Uncategorized

رواية أمي مطلعتش شريفة الفصل الثامن 8 قصة سكس محارم

رواية أمي مطلعتش شريفة الفصل الثامن 8 قصة سكس محارم

 

البارت الثامن

 

بعد مخلصنا كلام تحت عند الباب طلعنا علي الاوض علشان نجهز قصدي نقلع دخلت ماما و منة ف اوضة وانا و سهير واحمد دخلنا اوضتي

سهير : اخيرا البحلم بية بقالي فترة طويلة هايتحقق وهاقدر اتمتع بيكي وامتعك؟ (كانت بتتكلم وهي قريبة مني ماسكة ايدي بنعومة ووشها قريب من وشي

انا : شكلك كدا تعبانة علي الاخر يا سوسو

سهير : جدا مش متخيلة انا حاسة بأية دلوقتي ؟
جاتلي فكرة وقتها قولت اتعبها اكتر واخليها تتشوق اكتر مش علشان اتعبها بس عايزة اسيطر عليها عايزة اكون انا المسيطرة زي ماما عايزاها تكون مطيعة ليا طالما هي عطشانة اوي كدا خلاص لازم اخليها عطشانة دايما ارويها بس بمزاجي تكون تحت طوعي

انا : طيب انا هادخل اخد دش سريع وبعدين ننزل

سهير : انا كمان محتاجة دش هاجي معاكي

انا : ماشي بس…..
مستنتش ردي خدتني من ايدي علي الحمام حسيت انها تعابانة وهايجة علي الاخر وانا كمان كنت هايجة اوي وعايزة امسك وادوق كل حتة فيها جسمها مهيجني جدا بس مسكت نفسي علشان اكمل الي بفكر فية دخلت معاها الحمام وقفلت الباب ونسيت احمد خالص كأنة مش موجود اصلا اول ما قفلت الباب قربت مني بتحضني جامد ليها وبتحاول تبوسني سعتها سيطرت انا عليها مسكت ايدها ونزلتهم جمبها ومسكت شعرها من ورا مش بعنف بس رفعت راسها ووشها فوق وبصيت ف عنيها

انا : اية مالك مش مستحلملة لية

سهير عاية ابوسك عايزة ادوق كل جسمك انا بحلم باللحظة دي من زمان

انا : للدرجادي عجباكي ؟
سهير : جدا انا مش عارفة انتي عاملة اية فيا

انا : انا هابسطك علي الاخر يا سوسو بس بدماغي

سهير : ازاي يعني مش فاهمة

روحت قعدت علي طرف البانيو وشاروتلها تيجي قدامي قربت هي مني ووقفت قدامي بدأت اقلعها البلوزة و البنطلون وشدتها من كتفها تقرب مني بوشها وبدأت ابوس ف رقبتها الاول وقربت علي شفايفها بوستها من شفايفها ولسانها لحد ما بدأت تهيج اكتر روحت وقفت البوسة ووقفتها تاني وقلعتها البرا وظهرو بزازها قدامي حلوين اوي كنت هاموت واحطهم ف بوقي والعب فيهم بس مسكت نفسي بدات احسس علي بزازها و حلمتها بالراحة وبنعومة علشان تهيج اكتر خلتها توطي تاني وقعدت ابوس فيها زي الاول سحبت ايدها وحطيتها علي كتفي ودخلت معاها ف بوسة ناعمة وهادية وايدي بتلعلب ف بزازها وكل شوية حركة ايدي تزيد علي بزازها بس البوسة بحاول تكون هادية مش سريعة ( حطيت فدماغي انها مش طالعة من هنا غير وهي مطيعة ليا وتحت امري ) وقفتها تاني عدل وقلعتها البانتي كان غرقان ف عسل كسها ولما شوفت منظر كسها مبلول بطريقة مثيرة وكمية عسل كتير كنت انا كمان علي اخري بس فرحت اني خططتي ماشية صح واها علي اخرها فتحت رجليها وقربتها مني قعدت علي حجري وشها لوشي ولسة هاتقرب تبوسني روحت ساحباها من شعرها لورا راسها اترفعت لفوق وبأيدي التانية عمالة احسس علي طيزها والعب فيها ولساني وشفايفي مقطعين بزازها فضلت كدا لحوالي خمس دقايق لحد ما بدأت تتوجع وتطلع اهات شوية عالي وشوية واطي وكسها بدأ ينقط عليا من عسله سبت شعرها وبدأت العب ف طيزها بايدي الاتنين وعمالة الحس وارضع ف بزازها رفعت ايدها وبتحاول تقلعني التيشيرت اول ما عملت كدا ضربتها spank علي طيزها كانت جامدة شوية هي فهمت ونزلت ايدها بمجرد ما نزلت ايدها انا فهمت اني خلاص خططتي نجحت وانها بقت بتاعتي خلاص قومتها من عليا وطلبت منها تقلعني هدومي وهي بسرعة بدأت تقلعني كل حاجة لحد ما جت تقلعني البانتي كنت واقفة ساعتها قولتلها تنزل علي ركبها قدامي وتقلعني البانتي وتبوس كسي وتشرب عسلة لاني كنت خلاص انا كمان علي اخري وفعلا قلعتني البانتي وبدأت تبوس ف كسي وايدها علي رجليا وايدي علي راسها

انا : اية رأيك ف كسي يا سوسو حلو ؟
سهير : حلو اوي طعمة احلي من الشهد

انا : نفسك تفضلي تدوقي الشهد دا علطول ؟
سهير : اكيد عمري ماقدر استغني عنة ابدا خلاص انا ادمنت كسك

انا : خلاص لو عايزاة علي طول خليكي تحت رجلي علي طول

سهير : تنحت شوية وبعدين قالتلي تحت رجليكي ازاي مش فاهمة قصدك اية ؟ ( وزي ماتكون واخدة منوم وبتفوق منة بتحاول تقوم من الارض )
انا : اية مالك مش بتقولي عايزة كسي علطول خلاص خليكي كدا لحد ماتشبعي منة لو مش عايزة خلاص اخرجي

وبعدت عنها شوية وقصدت اوطي وطيزي قدام وشها علشان اشتت تفكيرها وكأني بلم هدومي وخارجة وانا بوطي كنت لامحاها بطرف عيني اول ما شافت طيزي وكسي بالمنظر دا رجعت ف كلامها وحست ان خلاص الي بتحلم بية هايروح من ايدها

سهير : انتي رايحة فين ؟
انا : خارجة شكلك مش عايزة كسي تاني خلاص

سهير : هو انا قولت كدا ؟ ولا اقدر ولا انتي يتشبع منك يا قلبي تعالي تاني انا لسة قاعدة اهو تحت رجلك

ابتسمت جدا ومن جوايا كنت هاطير من الفرحة لاني قدرت اسيطر عليها وكمان لاني ثقتي زادت اوي ف نفسي و فجسمي واني اقدر اغري واهيج الست قبل الراجل

انا : يعني اخر قرارك اية ؟
سهير : انا تحت رجلك هافضل علي طول تحت امرك
سعتها رميت الهدوم الي لمتها من الارض ورجعت تاني وقفت قدامها وهي علي ركبها قدامي رفعت رجل علي كتفها وقربت كسي من وشها وبدات تلحس وتمص كسي وكل العسل الي نازل مني واول ما قربت تدخل صوابعها جوة كسي بعدتها بسرعة

سهير : في اية الي حصل ؟
انا : استني مش تفتحيني دلوقتي عايزاكي تفتحيني تحت ف الحفلة

سهير: طيب يلا ننزل

انا : ناخد الدش الاول طيب

دخلنا تحت الدش مع بعض نمسك ف بعض و نبوس ونحضن ونقفش واضربها علي طيزها وبعدين خرجنا من البانيو نشفنا جسمنا من الماية وشيلنا غطا الشعر وطلعنا من الحمام خالص كان احمد ماسك كاس ويسكي وواقف عريان وحاطط الهاندفري بيسمع اغاني واول ما خرجنا وشافني عريانة صفر

احمد : اية الحلاوة دي كلها جسم فوق الوصف

انا : عجبك الجسم دا يا عريس ؟
احمد : مشوفتش ف جمالك روعة

افتكرت بوسة العربية و مص زبة قربت علية وروحت ابوسة بوسة مش طويلة اوي وانا ماسكة زبة عمالة وهو مسك بزازي بيلعب فيهم و ايدة نزلت علي طيزي مسك فيهم شوية وبعدين زقيتة علي السرير ومسكت زبة قعدت ابوس شوية والحس وامص زبة وسهير كانت نايمة جانبة علي السرير شورتلها تقرب مني ومسكت راسها وخليتها تمص زبة معايا قعدنا احنا الاتنين نمص ف زبة شوية وكنت بتعلم منها اكتر بردو ولقيتها قربت ببزازها وحطت زبة بين بزازها وفضلت تحركهم علية سيبتها شوية وبعدين جربت انا كمان حطيت زبة بين بزازي وقفلت علية وعملت زيها حسيت بمتعة تانية خالص فضلت كدا شوية لحد ماسمعت صوت الاغاني اشتغلت تحت عرفت ان ماما و منة نزلو خلاص قولتلهم يلا ننزل نكما كلنا تحت خرجنا من الاوضة ونزلنا علي السلالم كانت ماما ومنة تحت عريانين بردو زينا ونهال وحسام بردو عريانين وواقفين علي جنب واول ما نزلنا منة عليت صوت لاغاني نزلنا نرقص علي طول مع بعض عريانين واي حد بيمسك جسم اي حد عادي كان المبدأ ف الحفلة دي اليي تشوفة عينك تمسكة وتتمتع بية مش مهم مين كانت شغالة مهرجانات فضلنا نرقص شوية وبعدين قولت لاحمد عايزة اشرب حاجة تكون جامدة اخترلنا انت اول ازازة نشربها راح عند البار وجاب ازازة ويسكي من الي جبناها الصبح ومن غير كاسات من الازازة علي طول احمد ماسكها وبيعدي علينا واحدة واحدة بيشربنا ف بوقنا وكل مايعدي يمسك بزاز او كس او احنا نمسك زبة او يشرب واحدة وواحدة تانية بتبوسة او بتلحسلة كنا شاغلين كدا فضبنا كدا شوية لحد ما احمد هاج علي الاخر وزبة وقف زي العمود روحت زقيتة علي كنبة وقولت لماما تيجي جنبي مصينا زبة شوية انا و ماما وكانت سهير و منة قاعدين يبوسو بعض ويلعبو ف بعض جيت فلحضة كنت خلاص مش قادرة ندهت علي الكل يحضر اللحظة دي وقفت وقعدت علي احمد وشي ف وشة وزبة علي كسي بالظبط وكانو كلهم قريبين مننا قربت سهير اكتر وحضنتني من ورا وايدها علي بزازي وحسيت بأحمد زبة بيضغط علي كسي ودخلة جوا بالاحة حسيت اني دايخة وطلعت اة طويلة بوجع شال احمد زبة وكان علية ددمم كنت حاسة بالوجع بس من الشرب والمتعة غطت علي الوجع قومت انا وهو نضفنا نفسنا من الدم كنت مبسوطة وسكرانة اخدت احمد ورجعت علي الكنبة تاني بوست فية شوية وبعدين نزلت بين رجلية وحطيت زبة بين بزازي وضلت احرك جامد واضغط جامد لحد ما ارتعش جامد ونزل علي بزازي ووشي دهنت لبنة علي جسمي كان هو تعب شوية اخدت سهير وروحت ارقص معاها هي وماما ومنة نرقص ونلعب ونضحك مع بعض ومفيش دقايق لقيت احمد قايم تاني ابتدي يفك شوية وزبة بدأ يقف تاني اخدتة وروحنا عند البار جبنا ازازة تانية و كاسات وتلج وروحنا قعدنا شوية وندهت ل نهال وقولتلها تيجي تقف قدامنا ترقص شرقي وهي عريانة كدا وفضلت ترقص قدامنا وانا قاعدة بين احمد و سهير ومنة جنب احمد وماما جنب سهير بقيت شوية ابوس احمد وايدي بتلعب ف زبة وشوية ابوس ف منة بردو واحمد بيلعب ف بزازنا احنا الاتنين او الف وسي ابوس سهير وايدي بتلعب ف كسها وبزازها او ابوس ماما واحنا التلاتة بنلعب ف بعض ومنة واحمد شغالين الناحية التانية كل دا ونهال بترقص لسة وبعدين سهير قامت جابت سجاير من وجت قعدت جنبي تاني اخدت منها السيجارة وشربت منها اول نفس قعدت اكح ودوخت شوية دوختني اكتر بس عجبتني السجاير بقيت اشرب معاها ف السجارة وابوس فيها او ابوس احمد او منة او ماما فضلنا كدا شوية كتير لحد ما خلاص مش قادرة كسي واجعني وعايزة اجرب النيك بس اطول قومت وقعدت بردو علي رجل احمد ومسكت زبة وبدأت ادخلة جوة كسي بالراحة وهو بدا ينيك فيا شوية بالراحة وشوية يسرع وقومنا غيرنا الوضع نيمني علي ضهري علي الكنبة وهو فوقي وبدأ ينيك بردو ومنة قاعدة زي ماهي علي الارض شاورتلها تيجي خليتها قعدت علي وشي واحمد بينيك فيا وانا بلحس كس منة اختي وهي بتبوس ف احمد وتلعب ف بزازي وتشدهم وفضلنا كدا شوية وبعدين احمد قعد علي الارض وانا قعدت علي حجرة وضهري لية وشاورت ل حسام يقرب مسكت زبة حطيتة ف بوقي وفضلت امص فية واحمد بينيك فيا وماما و سهير نيمو نهال علي الارض بينهم وفتحو رجليها علي الاخر وهما الاتنين قاعدين يلعبو ف كسها و بزازها وطيزها ويضربوها علي كسها ويبعبصو ف كسها بعدت حسام عني واحمد طلع زبة من كسي

انا : زبك وقف قوي يا حسام عايز تنيك ؟
سكت بس باين علية مش قادر

انا : روح نيك كس امك وهي كدا دلوقتي

فعلا حسام راح علي امة وهي علي الارض ورجليها مفتوحة علي الاخر وكسها غرقان لعب سهير وماما وفية وبدا ينيك فيها مش شدة هياجة كان بينيك فيها بسرعة وهي بتصوت اةةة نيكني كمان نيك امك نيك كس امك يا حسام مش قادرة امك لبوة طفي نارها يا حسام اةةة مش قادرة هاتهم جوة كسي وحسام عمال ينيك فيها اسرع ويقولها اتناكي يا لبوة من ابنك افتحي كسك لابنك ينيك فية خدي زبي للاخر جوة كسك يا شرموطة يا لبوة انا كنت لسة قاعدة علي حجر احمد بس زبة برة كسي مش بينيكني قومت من علية واخدت سهير وقعدتها مكاني علي زب احمد ابنها وضهرها لية واحمد مسك زبة ودخلة جوة كس سهير قربت من وشها وفضلت ابوس فيها والعب ف بزازها ونزلت امص الحس كسها وهي بتتناك شوية اخرج زب احمد امصة كلة والحس كس سهير وبعدين ادخلو جوة كسها تاني وابص لاحمد واقولة نيك كس امك الكس دا لازم تكافئة انو جاب دكر زيك نيك اكتر ريح كسها اكتر وريها قد اية انت بتحب الكس دا وعايز تريحة هاج احمد من الكلام اكتر وشرع حركة النيك اكتر واكتر وسهير جابت شهوتها مرتين وهي بتتناك من احمد لحد ما قرب يجيب لبنة قامت من علية ونزلت انا وهي وسكنا بزازنا وحطينا زبة ف النص وفضلنا نتحرك مع بعض انا و هي لحد ما جاب لبنة تاني علينا انا و سهير وبعد ما خلص لبنة نزلت سهير تلحس اللبن كلة من زبة ومن بزازي اول ما خلصت كنت خلاص هاموت من الجوع قومنا كلنا ناكل علي السفرة ماما قعدت لوحدها ومنة قعدت علي رجل احمد و انا علي رجل سهير وكلنا بنأكل بعض ف بوقنا او من بوق ل بوق من التعب و الشرب والرقص و النيك دا كلة كنا خلاص مش مركزين مين بيأكل مين او بناكل اية اصلا ف الوقت كنت قولت ل حسام و نهال يوقفو الاغاني و يدخلو هما كمان ياكلو جوة ف المطبخ علشان هما كمان تعبو بردو بعد شوية خلصنا اكل دخلت انا المطبخ لقيتهم لسة مخلصوش قولتلهم يخلصو اكل براحتهم ويطلعو هما كمان ولو حسام عايز ينام ينام براحتو وطلعت تاني للجماعة برة ندهت عليهم نروح ناحية البار كلنا روحت انا و منة شغلنا اغاني تاني بس هادية شوية وقولنا مين احسن واحد يعرف يجهز كاس حلو كان احمد و منة بردو قولنا نلعب لعبة الاتنين يعملو كل واحد كوكتيل ونشوف مين فيهم الاحسن وفعلا وطلع بتاع منة هو الاحسن طعم وتأثير وقولنا نعمل مسابقة نتقسم فريقين انا و سهير فريق و ماما و منة فريق واحمد يعمل لنا شوتات ونشوف مين فينا هايخلص الاول والفريق الكسبان هو الي هينام مع احمد اللية ف الاوضة بتاعتة وبدأنا نشرب فعلا ومرة ورا مرة وفالاخر ماما و منة هما الي كسبو وانا و سهير خسرنا بسبب حاجة كدا بعدين المهم اخدت سيجارة من سهير وشربتها المرادي لوحدي كنت دايخة فعلا بس مش مغيبة يعني روحت اشغل اغاني تاني مهرجنات وصوت عالي وقومنا نرقص كلنا تاني بس انا كنت برقص مع سهير بس وكنت شغالة لعب فيها بزازها و كسها و طيزها كنت قاصدة اهدها واتعبها علي قد ماقدر وكمان اهيجها وكل شوية اجيبلها كاس تشربة تاني لوحدها لاني عارفة هي عايزة اية فضلنا كدا لحد الفجر وخلاص سهير كانت جابت اخرها وتعبت قفلنا الاغاني وطلعنا فوق طبعا ماما و منة هما الي كسبو ف اللعبة وكدا هاينامو مع احمد ف الاوضة وانا وسهير خسرنا وطبعا لان الهانم كانت متعمدة تشرب بطئ وتخسر علشان تبات معايا لوحدها لاحظت كدا واحنا بنلعب بس قولت اسايرها وكمان فرصة اني انا وهي لوحدينا علشان اعرفها الوضع الجديد وازاي تتعامل معايا بعد كدا طلعنا وماما واحمد ومنة دخلو اوضة وانا و سهير دخلنا اوضتي انا .
الجزء الجاي هاقولكو عملت اية معاها واية الحصل استنوني .
وابقو اكتبولي لو عجبكو الجزء الجديد والحفلة .

اولا انا بعتذر جدا علي التاخير بس كان عندي ظروف غصب عني وبتمني الناس تكون لسة فاكرة قصتي والاحداث واتمني الاقي تشجيع اكتر علشان اقدر اكمل وشكرا لكل واحد متابع قصتي .. اسيبكم مع الجزء الجديد

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *