Uncategorized

رواية ابن المعلمة شرموطة المنطقة الفصل الثالث 3 قصة سكس محارم ودياثة

رواية ابن المعلمة شرموطة المنطقة الفصل الثالث 3 قصة سكس محارم ودياثة

 

البارت الثالث

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

دقدق : تمام اوامرك ياسيد المعلمين
انا : بس اسمع في الانجاز دقيقتين والاقيك هنا
ماما : ومالقتش الا دقدق اللي تبعته مشوار زي دا
انا : احنا قولنا ايه انا دلوقتي المعلم
ماما : وسيد المعلمين كمان بس برضو مقولتليش اشمعنا سمر يعني اللي عينك منها
انا : القلب ومايريد ياحنينه
ماما : وانت ياض فاكر نفسك خلاص بقيت معلم دا انت ماسك القهوه مبالقكش اسبوع
انا : دا انتي وليه فصيله ياما وفيها ايه يعني لما اخطب البت وبعدين الجواز علي مهله يجي واحده واحده … شيشي انتي بس شيشي
ماما : لينا كلام لما نروح بيتنا
دقدق : شفتها وهي نازله وخرجت برا الحاره
انا : طب سلام انا ياما

( جريت رحت ورا سمر عايز الحقها لقيتها بتركب توكتوك رحت راكب في توكتوك وراها لحد اما لاقيتها نزلت ونزلت وراها )

انا : يامصطفي يامصطفي
سمر : *بتبص وراها * ايه دا احمد بتعمل ايه هنا
انا : كويس انك بصيتي مكنتش عارف اناديلك باسمك فقلت اناديكي باسم ابوكي
سمر : كلك شهامه بس برضو بتعمل ايه هنا
انا : انا بصراحه وعلي بلاطه بحبك وشاريكي وعايز اجي اتقدملك
سمر : انت عبيط يااحمد
انا : ولزمته ايه الغلط دا بس
سمر : وهتسكني فين بقي مع امك في الاوضتين وصاله وهتصرف عليا منين من قهوه امك وهتعرف تشكمني ولا امك اللي هتشكمني
انا : طب مانيجي نقعد ونتكلم بدل الوقفه دي ولو معجبكيش الكلام امشي
سمر : طب انا طالعه لواحده صحبتي ساعتين وهنزل اديني رقمك اتصل بيك تجيلي علي كافيه الاهلاويه هتلاقيه بعد الشارع دا بشارعين
انا : طب مستنيكي عليه من دلوقتي
سمر : براحتك .يالا سلام

(بعديها ب3 ساعات علي الكافيه )

سمر : كل اللي قلته كويس بس انا بحب ابقي ست بيتي انا اللي امشيه ميبقاش حد تاني يمشي كلمته معايا
انا : مش فاهم
سمر : يعني امك ملهاش دعوه ومتدخلش طالما عايزني اعيش معاك وطبعا الشقه هتتنضف والعفش يتغير وانت فاهم
انا : اللي تؤمري بيه
سمر: في حاجه كمان بس من غير كسوف انت دلوقتي هتبقي جوزي يعني منظرك من منظري
انا :ايه هي
سمر : امك متمدش ايديها عليك تاني
انا : ايه اللي بتقوليه دا بس يعني دي امي وبتنكشني وتهزر معايا وبعدين اطمني الدنيا اتغيرت
سمر : ماشي يبقي اتفقنا

( وعملنا الفرح وتمام واتجوزنا وليله الدخله كنت ظابط ادائي والدنيا عدت وبعد جوازي بشهرين )

ماما : وبعدين يعني هتفضل واخداك مني كدا
انا : صوتك ياما لتسمعنا
ماما : بتحبها ياواد
انا : بدوب فيها ياما
ماما : طب وانا نسيتني دا انا اللي عملتك وخليتك معلم قد الدنيا تنساني كدا
انا : لا لو انتي الصادقه دا زبي هو اللي عملني وخلاكي تنخي وتركعي
ماما : طب ومالو مش عيب زبك زبك يعني بزمتك كسي موحش زبك
انا : لا مانا عندي الكس الاصغر والاحلي دلوقتي
ماما : طب ياخول ان معلمتك الادب
انا : لايميها بقي واهدي كدا لما يجيلي مزاج هقوم اكيفك
ماما : لا ياكسمك مش بمزاجك
سمر : خير ياحماتي في ايه
ماما : ملكيش دعوه انتي ياشرموطه انا وابني متدخليش
انا : جرا ايه ياما دي مراتي هي مين دي اللي شرموطه
ماما : مراتك ياخول خخخخخخخخ احا هتترسم عليا قدامها ولا ايه يامتناك
انا : طب لايميها ياما وعدي ليلتك
ماما : *بترزعني علي وشي بالقلم * مش ملايماها ياكسمك وريني هتعمل ايه
انا : ماشي ياما انا هعرف اخليكي تلايميها ازاي

( طبعا سمر دخلت علي اوضتها بتعيط وانا دخلت وراها اصالحها )

انا : حقك عليا انا امسحيها فيا
سمر : *متنرفزه وبتعيط *انا غلطانه اني اتجوزت خول زيك امه بتلطشله طلقني بدل ماافرج عليك الناس
انا : جر ايه انتي كمان وانا مش مالي عينك ولا ايه
سمر : هيهيهيهيهيهيهيهيه ولا تملي عين كلبه بلدي حتي اوعي يابن الوسخه من وشي انا رايحه بيت ابويا
انا : مفيش خروج من البيت علي جثتي
سمر : طب عديني يااحمد بالزوق بدل مااوريك الوش التاني
انا : *بضربها بالقلم * احا انتي بتهدديني دا انا اطلع مي
سمر: *بتردلي القلم علي وشي * انت بتمد ايدك عليا ياخول
ماما : (امي واقفه علي الباب بتضحك ) راااااجل اووووي ياواد مش عارف تشكم انا هوريك تشكم ازاي …سيبي يابت الشنطه اللي في ايدك دي واقعدي مكانك
سمر :حاضر يامعلمه
انا : *مذهول * احااااااا ازاي
ماما : اسمع ياننوس عين امك الكلام انا كنت واخداك علي الحنين بس انت ابن وسخه لازم تاخد بالجزمه علشان تتعدل وانت فكرك ياخول ان زبك دا هو اللي خلاني انخ هيههيهييههي تبقي حمار انا مره ولا يكيفني عشر رجاله مره واحده وعلشان كدا سبتك تعمل اللي في دماغك وتحس انك سلطان زمانك واشوف هتفضل تحت طوعي ولا الجراءه هتركبك وكنت عامله حسابي لليوم دا اسمع بقي الكلام اللي يحبل ويجيب عيال يابن بطني مراتك متناكه وانا اللي بوديها تتناك بنفسي من بعد جوازك باسبوعين اسمع بس وافهم بعد جوازك باسبوعين وقعت بلسانها وعرفت منها انها شافتني لما كنت بتناك وانت قفشتني وعلشان اكسر عينها ختها معايا مشوار واتناكنا احنا الاتنين وخلتها تتكيف وتتبسط ومن غير مااصورها ولا امسك عليها اي ذله هي حبت الموضوع لوحدها هيهيههيهيهيهي مراتك شرموطه اصلا وعلشان كدا شغلتها معايا ومسكتها فلوس في ايديها ياكش تكون فاكر ان ايراد القهوه العيان دا هو اللي بصرف عليك منه ياحبه عين امك ولا انا بقيت معلمه والشنبات بتخاف مني بالساهل لا فوق واصحي كدا
انا : وانا ايه المطلوب مني بتقوليلي الكلام دا دلوقتي ليه
ماما : هتعرص عليا انا ومراتك مش عاجبك مفيش مشكله انا ممكن ابطل انا وهي بس تكفينا هتقدر تكيفنا احنا الاتنين
انا : واقوم بعشره زيكو بس كله الا التعريص ياما
ماما : ههههههههه طب متسخنش اوووي كدا انا بتناك مرتين في اليوم
سمر : *بكبرياء وعظمه * وانا بتناك 3 مرات
ماما : هتقدر علي خمس مرات في اليوم متخليش الحماس ياخدك هتقدر يومين تلاته وبعد كدا هتبقي زي الخروف هاااا قلوت ايه
انا : طب مانا ممكن اطلقها وكسمها تغور في اي داهيه واكيفك انتي بس
ماما : براحتك طلقها دي بتاعتك انت بس شوف مين هيريحلك طيزك اللي بتاكلك مين اللي هيبعبصك ويحننلك عليها وانت بتنيك لو مراتك قدرت تعمل كدا انا مقدرش انا مبتناكش من خولات ولا بنيك خولات
انا:* ببص لسمر ومكسوف * وانتي تقوليلها حاجه زي دي ليه دي بيني وبينك
سمر : علشان انت خول وبتحب تاخد فطيزك حتي بص * وراحه زرفاني بعبوص نطيت من علي الارض * عرفت بقي انك متناك
ماما : لا يابت متقوليش وريني كدا * وراحت مبعبصاني هي كمان * لا يابت برضو مش مصدقه
سمر : طب استني هوريكي وطي ياخول ( وانا زي المتخدر وطيت ونزلتلي بنطلوني وكلوتي وراحت فاتحه طيزي بايديها ) بصي ياحماتي خرمه واسع ازاي
ماما : يابت مش شايفه حاجه استني كدا اتاكد بنفسي * وراحت جابت زيت ودهنت صباعها وراحت مدخلاه في طيزي
انا : ااااااه ياسمر عيب انا برضو جوزك مينفعش كدا اااااااااااه
ماما : ( وصباعها لسا داخل طالع في طيزي ) ااااااه ايه وانا لسا عملت حاجه انا لسا بشوف بس قال جوزها قال دا انت مراتها ولا ولا متقمطتش طيزك يالا سيبها ايوووا كدا
انا : ( وحسيت ان خرمي بينبض وطيزي بتفتح وتقفل لما تطلع صباعها ) اااااااه ياما كملي كمان ياما دخليه للاخر كله كله ياما
سمر : ههههههههههههههههههه اخرسي يابت هنكيفك اهدي …..مشوفتيهوش بقي ياحماتي وانا مخلياه قاعد علي الارض ومخلياه طالع نازل علي الخياره بينيك نفسه بيها
ماما : لا اشوف بنفسي واحكم
انا : كفايه بقي حرام عليكم اااااااااااه انت بتعملو فيا كدا ليه مش قادر حرقان في طيزي بتاكلني
سمر : واحنا عملنا فيك حاجه لسا انتي يابت اللي هايجه وعايزه تتناكي مش انتي عايزه تتناكي يابت
انا : اححححححح عايزه اتناك اووووي
ماما : هههههههههه (بتضربني بالقلم علي وشي ) اخس علي قله الاصل عيب لما تقول لمراتك انا متناك المفروض تقولها انا متناكك انتي تقولها ايه * وبتضرب تاني علي وشي
انا : ااااااه حاضر حاضر انا متناكك انتي
سمر : بعلوقيه ودلع * ايه بتقول ايه عايز تتناك ياحرااااااام بس اانا معنديش زبر انيكك بيه هنعمل ايه بقي نصيبك كدا
ماما : بت عيب تقولي كدا علي مراتك لازم تكيفيها بدل متتناك برا وريني كدا صوابعك مش بطالين … بص ياخول علي الصوابع اللي هتنيكك وتعالي الحسهم يالا ومصهم

كانو سابو طيزي وانا خرمي بيفتح ويقفل وحاسس بنار في طيزي وانا واقف ساند علي الدولاب عمال احك طيزي في الدولاب قدامهم وروحت موطي بسرعه علي ايد سمر قعدت الحس في صوابعها راحت هيا ساحبه ايديها ورزعتني بالقلم وامي راحت بكف ايديها وبعزم ماعندها وانا موطي وراحت ضرباني علي الخرم من تحت لفوق اكنها بتغرف انا رحت مصوت ونطيت لفوق لقيت سمر راحت مستقبلاني بقلم علي وشي فكرت ساعتها انه خلاص وان اخر لحظه في حياتي في الرجوله انتهت وان انا بكتب اول حروف اسمي في عالم الانوثه فضلت امي تضربني وهي بتغرفلي بكف ايديها وانا انط وسمر ترزعني بالقلم كررو الحركه دي 4 مرات وبيضحكو ومسخسخين علي منظري وانا بتنطط وكمان من الضرب علي خرم طيزي خلالها تنبض اكتر وتحمر وبقفل وتفتح بسرعه ورحت في ثانيه نازل علي ركبي في الارض وبوست ايد امي

انا : ابوس ايدك ياما ارحميني اكلاااان في طيزي مش قادر
ماما : بوس رجلي يااحمد ياابني ياحبيبي

ببوس رجل امي بلهفه وبسرعه وهي بتضربني برجليها علي وشي وتضربني علي بقي خلتني افتحه ودخلت صوابعها جوا بقي انا فضلت امصهم والحس فيهم بكل لهفه وشوق وشغف وفضلت تلف رجليها قدام لساني وانا لساني بيلحس كل حته في رجليها ورحت رافع راسي لفوق ببصلها بعيون كلها استعطاف وذل انها تريحني لقيتها بتشاورلي بعنيها اني اكمل فضلت ابوس والحس وطبعا موطي وخرم طيزي مفتوح علي اخره وبييفتح ويقفل من الهيجان وكان ناحيه سمر ومدرتش بنفسي غير وسمر نازله عليا بعزم ماعندها بالحزام علي طيزي وهي مرفوعه كدا ومن قوه الضربه واللسعه والخضه انا اتنطرت لقدام راسي اتخبطت في رجل امي كانت هتقع وقاعد علي الارض ماسك طيزي عمال ادعك فيها من الوجع واصوت زي التلميذ اللي بيتعاقب وسمر نازله عليا بالحزام علي جسمي وانا مش عارف ارفع ايدي اتفادي الحزام لاني لسا بدعك في طيزي من الوجع وبرجع بجسمي لورا لحد ماتزنقت في ركن الاوضه وامي بتلطشلي بالاقلام

ماما : اخرس يالا هسسس مسمعش صوتك ولا كلمه هاااا ( وتضربني بالقلم علي وشي ) بسسسس صوتك صوتك (وتضرب علي وشي بالقلم ) كل لما تصوت هنفضل نضرب فيك هاااا ايوا كدا صوتك يوطي تتخرس خالص
سمر : هااااا لسا عايز تتناك
انا : مش عارف هي عايزه ايه يعني هي بتضربني علشان بتناك وعايزاني ابطل ولا بتضربني علشان عايزاني اقول اه عايز اتناك ….اللي تشوفيه ياسمر
سمر : *بالحزام علي وشي * اسمها ستك سمر
انا : (اول منزل الحزام علي وشي صوت جامد من الوجع ومسكت عيني ) اااااااااااااااااااه
ماما : ايه يابنت المتخلفه انتي دا وشه انتي هبله روحي بسرعه هاتي ازازه مياه معلش ياحبيبي معلش يابني ( وبتدعكلي في عيني ) منتا اللي عايز كدا وبتحب كدا اوعي ادعكهالك ياواد اوعي ايدك متخفش امك جنبك (وبتطبطب عليا وعلي ايدي اللي علي عيني
سمر : ( بتدلق مياه علي راسي ووشي ) حقك عليا انا معرفش سخنت ليه كدا مكنش قصدي
ماما : (بتدعك في عيني وتغسل وشي) هااااا وريني كدا استني انفخلك فيها
(انا ابتديت اهدي شويه وافتح عيني واقفلها لقيتها كويسه ولقيت زبري وقف علي اخره لما تخيلت الضرب والبعبصه وكمان كنت قاعد وخرم طيزي علي البلاط وكان ساقع فهيجني اكتر
سمر : الحقي ياما دا زبره بيقف
ماما : يخيبك واد وانا اللي اتخضيت عليك بتحب كدا يااحمد اومال عاملي زبين راجل في بعض ليه دا الخولات ارجل منك
انا : * ببصلها وشفايفي بتترعش وبصوت ممحون * اما انا عايز اتناك بقي ياما مش قادر كفايه
ماما : طب قوم ياقلب امك اقف روحي يابت هاتي خياره وتعالي
وامي قعدت علي طرف السرير وقالتلي تعالي اقعد علي حجري قعدت علي حجرها ولفيت رجلي حوالين ضهرها وطيزي برا السرير وهي واخداني في حضنها وكانت سمر جات قعدت علي كرسي ورايا وبتدخل حته من الخياره وتطلعها وحته وتطلعها وحته وتطلعها وراحت مدخلاها مره واحده دخلت لحد نصها انا صوت ونطيت لقدام في حضن امي اكتر وبقفش في ضهرها من الوجع لقيت سمر بتضربني علي طيزي و لقيت امي بتطبطب علي ضهري
سمر : وطي صوتك ياوسخه صوتك ميعلاش
ماما : بتطبطب علي ضهري معلش ياقلب امك استحمل ياحبيبي يابت بالراحه عليه دا خرمه لسا بنت بنوت هههههههههه
سمر : هههههههههههههه بنت بنوت ايه دا واخد نص الخياره وياخدها كلها كمان
ماما : لا متقوليش طب وريني كدا
سمر : اهوه ياما بصي
وراحت مدخله الخياره بتزوق فيها جامد وانا اصوت وامي تطبطب علي ضهري ولقيتها راحت منزلا ايديها من تحتيا وبقيت امي هي اللي بتزق الخياره في طيزي من تحت وانا في حضنها ونايم علي كتفها وراحت شاخطه فيا
ماما : استحملي يابت متخافيش هو في اوله صعب بعد كدا هترتاحي بصلي في عيني يابت وانا بنيكك
ورحت رافع راسي من علي كتفها وببصلها وعيني بتقفل من الهيجان وبتنفس بسرعه وبتاوه زي الشراميط وهي عنيها كلها قوه وجبروت وبتبتسم ابتسامه خفيفه وكل لنا تلاقيني ابتديت استمتع واهدي تقوم زقه الخياره مره واحده فطيزي جامد اقوم انا ناطت ومصوت وابصلها في عنيها الاقيها متكيفه اوووي من منظري وانا بوحوح واتاوه علي حجرها
ماما : صوتي يابت صوتي قدام مراتك احاااااا بقيتي بتتناكي قدام مراتك يابت ومن مين من امك دا انتي اااه منك انتي دا ابوكي لو عايش كان فشخك خلاكي شرموطه رسم………. احا يخيبك شوفي الواد وشرمطته نازل طالع علي الخياره ازاي
سمر : ههههههههههههههه مش قلتلك ياحماتي انك مخلفا مره متناكه مش راجل حتي بصي (وراحت سمر هي اللي مسكت الخياره بدل امي وبتدخلها زي ماهي في طيزي )*قربت من ودني * قول انا مره
انا : انا مررررررررررررررررره
سمر : قول انا متناك مراتي
انا : انا متناك مراتي وشرموطها ومعرص عليها اااااحححححححححح ..* ورحت ناطر جايبهم علي نفسي وعلي بطن امي
ماما : هههههههههههههه يخيبك كل دا من خياره قوم ياشرموط من عليا بهدلتني (وراحت رزعاني بالقلم علي وشي وزقاني علي السرير وقامت
سمر : مش قلتلك ياحماتي دا كدا طول شويه عقبال ماجابهم
ماما : انا عارفه انك خول ومتناك بس مش كدا يخربيتك دا انت شرموط اوووووي
سمر : كدا احنا 3 نسوان في البيت محتاجين راجل يكيفنا نعمل ايه نعمل ايه فكري معايا كدا ياحماتي
ماما : عندك حق يابنتي طب هي كدا بقي مفيهاش غير اننا نتناك بقي كلنا سوا ونتكيف مع بعض
سمر : بس انا مقدرش اعمل كدا من غير ماخد راي جوزي …. ولا انت ايه رايك يااحمد
انا : * قاعد مرمي علي السرير وبحاول اقوم * اللي عايزين تعملوه اعملوه
ماما : يعني مش كفايه بتتناك لا وكمان هتعرص بكيفك دا انا مخلفا حته خول مفيش زيه اتنين في العالم
سمر : ههههههههههههه عيب ياحماتي اللي بتقوليه دا حمودي بيتكسف
انا : *بصوت مبحوح وقمت علي حيلي شويه * طب طالما وصلت لكدا يبقي نتفق مبدائيا كدا انا اللي امسك الفلوس
ماما : ومالو مش معرص ولازم تقبض علينا
انا : تاني حاجه استني هاتيلي بق مياه اشرب ريقي ناشف
سمر : خد الازازاه اهيه
انا : (بعد ماشربت ) تاني حاجه مفيش لاتصوير ولافيديوهات ولا الكلام دا ومحدش هيجيلنا هنا احنا اللي هنطلع الطلعه ونيجي رجلينا علي رجل بعض مفيش حد لوحده يعني لوكشه واحده
سمر : طب افرض ملوش في الخولات عايز ينيك نسوان بس
انا : مش مشكله اقعد اتفرج
ماما : معرص معرص يعني
انا : مش دا اللي عايزاه ياكسمك اهو اديني بنولك اللي نفسك فيه
ماما : طب في حاجه تاني
انا : لا خلاص كدا
سمر : لا انا بالنسبالي في حاجه لسا عايزاها
انا : ايه هي
سمر: يعني انت يقيت معرص وكنت بتتناك مش هتفرق معاك لما تبقي خدام واظن انت جربت وزبك وقف وكنت هايج اووووي يابطتي هههههههه
انا : لو علي الضرب اكيد مش هقولك لا جات علي دي
سمر : مش الضرب وبس يعني عايزاك كلبي الحبوب تبقي خدامي وهتعرف كل حاجه في وقتها بس اهم حاجه مفيش في يوم تقولي لاء وانا هعرف اكافئك ازاي
انا : بصي هي خربانه خربانه مش هتفرق
سمر : يخليك ليا يابطتي ياشرموطتي انتي هههههههههههه
ماما : طب يالا جهزو حالكو هكلم اول زبون ونروحله ونبدا الشغل قوام قوام وانت نضف طيزك علشان هتتناك وتتبسط (وخرجت برا
انا : اخيرا هتناك وهحس بالزب الحقيقي جوا طيزي اخيرا هاخد لبن فيها وهمص زبر طبيعي ياااااااااااه احا دا انا مش هنضفها دا انا هخليها بتلمع
سمر : يالهوووووي للدرجه دي ياااحمد انا عارفه انك بتهيج من طيزك بس مش لدرجه انك تبقي شرقان علي زبر كدا متقنعنيش يااحمد انك اتناكت 3 مرات بس زي ماقولتلي ماهو اللي يعمل كدا ويوحوح زيك كدا دا واحد طول عمره بيتناك مش مبقالوش كام مره
انا : معرفش انا يمكن احساسي بالخولنه عالي شويه بس هي فعلا 3 مرات
سمر : واللي ناكوك يااحمد ازبارهم كانت قدا ايه طيب
انا : اللي كان علي النت كان راسه طخينه وعريض بس قصير وسيد اللي امي قفشتني معاه دا كان عيل بتاع 16 سنه بس كان زبره طويل ورفيع ووالتالت كان صعيدي طخين وطويل وعريض
سمر : يالهوووووووووي يعني اتفشخت في كل الاتجاهات بالطول وبالعرض
انا : حاجه زي كدا وكلهم كانو بيجيبوا جوايا
سمر: ليك حق طبعا توحوح وتموت علي الزب كدا دا انت ولا الشرقانه وانا اقول الخياره بالعها كلها ازاي و مش مكفياك ليه اتاريك بتاخد بالطول وبالعرض
انا : انتي اللي مفتريه كنتي بتزوقيها جامد لحد ماوسعتيني اكتر
سمر : وسعتك ايه يااحمد دا بعد الدخله بيومين كنت بديك في طيزك بالتلاته طيزك كانت بتشيل بالتلاته ياخول انت كنت واسع لوحدك
انا : بس غريبه يعني مكنتيش مستغربه لما قلتلك بعبصيني
سمر : انت ناسي اني البلكونه كانت في البلكونه وكنت بشوفك وانت بتنيك نفسك بالقلم وكنت بتبعبص نفسك ساعات و شفتك مره وانت لابس كلوت امك وبتحك طيزك في الحيطه وبعدين قلعته وقعدت تشم فيه وانت بتضرب عشره
انا : احااااااااااااااااا دا انتي كنتي عايشه معايا بقي
سمر : انت اللي متناك مكنتش بتقفل شيش البلكونه كويس
انا : واتجوزتيني ليه
سمر : علشان انا بحب النيك اووووي وبحب النيك الوسخ اي حاجه شاذه في النيك بحبها وكان نفسي اتجوز واحد زيك دايس في اي حاجه ولما جيت فاتحتني في الجواز انا كنت ملهوفه اكتر منك بس علشان انت خول وفكرك كله في زبرك مكنتش شايف غير جسمي
انا : يابنت المتناكين لعبتيها صح ولبست انا
سمر : لا ياشرموط انت لابسها من الاول ومتكيف ههههههههه راحت ضرباني علي فخدي وطيزك دي تشهد عليك ياخو……
ماما : جرا ايه ياجوزين منايك انتو لسا مجهزتوش طب ناجل المشوار يعني علشان تحبو في بعض شويه
سمر : لا ياحماتي خلاص هنجهز اهوه …………………………….. …………………………….. ….. انتهي الجزء الثالث

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *