قصص محارم

رواية اغراء ماما كان السبب الفصل السابع 7 – قصص محارم

رواية اغراء ماما كان السبب الفصل السابع 7 – قصص محارم

 

البارت السابع

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

انا كنت بقالي فترة مشغول في الشغل و مش فاضي لاي حاجة غير ارجع من الشغل و انام و اصحي اروح الشغل و هكذا . قعدت فوق ال٣ اسابيع مافكرش في الجنس خالص..
كنت هيجان جدا و زبي مش عاوز ينام و سخن و حاسس ان فيه بركان جوا عاوز يطلع.. قاعد بليل هموت و اجيبهم و فكرت في امي مباشرة، روحتلها في غرفة التليفزيون بتتفرج على فيلم قديم و قولتلها في ودنها ، عاوز انيك… قالت لاء، و مش دلوقتي يخربيتك انت اتجننت اخواتك نايمين و ابوك نايم.. بكرا بكرا، قولتلها ماشي، اعملي حسابك انا اجازة من الكلية و هنعمل واحد و اتنين و تلاتة، قالت طيب طيب روح نام…

 

سيبتها و روحت نمت .. صحيت الصبح كله نزل الشغل و كالعادة البيت فاضي… لقيت امي في الصالة قومت ضاربها على طيزها و انا معدي جنبها، قامت زقتني و ضربتني على صدري و قالت مش النهاردة خالص..كبر دماغك يا حيحان انت.. قولتلها انا تعبان اوي و عاوز اجيب جامد و كذا مرة… قالت مش جاهزة النهاردة ياعين امك مش بمزاجك اوي…انا بردو انسانه و ممكن مايبقاليش مزاج..قولتلها طب ممكن تساعديني منغير نيك… قالت ازاي. حطيت ايدي على طيزها و انا بتكلم قولتلها هنام ع السرير و تدعكيلي زبي و تمصيه و تلحسي بضاني لغاية ما اجيب و كذا مرة لغاية ما اكتفي …. قالت طب استني افكر…. قولتلها منغير تفكير .. في السريع كدا يا كس حياتي… ضربتني بالقلم و قالت خش جهز نفسك في اوضتك، هشوف نفسي و اجيلك…

 

جريت على الاوضه قلعت البنطلون و البوكسر رميتهم بعيد و نايم على ضهري على طرف السرير،و رجلي على الارض و زبي واقف و سخن و متضخم و حاسس ان اول ما حد يلمسه هيجيب بركان .. و نايم باصص للسقف مستنيها… اتاخرت ٢٠ دقيقة تقريبا ، فتحت باب الاوضة بقميص نوم ازرق حرير منغير كلوت ولا برا، و قالت مافيش نيك… مص بس.. قولتلها ومالو… انزلي اشتغلي ….نزلت على ركبها و مسكت زبي و طلعت لسانها تلحسه من تحت لفوق كذا مرة و انا مع كل مرة اقول ااااااااااه ، اااااااااه . ضحكت و قالت انت تعبان اوي بجد.. قولتلها اوي اوي ريحيني بقا انتي….قالت عنيا يا قلب امك….و مسكت بضاني بايدها و اشتغلت دعك فيها و هي شغالة لحس في راس زبي زي المصاصة بلسانها و انا برفع وسطي فوق و انزله تاني مع اهات كتير .ااااه هااااح وحاسس اني هجيبهم…قررت ان ولا مرة هقولها اني بجيبهم و اسيبها تتفاجئ .. و نزلت تلحس بضاني و تشتغل دعك باديها في زبي جامد و انا ااااااه حااااااااح حاااااااح و حاسس بطني من تحت وجعاني و مليان لبن اوي و هجيبهم .. ضربتها قلم على وشها و رجعت راسي لورا و رفعت وسطي لفوق و قولت ااااااااه و ضربت كمية لبن جامدة بنت وسخة على شعرها و وشها و بطني و هي عمالة تلحس بضاني… و قالت يابن الوسخة مش تقولي كنت اشربهم في بؤي… قولتلها مش هقولك ولا مرة، هفاجئك . ضربتني على بطني و قالت ماشي ياكسمك…و زبي لسا صاحي .. نزلت دعك فيه بسرعة و بتقول اصحي يابن الخول انت متنامش النهاردة خالص و تدعك بضاني و تدعك زبي بسرعة … و انا راسي لورا و باصص للسقف و عمال اتنهد و انهج هاااااح هااااح .. و قامت اخدت زبي في بؤها لحس و عضعضه و انا ااااااه حاااااح يا وسخة يا وسخة … هاااااااح و بتدخل صباعها في طيزي و ده ممتع اوي و بيخلي اي حد يجيبهم بسرعة اوي … و يهيج جامد و انا فتحت رجلي من الاستمتاع بكل ده مع بعض و بضاني و خرم طيزي بقوا واضحين ليها اكتر و عمال اقول اااااه و اتلوى علي السرير لقيتها بتضحك و قالت همتعك لما اجيب اجلك يابن الأحبة …. و زبي اتخم اوي و حاسس اني هجيبهم و هي عمالة تمص و تعض في زبي و تدخل صباعها في خرم طيزي و تدعك بضاني و تضربها…. و انا عمال ارفع وسطي و اهبد ع السرير مستمتع جدا و حاسس بنار و حاسس اني هجيبهم…. قولت اااااااه هجيييييب.. هجييييييب. قومت ماسك شعرها شدتها لزبي في بؤها و قومت جايب بركان لبن في بؤها وقع من بؤها حبة و بلعت حبة و لحست اللي نزل الباقي و انا بنهج و دماغي لورا و زبي ارتخى… قامت و قلعت القميص و بقت عريانة قدامي … قعدت تلعب في كسها المحلوق بأستمرار و بزازها و هاجت و بتتاوه على ما زبي يقوم تاني و ارتاح انا شوية… خمس دقايق لعب في كسها و انا بتفرج و زبي بداء يشد بقولها تعالي اكنل انا لقيتها رجعت راسها لورا و بتقول ااااااه كسسسسسسييييي و جابت كمية ماية من كسها جامدة غرقتني … اخدت من على كسها ماية و قعدت العب في زبي و ضربتها على بزازها و قولتلها على الحرام لانعمل واحد ياوسخة .. و قومت وقفت و قعدت ابوس فيها و الحس بؤها و رقبتها و اشدها من شعرها و اضربها بالقلم و ضربني على طيزي و زبي شادد و بخبط بيه في بطنها و عمالة تتأوه هااااح و نزلت على بزازها ارضع فيهم و العب في كسها طالع نازل و عديت على خرم طيزها مع كسها رايح جاي ع الاتنين و هي مس قادر تقف و عمالة تصوت حااااااح اااااه ااااه نار يا خول نار….انت سبب عءابي يا كسي الكلب انت و رمت نفسها ع السرير و فتحت رجلها و قومت نازل لحس في كسها جامد و وشي رايح جاي ضربتني على دماغي و قالت دا انت ابن وسخة و لبوة و متناكة بصحيح عرفت تجيب رجلي يا ابن الخول و بتضرب باديها ع السرير و تقول حاااااااااح اااااااااااه . كسي مليان ماية عاوزة افرغ الي فيه يا ابن الخول هنعمل اجدع واحد يا معرص … يامعرص على امك يا ديوث و تضربني على ضهري و تتلوى تحتيا و انا شغال لحس و عض في كسها و بضرها و صباعي في خرم طيزها و هي بتقول هجييييب و ااااااااه نطرت كمية ماية جامدة و كسها مش عاوز يبطل و انا اضرب عليه و يجيب اكتر… لغاية ما نامت و هديت خالص… قومت ماسك زبي الحديد و قعدت ادعه حبة و قومت راشقه في كسها….قالت اااااه ليك واحشة يا معرص …. نيييييك نييييك.. و انا شغال نيك في كسها و هي بتدعك بظرها بايد و التاني بتافش بزازها و انا بنيك و احنا الاتنين مع بعض حااااااح هااااه ااااااه و متعة متبادلة و راسي للسما و مش عارف اجيبهم و متاخر جدا و عمال انيك و حاسس انها تعبت و مش بتجيب ماية من كسها بردو قومت من عليها و قولتلها تعالي اركبي على زبي و اتنططي… ركبت و انا نايم بتأوه اااااااه و طالعة نازلة على زبي حاسس اني هجيبهم فعلا و غمضت عيني و انا و هي في نفس واحد حاااااح و حاسس اني خلاص بجيب ماقولتلهاش و قومت ضربتها على بزها و مسكت وسطها ثبتها على زبي و قومت جايب لبني جواها و نمت و انا بنهج و قولت خلااااص انا كدا تمام…. و قامت من عليا اخدت من كسها و قعدت تلحس…. و قالت هروح استحمى بقا و ارجع انضف الاوضة… فضلت نايم مكاني و هي راحت اخدت الدش في ربع ساعة و نضفت شعرها و جسمها كويس و جات تنضف المكان و تقلب المرتبة الغرقانه و انا روحت الحمام اخدت دش رجعت نمت تاني مكاني و هي قفلت عليا النور و قفلت الباب و خرجت….

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *