Uncategorized

رواية شرمطتي على صاحب جوزي الفصل الثالث 3 قصص تعريص وخيانة

رواية شرمطتي على صاحب جوزي الفصل الثالث 3 قصص تعريص وخيانة

 

البارت الثالث

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

بعد ما طلعت فوق ف اوضتي انا وعلاء ولما حسيت بيهم تخت نزلت وشفت مهند بينيك رحاب اخت جوزي علاء ادام علاء واتفرجت عليهم وعرفت ان علاء جايبني هنا علشان مهند ينكني ادامهم ويعرص عليا حبيب اعمل اللي هما عاوزينه بالطريقه بتاعتي انا

فضلت نايمه ومفتحه عيني ع السرير عدي وقت معرفش قد اي لحد ما سمعت صوت رجلين برا ف الطرقه اللي رابطه الاوض ببعض وبعدنا كلام مش واضح وبعدين ابواب بتتفتح وتتقفل

استنيت شوي وقومت من ع السرير روحت ع اوضه رحاب وخبطتت خبطتين ودخلت ع طول

كنت متوقعه انها هترجع تكمل نوم ملقتهاش ع السرير

ببص ع الارض لقيت هدوم مرميه مسكتها كانت قميص نوم احمر ومبلول وفيه لبن ناشف واندر مش باين ملامحه من كتر السوايل واللبن اللي عليه والسنتايه مفيش عليها حاجه

ثواني ولقيت صوت الميه بيتفتح ورحاب بتستحمي خبطت ع باب الحمام وانا بقول رحاب انتي صحيتي

ردت..مين ريم..اه يا حبيبتي صحيت وباخد دش

انا. طيب يلا علشان نصحيهم ونفطر ونخرج

رحاب..طب دقيقه اخد دش واجيلك

انا اوك

عشر دقايق فاتوا

وبعدين سمعت صوت الميه سكت ولاقيتها بتنده عليا

ممكن يا ريم تناوليني فوطه وهدوم علشان مكنتش واخداها معايا عامله حسابي اني ف الاوضه لوحدي

.. قلتلها ما تخرجي كدا ولا مكسوفه وانا بضحك كاني بهزر

قالتلي وماله وهيا بتفتح الباب وبتخرج وبصت ع باب الاوضه كان مقفول فخرجت

ف بالي عامله مهتمه بالباب يا اخت العرص

بصيت لجسمها اول مره اشوف فيها جسمها كدا

كانت ملبن من كله حته بزازاها كبار وطراي اووي بيتهزوا كل ما تتحرك كسها مبطرخ وبارز لبرا ومفشوخ اوووي واحمر اوووي وزمبورها كبير فكرته طالع ليها زب فوق كسها

بقولها اي يا بت الحلاوة دي مين الاهبل االي يسيب الملبن دا كدا وانا بمسك طيازها العريضه من الجنب وبارزه لبرا عاملين زي كورتين

اتنفضت ونطت لفوق وهيا بتبص باستغراب ليا اي اللي بدلني مليون درجه كدا

وقالت مالك يا ريم صاحيه هايجه لي كدا

هو علاء مش قايم بالواجب ولا اي

قلت لها بلاش نتكلم عن علاء

خلينا ف الملبن اللي لو كنت رجل مكنتش رحمتك

رحاب.. لا لا بجد فيكي حاجه غريبه ف اي النهارده دا انتي كنتي بتتكسفي تتكلمي

انا.. الايام بتغير وانا سمعت كلامك اهوه اعيش يومين زيك

رحاب..طيب يا حبيبتي سبيني البس ونعيش سوا

انا.. هو انا مسكتك.. وانا بمد ايد بفعص بزازها

رحاب.. براحه يا ريم بيوجعوني

انا.. لي يا بت مين بيفعصهم ليكي

رحاب.. اه.. مافيش حد هيكون مين يعني

انا.. قربت منها وبقيت واقفه ادامها.. يعني مش مافيش مهند مثلا

رحاب.. اتخضت من كلمتي.. مهند مهند اي.. انتي بتقولي لي كدا

انا..يعني شايفك مستجابه معاه اوووي ف البسيسن امبارح وهو بيلعب ف جسمك.. طيب مش خايفه من اخوكي

رحاب.. انت انت بتقولي اي مافيش، الكلام دا.

انا… ممكن يكون بيهيالي.. مع ان عادي يعني
حبيبت اوصلها اني مش فارق معايا انها تتناك منه وان دي حاجه عاديه

رحاب.. بس قوليلي اني مالك كدا هايجه لي

انا.. قلتلها اخوكي ع قده خااالص وبتاعه وشاورت ع صوباعي

رحاب.. بتتكلمي بجد دا انا مفكراه جاااامد من صوتكم سوا

انا.. تمثيل ممكن يهيج ويعرف يمتعني بس اقول اي بقا يلا

كانت رحاب لبست برا واندر وقعدت تسرح شعرها

وقامت لبست قميص نوم قصير وعليه روب تقيل

انا.. انتي هتنزلي كدا ولا اي

رحاب.. مش اتفقنا نعيش يومين ويلا روحي البسي وصحي علاء لحد ما اصحي انا مهند

اانا معاكي بدل ما يتحرش بيكي

رحاب.. انتي شاربه حاجه يا ريم اخلصي علشان اليوم مش يضيع

سبتها وخرجت وصحيت علاء

واول ما صحي هيا الساعه كم قلتله ١٢

يلا قوم

وروحت ع الدولاب.. وفضلت ابص ع الهدوم مش عارفه البس اي

لقيت جه حضني من ورا وبيقولي محتاره لي خليني انا اختارلك

وراح هو اختار ليا هدومي كنت قعدت ع السرير

ولما جه وحط الهدوم جمبي

لقيته حاطط قميص من اللي هو كان جايبهم كان صغير اوي واندر ومافيش سنتيانه

قلتله اي دا يا علاء انتي عايزني البس دا وانا قدام مهند انتي عايزه يقول عليا شرموطه.. مش كفايه اختك

علاء.. اختي ياريتك بتفهمي زيها.. اهي مش حارمه ومقفله ع نفسها زيك.. هو يعني مهند هيعملك اي واناومعاكي

انا ف بالي.. هيركبني يعرص وانت هتعرص وهتمسله زبه ف كسي

لا مش هيعمل حاجه قلتله طب اختار ليا حاجه عليهم البسها لحد ما ننزل الميه حتي

جاب روب قصير لحد الركبه وكان شفاف..

قلتله انت مصمم بقا كل اللي يحط عينه عليا يشوف جسمي

قالي مافيش غييرؤ اختي ومهند مافيش حد غريب يعني

سبت الرةب ورحت جبت واحد تاني تقيل وطويل شوي

قلتله هلبس دا لحد ما نزل الميه اهي هتداري لحمي برده

براحتك

خل الحمام.. وازا لبست وحطيت برفان سكسي بيهيج اكتر.. ولبست الروب ونزلت

قابلت مهند وهو نازل

قالي صباح الخير..

قلتله صباح النور يا د مهند

قالي اي الجمال دا نحسد علاء ببقا ق

قلتله ع اي يا يعني انا عادي خاالص اهوه مش حلوه اوووي يعني

لقيته قرب مني ومسك شعري وبيشمه وكانت حركه جريئه مكنتش متوقعاها..

قالي مش حلوه.. قولي غزاله عايشه وسطنا

سبته ونزلت قدامه وبقيت بهز ف طيازي عايزه اهيجه اكتر ولفيت لقيته عينه ع طيازي

سرعت مشيتي وانا بضحك وروحت لرحاب اللي كانت ف المطبخ

اللي اول ما شافتني.. اي دا بقا انتي نمتي وصحيتي حاجه تانيه خاالص ضربتها ع طيزها وقلت لها انجزي خلينا نفطر ونشوف هنروح فين

جهزنا وخرجنا بالفطار سوا وحطينا الاكل وقعدنا ناكل وخلصنا وشيلنا الكل وعملنا اربعه نسكافيه واحنا بنشربهم

قلت هتنزلوا البحر ولا

رحاب لا الشمس هتحرق جسمهنا انا وانتي دلوقت

قلت ندهن كريم متقلقيش عامله حسابي

وطلعت فوق وجبت الكريم

ورجعت قلتلهم يلا وخرجت وسبقتهم

قعدت ف الحنينه ع كراسي البحر
والبحر يدوب عشره متر ادام الشاليه

قعدت ع الكرسي وكل واحد قعد ع كرسي علاء ع يميني ورحاب ع شمالي ومهند جمب رحاب

قلت لعلاء يلا يا حبيبي ادهن لنا انا واختك

ونمت ع بطني.. لقيت علاء قرب مني وقلعني الروب

كنت غيرت وانا بجيب الكريم ولبست مايوه قطعتين برا واندر وكان شفاف اوووي ومبين كل لحم جسمي

علاء بقي يفرك ف جسمي من غير ما يحط الكريم وحسيت بهياجه من لمسه ايده

قلتله علاء حط الكريم يا حبيبي ع جسمي

رجع ايده بالكريم ع جسمي وبقا يحسس عليها ويدهن جسمي

بصيت ع رحاب اللي كانت نايمه ومهند قاعد جمب طيزها ورافع وبيدهن لها

كانت لابسه برا صغير خااالص واندر محشور بين فلقات طيزها كانها مش لابسه حاجه

وكان مهند ايده تحت بزازها بتفركهم وهيا بتتاوه وبتعض ع شفايفها ويطلع تاني لظهرها يفرك فيه ويحسس ع طيازها ويفتحهم كان هايج عليها اوووي

قلت لعلاء مش عارف تدهن جسمي شوف مهند بيعمل اي لرحاب. وادهن كل حته ف جسمي علسان مش تتحرق

رحاب قالت خليك انت يا علاء ومهند يخلص ليا ويجي ليها

علاء شال ايدع وفضلت ع بطني ادامهم

وبعد دقايق لقيت مهند وقاله اتفرج علشان تعرف تعمل بعد كدا

بدا بظهري وبدا يحسس عليه بالكريم

قلتله لو مضايقك فكه قصدي ع البرا

قالي اللي يريحك انتي

علاء قالي لا اقلعيه مش عايزين حاجه ف جسمك من غير دهان

فكهولي يا علاء بليز

وعلاء فكلي البرا وبقا ظهري مكشوف ادامه وبزازي باظه من الجنب بقا يفرك ف ظهري وصوابعه بتلمس بزازي من الجنب

دهن ايده وبدا تاني بفخادي وهو طلع للحم طيزي وبقا يفرك فيهم

ومن غير ما يستاذن نزل ليا الاندر لحد ركبتي وانا كنت برفعله طيزي لفوق

اول ما حط ايده كانت ع طيزي وبقا يدهن
ويفتح فلقاتها وحسيت بالهوا بيخبط ف طيزي وكسي وحط ايده وبقا يفرك ف خرم طيزي ويلمس كسي من ورا

وانا بتاوه بصوت عالي بسمع جوزي

وفجاه قمت رفعت الاندر والبرا لبسته

وجريت ع البحر وانا ماسكه ايد رحاب

ونزلنا وهيا بتقولي اي الفجر دا

اخدتها ع جنب وقلت لها انا شوفتكم امبارح ومهند بينيكك ادام علاء

وعرفت ان علاء بيعرص عليكي وعايزه يعرص عليا لمهند

وانا حبيت دا فسبيني امتعكم كلكم بس بمزاجي
ومش تقولي ليهم وهتشوفوا التعريص اللي بجد

قالتلي يا بت الايه وانا اقول اي التغير دا

ضحكت قلتلها هعيس ليا يومين زيك ولا مش حابه حد يشاركك

بس بشرط متقوليلش لحد اني شوفتكم ممكن

رحاب قالتلي ماشي تعالي نمتعهم سوا

اوك

كانوا علاء ومهند وصلوا لعندنا

ونزلنا البحر وانا بلعب مع رحاب وهما بيرشوا علينا ميه وبعد ربع ساعه وقفت فجاااه

كلهم جريوا عليا

مهند قال في اي

قلتله انت بتعمل ايدك حلوه اوووي ع جسمي

تعرف تعملي مساج لما نرجع الشاليه

مهند قالي تاؤمري وانا انفذ

رشيت عليه ميه وفضلنا نلعب كلنا ونعوم ومهند بيلعب معايا اكتر وبيتحرش بجسمي

وبعد ساعه لعب قلتلهم انا طلعه ارتاح شوي

وطلعت وهما كلهم فضلوا

شوفتهم بيتكلموا ويبصوا عليا عرفت انهم يتفقوا انه يركبني النهارده وهو بيعمل مساج ضحكت ف نفسي

ونديت عليهم قلتلهم يلا نرجع

ولفيت وواخدت حاجتي ورجعت للشاليه

وطلعت اوضتي استحميت لبست هدوم مقفله تاني
كانوا جم وكل واحد طلع اوضته

وبعدها نزلوا وانا كنت تحت

لقيت رحاب بتقولي اي مش هتعملي مساج قلتلها لا بليل

ف الروقان

وقعدنا نلعب لعب وحاجاات من دي لحد ما الوقت عدا

واللي طلع نام شوي واللي نام ف الريسبشن وكدا

وجه الليل

اتجمعنا تاني اتعشينا وخلصنا وشربنا نسكافيه

ومهند قالي انا جاهز تحبي نبدا دلوقت قلتله ماشي تحب تعملي مساج فين

قالي اللي يريحك انتي

قلتله ف شازلونج ف اوضتنا ينفع

قالي ينفع جدا

وطلعنا مهند قال هجيب شوي حاجاات واجيلكم
ورحاب قالت هغير واجيلكم انا كمان

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *