رواية أمي قوية ومتسلطة بس شرموطة الفصل الثالث 3 قصة محارم حقيقية
رواية أمي قوية ومتسلطة بس شرموطة الفصل الثالث 3 قصة محارم حقيقية
البارت الثالث
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
دخلت لبيت عمتي ,, وخبطت الباب ,, فتحتلي عمتي اول ما شافتني .. لفت وشها ودخلت المطبخ وهي بتقولي: ازيك يا حسام..فضلت واقف ع الباب وقولتلها: ازيك يا عمتو..دخلت المطبخ وانا فضلت واقف ع الباب .. مزهول من موقفها .. اتصرفت كأني عايش معاها كل يوم ومتعودة تشوفني,, ولا حضن ولا بوسة لابن اخوها اللي بقاله اكتر من سنة مشافتوش ,, وفجأة وانا واقف لاقيتها بتندهلي من المطبخ بتقولي: ادخل يا بني واقفل الباب…دخلت وقفلت الباب وقعدت ,, عمال افكر هعيش ازاي في البيت ده اسبوعين بالشكل ده .. اذا كانت البداية كده .. امال الاسبوعين هيبقو ازاي ,,]بيت عمتي مكون من:عمتي حنان 42 سنة بيضة وطولها 160 وجسمها كويس .. مش عايز اقول مليانة لكن هقول انها مش رفيعة .. شعرها اسود فيها شبه كبير من الممثلة سلمى غريب.. بزازها حجمهم معقول ,, لكن عليها طياز كبيرة جداً .. شخصيتها طيبة ,, لكن خبيثة ,, لكن معايا انا بالذات بتبقى طيبة اها ,, لكن بتهريني طلبات وكل شوية تبعتني مشاوير..صلاح جوز عمتي 45 سنة طوله 167 تقريباً ,, ده بقى مليان لدرجة فظييييييييعة .. حتى جسمه بيأثر على حركته .,, اتخن من احمد حلمي في فيلم اكس لارج ,, لكن ده نوعه مختلف مليان من اول صدره لغايت وسطه .. وطيزه اكبر حاجة فيه ,, شعره بني غامق وعينيه مدية على اخضر .. شخصيته قوية جداً ممكن نقول ان كلمته هي اللي بتمشي ع العيلة كلها حتى جدتي بتسمع كلامه..سماح بنت عمتي الكبيرة سنها 24 سنة ,, جسمها منسق ومعقول ,, بزازها وطيزها حجمهم عادي ,, بيضة جداً لون شعرها بني فاتح ,, لون عينيها بني ,, شكلها جميل اوي,, طولها عادي ,, شخصيتها طيبة جداً زي امها ويمكن اكتر .. محبوبة العيلة والعيلة كلها بتحبها..
ياسمين بنت عمتي الصغيرة سنها 17 سنة .. جسمها حلو وواضح انها هتبقى فرسة لما تكبر ,, طويلة شوية على سنها ,, بزازها كبار وطيزها عادية ,, لون جسمها غامق شوية ,, وشها مش اد كده ,, شخصيتها تافهة ,, وبتضحك على أي حاجة وعلطول ,, كل العيلة بتدايق منها عشان تفاهتها …برغم طيبة عمتي وبنتها سماح الا انتي مكنتش بحبهم برده ,, وده بسبب امي اللي كرهتني فيهم ,, وطبعاً اكيد ده بسبب طلاقها من ابويا وبسبب ان ابويا كان دايماً يشتكي منها ومن شخصيتها ,, والعيلة كلها كرهتها ,, وهي من نحيتها طبعاً مش بتحب حد اساساً ,, وبالتالي كرهت العيلة كلها بسببها ,, لكن امي مش بيهمها حد ,, برغم انها مقاطعة العيلة ,, لكن عشان تنفذ اللي في دماغها اتصلت بعمتي عادي وبلغتها اني هروح اقعد عندها ,, وبرغم خلافهم اقنعتها وعمتي وافقت,,, جبارة يا سهام…نرجع لقصتنا .. فضلت قاعد بره ,, كانت سماح نايمة وياسمين في المدرسة وصلاح نايم ,, وعمتي بس هي اللي صاحية واقفة في المطبخ بتحضر الغدا ,,وكالعادة لقيت عمتي بتندهلي ,, وبتبلغني انزل اشتريلها طلبات ,, طبعاً مهي مخلفتش رجالة وانا خدام امها,, نزلت جبت الطلبات ورجعت ,, كان صلاح وسماح صحو من النوم وياسمين رجعت من المدرسة,, وقابلت ترحيب ملوش أي تلاتين لازمة ,, ولا كأني عايش معاهم وبيشوفوني كل يوم ,, موحشتش حد منهم خالص ,, يمكن سماح هي اللي كانت مهتمة شوية بسبب طيبتها الزيادة ,, لكن برده كرهها لامي بيأثر على الموضوع وبيخليها تاخد مني جنب …الغدا خلص وقعدنا نتغدى مع بعض ,, واحنا ع الغدا كان في شوية اسئلة عن دراستي وشغلي وغيره ,, وكأنهم بيتعرفو عليا ,, طبعاً ماحنا محدش فينا يعرف حاجة عن التاني ,, كل واحد ف وادي …لكن اللي كان مدايقني طريقة جوز عمتي معايا ,, ورخامته المعهودة ,, واصراره على معاملتي على اساس اني *** ,, او عيل خول زي ما كان بيقولي ساعات ,, عدى اليوم كئيب زي ما كنت متوقع .. وجه معاد النوم .. وطبعاً لازم اليوم يتقفل كئيب زي ما بدأ ,, والقرار بأني هنام في الصالة ع الكنبة عشان مينفعش انام ف اوضة واحدة مع بنات عمتي..دخلو نامو ,, وفضلت قاعد مخنوق وبحسب يومي وبفكر في حياتي هتشمي ازاي في البيت ده ,, وبرغم اني كنت هلكان من الصبح ونفسي انام ,, وبسبب اني منمتش كويس ,, لكن كل ده راح بسبب التفكير ,, جالي ارق من التفكير ,,,وفجأة ظهرتلي النجدة اللي هتنجدني من العيشة هنا ف البيت ده,,, جهاز الكمبيوتر اللي في الصالة ,,, مهو امي اخدت مني اللاب بتاعي ,, عشان العذاب يبقى عذاب بجد ,,, ظهرلي الصديق الوحيد في البيت وهو الكمبيوتر ,, وكمان في نت ,, طفيت النور وبقى نور البيت كله مطفي ,, وفتحت الكمبيوتر ودخلت ع النت ,, وكالعادة الاقي كل اصحابي قافلين ومفيش جديد ولا ف الياهو ولا الفيس ,, فقررت اني اتجول شوية في مواقع السكس ,, وفتحت قسم المحارم اللي كنت خلاص اتعودت عليه ,, ومن كتر قرايتي في قسم المحارم ,, كان في بعض القصص اللي بيبقى فيها ان البطل بيتناك من طيزه من أي حد ,, ابوه او صاحبه او اخوه او امه بزبر صناعي,,, شدني موضوع الشذوذ ده ,, وقولت اجرب وادخل اقرا القصص اللي فيه ,, وفتحته وبدأت اقرا وعجبتني كام قصة ,, والبطل بيتناك من المدرب بتاعه او المدرس بتاعه ,, او حد من قرايبه ,,, وكان معظمها ان راجل كبير بيسيطر على ولد صغير وينيكه ويخليه خدام ليه ,, وعجبني النوع ده ,,,لكن فجأة سمعت صوت في اوضة عمتي ويظهر ان حد
صحى ,, علطول قفلت الكمبيوتر وروحت ع الكنبة ,, كان صلاح صحى وقام دخل الحمام ,, وبعدين دخل المطبخ ,, وبعدين رجع الاوضة وفتح التلفزيون ,, كنت مستنيه ينام ,, لكن انا اللي نمت وانا مستنيه ,, ولاقيت عمتي بتصحيني عشان اروح الكلية ,, وصحيت روحت الكلية ,, وارجع ويعدي اليوم كئيب زي اللي قبله ,, واستنى لغايت بليل عشان اقعد شوية اتجول في النت ومواقع السكس .. قضيت يومين بالشكل ده ,, وانا بطلع العذاب اللي بتعذبه في الساعة اللي بقعدها بليل ع النت ,, وفي اليوم التالت حصل اللي مكنتش اتخيله ,, ولحظة وانا فاتح قسم قصص الشذوذ وكان في شوية صور ,, لاقيت صلاح جوز عمتي واقف ورايا,,, بصتله وانا مخضوض ,, بصلي بصة حادة اوي ,,, فضلت ثابت مش عارف اعمل ايه ولا اتصرف ازاي ,,,قطع هو كل ده وقالي: قوم…قومت ,, قالي: تعالى ورايا..مشيت وراه لغايت الحمام ,, شاورلي جنب الغسالة وقالي: اترزع هنا .نزلت قعدت ع الارض جنب الغسالة .. وهو قفل الباب وقلع البنطلون ,, وانا مخضوض من المنظر ,, وفجأة كل الخضة راحت لما شوفت زبره ,, اللي خلاني اروح لعالم تاني خالص ,, يظهر ان قرايتي في قسم الشذوذ خلتني سالب ,,واتمنين ساعتها اني امسك زبره وانزل مص فيه ,, لكن انا مش قادر اعمل أي حاجة .. بس قاعد خايف مستنيه هو يقولي اعمل ايه ,, راح هو شخ في الكابانيه .. وبعدين غسل زبره ,, ولبس البنطلون ,, وسابني وطلع وقفل الباب عليا من بره ,, فضلت قاعد مزهول من الموقف وانا مخضوض ,, واعمل ايه في موقفي ده ؟,,فضلت قاعد كتير لغايت ما لاقيت نفسي روحت في النوم ,, مصحانيش غير صوت الباب وهو بيتفتح ,, ولاقيته داخل ,, والمرة دي قلع البنطلون كله وكمان قلع البوكسر ,, ودي كانت اول مرة اتخيل اني ممكن اشوف طيز اكبر من طيز امي ,, كانت طيزه كبيرة جداً وشكلها مغري ,, سابني وقعد ع الكابانيه وفضل يشخ .. وبعدين مسح طيزه وقام ولبس البنطلون وغسل ايده وقالي: اطلع ع الكنبة عشان شوية وبنات عمتك هيصحو ,,, ولما ينزلو ترجع تاني زي الكلب هنا ,, ولما عمتك تيجي تصحى هاجي اطلعك تاني ع الكنبة ,,وفعلاً عملت زي ما قالي بالظبط ,, وفضلنا يومين ع الحال ده ,, كل ما يجي معاد النوم يجي يدخلني الحمام ويقفل عليا ,, وكل شوية يدخل يشخ ويسبني ويخرج ,, لغايت ما اتعودت على الوضع الجديد ده,, ومبقتش بفكر دلوقتي غير ف اني ازاي اوصل لزبره وطيزه ..بقى كل تفكيري دلوقتي ,, ازاي امص زبره والحسله طيزه وانضفهاله بعد ما يشخ ,, لغايت ما جتلي الجراة في مرة وطلبت منه اني امسحله طيزه بعد ما شخ ,, لكن هو بصلي ومردش عليا ,, وسابني وخرج ,, وبقى كل ما يدخل عليا وانا اطلب منه امص زبره او امسحله طيزه ,, وكل مرة ميردش عليا ويسبني ويخرج ..لغايت ما بقيت هموت ومش قادر ,, وفي مرة وهو بيشخ نزلت على رجله وقولتله: ابوس رجلك خليني امسحلك طيزك ,, ابوس رجلك ارحمني مش قادر ,, طبعاً كنت مستغرب نفسي وازاي وصلت للحالة دي ,,, لكن لقيت تفسير ,, وهو ان كتر دخولي على قسم الشذوذ,, مع طريقته الحادة والسادية معايا اللي هيجتني ,, وكمان الروايح اللي كان بيعملها في الحمام ,, كل ده خلاني بقيت بتمنى ابقى خدام عنده امصله زبره والحسله طيزه ,,صحيح كانت طيز امي لوحدها توزن 4 ستات ,, لكن طيز صلاح توزن 4 من امي ,, طيزه اللي لو دخلت لساني عشان الحسها ,, راسي كلها هتختفي جواها ,, لما شافني خلاص مبقتش قادر وهيجت وجبت اخري ,, راف بحالي ,, وقام وقف وخلاني الحسله طيزه من الخرا بتاعه ,, وبعد ما خلصت اترجيته اني امصله زبره ,, لكن هو رفض وقالي: مش علطول كده يا خول ,, واحدة واحدة ,, كل حاج وليها تمنها ..]وزقني برجله في وشي وخرج ,, وبقيت مستني المرة الجاية على احر من الجمر ,, لكن المرة دي اتأخر وفضل مدة ميدخلش الحمام عليا ,, لغايت ما في نص اليوم وكلهم في البيت ,, قام هو دخل الحمام ,, دخلت وراه وقفلت الباب,, ونزلت على رجليه اترجاه يسمحلي امص زبره ,, قالي: انت ايه اللي بتعمله ده يا خول ,, مش وقته يا متناك ,, عمتك وبنات عمتك قاعدين بره ,, قولتله: مانت بقالك مدة مش بتدخل عليا .. وانا خلاص جبت اخري ومش قادر ,, ابوس ايدك ارحمني بقىقالي: الخول اللي زيك مينفعش يرتاح ,, اخرج يا بن اللبوه واياك تكررها تاني فضلت واقف مش قادر اخرج ,, لكن هو زعقلي وقالي: اخرج يابن الوسخة خرجت وانا هموت … لاقيت بنات عمتي بيبصولي ,, قولتلهم: اصل كان عمو طالبني اصلحله حاجة ف الحمام ,, محدش رد عليا وعدو الموضوع عادي ,,وفي نفس اليوم بليل وانا نايم في الحمام كالعادة ,, دخل عليا صلاح ,, وقالي: انت يا خول اللي انت عملته ده ميتكررش تاني ,, بس عشان انت صعبت
عليا ,, افتح بؤك يا خول ,, عشان هترتر في بؤك يا شرموط ,,, كان الموضوع جديد عليا ,, ومكنتش متوقع انها توصل لانه يترتر في بؤي ,, وكنت خايف ,, وفعلاً مقدرتش استحمل وتفيت كل اللي دخل في بؤي ,, لكن هو طبعاً اتعصب ,, وقالي: انت بتف الترترة بتاعتي يا وسخ ,, طب انا هوريك يا خول ,, وابقى قابلني لو عملتلك حاجة تاني ,, نزلت على رجليه ابوسها واترجاه واقوله: انا اسف يا سيدي ,, مش هتتكرر تاني ,, عشان خاطري سامحني ابوس رجلك ,, قالي: مانت كده كده هتبوس رجلي ,, رجلي اللي اشرف منك يابن المتناكة قولتله: انا تحت امرك انا خدامك ,, بس ابوس رجلك متزعلش مني ,, ابوس رجلك هعمل كل اللي تؤمرني بيه بعد كده ,,,, قالي: وهو انت تقدر متعملش؟ ,,, خليك مرزوع هنا يا كلب لغايت ما ابقى ادخل تاني ,, وسابني وخرج ,, ومشت حياتي ع النظام ده ,, كل ما يدخل عليا امصله زبره او الحسله طيزه ,, لغايت ما فاجئني بطلب وقالي: عايزك يا خول تروح بيتكو تجيب كام لباس من بتوع امك الوسخة وتلبسهملي ,, ومش عايز لباس نضيف عايزهم كلهم وسخين زيك يا وسخ,,, استغربت وفضلت افكر ,, قالي: انت بتفكر ف ايه يابن الشرموطة؟ ,, الكلمة اللي اقولها تتنفذ ,, قولتله: اوامرك يا سيدي,, وسابني وخرج,, وفضلت افكر ازاي هجيب اللباس بتاع امي ,, وازاي هدخل البيت من غير ما حد ياخد باله ,, ولو امي اكتشفت هتعمل فيا ايه ,, بس في نفس الوقت مقدرش منفذش اوامر سيدي صلاح ,, وبقيت مش عارف اتصرف ازاي ,, لكن في نفس اليوم الصبح ,, مروحتش الكلية وروحت ع البيت وقولت اكيد امي هتبقى نايمة ,, واسماء هتبقى ف الشغل وسارة وندى في المدرسة ,, وطلعت البيت ,, لكن اتفاجئت وانا طالع لما لاقيت باب شقتنا بيتفتح ولاقيت واحد واقف مع امي عند الباب وباسها ونزل ,, وقفلت هي الباب ,, نزل من جنبي ,, فضلت باصصله ,, وعرفت ان امي وزعتني عشان تعرف تتناك براحتها في البيت ,, استنيت شوية ع السلم وبعدين طلعت وفتحت باب الشقة بشويش ,, ودخلت لاقيت امي في الحمام ,, دخلت اوضتي وقفلت عليا لغايت ما سمعت صوت امي خارجة من الحمام ودخلت اوضتها ,, استنيت شوية لغايت ما تنام ,, وخرجت ودخلت الحمام ,, لاقيت كام لباس على كام ستويان وقمصان نوم من بتوع امي في الحمام ,, وكلهم وسخين ,, منهم اللي كان لسه متعاص بلبن الراجل اللي كان بينيكها ,, ومنهم اللي كان متعاص خرا ,, اخدتهم كلهم في شنطة ونزلت جري روحت لعمتي ,, وفي نفس اليوم لاقيت عمتي وبنات عمتي رايحين يباتو عند جدتي ,, ومفضلش غيري انا وسيدي صلاح ف البيت لوحدنا,, بليل لبست لباس من بتوع امي ,, واستنيت سيدي صلاح يجي عشان ارمي نفسي تحت رجليه ,,, وجه صلاح واخدني الحمام ,, وقالي: نفذت اللي قولتلك عليه يا خول؟ قولتله: اكيد يا سيدي .. قالي: طب اقلع وريني.. قلعت هدومي وفضلت باللباس ,, قالي: احا يابن الشرموطة هيجتني بمنظرك ,,, انزل ياخول على ايديك ورجليك زي الكلب ونزلت زي ما قالي زي الكلب وخليت طيزي نحيته ,, راح ضاربني في بيضاني بالشلوت ,, وبقيت هموت من الوجع واقوله: ابوس رجلك ارحمني يا سيدي قالي: اللي زيك ملوش رحمة عندي يا ابن الوسخة ,, انا هنيكك وانيك امك الوسخة يابن المتناكة وفضل يضربني لغايت ما وقعت ع الارض ,, وبعدين داس على وشي برجليه,, وراح ناازل ع الارض ومسك وشي وتف على وشي وقالي: امك ايه …؟ طبعاً معرفتش ارد .. هشتم امي؟ ,, هشتم سهام؟ ,, امي الجبارة ,, اكبر وذكى واحلى واقوى واجمل شرموطة في التاريخ كله ,, اشتم الاسطورة؟ ,, ازاي ؟ ,, لا طبعاً مقدرش اشتمها ,, حفاظاً لكرامتها ميجيش واحد كلب زيي يشتم الملكة دي,, سيدي صلاح تف على وشي تاني وهو بيشد في شعري وقالي: رد يا خول,,, امك ايه؟[ برده مردتش ,, فضل يضربني بالاقلام على وشي وعلى زبري وبيضاني ,, وبقيت مش قادر من الوجع ,, لغايت ما لاقتني برد: امي شرموطة ,, امي ولية مومس لبوة متناكة يا سيدي يوة ,,, شتمت امي ,, شتمت سهام ,, شتمت الجبارة ,, شتمت الاسطورة ,, شتمت الملكة ,, بس اعمل ايه؟ .. حد في موقفي لازم يستسلم ,, انا دلوقتي ف ايد ملك تاني ,, وهي اللي بعتتني ليه,, فضل يضحك وتف على وشي وقالي: ايه تاني يا عرص ,, اوصفلي امك الشرموطة يا متناك قولتله: انا ابن حرام وامي الوسخة زانية فيا ,, امي المتناكة اللبوة الشرموطة المومس تف على وشي ,, روحت لاحس التفة وقولتله: امي شرموطة وزانية ووسخة وبتوسخ لباسها ,, وبتتناك من الرجالة ولباسها بيبقى متعاص بلبنهم,, قلبني على ضهري ورفع رجليا وقلعني اللباس ,, وقالي: احا ,,, امك دي ولية لبوة ومومس ومتناكة يا خول راح قعد ع الكابانيه وقالي: تعالى يا خول الحس رجلين الدكر اللي هينيك كس امك يابن الزانية بوس رجلي واترجاني انيك امك يا خول ,, روحت ومسكت رجله ونزلت لحس فيها وفضلت امصمص صوابعه صباع صباع ,, وانا بقوله: نيك امي الزانية يا سيدي افشخها وقطع كسمين امها نيك وراح مقلعني لباس امي ,, وتف عليه وقالي: الحس التفة من على لباس امك اللبوة يا متناك يا عرص ,, الحس تفة الدكر اللي هينيكك انت وامك الوسخة يا وسخ وخلاني امسكله زبره العبله فيه ,, وضربني بالقلم وهو بيقولي: يلا هيج زبر سيدك يا خول يا متناك ,, هيج الزبر اللي هينيكك وينيك امك يا خول يابن المتناكة وانا بقوله: نيكني ونيك امي يا سيدي .. نيك المومس اللي جابت الخول من كسها ,, افشخها وقطعها ,,[ طبعاً انا مش داري بكل اللي بقوله ده ,, واكيد لو انا في وعيي مكنتش هتجرأ واقول كده ابداً ,, هو انا اصلاً مين يقدر عل امي؟ قام سيدي من على الكابانيه بعد ما بقى زبره واقف زي الحديد ,, وحط وشي في الكابانيه وفضل يضربني على طيزي,, وانا اصوت من الوجع واقوله: افشخني يا سيدي نيكني وقطعني ,, انا كلبك وخدام تحت رجليك يا سيدي راح ماسك طيزي وفتحها وتف فيها ,, وفضل يدخل صابع واتنين جوة طيزي وفضل يبعبصني بصوابعه وبعدين يشيلهم من طيزي ويحطهم في بؤي ويقولي: الحس يا عرص ,,, وانا بلحسهم وانا مستمتع,,, وقولتله: دخله في طيزي بقى يا سيدي ,, نيكني انا مش قادر راح ماسك زبره وفضل يدعكه بين فخادي في الاول ,, وانا هايج ومش قادر ,, معقولة النياكة من الطيز حلوة كده ,, مكنتش اتخيل ,, مستمتع جداً وانا زي الكلب بتناك من طيزي ,, واللي بينكني سيدي صلاح جوز عمتي اللي مكنتش بحبه,, بدأ يدخل زبره في طيزي .. وكنت هصوت وقولتله: مش قادر يا سيدي ده بيوجع اوي ,, قالي: احنا لسه في الاول يا خول ,, استحمل ولا عايز امك الشرموطة تبقى اشطر منك؟ قولتله: نيكني يا سيدي خلي طيزي اوسع من كس الشرموطة امي فضل يدخل زبره ويخرجه في طيزي وينيكني جامد ,, وانا بقيت في عالم تاني لدرجة اني كان هيغمى عليا من كتر النيك ,, لحد ما فوقت على صوته وهو بيشخر وبيقول: خخخخخخخخخخخ احاااااااااا خد لبن سيدك في طيزك يا شرموووط ,,, خد في طيزك يابن الوسخة ونزل لبنه السخن في طيزي وفضى لبنه كله جوا طيزي ,, وبعدين طلع زبره وشدني من شعري وحط زبره في بؤي ,, وخلاني امصله اللبن من على زبره وقالي: مبروك يا متناكة ,, بقيتي شرموطة,,, وبعدين خلاني البس لباس امي تاني ,, ورماني ع الارض وفضل يترتر عليا ,, وقالي: اياك تقوم تغير هدومك ,, نام كده زي مانت ع الارض بلبني في طيزك وانت لابس لباس امك الوسخة ,, وبكرة لينا حساب تاني ,, وسابني وخرج ,, وفضلت نايم مش قادر من كتر التعب لغايت ما روحت في النوم’’ تاني يوم ,, صحيت نضفت نفسي ,, وغيرت هدومي وطلعت ,, لاقيت سيدي صلاح صحى من النوم واول ما شافني,, راح ماسكني من شعري ونزل فيا اقلام على وشي ,, وقالي: طول ما مفيش حد ف البيت يا خول ,, متلبسش هدومك وتفضل بلباس امك المتناكة يا بن الوسخة , قولتله: حاضر يا سيدي ,,, انا اسف ,, سابني ودخل الحمام ,, وانا جريت عشان اقلع هدومي والبس لباس امي ,, لما خلص وطلع من الحمام قالي: يلا يا كلبة حضريلي الغدا ,,, دلخت المطبخ وانا بلباس امي ,, وحضرت الغدا ,, وطلعت حطيت الاكل على الترابيزة ,, وندهت لسيدي وقولتله: الاكل جاهز يا سيدي قعد شوية وبعدين طلع ,, وقعد وانا واقف جنب الترابيزة مستني اوامره ,,, قالي: وانتي فين اكلك يا شرموطة؟ قولتله: ميصحش اكل مع سيدي قالي: ومين قالك يا شرموطة انك هتاكل معايا,,, ادخلي اغرفي لنفسك طبق وتعالي…[ دخلت غرفت لنفسي طبق وطلعت ,, قالي: حطي الطبق هنا ع الارض جنب رجليا وانزلي كلي زي الكلبة من غير ما تستعملي ايديكي.. نزلت وقعدت زي الكلب وحطيت وشي في الطبق واكلت ببؤي بس ,, لاقيت سيدي راح قايم فتح الكمبيوتر ,, وشغل فيلم سكس شواذ ,, راجل كبير بينيك عيل صغير ,, والواد بيصوت ورجع سيدي وقعد ياكل .. وداس برجله على راسي ودفسني في الاكل ,,, وفضل يدوس برجليه جامد ,, لغايت ما وشي كله اتملى اكل ,, وبعدين قالي اوقف اكل ,, روحت شايل وشي من الطبق ,, راح حاطط رجليه في الاكل ورفعها ف وشي وقالي: كلي من على رجليا يا شرموطة ,,, كلي من رجل سيدك وسيد امك المومس يا متناكة ,, وفضلت الحس الاكل من على رجلين سيدي ,, وكل شوية يحط رجليه في الاكل ويرجع يحطها ف وشي وانا الحس الاكل من على رجله ,, لغايت ما خلص اكل وقام دخل الحمام وشوية وندهلي ,, دخلتله الحمام ,, كان بيشخ وخلص وقالي: تعالي الحسي طيزي يا متناكة يا علقة روحت الحس طيزه وامسحها من الخرا بلساني ,, وكانت دي اكتر حاجة بتمتعني ,, لان طيزه كانت كبيرة اوي وطرية جداً .. وكان بيبقى احساس جميل اوي وانا وشي مدفوس في طيزه المربربة ,,, وبعدين قالي: جهزي نفسك النهاردة يا شرموطة عشان في مفاجأة كبيرة ليكي ,,, قولتله: انا تحت امرك يا سيدي ,,, انا وامي المتناكة تحت امرك,, وخدامين تحت رجليك ضحك وقالي: ايوة كده ,,, انتي كده بقيتي شرموطة عال اوي ,, وسابني وخرج ,,, وقومت رتبت البيت ,, وسيدي قاعد يتفرج ع التلفزيون في اوضته,, وندهلي عشان امسجله رجليه ,, وروحت قعدت على ركبي عند طرف السرير ,, ومسكت رجليه امسجهاله ,, حاولت ابوس رجليه ,, راح ضاربني برجليه في وشي وقالي: اياكي تعملي كده تاني يا متناكة غير لما اقولك قولتله: انا اسف يا سيدي ,, ممكن تسمحلي ابوس رجليك يا سيدي , قالي: بوس بس يا متناكة مسكت رجليه ونزلت فيهم بوس ,, من كل حتة من الكعب لغايت صوابعه صباع صباع ,,,, وقولتله: عشان خاطري يا سيدي اسمحلي احط رجليك في بؤي ,, ابوس رجليك يا سيدي قالي: مانتي بتبوسيها فعلاً يا متناكة ,, ماشي يا شرموطة ,, بس الحسي رجلي الاول يا شرموطة ,, وريني بتحبي رجلي ازاي يا متناكة يا بنت اللبوة مسكت رجليه وفضلت الحس فيها بلسانه زي المجنون ,, وهو بيضحك على منظري قالي: قومي حضري عشا ملوكي يا شرموطة قولتله: بعد اذنك يا سيدي … وقومت دخلت المطبخ وحضرت العشا الملوكي اللي سيدي طلبه مني ندهلي سيدي وقالي انزل اجبله طلبات ,, وقالي البس هدومي على لباس امي ,, وفعلاً لبست هدومي على لباس امي ونزلت عشان اجيبله الطلبات ,,, وفضلت ماشي ف الشارع وانا سعيد بالحياة الجديدة الممتعة اللي انا عايشها ,, بس قلقت لما افتكرت انها كلها كام يوم وهرجع تاني لامي ,,, وفكرت وقولت اني لو طلبت منها اقعد كمان عند عمتي اكيد هترفض ,,,[ وفضلت ماشي مهموم ان الهنا اللي انا فيه هيخلص كمان كام يوم ,, وفضلت افكر ازاي اقنع امي افضل قاعد عند عمتي ,, لغايت ما وصلت لحل ,, اكيد هي باعتاني عشان تعذبني ,, يبقى لما اتصل بيها واقولها انا مش طايق العيشة عند عمتي ,, وان انا بتعذب عندها ,, اكيد هتتبسط وهتخليني اقعد كمان عشان اتعذب,,, وفعلاً طلعت تليفوني واتصلت بيها وقولتلها اني بتعذب عند عمتي ومش قادر اكمل ,, وفعلاً نجحت خطتي وقالتلي انها هتتصل بعمتي عشان تقولها اني هقعد عندها كمان اسبوعين غير الاسبوعين الاولانيين,, قفلت وانا بمثل عليها اني مدايق ,, ولكني كنت فرحان ,, اني هقعد كمان اسبوعين مع سيدي صلاح ينيكني ويبعبصني ويفشخني ويمرمط بكرامتي وكرامة امي الارض,,, رجعت البيت لاقيت سيدي قاعد في الصالة وقالي: جبتي الطلبات يا علقة ,,, قولتله: زي ما حضرتك امرت يا سيدي ,, قالي: طب انا عايزك النهاردة تلبسي اقوى حاجة عندك ,,, عايز اشوف اكبر شرموطة في البلد النهاردة عندي ف البيت,, قولتله: اوامرك يا سيدي ,,, وخدت الشنطة اللي فيها هدوم امي ودخلت الحمام ولبست كلوت فتلة من بتوع امي وكان متعاص خرا من طيزها ,, ولبست سوتيان ,, وروحت لابس قميص نوم احمر عليهم ,,, وخرجت لسيدي صلاح اللي كان قاعد حاطط رجل على رجل ,, وروحت ونزلت على ركبتي ادامه ,, ومسكت رجليه الكبييييييرة وفضلت ابوسها والحس فيها ,, لغايت ما قالي: قومي يا شرموطة اقفي ,,, قومت وقفت ,, قالي: عايزك تديني ضهرك وتقلعي قميص النوم ده وانتي بتترجيني انيكك وانيك امك الشرموطة قومت وقفت ولفيت ضهري لسيدي وقلعت قميص النوم وانا بقول: انا وامي اللبوة خدامين تحت رجليك يا سيدي ,, نيكني وافشخ امي وقطعنا ,, امي الشرموطة الزانية المومس كلبة تحت رجليك يا سيدي ,, لغايت ما قلعت قميص النوم وفضل بالسوتيان والكلوت,, وسيدي قالي: لفي بقى يا متناكة,, لفيت عشان اواجه صدمة عمري ,, لما لاقيت عمتي لابسة قميص نوم كت مبين نص بزازها وواصل لتحت طيزها بشوية ,, قاعدة على رجل سيدي صلاح,, ووقفت اتسمرت مكاني مصدوم مش عارف اعمل ايه ,,, وعمتي بتتفرج عليا وانا بالسوتيان والكلوت الفتلة,,, وراح سيدي قالها: عشان تصدقي لما اقولك انه عيل خول شرموط ابن زانية ويستاهل اللي بعمله فيه عمتي بصتلي وقالتلي: ايه ده يا عرص فضلت واقف مصدوم مش عارف ارد ,, راخ سيدي شخرلي وقالي: خخخخخخخخخخخخخخخ احااااااااااا انت عايزني اقوملك يا خول ,, تعالى اركع تحت رجلينا هنا وجاوب على ستك حنان يا خول ,,, ولو معجبهاش كلامك يا خول هطلعك الشارع بالمنظر ده ,, واخلي كلاب السكك ينهشو في لحمك.. نزلت راسي في الارض ,,, راحت عمتي رفعتلي وشي برجليها وقالتلي: ايه ده يا خول؟ (وهي بتشاورلي على السوتيان والكلوت) قولتلها: دول بتوع امي يا ستي راح سيدي ضاربني بالقلم على وشي وقالي: رد عدل يا خول قولتلها: ده كلوت امي اللبوة المومس المتناكة اللي بتلبسه على كسها وطيزها ,, والسوتيانة دي اللي بتلبسها على بزازها وجايبهم من الحمام ولسه عرقها فيهم وبنت الوسخة موسخة الكلوت بخرا طيزها المتناكة ,, ولبستهم عشان اهيج سيدي صلاح اللي هينكني وينيك امي الشرموطة الزانية ,, ويفشخني ويفشخ شرف امي المومس ستي حنان لما سمعت كلامي شخرت وقالت لسيدي صلاح: ده يستاهل اللي انت بتعمله فيه ,, ده ابن حرام ولازم يتناك هو وامه الشرموطة وبصتلي وتفت ع الارض وشاورتلي برجليها عشان انزل الحس تفتها من ع الارض,, ورفعت قميص النوم وقالتلي: شايف كسي يا متناك ,, كسي ده اللي سيدك بينكني فيه بزبره ,, كسي ده ليه قيمة عندك يا بن الوسخة ,, وحطت صباعها في كسها وطلعته وقالتلي: تعالى الحس لبن سيدك صلاح اللي كان في كسي يا خول ,,, وشدتني من شعري وتفت على وشي ,,, ولحست تفتها بلساني ,, وقامت مقلعاني الكلوت ,, وقالتلي: احاااااااااااا امك دي ولية متناكة ووسخة عشان تسيب كلوتها متعاص خرا كده سيدي صلاح ضحك وقالها: ده لسه ميعرفش المفاجأة اللي انتا محضرينهاله ,,, وجه سيدي رماني ع الارض ,, وقامت ستي حنان وقعدت بكسها على وشي وقالتلي: الحس كسي يا شرموط ,, الحس لبن سيدك الدكر اللي لسه جايبهم في كسي,, ومسكت الكلوت اللي كنت لابسه وفضلت تدعك بيه زوبر سيدي صلاح ,,, وانا بلحس كسها وانا مستمتع بلبن سيدي صلاح اللي في كسها ,, وهي بتدعك في زوبره وهو بيقولها: ايوة ادعكيلي زبري خليني افشخ كس ام الشرموط ده ,,, وهي بتدعكله بالخرا اللي في الكلوت وهو بيقول: يابن الهايجه دا طرى يبن اللبوه وسخن ااااااااه ادعكى اوي خلينى افشخ كس ام ابن المتناكه دا ادعكي خلينى اذل كس امه وانيك المره الى جابته من كسها فى طيزها وقامت ستي حنان من على وشي وقالت لسيدي صلاح: انا مليش نصيب في زبرك؟ ,,,, عايزه امصه وشدني من شعري وقومني وحط زبره في بؤي وخلاني امسحه من نجاسة امي ,,,وفضلت اكل خرا امي من على زوبره … وخلاها تلبس الكلوت وقالي: تعالى يا خول حط زبري في كس امك ,,, خليني انيك امك الشرموطة وفضل ينيكها وهي تتآآوه آآآآآآآآآآآآآآآه اححححححححح وسيدي يقولي: كس امك حلو اوي يا عرص وفضل ينيك ستي حنان لغايت ما صوتت وقالتله: هجيبهم هجيبهم راح مطلع زبره من كسها وشدني من شعري وقالي: الحس لبن ستك حنان يا متناك يا خول وانا فضلت الحس لبنها واكله وانا متمتع ,,, لغايت ما سيدي شدني من شعري ورماني في الحمام وستي حنان دخلت عليا ,, وقلعت الكلوت وترترت صنانتها عليا ,, وفضلت اشرب صنانتها ,, وبعدين لما خلصت راحت ماسكاني من شعري وحطت وشي في الارض وخلتني الحس صنانتها من ع البلاط وبعدين سيدي صلاح دخل علينا وقالها: يلا بقى وقت المفاجأة ,,, حضر نفسك يا خول عشان هتاكل احلى حاجة ممكن تدوقها في حياتك ,, خرا ستك حنان ,, ]بلعت ريئي المليان صنانة ولبن ,, ستي حنان قالتله: بس انا عايزة اشوفه وهو بياكل خرايا قالها: بس كده؟ ,, من عينيا وراح واقف وراها وحضنها وحط زبره في طيزها ,, قالتله: اااااااااااه مش قادرة يا صلاح ,, انت مخليني املى طيزي خرا وكمان جاي تحط زبرك في طيزي آآآآآآآآآآآآآه مش قادرة قالها: خلاص يا حبيبتي اخر حاجة ,,, وراح مطلع زبره اللي بقى عبارة عن خرااااا ,,, وقالها: اتفرجي بقى ع الشرموط ده وهو بياكل خراكي وقالي: انزل يا خول بوس رجلين ستك حنان واترجاها عشان تسمحلك تاكل خراها ,,, نزلت ابوس ف رجلين ستي حنان وانا بقولها: ابوس رجليكي يا ستي انا كلب وخدام تحت رجليكي انا وامي الزانية المومس ,,, ابوس رجليك خليني اكل خراكي ,, قالتلي: مش خسارة في عيل عرص زيك …[ وراحت ماسكاني من شعري وبالايد التانية مسكت زبر سيدي صلاح وحطت زبره في بؤي وقالتلي: كل خرا ستك يا شرموط يا متناك .,, راح سيدي صلاح ضربني برجليه وقعني ع الارض وقالها: دوري بقى اشوفه وهو بياكل خراكي ,,,[ راحت جت وفنست فوقي وحطت طيزها فوق وشي وراحت منزلة الخرا كله على وشي وفضلت الحس خراها بلساني وانا بقولها: خراكي طعمه حلو اوي يا ستي,,, وبعد ما خلصت شخ راحت قاعدة بطيزها على وشي وفضلت تدعك طيزها في وشي وتقولي: يلا يا شرموط كل والحسلي طيزي يا بن المتناكة, وبعدين قامت وتفت على وشي وخلتني الحس تفتها من على وشي مع الخرا بتاعها,,, راح سيدي صلاح قالها: يلا بقى عشان نتعشى ,, وبصلي وقالي: وانت يا خول كفاية عليك كده ,, اتعشيت كويس اوي قومت وروحت ابوس رجليهم وانا بقولهم: انا خدام وكلب تحت رجليكم انا وامي الشرموطة المتناكة ,, راحت ستي حنان ضحكت وضربتني برجليها في وشي ,, وقالتلي: بعدين نشوف موضوع امك ده[ وسابوني وراحو يتعشو وانا فضلت مكاني الحس كل حاجة وقعت ع البلاط ,, وعدى يومين وانا ع الحال ده مع سيدي صلاح وستي حنان ,, وبنات عمتي بايتين عند جدتي ,, لغايت ما حصل في يوم ان سيدي صلاح وستي حنان صوروني وهما بيلعبو بيا وانا بلحسلهم رجليهم وباكل خرا ستي حنان ,, وبشتم امي وبتناك من طيزي من زبر سيدي ورجلين ستي ,, واتفاجئت انهم بعد كده انهم بقو يمتعو نفسهم بس ,, والموضوع بقى مجرد تعزييب بالنسبالي ومبقتش بحس بمتعة ,, وعرفت بعد كده ان سيدي صلاح من اول يوم ,, عرف اني بدخل على مواقع شذوذ لما قعد ع الكمبيوتر وشاف انا كنت بعمل ايه ,, وفضل يراقبني كام يوم لغايت ما قرر ينفذ ,, وندمت اني خليت امي تقعدني كمان اسبوعين ,, لانهم كانو عذا فعلاً .. وبقيت بتعذب من سيدي وستي مبقوش يمتعوني ,, وبيمتعو نفسهم بس ,, واتفاجئت في اخر يوم ليا معاهم لما قالولي انهم هيفرجو امي الفيديو اللي صوروهولي عشان يذلوها ويخلوها تركع ادامهم وسيدي صلاح ينيكها ويفشخها هو وستي حنان ,, خوفت جداً من امي ,, وان انا حطتها في موقف زي ده ,, ويا ترى هتتصرف معايا ازاي؟ ويا ترى فعلاً سيدي صلاح وستي حنان هيقدرو على امي؟ وامي هتركعلهم وتنفذ طلباتهم؟ ه اللي هنعرفه في الجزء الرابع…. تابعوني …..
- لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية أمي قوية ومتسلطة بس شرموطة)