رواية أمي مطلعتش شريفة الفصل السادس 6 قصة سكس محارم
رواية أمي مطلعتش شريفة الفصل السادس 6 قصة سكس محارم
البارت السادس
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
بعد كل الكلام والحوار الي حصل بيني وبين ماما وعرفت كل الحصل من زمان وازاي كنت عايشة مخدوعة ف بابا و ماما و حتي منة اختي والمفروض عليا ابقي زيهم كان خلاص عقلي هايتحرق من التفكير واحنا راجعين من المطعم علي الفيلا من غير اي كلمة مع ماما لحد ما وصلنا البيت كان حسام موجود فتح البوابة ودخلنا ونزلت من العربية وسبقت ماما علي جوة البيت ولقيت احمد بس الي موجود كان لابس تيشيرت وشورت ابقي غبية طبعا لو سألت نفسي جاب الهدوم منين دا كان بايت هو وامة مع اختي طول اليل اكيد ليهم لبس هنا سلمت علية
انا . صباح الخير يا احمد ازيك ؟
احمد . صباح النور يا شوشو كنتو فين الصبح نزلت ملاقيتش حد هنا
انا . خرجت انا وماما مشوار وفطرنا برا
احمد . هي فين ريهام رجعت معاكي ولا لسة برة
انا . ايوا هنا ف العربية وراجعة . نهال انتي فين اعمليلي قهوة بسرعة
احمد . لا استني شوية نهال بتخلص حاجة فوق شوية ونازلة لو تحبي انا اعملك القهوة (وابتسم)
انا . لا شكرا مش هاتعبك هي تبقي تعملها
وانا بتكلم معاة ماما دخلت من الباب علينا وسلمت علي احمد واستأذنت انا اطلع اوضتي اغير وانزلهم واول ما قولت كدا ماما قالتلي خدي وقتك وقالت لاحمد يطلع يتكلم معاها برا الفيلا شوية لحد ما انزل طلعت علي السلم رايحة اوضتي وسمعت صوت ضحك عالي جاي من اوضة منة قربت ناحية الاوضة والباب مش مقفول كويس فتحت الباب شوية كمان علشان اشوف اية الي بيحصل جوة ولاقيت منة وسهير قاعدين علي الارض ومش لابسين حاجة خالص غير البانتي ونهال قاعدة علي ايدها ورجليها ف النص بينهم وعلي ضهرها اطباق الاكل كأنها السفرة بينهم ولحسن حظي ان ضهرها كان ليا مخدتش بالها من وجودي وكمان كنت شايفة طيزها و كسها واضحين لانها فاتحة رجليها و منة و سهير قاعدين بياكلو وهما بيلعبو ف جسمها شوية يلاعبو بزازها شوية ويبعبصو كسها او طيزها ويضحكو عليها وهي مش طالع ليها صوت المنظر كان كفيل اني اولع نار جوايا وعايزة ادخل معاهم بس مسكت نفسي لاني لو عملت كدا ابقي بقول للكل اني موافقة علي كلام ماما وانا لسة بفكر اقبل ابقي زيهم ولا ارفض سكت وقولت اتفرج من بعيد الاول فضلو كدا شوية لحد ما خلصو اكل وبيعدين سهير سألت نهال مش عايزة تاكلي اكيد جعانة هزت راسها انها موافقة وعايزة تاكل لاقيت سهير قالتلها هاتفطري عسل بس ومدت ايدها ناحية بق نهال وشدت بانتي كانو مكممين بقها علشان مش تعمل صوت منة قالتلها لو عايزة تاكلي تبوسي رجلينا الاول وفعلا عدلو ريجليهم ناحية وشها وبدأت تبوس ف رجليهم وهما التلاتة ضهرهم ليا ومدت منة ايدها جابت حتة عيش وحطت العيش علي كس نهال قالتلها مش هاتكلي غير لما تنزلي عسل من كسك علي العيش لاقيت نهال مدت ايدها علي كسها تلعب فية علشان يسيل اكتر وتقدر تاكل وفعلا كسها نزل كمية عسل كتير علي العيش وبدأو يأكلهوها من عسل كسها وهما بيضحكو و يسألوها اية رأيك يا لبوة طعمة حلو ولا لا عايزة تاكلي تاني وهي كل مايدوها اكل تاكل منة بسرعة مش عارفة جوع ولا هي هايجة بردو المهم بعد ما خلصت اكل وقفو منة وسهير واخدو طبق مربي وشدو نهال علي السرير نيموها ف نص السرير وطلعو جنبها من الطرفين حطو الطبق علي بطنها واخدو مربي وحطو منها علي بزاز نهال وشوية علي كسها وسهير قالت ل منة سيبيلي انا بزازها الاول دول حبايبي وعايزة استفرد بيهم لوحدي انزلي انتي كلي كسها ضحكت منة بصوت عالي ونزلت تحت فتحت رجلين نهال للاخر وبدأت تلحس كسها و تاكل منة وتبعبص فية شوية بالراحة وشوية بعنف وبسرعة وسهير فوق ماسكة بزازها قافشة فيهم وضماهم علي بعض وعمالة تاكل ف بزازها وتكلمهم وتقول وحشتوني اوي كنتو بتعملو اية من غيري بقالي كتير مارضعتش منكم مين كان بيراعيكم وانا بعيد ونهال كل دا ايدها ورا راسها وبتحاول تمسك نفسها بس كانت خلاص مش قادرة لحد ما جابت كمية كبيرة من العسل علي وش منة وهما بيضحكو وبيلعبو فيها
وبيبدلو مع بعض علي بزازها و كسها لحد ما جابت اكتر من مرة وانا كنت خلاص مش قادرة اقف علي رجلي قولت كفاية كدا وروحت بسرعة علي اوضتي كنت ف ثانية قلعت كل هدومي ودخلت الحمام العب ف كسي وبزازي لحد ما نزلت انا كمان من الهيجان واخدت دش وطلعت لبست هدوم بيت عادية وبردو زي ماما ما علمتني جلابية وبانتي بس وقعدت فاوضتي افكر اعمل اية واية اية الي سيطر عليا كدا وازاي رجلي جت ف كل الحوارات دي وان دي مش الحياة الي كنت عايزاها طيب اقبل واعمل زيهم واتمتع بجسمي وجمالي ولا ارفض وساعتها طبعا الفلوس هاتقل ومعاملة ماما معايا هاتتغير ولا لا مش عارفة وكمان انا داخلة الجامعة مش عارفة موقف ماما هايكون اية هاتدخلني جامعة خاصة زي اختي واكون مرتاحة ف الكلية والدراسة وكل طلباتي مجابة ولا هاترميني ف اي جامعة او معهد وياعالم اية الي هايحصل فيا شوية واقول مش يمكن اقابل حد يحبني ونتجوز واعيش حياة طبيعية ولو عرف عني كدا اكيد هايسبني او اسيب حياتي لماما هي تمشيها بمعرفتها وتجوزني زي منة جوازة كدا وكدا قدام الناس مش عارفة اقبل وابقي زيهم ولا ارفض واخسر فلوس والاهم متعة لسة مجربتش منها حاجة بس الي شوفتة و جربتة لحد دلوقتي قايد نار جوايا فضلت كدا مدة طويلة كذا ساعة مش عارفة اخد قرار لحد ما جت الساعة 4 ولاقيت منة بتخبط باب اوضتي
منة . شروق انتي صاحية ولا نايمة ؟
انا . صاحية يا منة ادخلي
منة . اية يا بنتي فينك مش باينة طول النهار لية ؟
انا مفيش كش نايمة كويس بس ولما رجعت انا وماما طلعت نمت ولسة صاحية من شوية
منة . دا شكل واحدة لسة صاحية بردو دا شكل واحدة دايخة من التفكير انا عرفت ان ماما حكتلك كل حاجة اية رأيك
انا . كويس انك فتحتي الموضوع دا انتي لية وافقتي ماما ولية قبلتي تتجوزي بالشكل دا و تعملي كل دا ؟
منة . هااااااا اقولك اية ولا اية بس انا اول ما عرفت كنت عاملة زيك مصدومة ومش مصدقة الي بابا عملة والي ماما كملتة بعدة كنت عايزة انتحر من العيشة الي سمعت عنها دي ومش عارفة ماما قالتلك ولا لا بس انا كنت رافضة ابقي كدا ف الاول بس ماما و بابا وقتها كمان ضغطو عليا لحد ما وافقت هما مغصبونيش علي حاجة بس قالولي الفلوس الي بنكسبها اغلبها من الحياة دي لو مش عايزة يبقي توقفي من كلة وتعيشي علي قدك وهنديكي مصروف علي قد شغل المكتب بس الاول وافقت ولقيت نفسي مرة واحدة حياتي اتلغبطت مفيش فلوس الجامعة مش عارفة اعمل اية فيها ولا حتي هاروح ازاي هاركب تاكسي مش هايكفي مصروفي هاخد مواصلات؟ غير البهدلة شكلي هايبقي اية وانا ف جامعة زي دي ورايحة بالاوتوبيس دا لو سابوني اكمل فيها اصلا عاتبت بابا وقولتلة انة كدا مش عارفة اعيش قالي انتي كبرتي دلوقتي زطالما رافضة شكل حياتي انا وامك يبقي تأقلمي نفسك علي الوضع الجديد وملكيش دعوة بحياتنا وخليكي انتي ف حياتك ولو المصروف مش مكفيكي ممكن تيجي تشتغلي ف المكتب او اي شغل تاني براحتك سألتة انت عايزني انزل اشتغل وانا بدرس طيب ازاي انا مش هاقدر قالي كتير شباب وبنات بيعملو كدا واوعي تفتكري اني بضغط عليكي علشان عايزك تعملي حاجة انتي رافضاها لا بس طالما اخترتي تعيشي بعيد عن الحياة دي يبقي تبعدي عن حلوها ومرها قررت اصمد اكتر وقولتلة
ماشي انا هانزل اشتغل ف المكتب بتاعك قالي براحتك والشغل موجود من بكرا ومستنيكي بس هاتبدأي موظفة صغيرة يعني مش علشان بنت صاحب الشركة تبقي انتي المدير لا ولو هاتتعاملي كدا مع الموظفين يبقي متروحيش احسن قولتلة موافقة ونزلت فعلا الشغل تدريب ف حسابات المكتب مكدبش عليكي كنت كارهة الشغل وكارهه العملا بس مستحملة لحد ما قرفت وكمان مش قادرة اروح الجامعة الصبح واروح المكتب بعدة وارجع ازاكر خلاص مش قادرة لحد ما كان في واحد زميلي هناك ف المكتب قربت منة شوية وبدأ يبقي في قبول بينا لحد ما بابا عرف وجة كلمني قالي هو انا مش قولتلك لو عايزة تبعدي عن حياتنا تبعدي عنها بحلوها ومرها ؟؟
منة . بس انا بعدت عنها فعلا وبحاول اكفي نفسي
بابا . طيب و خالد ؟؟
منة . مالة خالد وميلي هنا ومنكرش اننا قربنا لبعض شوية بس
بابا . طيب ما خالد دا حياتة زي حياتنا ولا انتي متعرفيش ؟
نزل عليا رد بابا زي الكهربا ومش مصدقة
منة . خالد اية وحياتكو اية ؟ هو خالد بيعمل زيكو ؟
بابا . ايوا هو و ابوة و امة كمان
منة . ولما هو كدا اية الي مخلية يشتغل هنا
بابا . هو عايز يشتغل هنا بس دا ميمنعش انة بردو بيعمل كدا
منة . انا مش مصدقاك انت اكيد بتضحك عليا
بابا . لو مش مصدقاني اسألية و تسجيلاتة عندي اوريهالك
سيبتة ومشيت ومقولتش ولا كلمة لحد ما اقتنعت فعلا ان كل الناس كدا بابا و ماما و نهال و وخالد واصحاهم واهاليهم وكا الناس بتعمل كدا وتاني يوم وانا ف المكتب وقاعدة مع خالد بصيتلة ف عينة وواجهتة والحقيقة هو كان جرئ جدا وقالي انو بيحب الجنس و بيحب يعمل كدا مع اهلة وبينيك امة ف البيت و ابوة عارف وسعات بينيك امة قدام ابوة عادي بقيت بسمع منة وانا متلخبطة وقعدت افكر لحد ما روحت البيت وانا واخدة القرار انا هاعيش حياتي واتمتع زيهم واول قرار انا بابا يجوزني لخالد علشان الشكل الاجتماعي واني اقدر اعمل الي انا عايزاة وبس ماما كملتلك الباقي
انا . اية دا في اية هو كل الناس كدا
منة . ايوا ولو مش فاهمة كدا يبقي علشان متعرفيش حاجة بس كل الناس بتعشق الجنس وحتي انتي الكام مرة الي جربتي فيهم مع ماما و مع ريهام مش كنتي مبسوطة
انا . مقدرش انكر ايوا اتبسط جدا
منة . كل المتعة الي انتي حسيتيها انتي مجربتيش حاجة اصلا انتي لسة ولا تعرفي حاجة انا مش بلعب بافكارك انا بس بشرحلك الوضع ويلا ننزل دلوقتي علشان مستنينا تحت علي الغدا كانت الساعة وقتها حوالي 4.30 وقومنا ونزلنا تحت كانت سهير واحمد مش موجودين ماما بس الي موجودة روحنا ناحية السفرة وسألت عليهم ماما قالتلي راحو مشوار وجايين باليل قعدنا علي السفرة وبدأنا ناكل من غير كلام لحد منا قطعت الصمت دا
انا . ماما انا موافقة
ماما بصتلي كدا وابتسمت وعنيها بتلمع . موافقة اية ؟
انا . موافقة اعيش حياتي واتمتع بيها زيك وزي منة
ماما . الكلام دا بجد ولا لا فعلا عايزة كدا ؟
انا . ايوا يا ماما
ماما . يبقي الاول وقبل اي حاجة لازم تتجوزي علشان شكلك قدام الناس وعلشان تكوني براحتك
انا . اتجوز ازاي بالسرعة دي ومين اصلا ؟
ماما . احمد ابن سهير هاتكونو سر علي بعض وهو هايسيبك براحتك وانتي تسيبية براحتو
انا . احمد ازاي واية الي يخلية يتجوز اصلا وهو عايش زي ما يحب
ماما . ملكيش دعوة انتي انا هارتب كل حاجة وفرحكو هايكون اول ما نرجع من السفر
انا . موافقة بس بشرطين اولا مش هايلمسني غير بعد الفرح هو او امة ودا نهائي
ماما . ماشي والشرط التاني ؟
انا . نهال وحسام يكونو تحت امري وينفذو الي اقولهم علية وحتي لو قدامكو
ماما بضحكة عالية ندهت علي نهال تيجي هنا عند السفرة
ماما . اسمعي يا كلبة انتي من هنا ورايح الي تقولك علية شروق يتنفذ وتسمعي كلمها بدون مناقشة انتي و الكلب ابنك دا مفهوم ؟؟؟
نهال . تحت امرك وامر شروق هانم
انا . شكل اليونيفورم بتاعك مش عاجبني محتاج تعديل
نهال . اية التعديل يا هانم
انا . ارفعي الجيبة شوية
الجيبة كانت لحد فوق الركبة بشوية ولما رفعتها وصلتها لحد الفخد كدا ووقفت
انا . ارفعيها تاني لحد وسطك يا كلبة
نهال . حاضر يا هانم
وفعلا رفعت الجيبة لحد وسطها وكسها و طيزها كانو باينين قدامنا
انا . كدا احلي افتحي زراير البلوزة لحد الصدر خلي بزازك باينين
نهال . امرك يا هانم
وبدأت تفتح ازرار البلوزة لحد الصدر وبزازها بقو خارجين من البلوزة
انا . كدا احلي كتير ولا اية رأيك يا ماما ؟
ماما . طبعا احلي طول عمرك احلي زوق
انا . وانتي اية رأيك يا منة ؟
منة . شكلها كدا يجنن
انا . سمعتي تفضلي كدا علي طول ولو شوفتك غير كدا هاعقبك مفهوم ؟
نهال . مفهوم يا هانم
انا . يلا غوري علي المطبخ واستني لحد ما اندهلك
ومشيت نهال وانا وماما ومنة قاعدين بنضحك عليها وعلي طريقة لبسها الجديد وخلصنا اكل وقومنا قعدنا قدام التلفزيون وماما قامت تتكلم ف التليفون بعيد شوية مش كنت سامعة حاجة ولا بتكلم مين وشوية ورجعت
ماما . انا عرفت سهير ان احمد هايتجوزك وطارت من الفرحة
انا . وهو راية اية ؟
ماما . هو يطول انك توافقي علية بس في حاجة هو عايز يكتب الكتاب هنا مش قادر يستني لما نرجع
انا . هو ولا امة الي مش قادر وبضحك
ماما . هو وامة مش قادرين منا قولتلك انها كانت عايزة تبات ف اوضتك امبارح
انا . موافقة بس بشرطين
ماما . شروطك كترت قولي
منة . في اية يا ماما العروسة حقها تشرط براحتها وبصراحة شروطها عجباني اوي وبتغمزلي وهي بتضحك
انا . اول شرط هانعمل فرح بعد ما نرجع علشان الناس هناك تعرف اني اتجوزت طبيعي م هو مش معقول اسافر اغير جو ارجع متجوزة شكلي هايبقي وحش
ماما . ماشي عندك حق ف الشرط دا و التاني اية ؟
انا . هانكتب الكتاب عند المأزون برا ونرجع هنا و هانعمل حفلة هنا علي الضيق كدا انا وانتي ومنة وسهير و احمد و نهال بس ف البيت هنا بكرا ومن غير حد فينا مايلبس اي حاجة naked party
منة . يا بنت الاية مش بقولك يا ماما شروطها حلوة وبتعجبني
ماما . (بتضحك) كل دا يطلع منك انتي شكلك مبدعة مش قادرة
انا . تربيتك يا ماما يا حبيبتي
وقامت ماما تكلمهم و تقول لسهير علي شروطي وراجعة بتضحك وفرحانة
ماما . افكارك خلت الست مش قادرة تقعد علي بعضها دي عايزة تجيب المأزون وتيجي دلوقتي (وبتضحك بصوت عالي )
انا . هههههههه لا خليها كدا علي نار هيا وابنها لحد بكرا ومش يباتو هنا النهاردة
منة . دي ممكن تتشل فيها لو هاتبات لوحدها النهاردة
انا . ههههههههه خليها كدا عايزاها بكرا حفلة محصلتش
وقعدنا نتكلم هانعمل اية و الحفلة هاتمشي ازاي وبنفكر ونضحك علي اليوم دا هايبقي شكلة اية وبعدين قعدنا كدا بنتكلم ونضحك لحد معاد العشا اكلنا وطلعت اوضتي علشان انام واقوم فايقة الصبح نبتدي نجهز للحفلة ياتري هاتبقي شكلها اية وسط التفكير دا كلة النوم غلبني وروحت ف سابع نومة .
استنوني الجزء الجاي هاحكيلكو علي الحفلة دي بالتفصيل
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية أمي مطلعتش شريفة)