Uncategorized

رواية أمي الزعلانة صالحتها بزبي الفصل السابع 7 قصص محارم عائلية

رواية أمي الزعلانة صالحتها بزبي الفصل السابع 7 قصص محارم عائلية

 

البارت السابع

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

وصحيت علي زعيق عندنا في البيت وامي داخله بتصحيني
امي: احمد احمد قوم بسرعه رامي جوز اختك هنا
وقومت بسرعه وخرجت زي ما انا بالبوكسر وكان زبي واقف طبعا انتصاب صباحي
خرجت لاقيت رامي وامه قاعدين مع امي واختي (وصف سناء ام رامي ارمله وطويله شوية و***** وبزازها كبيرة ومشدودة شوية مش اوي وطيزها ضخمة ومرفوعه لفوق)
انا: رامي استناني في البلكونه وسيب الحريم قاعدين مع بعض
لاقيت حماة اختي مبرقالي جامد وعينيها متشالتش من علي جسمي ولا من علي زبي وكلهم باصينلي ومستغربين انا ازاي اطلع كده وسيبتهم ودخلت اوضتي غيرت واخدت علبه السجاير وندهت علي سحر
انا: سحر تعالي عايزك
سحر: حاضر يا احمد جايه اهو
وجاتلي سحر عند باب اوضتي

 

انا:ناوية علي اي
سحر: انت بتسالني؟ هتطلق طبعا
انا: طيب مش شايفه انك تديله فرصه يصالحك وتسمعيه يمكن تقتنعي بكلامه
سحر: انت ازاي عايز مراتك تقف تتكلم مع واحد غريب
انا: طيب امسكي العقل شوية مش وقته الكلام ده وبعدين غريب اي ده جوزك يبنت الهبله وعلي العموم اعملي اللي انتي عايزاه دي حياتك ونتي حرة فيها بس لما انده عليكي ونا واقف معاه لو عليتي صوتك ولا صغرتيني هلطشلك
سحر: اخص عليك وانا اقدر اللي انت عايزني اعمله اعتبره اتنفذ
انا: خلاص روحي اعمليلنا كوبايتين قهوة انا واللي انا رازعه في البلكونه ده
وسيبت سحر ودخلت لرامي وبدون مقدمات او سلامات
انا: بص يا رامي انا مش هحاسبك انك جيت وزعقت في بيتي ومكبرتليش ومش هحاسبك انك مزعل اختي بس ده مش عشان خاطرك عشان مينفعش اعمل كده عشان في بينا عيش وملح وعشرة اللي انت مصونتهوش وداخل تزعق مع حريم البيت ومكبرتش لراجل البيت
رامي واقف بيبصلي ومستغرب انا ازاي بكلمه كده بس عشان انا بتكلم في الصح مفتحش بوقو بكلمه
انا: ثانيا بقي وده الاهم انا عمري ما هسعي لخربان بيت اختي بس اللي هي هتقوله هيمشي
رامي: طيب ازاي يا احمد دي بتقولي عايزة تطلق
انا: هي حرة تطلق تكمل تعمل اللي هي عايزاه حياتها وهي حرة فيها وانا دلوقتي هنادي عليها ولو قالت هتكمل معاك هخليك تاخدها ونت ماشي بس لو قالت طلاق هتنزل تجيب المأذون وتيجي يرامي واحنا مش عايزين اي حاجه منك لا هقولك الشقه من حق الزوجه والكلام ده سحر مش محتاجه حاجه وبيتها وبيت ابوها موجود
رامي: بس انا بحبها يا احمد ومش عايز اخسرها
انا: رامي انت بمجيتك النهاردة وزعيقك في البيت ده انت خسرتها خلاص بس القرار قرارها في الاخر وقرارها هيتنفذ
انا: القهوة يسحر
وجات سحر بالقهوة وحطت الكوبايتين واديتني كوبايتي في ايدي ولسه هتخرج
انا: سحر تعال اقعدي جنبي عشان عايزك
سحر: حاضر
انا: دلوقتي يا سحر احنا عايزين حل لحوارك انتي ورامي ده عشان اللي بينكو مش شويه بردو يسحر
سحر بتبصلي باستغراب جامد بس مش بتتكلم
رامي: افتكريلي اي حاجه حلوة بينا ومتخليش مشكله صغيرة بينا تهد كل اللي بنيناه
انا: ها قولتي اي يسحر
سحر(ببرود): احمد بعد اذنك انا مش عايزة اكمل انا عايزة اعمل اسرة واولاد…. وسكتت
انا: يعني ده اخر كلام عندك
سحر: ايوة خلاص يرامي كل اللي بينا انتهي انت اي واحدة تتمناك بس مش هينفع نكمل سوا
رامي مصدوم ومش بينطق زي اللي يكون حد دلق عليه جردل تلج وعينو احمرت جامد وكان كاتم دموعو عشان متنزلش
رامي: يعني خلاص كده يسحر
انا: خلاص يرامي استاذنك تنزل تجيب مأذون وشاهد كمان واعمل اللي سحر عايزاه ولو **** كاتبلكو ترجعو هترجعو غصب عن عينها
وقام رامي وقومنا وراه علي طول
رامي: يلا يا ماما
سناء: في اي يرامي
رامي دموعه كانت هتنفجر خلاص
رامي: مفيش يحبيبتي يلا بينا بس
انا: متسيب والدتك انت كده كده راجع يرامي
سناء: طيب لي كده بس يا رامي طب انزل انت وسيبني انا هتكلم مع سحر شوية

 

ونزل رامي وسابنا وقعدت ع الكنبه وجات سحر لزقت فيها وقعدت جنبي
امي: متراجعي نفسك يا سحر رامي بيحبك
سناء: ايوة و**** يا سحر بيحبك اوي
سحر ردت برد صدمنا كلنا
سحر: بقولك اي يا ام رامي متعمليش دلوقتي الحماة اللي مش عايزة تخرب بيت ابنها انت كنتي بتزني عليه يطلقني ويتجوز واحدة غيري عشان كنتي مفكراني فيا حاجه واني مبخلفش ولما دلوقتي عرفتي اني كويسه وانه هو اللي عنده مشكله بقي والنبي يسحر اديله فرصه لا يا طنط انا عايزة اعمل اسرة ويكون عندي ولاد
امي من صدمتها قامت ضربت سحر بالقلم
انا: اي اللي انتي بتعمليه ده يا ماما انت بتضربيها لي
وسحر دخلت في حضني زي متكون بتستخبي وبقت تعيط
سحر: انتي بتضربيني عشان عايزة اكون ام
سناء: لا يبنتي حقك وحقك عليا لو كنت غلطت ف حقك يا بنتي
انا: خلاص يا ام رامي ملهوش لزوم الكلام ده انتي زي امها بردو وسحر مكانتش تقصد تعلي صوتها عليكي هي بس نفسيتها تعبانه شويه حقك عليا
سناء: لا يا احمد مش زعلانه ولا حاجه انا مقدرة و****
انا: خلاص يا ام رامي انا هتصل برامي هقولو ميجبش الماذون النهاردة ونا هتكلم معاها واللي فيه الخير يقدمه **** انشاء ****
واتصلت برامي وقولتله ميجبش الماذون النهاردة وقولتله اني هوصل امه وقفلت معاه
وسحر وامي باصنلي باستغراب انا بعمل اي
واخدتها ونزلت واخدت عربيه واحد صاحبي واحنا في الطريق
سناء: **** يخليك ياحمد ومتحرمش منك طالع راجل زي ابوك **** يرحمه
انا: **** يخليكي يا ام رامي احنا في الاول والاخر اهل بردو مش هنجري في خربان البيوت بس انا عملت كده عشان مش هينفع اكسر بنفس رامي بس بينا وبين بعض لو كلمت سحر وفضلت مصممه انها تطلق انا مش هجبرها
سناء: حقها يا ابني ومن حقها انها تعمل اسرة واولاد
انا: بس خلاص بس انا قولت رامي اني مش هحاسبه انه جه وزعق مع حريم البيت ومكبرش لراجل البيت ومصانش العيش والملح وعشان العشرة اللي بينا دي بس انا مش هكلمه
سناء: حقك عليا يا احمد انا مش عارفه اودي وشي منك فين و****
انا: مفيش بينا الكلام ده يا ست الكل
ووصلتها للبيت ولاقيت رامي مستنينا عند البيت واتحايلو عليا شوية اني اطلع معاهم اشرب حاجه بس نا قولتلهم اني هروح عشان سايبهم في البيت لوحدهم ورجعت وديت العربيه لصاحبي وطلعت البيت واول ما فتحت الباب المره ده جريت عليا سحر الاول وامي وراها شايطه روحت غامزلها تهدي
سحر: اتاخرت كده لي يحبيبي
انا: عقبال ما وصلتها ورجعت علي طول و**** يسحورة
امي: طيب يسحر لو مفيهاش ازعاج ليكي اسلم علي ابني لو مش هضايقك يعني
وبعدت عني سحر وجات امي في حضني وباستني في خدي واول ما حضنتني راحت قرصاني في ضهري قرصه خفيفه وهمست في ودني
امي: عشان تبقي تفعص فيها قدامي تاني المره الجايه هموتك
سحر: انت بتتوشوشو بتقولو اي
انا: مبنتكلمش بس امك بتحضني حضن مطارات يسحورة خشي اعمليلي كوبايه شاي من ايدك الحلوة دي عقبال ما اغير

 

لاحسن حاسس ان الهدوم دي كتماني اوي
امي: ايوة عايزاك ترحرح كده
وضحكت وسيبتهم ودخلت اوضتي غيرت هدومي ولبست شورت بس من غير بوكسر وملبستش تيشرت عشان اشوف رد فعلهم ومعرفش لي جت في دماغي سناء ام رامي وفي نفس اللحظه جاتلي رساله ع الواتس فصلتني خالص من سرحاني فتحت الموبايل ولاقيت رساله من منه
منه: انا اسفه مش عارفه ازاي قولتلك كده
انا شوفت الرساله ومكانش جاي معايا ارد عليها بس معرفش لي خوفت علي زعلها وقولت لا هرد
انا: لا يا منه من غير اسف خلاص مفيش حاجه احنا ممكن نكون اخوات وصحاب لو تحبي يعني
منه في نفس اللحظة شافت الرساله وردت علطول
منه: اكيد طبعا احب
انا: هنام شوية ولما اصحي هكلمك بقي اشطا
منه: خلاص هستناك بس هتنام بدري كده لي
انا: لا مفيش مرهق شوية بس
وقفلت الشات وخرجت قعدت برا علي الكنبه جنب امي واول ما قعدت روحت ممدد علي ضهري وساند راسي علي رجلها
امي: انت قولت اي لرامي خليته العياط في عينو مكتوم لدرجه انه هينفجر كده
انا: مقولتلهوش حاجه بس الحاجه اللي قولتهاله اني هعمل اللي سحر عايزاه واللي هي هتقوله هيمشي علي رقبتك
وسحر قاطعتنا في الكلام
سحر: الشاي يا حبيبي
امي: هي اي حكايتك يا سحر بقي عشان مابقتش فهماكي من كام يوم كنتي بتحبي رامي والنهاردة مش طايقاه وهتطلقي
انا: ماما بصي بصراحه كده هي حقها تعيش حياتها زي ما هي عايزاها عايزة تطلق تطلق عايزة تكمل تكمل هي حياتها ولا حياتنا هي ادري بمصلحتها
سحر: اهو احمد قالك اللي في نفسي طول عمره هو اللي فاهمني وبيعملي اللي في نفسي
امي: و**** اللي بياكل علي ضرسه ينفع نفسه انتي حرة بس انتي اللي هتتحملي نتيجه اختيارك لوحدك
انا: لا متقلقيش انا هشيل معاها
امي: سحر خشي بقي خديلك دش كده وغيري وفوقي عشان عايزة اخوكي في موضوع مهم
سحر: بتوزعيني يعني عايزة تستفردي بالواد يدلال هههه
امي: امشي يبت يجزمه انتي
وقامت سحر ودخلت الحمام ولاقيت امي وطت باستني في دماغي
امي: ناوي تعمل اي يحبيبي
انا: مش عارفه و**** يدودو بس حاسس ان دماغي هتنفجر
امي: طب بص يا احمد عايزة اقولك علي حاجه مهمه لازم تعرفها بس خايفه تحصل مشكله بسببها
انا: حاجه اي دي **** ميجيب مشاكل
امي: استني هقوم اجيب حاجه وجايه
وقامت امي من جنبي دخلت اوضتها ورجعت في ايديها فايل كده وجت قعدت جنبي
انا: اي اللي في ايدك ده
امي: بص بقي ابوك قبل ما يموت باسبوع كان اشتري حتة ارض في المنصورة والارض دي مبني عليها بيت والبيت ده بيتأجر
وهو كتب نص البيت باسمك والنص التاني باسمي
انا: ارض اي وبيت اي طب وسحر ازاي ينساها
امي: كان خايف جوزها يضحك عليها وياخد نصيبها وهو قالي لو جرالي حاجه اقسمي نص الارض بينك وبين سحر وكان ناوي يقولك بس حصل اللي حصل بقي
انا: طيب انتي كنتي مستنيه اي عشان تعرفيني
امي: استني بس انا مخدتش جنيه واحد من فلوس الايجار انا عامله وديعه في البنك باسمك وحاطه فيها الفلوس كلها اللي ابوك سايبهالك وفلوس الايجار كلها
انا: انا مجبتش سيرة الفلوس انا بسالك كنتي مستنيه اي واشمعنا بتقوليلي دلوقتي
امي: عشان الاول كنت انا ونت بس اللي عايشين ومرتبك ومعاش ابوك كانو مكفينا لاكن دلوقتي معانا سحر هو اه مرتبك والمعاش هيكفينا بس لازم تكون عارف ان عندك فلوس واملاك عشان لو حصلي حاجه كده كده المحامي كان هيقولك
انا: يحصلك حاجه اي بس هو نا اقدر اعيش من غيرك يحبيبتي
وسبت العقود والورق اللي هي اديتهملي و ضميتها جامد في حضني حضن فعلا حسيت فيه بالدفا جدا وهي عيطت وهي في حضني وخرجت سحر لاقيت امي في حضني وكانت متعصبه بس اول ما لقت امي خرجت من حضني ووشها متغرق بدموعها جريت عليها وحضنتها ونا حضنتهم هما الاتنين وبوست دماغ الاتنين
انا: بقولكو اي كفايا نكد بقي انتو قرفتو ميتين امي هسيبكو وانزل و****
الاتنين في نفس واحد: تنزل اي! مفيش نزول النهاردة
وانا غمزت لسحر وهي فهمت اني هعمل حاجه بس متعرفش انا هعمل اي
انا: بقولك اي يا دودو عايزك في موضوع مهم وبما ان سحر قاعدة اهي يبقي الكلام كله ع المكشوف
امي: موضوع اي
انا: بصو بقي انتو الاتنين كل واحدة فيكو شافت التانيه معايا
لسه سحر هتقاطعني
انا: سحر بعد اذنك متقاطعنيش ايوة زي ما سمعتيني ماما شافتنا في اليوم اياه وانتي كمان شوفتيني انا وماما يبقي احنا التلاته عارفين كل حاجه عن بعض بصي يا دودو
امي(بصدمه من اللي نا بعمله): نعم
انا: دلوقتي انتي عارفه اني بعشقك وخلاص مقدرش اعيش لحظه من غيرك بس اللي انت متعرفيهوش ان انا وسحر كمان بنحب بعض وسحر كده كده عارفه اللي بينا ونا قايلها اني بموت فيكي فانتي اي رايك لو نكون احنا في التلاته نتعامل كزوج وزوجه وقدام الناس احنا ام واولادها
امي: انت بتهزر يا احمد صح
انا: لا مش بهزر يا حبيبتي انا مش عايز اني لما احب اقول حاجه لواحدة منكم او اتكلم مع واحدة فيكم نوزع التانيه انا عايز نعيش براحتنا عايز لما نكون لوحدنا لو حبينا نمشي ملط كلنا في الشقه نعملها منبقاش مكسوفين من بعض
ولو انتو مش حابين خلاص بس انا بقولكو اننا لازم نكسر الحاجز ده عشان انا بحبكو انتو الاتنين ومش عايز غيركو ومش عايز اتجوز انا هعيش عشان احاول علي قد مقدر اني اسعدكو ومش عايز اسمع رد واحدة فيكم دلوقتي عايزكو تفكرو كويس وانا معاكو في اي حاجه انتو تحبوها بس دلوقتي انا عايز انام هخش اريح حبه لحد ما تحضري الغدا يا ماما
امي(مصدومه): ماشي
وسيبتهم فعلا وقومت دخلت اوضتي ونمت
برا عند امي وسحر
سكوت تام محدش فيهم بيفتح بوقه لحد ما سحر بادرت في الكلام
سحر: بصي ياماما بقي انا عارفة ان احمد بيحبك اوي وهو قايلي كده من اول ما اعترفتلو اني بحبه وعارفه ومتاكدة انه عمره ما هيحبني زيك وانا مش عايزاه يحبني و**** بس انا عايزاه جنبي وانتي ست زيي وعارفه يعني اي واحدة بتحب راجل
امي: يسحر القرار في الاول وفي الاخر في ايده هو الراجل وهو اللي يقرر بس انا كنت عايزاكي تتجوزي وتعيش حياتك ويكون عندك ولاد واشوفك فرحانه
سحر: صدقيني يا ماما انا مش هكون فرحانه او سعيدة غير ونا مع احمد وهو عنده حق احنا لازم نكسر الحاجز اللي بينا ده
امي: بس ده احمد لسه صغير احنا الاتنين كتير عليه كده هيتعب اوي يا يحبة عيني بصي يسحر انا عيشت حياتي وكبرت خلاص اخدت كفايتي من الدنيا انا مش هخلي احمد يلمسني تاني وطلاما انتي هتكوني مبسوطه ونتي معاه انا هكون مبسوطه ونا شايفاكي مبسوطه
سحر: اي اللي انتي بتقوليه ده يا ماما هو نا بقولك كده عشان تقوليلي هتبعدي عنه انتي كده عايزه احمد يتعب فعلا بقولك احمد بيحبك انتي انا عارفه ومتاكدة من كده وعارفه انه بيعمل معايا كده عشان مش عايزني ازعل ولا عايز يكسر بخاطري
امي: طيب انتي شايفه اي
سحر: انا شايفه اننا ننزل السوق نجيبله اكل يروم عضمه عشان هو داخل علي مشقه
امي: لا ننزل اي انا عندي كوارع وعكاوي في الفريزر انا هطلعهم نعملهمله
سحر: طيب انا هنزل اجيب حاجه ساقعه من تحت واحطها في التلاجه وهجيبله سجاير وهطلع
امي: امي انتي اللي هتجيبي السجاير
سحر: انا طول عمري انا اللي بسرقله السجاير من علبه بابا هههه
ونزلت سحر جابت الحاجات من تحت وطلعت ووقفو هي وامي عملو الاكل سوا
وبعد حوالي ساعتين تلاته صحيت علي نفس دافي علي وشي وعلي شفايفي فتحت عيني لاقيت امي واقفه جنبي وبتبوسني في شفايفي براحه روحت شاددها وخليتها من فوقي وبقيت باكل شفايفها
روحت مندمج معاها في البوسه ولاقيتها فكت نفسها وبتاخد نفسها
امي: قوم يلا عشان تاكل
انا: متخليكي شوية يملبن انتي
امي(بمحن): قوم يولا عشان تاكل بلاش دلع
وخرجت امي من عندي ونا عشان الاوضه كانت ضلمه مكنتش شايفها وقومت وعدلت الشورت اللي كنت لابسه وخرجت لاقيت امي واختي قاعدين علي السفرة ولاقيت شوربه كوارع وطاجن عكاوي وفته واكل من اللي بيوقف الزوبر ده
انا: اوباااا اي الحاجات الحلوة دي هو نا عريس جديد ولا اي
ضحكو الاتنين ومردوش ونا قعدت ع السفره وكان قدامي طبق فيه شوربة كوارع وبقت امي تاكلني بايديها شويه وسحر تاكلني شويه وارجع انا ااكلهم الاتنين وحسيت مرة واحدة بتاعي وقف اوي وكنت هايج بطريقه مش طبيعيه وخلصنا الاكل ونا عمال اصب في عرق وجسمي مولع ووشي احمر فشخ قومت غسلت ايدي وخرجت البلكونه وولعت سيجارة وكانت اخر واحدة في العلبه وجات سحر وقفت جنبي وحطيتلي كوبايه البيبسي واديتني علبه السجاير اللي هي جايبهالي ونا بوستها وشكرتها بس قولتلها متعملش كده تاني ومتنزلش تشتري سجاير تاني
ورجعت معاها بس كان جسمي ولع اكتر وزبي واقف اوي روحت ناده علي امي قالتلي انها في الاوضه سبت سحر ودخلتلها لاقيتها ممدده علي السرير ولابسه قميص نوم ساتان لونه بنفسجي ومرفوع من علي فخادها شكلها هيجني اكتر منا هايج
امي(بمياصه): عايز حاجه يا حبيبي
انا بدون تفكير هجمت عليها ومسكت شفايفها بوس وعض ومص بدرجه جنون اول مرة اوصلها بقيت باكل شفايفها حرفيا وهي هاجت من هيجاني وبقت بتتلوي تحتي وبتفرك جامد اوي تحت ومندمجه معايا في البوسه وبقيت بفرك في بزازها من فوق القميص بعنف غريب من كتر هيجاني مكنتش حاسس بنفسي نهائيا اول مرة اوصل لدرجه الهيجان دي وطلعت بزازها من القميص وبقيت باكل واعض في حلمتها واضربها علي بزازها
امي:اه اه اه براحه علي بزازي يا احمد فيك اي اول مرة اشوفك هايج كده اه اه اه براحه بزي مش هيطير
ووقلعتها القميص وبقيت بشم جسمها كله وبلحسه ونزلت عضيتها في سوتها وهي ساحت اكتر وبقت تشخر وتتفاعل مع كل لمسه بلمسهالها واول ما وصلت لكسها لاقيتها مبهدله الدنيا وجايبه عسل كسها واول ما شميت ريحة عسلها هيجت اكتر وزوبري شد اكتر واول ما لمست كسها بلساني جابت عسلها تاني في وشي وشربته كله حرفيا وحسيت ان عسلها بيغسلني حرفيا وهي نزلت قلعتني الشورت وبقت ماسكه زوبري بترضعه وبتمصه بشراهة وبتدخله لاخر زورها حرفيا
امي: اممممممممم طعمه حلو اوي يخربيته اللي مبهدلني ده وخلي كسي بينقط اححححححح
انا: مصي يا شرموطه اهه بوقك ولعني اوي قومي نامي علي ضهرك يلبوه
وقامت نامت علي ضهرها وانا مسكت رجلها رفعتها لفوق وفشختها علي الاخر ودخلت زبي واحدة واحدة
امي: اه اه اه براحه طلعه والنبي مش قادرة اوووف اححححح
وبقيت بنيك في كسها وادخله واخرجه في كسها زي المنشار وبقيت بنيك في كسها بسرعه جدا وهي بقت بتصرخ من المتعه ولاقيتها مره واحدة اتشنجت وبقت تترعش وزقتني من فوقها وبقت بتنطنر عسل كسها وانا حاسس بمتعه رهيبه
امي:اههه مش قادرة انت هايج كده لي يا احمد انت فشختني كسي بيتفشخ اوي حاسه زوبرك هيطلع من بوقي
انا: استنيني هعمل حاجه وجاي( في دماغي هطلع اجيب سحر وهنيك الاتنين سوا)
وسيبتها وخرجت لاقيت سحر نايمها علي ضهرها ملط وعماله تلعب في كسها
سحر: اهه براحه علي كسي يا احمد كسي مش قد زبك الكبير يا حبيبي
روحت مقرب عليها وهي في دنيا تانيه وحطيت ايدي علي كسها لاقيتها شخرت جامد ورقعت واحدة اه تهيج الخول
روحت مقومها ووقفتها ورايا وخليتها واقفه علي باب الاوضه ودخلت لامي جوا
امي: انت روحت فين وسيبتني كده ده انا هقطعلك زوبرك ده عشان تسيبني وتقوم كده
وهجمت عليا وقعتني علي السرير وركبت علي زبي ونزلت عليا بجسمها كلها وبقت بتهبد بطيزها الكبيرة كلها عاي زبي لدرجة اني حسيت ان زبي اتبلع كله بالبضان جوه كسها وبقت بتتنطط وبتصوط جامد وانا شاورت لسحر تيجي وفعلا اول ما جت فتحت طيز امها وبقت تلحس في خرم امها وامي من هيجانها سابتها لان امي بتهيج من خرم طيزها وبقت سحر بتلحس خرم طيزها وتنزل تلحس كسها وزبي بينيك فيها ولاقيت سحر قامت قعدت علي وشي وبقيت انا بلحس في كسها ودخلت هي وامي في بوسه
في الاول امي كانت مترددة بس بعد كده من متعتها اندمجت معاها وبقو بياكلو شفايف بعض ونا تحت فاشخ كس امي بزبي ومقطع كس اختي بلساني وقومتهم وخليت الاتنين يعملو وضع الدوجي ودخلت زبي في كس سحر من ورا
سحر: احححححححح طفي ناري يا جوزي طفي نار كس اختك يدكرها اه اه اه نيك كسي اكتر يحبيبي
وبقيت بنيك في كس سحر وببعبص في كس امي والاتنين اتفرهدو علي الاخر وكل ده ونا مش حاسس اني عايز اجيب واني عادي كاني لسه مدخل زبي
بس كس سحر كان ضيق اوي حاسس نيك بنيك في فرن من سخونيته
وبقيت برزع في كس سحر جامد بزبي كله وبقيت بنيك فيها بكل قوتي وهي عماله تصوت وتصرخ جامد ونا حرفيا من متعتي بقيت اطرش ومش سامع حاجه لدرجه ان كف ايدي كامل دخل في كس امي وهي عماله تصوت وسحر بتصوت ونا في قمة متعتي ولاقيت سحر اترمت علي بطنها وخرجت زبي من كسها وبقت تترعش جامد وكسها بقي ينزل شلال عسل وهي عماله تترعش وتتنفض جامد ونا وطيت بوستها في كسها ونيمتها علي ضهرها وجيبت امي زي ما هي في وضع الدوجي وخليتها تلحس كس سحر ونا دخلت زبي في كس امي وبنيكها وبرزع فيها وهي مقطعه كس سحر وكاتمه اهاتها في كسها وسحر جابت تاني في بوق امنا ونا خلاص حسيت اني خلاص هجيب
انا: اه مش قادر هجيب اه
امي: انا كمان هجيب وطلعت زبي من كسها وبقيت ببعبصها جامد لحد ما جابت وقامت سحر نزلت علي ركبتها وقعدت مسكت زبي رضاعه وقامت امي قعدت جنبها والاتنين بقو بيبدلو علي زبي لحد مخلاص مبقتش قادر وطلعتو من بوقهم ومسكته وفركته ومكملتش دقيقه ونطرت علي وشهم كمية لبن كبيرة جدا واترميت علي السرير ولاقيت الاتنين ماسكين وش بعض بيلحسو لبني من عليه ويتفوه في بوق بعض ويبلعوه وانا خلاص مبقتش قادر اقف وحسيت اني اول مره انيك في حياتي
والاتنين جوم اترمو في حضني وبقو يبوسو جسمي كله
انا: اتبسطو
الاتنين في نفس واحد: جدا
قومت بوست كل واحدة فيهم بوسه في خدها ودخلت عشان اخد دش ولاقيت الاتنين جاين ورايا واخدنا دش سوا احنا التلاته وبقيت ببعبص الاتنين واقفش فيهم وخرجنا قعدنا كلنا علي سرير واحد انا في النص وهما جنبي من علي الناحيتين ونمنا احنا التلاته في حضن بعض من كتر التعب وصحيت علي صوت سحر
سحر: صباحية مباركه يعريس
انا: صباح العسل يقمر
وجات باستني في خدي
سحر: قوم وفوق كده لحد ما نحضر الفطار
وسحر سابتني وخرجت ونا قومت وراها كانت امي في المطبخ صبحت عليها ودخلت غسلت وشي وظبطت نفسي وخرجت كانو هما حضرو الفطار ع السفرة قعدنا فطرنا سوا ومحدش بيكلم التاني بس كلنا بنبص في وش بعض ونبتسم
وخلصنا فطار ونا سيبتهم ودخلت البلكونه وولعت سيجارة ومسكت تليفوني للقيت رسايل من منه
منه: هو ده اللي هنام شوية وهكلمك ماشي يعم براحتك
رديت عليها
انا: معلش و**** يمنه من الارهاق والتعب نمت محستش بنفسي غير من شوية
وهي كانت قافله نت قولت الحمد لله عشان مترغيش علي دماغي
وسيبت الفون ولاقيت امي جابتلي الشاي ووقفت جنبي
امي: انت امبارح كان فيك اي اول مره اشوفك كده
انا: مش عارف بس تقريبا الكوارع عملت مفعول جامد شوية
امي: شويه بس ياخي حرام عليك ده انا مش قادرة امشي لحد دلوقتي
انا: بس اي رايك يعني ف اللي حصل امبارح ده
امي: بصراحه كنت مستغربه في الاول بس حسيت بمتعه حلوة اوي
انا: يعني اعتبر ده ردك انك موافقه
امي: انا خلاص وافقت وهعمل اي حاجه عشان اشوفك مبسوط بس خايفه علي صحتك
انا: متقلقيش ياا حبيبتي انا زي الفل قدامك اهو
وخجرنا انا وهي من البلكونه ولاقيت فعلا امي ماشيه بالعافيه وضحكت عليها وعلي ماشيتها وهي مشيه مفشخه كأن عندها تسلخات
وخرجنا الصاله كانت سحر خلصت غسل اطباق مكان الفطار وخرجت قعدت معانا
انا: متطمنيني عليكي يا سحر هههه
سحر: انا انا زي الفل انت كويس
انا: انا فل الفل بس واضح اني اتغابيت شوية علي دودو
امي: علي قلبي احلي من العسل اتغابة براحتك
سحر: من الواضح كده ان الرد وصل
امي اتكسفت وضحكت وانا بصيت لسحر
انا: ونتي اي ردك يسحر
سحر: انت لسه مستني ردي من بعد اللي حصل
انا: احب اسمعها منك
سحر ردت منغير متفكر لثانيه واحدة
سحر: موافقه طبعا
انا: اذا كان كدة تعالي اقعدي جنبنا بقي سحورة
وقامت سحر نطت جنبنا
ولاقيت فوني بيرن وكان رامي
انا: اي يرامي
رامي: صباح الخير يا احمد طمني عملت اي
انا: مكلمتهاش يرامي لسه دي امبارح قفلت باب الاوضه عليها وقعدت تعيط كان صوتها جايب اخر الشارع ومرضيتش تتكلم مع حد لما تصحي هكلمهاك
صوت سناء جنبه
سناء: قالك اي يا رامي
رامي:لسه مكلمهاش يا ماما
سناء: طب هاته
رامي: خد امي عايزة تكلمك يا احمد
سناء: صباح الخير يا احمد ازيك
انا: الحمد لله يا ام رامي انت كويسه
سناء: نحمد **** الحمد لله طمنا يا احمد علي سحر
انا: انا لسه مكلمتهاش يا ام رامي بس انا امبارح رجعت لاقيتها قافله اوضتها علي نفسها وعماله تعيط
سناء: يا حبيبتي يبنتي طيب متضغطش عليها يا احمد وسيبها لحد لما تهدي يومين تلاته وبعد كده كلمها
انا: كده كده كنت هعمل كده يا ام رامي
سناء: ماشي يا احمد بس ابقي طمني عليها وانا هاخد رقمك من رامي وهبقي اكلمك اطمن عليها
انا: في اي وقت يا ام رامي براحتك
وقفلت معاهم وكانت سحر بتبصلي وكاتمه ضحكتها
امي: فعلا يقلب امها كانت عماله تعيط وتصوت طول الليل
واتفتحنا كلنا في الضحك
انا: بقولكو اي بقي اللي انتو لابسينه ده انا عايزكو تقومو تقلعو وتقعدو بكلوتات بس مش عايز اشوفكو لابسين حاجه تانيه
امي: ازاي بس يا احمد
انا: ازاي اي بس انا قاعد ما مراتاتي الاتنين يعني مفيش بينا كسوف
امي:ايوة بس انا مكسوفه
سحر: انا بقي مش مكسوفه هتكسف من جوزي ولا من ضرتي حبيبتي
انا: اهو يدودو شوفتي سحر بتقول عليكي حبيبتها يبقي مفيش كسوف بقي انا خش الحمام ولو طلعت لاقيت واحدة فيكو لابسه هطلقها هههه
وقمت دخلت الحمام وسيبتهم مع بعض
امي: هسالك سوال وتردي بصراحه انتي اديتي لاحمد برشام ولا حاجه امبارح عشان انا متاكدة انه مكانش طبيعي
سحر ضحكت
امي: يبقي اديتيله طب هو وافق ازاي ياخده ده لسه صغير وده غلط عليه
سحر: بصي يا ماما هو انا مديتلهوش برشام زي منتي فاهمة هو ميعرفش اصلا انه اخد برشام لما نزلت جبت الحاجه الساقعه اتمشيت لصيدلية بعيدة عن البيت شوية ودخلت جبتله احسن نوع فياجرا كان رامي بيجيبه بس مكنش بيأثر معاه ودوبتله البرشامه في الشوربه واهو بقي
امي: يخربيتك اوعي تديله برشام تاني ده كده ممكن يتعب
سحر: لا تعب ولاحاجه مش كلنا اتبسطنا وخلاص متخافيش بقي
امي: وهو انا يسحر عشان اتبسط مرة يتعب ويروح مني لا ياختي وبعدين مين قالك انه مش باسطني وهو طبيعي ده بيشقني اتنين اوعي يسحر تديله حاجه تاني
وقامت سحر قلعت العبايه البيتي اللي كانت لابساها وفكت السنتيانه وبزازها نزلت لتحت واخدت راحتها
سحر: تصدقي و**** يماما ده طلع عنده حق كده احسن بكتير قومي انتي كمان قبل ما يطلع من الحمام ولا عايزة تطلقي يعروسه
قامت امي قلعت وهي متردده وبقو الاتنين بالكلوت بس وبزازهم عريانه ونا خرجت من الحمام لاقيتهم كده روحت مصفر
انا: ينهار لبن اي الجمدان ده ع الصبح
وروحت قعدت ع الكنبه وجت سحر قعدت جنبي وامي كمان جت من الجنب التاني ونا في النص ومن منظرهم لاقيت زبي وقف في الشورت وسحر سندت براسها علي كتفي وبقت تمشي ايدا عل زبي حسيت ان امي غارت منها وراحت مقربه مني وسندت علي صدري وقعدتت تحسس عليا وتمشي ايدها علي صدري وجسمي
امي: انت حنين اوي يا احمد
انا: لو مش هحبكو انتو واكون حنين عليكو هحن علي مين يدودو هو انا ليا غيركو
سحر: واحنا ملناش غيرك ومش عايزين غيرك
ونزلت سحر براسها علي زبي وبقت تبوس في زبي وهو واقف من فوق الشورت
واتفصلنا كلنا بجرس الباب بيرن

يتبع….

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *