رواية شرمطتي على صاحب جوزي الفصل التاسع 9 قصص تعريص وخيانة
رواية شرمطتي على صاحب جوزي الفصل التاسع 9 قصص تعريص وخيانة
البارت التاسع
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
صحيت زي كل يوم الساعه ١٢كان مهند بيتصل
مهند صباح الخير علي اللي نسياني خااالص
انا.. صباح النور مش نسياك بس انا تعبانه اليومين دول منكم فبرتاح شوي علشان تبقي ع شوق
مهند المهم انت بخير
انا اه بخير
اتكلمنا شوي وف وسط الكلام لقيت كم مسج ع الواتس وصلني وبعدها بثوان لقيت سالي بتتصل
استاذنت مهند اني اقفل علشان اكلم اختي وقفل معايا ورديت ع سالي
انا اي يا حبيبتي
سالي.. انتو هتيجوا امتي وتقدري تيجي تساعديني ف الطبيخ
انا.. لا لسه صاحيه وكنت هتصل بيكي اقولك ان علاء وراه شغل النهارده وبيقول خلوها يوم تاني
سالي.. بلاش ناجلها انت عارفه مراد اسبوع واحد اجازه
اقولك ع حاجه تعالي انتي وف مره تانيه يبقي علاء معاكي
انا.. خلاص هفطر واجيلك ع طول..
سالي لا تعالي افطري معانا احنا لسه مش فطرنا برده يلا مش تتاخري سلام
انا سلام
قمت اخدت دش ولبست وخرجت لاختي سالي
وصلت عندهم ورنيت الجرس
لقيت الباب بيتفتح وكان مراد
ازيك يا ريم اتفضلي
دخلت.. انا.. امال سالي فين
مراد جوه ف المطبخ.. امال علاء مجاش لي معاكي
انا.. علاء ف الشغل وهيتاخر مش هيعرف يجي
مراد.. حصل خير تتعوض ب……
انا لفيت واديته ظهري ررايحه للمطبخ ومشيت خطوتين ماشيه عاديه.. وافتكرت ان مراد ورايا.. فغيرت مشيتي وبهز ف طيازي
ودخلت لقيت سالي ف المطبخ والغريبه بقا
انها كانت لابسه قميص نوم قصير وظهرها ليا
وباين ان مافيش ولا برا ولا اندر
ودي حاجه عمرها ما حصلت حتيواحنا لسه بنات
اننا نشوف بعض كدا
قربت منها ونكشتها ف جمبها نطت من مكانها وهيا بتلف ليا
بزازها خرجت من القميص
بقولها اي يا جميل هيا الليله كانت صباحي ولا اي
سالي.. اسفه يا رريم ملحقتش بجد البس قلت بسرعه كدا علشان تيجي تلاقي الفطار جاهز
انا.. روحي البسي وانا هكمله
سالي سابتني وخرجت تلبس وانا كملت الفطار
سمعت صوت رنه مسج ع الواتس افتكرت اني ماشوفتش الرسايل اللي قبل كدا
مسكت فوني وفتحت الواتس
لقيت رقم غريب باعتلي اكتر من اربع رسايل
ازيك يا ريم..
مبدايا انتي طلعتي فوق الخيال فوق الوصف مكنتش اتخيل انك بالجمال دا..
مش هتعرفي توصليلي فمتحاوليش
من زمان وانا عايز اقولك نفسي فيكي.. بس للاسف معنديش الجرأه ولا ينفع اقولك كدا اصلا
والرساله اللي واصله دلوقت كانت
انت بقيتي ف عيني غزاله ومبقتش قادر اخبي اعجابي بيكي
وقتها انا اتاكدت ان دا مراد وهو اللي باعتلي دا ومتاكده اني مكنش بيتهيالي انه شافني ادام المرايه دلوقت انا متاكده مني
فبعتلك.. انت مين وازاي تسمح لنفسك تقولي كلام زي دا
انتظرت اسمع رنه واتس مراد بس طبعا دا محصلش
ماصحيح هو مش بالغباء دا يعني انه عامل الاشعار واضح
جالي الرد ف لحظتها..
انا مش هينفع اقولك انا مين كفايه عليا انك تعرفي ان ف حد هيموت ويوصلك
وسمحت لنفسي لاني معنديش امكانيه اعمل اي حاجه غير اقولك كدا وبس
طيب لو مقلتش انت مين هعملك بلوك
شاف وقتها المسج ومش رد
دقيقه ولقيت سالي داخله عليا المطبخ وانا فاتحه الواتس
سالي اي بتكلمي مين
انا اااه لما مافيش حد حد بيغلس بس
سالي بيغلس ازاي يعني وريني كدا
انا متشغليش بالك
سالي طب يلا نفطر
جهزنا الفطار واخدناه بره وندينا ع مراد اللي خرج
وقعدنا فطرنا كنت قاعده جمب سالي
ومراد قاعد قصاد سالي
وكل لحظه ابص ع مراد ف المداري كدا
الاقيه متنح فيا وبعدها يبعد عنيه عني
خلصنا الفطار وقمت انا وسالي نعمل قهوه لمراد
كانت سالي بتعمل القهوه وانا واقفه سانده ع المطبخ وبفكر ف اللي بعتلي المسجات دي
سالي سابتني ف المطبخ وراحت تودي القهوه لمراد
وانا سرحانه لقيت مسج واتس من الرقم وصلتني
بطبعا سهل انك تعملي بلوك.. كفايه عليا انك عرفتي اني خلاص بقيت ع اخري ومش باقي ع اي حاجه غير اي اني اوصلك
انا.. توصلي ازاي يعني
هو.. اوصلك اني اخدك ف حضني.. وماسبش حته فيكي الا لما ادوقها
انا.. لا انت اهبل
هو.. لا قولي مجنون..
قفلت النت من عندي وقتها
ورجعت الفون ف شنطتي
كانت سالي رجعت وبدات اساعدها ف اللي بتعمله وانا مش مركزه ف اي حاجه
عدي نص ساعه والتفكير اكلني وروحت اخدت الفون وقلت لسالي هكلم علاء واجيلك
سالي ماشي..
خرجت ف الصاله وفتحت النت لقيت مسج وصلت ليا
عارفه يا ريم انا نفسي فيكي من زمان اوووي نفسي ادوق عسل كسك
انصدمت من جراته… وبرده هجت من فكره ان مراد جوز اختي نفسه فيا كدا
بعت مسج تاني انا لما شوفت جسمك كنت هاخدك ف حضني واللي يحصل يحصل بقا
وقتها اتاكدت انه مراد
بس مش عارفه انا بعتله المسج دي ازاي..
ومعملتش لي كدا يا مراد انا كنت مستنياك تتحرك وتعملها
ومسحت المسج
لكن للاسف لقيت مراد خارج من الاوضه وقعد ادام التلفزيون
عملت كاني بتكلم ف الفون
لقيت اشعار واتس جالي
شكك طلع غلط بس اعتبريني مراد جوز اختك سالي وهعملها دلوقت
اتصدمت مطلعش مراد امال يبقي مين
وكمان دا عارفني كويس وكدا عرف اني واخده بالي من مراد جوز اختي مصيبه صح
عملت للرقم بلوك وقفلت النت وروحت ع المطبخ
سالي اي يا ريم كلمتي علاء
انا… ااااهه اه كلمته كلمته
سالي مالك يا بنتي مالك مش مركزه ف حاجه كدا
انا.. سالي ممكن امشي دلوقت
سالي.. لي ف اي حصل هو علاء فيه حاجه
انا.. لا مافيش بس معلش لازم امشي ومعلش ع العزومه خليها مره تانيه
سالي يا بنتي قوليلي ف اي طيب
انا مافيش حاجه ف حد بيضايقني ومش عارف ارد عليه
سالي.. بيضايقك ازاي يعني وريني كدا
انا كنت وريها فعلا بس افتكرت المسج من الرقم اللي جاب سيره مراد جوزها فيه
انا لا خلاص هتصرف انا ماشيه
سالي.. لا خليكي ومتقلقيش
انا ماشي وقعدت جمبها وانا قلقانه فعلا مين دا
قلتلها طب هروح ادخل الحمام وارجعلك
روحت الحمام وقعدت ع طرف البانيو ومسكت فوني وشلت البلوك وبعتله مسج
لو سمحت قولي انت مين
رد ف ساعتها.. مش عايزك تقلقي يا ريم ابدا..
انا.. انت مين
انا.. هعرفك وحقيقي هفضحك ادام الناس كلها
هو.. اتمني تعرفيني وتعرفي اني من وقت ما شفتك وانا مش عارف امسك نفسي عليكي
انا.. انت مين
هو.. انا اللي لو انتي معايا مش هسيبك تقومي من ع السرير
هنيمك ع بطنك وافتح رجلك جاااامد وانزل بوس ف خرم طيزك اللي دوبني فيه اول ما شفته.. والحس كسك لحد ما تنزلي سوايلك ف وشي
واركب فوقك وافرش كسك بزبي اللي هرزعولك ف كسك لحد ما تصوتي تحت مني وانا بفحت ف كسك السخن زيك
بقيت بقرا الكلام وانا قاعده ع البانيو وفاتحه رجلي ورفعت العبايه وبقيت بلعب ف كسي جااامد
بعت مسج تانيه
وافضل اميك فكسك لحد ما املاه لبن واقوم رافع كيزك واحشرك زبي ف طيزك الواسعه وافشخهالك بزبري دا
ولقيته باعت صوره زبره
كنت مفكره اني مش هشوف زبر زي بتاع عمر ومهند لا دا كان اكبر منهم وهو واقف جاي واخد كرف لفوق كدا نازل من عند بيوضه وطالع تاني لفوق وراسه كبيره اوووي
وانا فصلت فاتحه صوره زبره وهايجه وبقيت العب ف كسي لحد ما لقيت سوايلي بتنزل ع ايدي وكتمت بقي بايدي التانيه
ما فوقتش الا ع صوت سالي بتنادي عليا من بره بعدها بدقيقتين
لميت نفسي ومسحت مكاني وقفلت النت وخرجت ليها
لما خرجت لقيت سالي لوحدها ومراد مش موجود
بقول لسالي هو مراد فين
سالي.. مراد خرج راح يشوف اخته ويقعد معاها شوي
قعدت جمبها ف الصاله وانا مش قادره افتح عيني من الهياج.. ولا قادره اركز ف اي حاجه
وفعلا هايجه لما قرات الكلام وشوفت زبر اللي بيكلمني ع الواتس ومش عارفه هو مين
حقيقي عاوزه اعرفه علشان انام تحته بس هو مين واعرفه ازاي
سالي بتتكلم معايا وانا مش سامعه صوتها اصلا من التفكير بعدها قامت دخلت اوضتها وانا زي ما انا
فتحت النت عندي ممكن يكون بعت رساله
بس لقيته مبعتش حاجه.. وكان اوف لاين قفلت الفون
قوكت من مكاني خلت الاوضه لسالي
لقيتها بتغير هدومها
كانت واقفه بالبرا والاندر بس وبتلبس لسه قميص نوم
بقولها بتغيري هدومك لي
سالي ما قتلك يا بنتي هلبس حاجه خفيفه ولو انتي حابه برده البسي كدا كدا مراد مش هيجي دلوقت
انا.. لا بلاش بدل ما يجي فجاه وملحقش الم نفسي
سالي لا متقلقيش مش هيجي الا لما ارن عليه
قلعت عبايتي وفضلت بالقميص اللي لبساه تحتها وتحته الاندر والبرا
سالي.. احلويتي بعد ما رجعتي يا بت لعلاء
ضحكت بكسوف.. لي هو انا مكنتش حلوه ولا اي
سالي لا طبعا حلوه اوووي كمان بس جسمك احلو كتير ف الاسبوعين دول
انا اتغير. ازاي
سالي وهيا بتقرب مني وشها ف وشها
وبتمسك طيازي ف ايدها وبتقولي كبروا اوووي عن ما كنتي عند بابا
مش عارفه لي هيجت لما سالي مسكتنا مع المفاجاه اني سالي اصلا تعمل كدا
انا بصوت رايح مني خااالص وبمسك طيزها انا كمان انتي بتاعتك اكبر واحلي مني
ولقيت سالي بتبص ف عيني وانا ببص ف عنيها
وفجاه شفطنا شفايف بعض وبقينا بنبوس بعض بكل هياج الدنيا
وايدينا بتقفش ف طياز بعض
لحد ما لقيت سالي بترميني ع السرير ع ظهري وبتركب فوقي ونزلت تبوس ف رقبتي نزولا لصدري وهيا بايده بتلعب ف بزازي وبايد التاتيه ع كسي اللي كان مبلول
وانا ضماها ليا وزاقاها من كيازها عليا وفشخا رجلي ليها
سالي طلعت بزازي من السنتيانه وفضلت ترضع فيهم زي المحرومه
صوت الرضاعه عالي اووووي وانا بتاوه منها
ومش متخيله اني بعمل سحاق مع اختي التؤام
فضلت ترضع ف بزازي وايدها بتلعب ف كسي اللي كان بينزف سوايل تحت ايدها
ونزلت بوس ف صدري وتحت بزازي وتقفش فيهم وهيا نازله تبوس بطني وسرتي
لحد ما نزلت لعند كسي قلعتني الاندر وفشخت شفايف كسي باديها وبقت تمشي لسانها ع كسي من جوا وهيا باصه ف عنيا
سالي كسك مشفشوخ اوووي يا لبوه
اااااااه نكيني بلسانك يا سالي نيكي اختك وانا بلعب ف بزازي
ولقيتها بتعض ف شفايف كسي وانا اصرخ منها
وهيا بتمد صابعها وتمشيه ع فتحه طيزي وبعبصتني ف طيزي وهيا بتلحس ف كسي
اول ما دخلت صابع رفعت عنيها وبصت ليا
احووووه يا لبوه انتي طيزك واسعه اووووي
ودخلت صابعين بعدعا تلاته وهيا بتلف ايدها لجوا
ااااااااااه اااااااه يا سالي
ونطرت كميه سوايل ف وشها من كسي كتييير اوووي
سالت فضلت تلحس كسي وتفتح بقا وهيا حطاه ف كسي
وتشرب كل اللي بينزل مني
وانا بصرخ وهيا عماله تبعبص ف طيزي وتشرب العسل اللي بينزل من كسي
جسمي استكان مكاني وفضلت سالي تنضف ف كسي اللي بينزف من هيجاني وهيا بتبعص ف طيزي
ونامت فوق مني وهيا بتبوسني من شفايفي وكانت لسه بالاندر والبرا
سالي مكنتش عارفه انك شرموطه اوووي كدا ياريم
انا برده اللي شرموطه يا سالي انتي طلعتي مخبيه كتير
سالي رفعت ايدها وضربتني ع وشي بالقلم
حطيت ايدي ع وشي ومستغربه فعلها
قالتلي علشان احبك طول ما انتي تحت مني
فانتي لبوتي فاهمه يا ريم
انا بضحك ع منظر عصبيتها… ههههههه ماشي يا سالي قومي بقا من عليا بدل ما جوزك يجي يشوفنا كدا
سالي قلم تاني ع وشي فكراني بهزر صح
ولقيتها مسكت شعري وسحبتني بره السرير
انزلي تحت رجلي يا لبوه وحطت راسي تحت رجلها وبرجلها بقت تمشيها ع وشي
سالي الحسي رجلي يا لبوه
وقتها بقيت مش فاهمه الاحساس اللي جوايا
وانا حاسه بمحاوله سيطره سالي عليا
والغريبه اني حسيت بهياج شديد
مع اني لسه منزله عسلي دلوقت ع ايديها هيا
ولقيتني بخضوع لكلامها بطلع لساني
وبلحس بطن رجلها وبدخل كعب رجلها ف بقي
وبشفطه وبمص ف صوابعه
كانت نشوه جديده عليا بخضوعي تحت رجل واحده زيي وكمان كانت اختي التؤام
سالي سابت شعري.. الحسي رجلي اكتر مصي صوابعي دخلي كعب رجلي ف بقك
بتوجهني اعمل اي
بقيت بمرمغ وشي ف رجلها.. مش غصب عني ولا خوف منها
لا كان خضوع مني.. مبسوطه وانا بعمل كدا ف رجل اكتر
سالي بتوجهني يلا اطلعي لفوق وانتي بتبوسي رجلي
فضلت ابوس رجلها من تحت الركبه لفوق الركبه لحد ما وصلت لفخادها
شيميت ريحه كسها كانت ريحته نفاذه اووووي
وبقيت ببوس كسها من فوق الاندر وبشفط البلل اللي ع الاندر
سالي.. عايزه اي يا لبوتي
انا.. لبوتك عاوزه تبوس كسك
نزلتلي الاندر.. وظهرلي كسها.. كان غير كسي خااالص
مقلبط ومليان لحم وكبير كانها ولا اتناكت فيه ولا خلفت خااالص
بقيت بمشي لساني جوا شفرات كسها وادوقه من جوا وهيا ماسكه راسي ودفناها بين فخادها
بمد ايدي بحاول اعمل زي ما عملت فيا بدخل صوباعي ف طيزها.. صوباعي مدخلش خااالص
سالي ضربتني ع وشي.. اي يا وسخه فكراني بتناك ف طيزي زيك
انا اسفه
ونزلت ابوس ف خرم طيزها الوردي واللي ضيق اوووي مكنتش ببوسه علشان الشهوه لا كنت ببوسه كاني بتاسفه
ورجعت تاني الحس كسها ودخلت صوابعي المره دي ف كسها دخلت صوباعين كان كسها واسع اووووي واضح ان زب مراد كبير زي بتاع عمر ومهند
سالي ااااااه اااااه الحسي كسي يا لبوه الحسي كسي جاااامد
وفضلت انيكها بصوابعي وانا بشفط ف زنبورها الكبير لحد ما هيا
اااااااااه اااااااااممممممم ونزلت عسلها بس حبه صغيرين
شربت عسلها كله وبقيت بلحس كسها وفخادها كاني بنضف جسمها
وهيا اتعدلت وقعدت ع كرف السرير
ف نفس الوقت نزلت انا ابوس ف رجلها كنت حابه اعمل كدا ببوس بحب ببوس رجلها كاني 🐶 ليها
سالي هههه مبسوطه يا لبوه
انا اوووي اوووي كل ما يتقفل علينا باب هتلاقيني تحت رجلك
سالي هههه طب كفايه قبل ما مراد ما يجي ويلاقيكي كدا ويفشخنا سوا
انا ياريت يجي دلوقتي هايجه اوووي هموت ع لبن زبره
سالي عجبك زبره يعني
انا ولسه تحت رجلها.. هو انا شوفته علشان يعجبني
سالي.. لي ماهو معاكي ع الواتس
بصيت بتبريقه.. يعني اللي بيكلمني هو مراد صح
- لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية شرمطتي على صاحب جوزي)