ضربتها ع طيزها كاني بقولها تسلملي طيازك والبت فاقت شوية قامت تلبس قالت انا حاسة بوجع مش عارفة هامشي ازاي قولتلها هما يومين وهاترجعي عادية بس الفرق ان خرم طيزك بقي ع مقاس زوبري قالتلي يلا البس عشان توصلني قومت لبست وطلعنا قولت لماما عاوزة حاجة من برة قالتلي سلامتك ياحبيبي ووصلتها ورجعت اخدت دش ودخلت نمت ماحسيتش غير بماما بتصحيني وتقولي مانت كنت نايم مع العروسة قولتلها انتي بتقولي فيها دي كانت ليلة دخلتي امبارح راحت استعبطت عليا وقالتلي البنت بقت مدام ولا ايه قولتلها اه قالت يالهوي احسن تحمل قولتلها انتي بتستعبطي يا نونو مانتي شايفة كل حاجة وعارفة ان دخلت زبي في خرم طيزها بس اتكسفت وقالتلي انت قليل الادب و لفت وادتني ضهرها روحت ضاربها ع طيزها ضربة خفيفة قالتلي بطل بقا حركاتك دي و الفطار جاهز يلا وسابتني وخرجت قومت لقيتها في المطبخ حضنتها و زبي كان واقف لما ضربتها ع طيزها لزقت زبي في طيزها وقرصتها في طيزها وقولتلها ماتزعليش بأة قالتلي خلاص اقعد افطر بقا واحترم نفسك معايا شوية قولتلها حاضر قولتلها هاجيب اميرة تاني

 

النهارده قالتلي انتوا لحقتوا قولتلها لوسبتها فترة طيزها هاترجع زي الاول لازم ندق ع الحديد و هو سخن قالتلي ماشي اما نشوف اخرتها و جبت اميرة ونكتها وجبت في طيزها ٣ مرات وماما كانت بتتفرج علينا .. وفضلت ع الحال بنيك في اميرة يومين او اكتر ف الاسبوع لحد اميرة قالت انها مسافرة مع اهلها اسبوعين تلاتة بالكتير و بصيت لقيت كل موبايلاتها اتقفلت عرفت ان اميرة خلعت و مش جاية تاني .. ماما استغربت اميرة مابتجيش قولتلها سافرت ولقتني طول الوقت ف اوضتي و زعلان دخلت قالتلي انت زعلان ع اميرة قولتلها اه قالتلي البنات كتير شوف واحدة تانية قولتلها هو سهل كده قالتلي اومال هاتفضل زعلان كده ده انا ماحلتيش غيرك قوم فرفش كده ابتسمت وقولتلها ماخدش منك غير كلام بس فعل مافيش قالتلي ايه اللي انا قولته و ماعملتوش قولتلها يعني عاوزاني افرفش وعارفة اللي يريحني و ماترضيش تعمليه قالت يا سلام قولتلها اه قالت ايه اللي يريحك ياسيدي وانا اعملهولك .. نلتقي الجزء التالت

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *