رواية اغراء ماما كان السبب الفصل الرابع 4 – قصص محارم
رواية اغراء ماما كان السبب الفصل الرابع 4 – قصص محارم
البارت الرابع
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
في يوم شتوي فظيع في شهر ١ تحديدا ٢ يناير ، و انا مش مسيحي علشان نحتفل بالكريسماس او عيد الميلاد …. لكن بنجيب لب و سوداني و مكسرات و كاجو و نسهر على افلام اليوم ده انا و اخواتي الشباب بننزل نسهر ٢٤ ساعة مع اصحابنا كل واحد مع اصحابه…
انا لقيت امي عملت زي ما انا قولتلها، تظبط نفسها بحيث اشتهيها انا، و فعلا كانت بتلبس قمصان النوم و انا و هي لوحدنا في البيت و هي عاملة حلاوة لجسمها كله و بيلمع و كسها مش بتسيب فيه شعرة واحدة و بتدهن كريمات تفتيح بشرة و مكياجات جديدة و ابويا لاحظ التجديد قالتله حسيت اني عاوزة اتغير علشانك … بتعمل جلسات شد الجلد بقالها شهور و ملاحظ التفتيح و الشد على طيزها … بتخس و طيازها بتدور و تحلو . مهتمية جدا بنفسها زي ماوعدتني كأنها عروسة جديدة .. و مبتفتحش معايا الموضوع خالص ولا بتتكلم، بس كل ما تعدي من جنبي تحك ايدها على زبي . مش اكتر ، ولما نبقى وحدنا في البيت تقعد تغني يا معزبني يا واكل عقلي يا نار قايدة في كسي و مشتاقة…
في يوم ٢ يناير ابويا في الشغل و اخواتي الاتنين كل واحد مع اصحابه و انا قررت ان بعد ملاحظتي للتغير و اهتمامها . انا هقعد معاها في البيت النهاردة و نعمل واحد و اتنين و تلاته لو نحب…
-صحيت الصبح لقيت امي في المطبخ و محدش في البيت غيرنا و هي واقفه لابسة قميص نوم حرير اسود قصير فخادها كلها باينه و تحتيه كلوت فتلة اسود … و دخلت الحمام بفكر اني هعمل واحد النهاردة، اخدت دوش محترم و نضفت شعر زبري .. خلصت الحمام و خرجت روحت الاوضة و قلعت هدومي كلها و لبست بنطلون واسع منغير بوكسر و فانلة.. خرجت من الاوضة ندهت على امي .. ماما انتي فين؟ ، قالت في المطبخ يا روح ماما ، هخلص و احضرلك فطار …خلصت فطار على الساعة ١ الضهر .. في الوقت ده الجو مش بيكون ساقع . بيكون معتدل مش حاسسين ببرد يعني…..
قولتلها انا ملاحظ انك سمعتي الكلام و ظبطتي جسمك جامد و مكياج وبتاع…. قالت كله علشان عيون ابني اللي مكيفني و هيكفني… قولتلها متستعجليش ..يمكن معملش حاجة النهاردة بردو… قالت وحياة كسمك انا ناري قايدة من شهور مبرتاحش غير لما اغمض عيني في الحمام و افتكر ايامك و انيك كسي بأيد الهون الخشب… و مش كفاية، مش زي زبك ابدا ولا زي ساعة واحدة معاك….البيت فاضي و انا جاهزة اوي و تعالى نحتفل بالكريسماس بجد و هنعمل اجمد واحد في حياتنا لأني شرقانه ليك اوي….و انا باصص لها و هي عاوزة تصعب عليا و مبتسم ….. قالت هاه، قولت ايه… السكوت علامة الرضا… فاضل على ابوك ٣ ساعات على مايرجع و اخواتك بيباتوا برا للصبح… رجعت لورا و فتحت رجلها بانت فخادها اللامعة و الناعمة و اطراف كسها من الجناب مبقاش لونه غامق ، بقي لونه بُني اغمق شوية من لون جسمها القمحي….. و بتخبط على كسها و تقول .. تعالى لحمو يا حبيبي.. .. ضحكت و قومت وقفت و زبي بداء يهيج … قولتلها هطلع الانوثة اللي جواكي على حق النهاردة… و روحت بصباعي شادد الكلوت الفاتلة جامد ….. بان كسها الناعم اللي بينور …. و خورم طيزها لونه بقى فاتح و شكلهم يهيج الخول…. قولتلها ريحتك حلوة يا شرموطة و عجباني النهاردة و انا جعان اوي للنيك و هطلع تلاته كسمك …. قامت قلعت القميص و بقت ملط قدامي و قالتلي تعالى جوا في اوضتي … اول ما دخلنا الاوضة ضربتني قلم ابن كلب و قالتلي سايبني شرقانه كل ده يابن العرص دا انا هكسر كسم زبك في كسي و بؤي و طيزي و لو عاوز في مناخيري ماشي…..قولتلها براحة يا لبوة، شغلي التكييف ع السخن و اقفلي الباب … قلعت الفانلة اللي انا لابسها و ماسبتليش فرصة و شدت البنطلون لتحت جامد … و قالت وريني اللي واحشني ده بقا و ارطن انت على جنب ….. مسكت زبي في ثانية و هاتك يا دعك جامد لغاية ما بقي نص انتصاب اخدته في بؤها و قعدت تمص فيه مخرجتوش من بؤها و الماية اللي بتطلع من المص الكتير بتبعها و و انا عمال اوحوح هااااااح يا جعانة يابنت الوسخة ردت قالت اوي اوي يامحمد . و ماسكة بضاني بتشد فيها و تضربني عليها علشان اهيج اكتر … قولتلها بقولك ايه….. هاتي قرص فياجرا من بتوع الخول كدا… جابتلي قرص بلعته قولتلها اجيبهم مرة يكون اشتغل و نعمل اجمد واحد في حياتنا…. زقيتني على السرير و هي بتضحك و قالت تعجبني يا مكيفني…. و مسكت زبي تاني و هاتك يا مص و عضعضة و انا عمال اخبط في السرير من الهيجان و ااااااه هاااااااح .. مُتعاااااااه .. مُتعاااااه و خلاص حاسس اني هجيبهم …. قولتلها هجيب هجيب…. طلعته من بؤها و قعدت تدعك بأديها و هي موجها زبي ناحية بطني.. و قومت جايبهم على بطني… قولتلها يا شرموطاااااه و انا بطلع النفس الطويل قبل ما انام و استرخى….قامت لحست لبن زبي من على بطني و بلعته…. و انا زبي ارتخى و نام…. لقيتها قالتلي قوووووم انت هتنام…دا انت نهارك ازرق معايا…. قوم الحس العطشان ده… قومت منغير تردد قولتلها نفسي اوي … و نامت على ضهرها و فتحت رجلها قومت نازل بوس في بطنها و فخادها و هي هااااااح اااااه… قومت طلعت لساني و هي بصالي و بتضحك و مشيت بلساني على فتحة طيزها حدفت دماغها لورا و قالت اااااااه يا معزبنييييي…. نيك كسي بلسانك الحلو… قومت مكمل على كسها لحس و حوالين الكس و قومت نازل بوشي كله على بطنها و فخادها و بظرها و طيزها حاسس بنعومة جامدة و ريحة حلوة … قولتلها سيبيني استمتع بالتجديد يا شرموطة لسا الحباية مشتغلتش…. ضحكت و قالت ياعم براحتك اوي اليوم يومك… قومت مسكت بظرها بسناني قامت مسرخة و ضرباني على دماغي… يابن الوسخة براحة دا انا شرقانة بقالي كتير محدش لحسلي كسي… قومت ضاربها على كسها جامد و قولتلها انا حر يابنت الوسخة .. وقومت مسكت دماغها و رازعها قلم حسيت ان الحباية اشتغلت و جسمي سخن مع دفء الاوضة و عرقنا و قولتلها انتي النهاردة بتاعتي يابنت الكلب و اعمل اللي اعمله انتي تتمتعي بس…. و لقيت زبي شادد زي الحديد بين بزازها قومت ماسك فردة بز قعدت اقفش فيها جامد و هي رجعت لورا و عنالة حاااااااح تحت امرك يا سيد الرجالة…اقتلني … موتني…قطع لحمي….انا جعانة اوي …و قومت ماسك زبي و حطيته تحت فردة بزها الشمال و شغال نيك فيه و هي بتدعك كسها و بتتأوه حاااااااح ااااااه هاااااااه و بتدخل ثوابها في كسها و بتدعك بسرعة .. و انا عمال انيك جامد في بزها قامت ثرخت و قالت ااااااه كسييييي و نطرت كمية جامدة من ماء كسها غرقت السرير و قعدت ادوس علي كسها انها تبطل الشلال الطالع غرقت السجادة و السرير التسريحة و عمالة ترفع بطنها و تنزلها و رجلها ارتعشت و عمال تصوت هموووووت يابن الوسخااااااه… هااااااح هااااااح …. قومت من عليها و نزلت لحس في كسها جامد و بشرب الماية اللي غرقت بطنها و فخادها …. و قولت انتي لسا شوفتي حاجة . قومت ضاربها على كسها و قولتلها قومي… اركبي زبي الحديد مشتاق لكسك اوي…..ضحكت و نمت انا مكانها… لقيتها بتنزل على كسي براحة و مع كل سنتي بتقول اه..اه..اه…لغاية ما دخل للآخر .. قالت هاااااح يابن الوسخة يا محمااااااااد … قعدت تطلع و تنزل و مع كل مرة تقول انا شرموطة اوي اوي اوي و جعانة اوي اوي اوي… و انا بضحك و بضربها على بزازها و بدعك بزظرها بالايد التانيه و هي عمالة تطلع و تنزل مش بتقول غير اوي اوي اوي و تزل على زبي جامد و تطلع جامد و تنزل جامد و عمالة تقول اه..اه..اه..اه..اوي اوي و انا تحتها هاااااااح حااااااه كسك وحشني اوي يا لبوة….و هي بتزيد سرعة على زبي و انا حاااااح و رجعت دماغي لورا و فردت دراعاتي جنبي و هي شغالة تنطيط على زبي و عمالة حااااااااااح ااااااااه قطعنييييي اااااه…و بتدعك كسها جامد و فجأه رشت على جسمي كمية جامدة من ماء كسها غرقت و استحميت و انا نايم و هي عمالة تطلع و تنزل على زبي تصوت ياعااااارص ارحمنااااااي حديد في كسي .. حديد … لغاية ما ارتاحت و نزلت من على زبي اخدت زبي تمص فيه بسرعة لغاية ما شد اكتر زي الاول…. قامت قالتلي هنعمل الجديد …. هتناك في طيزي النهاردة..قولتلها المهم تستحملي….قالتلي انا جاهزة لليوم ده من زمان و مفتوحة في الحمام بأيد الهون الخشب ..اللي سبتني معاه شهور يابن الوسخة و خبطني على بضاني…راحت جابت زيت اطفال و دعكت بيه زبي كويس…و قالتلي قوم ادهنلي خرم طيزي بيه….قومت و نامت هي على بطنها مكاني و فتحت رجلها على الاخر و قعدت انا في النص دهنت خرم طيزها بالزيت و شيلت الازازة….قولتلها جاهزة ؟ قالت جاهزة اوي …. قومت ضربتها على طيزها مرتين تلاته لغاية ما احمرت و هي بتضحك و بتقول اااااح مع كل ضربة….قومت مسكت زبي و بدأت ادخل راسه الاول و طيزها ضيقة هي اللي طالع عليها : نااااار هاااااح…الراس اتزحلقت جوا قالت اااااه و انا حسيت باحساس احلى من كسها قولتلها الضيق احلى يا وسخة….هتجوز و انيك في الضيق و اتمتع و اسيبك لنار الشوق تنيكي نفسك … قالتلي وحياة كسمك بعد الجواز لو ماجيتش تنيكني يوم ف الشهر لهقولها … قومت غارس زبي جامد في طيزها لغاية الاخر قالت ااااااااااه يابن الهايجااااااااه..و خبطت على السرير جامد . و حطت راسها في السرير و عماله تقول هااااااااح فشخت طيزي يا عرص….قومت مطلع زبي خالص و قعدت امشيه على طيزها قومت مدخل الراس تاني و قومت رازع زبي مرة واحدة تاني..قالت ااااااه و عضت الملاية الغرقانة من كسها … و قومت ثبت نفسي جوا و قعدت اضربها على طيزها جامد و هي هاااح هااااح… نيك نيك…قومت قعدت انيك بالراحة و احساسي جامد اوي بجدار طيزها احلى من كسها الواسع… و رافع راسي لفوق و عمال هاااااااح يا شموطااااااه و هي حااااح و مع بعض بنوحوح مدت ايديها لكسها من تحت قعدت تدعك… و بتدم ايديها اكتر لبضاني تدعكها و انا بزيد هيجان و زبي بيشد جوا طيزها اكتر….و عمالين مع كل مرة اطلع و ادخل زبي فيها نوحوح مع بعض..حاااااح هاااااح .. و انا كل شوية اضرب طيزها و هي عمالة تدعك في كسها و بضاني و من كتر الشهوة اللي انا فيها قولتلها قرب اجيب قالت جوااااااااااا. هات جواااااااااا … و سرعت النيك شوية قومت منغير مقدمات زبي نطر لبنه جوا و انا و هي في نفس واحد ااااااااااه بصوت عالي … قومت زودت انا يابنت الكلب ياواطية يازباااااالة…و ضحكنا قومت شايل زبي و هو لسا واقف منامش…رازعه في كسها بسرعة.. و هاتك يا نيك سريع… و هي بتدعك .. عجبتها الحركة قتلت بصوت مبحوح يخربيت جنااااااانك عاوز تموتني بجد … نييييييك نيييييك… و انا شغال نيك و هي دعك قامت رفعت طيزها مرة واحدة و رجلها ارتعشت جامد و صوتها راح خالص و قامت جابت كمية جامدة من ماء كسها على السرير مباشرة و هي بتتزحلق من ع السرير للأرض و اتحدفت على الارض بتنهج جامد و مش قادرة تتكلم…. ولبن زبي خرج من طيزها على السرير و هي بتجيب قومت واخد لبن زبي من ع السرير بصوابعي و مسحت بيهم شفايفها و بؤها و بقولها عظيم اوي الواحد النهاردة…
ضحكت و قالت لسا مخلصناش….قولتلها يامرة ياهايجة دا انتي بتموتي…. قالتلي انشالة اموت بجد هكمل انت لسا واخد الحباية و متعبتش قولتلها بصراحة لسا كتير بالنسبالي . قالت خلاص و انا معاك للاخر لغاية ما تجيب اخرك . انا جعانة نيك و مشتاقة زبك من ساعة المصيف…. قولتلها ماشي…. نكمل بصيت في الساعة بالصدفة لقيتها الساعة ٣ ونص… قالت احه ابوك جاي نعمل ايه.. قولتلها منعملش .. ننضف الاوضة و كفاية كدا …. قالت وحياة كسمك هنكمل بليل… قولتلها ماشي… قومي نضفي الاوضة و خودي دش… قالت و انت هتعمل ايه دا انت واخد حباية .. قولتلها هدعك زبي قدام الكومبيوتر قبل ما ابويا يجي…قالت لاء…. هنضف الاوضة و انت تسبقني للحمام نعمل واحد في الحمام و لو ابوك جه و احنا جوا هلبس قميص النوم بتاعي بسرعة و اخرج المطبخ… قولتلها حلوة ديه … بتتفنني في اللبونة.. صحكت و قالت اعجبك اوي دا انا مشتاقالك….. دخلت الحمام نمت في البانيو و هو فاضي منغير ماية و معايا ازازة زيت الاطفال دعكت زبي بيه و قومت فركت زبي بسرعة و مغمض عيني و راسي لورا قومت جايب لبن زبي على بطني و قومت شغلت الدُش و غسلت اللبن من بطني و بضاني و زبي ارتخى و نام بس انا سخن لسا و عاوزها تيجي بسرعة نعمل كمان واحد بس انا خايف المرة ديه لبن زبي يتأخر او يمكن ميجيش اصلا .. لقيتها فتحت الباب بتعلق القميص النوم البتاعها في الحمام و بقولها خلاص كدا مش هنلحق نعمل واحد كمان . شخرتلي خخخخخخ قالت مليش فيه احنا اتفقنا .. قولتلها ما انا مش هلحق اجيبهم بسرعة بالعكس هتأخر… قالت اقنعتني . بس هتتعوض المرة الجاية… قولتلها ماشي … انا خارج و هسيبك تاخدي الدش بتاعك.. خرجت و سيبتها بتغني في الحمام و تقول ياسعدي يا هنايا… و انا في الاوضة فاتح موقع اباحي و عمال ادعك في زبي اتفرجت على ٧ فيديوهات كاملة كل واحد منهم مش اقل من ٢٥ دقيقة و زبي لسا شادد و مبيجبش …. ابويا جه و مسالش عني و انا قافل الباب عليا امي قالتله كان عنده امتحان الصبح و رجع نام تاني…و قعدت نص ساعة علشان اجيبهم و مكانوش كتير ما انا خلاص لبني خلص على امي…. و نمت لتاني يوم و الاوضة لسا مقفولة صحيت صبح تاني يوم… لقيت الفطار دليفري سمك و جمبري .. و قالتلي علشان تعوض امبارح يا سيد الرجالة…
- لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية اغراء ماما كان السبب)