Uncategorized

رواية شرمطتي على صاحب جوزي الفصل الثاني 2 قصص تعريص وخيانة

رواية شرمطتي على صاحب جوزي الفصل الثاني 2 قصص تعريص وخيانة

 

البارت الثاني

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

فهمت ان علاء كان بيكلمه قبل ما ينكني وكمان وهو. ف الحمام ومسح المحادثه وهيكملوا كلام بكري

رجعت المحادثه غير مقروؤه وسبت الفون ونمت
‏ وصحيت الصبح عادي قبل منه واخدت دش وجهزت الفطار وصحيته

قام صباح النور يا روحي وباسني عمرها ما حصلت

انا صباح الفل يا حبيبي يلا قوم علشان الساعه بقت ٢الظهر

ويلا علشان نفطر قام حضني حضن سريع وراح الحمام اخد دش وجه وفطرنا سوا واحنا ساكتين

لحد ما كسر هو الصمت قالي انا هخرج اروح المركز ابلغهم اني هنزل بس الشغل بكري
وارجع ع طول

قلتله ما تكلمهم فون

قالي برده علشان برده محتاج فلوس من هناك سلفه وكدا معدش معايا فلوس

قلتله ماش اللي يريحك

سابني وراح لبس وخرج

مرجعش الا بليل الساعه ٨ وكان مزاجه رايق اووووووي

دخل عليا المطبخ وانا بطبخ بعد ما نده عليا وقلتله اني ف المطبخ

وحضني من ورا وباسني وقالي وشك حلو اووي

بقوله ليه يا روحي

قالي روحت اطلب سلفه لقيت د مهند وعرف اني هاخد سلفه ادالي ١٠٠٠ج كنقطه وهديه جوازنا
واداني اسبوع كمان اجازه وقالي نسافر كلنا انا وانتي واختك وهو اسبوع مصيف ف الشاليه بتاعه

انا طب ما احنا لسه جايين من هناك.. وكمان هيبقي معانا لي

علاء.. صحاب بقا وكدا

انا للدرجه دي.. ماشي

وخرج دخل الحمام وكنت جهزت العشا واتعشينا سوا

وقام وسابني واخد تلفونه ودخل الانتريه

عملتله الشاي ودخلت ادهوله كان بيتكلم واتس بعرف من لون الوتس مع انه تقريبا بيداري الفون

محبتش اساله علشان مخلهوش ياخد باله ان الموضوع شاغلني ياخد احتياطاته بعد كدا

وخرجت قعدت ادام التلفزيون لحد ما الجرس رن
فتحت الباب لقيت اهلي

قعدوا شوي وهو سلم عليهم وقعدت لحد ما روحوا وهما بيدعولي… يسعدني ويهدي لي جوزي دايما

وهو سابني ورجع ع الفون والواتس ف الانتريه

الباب خبط لقيت رحاب اخته

خرج سلم عليها وبعدها دخل الانتريه

واخته فضلت قاعده

بقت بترغي معايا ع غير عادتها حسيتها اتغيرت هيا كمان واتغير معاملتها معايا

لانها اساسا هيا السبب ف طلاقي منه

وبقت تقولي اي الاخبار كله تمام
اقولها تمام

رحاب.. علاء رفع راسنا

انا مش فاهمه

رحاب يا بت رفع راسنا يعني عمل الواجب

حسيت منها انها بتفتح كلام ف الجنس

انا.. اه هيا اول مره لينا يعني

رحاب اصلك كنتي وحشاه اوووي

انا.. باستغراب وحشاه ازاي ومين قالك اني كنت وحشاه

اتلجلجت ف الكلام.. اصله كان باين يعني تلت سنين فاكيد وحشاه

وكملت هقوم انا بقا واسيبكم وقامت

انا دخلت لعلاء الانتريه.. بقوله مش هنام

علاء طب ادخلي وانا جاي وراكي دقيقه واحده

دخلت الاوضه غيرت هدومي وقلت البسه حاجه علشان يسخن ويهيج عليا وينكني زي ما امبارح

روحت ع الدولاب وفضلت ابص ع الهدوم.. قلت لا انا هلبس من الهدوم اللي انا جيباها معايا للجواز وكدا

ولبست وحطيت مكياج ونمت مستناه

ربع ساعه ولقيته دخل ونام جمبي كان مافيش حاجه

وقالي جهزي نفسك علشان هنسافر الساعه ٤كدا

عرفت ان سر هياجه امبارح الهدوم بس اي السبب برده معرفتش

صحينا فطرنا ونزل لامه واخته

وطلع جهزنا نفسنا واخدت هدوم من اللي هو جايبها ما فيها سر هياجه بقا وكدا

ونزلنا كان مهند قاعد تحت مع اخته وبيتكلموا

اول ما دخلنا سلم عليا وبعدين خرجنا ركبنا عربيته وحطينا حاجتنا ومشينا

ساعتين وصلنا الشاليه بس ماكنش المكان هو اللي كنا فيه انا وعلاء بس

كان احلي واكبر

كان عباره عن فيلا صغيره كدا ومافيش شاليهات تانيه جمبها الا بعد مسافه مش صغيره وبتطل ع البحر ع طول

وف حمام سباحه كبير وجنينه حواليه

المهم دخلنا وكل واحد عرف هينام فين ف الدور اللي فوق

كان مهند ف اوضه لوحده طبعا فيها حمامها

جمبها ع طول كنت انا وعلاء ف اوضه طبعا فيها حمامها

وجمبنا ع طول اوضه لرحاب فيها حمامها برده

كانت الساعه تقريبا بقت ٦

ظبطت هدومنا واوضتنا وخرجت انا وعلاء ونزلنا الدور اللي فيه ريسبشن كبير مفتوح كله ما عدا اوضه مقفوله ومطبخ وحمام كبير

كنت لابسه هدوم مش مبينه حاجه من جسمي خااالص

ودا طبعا بعد ما اتخانقنا انا وعلاء عليها

ازاي هبقي ف مكان زي دا والبس كدا دا رايه طبعا

وانا ازاي هلبس حاجه متحرره ومهند موجود

المهند نزلنا كانت رحاب ف المطبخ بتجهز حاجه ناكلها دخلت ليها اساعدها

بس لقيتها لابسه لانجيري متحرر اوووي

كان لونه اسود مفتوح من الجنب لحد اول فخادها

ومفتوح من ورا لحد نص ظهرها وصدرها ونص بزازها عريانه وشعرها الناعم الطويل مكشوف وانا برده كان شعري مكشوف بس لماه

فقلت ليها انتي ازاي لابسه كدا ومهند موجود

رحاب عادي يا حبيبتي يومين وبفك عن نفسي

انا.. مش رضيت اعلق وقلت براحتها

سالتها ع مهند قالت لسه منزلش تقريبا

جهزنا الاكل واخدناه بره كان مهند وعلاء

قعدنا اكلنا وشوي كلام للتعارف مش اكتر

بس انا كنت مكسوفه شوي لكن لاحظت اندماج رحاب ومهند اكتر وهزار بالايد وكدا بس معلقتش

لحد ما رحاب قالت ماتيجوا ننزل الميه ف البيسين

كلهم وافقوا وانا قلتلهم خليني مره تانيه لاني تعبانه من الطريق

وخرجوا ونزلوا التلاته وانا قعدت قصادهم..

كانوا بيهزورا مع بعض وملاحظه تحرشات مهند لرحاب تحت الميه

من حطه ايد ع طيزها مسكه بزازها حاجات شبه كدا بموجب اللعب مش اكتر كانها من غير قصد بينهم

وبعدها طلعوا قالوا ننام وبكري ننزل البحر

مهند وعلاء قالوا هيسهروا شوي

ورحاب قالت لا انا هطلع ارتاح لاني برده تعبانه من السفر واللعب دلوقت

وطلعت معايا انا دخلت اوضتي وهيا دخلت اوضتها

غيرت هدومي ولبست لبس للنوم خفيف شوي

بعدها سمعت خطوات حد بره ف الطرقه معديه من ادام اوضتي

فتحت الباب براحه ولقيت رحاب بتتسحب لتحت بهدوء
استغربت ليه بتتسحب وشغلني الموضوع رجعت ع السرير وبعد ربع ساعه هدوء

قلت انزل اشوفهم واقول لعلاء يطلع ينام وكدا

بس لما نزلت ملقتش حد ف الريسبشن ولا ف اي مكان

وخرجت بصيت ع الجنينه برده مافيش رجعت تاني

سمعت صوت همهمه مش واضحه ف الاوضه المقفوله اللي ف الدور اللي تحت وبابها كان مقفول

قربت من الباب

وحطيت ودني ع الباب

سمعت رحاب بتذوم وبتتاوه

ااامممممم… اهاااااااه لحسك حلو اووي الحس كمان

عرفت انها بتتناك حطيت ايدي ع بقي
وقلت مش معقول يكون مهند بينيكها
ولو حصل فين علاء المفروض هينكها ازاي واخوها موجود

حطيت ودني تاني

سمعت صوت مهند وقتها بيقولها مصي يا شرموطه عجبك زبي

وهيا ااااااااه عجبني اوووي هو حاجه تعباني غيره عيزاه ليل نهار يدق فيا

واتصدمت وقتها لما سمعت صوت علاء لما قال

يعني انا زبي معدش عاجبك يا لبوه مش كنتي بتموتي تحته

رحاب..لا طبعا عاجبني تعالا قرب وسمعت صوت المص بقا عالي

حاولت ابص من فتحه الباب
شوفت علاء ومهند وافقين ملط ورحاب راكزه ع ركبها وظهرها ليا وبتمص للاتنين سوا وفضلت تمص شوي وبعدين قامت وقفت بظهرها ليهم تحك طيزها ف ازبارهم هما الاتنين وبعدين شدتهم من ازبارهم وراحت ع السرير وهما الاتنين وقفوا ادامها وظهرهم ليا ولقيت مهند رفع رجلها ومسكها بايد والايد التانيه ماسكه زبه وبيفرش كسها بيه وواضح انه دخل زبه ف كسها لانها صرخت بعلو صوتها

اااااه زبك كبير بيشق كسي ااااااه دخله كله دخل

علاء.. وطي صوتك ممكن ريم تكون ما نامتش

رحاب.. زبه كبير اوووي يا علاء انت مش شاييفه ااااااااه وخليها تسمع ممكن تهيج وتنزل تتتناك معايا ااااااه نيك يا مهند افشخ كسي

اتصدمت ورجعت لورا

خرجت برا ف الجنينه ادور ع مكان اشوف اوضح
لقيت شباك مفتوح نصه

كان مهند نازل نيك ف كس رحاب اللي بتصوت بعلو صوتها اااااااااه افشخ كسي افشخ
متعني ومتع العرص ولحم اخته بيتناك ادامه

كان مهند بيرزع ف كسها وهيا بالعه زبه كله ف كسها

وعلاء واقف يلعب ف زبه جمبهم

وهو بيقول نيكها اووي يا مهند نيكها وافشخ كسها بحلم باليوم اللي الاقي ريم تحتك وانت راشق زبك ف كسها

ف الوقت دا فعلا لقيت نفسي هجت ونفسي بقا عالي ولقيت بمد ايدي ع كسي من تحت القميص وبلعب فيه جااامد

ورجعت ابص تاني كانت رحاب بتصرخ شيله شيله هنزل هنزل
ومهند خرج زبه من كسها بسرعه وهيا نزلت سوايل كتيييير اوووووي من كسها وبقت تفرك فيه وهيا بتنزل

اللي صدمني شكل زب مهند

مهند رياضي طويل وعريض من فوق عضلات ف كل حته ف جسمه مش عضلات اووفر عضلات حلوه شكلها حلو

لكن زبه اللي كان ابيض وناعم اووووي وطويل اوووي اوووي ممكن ٢٠س وعريض وراسه منفوخه وكبيره وحمرا اوووي

وقتها لقيته بيرجع تاني وبيقلبها ع بطنها وبيدخل زبه من ورا بس مش باين ف كسها ولا ف طيزها اكيد اكيد بتتناك من طيزها وبدا ينيكها تاني وعلاء ركز ادامها تمصله وهيا بتتناك

مهند قال لعلاء وهو وبينيك ف اخته

مراتك احلي ولا اختك

قاله ف خلال الاسبوع دا وهتلاقيها تحتك بالعه زبك وانت احكم بنفسك

عرفت ان علاء جايبي هنا علشان مهند ينكني
وفعلا انا من دلوقت موافقه اووي انه ينيكني بعد ما شوفت حلاوه زبه الكبير لازم يفشخني ف كل حته ف جسمي

بصيت تاني لقيت مهند عمال يرزع ف كس او طيز رحاب وصوته ترزيعه عالي اووي ورحاب عماله تصوت ارزع يا نايكني ارزع اووي
وماسكه زب اخوها بتلعب فيه

لحد ما مهند هنزل يا شرموطه قالها هنزل يا متناكه ف كسك ورزع زبه للاخر

واه بيحرق اوووي ف كسي املي كسي بلبنك خلي اخويا يلحسه

بعد ما مهند نزل ف كسهاسحب زبه من كسها لما فضي لبنه ولقيت اللبن بيخرج من كس رحاب خيط ونازل ع الارض علاء اللي بسرعه غريبه ولف ورا اخته وبقا يلحس اللبن من كسها جالي اثاره جامده لما تخيلت جوزي بيلحس كسي بعد ما مهند يملاه بلبنه وبعدها خلص لحس ف كس اخته وهيا لسه ف نفس الوضع
علاء اللي رشق زبه ف كسها وبقا بينبك اخته بعد ما مهند شبع نيك فيها

مكانش ف استجابه من رحاب غير نيك يامعرص كس اختك بعد ما صاحبك فشخه بزبه اللي بتاعه قد مرتين تلاته

نيك يا شرموط كسي زي ما هخلي صاحبك يركب مراتك ادامك وينزل لبنك خلي ريم تلحسه من كسها

سمعت الكلمتين دول ولقيت كسي بينزل افرازاته ع فخدي فمسكت كسي وجريت ع اوضتي قبل ما يشوفوني

وصلت الاوضه ورميت نفسي ع السرير مش دريت الا وانا صاحيه الصبح وكل حاجه وحواليا ساكته غير نفس علاء العالي وهو نايم

حسيت اني كنت بحلم

لفيت روب خفيف ع القميص الي انا لبساه ونزلت جري للاوضه واول ما دخلت لقيت رحاب نايمه ف حضن مهند ورايحين ف النوم خااالص

والاتنين عريانين وزبه نايم بين فخاده

زبه وهو نايم كان كبير ومالي مركزه

يعني علاء طلع نام جمبي علشان مش اشك ف حاجه

ومهند فضل ينيك فيها لحد ما ناموا من كتر النيك ولقيت سوايل كتير ناشفه ع الارض جريت تاني لاوضتي وعملت نفسي نايمه لحد ما هما يجيو يصحوني او يرجعوا اوضتهم علشان محدش يعرف اني عرفت حاجه

ونويت اعمل اللي عوزاه وهو برده اللي هما جايبني علشانه بس اعمله بمزاجي انا مش هبقي مجرد لعبه تحت منهم

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *