Uncategorized

رواية شرمطتي على صاحب جوزي الفصل العاشر 10 قصص تعريص وخيانة

رواية شرمطتي على صاحب جوزي الفصل العاشر 10 قصص تعريص وخيانة

 

البارت العاشر

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

بعد ما روحت من عند سالي اختي المتجوزه
ومارست معااها السحاق بس بطريقه غريبه عني
ولاول مره احسها مع حد من اللي مارس معايا

كانت مسيطره عليا مع انها مكنتش عنيفه خاالص ولا هانتني ولا حتي ضربتني ولا حتي كان غصب عني

لان كانت بتوجهني للي المفروض اعمله وانا كنت بعمله حقيقي بحب

كانت سالي قاعده ع طرف السرير ورجلها ع الارض وانا قاعده عريانه بين رجلها وع طيزي ع الارض وعماله ابوس ف رجلها

كنت زي كلبه بتلعب بين رجل اللي مبتبناها او قطه كنت مبسوطه بمكانتؤ تحت رجل اختي

سالي سالتني هل انا مبسوطه بدا
رديت عليها وانا عماله الحس ف رجلها

انا.. اوووي اوووي بجد مش متخيله اني عملت دا معاكي يا سالي بجد انت خرجتي فيا حاجه كانت مش عارفه انها موجوده

سالي هههه طب كفايه قبل ما مراد ما يجي ويلاقيكي كدا ويفشخنا سوا

انا ياريت يجي دلوقتي هايجه اوووي هموت ع لبن زبره

سالي عجبك زبره يعني

انا وكنت لسه تحت رجلها.. هو انا شوفته علشان يعجبني

سالي.. لي ماهو معاكي ع الواتس

بصيت بتبريقه.. يعني اللي بيكلمني هو مراد صح

سالي.. لا مش مراد اللي بيكلمك.. دا انا االي بكلمك

ومسكت فونها ووكتبت عليه

لقيت اشعار ع فوني واتس.. جريت ع الفون

وفتحت الواتس لقيت مسج من الرقم

مبروك عليكي انا هههههه 😂😂

بصيت لسالي.. ازاي انتي وازاي بتقولي شوفتيني
وانتي اول مره تشوفي جسمي دلوقتي

وزبر مين دا.. انتي بتعملي كدا لي وبدات ف العياط

سالي..جت لعندي ولمحت ع وشها نظره مش هيا دي سالي اللي كانت مخلياني ابوس رجلها دلوقت

قربت مني واخدتني ف حضنها وطبطبت ع ظهري وهيا حضناني

بصي يا ريم عارفه اني انا اللي سحبتك دلوقت وخليتك تعملي دا..
بس عملت معاكي كدا علشان بجد كان نفسي ف دا من زمان
‏ومش اقصد تبوسي رجلي والكلام دا

اقصد انا سحاقيه وبحب السحاق كنت بعمله مع صحبتي ف الكليه من غير ما تاخدي بالك

وحاولت كتير ابعد فكره انك تكوني مكانها او معايا

كنت خايفه ترفضي او تنقطع علاقتنا كاخوات او يحصل فيها اي شوايب

بس معرفتش لكن الظروف ساعدتني

اولهم لما لاقيت علاء راجع من الاسبوع اللي سافرتوا فيه لوحده.. ومكنش السبب مقنع انك مع صحابك وهو يرجع ويسيبك لوحدك علشان شغله

تاني الظروف لما مراد دخل عليكي وشافك يوم ما كنتي بتغيري هدومك

ولما مشيتي وانا جيت هو حكالي اللي حصل

انا.. عملت كاني معرفش حاجه عن موضوع انه شافني واني حسيت بيه
شافني ازاي وامتي وحكالك اي بالظبط

سالي.. شافك وانتي بتغيري هدومك ادام المرايه وانتي بتقلعي الاندر من بين رجلك كان واقف وقتها ع باب الاوضه

مفكرك انا بس اول ماشافك كان هيرجع

وحكالي لان انا ومراد علاقتنا ف السرير متحرره
مراد عارف اني سحاقيه وعارف صحبتي اللي كنت بمارس معاها

وياما واحنا ع السرير حكيتله اني نفسي فيكي

ودا خلاه يحكيلي ويجدد تفكير ان اللي حصل يحصل دلوقت

بس اللي حابه تفهميه انك لو مضايقه من اللي حصل ومن كلامي ع الواتس

فانسي اي حاجه حصلت واوعدك انها مش هتكرر تاني

انا من غير كلمه وكنت لسه عريانه نزلت ع رجلها ابوسها كنت مبسوطه ان دا يحصل بيني وبين اختي

سالي رفعتني من ع الارض واخدتني ف حضنها وقالتلي افهم من دا انك مبسوطه

انا.. مبسوطه اوووي كمان اني معاكي بس عايزه اعترفلك انا بحاجه

سالي اي

انا.. انا كنت شايفه مراد ف المرايه ووهو واقف ع الباب
وقصدت اهز ف طيازي ادامه

وهجت اوووي فعلا من مجرد جوزك واقف يتفرج ع جسمي

سالي..يعني لو كان سخن عليكي وقتها كنت هتوافقي

انا.. ومتزعليش.. اه كنت هوافق واخليك يركبني ويريح ناري

سالي..طب بصراحه كدا.. هو علاء اللي موسعلك طيزك كده

انا.. لا مش علاء.. مش واحد دول اتنين صحاب علاء … عمر ومهند

وحكتلها اللي حصل بيني وبينهم بس مش بالتفصيل وعرفتها ان علاء بيحب يشوفني مع رجل تاني انا ورحاب اخته

سالي..انتي بتقولي اي..ومن امتي دا بيحصل

قلتلها كل اللي حصل من علاء ومهند ورحاب اخت علاء

سالي.. بتسمعني وهيا فاتحه بقها ومش مصدقه ان دا يحصل مني

عندها حق

مين يصدق ان ريم اللي ماكنتش تعرف يعني اي عاده سريه
قاعده تحت رجل اختها التؤام ككلبه ليها
ومن قبل اختها اتناكت من زبرين ف وقت واحد
واتناكت مع اخت جوزها من نفس الزبر وكمان ادام جوزها

بعد ما حكيت لسالي الي حصل من علاء واخته رحاب

سالي بقيتي لبوه كبيره يا ريم وانا اللي خايفه منك هههه

قومي قومي البسي هدومنا ونحكي ف كل حاجه بعدين

لبسنا هدومنا ورحنا اخدنا دش سوا مخلاش من بوس والاحضان وخرجنا من الحمام عريانين

دخلنا اوضه النوم لبسنا لبس مكشوف شوي

انا لبست قميص بيتي طويل الاكتاف عريانه بربع ظهري كدا ع الصدر مفتوح نص بزازي باينه وفوق بزازي البرا اللي انا جايه بيه وطبعا غيرت الاندر اللي جايه بيه علشان اتبهدل وسيبت شعري اللي كان واصل لحد طيزي

وكذلك سالي اختي لبست زيي بس كان القميص بتاعها اقصر شوي من بتاعي وتحته برا واندر وسايبه شعرها لحد طيزها

خلصنا لبس

سالي هههه كدا مراد هيركبنا اول ما يشوفك كدا

خرجنا ع المطبخ جهزنا العشا

والعشا كان جاهز واتصلنا بمراد اللي قال ربع ساعه بس مسافه السكه وهيوصل ع طول

كانت الساعه بقت ٨بليل

شوي ولقيت مراد رجع كنا قاعدين ف السفره انا وسالي ومجهزين العشا

مراد دخل وكان جايب حاجات معاه وراح غسل ايده وجه السفره

واول ما شافنا اي دا حوريتين مستنيني ع العشا دا انا محظوظ بقا

سالي راحت حضنته وباسته من خده

واتعشينا وخلصنا ومراد قام بغسل ايده

وسالي قامت تجهز فاكهه وحلويات والشاي لمراد

وانا كنت بلم الاطباق وخلصنا واتلمينا ف الصاله قعدنا مراد بيشرب الشاي وبنتفرج ع التلفزيون

قعدنا. مع بعض شوي

وقتها كانت سالي بتحضن ف مراد

فعملت مكسوفه او اني اسيبهم براحتهم وكدا

انا لسالي… سالي هقوم البس انا واتصل بعلاء يجي ياخدني

مراد تمشي دا اي لا اقعدي شوي واتصلي بعلاء يجي يقعد معانا

انا.. انت بتنسي بسرعه باين مش بقولك علاء مشغول ف شغله.. وكمان علاء اي اللي يجي دا انتوا مش طايقني اهوه ومش مستحملين

يلا قوم وصلني بعربيتك مش لازم اتصل بيه هههههه

قومت لبست بسرعه

ومراد اخدني روحني من غير اي كلام بينا

وانا ادام البيت.

مراد.. ريم قولي لعلاء اني هاجي ازوركم بكري انا وسالي نبارك لكم

انا.. اوك باي

طلعت شقتي كان علاء فوق

علاء.. اتاخرتي لي كدا

انا.. مش اتاخرت ولا حاجه

علاء طب اي

انا.. محصلش حاجه عيزاه يحصل ادامك علشان تتمتع وانت بتعرص ع لحم مراتك

كنا قاعدين وبنتكلم لما سمعنا صوت خبط ع الباب كانت رحاب دخلت قعدت

رحاب.. اي يا ريم كنتي فين طول النهار

انا.. كنت عند اختي

رحاب.. اختك برده ولا روحتي لمهند

علاء.. اي يا رحاب كسك تعبك وعايزه تروحي لمهند

رحاب اه طيزي بتاكني وعايزه اتناك اووي فيها

اي رايك يا ريم نروح انا وانتي بكري

مش هينفع بكري اختي جايه تبارك لينا وكدا فمش هينفع

انا لعلاء ما تقوم تنيكها يا علاء وتريحها شوي

رحاب علاء ينكني هو اللي يتناك من مهند يتناك تاني من علاء

علاء قام هجم ع اخته وكتفها وهو لازق فيها من ورا تقصدي اي يا لبوه معندش اكفيكي نسيتي لما كنتي بتصرخي تحت زبي

رحاب لا منستش وهيا بس زب مهند كبير وانت مبقتش تملاه زي الاول

علاء رفع ليها عبايتها الخفيفه ولاقاها من غير اندر

انا ههههه انتي عامله حسابك بقا

علاء نزل ع الارض ورا اخته وهيا واقفه ونزل يلحس خرم طيزها وانا وقفت ادامها قلعتها العبايه خااالص ونزلت رضاعه ف بزازها

رحااااب ااااااااه افشخوني عايزه اتفشخ منكم

علاء فاتح طيز اخته وعمال يلحس ليها كسها وطيزها وانا برضع ف بزازها وهيا واقفه

نزلت بلساني الحس سرتها وانا نازله ع كسها بقيت بلحس كسها وعلاء فاشخ طيزها وبينيكها بلسانه

علاء قام قلع هدومه وكان زبه واقف ع اخره

روحت له ورحاب. نزلت ادامه وبقينا نمص ف زبه سوا ونبوس ف بعض انا وهيا

فضلنا نمص ف زبه

لحد ما بقا احمر وواقف ع الاخر

قومت من تحت زب علاء قلعت هدومي كلها وروحت قعدت ع الكرسي ورفعت رجلي ع قاعده الكرسي

رحاب جت لعندي ونزلت لحس ف كسي وهيا مفنسه طيزها لعلاء وانا بقفش ف بزازي

علاء بزبه فضل يفرش كس رحاب ومره واحده دخله كله ف كسها

رحاب بتزوم وهيا بتلحس كسي

اممممم زبك حلو يا علاء النهارده لي كده اااامممممم اااااه نيك نيك كس اختك جاااامد

انا ااااااه ارضعي ف كسي يا لبوه

علاء فصل ينيك ف رحاب وهيا بتلحس كسي لحد ما نزل لبنه وزق زبه كله ف كسها للاخر

وبعد ثواني خرجه رحاب راحت نضفته ليه وجت قعدت جمبي

قعدنا شويه عريانين لحد ما رحاب طب انزل بقا انا واسيبكم تناموا شكلها خلصت ع كدا ههههه

بتلمح ان علاء اخره زب واحد ويخلص

رحاب مشيت وانا قومت اخدت دش ولبست هدوم النوم ودخلت علشان انام وعلاء بره زي ما هو

دخلت الاوضه.. لقيت سالي بتكلمني من الواتس

سالي ريم انتي نمتي

انا لا يا حبيتي لسه مش نمت

سالي بتعملي اي

انا ولا حاجه نايمه ع السرير ولسه هنام

سالي عارفه انا مبسوطه اوووي بالخطوه اللي جمعتنا سوا ع سرير واحد

انا وكمان اوووي مبسوطه بوجودي ف حضنك

سالي.. طلعتي لبوه اوووي ياريم

يلا نامي واشوفك بكري

قفلت معاها سرحت ف اللي حصلي الفتره دي كلها

ونمت ومش صحيت الا ع صوت علاء بيصحيني وبيقولي يلا علشان تجهزي الغدا لاختك وجوزها

صحيت كانت الساعه ١٠

لقيت علاء كان نزل واشتري كل الطلبات اللي هحتاجها من نفسه كان مدي امل انه هيعرص عليا النهارده لمراد

وقالي انه متفق مع مطعم هيجيب منه الاكل جاهز علشان مش اتعب لوحدي وكان الاكل عباره عن…. فوسفورات

وكدا كان مهتم اوووي علاء ع امل انه يشوفني النهارده مع مراد

المهم فطرنا انا و علاء واتصلت بسالي اختي وقلتلها ان هستناها ع الساعه اربعه ويعملوا حسابهم انهم يتغدوا معانا

وطبعا قالت انها هتيجي هيا ومراد قبل الميعاد بشوي علشان يقعدوا معانا

قفلت معاها وقلت لعلاء ع فلوس علشان اروح الكوافير اظبط جسمي وشعري والذي منه

واخدت الفلوس وخرجت عديت ع ماما ربع ساعه قعدت معاها وسلمت عليهم وقالتلي اقعدي شوي

قلتلها لا علشان سالي وجوزها جايين يباركوا لينا هيتغدوا عندنا وكدا

وخرجت من عند ماما روحت للكوافير وخلصت
ورجعت بيتي كانت الساعه قربت ع ٣

وبس وانا راجعه قابلت عمر فاكرينه طبعا..«« اللي نام معايا مع مهند ف اسبوع المصيف»»..

كان راكب عربيته وكان معاه واحده.. كنت حاسه اني اعرفها او اتقابلت معاها قبل كدا

وسلمت عليهم

واللي كانت مع د. عمر.. انتي مش عرفاني انا اسراء
صاحبه اختك سالي.. كنت معاكم ف الكليه

انا.. اسراء.. وانا من ساعتنا بشبه عليكي بجد

ازيك عامله اي

اسراء انا بخير انتي اخبارك اي واخبار سالي من وقت ما اتجوزت وانا مشوفتهاش

انا بخير اتجوزت وهيا هتفرح اوووي اني قابلتك

 

اسراء..بجد سالي وحشاني اوووي وطبعا وعدتني بالزياره.. واخدت رقمي ورقمها ع وعد بالزياره هيا وجوزها

««وعرفت انها اخت مني مرات د. عمر بس مكنتش لسه اعرف اللي بيحصل بينها وبين عمر

المهم عزمتهم ع الغدا وهما طبعا وعدوني مره تانيه

اسراء زميلتنا ف الكليه مش فاكره اوووي هيا قدنا ولا اصغر مننا بس تقريبا كانت اصغر دفعه او اتنين..

بس ماكنتش صحبتي اوووي.. كانت صاحبه سالي اختي نقدر نقول الانتيم بتاعتها واتفروقوا بس بعد الجواز

عمر وصلني لبيتي بعد مع ركبت معاهم وكدا عمر عرف بيتي.. بس طبعا مش بين انه نام معايا خااالص ادام اسراء

المهم وصلت البيت طلعت اخدت دش وانا ف الحمام جرس الباب ضرب

علاء فتح وسمعت صوت مراد وهو بيبارك لعلاء ع رجوعنا لبعض هو وسالي اختي

كملت دشي ولبست هدومي

كنت لابسه لانجيري طويل واصل لتحت الركبه لونه احمر
كان بدارع واحد كامل مغطي فرده من بزازي والفرده التانيه نازل بمثلت عليها وعليها ناحيه من نواحي البرا اللي متخيطه بالانجيري
وكان مفتوح من الجمب لحد نص فخادي كدا

وكان شعري فرداه ع ظهري وربطاه من اخره عند طيزي كدا

اه صح كنت لابسه كدا علشان اغري مراد جوز اختي عيزاه يركبني خياله وهو فوق مني ادام اختي وجوزي بتهيجني وبالذات لما شفت صوره زبره ع الواتس

مراد ماكنش طويل ولا جسمه عضلات بالعكس
دا جسمه صغير بملامح مش تدي سنه خااالص مكنتش ابدا اتخيل ان الزبر اللي سالي بعتته دا بتاع مراد محدش يتخيل ان مراد بجسمه الهزيل دا انه شايل زبر قد كدا

زبره كان طويل قد بتاع عمر ومهند

بس كان لون زبره غامق ودا مديله هيبه كدا فاهمني
كان ف الصوره واقف بس الغريب فيه انه واقف وواخد كيرف لتحت كدا مقوس لتحت ورافع لفوق تاني من عند الراس راسه بقا كبيره اووووي ع شكل مثلث مدور
كنت كل ما اشوف زبره ف الصوره انزل ع روحي

 

وخرجت سلمت عليهم.. واول ما مراد شافني بالمنظر دا بارك ليا واخدني ف حضنه مع اننا مش متعودين ع دا

ولقيته بيديني هديه رجوعنا لبعض انا وعلاء واختي برده ادتني هديه

بعد ما سلمت عليهم اخدت اختي ع اوضه النوم علشان تغير هدومها

اول ما دخلنا لقيت سالي وهيا بتقلع هدومها ««كانت لابسه عبايه سمرا مجسمه ع جسمها قلعتها وكانت بالبرا والاندر بس ادامي»»

بتقولي مش تفتحي الهدايا

فتحت هديه سالي الاول وكان عباره عن قميص نوم تحفه واندر والبرا بتوعه

بضحك ليها ف حد يهادي حد بقميص نوم

ضحكت وفتحت الهديه التانيه بتاعه مراد جوزها

كانت خاتم دهب حلو اوووي

جريت عليها حضنتها ومن نفسي نزلت ابوس ف رجلها وامص صوابع رجلها كاني متعوده ع دا من سنين كتييير

وهيا بتحسس ع راسي وتطبطب عليها

وانا تحت رجلها قلتلها فاكره اسراء اللي كانت انتيمتك ف الكليه

سالي بتبريقه عينها كدا زي المستغربه لي جبت سيرتها

قالت مالها

قلتلها مش انا قابلتها النهارده كانت راكبه العربيه مع جوز اختها ومش هتصدقي مين جوز اختها اصلا

قالتلي مين

قلتلها الدكتور عمر اللي كان معانا الاسبوع اللي فات

سالي انتي بتتكلمي جد

انا اه وسلمت عليا وبتوصلك السلام وكمان اخدت رقمها وهيا اخدت رقمي ورقمك ع اساس انها هتكلمك وتيجي تزورك وكدا

سالي.. مش مصدقه صدفه غريبه اووووي

انا بتلقائيه عاديه وانا مش فاهمه تقصد اي

صدفه بجد ان عمر يكون جوز اخت صاحبتك

سالي طب يلا قومي علشان اتاخرنا عليهم ونتكلم ف الموضوع دا وقت تاني

سالي كملت لبسها ولبست عبايه بيتي عباره عن فستان يعتبر فستان خرروج.. كان مفتوح ظهره لحد النص ودراعتها باينه وشوي من بزازها

خرجنا وكان الاكل طبعا وصل دخلت انا وسالي جهزناه ع السفره وجهزنا كل حاجه

وندينا ع مراد وعلاء

كل واحد قعد جمب مراته انا جمب علاء وسالي جمب جوزها

اتغدينا وطب مخلاش غدانا من الكلام

وكان اغلب كلام مراد اننا عملنا الصح لما رجعنا لبعض وملناش غير بعض والكلام دا

ويوصي علاء بينا وتلميحات من سالي بتوصيه عليا بالسرير كان كلامها الغاز بس اي حد يفهمه والضحك وكدا

خلصنا الغدا

كان مراد اول حد قام من ع السفره
وقتها علاء جوزي عزم عليه طبعا يكمل اكله وكدا

مراد انا تمام الاكل بجد تحفه

سالي تقصد اي يا مراد تقصد ان ريم بتطبخ احسن مني ولا اي هههه

مراد.. لا بجد الاكل تحفه تسلم ايدك يا ريم..

انا.. ما انا مش اللي طبخت كل دا جاهز ههههه

علاء كان بيقوم علشان ياخد مراد يغسل ايده

وقتها غمزت لعلاء يفضل قاعد وان انا اللي هقوم من غير اي كلام بيني وبين علاء

قمت وقلت لمراد

تعال اغسل ايدك البيت بيتك

ومشيت ادامه وانا بتقصع ف مشيتي وبهز ف طيازي

ولامحه اختي بتبص عليا

ودخلنا الحمام اللي كان محدش يشوف من بره اللي جوا

وقفت ادام الحوض وكان مراد وقتها ورايا بكم خطوه

كنت واقفه كاني بعمل حاجه ف الحوض لحد ما ميلت وقلتله اتفضل وانا ماسكه الفوطه له علشان يمسح ايده بعد ما يخلص

مراد غسل ايده وانا ناولته الفوطه
لفيت له طهريي وميلت بصدري ع البانيو كاني بجيب حاجه كان واقف ع طول ورايا ورجعت كاني مش قاصده وخبطت طيزي ف زبره اللي كنت حاسه انه واقف

ولا هو علق ولا اتحرك ولا انا كمان علقت ع حاجه

وخرجنا انا ادامه وهو ورايا

بعدها سالي كانت واقفه ع الباب وقالتلي مش هتوريني الحوض انا كمان

انا.. انتي حافظه شقتي اكتر من شقتك يلا ادخلي هههههه

وخرجت انا ومراد وشاورت له ع الانتريه يدخل وكان علاء غسل ايده ف المطبخ واخد مراد ودخلوا الانتريه

دخلت لسالي الحمام ووقفت وراها

سالي..عملتي لي كدا ياريم

ريم..اقولك الصراحه نفسي ف مراد ادامك

سالي.. بس بلاش تيجي منك وبلاش ادامي وبلاش مراد يعرف اللي بتعمليه مع حد ادام جوزك خليه هو اللي يبدا وانا مش ممانعه وكمان هسخنه عليكي تمم

حضنت سالي.. انتي بتتكلمي جد موافقه ان جوزك ينام معايا

سالي مدام دا هيبسطك انا موافقه طبعا

خرجنا من الحمام

انا وسالي رحنا المطبخ كنت بنجهز عصير

وودينا ليهم العصير والحلويات والكلام دا

واول ما قعدنا شكرت مراد ع الهديه

شكرا يا مراد بجد ع الهديه انت وسالي مش عارفه اشكركم ازاي بجد

قعدنا نتكلم انا وسالي
وعلاء ومراد وبنشرب العصير

لحد ما قلتلهم اننا نفتح التلفزيون ونتفرج ع اي حاجه فيه

فتحت التلفزيون وبالصدفه كانت صافيناز بترقص ف فيلم

قعدنا نتفرج عليها

لحد ما سالي اللي قالت فاكره يا ريم لما كنا بنرقص سوا قبل الجواز

بصيت لسالي وانا مستغربه لكلامها لان دا ماكنش بيحصل اصلا
لقيتها بتعمز ليا

قلتلها طبعا فاكره

علاء بص لمراد وضحكوا وف نفس واحد خلاص خلونا نشوفكم

قمت شغلت موسيقي رقص بلدي واخدت ايد سالي وقعدنا نرقص وعلاء ومراد قاموا رقصوا معانا

لحد ما الموسيقي خلصت واشتغل لوحدها اغنيه هاديه. تنفع رقص سلو

مراد حضن سالي وبقوا يرقصوا سلو

علاء رقص معايا دقيقه وقالي كفايه

روحنا قعدنا انا وعلاء

وسالي لسه مندمجه هيا ومراد كاننا مش موجودين

كانوا حاضنين بعض اوووي وهما بيرقصوا

لما عين سالي جت عليا ولقتني قاعده مدت ايدها ليا من ورا ظهر مراد قمت ليها وهيا خرجت من حضن مراد وحطتني انا ف حضنه

كان مراد مكسوف ويدوب لافف ايده حوالين وسطي وبيلف وخلاص

لحد ما انا فعلا بقيت ادمج ف الرقص ورميت راسي ع كتفه

كان لف وقتها ايده كلها حوالين ظهري

حسيت بزبه واقف قصاد زبي بالظبط وراشق فيه من تحت

فضلنا نرقص شوي لحد ما الموسيقي خلصت

وقعدنا مكانا

بقيت ابص لسالي ولمراد واودي عيني للناحيه التانيه

قعدنا ربع ساعه

ومراد قال احنا هنستاذن علشان هسافر بكري

علاء.. مش انت بتقعد اسبوع اجازه

مراد للاسف اتصلوا بيا النهارده وقالوا اني ارجع يومين بس وارجع اكمل اجازتي اسبوع تاني

فعلا قاموا وكنت انا حقيقي مضايقه كنت بمني نفسي ان اوصل للسرير مع مراد جوز اختي

سالي جت لودني متقلقيش

ورجعت اتكلمت تاني.. خلاص يلا سلام بقا وعيزاكي ياريم معلش تجيلي بكري هنروح مشوار سوا بعد ما مراد يسافر الساعه ١٠الصبح

ومشيوا

وقتها كنت هايجه موووت كنت عايزه حد يركب وينهش ف لحم كسي اووووي

انا وقتها كنت زي اللبوه سحبت علاء ع السررر ونمت وخليته يركبني بس للاسف علاء معندش بوصل معاه للراحه الجنسيه بل بالعكس بتعب اكتر

نمت ت ظهري وعلاء حط زبره اللي كان واقف جاهز من اثارته وانا بتشرمط ع جوز اختي ادامه

دقيقيتن ولقيته بيصرخ هنزل هنزل

نزل لبنه ونام جمبي زي اختي بالظبط

انا.. علاء انا تعبانه هايجه اوووي قوم اركبني تاني

علاء بصلي ومش اتكلم وكان وقتها بيبص ع ناحيه كسي

علاء.. ريم انتي بتنزفي من تحت

بصيت لتحت لقيت ددمم نازل مني

ونيمتني ع السرير واتصلت بمهند اللي قال لها انه بعيد وانه هيتصل ب/د عمر

فعلا دقيقتين ورحاب قالت مهند اتصل بعمر وهيجي دلوقت يشوف ف اي

عمر اتصل ع فوني بعد كلام رحاب بربع ساعه وقال انه تحت البيت علاء نزل قابله وطلعوا سوا

ودخل عمر الاوضه وبعد الكشف.. قالي مبروك يا مدام ريم انتي حامل.. بس لازم تعدي عليا ف العياده بكري او بعده بالكتير بعد ما تعملي تحاليل كذا كذا وهنتاكد اكتر

وخرج

كنت نايمه مصدومه حااامل

طب حامل من مين من علاء ولا مهند ولا عمر انا حامل من مين

وانا ف تفكيري لقيت علاء داخل بيقولي مبروك ومش باين انه فرحان زي ما انا مش فرحانه بصينا لبعض واحنا ساكتين

…… للي هيقول حمل ازاي.. يسال عن الحمل الغزلاني..

غزاله بقا هههه

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *