Uncategorized

رواية شرمطتي على صاحب جوزي الفصل السابع 7 قصص تعريص وخيانة

رواية شرمطتي على صاحب جوزي الفصل السابع 7 قصص تعريص وخيانة

 

 

البارت السابع

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

 

بعد ما علاء جوزي سافر وسابنا لوحدنا انا ورحاب منتظريين مهند يرجع الصبح وع كلام مهند كان معاه ضيف وفعلا مهند جه الصبح وصحانا انا ورحاب وقال ان الضيف تحت مستنينا وبعد ما سالته ع ان الضيف دا يعرف بعلاقته بينا قال لا وانه واحد صاحبه وكان بيشتري شاليه وخلصوا ومهند اللي عزمه يقضي ساعتين تلاته معانا

ومهند سابنا ونزل وانا ورحاب لبسنا ونزلنا وراه

كان مهند قاعد مع واحد منعرفوش طبعا

اسمه دكتور عمر

.. تقريبا عارفينه كلكم ايييوه

(بطل سلسله اخت مراتي وجوزها الديوث)

ومهند عرفنا ع عمر وعرفه علينا

بس اللي استغربته

لما لقيت مهند بيعرفنا لعمر اني ريم مراتي ورحاب اختها

فضلنا نتكلم كتعارف وكلام ف اي كلام

بعدها بشوي روحت المطبخ ونديت ع مهند قلتله انت عملت كدا لي

قالي حسيتك مش مطمنه فحبيت اشيل القلق اقولك اني مش جايبه ينام معاكوا مجرد ضيف

قلتله طيب انا عاوزه انام معاه بقا هتعملها ازاي

قالي بسيطه هعرص علي مراتي واختها لصاحبي

ورجعنا ليهم

واتعرفنا ببعض وقضينا وقت سوا لطيف واتغدينا

وكانت الساعه بقت ٨بليل

لما لقيت عمر بيقول.. طيب همشي انا اروح الشاليه بتاعي

انا اللي قلتله لا طبعا مينفعش انت هتبات معانا النهارده

عمر بص وقتها لمهند
ومهند قاله مش هتقدر تكسر كلمه ريم

كمل مهند لعمر.. قاله يلا ننزل البسين سوا

عمر.. بس زي ما انت شايف انا معملتش حسابي

مهند احنا ف جسم بعض هتاخد مايوه من عندي يلا

وطلعت انا ورحاب نلبس علشان ننزل الميه

وبقول لرحاب اي رايك

قالت مش عارفه هو مهند عمل كدا لي اصلا

قلتلها اللي مهند قاله ف المطبخ

قالت شكلنا هنتعب لما نخليه يعمل كدا انا حبيبت ادوقه

لبسنا احنا الاتنين مايوه قطعتين اندر وبرا بس

ونزلنا بروب عليه قصير

كان مهند وعمر ف البيسين ونزلوا

روحنا عندهم وقلت سبقتونا مش تستنوانا طيب

وقلعنا الروب ولفيت عمر بص ليا ثانيه وودا وشه الناحيه التانيه
وانا اول ما نزلت روحت لعمر نتكلم عادي انت متجوز انت وانت والكلام دا طبعا عرفت انه متجوز واسمها مني وكدا

وبعدين مهند قال انا طالع كفايه عليا كدا وانتوا براحتوا خد راحتك يا عمر

عمر بادب لا يلا هطلع انا كمان
قلتله هتسبينا لوحدنا

وقتها بكل ادب رد برده لا طبعا اطلعوا معانا ههههه

وطلعنا كلنا ومهند شغل موسيقي رقص وقال لعمر هخليك تشوف رقص ما شفتوش قبل كدا

فهمت ان مهند هيبدا يعرص علينا وبيدينا فرصه نشوف رد عمر

طبعا جسمنا كان مبلول وفضلنا نرقص انا ورحاب
واحنا بنميل عليهم الاتنين وكانت رحاب بتقعد ع حجر مهند وتحك طيزها ف زبه

وانا برده مع عمر بحك ف زبه لحد ما وقف اللي حسيته كبير اوووي

وكل واحده طلعت زب اللي معاها

وانا لما طلعت زب عمر

طبعا انتوا عارفين زبه قد اي وبيعمل اي مش محتاج تفاصيل

لقيته بص لمهند وقاله مش هتقدر تكسر كلمه ريم وضحك ههههه

عمر ابتسم وقال طب خلينا ندخل جوا افضل

ولقيته لبس الشورت بتاعه تاني وقام شايلني ودخل الشاليه

وشاورت له ع الاوضه اللي هينكني فيها وكان مهند شايل رحاب ع ايده وطالع ورانا

والاتنين رمونا ع السرير

وعمر ركب فوقي وقلعني هدومي

وبقي يبوس فيا وف شفايفي بكل هدوء ونزل ع بزازي وفضل يرضع فيهم جااامد

وانا بزووم تحت منه وبحرك كسي علشان يحك ف زبه الكبير

اه ارضع بزازي ادام جوزي ارضع جاااامد وهو كان فنان ف كل حاجه بيعملها

لحد ما لقيته بيقلبني ع بطني ورفع طيزي وضربني مرتين تلاته وانا بصرخ

طيازك حلووه اوووي يا ريم وفشخها وقال وكمان بتتناكي فيها

ونزل لحس ف خرم طيزي وبقا يدخل لسانه ف طيزي وانا كنت متمتعه اااوي وبتاووووه ااااااااه اااااخ

نيك بقا نيك دخلي زبك الكبير ف طيزي

وهو مش سائل فيا وبدا يلحس كسي وينيكه بلسانه لحد ما نزلت سوايل من كسي كتتتير ع السرير

وبعد ما خلصت سحبني ع طرف السرير ومسك زبه بايده بقا يفرش زبه ف كسي ومره واحده حشره ف كسي حسيت اني اتفشخت من كسي وصرخت ااااااه زبك كبير اوووي
وزقه لجوا اوووي وسابه دقيقه

وانا بتاووه وصوتي مش بيسكت باااااه امممممم زبك حلو يلا نيك بقا افحت ف كسي من اول ما شفتك قلت لازم اتناك منك قبل ما تمشي

وهو بينيك وهو ساكت ولا كلمه بدا يتحرك بزبه ف كسي

بعيني ببص لرحاب ومهند لقيت رحاب راكبه زب مهند زي الفرسه وهو فاعص بزازها بايده وبتتناك واههههه اااااه نيكني يا جوز اختي زبك كبير اوووي نيكني ادام صاحبك وادام اختي

وقتها حسيت عمر هاااج اكتر لما سمع رحاب بتقول لمهند نيكني يا جوز اختي

وبقا يفنن ف النيك فيا وغارز زبه ف كسي اللي بيحك ف كل سنتي ف لحم كسي
ومتعتي لما بقيت بتناك منه وحاسه اني بتناك ادام اختي وهيا بتتناك ادامي كنت هايجه ومش عيزاه يبطل نيك فيا

رجعت اندمج مع عمر لحد ما صرخت

اه اااااه نيكني يا عمر نكني ادام اختي وجوزي نيك افشخ كسي بزبك

وانا بنزل عسلي للمره التانيه او التالته معرفش
وهو لسه شغال نيك مش مبطل

لحد ما سحب زبه من كسي وشدني ونزلني ع الارض وقعد هو ع طرف السرير وسحبني قعدت ع زبه وهو قافش ف بزازي وطهري ليه

وبقيت اطلع وانزل ع زبه وزبه بيغوص ف لحم كسي وبايده ساب بز ونزل يلعب ف زنبوري لحد ما نزلت تاني وهو زبه ف كسي وسحب زبه وانا بنزل

وبص لمهند قالوا بتتناك ف طيزها

مهند.. خد راحتك

بس وقتها كنت انا مفرهده فعلا من كتر النيك فيا

مهند وعلاء وعمر دلوقت

وعمر حس بكدا
فسابني نايمه ع السرير ببطني وطيزي مدلدله ورجلي ع الارض

ورحاب عند مهند ورحاب اللي كانت راكبه ع زب مهند وبتتناك والسرير غرقان تحتهم

وبصيت عليهم كانت رحاب قامت من ع زب مهند

وقفها عمر ع الارض

وخلاها توطي ورشق زبه ف طيزها من ورا
وقام رافعها ع زبه بكل سهوله وطهرها ع صدره
وفاشخ رجلها لمهند
اللي جه من ادامها وحط زبه ف كسها
والاتنين رفعوها من طيازها وعملوها زي السندوتش
وبقوا يرفعوها لفوق ع ازبارهم الكبيره

وكبيره اوووي وساكتين وهيا اللي بتصوت
حرام عليكوا ازباركم كبيره اوووي

براحه هموت هموت بينكم

ااااااه اااااه اممممم كفايه اااااه وفضلوا ينيكوا فيها اكتر من ربع ساعه
وفجاه سابوا رجلها ونزلت رشق ع ازبارهم
ورجلها مرفوعه ع الارض وبقوا يحشروا ف ازبارهم ف طيزها وكسها ولقيت اللبن نازل من كل خرم ف رحاب كتيييير اووي

عرفت اننا وقعنا مع دكريين جااامدين اووووي
وبعد ما ملوا كسها وطيزها باللبن مهند سحب زبه من كسها

وعمر فضل زبه ف طيزها ووطي راسها لتحت
وكمل نيك والصوت مالي الاوضه صوت نيك الطيز

انتوا اكيد عارفينه وصوت صراخ رحاب اللي بقا ضعيف اووووي

وفضل ينيكها ربع ساعه ف طيزها
وشال زبه وفشخ فلقاتها

بصيت علي طيزها كانت نفق يعدي منه قطر

صحيح مهند ف النيك حاجه مكنتش اتوقعها بس عمر كان فنان ف النيك بينيك ويفرهد الجسم اللي تحت منه ويخليه يتمتع ومش يحرمه من اي متعه ممكن يوصله ليها

وتف ف خرمها كانت التفه
بتغلي من سخونه حك زبه ف طيزها
ورجع حط زبه تاني بس ف كسها
وفضل ينيك عشر دقايق لحد ما زق زبه
وضغط لكل جسمه عليها وحشره للاخر
ولقيت اللبن خارج حوالين زبه
وبعدها سحبه بعد دقيقتين

وكان مهند قاعد وعمر بينك ف رحاب اللي المفرروض اخته

عمر سحب زبه واللبن خرج كتير من طيز وكس رحاب

عمر بصلي وابتسم وشال رحاب ونيمها ع السرير وقعد جمبها

وقلت ف بالي اكيد شبعوا نيك وخلاص كدا انبسطت اني مكنتش انا

لحد ما لقيت عمر زبه مدلدل وبيشاور ليا اروح امصله

روحت ع ايدي وع رجلي لحد عنده
وفضلت الحس زبه زي الكلبه
حسيت بسيطرته من غير اي كلمه يقولها
ودا عجبني فيه اوووي

مكنتش عارف طبعا امص حلو لسه متعلمتش

لحد ما زبه وقف وفنسني ع الارض ورفع طيزي

وحط رجله ع راسي وبزبه وجهه ع خرم طيزي

وبدا يدخل راسه لاقاه ضيق ع زبه قال لمهند ضيق

قاله لسه مش اتناكت فيها كتير زي اختي

قاله مكتوب عليا افتح طياز انا هههه

بدا يحشر زبه ف طيزي براحه لحد ما حسيت ان الراس دخلت وانا مش قادره ع حاجه ولا حتي ع الكلام بتناك منه وانا ساكته وساب الراس شويه

وبعدها سحبها وتف ف طيزي كم مره ورجله لسه ع راسي

ورجع زبه لطيزي وبدا يغوص ف طيزي
اللي كنت حاسه بصوت لحمي بيفسخ من زبه
لحد ما حسيت ببيوضه بتضرب ف كسي
ووقف وقالي هتتعودي دلوقت وهتتمتعي

وضغط بجسمه ع طيزي وقتها عرفت اصرخ شيله شيله

وهو ولا هنا

وبعدها شاله وعمل فيا اللي عمله ف رحاب

فنسني وحط زبه ف طيزي ورفعني ع زبه
ومهند جه ادامي حط زبه ف كسي
وفضلوا ينيكوا ف يا كتيييير لحد ما قربوا ينزلوا
سابوني رشقت ف ازبارهم زي الخوازيق..

صرخت ااااااه يا ولاد الوسخه اتفشخت من تحت حؤااام عليكوا

لحد ما ملوا اخرامي بلبنهم

ومهند شال زبه طبعا مش هقول لكم كم مره صرخت
وانا بنزل لاني مش هقدر اقول كم مره

عمر كمل نيك ف كسي تاني لحد ما نزل لخامس مره تقريبا وخلاني اشفط اللبن من زبه

ورفعني ونيمني جمب رحاب

عيني مغمضه وشايفه طشاش

لقيته بيقول لمهند شكرا ع لحم مراتك واختها

وبجد النيك فيهم ممتع بالذات مراتك

قلت وقتها ان مهند هيقوله احنا مين بس فعلا مهند قاله اتفضل وقت ما تحب مش غريبه عليك طبعا

نمت وصحيت الصبح لقيت نفسي نايمه ف حضن عمر وراسي ع صدره وكنت مستحميه وريحتي برفان ولابسه هدومي

اتبسطت يعني اهتم بنضافتي بعد ما فشخني هههه

طبعا صحينا وفضلت ابوس ف عمر لحد ما صحي وخبطني زب لوحدي ومن صوتي مهند جه كان عمر نزل ف كسي وقمنا كلنا فطرنا وقعدنا سوا

واتكلمنا ف اي كلام

مهند قال يلا بينا علشان هنرجع بيتنا النهارده بليل

وعمر ومهند ناكونا كل واحده زب وناكونا تاني وروحنا سوا

وروحت بيتي انا ورحاب وكان عمر راكب عربيته وانفضل عننا ف قريه بعيده عننا

ومهند وصلنا وكان علاء ف استقبالنا

وطلع معانا فوق وقعد شوي ودخل هو وعلاء اتكلموا شوي معرفش ف اي ومشي ع فيلته

وبقيت انا ورحاب وعلاء ف شقتي

وبعد سؤال علي الضيف وحكينا لي وكان زب بيقف وناك رحاب لاني مكنتش حابه اتناك خاالص

سالته انت اتكلمت ف اي مع مهند لما دخلتوا الاوضه لوحدكم

قالي مش فحاجه بعد ضغط عليه

علاء قال هتعرفي لما تروحي تزوريه لوحدك ف بيته وقت ما تحبي ومرضاش يقول حاجه اكتر من كدا

سبته ودخلنا اوضتنا بعد ما اخدت دش ودخلنا علشان ننام

وعدت الايام يجي اسبوع

كان مهند اللي ف وسط الاسبوع ده كدا جه زياره عندنا وحسيت منه
اكيد عايز ينيك اكيد مش جاي يشوفني ويطمن

بس انا مش اديته فرصه ومشي من غير ما يلمسني

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *