Uncategorized

رواية أمي الزعلانة صالحتها بزبي الفصل السادس 6 قصص محارم عائلية

رواية أمي الزعلانة صالحتها بزبي الفصل السادس 6 قصص محارم عائلية

 

البارت السادس

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

امي: ها اتبسطت معاها
انا: اتبسطت مع مين
امي: انت هتصيع عليا مع اللي كنت بتنيكها النهاردة
انا من الصدمة الكلام بقي يطلع من بوقي بالعافيه
انا: اانا انا انا بنيك مين
امي: انت مفكرني مش عارفه انك كنت نايم مع سحر النهاردة
انا: انتي بتقولي اي سحر مين اللي كنت نايم معاها
امي: فكرتك هتيجي تحكيلي من نفسك مكنتش متخيلة انك هتخبي عليا
انا: اخبي عليكي اي بس يماما
امي: وكمان بتقولي ماما واحنا لوحدنا دلوقتي خلاص انا مبقاش ليا لازمة مبقتش مراتك ولا حبيبتك زي ما كنت بتقولي ولا خلاص بقي منت لاقيت واحدة اصغر مني وجسمها احلي مني
انا: انتي سخنه ولا اتخبطتي في دماغك ولا فيكي اي بالظبط عشان انا مش فاهم
امي: لا سخنه ولا اتخبطت في دماغي وشكرا جدا ع اليومين الحلوين اللي قديتهم معايا انا اسفه اني صدعتك
ولاقيت عينيها اتملت بالدموع وقامت من جنبي وده قهرني اوي روحت قايم وراها ودخلتلها اوضتها لاقيتها نايمه علي طرف السرير ومتغطيه وعماله تعيط زي العيال الصغيرة روحت رايح قاعد جنبها
انا: طيب اي اللي حصل لكل ده
امي: لا مفيش روح لحبيبة القلب اي اللي جايبك عندي

 

 

انا: طيب منا عند حبيبه القلب اهو
امي: لا و**** لما انا حبيبة القلب الهانم اللي جوة دي تبقي اي
انا: تبقي اختي
امي: بردو بتكدب عليا ده انا شايفاك بعنيا ونت نايم معاها
انا: شايفاني ازاي يدودو اهدي بس انتي شكلك تعبانه
امي قامت عدلت نفسها وبصيتلي في عيني وهي منهارة في العياط
امي: تعبانه عشان بغير عليك تعبانه عشان مش عايزاك لغيري ع العموم انا معدتش عايزاك اصلا وقوم من جنبي عشان انا مش طايقه ابص في وشك
انا: مش طايقه تبصي في وشي للدرجه دي ع العموم انتي عارفه اني بحبك ومقدرش اعيش من غيرك ولو عايزة تسمعيني وتعرفي انا نمت معاها لي هتلاقيني في اوضتي ده لو كان يهمك انك تسمعيني وانك بتحبيني زي ما بتقولي
وسيبتها وخرجت من الاوضه ودخلت اوضتي ومسكت تليفوني ومددت علي السرير وعدي شوية وقت حلوين وهي مجتش فقولت خلاص بقي براحتها انا عملت اللي عليا وهي اللي مرضيتش تسمعني
وسيبت التليفون وسحبت جسمي لتحت ولسه هنام لاقيت باب الاوضه اتفتح وامي شغلت النور وفضلت واقفه عند الباب ودموعها نازلة علي خدها زي المطر ولاقيتها مغيرة العباية اللي كانت لابساها ولبست قميص نوم ابيض شفاف
انا: تعالي يدلال ادخلي انتي واقفه كده لي
امي: لا احسن مراتك تدخل تلاقيك قاعد مع واحدة تانيه وتزعل
انا: ههههههههه يستي خشي متبقيش قماصه كده معني انك جيتي انك لسه بتحبيني ومش زي ما قولتي مش طايقاني وابعد عنك والكلام العبيط ده
وجت امي وقفت قدامي
انا: يعني هتفضلي واقفه كده يعني متقعدي يماما في اي
امي: بص احكي بقي وقول اللي عندك عشان انا عفاريت الدنيا كلها بتتنطط قدام عيني
انا بصي يستي الموضوع كالاتي(وحكيتلها كل اللي سحر قالتهولي وكل اللي حصل بينا هتلاقيه في الجزء اللي فات لو مش فاكر)
امي قاعدة بتسمعني
امي: انت اكيد بتهزر انا حاسه ان لساني اتشل انا مش عارفه اتكلم
انا : و**** كل اللي قولتهولك ده حصل ولو مش مصدقاني هي هتفاتحك كده كده في حوار طلاقها من رامي
امي: وانت اي رايك بقي في الكلام ده
انا: انا مش عارف اعمل اي حاسس اني ضارب لخمه ومش عارف اتصرف
امي: بص احنا ممكن نخليها متطلقش من رامي عشان مينفعش بيتها يتخرب
انا: طيب ما هي اللي عايزة هو انا اللي قولتلها
امي: يابني دي هتطلق عشانك بص انا هسيبك ترتاح ولما تصحي الصبح لينا كلام مع بعض

 

 

انا: ارتاح اي هو انتي فعلا مبقيتيش عايزاني
امي: لا طبعا انا مقدرش استغني عنك انا بعشق التراب اللي انت بتدوس عليه برجلك يا احمد بس حسيتها هتاخدك مني فمحستش بنفسي انا بقول اي
انا: ونا بموت فيكي يدودو ومتزعليش مني بس و**** انا فعلا مش عارف اتصرف
امي: خلاص يحبيبي انا مش زعلانه منك بس نام انت بس
انا: طب تعالي نامي في حضني
امي: طيب استني اطفي النور واقفل الباب وربنا يستر واختك متصحاش تلاقيني فحضنك وتخرب بيتك
انا: لا فعلا انتي مش زعلانه خالص تعالي يبت انت في حضني يلا
وجت امي ونا فتحتلها دراعاتي وهي دخلت في حضني زي متكون بتستخبي في حضني ولاقيتها حضنتني اوي ونا حسيت بسخونيه جسمها في جسمي ولاقيتها بتبوسني وبتحسس علي صدري مردتش اقولها انتي بتعملي اي ولا اكلمها وسبتها براحتها بس ضميتها في حضني اكتر لاقيتها بتعيط
لسه بفك ايدي عشان اشوفها بتعيط لي لاقيتها كلبست فيا اكتر
امي: انا بحبك اوي ياحمد متطلعنيش من حضنك انا حاسه بامان غير عادي وانا في حضنك يحبيبي
روحت ضاممها اكتر وروحت بايس راسها
انا: حقك عليا لو كنت زعلتك يجبيبتي انتي عارفه اني مهما هحب ومهما هقابل عمري ما هحب اي حد زي ما بحبك انتي بتقولي بتحسي بالامان في حضني ونا بلاقي راحتي والدنيا كلها بتضحك في وشي لما انتي بتضحكي يروح قلبي
لاقيت امي عدلت نفسها واديتني ضهرها ونا بقيت حاضنها من ضهرها في اللحظة دي انا مكنتش بفكر فيها اني عايزها اني انيكها خالص كل اللي كان في دماغي اني اطمنها لاني فعلا عمري ما حبيت ولا هحب زيها بس فاجئة لاقيت امي بترفعي ايدي اللي حضناها من وسطها وبترفعها علي بزازها انا مرضتيش اكلمها وسبتها براحتها لاقبيتها نزلت براسها علي ايدي وباستها روحت شادد ايدي ومسكت ايدها وبقيت ببوسها
امي: انا بحبك اوي يا احمد والنبي متسيبني
انا: اسيبك اي بس يبت انتي انا بعشقك
وعدلتها وبقي وشها في وشي مسكت شفايفها بقيت باكلها وقعدنا حوالي ١٠ دقايق واحنا بنبوس في بعض ومندمجين اوي وهي بقت حضناني وبتحسس علي ضهري حسيت فعلا بطاقه حب عمري ما حسيت بيها ابدا حسيت بحب حقيقي من لمستها ليا لاقيتها سابت شفايفي وقامت شغلت الاباجورة اللي جنب السرير وكان نورها هادي اوي وشالت الغطا اللي كان علينا وركبت فوقي ونزلت عليا بشفايفها وبقت بتبوس وشي كله وونزلت علي رقتي ورفعتته شوية وطلعت فردة بزها اليمين واديتهالي في بوقي وقالتلي ارضع من حبيبتك ونا بقيت برضع بزها وبعصر البز التاني وهي بقت بتحسس علي شعري وتبوس دماغي ولسه بقومها من عليا لاني هيجت اوي لاقيتها بتقولي انا النهاردة عايزة بالراحه وعايزاك ورومانسي اوي
روحت قالع البوكسر لاني عادتي اني مبنامش غير بيه اصلا وقلعتها القميص اللي كانت لابساه وبقيت بحسس علي جسمها كله وهي بقت تترعش كل ما المسها ونزلت علي شفايفها بوستها ونزلت علي رقبتها وبوستها وبقيت بلحس رقبتها وعملتلها لاف بايت وفضلت انزل لحد ما وصلت لبزازها وبقيت ببوسها ومسكت حلمت بايدي وقرصتها قرصه خفيفه وهي

 

راحت مطلعه اهه خلت زبي بقي حديد اكتر ما هو واقف روحت سايب حلمتها ودفست وشي بين بزازها راحت هي ضامه بزازها بايديها علي وشي ونا بقيت ببوسها وبلحس بين بزازها وسيبت بزازها وبقيت بنزل تحت ونا ببوس جسمها كله لحد ما وصلت لكسها لاقيتها ضمت رجليها علي بعض جامد فرفعت وشي وبصيتلها لاقيتها ابتسمت وقامت راحت منبماني علي ضهري وبقت تعمل زي مانا كنت بعمل وباست جسمي كله لحد ما وصلت لزبي وبقت تبوسه كله بتبوسه مش بتمصه وسابت زبي ونزلت لبضاني وباقت تمسك وتلعب فيها بايديها وراحت مصلعه لسانه ومشيته علي زبي من تحت لفوق لحد ما وصلت للراس وراحت مدخله لسانه في فتحه زبي انا حسيت نار مسكت في جسمي كله واترعشت رعشه بسيطه لاقيتها بصيتلي وابتسمت ونا مغمض عيني وفي دنيا تانيه خالص مستمتع بطريقه غريبه حاسس اني مبسوط اووي وهي بقت تمص في زبي براحه وعلي الهادي خالص لحد محسيت نفي مكتفي اوي من المص روحت مقومها وخليتها في وضع الدوجي وهي وطت بجسمها من قدام وطيزها وكسها بقو ظاهرين قدامي بوضوح اوي بقيت ببوس فردة طيزها ووقربت من خرم طيزها ونفهت فيه براحه لاقيتها اترعشت جامد ورفعت وشها وبصيتلي وابتسمت جامد روحت مقرب لساني من خرم طيزها وكنت قرفان في البداية بصراحه بس لما شميتها ولحستها هي كانت نضيفه او وكان ريحة خرمها حلو اوي بقيت بلحس خرم طيزها وبايدي بلعب في كسها وبقي بزود في لحس طيزها وبقيت بدخل لساني في طيزها وبنيكها بلساني وهي عماله تأن تحت ايدي واهاتها كانت طالعه بمتعه اوي روحت ماسك زبي ومشيتها علي خرم طيزها ولسه هدخله لاقيتها بصيتلي وكتمت وشها في المخده عرفت انها موافقه بس خايفه روحت باعد زبي عن خرم طيزها ووطيت بوستها في ضهرها وروحت مدخل راس زبي في كسها وهي رفعت وشها لاقيتني ببتسملها وهي كمان ابتسمت جامد روحت مدخل زبي واحدة واحدة لحد ما دخل كله وهي بقت بتحرك نفسها براحه
ونا بقيت بنيكها براحه اوي وكنت حاسس بمتعه ونا بنيكها براحه اكتر من ونا برزع وبقيت بدخل زبي لاخرها واطلعه وادخله براحه وطلعت زبي خالص ونيمتها علي جنب ونمت نا في ضهرها ورفعت رجليها شوية وحطيت زبي في كسها من ورا وبقيت بنيك بس بسرعه شوية وهي سخنت اوي وبقت بتتحرك جسمها معايا اوي
امي: اه اه اه اه بحبك اوي يحبيبي بموت فيك امممممم بعشقك وبعشك زبك اه اه هجيب يروحي هجيب مش قادرة
ولاقيتها طلعت زبي من كسها ونامت علي ضهرها وبقت تلع في كسها جامد ونطرت كمية عسل كبيرة جدا وانا هجمت علي كسها الحسه واشرب عسلها اللي بيخرج منها
امي: بحبك وبحب لحسك وبحب زبك وبحبك كلك يحبيبي عمري اهههههه كسي بيحبك اوي يا احمد اوعي تبعد عنه وتسيبه يا احمد
انا رفعت وشي وبقيت بقيت باكل شفايفها وهي بقت تلحس عسلها من علي وشي وتبوس شفايفي جامد عضبتني في رقبتي وعملتلي كذا لاف بايت في رقبتي ولاقيتها بتقولي ارتاح ونام علي ضهرك فعلا نمت علي ضهري وهي ركبت فوقي ودخلت زبي في كسها وبقت بتحرك نفسها عليه جامد اوب ونا حسيت بكسها سخن مولع اوي مكنتش قادر بس لاقيتها متمتعه محبيتش افصل متعتها روحت مغمض عيني وسرحت وشتت افكاري عشان مجيبش دلوقتي

لاقيتها نزلت بجسمها عليا وبتبوس شفايفي
امي: انا اول مره اتمتع كده من اول ما كسي اتفتح حاسه اني مش علي الارض واني طايرة
انا: انا اللي اول مره احس بالمتعه دي حاسس اني مش عايز اوقف ابدا او اطلع من جواكي
امي: اه اه كلامك سخني اوي انا هجيب تاني ولا اي دنا لسه جايبه اهههه ولاقيتها طلعت زبي من كسها ولاقيت عسل كسها نزل علي زبي وعلي جسمي وكان سخن اوي بصراحه مقدرتش استحمل روحت مدخل زبي في كسها وبقيتبنيك فيها بسرعه اوي
انا: هجيب يحبيبتي هجيب كسك مولع اوي يدودو
راحت قايمه من علي زبي بسرعه ومسكته فضلت تمص فيه لحد ما نطرت كمية لبن اكتر من اللي نطرتها في بوق سحر
وراحت هي بالعاه كلها مخليتش نقطه واحدة تقع من بوقها
انا: اتبسطتي يا حبيبتي

 

امي: اتبسطت ده اي انا حاسه اني طايرة انا جوايا سعادة لا توصف
انا: يارب دايما تبقي مبسوطه يحبيبتي
امي: و**** انت اللي حبيبي انا مقدرش اعيش من غيرك يا احمد
انا: طب تعالي ناخد دش سوا
امي: طب واختك
انا: مش عايزك تفكري في اي حاجه سيبيلي نفسك خالص
امي: عنيا ليك ده انا امشي وراك ونا مغمضه
مسكت تليفوني بص في الساعه لاقيت ان كان بقالي ساعه وربع كاملين بنيك في امي من كتر المتعه واخدتها ودخلنا اخدنا دش سوا وعملنا واحد تاني تحت الدش وخرجنا سوا وهي دخلت لبست عبيه ونا لبس شورت بس وقولتلها انا مش جايلي نوم تعالي نتفرح ع التليفزيون وطلعن قعدنا قدام التليفزيون
وامي جت قعدت جنبي ع الكنبه ودخلت في حضني وكانت لسه الساعه ١٢ بليل
لاقيت فوني بيرن وكان رقم منه
امي: مين اللي بيرن عليك في الوقت ده
انا دي البت منه اللي تحتنا مش عارف مالها الصبح كلمتني ع الارضي وبعدها كلمتني ع الواتس ودلوقتي بترن عليا
امي: طب رد عليا لاتكون محتاجه حاجه
انا: طيب ماشي
ورديت علي منه وفتحت الاسبيكر
انا: خير يمنه
منه: يعم في حاجه اسمها الو
انا: خلاص الو عايزة اي
منه: مفيش بصراحه لاقيت نفسي زهقانه وانت مبتردش علي الواتس قولت اتصل بيك انت صاحي ولا نايم
انا: لا متنيل صاحي عايزة اي يلا عشان هنام
منه: طب بص انا هقول حاجه وهقفل علطول
انا: ياريت تقفلي قبل ماتقولي لاني مصدع
وامي جنبي وبصالي اوي وعايزة تعرف في اي مهو لا انا ولا هي فاهمين البت دي مالها
منه: انت رخم كده لي يعم انت ادي اخرة اللي يحب حد… قصدي زي اخويا يعني وكده
لاقيت امي بتضربني في بطني روحت عامل المكالمه ميوت
انا: بتضربيني لي يولية انتي
امي: يعني التانيه وقولنا اختك ومش هينفع تكسر قلبها لاكن هتجيبلي واحدة كمان هطلع عين امك
انا روحت ضاحك جامد وكل ده منه عماله تتكلم واحنا اصلا مش معاها
روحت فكك الميوت
انا: منه بقولك اي متجيلي ضغري عشان انا مبحبش اللف والدوران
منه: بصراحه انا بحبك يا احمد
امي راحت ضرباني في بطني تاني
انا: اههه(من وجع ضربة امي)
منه : في اي مالك
انا طبعا عشان الم الموقف
انا: معلش يا منه مش هينفع و**** عشان انا مرتبط وغير كده انا بحب حبيبتي (وقربت من امي وبوستها لاقيتها ابتسمت وراحت حضناني جامد)
منه: كده طيب انا اسفة باي
انا: باي( انا من جوايا مش عارف لي عملت كده بس حسيت امي مبسوطه فمرضيتش اني افتح الموضوع تاني)
امي: **** يخليك ليا يقلب حبيبتك ونا و**** مش هحرمك من حاجه ابدا
وانا بوستها وحضنتها بدراع واحد كده
انا: بقولك اي انتي دلوقتي امي ولا مراتي
امي: لا طبعا مراتك
انا: طب بصي هتخي الاوضه عندب هتلاقي في الدرج بتاع الكومدينو علبه السجاير والولاعه هاتيها وتعالي
لاقيت امي بتبصلي جامد ومستغربه اللي نا بقوله
روحت مقرب من شفابفها وبوستها
انا: يلا يحبيبتي عشان مصدع اوي
امي قامت منغير كلام وهي بتقوم روحت رازع بعبوص جامد اوي
امي: هييي اههه اخص عليك كسي مش مستحمل خالص انت فشخته النهاردة
انا: يلا يبت عشان مصدع
امي ابتسمت عشان حست اني بعاملها علي انها مراتي فعلا ودخلت جابت علبة السجاير وسحبت منها سجارة وولعتها في بوقها واديتهالي مولعه ونفخت الدخان اللي سحبته في وشي فانا ضحكت وهي اترمت في حضني ولاقيتها بتنام روحت مدخلها تنام في اوضتها ونا خلصت السجارة وقومت نمت محستش باي حاجه من التعب
وصحيت علي زعيق عندنا في البيت وامي داخله بتصحيني
امي: احمد احمد قوم بسرعه رامي جوز اختك هنا

يتبع……

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *