Uncategorized

رواية أنا وصاحبي ركبنا أخوات بعض الفصل العاشر 10 قصة سكس محارم ودياثة

رواية أنا وصاحبي ركبنا أخوات بعض الفصل العاشر 10 قصة سكس محارم ودياثة

 

البارت العاشر

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

صحيت من النوع على صوت ولاء …
ولاء: واد يا عمر .. قوم يلا وراك امتحاان .. ياد فز الساعه تسعه
انا كنت نايم وجسمي متكسر صحيت مفزوع: تسعة اي اللجنه بتبدأ تسعه اصلا
ولاء: متخافش الساعه لسه سبعه .. قوم يلا عشان تلحق تغير وتنزل .. وتشوف هتجيب الحاجه من منه امتى
انا: طيب طيب …
قمت من السرير ودخلت الحمام .. شويه ورجعت الاوضه لبست هدومي وجهزت حاجتي وخدت فلوس وطلعت لقيت ولاء عامله فطار سريع .. كلت حاجه بسيطه ونزلت .. اول ما طلعت من باب العماره اتصلت بمنه . . .
انا: الو .. صباح الخير يا حبيبتي
منه: صباح النور يا حبيبي
انا: نزلتي من البيت ولا لسه .. ولا نسيتي ان في امتحانات النهارده ” وبضحك ”

 

منه: انا خلصت لبس اهو وهنزل مع ماما اهو
انا: طيب بقولك اي ..
منه قاطعتني: ايوا ايوا الاجابات معايا وهصورها وابعتهالك دلوقتي
انا: قلبي يا ناس .. مش عارف اشكرك ازاي على المعروف دا
منه: عيب عليك يا قلبي انت تأمر بس
قفلت معاها وشويه لقيتها باعته صورة الورقه وفيها ٧٠٪ من الاجابات .. سألتها على الباقي قالت ان امها ادتها دول وقالت كفايه عليكي .. نزلت الصوره وقفلت معاها وركبت تاكسي وانا في الطريق لبيت خالد طلعت ورقه ونقلت كل الي في الصوره وبعد ما نزلت رحت لمكنة تصوير وعملت ١٠ نسخ وخدت تلت نسخ في جمب لوحدهم .. طلعت لخالد وفتحتلي خلود وكانت لابسه وجاهزه وسألتها على خالد قالت بيلبس في الاوضه جوا .. خالد سمع صوتي وطلع وهو قالع من فوق ولابس البنطلون من تحت . . .
خالد: عمر !! تعالا تعالا ادخل هنا
خلود بتضحك: للدرجادي واحشك .. طب كمل لبسك طيب
خالد: اسكتي انتي دلوقتي .. تعالا ياعم خش جوا
دخلت الاوضه وخالد قفل الباب وبيكلمني . . .
خالد: طمني وقولي انها معاك
انا طلعت الورق من تحت التيشيرت: اهو ياعم اتطمن بقا
خالد خد الورق وبص فيه: انت برنس يسطا .. عليا الطلاق برنس
انا: هو في كام واحد يعرف بموضوع الاجابات دا
خالد: انا وانت واريعه تانيين
انا: تمام معاك سبع نسخ .. ودول تلاته كنت شايلهم لينا انا وانت وخلود
خالد: انت عرفتها بموضوع الاجابات دا؟
انا: لا مش قلتلها بس هقولها زي ما اتفقنا
خالد: اشطا .. خد نسختن اهم ” اداني ورقتين ” وانا هاخد البتقي للعيال الي معانا واحرق النسخ الزياده
انا: بقولك اي .. هو احنا مش نعرف نبيع الاجابات دي؟
خالد: نعرف بس كدا ممكن نتفضح
انا: عندي فكره .. احنا معانا تلت نسخ زياده .. هنزود ونخليهم خمس نسخ وبعدين نروح ومكلم الاهالي الي بيكونو قاعدين قدام المدرسه جايين مع ولادهم .. وننقي الاهالي الي ولادهم ضعاف ومش يعرفو حاجه وكدا ونعرض عليهم النسخه ب ٥٠٠ جنيه
خالد: طب واي الي هيخليهم يسدقوك وانك ما بتنصبش عليهم
انا: هناخد نص الفلوس ونقولهم لما تتأكدو هناخد باقي الفلوس وبقية امواد بنفس السعر وهتاخدوها قبل اللجنه زي دلوقتي .. بعدين الي زي دول اصلا مستنيين اي فرصه اصلا ومش هيناقشونا لو قلنالهم ان دي اجابات الامتحان
خالد: اشطا يسطا .. خلي النسخ دي عشر نسخ بقا وانا عارف الناس الي هنكلمهم وضامن انهم مش هيرفضو ولا هيتكلمو
انا: اشطا
خلصنا وجهزنا نفسنا ونزلنا وخالد قال انو هيجيب حاجه من المكتبه على السريع وجاي وغمزلي وفهمت انو رايح يعمل النسخ وسابني انا وخلود ف بكلم خلود . . . .
انا: جاهزه لامتحان النهارده
خلود: انا زاكرت وكل حاجه .. بس بيني وبينك انا خايفه مووووت .. وخايفه دي شويه .. انا مرعوبه
انا: طيب لو جاتلك فرصه تاخدي ٧٠٪ من اجابات الامتحان قبل ما تدخلي اللجنه .. هتاخديهم؟
خلود بتضحك: اي السؤال الاهبل دا .. اكيد هاخدهم
انا طلعت الورقه: طيب خدي اهي
خلود مسكت الورقه وهي فاتحه بقها ومصدومه: انت بتهزر صح
انا: لا مش بهزر .. ويبقا ادخلي بيها واتاكدي

 

خلود: وجبتها منين دي
انا: اتفقت مع ناس بره المحافظه ودفعنا كل واحد مبلغ واشترينا الاجابات .. ولسه باقي المواد هتيجي بس كل ماده في يومها
خلود: وخالد عارف بالموضوع دا
انا: بصي انتي هتاخدي الورقه ومش تعرفي مخلوق بيها .. ولا تغششي صحباتك ولا اي حد .. وخالد انا اديتو ورقه برضو بس هو ميعرفش انك خدتي مني نسخه .. ف اوعي تكلميه في الموضوع دا
خلود: خلاص ماشي .. بس افرض اتمسكت بيها
انا: اكتبي على ايدك او لو عرفتي تطلعي فوق قبل الامتحان ما يبدا يبقا اكتبيهم على الدسك
خلود: طيب ماشي .. بس انت متأكد من الاجابات دي
انا: ايوه متأكد .. وكدا كدا لو اتنصب علينا ف اديكي مزاكره وهتعرفي ان الاجابات دي غلط
خلود: خلاص ماشي
خالد جيه حصلنا ووصلنا المدرسه ووزعنا الورق على الشباب الي كانو معانا وطلعنا للاهالي بره وخالد خدني في ايدو ورحنا لواحد ومراتو واقفين وخالد عارفهم انهم اهل واحد من زمايلنا وابنهم تعبان في المواد ….
خالد: ازيك يا عم ناصر
ناصر: ال*** يابني
خالد: كنت عايز اسأل حضرتك بس .. هو ابنك جاهز للامتحان النهارده
ناصر: و*** هو زاكر وعمل الي عليه ور** يجيب الي فيه الخير
خالد: يعني ضامن انو يحل وينجح
ناصر: لا مش ضامن بس بدعيلو .. اي الي في ايدي يعني اعملو
خالد: ٥٠٠ جنيه
ناصر: ايه ؟! .. مش فاهم
خالد: ٥٠٠ جنيه وهديك ٧٠٪ من اجابات الامتحان دا .. وباقي المواد لو عايزها هديهالك بس تدفع
ناصر: وانت جبت الاجابات دي منين
خالد: ملكش فيه بقا .. اشتريناها من بره بمبالغ كبيره .. لو عايزها هات الفلوس وهديك الاجابات دلوقتي
ناصر بص لمراتو: طيب خلاص
فتح محفظتو وطلع ٣٠٠ جنيه وخد ٢٠٠ من مراتو واداهم لخالد وخالد اداهم نسخه
ناصر: على فكره .. لو الاجابات دي طلعت غلط مش هسيبك .. وهجيبك وهتزعل مني
خالد: ياباشا انا طالب في المدرسه الي ابنك فيها وبمتحن هنا وابنك عارفني كمان .. لو طلعت غلط هتجيبني ومش هتتعب كمان …
سبناهم ومشينا واتكلمنا مع اهالي تانيه ووزعنا العشر نسخ كلهم وفي اتنين دفعو النص قبل اللجنه وقالو ان النص التاني بعد اللجنه ولو طلعو صح هناخد بقية الفلوس . . . .
دخلنا الامتحان والاجابات طلعت صح وحلينا كلنا وطلعنا والاهالي اتبسطو منا جدا وكلمونا نجيب ليهم بقية المواد ومنهم الي دفع للمواد مقدما . . . .
خلود كمان طلعت وكانت فرحانه جدا وكنا مروحين سوا كلنا وبنضحك بس طبعا متكلمناش في موضوع الاجابات عشان خلود فاهمه ان خالد ميعرفش حاجه . . . .
وصلنا بيوتنا وملقتش ولاء في البيت ف بتصل بيها لقيتها نزلت تشوف وحده صحبتها وراجعه كمان ساعه .. فتحت تليفوني ولقيت منه وخلود باعتينلي .. رديت على منه الاول …
منه: لسه واصله البيت حالا
انا: وانا كمان .. بجد تسلمي على الاجابات . انا كدا ضامن اني انجح وكلو بسببك انتي
منه: متقولش كدا مفيش بينا الكلام دا .. المهم انت واحشني موووت
انا: وانتي كمان واحشاني
منه: اي رايك نتقابل دلوقتي
انا: كافيه ولا شقه😂😂
منه: التنين😂😂
انا: اشطا .. فين بقا وامتا
منه: هنزل دلوقتي وافهمهم اني رايحه ازاكر مع صحبتي ونتقابل في بيت صحبتي الي كنا فيه اول مره ولما ننزل هنقعد في كافيه شويه
انا: اشطاا .. انا هنزل دلوقتي واستناكي على اول الشارع
منه: اشطاا
قفلت معاها ودخلت لخلود لقيتها بتشكرني وفرحانه .. اتكلمت معاها شويه بعدين قفلت واتصلت بولاء قلتلها اني هنزل ولما سألتني قلتلها لما اجي هقولك ويبقا تكلميني لما ماما تيجي .. قفلت معاها ونزلت . . . .
وصلت الشارع واستنيت شويه ومنه وصلت بتاكسي وسلمت عليها ومشينا لحد الشقه ومنه طلعت المفتاح وفتنا ودخلنا وكانت الشقه فاضيه . . .
انا: هي الشقه دي بتاعة مين
منه: دي بتاعتنا .. بابا اشتراها لاخويا الكبير عشان يتجوز ويعيش فيها
انا: امال مين البنت الي كانت هنا المره الي فاتت

 

منه: دي صحبتي كنت جبتها معايا عشان تنضف جسمي بالحلاوه كدا
انا: وكانت عارفه اني جاي وهنيكك وكدا؟
منه: ايوه كانت عارفه
انا: طيب
دخلنا الاوضه وهي حطت الشنطه بتاعتها على كرسي كان جمبها وانا حضنتها من ورا وانا ببوس وقبتها .. بعدين نيمتها على السرير وقلعتها هدومها كلها وقلعت انا كمان ..
منه: مالك كدا ما براحه شويه
انا: واحشاني مش قادر اتحمل ثانيه زياده
نزلت على كسها الحسو وامص عسلها وابعبص طيزها بعدين سألتها على الزيت عشان انيكها في طيزها الاول وقالت في درج التسريحه .. رحت اجيبو ولقيت جمبو زب صناعي .. جبتو مهايا من غير ما تاخد بالها ونزلت الحس كسها تاني ودهنت خرمها بالزيت ودخلت صباع وفضلت العب فيه وادخلو واطلعو ودخلت التاني ودخلت التالت .. بعدين دهنت الزب وبدأت ادخلو وانا بلحسلها كسها …
منه: ااااه اي دا .. انت جايب دا ليه
انا: عايز انيكك في طيزك وكسك مع بعض
منه: نيكني وقطعني .. عايزه اتناك من كل حته
فضلت ادخل الزب واطلعو وانا بلعب في كسها وادخل صوابعي لحد ما جابت ميتها وقمت طلعت الزب من طيزها ودخلتو في كسها ودخلت زبي في طيزها .. فضلت انيك كسها وطيزها وهي بتلعب في بزازها وتصوت من الشهوه والمتعه ونزلت لتاني مره وانا نزلت في طيزها . . .
طلعت زبي وسبت الزب في كسها ورحت لوشها وهي مسكت زبي تمصو .. فضلت تدعك فيه وتمصو وتنزل اللبن الباقي فيه وتبلعو وتلعب في بيضاني وتلحسهم .. وكانت بتمص بأحترافيه وعرفت تقوم زبي تاني ..
رجعت وطلعت الزب من كسها وقلبتها خليتها في وضع الدوج ودخلت زبي في كسها من ورا وفضلت انيك فيها وجبت الزب دخلتو في طيزها وقعدت انيك فيها وهي تصوت قدامي ونزلت لتالت مره ..فضلت انيك فيها ولما قربت اجيب لبني قالت انها عايزه تشربو .. طلعت زبي وهي لفت وجات تمص وتلحس في زبي وتدعك فيه لحد ما جبت لبني في بقها وهي بلعتو كلو …
خلصنا وقمنا ناخد دش ونكتها تاني وكنت ببدل على كسها وطيزها لحد ما جبت لبني على طيزها من بره وغسلنا جسم بعض ….
نزلنا ورحنا قعدنا في كافيه شويه واتكلمنا وقلتلها تبعتلي اجابات المواد الباقيه زي النهارد كدا واتغدينا في مطعم سمك وطلبت اوبر ووصلنا لبيتها الاول ورجعت بيتنا . . . .
دخلت لقيت ولاء قاعده في الصاله وفاتحه تليفونها .. كانت لابسه برا ابيض وكان شفاف كلو ومخبي حلماتها بس .. ولابسه كلوت ابيض فتله وفوقو برمودا اسود ضيق . . .
انا: اي دا .. طيب مش تلبسي عشان ماما مش تيجي تقفشك كدا
ولاء قامت وبتقرب مني: ماما اتصلت وقالت انها هتيجي بكرا بالليل
انا: لي كدا
ولاء قربت ودخلت في حضني: عشان خالو تعبان شويه وبعتتلنا فلوس مع وحده زميلتها جات من نص ساعه ومشيت
انا: طيب .. مالك هايجه على الاخر كدا .. طيب سيبيني اغير واجيلك طيب
ولاء: لا خليك زي مانتا عايزه اتناك منك على الباب هنا .. وانت لابس كمان
رفعت وشها وقربت وباست شفايفي وانا لفيت ايديا وحضنتها وانا ببوسها ونزلت على بزازها ادعك وارضع فيهم .. بعدين خليتها تسند على الباب ونزلت البرمودا وجبت الكلوت على جمب وفتحت طيزها بإيدي وقعدت الحس خرمها .. فضلت الحس فيه ونزلت لحد كسها الحسو والعب في بظرها وطلعت العب في خرم طيزها وادخل لساني واطلعو وادخل صوابعي وهي كاتمه اهاتها عشان محدش يسمع صوتنا بره .. قمت ونزلتها على ركبها وفكت حزام البنطلون وطلعت زبي وفضلت تمص فيه وتلحس راسو وغرقتو من مية بقها ووقفت ولفت طيزها ليا وفتحتها بإيدها .. دخلت زبي مره وحده وطلعت منها اااه مكتومه بالعافيه .. فضلت انيك فيها بسرعه وهي كاتمه اهاتها وكان وعاجبها الموضوع جدا .. فضلت انيك فيها لحد ما جبت لبني في طيزها .. طلعت زبي من طيزها ولفيتها ابوس فيها والعب في بزازها وبعدين دخلنا المطبخ وكانت مجهزه عشا .. كانت الساعه ٧ بالليل ساعتها .. واتعشينا سوا في المطبخ ولما خلصنا جابت طبقين رز بلبن من التلاجه وجات عليا وانا كنت قاعد على الرخامه .. حطت الطبقين جمبي وقلعتني البنطلون والقميص ومسكت زبي تمص فيه وقومتو وجهزتو وطلعت عليه واحنا على الرخامه وكنت منزل رجليا بس مكانتش طايله الارض وهي قاعده على زبي ومسكتو دخلتو في طيزها وجابت طبق ومعلقه وفضلت تأكلني وانا ااكلها وكانت بتطلع وتنزل عليه براحه .. فضلت شويه لما خلصنا الطبق وبعدين حضنتني وسرعت شويه ولما قربت اجيب نزلت وخدت زبي بين بزازها زفضلت تطلع وتنزل ولما يوصل لبوقها تلحس راسو لحد ما جاب لبنو على بقها وعلى بزازها .. ارتحنا شويه وقعدنا مع بعض قدام التلفزيون حوالي ساعه واحنا عريانين ولما الفيلم خلص دخلنا الحمام وعملنا واحد واستحمينا وطلعنا . . . .
خلص اليوم ونكتها في اليوم الي بعدو وماما رجعت وبقيت انيكها لما ماما تكون بره وكنت بكلم خلود على الواتس والكلام بينا زاد وبقينا بنتكلم يوميا بس في حاجات عاديه ومدخلناش في موضوع الجنس .. وكان علينا سبع مواد وما بين كل ماده يوم اجازه وفضلنا ١٦ شوم نمتحن وفي اليوم الاجازه اقابل منه وانيكها ويوم الامتحان الصبح الاقيها بعتالي الاجابات وانا ادي نسخه لخلود وخالد ياخد خمس نسخ ليه ولصحابو ويعمل نسخ للاهالي وعددهم زاد وبقو ٢٠ طالب وعملنا ٧٠ الف جنيه وخالد خد ٣٥ وانا خدت ٣٥ وولاء شافتهم معايا وقلتلها عليهم وقالت اني اخبيهم كويس عشان نصرف منهم وقت الحاجه .. وقالت مافضلش ابعزق فيهم من غير سبب واخليهم لبعدين .. خلصنا امتحانات وحلينا كلنا والنتيجه طلعت وجبت ٧٨٪ وخالد جاب ٧٧٪ وخلود ٨٠٪ ومنه ٧٥٪ وولاء امتحنت في كليتها وجابت تقدير جيد جدا .. وفرحنا كلنا بالنجاح وطبعا شكرت منه بنيكه في كسها وطيزها وقضينا ليله كامله مع بعض في الشقه الي في عمارتنا فوق ..

 

بعد كام يوم من النتيجه خالد جاني البيت وقعدنا في اوضتي نتكلم في موضوع الكليات وهندخل ايه وهنقدم امتاا .. فضلنا شويه وبعدين طلعت من الاوضه ووقفت اجهز كبايتين شايه ليا انا وهو وساعتها امي كانت في البيت نايمه وولاء كانت برا .. خلصت الشاي ودخلت لقيت خالد قاعد على الكرسي ووشو مقلوب وبيبضلي بغضب
انا: خ
ياعم احلا كباية شا….. مالك قالب وشك كدا لي
خالد مد ايدو واداني الكاميرا الصغيره بتاعتي وشغال عليها الفيلم بتاع ولاء وخلود .. انا افتكرت اني لما حملت الفيلم على الكمبيوتر نسيت امسحو من الذاكره بتاعة الكاميرا . . . .
انا: خالد اهدا كدا وروق وانا هفهمك كل حاجه
خالد: عايز تفهمني اي .. تفهمني ان صاحبي الي مآنو على بيتي وعرضي يخوني .. ولا تفهمني ان اختو كمان طلعت شر…
خالد سكت وقام طلع من الاوضه وهو متعصب وراح نحية الباب وانا وراه بنده عليه
انا: خالد .. يابني .. استنا طيب واسمعني الاول .. خلود ملهاش ذمب في حاجه وانا اصلا مقربتش ليها
خالد لف وهو بيفتح الباب: ملكش دعوه بيا ومبقاش قي بينا كلام يا عمر ..
طلع وقفل الباب وانا واقف ومزهول وخايف على خالد وخلود وخايف خالد يقول لاهلو ويفضحنا ونروح في داهيه . . . .

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *