Uncategorized

رواية سكس جماعي في الجامعة الفصل الخامس 5 قصة سكس حقيقية

رواية سكس جماعي في الجامعة الفصل الخامس 5 قصة سكس حقيقية

 

البارت الخامس

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

ان علي خرج لقى دعاء لسه مكانها مش قادرة تتحرك وبتقوله ناولني اللبس دة مش قادرة اقوم وادالها اللبس ولبسته بالعافية وقالتله امشي بقي يا علي واقفل الباب وراك وخلي بالك حد يشوفك وفضلت نايمة مكانها عالسرير) وتروح في النوم فعلا

صحيت دعاء على صوت جرس الباب ورنة الموبايل من مامتها حوالي 5 مرات – قامت مخضوضة وبتبص على اوضتها لقت الاوضة مفتوحة والنور منور في الصالة برة ولقت السرير متبهدل و يا دوب لابسة تيشرت البيجاما والشورت على جسمها على طول وافتكرت لثانية اللي حصل ولقت البرا والاندر عالارض وعلب الكريم والمرطبات بتاعتها مفتوحين عالارض وقامت مخضوضة الزاي باب الشقة مقفول وعلي اللي قافل وماشي – وظبطت نفسها في ثانية وغيرت لبست بيجاما طويلة وخرجت لقت ان المفتاح في الباب من جوة فعلشان كدة اللي برة مش عارف يفتح – وفتحت لقت مامتها بتقولها في ايه انتي كنتي بتعملي ايه – قالتها كنت نايمة يا ماما وباستها من خدها وقالتلها هدخل اكمل نوم بقي – ولمحت وهي داخلة الساعة الابل والاير بود بتوع علي واقعين عالارض ورجعت بسرعة تسأل مامتها امال فين بابا قالتلها بيركن العربية تحت خدي مني الشنط دي وبطلي كلام كتير – وخدت منها الحاجة وحطتها مكان الساعة والاير بود بتوع علي وخدت منها حاجات تانية ولحقت تحط في شنطة منهم الساعة والاير بود – ودخلتهم المطبخ وفتحت الشنط بسرعة خدت الحاجة منهم – وقالت لمامتها اني هكمل نوم وسلمي على بابا لما يطلع ودخلت اوضتها – لقت علي رانن عليها مرتين – سابت الموبايل وقامت حطت الساعة والاير بود في الدولاب وعانتهم كويس – وكملت نوم

صحي علي تاني يوم بص في الموبايل والساعة كانت 11 واليوم اجازة وملقاش دعاء رنت عليه – قام متصل بيها تاني مردتش لحد ما الساعة 1 دعاء بقت اونلاين عالواتس – راح باعتلها
علي : صباحية مباركة يا عروسة
دعاء : (شافت الكلام واتكسفت ووشها احمر من تذكير علي ليها باللي حصل امبارح )
علي : ايه يا عروسة مفيش مبروك يا عريس انا كمان ولا ايه
دعاء : لا مفيش
علي : طيب مبروك انتي يا عروسة وصباحية مباركة تاني
دعاء : انت عايز ايه تاني – بعد اللي عملته امبارح انا كان عقلي فين اني طاوعتك وسبتك
علي : عقلك كان في شفايفك وبزازك وكسل وطيزك
دعاء : ( اتصدمت من كلام علي انه بعته كمان عالشات بينهم ) متبعتش الحاجات دي عالموبايل
علي : يعني اقولهم بس ومبعتهمش ( وراح باعتلها فويس بيقولها ) صباحية مباركة يا عروسة وعقلك كان في شفايفك وبزازك وكسك وطيزك وجسمك كله وانا زبي اللي كان ممشيهم كلهم
دعاء : ( شغلت الفويس بصوت واطي الاول بس خافت حد يسمع افتكرت الايربود وقمت جابتها ووصلتها بالموبايل وشغلت الفويس تاني وبعتتله ) انت سافل اوي وقليل الادب واحترم نفسك بقي
علي : احترم نفسي ايه اكتر من كدة ما انا كنت محترم خالص امبارح معاكي
دعاء : يا سلام انت بتهرج دة انت سافل جدا = امال لو مكنتش نحترم كنت عملت ايه اكتر من اللي عملته
علي : كنت موقفتش نيك في طيزك بس – كنت فتحتلك كسك ونيكتك في بزبي في كسك كمان
دعاء : انت سااااافل – وانت استحليتها بقى – مين بقي اللي هيسمحلك تعمل كدة تاني اصلا
علي : اللي سمحلي اولاني هيسمحلي تاني – انا نيكتك بمزاجي وهنيكك تاني بمزاجي وهفتحلك كسك بمزاجي كمان
دعاء : انت مجنون رسمي انت كدة هتجيبلي فضيحة فعلا

علي 🙁 مردش على دعاء وافتكر الايربود قام يدور عليها ملقاهاش قال ممكن تبقي في العربية – بعتلها) دقيقة وجايلك هشوف الايربود في العربية واجي علشان اتصل –
دعاء : (شافت كلامه وضحكت من جواها ومردتش )
علي : (اتأخر على كا طلع ودور وافتكر ان الساعة كمان مش موجودة وطلع بعت لدعاء ) قلبت الدنيا عالسماعة والساعة كمان مش موجودة
دعاء : دور كويس يمكن تكون كنت بتعمل حاجة امبارح ووقعوا منك او وقعوا وانت يتغير هدومك او بتلبس ولا حاجة
علي : قلبت الشقة والعربية عليهم
دعاء : طب انت غيرت هدومك فين امبارح افتكر كدة
علي : هنا في الاوضة ورميتهم عالسرير ( وافتكر علي انه قلع هدومه امبارح فعلا عند دعاء )وقالها في مكان انا قلعت فيه الهدوم امبارح ومدورتش فيه – اكيد في المكان دة –
دعاء : ايه بقي المكان دة – كويس روح دور فيه هتلاقيهم هههههههه ( وبتضحك عليه في الشات )
علي : المكان دة في عندك في الشقة ( وافتكر فعلا ان قلع الساعة عالكنبة برده والسماعة والموبايل حطهم جنبها ووهو داخل بدعاء اوضتها افتكر الموبايل خده ومركزش ان السماعة والساعة يكونوا وقعوا عالارض )
دعاء : خلاص ابقي تعالي دور عليهم بقي هههههههههه
علي : انا مجنون واعملها وهاجي فعلا
دعاء : تعالي بس ابقي دور كويس الانهم عالسرير بتاعي جبني هنا انا لقيتهم برة عالارض وماما بتخبط عليا بالليل وكويس انك مخدتش بالك ان المفتاح في الباب من جوة فمعرفتش تفتح – كان زمانها دهلت شافت الكركبة اللي برة عالكنبة والساعة والسماعة كمان ودخلت لقتني نايمة عالسرير كدة وجسمي يعتبر كله باين ما انا ملبستش كويس ما انت مشيت نمت علي طول
علي : طيب هاتيهم بقي انا عملت فيكي معروف اهو بدل ما كانوا دخلوا لقوكي عالسرير كدة زى العروسة يوم صباحيتها فعلا وهي لسه متناكة من جوزها
دعاء : لا مش هتاخد حاجة الا بمزاجي بقي – مش انت بتقول عروسة وجوزها – اعتبرها هدية عريس لعروسته يوم صباحيتها هاهاها
علي : متغلاش عليكي يا دودو – بس هاتيهم وانا هبقي اظبط شوية فلوس اجيبلك غيرهم
دعاء : لا – هو انت سبتني اظبط حاجة قبل اللي عملته فيا امبارح – انت خدتني علي طول عملت فيا اللي انت عايزه
علي : مممم – طيب لما نتقابل نبقي نشوف الموضوع دة
دعاء : ابقى قابلني بقي ومش هتاخدهم – زى ما انت خدت اللي انت عايزه – انا كمان خدت اللي انا عايزاه
وفضل الحوار بين علي ودعاء طول اليوم عالشات شوية وتليفون شوية وكل شوية علي يلمح للي حصل بينهم امبارح ودعاء تقفله وفضلوا كدة لمدة يومين

لحد ما يومين الاجازة خلصوا وحصل اللقاء اليومي بين علي و يونس ودعاء وهما راكبين العربية و الحوار بين علي ويونس ودعاء بتتكلم بتغليس عليهم هما الاتنين وكل شوية تطلع الساعه و السماعة و توريه لعلي من المراية لحد ما وصلوا الجامعة واليوم عدى عادى جدا وهما مروحين كذلك مفيش إلى جديد يذكر لحد ما وصلوا تحت بيت يونس قامت دعاء مطلعة الساعة والسماعة وورتهم ليونس وعلي وقالت لهم اصحابى جابولى دول هدية مع ان لسه عيد ميلادى كمان شهر علشان الامتحانات قالوا يفاجئوني دلوقتي وهلحق بقي اطلع اوريهم لماما – وسابتهم وخرجت من العربية جري مستنتش يونس حتى في وسط مفاجأة من علي – ويونس مربطش ان دي ساعة علي لان الساعات قريبة كلها من بعضها –

 

دعاء حست بالانتصار وانها خدت حقها من علي بعد اللي عمله في جسمها في بيتها وعلى سريرها – ولكن العكس هو اللي كان حاصل ان تمسك دعاء بالساعة والسماعة استخدمه علي في احكام شباكه على دعاء اكتر وان دة كان سبب قوي انه يتمادى باللي هيعمله في جسم دعاء هتبقى تكلملة لرحلة الحب والجنس بينهم واللي بدأت اولى مراحلها بينهم في شقة دعاء – واللي دعاء قبلت العقد بالشروط اللي حاططها علي وكان المقابل المبدأي الساعة والسماعة بتوع علي

دعاء طلعت ويونس طلع بعدها بشوية ولقت رسالة على موبايلها من علي

علي : كل سنة وانتي طيبة يا دودو – عيد ميلاد سعيد بدري خالص اهو

دعاء : وانت طيب يا علي – خلاص هداياك بقت رسمي معايا بقى 😋

علي : مبروك عليكي يا دودو – وميغلوش عليكي ال ٣ هدايا

دعاء : ( باستغراب انهم ٣ هدايا وهي خدت الموبايل والسماعة بس ) ٣ الزاي – انا خدت ٢ بس

علي : كدة لحقتي تنسي

دعاء : انسى ايه – هما الساعة والسماعة بس

علي : يعني مش ناسية حاجة واهم حاجة ؟

دعاء : لا مش فاهمة

علي : طب والسكس اللي بيننا – مش دة هدية برده ؟ محدش جابهالك قبلي على فكرة

دعاء : انت سافل

علي : وانتي جامدة

دعاء : اتلم يا علي بلاش كلام في الموضوع دة

علي : لا مش هتلم – انا جبت ٣ هدايا وانتي قولتيلهم على ٢ بس – كدة صاحب الهدية الاخيرة يزعل

دعاء : ما انت حلو اهو مش زعلان

علي : هو انا صاحب الهدية ؟ مش انا طبعا

دعاء : امال مين يعني

علي : هو انا اللي كنت معاكي في الليلة دي لوحدي ؟ وانا بنيكك يا دودو ؟

دعاء : (اتخضت) امال ايه ! انت فايق انت بتقول ايه !!! وبطل سفالة

علي : لا مش هبطل طالما انتي ناسية زبي اللي كان بينيكك يا دودو

دعاء : (جسمها بدأ يسخن من كلام علي وتلميحاته ودلوقتي صراحته والفاظه) بطل سفالة

علي : لا مش هبطل – مش انا جايب هدايا ؟ هقول اللي انا عايزه – وبعدين انا بقول اللي عملته انا وزبي – في جسمك وبزازك وكسك وطيزك

دعاء : بس يا علي

علي : لا مش بس – انتي ناسية اني نكتك في طيزك الجامدة لمتناكة دي ؛؟ اصل طيزك جامدة اوي يا بت يا دودو ! صورتها مش مفارقة خيالي ! يا ريتني كنت صورتها وانا بنيكك فيها

دعاء : بس يا علي انا مش ناقصة وانت سافل

علي : ايه – سخنتي ؟ وكسك ولع وطيزك بتحرقك ؟ اكيد افتكرت زبي وهو بينيكها

دعاء : انت ساااافل

علي : وانتي متناكة يا دودو – وانا مش هسيبك الا لما انيكك وافشخك تاني والمرة دي هصور طيزك وانا بنيكك فعلا وزبي جواها

دعاء : ااااه – بس يا علي انا جسمي ولع

علي : ايوة كدة اعترفي انك هايجة وانا واحشك

دعاء : ايوة واحشني – بس انت سافل انت عايز جسمي بس مش وحشاك

علي : دة انا بحبك وبحبك كمان – وهو انا لو مش بحبك هعوزجسمك ليه – دة السكس احلى بكتير مع اللي بنحبه

دعاء : وانا كمان بحبك

علي : طيب طالما بنحب بعض ليه بقي بتتقلي عليا –

دعاء : علشان انت قليل الادب ومش عايز حب – انت عايز حاجات تانية

علي : قصدك سكس ؟ ما الحب هو السكس – هو في احلى من الواحد ينيك اللي بيحبها – وان البنت تتناك من اللي بتحبه – دة هو دة الحب كله بيبقى احلى نيك يا دودو – وانا علشان بحبك عايز انيكك بقى ووحشتيني نيك وواحشني بزازك الملبن دول – وكسك الناعم دة – وطيزك المتناكة اوي دي اللي بلعت زبي كله بمنيكتها وجموديتها

دعاء : ااااه اااه بطل بقى حرام عليك

علي : ابطل ايه – كلام ولا فعل – امال لما انيكك تاني هتعملي ايه لما انتي مش قادرة عالكلام وبيهيجك اوي كدة – دة انا هفشخك نيك لما امسكك تاني – علشان وحشاني فشخ

دعاء : ااااه وانت واحشني اوي اوي

علي : وانتي وحشاني نيك – انا هموت واشوفك دلوقتي

دعاء : تشوفني الزاي بقى – ما احنا كنا لسه مع بعض

علي : اشوفك فيديو كول

دعاء : حاضر هفتحلك الكاميرا اهو – ( وفتحت فعلا دعاء الكاميرا لعلي )

علي : انتي كدة بتضحكي عليا – انا عايزة طقم زي بتاع المرة اللي فاتت

دعاء : انت استحليتها بقى

علي : طبعا مش بحبك يلا عايز بيجاما بقى جلوة على ذوقك – او وريني بقى وانا اختار

دعاء : ( سمعت كلام علي وقامت فتحت الدولاب وورته كذا بيجاما وهي ماسكة الموبايل وعلي لمح بيجاما لونها ابيض في الجنب )

علي : انا عايز اللي لونها ابيض في الجنب دى

دعاء : قالتله لا طبعا – دة تيشرت طويل مفتوح من فوق اوي و من غير بنطلون ولا اي حاجة

علي : عز الطلب – يلا يا دودو علشان احبك اجمد

دعاء : انت مش ناوي على بر شكلك كدة

علي : لا مش ناوي – دة انا هاين عليا اجي اشوفها عليكي دلوقتي

دعاء : خلاص انا اعارفاك مجنون – هغير وارجعلك

قفلت دعاء الموبايل مع علي وهي بتقلع هدومها و بتفكر في تسلسل اللي بيحصل دة ويا تري علي هيعمل معاها ايه اكتر من كدة وهيكرر الجنس بينهم تاني زى ما بيقول وسرحت مع نفسها لقت علي بيتصل بيها يستعجلها – افتكرت فاستعجلت وكانت قلعت لبسها كله ومن سرحانها وتفكيرها لبست تيشرت البيجاما الطويل علي جسمها من غير برا او اندر – وفتحت الكاميرا مع علي اللي اول ما شاف دعاء اتفاجئ زى كل مرة من حلاوة جسمها والمرة دى اتفاجئ اكتر ان نص صدر دعاء بارز من التيشرت وهي بتكلمه وقاعدة علي طرف السرير

علي : الطقم دة جامد اوي عليكي يا دودو – ابقي البسيهولي بقي المرة الجاية

دعاء : مرة جاية ايه – انت مش ناوي ترحمني

علي : ارحمك ايه بس – ببزازك اللي باينة من التيشرت دى – يا بت دة انتي صاروخ لازم كل مرة ينضرب

دعاء : بقولك بطل سفالة –

علي : هو النيك سفالة – بذمتك مش نفسك ابقى معاكي دلوقتي وارضع من بزازك الحلوين اوي دول

دعاء : (( بتسخن من كلام علي )) وهو انت هترضع بس – انت هتتسافل اكتر

علي : (( شاف ان دعاء سخنت من كلامه واستغل حالة الهياج دى وقالها )) انا مش هتسافل بس – انا هنيكك كمان وهفشخك جامد

دعاء : ااااه – مش بقولك سافل

علي : سافل وعجباكي سفالتي ونفسي انيكك حالا – زى ما انتي نفسك تتناكي مني يا دودو

دعاء : اه نفسي اوي – ااااه

علي : وانا مش هسيبك نفسك في حاجة ومعملهاش – انا همسكك كدة من بزازك دى من عالتيشرت وافعصهم اقفشهم خالص – وبعدين انزل علي بطنك وسرتك الحسهم اوي وابوسهم – وبعدين انيمك علي ضهرك وافتحلك رجليكي الناعمين البيض اوي دول –

دعاء : (( بتتأوة على اخرها من كلام علي )) ااااه – كمان

علي : وابعبصك بصباعي في كسك السخن نار اللي مليان عسل دة والحس العسل من جواه – وافشخلك رجليكي اكتر واضمها علي بزازك دى – واقوم مطلع زبي ممشيه على فتحة طيزك المتناكة دي

دعاء : عايزاه اوي (( وبترد بكل تأوهاتها وبصوت ممحون من كتر الهيجان والسخونية اللي في كسها ))

علي : ايوة عارف انك عايزاه في طيزك يا متناكة يا شرموطة يا لبوة (( وعلي قصد يتكى عليها في موضوع الالفاظ والشتايم الجنسية علشان عرف ان دعاء بتهيج اكتر من الاباحة ))

دعاء : ااااااه اوووي

علي : واقوم ماسك زبي ومدخله في طيزك – ادخل راسه في خرم طيزك وانا بضربك عليها من برة وانتي متقدريش تنطقي علشان انتي متناكتي انا ولبوتي انا وشرموطتي انا – وافضل ادخله كله في خرم طيزك وافضل انيكك اكتر واكتر واكتر

دعاء : ((صوتها بدأ يعلى اكتر وتأوهاتها تزيد اكتر وهيجانها يزيد اكتر وكل جة وعلي شايفها مش عارفة تمسك نفسها في الفيديو )) اكتر كمان دخله اكتر

علي : هفضل انيكك بزبي في طيزك يا متناكتني وانا عمال اقفش في بزازك وبلعب في شفايف كسك بصوابعي وانيكك اكتر واكتر لحد ما انزل لبني في طيزك واملاها من كتر النيك واللبن يفضل جواها مالي طيزك

دعاء كانت اهاتها عليت جدا ونزلت هي كمان مع كلام علي اللي شايفها عمالة تتأوة ونفسها يزيد ويهدى لحد ما هديت خالص – وقالها انتي فعلا فشيخة وانا مش هسيبك خالص وحضري نفسك بقي لنيكة حقيقة افشخ من اللي حصلت دلوقتي دى – وعاء مش عارفة ترد عليه من الهيجان والمحن اللي كانت فيه يا دوب قالتله كلمتين اتنين بس – انت فظيع وقليل الادب انا هقفل وانام مش قادرة –

——————————————————————-

وبكدة خلص الجزء الخامس على الكلام والجنس المفتوح بين علي ودعاء

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *