رواية أمي الزعلانة صالحتها بزبي الفصل الثامن 8 قصص محارم عائلية
رواية أمي الزعلانة صالحتها بزبي الفصل الثامن 8 قصص محارم عائلية
البارت الثامن
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
واتفصلنا كلنا بجرس الباب قومتهم يدخلو الاوضه وظبطت نفسي وداريت زبي اللي واقف ده وروحت افتح ولاقيت راجل غريب
انا: مين حضرتك
الشخص: مش ده بيت محمد السفير (السفير ده لقب عيلتنا)
انا: ايوة مين حضرتك بردو انا ابنه ابويا اتوفي **** يرحمه
الشخص: محمد مات؟ لا حول ولا قوة الا ب**** و**** انا معرفش انا عصام السيوفي صاحب ابوك **** يرحمه انت احمد صح
انا: ايوة انا اهلا وسهلا طب اتفضل يا عم عصام
واخدته ودخلنا البرندا وسالته قهوته اي وخرجت روحت لامي الاوضه قولتلها متخرجش وتخلي سحر تعمل قهوة وتنده عليا ونا هدخل اخدها منها
ودخلتله البرندا
عصام: سامحني يابني و**** انا معرفش انه اتوفي كنت جيت انا لسه راجع من السفر وابوك كان اعز صاحب ليا
انا: لا ولا يهمك يا عم عصام بس هو حضرتك تعرف بابا من زمان
عصام: ابوك ده كان صاحب عمري قبل ما يا تجوز الست والدتك كنت انا وهو بنشتغل في الكويت بس هو نزل اتجوز ونا عيشت هناك وكنت انا وهو شركاء في شركه واتصلت كذا مره عليه عشان كنا المفروض هننقل كل اعمال الشركه هنا في مصر
انا: طيب ازاي ابويا كان عنده شركه وهو كان شغال في البنك
عصام: ابوك **** يرحمه مكنش بيحب القعدة كان بيعشق الشغل وهو اللي عملني ووصلني لكل اللي نا فيه ده
انا: طب هو مقالناش ليه من زمان
عصام: لا مش عارف بصراحه بس هو كان قايل اننا لما ننقل شغلنا هنا انت هتنزل الشغل معاه عشان تبقي في ضهره
انا: معلش يا عم عصام انا عارف اني صدعتك بأسألتي بس هي الشركه دي بتشتغل في اي؟
عصام: بنستورد من مصر هنا المواد الغذائية ونوزعها في كل دول الخليج
انا ساعتها كنت حاسس اني مش عارف اقول اي مبسوط ان ابويا كان راجل ناجح ولا زعلان انه كان بينزلني اشتغل من ونا عيل صغير واحنا عندنا كل ده لي يمرمطني كده
عصام: انت روحت فين يا احمد
انا: لا معاك يا عم عصام
ولاقيت سحر بتنده عليا روحت اخدت القهوة واديتهاله شربها
عصام: طيب هستاذن انا بقي واديني تليفونك عشان اكلمك ونعمل ورق الشراكه بتاعتي انا وابوك هيبقي باسمك انت بقي
واديته رقمي ووصلته ولاقيته معاه عربيه bmw x6 وكنت مبهور بيها اوي وسلمت عليه وهو مشي ونا طلعت البيت ونا مش فاهم اي حاجه
امي: مين الراجل ده وعايز اي
انا: مش عارف بيقول انه اسمه عصام السيوفي وبيقول انه كان شريك بابا **** يرحمه
لاقيت امي تنحت جامد زي متكون مصدومه
انا: انتي مالك متنحه كده لي هو انتي تعرفيه
امي: عصام السيوفي!!!
انا: اه مالو ده بيقولي انه هو وبابا عندهم شركه استيراد في الكويت وان ابويا كان شريكه وان بابا اللي عمله ووقفه علي رجله
امي: سحاااار انتي يا بت يا سحر
سحر خرجت من جوه
سحر: نعم
امي: عايزاكي تنزلي تشتريلي شوية حاجات من تحت
واديت امي فلوي لسحر وبعتتها تجيب حاجات ملهاش علاقه ببعض اصلا بس من اماكن بعيدة عننا شوية وانا استغربت هي بتعمل كده لي بس سايبها تخلص وبعد كده ابقي افهم هي عايزة اي
ونزلت سحر وقعدت انا وهي وهي جت قعدت جنبي
امي: ملكش دعوة بالراجل ده ابعد عنه خالص
انا: انا مش فاهم حاجه هو في اي بالظبط
امي: اسمع الكلام بس اللي بقولك عليه
انا: لا مش هسمع الكلام ماله سي عصام ده ومالك قلبتي لما سمعتي اسمه كده
امي: هحكيلك ابوك كان شغال في الكويت قبل ما يتجوزني ونزل مصر وجه هو وابوه وقابلو ابويا وجوزونا لبعض ومكنتش انا وابوك بنحب بعض
بس نفذنا اللي اهلنا عايزينو عشان ميزعلوش وبعد جوازنا بشهر ابوك قال هيسافر وعايزني اسافر معاه بس جت ستك تعبت ومنفعش اني اسافر معاه وقعدت انا هنا وهو سافر وسابني وخاب حوالي ٣ شهور ونا كنت لسه عروسه ونزل مصر تاني وقالي انه شارك واحد مصري صحبه من زمان هناك في الكويت في شركه استيراد وتصدير وكده ابوك بعلاقاته هناك لانه كان عايش قبل الراجل ده وابوك سابله الادارة ونزل هنا لان ستك كانت تعبانه اوي ومكانش ينفع اسافر مع ابوك هو مرضيش يسيبني لوحدي فجه عاش معانا هنا وبقي كل فترة يسافر يطمن علي الشغل ماشي ازاي ويرجع لحد ما في مرة رجع وقالي ان شريكه قاله ان ارصدة الشركه كلها اتجمدت عشان في بلاغات كتير عن جودة المنتجات فكان لازم ابوك يسافر يقعد هناك مده بس قبل السفر ستك اتوفت فمعرفش يسافر وقعد هنا وشريكه اللي هو عصام ده عرف يحل المشكله دي وابوك
عاش هنا واشتغل في البنك وفي نفس الوقت هو المشرف علي المنتاجات اللي بتتصدر من هنا لهناك وواحدة واحدة الشركه كبرت وكانت زمان دول الخليج مش اغنيا زي دلوقتي فكانت الشركه دي هي اللي بتدخل المنتجات البقولية كلها ليهم فالشركه كبرت بس جت سحر كبرت وبقي عندها حوالي ١٧ سنه وعصام وابنه كانو موجودين هنا في مصر
ابن عصام ده شافها وخلي ابوه يكلم ابوك عشان يجوزهم لبعض بس ابوك رفض يجوز سحر لابنه لانه عاؤف ان ابن عصام ده طايش وبتاع نسوان ومش قد المسؤلية
فعصام ده زعل ومبقاش يتكلم مع ابوك غير ساعة ما يديه حصته من الارباح بس وابوك حس بكده وكلمه وعصام قاله يا اما الواد يتجوز سحر يا امتا يفضو الشراكه اللي بينهم وكل واحد يشتغل لوحدو فابوك حس ان عصام بيلوي دراعه وقالو لما العيال يكبرو شوية يبقي يحلها **** وقالو ان ابن عمها متكلم عليها ومستنيها تخلص دراستها وعصام اقتنع وقاله خلاص ومش عارفه اي والتعامل بينهم اتحسن شوية بس مبقاش زي الاول خالص
وابوك كلمه قبل موته بفترة وقالو ينقلو شغل الشركه لمصر عشان كان شاكك ان عصام بيلعب في الحسابات وبيسرقه هو وابنه وعصام اتعصب ورفض واتخانقو مع بعض وابوك قالو يا تتنقل مصر يا امتا هيروحلو الكويت وابوك هيمسك الادارة لانه سايبهاله من اول ما اشتغلو وابوك زهق من شغل البنك وعايز يرتاح شوية وبعدها ابوك مات وعصام فضل يبعت الحصه بتاعتنا زي مهي وموقفتش وبسبب موت ابوك هو فكر ان ابوك غير رايه وهيسيبله الادترة عشان ابوك بطل يكلمه خالصه ميعرفش ان ابوك مات
انا: طيب هو طلاما احنا عندنا كل ده لي ابويا كان ممرمطني من صغري وبيخلني انزل شغل ونا بدرس هو كان مستكتر عليا الراحه
امي:انت ملاحظتي في ولا مرة ان ابوك كان بينزلك شغل في مجال التجارة عشان تبقي فاهم ولا عمرك لاحظت اشمعني انت الوحيد تللي بتقبض اكتر من اللي شغالين معاك عشان ابوك هو اللي كان بيزودلك ع القبض بتاعك من صاحب الشغل وكان بيدفعهولك من جيبه
انا: طيب انا مفهمتش لي مش عايزاني اتعامل مع عصام ده
امي: عشان ده راجل استغلالي وممكن يستغل انك سنك صغير ويخليك تتنازل عن تعب وشقي ابوك طول عمره
انا: وهو انا صغير يعني عشان واحد زي ده يضحك عليا
امي: بس انا اخاف عليك
انا: لا متخافيش من النهاردة مفيش خوف وهنفذ اللي ابويا كان عايزو وهنقل شركته هنا في مصر ونا اللي هديرها
امي: بس عصام مش سهل روح للمحامي بتاع ابوك وهو يفهمك كل حاجه وهو هيقف جنبك وهو اللي معاه عقود الشركه اصلا
انا: طيب ماشي انا هقوم البس واروحله بس لما ارجع نبقي نشوف حوار اسرار ابويا دي عشان حاسس اني مكنتش عايش معاكو انا عمال اكتشف حاجات غريبه
وسبتها ودخلت غيرت هدومي ونزلت روحت للمحامي واستنيته عشان كان عنده ناس وبعد كده دخلتله
انا: ازي حضرتك يا متر
المحامي: ازيك يا احمد يا ابني خير في حاجه ولا اي
انا: لا خير انشاء **** بس عايز اعمل اعلام وراثه عايز اعرف اي كل املاك ابويا **** يرحمه
المحامي: حاضر بس اشمعنا دلوقتي يعني
انا: اصل في واحد اسمه عصام السيوفي جالي وقالي انه شريك بابا وانه هينقل ورق الشراكه باسمي وكده
المحامي: غريبه ده جالي بردو وطلب عقود الشركه وانا كنت هكلم مداد دلال اقولها بس انشغلت شويه
انا: اوعي تكون اديته العقود هو جالك امتي بالظبط
المحامي: لا طبعا دي امانه انا كنت شايلها لليوم ده عشان كنت عارف انك هتيجي تطلبها هو جالي من حوالي ٤ ايام كده وسالني علي ابوك ونا قولتله انه **** افتكره وطلب مني العقود بس نا رفضت اديهوله وقولتله لازم الورثه كلهم يكونو هنا وهو سابني ومشي
انا: انا بقي كده يعني جاي يستعبط عليا ويقولي انه لسه عارف مني ان ابويا لسه ميت لا ده كده تمم طب بص يا متر انت هتعملي اعلام وراثه عشان عايز اعرف كل املاك ابويا وثانيا هتتصل بعصام ده وتقوله اني طلبت منك انك تشوفلي مين عصام ده وتعرفلي عنه كل حاجه وبكده تبقي كسبت بونط عنده وفي المقابل هيبقي ليك نسبه في تركه ابويا اتفقنا؟
المحامي: اتفقنا منغير اي حاجه ابوك ده عشرة العمر
انا: انا عارف يا يمتر ابويا كان بيقولي انك في مقام عمي
وخرجت من عنده وروحت اقعد في الكافيه اللي خرجنا فيه انا ط قبل گ
في المككتب عند المحامي
المحامي: مريم وصليني بعصام السيوفي علي التليفون
مريم: حاضر يفندم
واتصلت بعصام
عصام: خير يا متر
المحامي: استاذ عصام احمد ابن محمد السفير جالي وسالني عليك وعن ورق الشركه
عصام: وجاي بتقولي لي
المحامي: هو المفروض مقولكش
عصام: لا **** ينور عليك يا متر اي حاجه تحصل بلغني بيها علي طول وحلاوتك محفوظه
وقفل معاه والمحامي اتصل بيا
المحامي: انا عملت اللي قولتلي عليه يا استاذ احمد
انا: **** ينور عليك يا استاذ مدحت واحنا زي ما احنا علي اتفقنا
المحامي: بس في حاجه شاغله دماغي انت لي خليتني اعمل كده
انا: عصام لو كان جاي ناوي علي خير مكانش استعبط عليا ومكانش جه طلب منك العقود من ورانا ولما انت قولتله اني سالتك عليه يعني كده انا مش واثق فيه ساعتها هو هيعمل اي حاجه عشان يثبتلي اني اقدر اثق قيه وساعتها اقدر الاعبه براحتي
المحامي: سبحان **** كأني بتكلم مع ابوك بالظبط **** يديك الصحه يبني
انا: اهم حاجه بس تعملي اعلام الوراثه عشان عايز اعرف اي اللي ليا انا واختي
المحامي: بس ابوك مش كاتب اي حاجه باسم اختك خالص
انا: اوعي تقول كده قدامها يا متر انت عايزها تكره ابوها بعد ما مات ولا اي
المحامي: خلاص اللي تشوفه يابني **** يوفقك
وقفلت مع المحامي وحاسبت في الكافيه ومشيت روحت
بس ونا طالع لاقيت منه قاعدة ع السلم جنب باب شقتهم فاستغربت من قعدتنا واستغربت اكتر من اللي هي لابساه كانت لابسه عباية بيتي زرقاء بنص كم ضيقه ومحزقه عليها اوي مرسومه علي جسمها انا بصيتلها وتنحت
انا: اي اللي مقعدك كده يا منه
منه: بابا نزل راح مشوار ونا كنت طالع انفض السجاد بس الباب اتقفل والمفاتيح والتليفون وكل حاجه جوه مش عارفه افتح
انا: سجاد اي اللي انتي طالعه تنفضيه باللي انتي لابساه ده قومي قومي اطلعي اقعدي مع امي وسحر فوق لحد منشوف ابوكي ده جاي امتي
وقامت فعلا وطلعت قدامي وهي طيزها وسط مش صغيرة ومش كبيره بس هي من الاخر البت مرسومه كاريكاتير وطالعه قدامي مع كل سلمه طيزها بتتقصع ونا بحاول مبصش عليها بس غصب عني من منظرها زبي وقف لحد ما وصلنا عند باب الشقه رنيت الجرس الاول وبعد كده فتحت لاقيت سحر بتجري عليا وهي لابسه قميص نوم انا لمحتها لما فتحت الباب حته صغيرة ومنه ورايا
انا: خشي غيري اللي انتي لابساه ده انا معايا ضيوف
وهي مشيت ونا دخلت ومنه ورايا بس مش قادر اداري زبي اللي واقف ده واللي زاد وغطا اني شوفت طيز سحر بتترج وهي بتجري وقعدت منه في الصاله ونا قلعت الجاكيت اللي كنت لابسه وبقيت بداري زبي بيه ودخلت المطبخ لاقيت امي بتعمل الاكل بوستها في خدها
انا: بقولك اي البت منه قاعدة برا اخرجيلها
راحت امي بصت لزبي وهو واقف
امي: ابوها طب عليكو ولا اي
انا: ابوها اي بس دي سحر السبب
امي: سحر اه هبلعها بمزاجي لحد ما اشوف الوسخه اللي انت جايبهالي دي
وخرجت امي لمنه ووراهم سحر وكانت غيرت هدومها ونا غيرت ولبس ترينج وخرجتلهم كانت امي بدئت معاها فقرة كرسي الاعتراف
انا: اي يدودو مكفايا اسأله للبت هي دخلت بيتنا ولا مقر المخابرات
وطلبت من سحر تعملي قهوة وهي قامت جري تعملهالي ونا سيبتهم ودخلت البلكونه وقفت ولعت سيجارة وعمال افكر هعمل اي مع عصام ابن المرا ده وقطع تفكيري سحر اختي وهي جايه بتديني القهوة
سحر: اي بتحب جديد ولا اي و**** اموتك
انا: لا و**** يحبيبتي دنا مصدع بس
سحر: الف سلامه عليك بس بردو مش مرتاحالك
انا: يخربيت شيطانك يبت و**** ما في حاجه
سحر: طيب انا مش وحشاك
انا: يخربيت امك يبنتي انتي مبتشبعيش
سحر: وهو انت يتشبع منك
انا: ولا انا بشبع منك يحبيبتي
وسحر خرجت من البلكونه ونا شربت القهوة وخرجت وراها وقعدت معاهم برة
منه: سحر بتقول انك تعبان مالك الف سلامه عليك
طبعا امي وسحر باصينلها وعايزين يولعو فيها ونا اخدت بالي بس حبيت فكرة غيرتهم عليا كده فرديت علي منه
انا: اه و**** يا منونه عندي صداع مخليني مش شايف
منه: الف سلامه عليك طيب خدلك برشام ولا حاجه
راحت امي قايمة بسرعه وجت جنبي
امي(بغل): الف سلامه عليك يحبيبي
وراحت مطبطبه علي ضهري وقرصتني في ضهري
وانا رنيت علي ابو منه واديت التليفون لمنه تكلمه وقالتلو انها عندنا ويبعت لها المفتاح بتاع الشقه وقفل معاها
منه: معلش انا متقله عليكو معلش انا اسفه
انا: عيب يبنتي اللي انتي بتقوليه ده ده بيتك انت زيك زي سحر اختي
لاقيت سحر بتبصلي باستغراب (اللي هو دي زيي انا؟!!)
منه: **** يخليك يا حمادة
هنا الاتنين بصولها وخلاص ومبقوش قادرين يمسكو نفسهم
سحر: متقوليلي كده يمنه مش ناوية تفرحينا بيكي قريب
منه: انشاء**** هيحصل قريب اوي(وصت نحيتي وضحكت)
امي في سرها:عشم ابليس في الجنه
منه: بتقولي حاجه يطنط
امي:لا يحبيبتي بقولك **** يسعدك
ومعداش كتير من السكوت ورن تليفوني وكان ابو منه اديتلها التليفون وكان ابوها جه وهي نزلتله
وامي وسحر كانو عمالين يبصولي بقرف وقامت امي وسابتنا ودخلت المطبخ وفضلت انا وسحر ومحدش بيتكلم
انا: طيب بما انك مش هتتكلمي انا داخل انام ولما تحبي تتكلمي متبقيش تصحيني
حتي هي مردتش عليا وانا سيبتها وقومت وحتي مدخلتش لامي ودخلت علي اوضتي علي طول وقلعت التيشرت ولبست بوكسر بس وفردت جسمي علي السرير وعيني راحت في النوم بس منظر طيز منه وهي بتتقصع قدامي مفارقنيش خالص وفعلا كان شكلها يهيج الحجر ونمت محستش بنفسي خالص ونا بتقلب حسيت ان في حد نايم جنبي ففتحت عيني وكانت امي فحضنتها من ضهرها وكانت نايمه بالكلوت بس من غير سنتيانه او اي حاجه راحت هي لافت جسمها وبقي وشها في وشي وقربت مني واتدفست في حضني بس ساعتها انا هيجت وزبي وقف من سخونية جسمها الطري وبقي محشور في بطنها ويدوب اللي حايشه البوكسر اللي نا لابسه
انا: صاحية يدودو
واستنيتها ترد شوية بس مردتش عليا
انا: طيب بما انك مش صاحية خلاص
روحت مدور جسمي الناحية التاني وبقي وشي في الحيطه وضهري ليها
امي: اه صاحية
انا: طلاما انتي صاحية مبترديش لي
امي: مش عايزة ارد
انا: خلاص براحتك
وبعدت عنها شوية
امي: انت رخم اوي
انا: منتي مش عايزة تردي عليا ولا تكلميني اعملك اي انا
امي: وهو انت مش شايف اللي انت عملته النهاردة
انا: لا مش شايف عملت اي قوليلي
وعدلت نفسي ونمت علي ضهري
امي: لا و**** طيب انا قايمة وسع بقي
انا: هو نا لمستك اصلا متقومي ولا هي تلاكيك بقي
امي: طب و**** انت رخم فعلا
ولسه هتقوم روحت شاددها ووقعت فوقي بقت بمرمية ببزازها علي صدري
امي: اه ابعد عني انا مش طايقاك
انا: يبت انا جيت جنبك منتي اللي مصدقتي وبتحكي نفسك فيا
امي: بس يرخم انا مخصماك
انا: هو انا اقدر علي زعل القمر ده دي الدنيا تسود في عيني
امي: سلامه عينك يا حبيبي يوووه بقي انا نسيت اني زعلانه منك وبقت بتتحرك اسرع وبتحك كسها في جسمي جامد وحسيت بكلوتها بقي مبلول جامد
انا: واضح انك زعلانه اوي يدودو
امي(بتنهج جامد): ايوة زعلانه منك اوي امممم
انا: طيب متسيبيني اصالحك بطريقتي
امي: لا انا اللي هربيك عشان تبقي تبص لواحدة تانية
انا: واحدة تانيه اي بس انتي عارفه اني مبحبش غيرك
امي: اومال منه تبقي اي دنت اكلتها بعينك وهي عينيها متشالتش من عليك غير انها كاانت بتلقح عليك بالكلام
انا: متشغليش بالك بيها دي بت هبله وثانيا انا مبصتلهاش اصلا
امي: ماشي ماشي هعمل مصدقاك وهكدب عيني
وهي عماله تزود في حركتها لحد محسيت جسمي كلو ولع روحت مقومها وعملنا وضع69 وهي طلعت زبي من البوكسر ونا جيبت كلوتها علي الجنب مقلعتهاش وبقيت بلحس في كسها وهي مسكت زبي جامد وبتضغط عليه جامد وبقت تحطو في بوقها كله وتشفط فيه وبعد كده تطلعه وتبوس في الراس وتمص فيها وتدخل لسانها في فتحة زبي ونا بقيت باكل في كسها ودخلت صباعي في خرم طيزها وبقيت ببعبص طيزها وباكل كسها ببوقي وهي بقت تتحرك اكتر وتاكل في زبي بسرعه لما حسيت نفسي خلاص مش قادر وعايز انيكها روحت مقومها من فوقي
انا: بما انك مراتي من حقي افتحك صح
امي: مش فاهمة تفتحني ازاي
روحت مقرب منها وضربتها علي طيزها
انا: هفتحلك طيزك عشان تعرفي اني مبحبش غيرك عايز اعيش معاكي ليلة دخلة
امي: لا والنبي هتوجعني اوي
انا: متخافيش لو حسيتي بوجع هشيله بس نفسي افتحك ينفع عريس ميفتحش عروسته
امي: بس انا خايفه اوي بس مش عايزة ازعلك
انا: انا مش هغصبك علي حاجه براحتك
امي: طيب بس براحه عليا والنبي
انا: طب استنيني ثانيه
قومت من جنبها وجبت علبة فزلين من الدرج وخليتها تعمل وضع الدوجي ونزلت علي خرمها بلساني وفضلت الحس فيه لحد ما حسيت خرمها بقي طري ورفعت وشي ودخلت صوباع واحد ودخل بسهولة لانها متعودة عليه وبقيت بنيكها بصوباع واحد شوية لحد محسيتها مستمتعه فشخ طلعت صوباعي وجبت علبة الفزلين وحطيت منها علي خرمها وبقيت بدلكه براحه وبقيت بدخل صوباعين وهي جسمها اتشنج شوية
امي: اه اه بيوجع اوي طلعهم والنبي مش قادرة
انا: استحملي شوية بس
ونزلت بايدي التانيه بقيت بعكلها كسها عشان احساس المتعه ينسيها الوجه وفعلا هي بقت تتفعا معايا وتحرك جسمها ونا بقيت بنيكها بصوباعين جامد وهي بقيت بتصوت من الوجع والمتعه بس متعتها غالبه وجعها طلعت صوابعي منها وجبت علبة الفزلين وحطيت منها علي زبي وعلي خرم طيزها ومشيت زبي علي خرمها براحه وبقيت بزقه براحه وهي روحها كانت بتطلع
امي: اههه مش قادرة كبير اوي عليا طلعه يا احمد طلعو والنبي
ونا راس زبي جواها وبقيت بحركها براحه خالص ياكد يكون مكنتش بتحرك اصلا بس مع حركتي الضعيفه دي هي كانت بتموت حرفيا
انا: استحملي شوية كمان بس يا حبيبتي هتتعودي عليه
لاقيتها كتمت وشها في المخدة عرفت انها موافقه
روحت زاقق سنه كمان لاقيته صرخت بصوت مكتوم ورفعت وشها اللي كان باين ان روحها رايحه خالص ووشها احمر خالص
روحت سايبه جواها عشان تتعود عليه حبه ونزلت بايدي بقيت بدعك في كسها جامد اوي
امي: يخربيتك مش قادرة طيزي اتفشخت نصين وكمان بتلعب في كسي اهههههههه
ولاقيتها صرخت جامد وبقت بتجيب شلالات عسل من كسها وكانت بتحاول تطلع زبي من طيزها بس نا ثبتها ومسكتها من وسطها بس ونا بمسكها زبي جرا جواها وبقي لحد نصه تقريبا لاقيتها رقعت بالصوت وبقت تجيب شلالات عسل اكتر
امي: طيزي بتوجعني اوي ياحمد والنبي كفايه انت قولتلي لو وجعني هتشيله والنبي شيله
انا: طب هشيله بس خليه جواكي شوية عشان كل اللي عملناه ميضيعش
امي: طيب كفايا والنبي طيزي بتوجعني اوي اهههه
وبقيت بلعبلها في كسها لحد ما تتعود علي زبي جواها بس خرم طيزها كان ضيق اوي كنت حاسس اني بنيك في حجر نار من سخونيتها وبقيت ببعبص كسها وزبي جوا طيزها وهي اتعودت عليه شوية وبقت تحرك نفسها شوية وبراحه ونا من حركتها دي حسيت بمتعه رهيبه وبقيت بتحرك معاها براحه انا كمان ومع حركتها وفي وسط متعتنا ووجعها زقيت زبي كله
امي: اههههههه طيزي اتفشخت مش قادرة علي زبك اووووف اهه اه
وبقت تصوت جامد ونا حسيتها بتتوجع فعلا ومش قادرة روحت مثبتها من وسطها وبقيت ببوس في ضهرها ووطيت عليها بجسمي كله وبقيت ببوس في ضهرها وبقفش في بزازها وهي مدلدله لتحت كنت حاسس اني خلاص من شدة خرم طيزها علي زبي خلاص مبقتش قادر حرفيا روحت مفضي كل لبني جواها
امي: ده بيلسع اوي وسخن اوي احححححححح
طلعت زبي من طيزها وكان زبي احمر ددمم من خنقته في طيزها وخرم طيزها كان باين اوي من جوه واترميت علي ضهري جنبهت وهي نامت علي بطنها وفشخت رجليها علي الاخر
امي: مش قادره خالص ولبنك بيكوي طيزي بس مش هطلعه من جوايا
روحت مقرب منها وماسك شفايفها وبقيت ببوسها وهي حاولت تنام علي جنبها بس معرفتش روحت قايم مجمع قوتي شوية وشيلتها وخلت قعدتها علي قعدة الحمام ومليت البانيو ماية دافيه وخليتها تقعد فيه الاول مكانتش مستحمله الماية بس خليتها تيجي عي نفسها وتقعد شوية
انا: كل اللي فات بقي ده تنسيه لانك من النهاردة مراتي رسمي يعروسه
لاقيتها قربت مني وحضنتني جامد
امي: عارف ان ابوك ليلة دخلتنا اول ما جابهم اترمي جنبي ومسالش فيا اذا كنت متوجعه ولا تعبانه ولا اي حاجه بس انا **** عوضني بيك حنين وبتهتم بيا وبتحس بوجعي متحرمش منك يروح قلبي ويا حب عمري روحت بايسها وخليتها زي ما هي قاعدة في البانيوخرجت جيبتلها قميص نوم من اوضتها ودخلتلها بيه
امي: لا انا عايزة انام جنبك زي ماانا عريانه
وهي قامت وقفت بالعافيه وشيلتها وهي اتشعلقت في رقبتي وسندت براسها علي كتفي ودخلتها الاوضه وحطيتها علي السرير لاقيتها نامت علي بطنها وبوستها في خدها وسيبتها ودخلت اخد دش عشان حاسس بتعب جامد اوي وفعلا اخدت علبة السجاير ودخلت مليت البانيو وقعدت فيه وولعت سجارة وسرحت خالص
حتي محستش بنفسي خالص ولا حتي حسيت بسحر اللي دخلت عليا الحمام وعنيها كانت بتطق شرار
يتبع….
- لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية أمي الزعلانة صالحتها بزبي)