قصص محارم

رواية اغراء ماما كان السبب الفصل السادس 6 – قصص محارم

رواية اغراء ماما كان السبب الفصل السادس 6 – قصص محارم

 

البارت السادس

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

في يوم الاجازة بعد اتمام الامتحانات الترم الاول و انا في سنة رابعة كلية، و اتممت التربية العسكرية، و كنت قاعد اكتر من ٣ اسابيع ملمستش بتاعي و مش في دماغي بسبب العسكرية و دماغي راقت في اخر يومين اجازة قبل بداية الترم التاني من الدراسة…و اخواتي كالعادة في الشغل و كذلك ابويا، و كالعادة انا و امي لوحدنا، هي نضيفة جدا زي ما اتفقنا، مهتمية بنضافة الشعر في الجسم كله الميكياج الخفيف و البرفانات المُلفته دايما، و لاحظت ان كسها لونه بيزيد افتحاح في اللون لانها بتحط كريمات غالية بتقتل الصبغات الطبيعية للون الغامق و بتدهن كريمات تفتيح يوميا، لما مرة كننا وحدنا و هي لابسة خفيف قولتلها وريني كسك كدا بسرعة لونه ايه و شكله ايه دلوقتي؟ رفعت العباية و انا عجبني اوي كسها و قولت واااو فيه تحسُن جامد فيكي ، قالت لأجل عيونك..و نزلت العباية و مشيت .. في اليوم الاجازة بتاعي قعدت

 

 

اتفرج على افلام كتير و هموت و اجيبهم، لقيت امي فاضية، قولتلها بكل بجاحة انا بقالي كتير ملمستش بتاعي و ممكن اعمل واحد ابن حرام معاكي النهاردة، قالت لاء انا تعبانة مش عاوزة… قولتلها ديه فرصة مش هتتعوض….اصل كله بمزاجي زي ما اتفقنا… قالت خلاص هخش اظبط نفسي يمكن مزاجي يجبني للتظبيط، و قامت دخلت الاوضه و انا دخلت الاوضة بتاعتي … حاولت اوسع مشاحة السرير . شيلت الكومبيوتر من مكانه و السجادة و شيلت المخدات من على السرير .. حسيت فعلا بمساحة… دخلت اخدت دُش سريع بدل عرق التجهيز و خرجت بالبوسكر بس و قولتلها خلصي و تعالي عندي، قالت عيوني.. فهمت انها اتغير رأيها و كله تمام… نمت على السرير و راسي للسقف و فارد رجلي و زبي شادد جامد في البوكسر و عطشان للحلب فعلا…و لقيت امي جات لابسة قميص نوم احمر حرير و ريحة اابرفان الهادي ملاء الاوضة و طيزها باينة من القميص لانها كبيرة.. و بزازها هتطلع منه..و بتنام عليا مباشرة …. زبي استقر على بطنها و هو جامد كدا حاسة بيه غارس في بطنها … قالت هو شادد كدا ليه، شكل نهارنا ابيض، وضحكت ..قولت اما نشوف انا جعان نيك…قامت مسكتاني ب بوسة و لحس باللسان في شفايفي و انا و هي قاعدين شد في شفايف بعض و لحس لسان بعض و ايدي بتحسس على جسمها كله من ورا و اقفش في طيزها و هي بتتلوى على زبي علشان تحس بيه اكتر…قامت من عليا قلعت القميص و ضربت نفسها على كسها…و قالت جاهز يا عطشان؟ و مسكت بزازها و خبطت عليهم و قالت يلا يا محرومين الباشا رجع تاني بعد شوق…ضحكت انا و انا كنت بدعك زبي فوق البوكسر و انا بتفرج عليها، قالت انت لسا لابس.. قامت ضربتني على بطني و شدت اابوكسر جامد…الهياجان بان عليها… قامت واخدة زبي في

 

بؤها و نزلت فيه لحس و عضعضة و مص لغاية ما بسرعة قولت هجيبهم اااااااااه قومت ناطر كمية لبن بنت وسخة في بؤها و على وشها و على بطني.. بقالي كتير مخزن كمية لبن جامدة…قعدت تلحس اللي نزل مني … و قامت نايمة جنبي و قالت دورك على العطشان ده و بتخبط على كسها.. قولتلها طبعا يا عيوني دا اللي واحشني…ضحكنا، و نزلت على كسها العب فيه بصباعي حسيته ناعم و ريحته حلوة…اول ما نزلت بلساني على زنبورها قامت شهقت هااااااااح و رفعت وسطها من على السرير و نزلته تاني و مسكت بزازها قفشت فيهم جامد و قالت يلا اشتغل جامد دا انا محرومة…ابوك مبيعملش اي حاجة خالص غير انه يخش يحفر في كسي و يخرج زي الخول…و انا مرة هيجانة و كل صحباتي النسوان اجوازهم stars و بيتناكوا على مستوى عالي من المُتعة و بيشبعوهم….انت جوزي و ابني و عشيقي اللي هيعوضني عن الخول ده….و انا شغال لحس في كسها و عاجبني كلامها و عمال الحس اكتر و هي مع كل كلمة و التانية تنهيدة حاااح ،و تفتح رجلها اوي و تدوس على دماغي علشان ماشيلهاش…و راحت في دنيا تانية… قعدت انيك بصباعي و الحس بلساني و هي حاااااااح ااااااه جامد يا محماااااد، جامد يا معوضني الحرمااااان…هجيييييب.. و قامت رافعة وسطها و نطرت ماية من كسها جامدة غرقت السرير و وشي و جسمي .. و نزلت على السرير جامد….و قالت اخر تنهيدة اااااااه مين يعوضني غيابك ياعرص لو اتجوزت…قولتلها مش هنساكي بردو، ضحكتنا و قالت دا العشم بردو…. قولتلها يلا بقا ست الكل خدي زبي الجعان ده في كسك بقا،… فتحت رجلها ع الاخر و مسكت زبي مليته بماية كسها من على السرير…قومت رازعة مرة واحدة في كسها و احنا في نفس واحد حاااااااح قومت ضربتها على بطنها و فخادها من هيجاني و هي ماسكة بزازها و في دنيا تانية و نزلت نيك بسرعة في كسها و هي اه اه اه اه…انا شرموتك…انا لبوتك…نيك اكتر…ماتجيبش بسرعة….قطع كسي…اه اه اه و انا عمال انيك ماهديتش و زبي نار و عمال يشد و يتضخم في كسها و حاسس بسخونية جامدة في جسمي كله و في كسها..و هي نزلت تدعك كسها بايديها و هي بتتنهد هااااح اه اه اه ماترحمنيش…عاوزة اموت في ايدك…و احنا عمالين نتأوه مع بعض هااااح قامت ضربتني بالقلم جامد و قالت وحشتني يا معرص .. وحشتني اوي يابن الخول … نفسي اتناك من ١٠ مع بعض…جعااااانة و انا بضرب بزبي في كسها جامد و بضربها على بطنها و بزازها و هي بتدعك في كسها لغاية ما انا صوتي ارتفع و قولت ااااااااااه و قومت جايب بركان لبن في كسها قامت هي قالت اااااااااه يا نااااار…. و نزلت دعك في زنبورها بسرعة لغاية ما ارتعشت و نامت و بتنهج و انا بنهج و طلعت زبي من كسها و نمت جنبها ع السرير، قولتلها، وحشتيني و زبي كان جعان نيك يا وسخة…ضحكت و قالت انا عاوزة حاجة جديدة بقا النهاردة… قولتلها ايه؟ قالت شغل الكومبيوتر و افتح فيلم سكس ابن و امه و نتفرج و احنا بنلعب في بعض لغاية ما كل واحد يجيبهم….قولتلها موافق..شغلت الفيلم و رفعت الصوت مش عالي اوي…و نمنا جنب بعض و قاعدين نتفرج على الفيلم و هي ماسكة زبي بتلعب فيه و تدعك بضاني و تحسس على حلماتي بأيد واحدة رايحة جاية…و انا في نفس الوقت ايد على كسها و ايد ماسكة بزها اليمين بتدعك حلمتها.. و في الفيلم الست بتتأوه حاااح حاااح و انا و امي بدأنا ندوب و نهيج مع صوت الممثلة و هي بتتناك و هي تمص..و انا و امي شكلنا مستمتعين بالتغيير و هي دابت في ايدي و نامت على صدري و قعدت تدعك في زبي و بضاني اسرع و انا ايدي على زنبورها اسرع .. و هي فتحت رجلها اكتر و احنا الاربعة (انا و امي و الممثلين) صوتنا اندمج مع بعض ااااااه حااااااه هاااااااح و انا زبي مش هيجيب بسهولة لاني لسا جايبهم و امي شكلها عاوزة تنتفض و بدأت تضُم رجلها و صوتها ارتفع و بتقول يا محمد يا محمد و فجأه اااااااه و قامت نطرت ماء كسها على السرير و الارض و على جسمي و اخدت انا من الماية ديه و دعكت زبي بسرعة جامد و هي بتتأوة هاااااه و تنتفض و تدعك في كسها لغاية ما نامت تاني على صدري و انا دعكت زبي لنفسي و قاعد بتأوة كاني بضرب عشرة هاااااح ااااااه لغاية ما خلاص هجيبهم قومت ميّلت جنبي و وجهت زبي ناحية بطنها قومت ناطر على بطنها و بزها و خبطت بزبي على فخادها و هي نايمة بتنهج كل ده كأنها مش حاسة… قولتلها قومي انتي مُتي ولا ايه و ضحكت… ردت بصوت واطي سيبني يا محمد تعبت اوي و مش قادر اتحرك ولا اتكلم…. قولتلها طب قومي ننضف الاوضة…قالتلي نضفها انت ، انا هخش انضف جسمي و هخش انام…. قولتلها ماشي.. قامت و راحت الحمام…حطيت كل الهدوم و الملاية بتاعت السرير في الغسالة و شغلت الغشالة و رجعت قلبت المرتبة و حطيت المخدات مكانها و مسحت الارض المبلولة بعسلها بجردل المسح و ديتول و الشرشوبة و فرشت السجادة مكانها و رجعت الكومبيوتر مكانه و دخلت استحميت و خرجت نمت مكاني و امي كانت خلاص نامت في سريرها….و خلص اليوم على كدا صحيت انا بليل متاخر على ١١ و نص بليل ابويا قالي انت نايم ٢٤ ساعة ولا ايه قولتله انا كنت مطبق منمتش غير الصبح….و قالي امك كمان جيت لقيتها ناينة قولتله معرفش يمكن منامتش كويس بليل او اجهاد متراكم…. و خلص اليوم على كدا…

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *