رواية أمي الزعلانة صالحتها بزبي الفصل التاسع 9 قصص محارم عائلية
رواية أمي الزعلانة صالحتها بزبي الفصل التاسع 9 قصص محارم عائلية
البارت التاسع
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
ودخلت عليا سحر الحمام من غير ما احس بيها وكان باين عليها انها متضايقه
سحر: هي ماما مالها
انا: سحر! ايدا انتي دخلتي امتي
سحر: بقالي شوية اي منه اخدة عقلك ولا اي
انا: يادي منه وسنين منه السوده شكلها ليله مش معدية
سحر: خلاص متزعلش عليها اوي كده
انا: طب بقولك اي انتي هتفضلي تكلميني من بعيد كده ولا اي متيجي هنا
وقربت سحر علي البانيو وقعدت علي طرفه كده وبقي وشها في وشي
روحت مادد ايدي علي وسطها وشديتها في البانيو بسرعه فوقعت والعبايه اللي كانت لابساها غرقت مايه
سحر: يبني انت مجنون استني اقلع بقي وقامت سحر وقفت في البانيو بين رجليا وقلعت العباية وبقت بالكلوت بس لانها مش لابسه سنتيانه بس لاحظت انها بتتشرمط وهي بتقلع ونزلت بايديها بتحسس علي طيزها وبعد كده راحت قالعه الكلوت وفنست قدامي عشان تجيب الكلوت وظهر كسها وخرم طيزها قدامي ونزلت قعدت بين رجلي ونا زبي واقف اصلا من شرمطتها وبحكم ان هي اقصر مني كانت رافعه نفسها لفوق وكان زبي محشور بين فلقة طيزها وكنت حاسس بسخونيتها
روحت بايسها في رقبتها وهمست في ودنها
انا: مش عيب يبقي معايا بطايه في ايدي واروح ابص لورك فرخه
لاقيتها ضحكت بشرمطه جامدة
سحر: طب متقول لنفسك
انا: مهو انتي يسحورة بردو دايما بتشكي فيا مع اني معملتش حاجه
سحر: طيب مهو انا بغير عليك ولا مليش حق اغير علي جوزي
انا: لا حقك يا حبيبتي بس المفروض تكوني واثقه فيا اكتر من كده
سحر: انا واثقة فيك بس انت عينك زايغه انا حافظاك
صح مقولتليش اي رايك في منونه
وزقت جسمها من تحت وبقت زانقه زبي وبضاني وبقو محشورين في فلقتها
انا: طب ولما حمادة يتكسر دلوقتي هتبقي مبسوطه
سحر: لا سلامته ده حبيبي ده
انا: كنتي داخله شايطه لي كده قوليلي
سحر: بصراحه كنت عايزة اموتك واجيب البت منه دي من شعرها واولع فيها
روحت مقرب ايدي من بزازها فاركها ووقرصتها في حلمتها اللي بقت واقفه زي المسمار
سحر: اههه ايدك تقيلة
ورجعت راسها لورا وبقت دافسه جسمها كله فيا ونا بقيت حاسس ان زبي خلاص هينفجر من خنقته
سحر: مش هتقولي دلال مالها
انا: عقبال عندك دخلتها كانت النهاردة
لاقيتها وسعت عني شوية وزبي خرج من فلقة طيزها حسيت ان الروح ردت فيا تاني واخدت نفسي تاني
سحر: دخلتها ازاي يعني
شديتها ليا وقربتها عليا
انا: اصل النهاردة فتحتها
ومسكت شفايف سحر وبقيت ببوسها
سحر: فتحتها! فتحت اي بالظبط اوعي يكون اللي في دماغي
روحت مقرب ايدي من خرم طيزها وبعبصتها لاقيتها اتنفضت
سحر: اهههه يخربيتك وهي تستحمل
وضربتني في صدري ضربه خفيفه بدلع كده
انا: وهو حد قالك اني غشيم ومش عارف بعمل اي ولا اي يسحورة
سحر: طب كفايا عشان انا هايجه لوحدي من صويت امك
انا: طب مش عايزة تعرفي هي كانت حاسه بأي؟
سحر: نفسي بس مش هقدر
انا: واي اللي مش هيقدرك
سحر: كسي مولع ولو مطفيتش ناره هولع فيك انت سيب طيزي في حالها
انا: ده انا عنيا وزبي ليكي ولكسك
وقومت نا وسحر خرجنا من الحمام وشيلتها وهي متشعلقه في رقبتي وماسكه شفايفي بوس ومص ودخلنا اوضتها وزنقتها في الحيطه زي ما انا شايلها ومسكت شفايفها تقطيع بوس وعض ومص وهي ساحت مني خالص وفضلنا انا وهي بنبوس في بعض ونا زانقها في الحيطه وهي متشعلقه فيا
سحر: انا تعبانه اوي كسي مولع اوي يا احمد طفي نار اختك امممم كس اختك بيحرقها اوي يا احمد
واخدتها زي ما ونيمتها علي ضهرها وفشخت رجليها اتنين ودخلت في حضنها ومسكت بزازها وبقيت برضع فيهم وببوس واعض في حلمتها
سحر: اهههه اممممم ارضع بزاز اختك ايوة عض حلمتي كمان
وفضلت انزل لحد ما وصلت لكسها ومسكت شفراته بسناني وشديتها لفوق ووسعت شفرات كسها ودخلت لساني عند البظرة وبقيت بلحسلها بظرتها وبلحس كسها وبشفطه كله في بوقي
سحر: احححح كسي مولع نار الحس كس اختك يا احمد الحس كس مراتك
الحي كس لبوتك وشرموتطك اختك كسها مولع يا احمد محدش هيعرف يطفي ناري غيرك يا حبيبي
وقومتها من تحت ومسكت زبي اللي بقي حديد واول ما مسكته نزلت علي ركبتها ودخلته بين بزازها وبقيت بنيكها في بزازها
سحر: نيك بزازي بص بزاز اختك شافطه زبك ازاي
وبقت تطلعه من بين بزازها وتتف عليه وتحطه تاني وبعد كده طلعته وبقت تمص فيه وتاكله وبقت تاخد بضاني تمصها وتحطها كلها في بوقها وتطلعها وبقت تدخل زبي لاخر زورها وتخنق نفسها بيه روحت مقومها وقعدت نا علي طرف السرير وهي جات ركبت علي زبي ودخلته في كسها علي طول وبقت في الاول تتنطط عليه بالراحه وتنيك كسها بزبي براحه خاالص
سحر: يخربيت زوبرك كبير اوي علي كسي ده جميل اوي خخخخخ
ونزاتت مسكت شفايفي بقي تاكاها وهي بتتنطط علي زوبري وبقت بتهبد نفسها جامد علي زوبري وبتاكل شفايفي وكاتمه اهاتها في البوسه اللي قربت تكتم نفسي بس كنت مستمتع فشخ
وقومتها من علي زبي ومن كتر العسل اللي كان مغرق زبي لاقيتها نزلت مسكت زبي لحس ومص ونضفته من عسلها كله
انا: قومي يلبوة نامي علي ضهرك
سحر: اححح انا لبوتك
وقامت نامت علي ضهرها وفشخت رجلها ورفعتها لفوق ومسكتها باديها الاتنين
انا: اه يشرموطه مبتصدقي انتي
سحر: مبتشرمطش غير معاك انت الوحيد اللي بتعرف تخليني شرموطه تحت ايدك
وقربت منها وبقيت بفرش كسها بزبي وادخل راسو بس واطلعها تاني
سحر: حرام عليك دخلو بقي معدتش قادرة ارحم كسي ونيكني
ونا عملت نفسي مش هنا وفضلت ادخل الراس بس واحرك زبي علي كسها من بره ولاقيتها بتترعش وبتشخر جامد
سحر: اههه نيكني بقي كسي ولع نيكني يولا
وروحت مدخل زبي براحه فيها
سحر: نيكني جامد عايزاك تقطع كسي مش عايزاك ترحمني عايزة كسي يتفشخ
كلامها هني اوي روحت حاشر زبي كله مره واحدة جواها لاقيتها سابت رجلها وراحت مصوته جامد وبقيت بنيك وبرزع في كسها بسرعه جنونيه
سحر: اه اه اه اه اممممم اححححح مش قادرة نيكني كمان انا متناكتك نيك مراتك واختك اووووف براحه عليا
انا: براحه اي يشرموطه انا هفشخ كسمك النهاردة
وبقيت بنيك فيها جامد لحد محسيت ان كسها بيقفل عل زبي وسخونيته زادت اوي روحت مطلع زبي من كسها ونطرت شلال عسل من كسها
وروحت عادلها وخليتها في وضع الدوجيوهي نزلت جسمها لتحت ورفت طيزها لفوق اوي روحت رايزع زبي كله مره واحدة فيها وبقيت بنيكها بسرعه زي الغشيم اللي اول مرة يشوف كس قدامو بس كنت مبسوط اوي ونا برزع في كس سحر وهي كمان كانت مستمتعه اوي بالوضع ده واني برزع فيها
سحر: اه اه اه كمل كمان نيكني اوي هجيب اه اه اه اههههه خخخ
ولاقيت سحر بتترعش جامد وبعدت عني ونامت علي بطنها وبقت تنطر شلالات عسل من كسها اول مره اشوفه وكانك فتحت حنفيه
وسحر عينها قلبت وبقت بتتنفض من علي السرير وبتترعش بطريقه اول مرة اشوفها فخوفت اكمل نيك فيها يحصلها حاجه فقربت منها
انا: سحر انتي كويسه
ملقتش منها اي رد روحت لاطشها بالقلم علي وشها وهي بردو ما بتنطقش خالص
فقلقت عليها اوي خوفت الا يجرالها حاجه
انا: يسحر فيكي اي طمنيني عليكي
وهي بقي بتتحرك زي الملبوسه وبتتشنج جامد بصراحه خوفت من منظرها فجيبت ازازة الماية من جنب السرير وكبيتها علي وشها
سحر: هييييييييي في اي
انا: **** يحرقك يشيخه قلبي وقع في رجلي انتي كويسه
لاقيت سحر قربت مني واترمت في حضني
سحر: انت عملت فيا اي انا اول مرة اترعش كده
بس انا كنت اتفصلت خالص
انا: يبنتي انتي كويسه طيب ولا فيكي اي
سحر: و**** انا كويسه مفيش حاجه بس حاسه اني طايرة من الفرح انت وصلتني لمرحله اني من كتر المتعه كنت هموت
انا: انتي عبيطه يسحر وسعي كده قومي استحمي
سحر: لا والنبي كمل دنت مرتحتش حتي
انا: سيبك مني المهم تكوني كويسه
سحر: طب وسع انا هريحك
وقامت سحر ومسكت زبي اللي كان نايم نص نومه وحطيته في بوقها وفضلت ترضع فيه بس من غير فايدة خالص وفضلت تعصر وتمص في زبي وتضفط فيه لما خلاص مبقتش قادر وجبتهم في بوقها وهي بلعته كله وقامت قعدت جنبي
سحر: انا اسفه يا حبيبي بس و**** مكانش بايدي …
وكانت لسه هتكمل كلامها بس انا قاطعتها
انا: يا حبيبتي كفايا المهم صحتك وسلامتك وانا كمان تمام يلا بينانقوم ناخد دش عشان عايز انام حاسس اني تعبت اوي
وقومنا انا وهي وهي كان باين عليها الزعل عشان مقدرتش تبسطني بس انا مكانش فارق معايا غير انها تكون كويسه ودخلنا خدنا دش سوا وبقينا بنبوس في بعض وولما حسيت نفسي ههيج وزبي هيقف تاني بعدت عشان عارف انها مش هتقدر وخلصنا وخرجنا وكنت خلاص هموت وانام
انا: انا هموت وانام مش قادر
سحر: طب هو ممكن اطلب منك طلب
انا: انتي تؤمري مش تطلبي يحبيبتي
سحر: **** يخليك ليا يرب هو ينفع تيجي تنام جنبي نفسي انام في حضنك
انا: بس كده عنيا خشي ع الاوضه ونا جاي وراكي
وسحر باستني ودخلت علي الاوضه ونا دخلت بصيت علي امي لاقيتها نايمه ولا كانها في الدنيا روحت بايسها في راسها لاقيتها فتحت عينيها
امي: مش كفيك اللي فيا رايح تكمل ع البت
انا: يحبيبتي نامي وارتاحي انتي بس وبكرة هزقيني براحتك
امي: لا اهزقك اي هو نا قادرة اتحرك انا حاسه اني مفشوخه نصين
انا: معلش يا حبيبتي حقك عليا
امي: حقك عليا اي يا عبيط انت ده انا مبسوطه انك انت اللي فتحتني
انا: بحبك اوي يا دودو
امي: انا اللي بعشقك بس يولا براحه ع البت دي كانت بتصوت جامد
انا: الصبح بقي لما اصحي هحكيلك يلا نامي نتي بس وارتاحي
وبوستها وسيبتها وخرجت من عندها ودخلت لسحر الاوضه لاقيتها نايمه ملط زي ما هي دخلت نمت جنبها واول ما نمت جنبها لاقيتها لفت وشها واتدفست في حضني جامد
سحر: اتاخرت لي يحبيبي
انا: كنت بطمن علي امك دي يعيني مفشخه عايزك لما تقومي الصبح تعمليلها اكل يخليها تصلب طولها
سحر: عنيا يا حبيبي انا هصحي الصبح هطلعلها فرخه وعملهالها
انا: **** يخليكي يروح قلبي
سحر: قولي بقي ناوي تعمل اي مع منه
انا:هي اي حكاية منه انتي تقوليلي منه وامك تقوليلي منه
سحر: ما انتو الاتنين موريبين بصراحه انت تقولها يا منونه وهي لما امك تسالها هتتجوزي امتي تبصلك وتلقح الكلام عليك
انا: طب بصي يسحر انا هجيلك سكه وضغري منه كلمتني من فترة في التليفون وقالتلي انها بتحبني بس انا رفضت وقولتلها اني مرتبط وبحب اللي مرتبط بيها
سحر: ينهار اسود انت كمان ارتبطت
انا: يبنت الهبله اومال انتي تبقي اي
لاقيت سحر ابتسمت جامد وقربت مني وباستني وفاجئة بعدت عني وكشرت
انا: في اي تاني
سحر: يعني بنت الوسخه دي بتحبك وعايزه تقربلك دنا لو شوفتها هولع فيها
انا: يحبيبتي ملهوش لزوم فكك منها ويلا نتخمد بقي عشان انا تعبان موووت وعايز اناااااام
لاقيت سحر دخلت في حضني ونا ضميتها عليا كنت حاسس ان بزازها هتنفجر
انا: انتي مرتاحه كده يسحر
سحر: هو انا مدايقاك
انا: ولا مدايقاني ولا حاجه بس حاسسهم هينفجرو
ومديت ايدي ومسكت بزها
سحر: اهه ايدك تقيلة لا سيبهم هما مرتاحين كده
انا: طيب اللي يريحك
ونمنا انا وهي في حضن بعض ومحستش بالوقت خالص مصحيتش غير وسحر داخله تصحيني
سحر: صباح الخير يحبيبي قوم بقي كفايا نوم بقينا العصر
انا: صباح النور سايباني نايم لحد دلوقتي لي يسحورة
سحر: كان شكلك تعبان اوي مرضيتش اصحيك بس امك حالفه متاكل غير لما تقوم وتاكل معاها
انا: طيب خلاص اسبقيني انتي وحضري الغدا عقبال ما اقوم
وسابتني وخرجت ونا خرجت من اوضتها علي الحمام علي طول لانه قريب منها وخرجت الصاله ملاقيتش حد دخلت المطبخ لاقيت سحر بتحضر الاكل سيبتها وقولت ادخل ابص علي امي ودخلتلها اوضتي
انا: صباح الفل يعروسه عامله اي دلوقتي
امي: صباح الخير والهنا يروح قلبي اي كل ده نوم
انا: مش عارف يدودو و**** عارفه بعد كل ده عايز انام تاني
امي: اتهد حيلك يحبيبي معلش
انا: معلش اي بس اسكتي يدودو **** يسترها معاك انا امبارح قلبي وقع في رجلي
امي: لي في اي حصل
انا: امبارح كنت مع سحر وفئة لاقيت عنيها قلبت وبتترعش جامد زي الملبوسه وكانت عماله تتنفض علي السرير زي اللي بتطلع في الروح
امي: يا بختها
انا: يا بخت مين بس بقولك دي كانت بتموت
امي: يا عبيط هي كده استكفت خالص من ال انت فاهم بقي
انا: ايدا يدودو انت مكسوف مني
راحت امي مبتسمه كده
امي: بس بقي اتكسف اي ده انا مش عارفه اتقلب ولا يمين ولا شمال بسببك من امبارح
انا: معلش يحبيبتي هو النهاردة ولا بكرة بالكتير وهتبقي زي الفل يروحي وهتقومي تجري في الشقه
كل ده وامي نايمه علي بطنها وعريانه ملط قومت جبتلها قميص نوم قطن وطويل عشان يغطيها ولبستهولها وهي كانت مبسوطه اوي وكانت بتتدلع عليا بمحن ونا بلبسهولها ووقفتها عشان انزلها القميص لتحت وكانت طيزها كلها عريانه ونا بنزلها القميص ودخلت علينا سحر وفي ايدها صينية الاكل
سحر: الظاهر اني جيت في وقت مش مناسب
انا: اوعي تفهمينا غلط ده انا بقلعها قصدي بلبسها القميص
وقعدنا ضحكنا كلنا وسحر حطت صينية الاكل علي المكتب بتاعي وخرجت جابت ترابيزة صغيرة وقعدنا كلنا ناكل وفضلنا نهزر ونضحك ونهون علي امي تعبها وخلصنا اكل وقومت امي عشان تغسل ايدها ولاقيتها ماشيه بتعرج ومش قادرة تمشي خالص وماشيه مفشخه كأن عندها تسلخات فضلنا نضحك عليها انا وسحر
امي: يولاد الجزمة بتتريقو عليا ونت يا بيه مش انت اللي عملت فيا كده افوقلك بس
وكملت مشي لحد الحمام واحنا ميتين ضحك عليها
وفاجئة تليفوني رن
انا: اهلا يا استاذ عصام ازيك
عصام: حبيبي يحمادة انت اي اخبارك
انا: كلو زي الفل
عصام: دايما يارب قولي بقي انت فاضي امتي كده
انا: افضالك يا استاذ عصام خير في اي
عصام: لا خير باذن **** اصل انا كلمت المحامي وقولتلو عايز العقود عشان هننقل الشركه هنا في مصر بس هو رفض يديهوملي وقالي ان الورثه لازم يكونو موجودين
انا: لا تحت امرك شوف حضرتك تحب نروح امتي ونروح
عصام: خلاص انا هعدي عليك كمان ساعه في البيت وهنروح سوا
انا: خلاص تمام انا في انتظارك
وقفلت نا وهو واتصلت بالمحامي
انا: سلام عليكم يا استاذ مدحت
المحامي: عليكم السلام يا ابو حميد طمني عليك
انا: بخير الحمد الحمد لله انا بس بتصل بيك عشان اقولك ان عصام كلمني وعايز نجيلك انا وهو عشان ناخد عقود الشركه
المحامي: طيب كويس انك قولتلي عقبال بقي ما انتو تيجو اجهزلكو الورق
انا: بالعكس يا متر انا عايزكك متجهزش اي ورق وتمطوحنا باي معاد اسبوع اسبوعين اي حاجه
المحامي: خلاص تمام اللي تشوفه
وقفلت معاه وخرجت برا لاقيت امي ممده علي الكنبة وسحر قاعدة علي الكرسي جنبها
انا: اي يحلوين
سحر:اتاخرت جوا كده لي يحبيبي
انا: كان معايا مكالمه كده
امي: وبتكلمين انشاء **** مصيبه لاتكون بتحب جديد
انا: ولا بحب ولا بتنيل يدودو و**** بس مشوار كده في السريع هروحه وهرجع علي طول
وسيبتهم ودخلت اخدت دش وغيرت هدومي وخرجت قعدت معاهم شوية لحد ما عصام اتصل بيا وقالي انه قرب عليا روحت نازله ولاقيته داخل عليا بالعربيه بتاعته بس الغريبه انهكان معاه واحدة في العربيه وكانت راكبه جنبه واول ما وقف قدامي هي نزلت وركبت في الكرسي اللي ورا
انا: استاذ عصام ازيك
ولفيت وشي عشان اشوف مين دي
عصام: دي مريم بنتي يا احمد (وصف مريم عندها ١٨ سنه جسمها رفيع بس اللي هو منحنيات ده بزاز كبيرة نسبيا ووسط صغير وطيز كبيرة شوية)
انا: اه **** يخليهالك يلا بينا بقي ولا اي
واتحركنا بالعربيه وكل شوية انا وهي عنينا تيجي في عنين بعض في المرايه ووصلنا وطلعنا عند المحامي بس مريم مطلعتش معانا وقعدت في العربيه
واول ما دخلنا المكتب دخلتنا السكيرتيره ليه علطول
ودخلنا قعدنا معاه
المحامي: اهلا وسهلا يا استاذ احمد ازي حضرتك يا استاذ عصام
انا: اهلا بيك يا متر
عصام: بخير يمتر بص انا مش عايز اضيع وقت كتير انا واستاذ احمد جاينلك النهاردة عشان عايزين عقود الشركه عشان ناوين هننقلها هنا لمصر
المحامي: وحضرتك اي رايك يا استاذ احمد
انا: مفيش كلمة بعدة كلمة استاذ عصام يا متر ده في مقام عمي
استاذنك تجيبلنا الورق بس
المحامي: طيب كلام جميل عقبال ما استاذ عصام يجهز اوراق النقل اكون انا جهزت العقود
عصام: اعتبر ورق النقل جاهز انت قدامك قد اي وتجهز الورق
المحامي: يعني حوالي اسبوع ونص اسبوعين بالكتير اوي
عصام: لي كل المده دي ده كتير اوي
انا: خلاص يا استاذ عصام اسبوعين ولا اسبوع ونص مش هتفرق لما استاذ مدحت يقول الورق جاهز هنيجي ناخده منه
عصام: بس انا لازم ارجع الكويت تاني عشن اظبط حاجات هناك
المحامي: خلاص انا لما اجهز الورق لو حضرتك موجود تيجي انت واستاذ احمد لو مش موجود هكلم استاذ احمد واديله الورق
انا: خلاص يعني يجماعه محلولة يعني
وعصام بان علي وشه التوتر بس كان بيحاول يداريه
ونزلنا من عند المحامي وركبنا العربيه
عصام: انت اي رايك في كلام المحامي ده
انا: هو مغلطش بصراحه انت ف حاجه دايقتك ولا اي
عصام: بصراحه انا مش مرتاحلو احنا بعد ما نجيب العقود نجيب محامي كويس ونريح دماغنا
انا: سيبها لله وربنا هيحلها
وهما وصلوني لحد البيت ومشيو هما ونا طلعت البيت
بس ونا طالع السلم
يتبع…..
- لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية أمي الزعلانة صالحتها بزبي)